Mexikói Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.



A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 17:00-18:30
2. szabadedzésPéntek 21:00-22:30
3. szabadedzésSzombat 17:00-18:00
IdőmérőSzombat 20:00-21:00
FutamVasárnap 20:00

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing

 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Paberto: A szabalyok es a lehetosegek egyenloek. Az hogy ki mit tud belole kihozni az valtozo.

    Ne haragudj, de be tudnád fejezni a burkolt célozgatást, valamint az ezáltali heccelést? 2006 óta fejlesztik a Mercedesnél ezt a motort. A szabályok a többiek számára “kicsit” később lettek tisztázva. Én a helyedben csendben maradnék és örülnék a sikernek.

  2. Saba: Szerintem mellé beszélsz. Senki nem azzal törődik, hogy Max magánemberként mit csinál, szájba vágja-e már az apját vagy még mindig ő kapja a pofonokat. Amiről meg tudjuk ítélni a jellemét, az az ahogyan viselkedik a versenyeken, ahogyan nyilatkozik. Basszus 20 éves takony és az apja korabeli versenybírát leidiótázza és a neten kér elnézést, gondolom azt is csak nagy duzzogva. Mondjuk mentségére legyen mondva: egy olyan apa nevelte, aki a saját apját és a feleségét veri. Nem gondolom, hogy túl sok időt fecsérelt a tisztelet szó jelentésének megtanítására. Nincs is a gyerekben a csírája sem. Látszik, hogy fogalma sincs, milyen az idősebbet, versenyzőként pedig egy bajnokot tisztelni. Tehetséges ez tény, de emberként egy gyökér szintjén áll.

    Horner azt mondja mindig, hogy Verstappen és Ricciardo közt megvan a kellő tisztelet.

  3. Saba: Azért Rossinak sem kell a disznóságért a szomszédba menni. Csak mivel őt istenítik, így mindent elnéznek neki.

    pont ezt mondtam én is. h rossi fölöslegesen rinyált malajziában… és márkez megmutatta h milyen is az amikor ő valóban fel akar tartani vkit, úgyh rossi magának megásta a vermet. de a lényeg h márkez felvállalta a ***pók szerepét

  4. F1890: malajzia nem ezt mutatja, meg az h fél éven át készült a bosszúra… akkor felvállalta az igazi énjét, ezt nem kell tagadni. majd valenciaban rátett egy lapáttal. a bájolgását meg már nem kajálom be mert ez már csak utólagos kimagyarázom a bizonyítványt. a lényeg h felvállalta a személyiségét anno, de mivel közutálatnak örvendett mostmár finomít rajta

    Azért Rossinak sem kell a disznóságért a szomszédba menni. Csak mivel őt istenítik, így mindent elnéznek neki.

  5. Paberto: Itt a baj. A F1 az eredmenyekrol szol es nem a viselkedesrol. Jo pelda erre Hamilton is. F1-es pilotat utalni azert ahogy a palyan kivul viselkedik olyan mintha egy valosagshow szereplot utalunk azert mert szarul vezet. Ket kulon dolog.

    Szerintem mellé beszélsz. Senki nem azzal törődik, hogy Max magánemberként mit csinál, szájba vágja-e már az apját vagy még mindig ő kapja a pofonokat. Amiről meg tudjuk ítélni a jellemét, az az ahogyan viselkedik a versenyeken, ahogyan nyilatkozik. Basszus 20 éves takony és az apja korabeli versenybírát leidiótázza és a neten kér elnézést, gondolom azt is csak nagy duzzogva. Mondjuk mentségére legyen mondva: egy olyan apa nevelte, aki a saját apját és a feleségét veri. Nem gondolom, hogy túl sok időt fecsérelt a tisztelet szó jelentésének megtanítására. Nincs is a gyerekben a csírája sem. Látszik, hogy fogalma sincs, milyen az idősebbet, versenyzőként pedig egy bajnokot tisztelni. Tehetséges ez tény, de emberként egy gyökér szintjén áll.

  6. F1890: és te ezt bekajolod? rossival is h kicseszett malajziában. akkor felvállalta h egy ***pók (megjegyezném h a válasza bármennyire is nem jött jól rossinak de érthető volt) nem akarta kimagyarázni a kimagyarázhatatlant.

    Pont te vagy az, aki Rossi hülyeségét kajáltad be.

