„Olasz rejtély”: a Pirelli kedvezett a Ferrarinak?

Összeesküvés-elméletnek adott alapot Toto Wolff Monacói Nagydíjat követő megjegyzése. A címvédő csapatnál nem értik, hogyhogy csak a Ferrari ért az idei gumik nyelvén.

Sebastian Vettel és Toto Wolff aligha gumikezelési trükkökről egyeztettek Monacóban (Fotó: XPB)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Grabowsky78: Úgy ahogy mondod! Én azt a kérdést tenném fel, hogy lehet az, hogy a Merci a tiltott gumi teszt után kapott egy himi-humi büntit, mert azt mondták ez nem is igazán segített neki, csak utána elkezdték véletlenül nyerni a futamokat! Meg azt is megkérdezném, hogy nem kellett volna Hamiltonnak a páváskodás helyet mégis csak gumikat tesztelni a pirellivel?

    csaby_massa:
    Most mi a gond? Hamiltonnak nem kellenek tesztek és edző sem mert ő a király császár. Ja mégsem. Hami menjen át Bottashoz ha nem ért valamit a gumi viselkedéséből. Toto meg inkább kussolna a titkos gumi teszt után, mert azt még ma sem értem h tudták olyan könnyen megúszni…

    Nem tudom mennyivel lenne előrébb Hamilton, ha többet tesztelt volna, mivel állítólag a Red Bull meg pont a gumitesztek miatt ment tévútra az idei autó tervezésénél.

  2. Most mi a gond? Hamiltonnak nem kellenek tesztek és edző sem mert ő a király császár. Ja mégsem. Hami menjen át Bottashoz ha nem ért valamit a gumi viselkedéséből. Toto meg inkább kussolna a titkos gumi teszt után, mert azt még ma sem értem h tudták olyan könnyen megúszni…

  3. biztos kedveznek a ferkának
    Már az is furcsa, hogy valaki csak annyit mond ezzel kapcsolatban, hogy “olasz rejtély” és máris megy védekező álláspont a digóktól. 🙂
    Ebben az évben is szar gumikat gyártottak, ez tény. Azt igérték tágabb lesz a működési tartomány, és természetesen ismét az ellenkezőjét sikerült elérni a bal***oknak.

  4. Bogyi007:
    2013 miatt szerintem a Mercedes jobban tenné ha a gumik kapcsán – pláne a Pirelli esetében – nem pampogna…

    Úgy ahogy mondod! Én azt a kérdést tenném fel, hogy lehet az, hogy a Merci a tiltott gumi teszt után kapott egy himi-humi büntit, mert azt mondták ez nem is igazán segített neki, csak utána elkezdték véletlenül nyerni a futamokat! Meg azt is megkérdezném, hogy nem kellett volna Hamiltonnak a páváskodás helyet mégis csak gumikat tesztelni a pirellivel?

  5. M.Innocenti:
    Furcsa mert régről van egy csomó olyan emlékem, hogy a pilóták sokkal agresszívebben melegítik a gumikat, Alonso például néha a Renault-t egészen extrém módon rángatta. Laikusként azt gondolná az ember, hogy ennyi elég lenne, de gondolom ma már nem véletlenül szoktak le róla. Valószínűleg vagy nagyon szűk az optimális tartomány és felfelé is könnyű kiugrani belőle, vagy már egy durvább rángatás is tönkretenné a futófelületet.

    Függetlenül attól, hogy ki hogy bánik a gumikkal, mindenki tudja, hogy a Pirelli megint egy kula keveréket rakott össze nem véletlenül csökkentik állandóan a nyomás értékeket, mert nem működnek jól ezek a beton gumik..

  6. Furcsa mert régről van egy csomó olyan emlékem, hogy a pilóták sokkal agresszívebben melegítik a gumikat, Alonso például néha a Renault-t egészen extrém módon rángatta. Laikusként azt gondolná az ember, hogy ennyi elég lenne, de gondolom ma már nem véletlenül szoktak le róla. Valószínűleg vagy nagyon szűk az optimális tartomány és felfelé is könnyű kiugrani belőle, vagy már egy durvább rángatás is tönkretenné a futófelületet.

  7. Úgy látom Wolf és Hamilton ugyanazon továbbképzésen vettek részt. 🙂
    Mindenesetre ott bukik a teoriájuk, hogy az egyik autójuk tudja kezelni a gumikat a másik pedig nem, tehát nem arról volt szó, hogy úgy összességében a mercedes ne tudná.