  7. én nem így látom,de köszönöm a beszélgetést

    F1890: malajzia nem ezt mutatja, meg az h fél éven át készült a bosszúra… akkor felvállalta az igazi énjét, ezt nem kell tagadni. majd valenciaban rátett egy lapáttal. a bájolgását meg már nem kajálom be mert ez már csak utólagos kimagyarázom a bizonyítványt. a lényeg h felvállalta a személyiségét anno, de mivel közutálatnak örvendett mostmár finomít rajta

  8. deze75:
    Inkább nem linkelek cikkeket máshonnan…..teljes más személyiség,mint Max….picit többet tett le…picit jobban tiszteli a társait

    malajzia nem ezt mutatja, meg az h fél éven át készült a bosszúra… akkor felvállalta az igazi énjét, ezt nem kell tagadni. majd valenciaban rátett egy lapáttal. a bájolgását meg már nem kajálom be mert ez már csak utólagos kimagyarázom a bizonyítványt. a lényeg h felvállalta a személyiségét anno, de mivel közutálatnak örvendett mostmár finomít rajta

  9. Rendben…de erre egy jó szemléltetés jut eszembe…ha kirándulás alatt azzal foglalkoznál,hogy miért ugatnak meg a kutyák…akkor pont a legfontosabbról vonnák el a figyelmed…amiért mentél..szóval ne fecsérelj túl sok időt a “kutyákra”

    Paberto: Az nem feltetlenul neked szol. Altalanossagban nap mint nap tobben is azert szidjak amit a palyan kivul csinal.

  10. Inkább nem linkelek cikkeket máshonnan…..teljes más személyiség,mint Max….picit többet tett le…picit jobban tiszteli a társait

    F1890: és te ezt bekajolod? rossival is h kicseszett malajziában. akkor felvállalta h egy ***pók (megjegyezném h a válasza bármennyire is nem jött jól rossinak de érthető volt) nem akarta kimagyarázni a kimagyarázhatatlant.

  11. NA NA én nem utálom..az teljesen más jelent…ne keverd a fogalmakat…nem tudok vele azonosulni…ez egészen mást jelent

    Paberto: Itt a baj. A F1 az eredmenyekrol szol es nem a viselkedesrol. Jo pelda erre Hamilton is. F1-es pilotat utalni azert ahogy a palyan kivul viselkedik olyan mintha egy valosagshow szereplot utalunk azert mert szarul vezet. Ket kulon dolog.

  12. deze75:
    Marc teljesen más személyiség….nézd meg hogy viselkedik Dovival….100%-ban tiszteli…Max-nál eddig ennek az írmagját sem láttam

    és te ezt bekajolod? rossival is h kicseszett malajziában. akkor felvállalta h egy ***pók (megjegyezném h a válasza bármennyire is nem jött jól rossinak de érthető volt) nem akarta kimagyarázni a kimagyarázhatatlant.

  13. Ezért tudsz te vele azonosulni…..mert te csak a versenyzőt látod benne…ezért mosdatod akarva akaratlanul,mert te CSAK ezt nézed…én nem tudod a kettőt elvonatkoztatni egymástól…ennyi különbözőek vagyunk

    Paberto: Itt a baj. A F1 az eredmenyekrol szol es nem a viselkedesrol. Jo pelda erre Hamilton is.

  14. Paberto: Ja hogy Szingapurban is az idomerorol. Azt ne felejtsd el hogy a Renault-nak meg nincs idomeros motormodja.

    helmut mondta h elizgulták szingapúrt, tegnap meg a legjobb szektorai 1,5 tiezddel voltak jobbak vettel körénél.. mind a kettő meglehetett volna, de lassabb kocsival megverték

  15. Marc teljesen más személyiség….nézd meg hogy viselkedik Dovival….100%-ban tiszteli…Max-nál eddig ennek az írmagját sem láttam

    F1890: de ez nem személyiség verseny mert akkor valszeg massa és button menne minden évben a vb-t rosberggel kiegészülve. amúgymeg msc sohasem vállalta fel a dárt véder szerepét hanem inkább sunyult az én szememben. aki még ilyen volt és felvállalta h olyan amilyen az senna,piké és pl markez a motogp-ből. max is eljátszhatná a jófej gyereket, de ő inkább önmagát adja- sem többet sem kevesebbet. és félreértés ne essen, nem szimpatizálok vele 100%-ban. csak mint markeznél lenyűgözőnek találom a tehetségés, és önmagában az h felvállalja azt h egy szemétláda ahelyett h álszenteskedne az a jobbik eset. de ettől még az ilyen kirohanásai mint h senki se menjen futamra ezek egyáltalán nem szimpatikusak.

  16. deze75:
    Én nem a tehetségéről beszélek…azt kapta….én arról beszélek,hogy emberileg egy 20 éves takony kölök így hosszútávon nem viselkedhet….én leszarom az eredményeit..én nem csak azt nézem ,nem tudom szétválasztani a kettőt…azért hálás vagyok,hogy nem olyan droid apám van mint neki

    Itt a baj. A F1 az eredmenyekrol szol es nem a viselkedesrol. Jo pelda erre Hamilton is. F1-es pilotat utalni azert ahogy a palyan kivul viselkedik olyan mintha egy valosagshow szereplot utalunk azert mert szarul vezet. Ket kulon dolog.

  17. Na épp ez a baj,hogy egy nulla tiszteletű ember még büszke is erre…szánalmas ez a mai világ

    F1890: de ez nem személyiség verseny mert akkor valszeg massa és button menne minden évben a vb-t rosberggel kiegészülve. amúgymeg msc sohasem vállalta fel a dárt véder szerepét hanem inkább sunyult az én szememben. aki még ilyen volt és felvállalta h olyan amilyen az senna,piké és pl markez a motogp-ből. max is eljátszhatná a jófej gyereket, de ő inkább önmagát adja- sem többet sem kevesebbet.

    Paberto: Egy normalis szurkolot sem erdekel hogy mi a meno, de a pilotakat sem. Nem azert tesznek vagy mondanak valamit, mert az meno…

  18. Paberto: Szingapurban? Ne menjuk bele ujra, de nem irnam az o szamlajara. Balesetbe keveredni es vetkeznek lenni nem ugyanaz. Idomero egy masik tortenet. Gumik felmelegitese volt nehez. De lehet meg ennel jobb is. Mar most pokoli gyors es meg csak 20 eves.

    időmérőről beszélek

  19. Én nem a tehetségéről beszélek…azt kapta….én arról beszélek,hogy emberileg egy 20 éves takony kölök így hosszútávon nem viselkedhet….én leszarom az eredményeit..én nem csak azt nézem ,nem tudom szétválasztani a kettőt…azért hálás vagyok,hogy nem olyan droid apám van mint neki

    Paberto: Miert kis gané? Iszonyat tehetseges. Ez autoverseny, nem a kiralyi csalad uri vacsoraja. Nem uriembernek kell lenni, hanem gyorsnak kell lenni. Mar befenyitette a palyan kb Hamiltont is es Vettelt is. Lattuk az elmult par hetvegen hogy nem is nagyon mernek vele packazni ami komoly fegyverteny. Minden bajnok alkanak kell az ego. El kell hinniuk magukrol hogy ok a legjobbak, kulonben ketteskent vegzik mint sokan…

    Persze ha lesz vesziteni valoja, mas lehet a dorges.

  20. deze75:
    Nézd..az én társaságomban nem tűrök meg ilyenfajta embereket….egyszerűen nem összeegyeztethető az erkölcsi gondolkodásommal….de mindig csak idő kérdése és ezek az emberek elkezdik keresni a magunkfajtákat,mert annyira el utálnak mindenkit maguk körül,hogy egyedül maradnak…..dehát ez van….valakinél ez a menő….amúgy MS soha nem csinálta ezt…Ő a pályán válaszolt mindig

    de ez nem személyiség verseny mert akkor valszeg massa és button menne minden évben a vb-t rosberggel kiegészülve. amúgymeg msc sohasem vállalta fel a dárt véder szerepét hanem inkább sunyult az én szememben. aki még ilyen volt és felvállalta h olyan amilyen az senna,piké és pl markez a motogp-ből. max is eljátszhatná a jófej gyereket, de ő inkább önmagát adja- sem többet sem kevesebbet. és félreértés ne essen, nem szimpatizálok vele 100%-ban. csak mint markeznél lenyűgözőnek találom a tehetségés, és önmagában az h felvállalja azt h egy szemétláda ahelyett h álszenteskedne az a jobbik eset. de ettől még az ilyen kirohanásai mint h senki se menjen futamra ezek egyáltalán nem szimpatikusak.

  21. deze75:
    Nézd..az én társaságomban nem tűrök meg ilyenfajta embereket….egyszerűen nem összeegyeztethető az erkölcsi gondolkodásommal….de mindig csak idő kérdése és ezek az emberek elkezdik keresni a magunkfajtákat,mert annyira el utálnak mindenkit maguk körül,hogy egyedül maradnak…..dehát ez van….valakinél ez a menő….amúgy MS soha nem csinálta ezt…Ő a pályán válaszolt mindig

    Egy normalis szurkolot sem erdekel hogy mi a meno, de a pilotakat sem. Nem azert tesznek vagy mondanak valamit, mert az meno…

  22. F1890: azért sikerült, szingapúrban és tegnap is. nem bírta még el a terhet egy körön. de ez tanulható. meg az is h mindenáron belemegy a játékba és nem adja fel a csatát még ha törni fog az autója.

    Szingapurban? Ne menjuk bele ujra, de nem irnam az o szamlajara. Balesetbe keveredni es vetkeznek lenni nem ugyanaz. Idomero egy masik tortenet. Gumik felmelegitese volt nehez. De lehet meg ennel jobb is. Mar most pokoli gyors es meg csak 20 eves.

  23. Nézd..az én társaságomban nem tűrök meg ilyenfajta embereket….egyszerűen nem összeegyeztethető az erkölcsi gondolkodásommal….de mindig csak idő kérdése és ezek az emberek elkezdik keresni a magunkfajtákat,mert annyira el utálnak mindenkit maguk körül,hogy egyedül maradnak…..dehát ez van….valakinél ez a menő….amúgy MS soha nem csinálta ezt…Ő a pályán válaszolt mindig

    F1890: piké senna schumacher mind ilyenek voltak.csak verstappen nem álszenteskedik hanem tényleg felvállalja a g…pók szerepét. és sajnos neki tényleg jól áll ez a dárt véder szerep, mert elég sokan utálják. viszont elég sokan imádják mert felvállalja önmagát

  24. Paberto: Max uj generacio. Ha verné mindharmat egyforma autoban, nem lepodnek meg. Meg el sem dolt hogy ove az elso hely a 3as kanyarbol kifele, de mar radiozott (Sky-on visszajatszottak). Mikor megkertek hogy vegyen vissza, ment egy ugyanolyan kort mint elotte, raszoltak, es nevetve kert bocsanatot. Futam vegen egy csepp izzadsag sem volt rajta. Mintha egy robot lenne amit nem lehet kizokkenteni a koncentraciobol.

    Azért azt tegyük hozzá, hogy nyomás és a cím megszerzése teher nem nyomja a vállát, ezért megvárnám mennyire lesz robot, amikor majd pár ponton múlik minden, hogy nyer vagy elbukik.

  25. deze75:
    „Annyira elöl voltam és egyedül, hogy arra gondoltam: ’Vágjuk le a kanyart, kapjunk 5 másodpercet, hogy érdekesebb legyen’. Jó kis verseny volt, és nagyszerű eredmény múlt hét után.

    A kis ganéra még vissza fog ütni a karma….szemtelen…de sajnos ebben a mai világban ez a menő…néhány évvel ezelőtt nem gondoltam volna ,hogy ez létezhet ebben a sportban…dehát kell az új mindenidők legfiatalabbja..stb

    Miert kis gané? Iszonyat tehetseges. Ez autoverseny, nem a kiralyi csalad uri vacsoraja. Nem uriembernek kell lenni, hanem gyorsnak kell lenni. Mar befenyitette a palyan kb Hamiltont is es Vettelt is. Lattuk az elmult par hetvegen hogy nem is nagyon mernek vele packazni ami komoly fegyverteny. Minden bajnok alkanak kell az ego. El kell hinniuk magukrol hogy ok a legjobbak, kulonben ketteskent vegzik mint sokan…

    Persze ha lesz vesziteni valoja, mas lehet a dorges.

  26. Paberto: Max uj generacio. Ha verné mindharmat egyforma autoban, nem lepodnek meg. Meg el sem dolt hogy ove az elso hely a 3as kanyarbol kifele, de mar radiozott (Sky-on visszajatszottak). Mikor megkertek hogy vegyen vissza, ment egy ugyanolyan kort mint elotte, raszoltak, es nevetve kert bocsanatot. Futam vegen egy csepp izzadsag sem volt rajta. Mintha egy robot lenne amit nem lehet kizokkenteni a koncentraciobol.

    azért sikerült, szingapúrban és tegnap is. nem bírta még el a terhet egy körön. de ez tanulható. meg az is h mindenáron belemegy a játékba és nem adja fel a csatát még ha törni fog az autója.

  27. Nincs semmi veszteni valója…alá Lewis 2007

    Paberto: Max uj generacio. Ha verné mindharmat egyforma autoban, nem lepodnek meg. Meg el sem dolt hogy ove az elso hely a 3as kanyarbol kifele, de mar radiozott (Sky-on visszajatszottak). Mikor megkertek hogy vegyen vissza, ment egy ugyanolyan kort mint elotte, raszoltak, es nevetve kert bocsanatot. Futam vegen egy csepp izzadsag sem volt rajta. Mintha egy robot lenne amit nem lehet kizokkenteni a koncentraciobol.

  28. deze75:
    „Annyira elöl voltam és egyedül, hogy arra gondoltam: ’Vágjuk le a kanyart, kapjunk 5 másodpercet, hogy érdekesebb legyen’. Jó kis verseny volt, és nagyszerű eredmény múlt hét után.

    A kis ganéra még vissza fog ütni a karma….szemtelen…de sajnos ebben a mai világban ez a menő…néhány évvel ezelőtt nem gondoltam volna ,hogy ez létezhet ebben a sportban…dehát kell az új mindenidők legfiatalabbja..stb

    piké senna schumacher mind ilyenek voltak.csak verstappen nem álszenteskedik hanem tényleg felvállalja a g…pók szerepét. és sajnos neki tényleg jól áll ez a dárt véder szerep, mert elég sokan utálják. viszont elég sokan imádják mert felvállalja önmagát

  29. Nando: Úgy akartam fogalmazni, hogy ebben egészen biztos vagyok. Tényként nem kell kezelni, de aligha nem legtöbbször biztosan úgy lenne ahogy azt gondolom, viszont Hami lehet elő-elő rántana valami űridőt, de akkor sem gondolom hogy 1-2 tizednél gyorsabb lenne. Ha pedig el kellene dönteni, hogy ki miben jobb, akkor azt mondanám, hogy egykörön egy hangyaf@asznyival Hami a jobb viszont versenyben Alo, ezt összegezve pedig Vettelben van egy kicsi ebből is abból is, viszont ő sokszor következetlenül megy és hajlamos hibázni, így ebből a hármasból megszületne a tökéletes hibátlan pilóta, na de olyan nincs.. Vagy még is ? Esetleg maxika lesz az ? 😀 Benne látok olyat, hogy teljesen a verhetetlen kategóriát fogja megközelíteni..

    Max uj generacio. Ha verné mindharmat egyforma autoban, nem lepodnek meg. Meg el sem dolt hogy ove az elso hely a 3as kanyarbol kifele, de mar radiozott (Sky-on visszajatszottak). Mikor megkertek hogy vegyen vissza, ment egy ugyanolyan kort mint elotte, raszoltak, es nevetve kert bocsanatot. Futam vegen egy csepp izzadsag sem volt rajta. Mintha egy robot lenne amit nem lehet kizokkenteni a koncentraciobol.

  30. „Annyira elöl voltam és egyedül, hogy arra gondoltam: ’Vágjuk le a kanyart, kapjunk 5 másodpercet, hogy érdekesebb legyen’. Jó kis verseny volt, és nagyszerű eredmény múlt hét után.

    A kis ganéra még vissza fog ütni a karma….szemtelen…de sajnos ebben a mai világban ez a menő…néhány évvel ezelőtt nem gondoltam volna ,hogy ez létezhet ebben a sportban…dehát kell az új mindenidők legfiatalabbja..stb

  31. Paberto: Ezt nem tudhatjuk amig nem ulnek egyforma autoban. 2007-ben oda vissza vertek egymast a McLarenben, de azota eltelt 10 ev es Hamilton nem ujonc mar. Persze ez valoszinu hogy igy van amit irsz, de tenykent sajnos nem jelenthetjuk ki.

    Úgy akartam fogalmazni, hogy ebben egészen biztos vagyok. Tényként nem kell kezelni, de aligha nem legtöbbször biztosan úgy lenne ahogy azt gondolom, viszont Hami lehet elő-elő rántana valami űridőt, de akkor sem gondolom hogy 1-2 tizednél gyorsabb lenne. Ha pedig el kellene dönteni, hogy ki miben jobb, akkor azt mondanám, hogy egykörön egy hangyaf@asznyival Hami a jobb viszont versenyben Alo, ezt összegezve pedig Vettelben van egy kicsi ebből is abból is, viszont ő sokszor következetlenül megy és hajlamos hibázni, így ebből a hármasból megszületne a tökéletes hibátlan pilóta, na de olyan nincs.. Vagy még is ? Esetleg maxika lesz az ? 😀 Benne látok olyat, hogy teljesen a verhetetlen kategóriát fogja megközelíteni..

  32. Nando: Ne mondjál már ilyet.. Vettel, Hamilton, Alonso közel azonos tempót tudna ugyanolyan autóban egykörön és versenyen is ez egészen biztos, mondhatni csak századok döntenének, de akár ide sorolom Maxikát is !

    Ezt nem tudhatjuk amig nem ulnek egyforma autoban. 2007-ben oda vissza vertek egymast a McLarenben, de azota eltelt 10 ev es Hamilton nem ujonc mar. Persze ez valoszinu hogy igy van amit irsz, de tenykent sajnos nem jelenthetjuk ki.

  33. GreenHonda:
    Ezért is mondom azt Alonsonal nincs ilyen h szenvedős hétvége, ezért jobb Hamiltonnál és Vettelnél is.

    Ki fogsz kapni 🙂
    Mint Alonso szurkoló, én is úgy látom, hogy Alonso nagyon következetesen versenyzett. Amit a Ferrariban csinált Vettel ellen, az óriási teljesítmény volt. Rengeteget kellett kockáztatnia a rajtoknál és nagyon ritkán hibázott. Most hogy látjuk Vettelt, aki tényleg baromi jó versenyző, küzdeni a Ferrariban, Alonso teljesítménye is felértékelődik. Vettel sokkal többet hibázik, sokkal higgadtabban kéne versenyeznie, persze ez se biztos, hogy elég lett volna. Nem sajnálnék egy vb címet se Vetteltől se a Ferraritól, de egy picit javulniuk kell, nem fér bele ennyi hiba.

  34. Zasalamel: Ezzel nem értek egyet, egykörön pl mindkét pilótánál gyengébb és emiatt hiába tudná ugyanazt a versenytempót, hátrébbról sokkal nehezebb nyerni.

    Ne mondjál már ilyet.. Vettel, Hamilton, Alonso közel azonos tempót tudna ugyanolyan autóban egykörön és versenyen is ez egészen biztos, mondhatni csak századok döntenének, de akár ide sorolom Maxikát is !

  35. Bogyi007:
    Hát ha szerinted nem Verstappen szárnylevitele Vettel kocsijáról indította be a dominókat akkor egy szemorvost tudok esetlegjavasolni… 😀
    aztán mega videón látszik az is hogy a kis holland bevág Lewis elé s ott a Merci elejéről is repül egy darabocska és közben ezen bevágás végett Lewisba csúszik bele Vettel a már sérült szárnyával és jön a defekt Lewisnak.
    Ha előtte nem sérül Vettel szárnya (Verstappen miatt) szerintem a defekt sem következik be Lewisnak.

    De ezeket látta a versenybíróság is és helyesen ítélkezve nem adott senkinek sem büntetést. Bár aki a dominót megpöcintette az járt a legjobban – tudjuk ki az és hol végzett…

    Versenyautoban ulve mikor van ket 3x8cm-es visszapillanto tukor, nem az elol levo vigyaz a tobbiekre mert alig lat valamit. A tobbiek veszik el amikor kell. Ez teny.

  36. Maradjunk annyiban hogy bár kétszer lezavarták a dobogóról (jogosan) még így is neki engednek meg a legtöbbet a versenybírák – ez a Maxikának szinte mindent szabad mentalitás nem tetszik nekem…

    Tartok attól hogy a srác bár tényleg egy nagy tehetség és bajnok alkat, de a sok megengedés és mindent elnézünk neki mentalitás miatt egyszer egy nagyon nagy baleset részese vagy okozója lesz…

    GreenHonda: Nagyon fájhat neked valamiért Verstappen. 2016 Spain?

  37. Bogyi007:
    Hát ha szerinted nem Verstappen szárnylevitele Vettel kocsijáról indította be a dominókat akkor egy szemorvost tudok esetlegjavasolni… 😀
    aztán mega videón látszik az is hogy a kis holland bevág Lewis elé s ott a Merci elejéről is repül egy darabocska és közben ezen bevágás végett Lewisba csúszik bele Vettel a már sérült szárnyával és jön a defekt Lewisnak.
    Ha előtte nem sérül Vettel szárnya (Verstappen miatt) szerintem a defekt sem következik be Lewisnak.

    De ezeket látta a versenybíróság is és helyesen ítélkezve nem adott senkinek sem büntetést. Bár aki a dominót megpöcintette az járt a legjobban – tudjuk ki az és hol végzett…

    Nagyon fájhat neked valamiért Verstappen. 2016 Spain?

  38. Hát ha szerinted nem Verstappen szárnylevitele Vettel kocsijáról indította be a dominókat akkor egy szemorvost tudok esetleg javasolni… 😀
    aztán meg a videón látszik az is hogy a kis holland bevág Lewis elé s ott a Merci elejéről is repül egy darabocska és közben ezen bevágás végett Lewisba csúszik bele Vettel a már sérült szárnyával és jön a defekt Lewisnak.
    Ha előtte nem sérül Vettel szárnya (Verstappen miatt) szerintem a defekt sem következik be Lewisnak.

    De ezeket látta a versenybíróság is és helyesen ítélkezve nem adott senkinek sem büntetést. Bár aki a dominót megpöcintette az járt a legjobban – tudjuk ki az és hol végzett…

    GreenHonda: Láttam én is köszi, és továbbra sem gondolom h Verstappen hibája lenne 🙂

  39. Szóval a hivatalos új elméletem az lenne, hogy Schumacheri időkben volt Schumacher a klasszis, meg egy rakás nem jó (mint eddig hittük), hanem közepes pilóta. Kivéve talán Button ugye csak neki nehzen indult be a karrierje. kikapnia ralftól még oké mert első év de hogy fisitől… még azt mondom trulli erősebb volt azért de nem tudom..

  40. Az hogy volt egy nem igazán jó, meg egy nagyon gyenge futama, még nem jelenti azt, hogy az elejétől kezdve szét volt csúszva. Egyszerűen mindenkinek van 1-2 gyengébb futama egy szezonban.

    Egyébként meg többször lenyilatkozták, és le is írták ide, hogy a Mercedes az év elején nagyon nehezen volt kezelhető, nem volt könnyű optimálisra beállítani, főleg gumikezelés tekintetében. Ezen később sikerült javítani.

    GreenHonda: Bottasnak nem ugyanolyan autója volt Monacoban es Sochiban?

  41. GreenHonda:
    Ha Raikkonen esetleg mégis nem kopott volna a McLarenes idők óta, és ez valóban Ő, akkor Schumachernek gyakorlatilag ellenfelei nem voltak, mivel Hakkinen érdemeit is csökkenti.

    Ha azt veszem lesajnált Schumacher sokszor verte Williamsben Montoyát, akit Raikkonen is vert, összeáll a kép Hakkinen úgy verte Coulthardot ahogy Raikkonen kb. Tehát míg nem jött Alonso, addig Schumacher volt klasszis egyedül az F1-ben Senna halálát követően, egy másodosztályú, jó pilótával, mint Button?!

    Schumacher autójának nem voltak ellenfelei.

  42. F1890: azért örülök h ha egyeseknek később de azért leesik h valóban így volt. senna prost után maradt egyedül schumacher

    Értelmezd jobban mert ezt eddig is tudtam es mar parszor irtam is rola 😀 Azt eddig is tudtam csak hogy másodosztályúak sem voltak nagyon, tehát ott volt Button aztán egy űr 😀

  43. GreenHonda:
    Ha Raikkonen esetleg mégis nem kopott volna a McLarenes idők óta, és ez valóban Ő, akkor Schumachernek gyakorlatilag ellenfelei nem voltak, mivel Hakkinen érdemeit is csökkenti.

    Ha azt veszem lesajnált Schumacher sokszor verte Williamsben Montoyát, akit Raikkonen is vert, összeáll a kép Hakkinen úgy verte Coulthardot ahogy Raikkonen kb. Tehát míg nem jött Alonso, addig Schumacher volt klasszis egyedül az F1-ben Senna halálát követően, egy másodosztályú, jó pilótával, mint Button?!

    Pontosan!

  44. GreenHonda:
    Ha Raikkonen esetleg mégis nem kopott volna a McLarenes idők óta, és ez valóban Ő, akkor Schumachernek gyakorlatilag ellenfelei nem voltak, mivel Hakkinen érdemeit is csökkenti.

    Ha azt veszem lesajnált Schumacher sokszor verte Williamsben Montoyát, akit Raikkonen is vert, összeáll a kép Hakkinen úgy verte Coulthardot ahogy Raikkonen kb. Tehát míg nem jött Alonso, addig Schumacher volt kalsszis egyedül az F1-ben Senna halálát követően?!

    Egy hasonlot en is le mertem egyszer irni Kimi-Massa, Alonso-Massa, Alonso-Kimi, Vettel-Kimi Ferraris osszehasonlitasban. Kaptam is erte rendesen…

  45. GreenHonda:
    Ha Raikkonen esetleg mégis nem kopott volna a McLarenes idők óta, és ez valóban Ő, akkor Schumachernek gyakorlatilag ellenfelei nem voltak, mivel Hakkinen érdemeit is csökkenti.

    Ha azt veszem lesajnált Schumacher sokszor verte Williamsben Montoyát, akit Raikkonen is vert, összeáll a kép Hakkinen úgy verte Coulthardot ahogy Raikkonen kb. Tehát míg nem jött Alonso, addig Schumacher volt klasszis egyedül az F1-ben Senna halálát követően, másodosztályú pilóták nélkül?!

    azért örülök h ha egyeseknek később de azért leesik h valóban így volt. senna prost után maradt egyedül schumacher

  46. Nando: Igaz, azt is meglehetne húzni hogy Ocont ültetik be és akkor felszabadul egy hely Pascalnak az Fi-be, ahol megmutathatja mit tud Perez ellen. Bottas meg szépen vissza ül a Willibe az az ő szintje inkább szerintem is !

    Sztem Bottast nem fogják kirúgni, tökéletes kettes a mercinek, nem jelent veszélyt az egyesre, viszont szorgalmasan gyűjti a pontokat és amikor kell pontokat rabo la riválistól.

    Ocont sztem Lewis nyugdíjazása után szerződtetik mint egyes pilóta. Rájöttek a mercisek, h könnyebb így bajnokságot nyerni, mint 2014-2016 között.

  47. GreenHonda: Én Bottasról mondanék le. Már tisztán látható, hogy Hamilton nem volt formában év elején párszor, csupán ezért tudtott előtte végezni egy-kétszer. Szét volt csúszva a fiú, megint sok volt a Palvinpunci

    Szet volt csuszva? Nem boldogultak minden palyan az auto beallitasaival mert eleg szuk tartomanyban mukodott csak ugy ahogy kellett volna. Ezen dolgoztak sokat es meg is lett az eredmenye.

  48. Ha Raikkonen esetleg mégis nem kopott volna a McLarenes idők óta, és ez valóban Ő, akkor Schumachernek gyakorlatilag ellenfelei nem voltak, mivel Hakkinen érdemeit is csökkenti.

    Ha azt veszem lesajnált Schumacher sokszor verte Williamsben Montoyát, akit Raikkonen is vert, összeáll a kép Hakkinen úgy verte Coulthardot ahogy Raikkonen kb. Tehát míg nem jött Alonso, addig Schumacher volt klasszis egyedül az F1-ben Senna halálát követően, egy másodosztályú, jó pilótával, mint Button?!

  49. Nando: Igaz, azt is meglehetne húzni hogy Ocont ültetik be és akkor felszabadul egy hely Pascalnak az Fi-be, ahol megmutathatja mit tud Perez ellen. Bottas meg szépen vissza ül a Willibe az az ő szintje inkább szerintem is !

    na igen, ocon már nem először villog a futam elején h megelőz ferrarit és ott van 3-5 helyeken. aztán persze hátra esik mert a FI lassabb mint a top autók, de mindenképpen kezd belemászni a top autók kűzdelmébe. nem is értem a mercit h mért nem szerződtették le bottas helyére. az égvilágon semmit nem kockáztattak volna vele. ezt bárki tudná

  50. Most még örülök, nehéz megszólalni! 🙂 🙂 🙂

    Nagyon boldog vagyok, és szerintem Hamilton maximálisan megérdemelte a Vb-címet. Összességében azt érzem, hogy a Mercedes-Hamilton páros idén, ha csak egy kicsivel is, de minden szempontból jobb volt a Ferrari-Vettel kettősnél. Az autók közül is valamivel jobb volt a Merci, bár közel sem annyira, mint az eddigi években. Csapatként i jobban működött a Mercedes, megbízhatóbba teljesített. És szerintem picivel Hamilton is jobb volt idén, mint Vettel, oké, volt neki egy kisebb küszködése Oroszországban és egy nagyobb küszködése Monacoban, de ezt leszámítva gyakorlatilag hiba nélkül vezette le a szezont. Vettelnek sem volt sok hibája, de azért pár apróbb volt, amik akár döntően is befolyásolhatták volna a végkimenetelt, bár összességében ez elsősorban a megbízhatóságon ment el.

    Ami a rajt utáni esetet illeti, szerintem versenybaleset, ilyen előfordul. Hamilton teljesen vétlen volt, ki volt szolgáltatva a 2 másik érintettnek, de ők sem hibáztak semmi olyat, ami büntetést érdemelt volna. A végén az Alonso-Hamilton csata epic volt! 🙂

  51. GreenHonda: Én Bottasról mondanék le. Már tisztán látható, hogy Hamilton nem volt formában év elején párszor, csupán ezért tudtott előtte végezni egy-kétszer. Szét volt csúszva a fiú, megint sok volt a Palvinpunciba dugeszolás meg az ilyenek

    Igaz, azt is meglehetne húzni hogy Ocont ültetik be és akkor felszabadul egy hely Pascalnak az Fi-be, ahol megmutathatja mit tud Perez ellen. Bottas meg szépen vissza ül a Willibe az az ő szintje inkább szerintem is !

  52. Bogyi007:
    Akarod mondani hogy Verstappen ugye?
    Először levitte Vettel bal első szárnyának a végét (ami miatt kapott defektet Lewis) majd ahogy bevágott Lewis elé azzal a lendülettel vitt el egy darabot annak is az első szárnyából…

    Érdekes gondolkodásmódod van 😀 😀 😀 De hát Raikkonen megvédésénél kell is ebben a gyakorlat 😀 😀

  53. Akarod mondani hogy Verstappen ugye?
    Először levitte Vettel bal első szárnyának a végét (ami miatt kapott defektet Lewis) majd ahogy bevágott Lewis elé azzal a lendülettel vitt el egy darabot annak is az első szárnyából…

    Paberto: Vettel adott az elso szarnyaval mindket masik pilota bal hatsojanak 2 masodpercen belul.

  54. Nando: Én is azt nézem egy ideje, hogy Pascal a svédhez képest nagyon homály lett.. Így még ha úgy adódik lehet a Willi sem vállalná be, bár náluk már lehet csak a “dellá” dominál így ha letesz egy nagyobb összeget a merci akkor beültetik, bár a Merci helyében látva Ocon teljesítményét én már teljesen lemondanék róla nincs értelme tovább pátyolgatni.

    Én Bottasról mondanék le. Már tisztán látható, hogy Hamilton nem volt formában év elején párszor, csupán ezért tudtott előtte végezni egy-kétszer. Szét volt csúszva a fiú, megint sok volt a Palvinpunci

  55. Zasalamel: Igazából ezt már nem lehet nyíltan kimondani, elméletben ez a mexikói pálya is merci pálya lett volna, aztán a RB és a ferka is gyorsabb volt náluk.

    En meg mindig tartom hogy ezen a palyan Hamilton nem hozta amit tudott volna mar szombaton sem hiszen Bottas 1 tizeden belul volt hozza kepest egesz hetvegen. Ha hozzaadod azt a 6 tizedet Bottashoz kepest amit Hamilton folyamatosan hozott, akkor az idomeron pont azt az eredmenyt latod amit az elmult par honapban. Hamilton teljesitett alul, nem mindenki mas jobban szerintem. Futamon hianyzott a hatso diffuzora egy resze, igy az persze kevesbe relevans, de sanszosabb hogy 1 pilota volt gyengebb mint 3 pilota es 2 auto erosebb mindossze 1 het leforgasa alatt.

  56. Én is így látom

    F1890: az első kocc verstappennel az olyan volt mint kanada verstappen bevágott elé. amúgy halkan jegyzem meg h hamilton elé is bevágott a 3. kanyarban most csak ham inkább elvette, de ugye a mögötte lévő már nem tudta reagálni. verstappen sokat kockáztat és meg is teheti mert nincs veszítenivalója. vettel meg túltolja ezt mert vb-t megy de nem képes feladni és megakarjaleckéztetnimindenáronverstappent. úgyh ez a részéről tök értelmetlen. na de majd ha verstappen megy a vb-t akkor ezek visszafognak menni a hollandnak aztán szopóka nyalóka lesz neki is. a poén az lesz majd ha egymással vívnak vb-t

  57. Kepano..: Szerintem meg Paszkál is egy nullácska, a kamu DTM címével együtt. 🙂

    Meglátjuk mennyire erős valójában 🙂 Ám az bizonyos, hogy ha a német nem is egy no1 klasszis, akkor is Rai folyamatosan verve van az ilyenektől (Vettel), míg ha veszek egy Wehrleint aki lehet nem klasszis de egy But szintet megüt akkor itt bizony csúnyán jó pilóta lesajnált Ericsson, mivel képes hozni hasonló szintet 🙂

  58. GreenHonda:
    Ericsson megint gyepálta egész hétvégén Wehrleint. Továbbra is tartom, hogy Raikkonen nem erősebb pilóta nála semmivel jelenleg.

    Én is azt nézem egy ideje, hogy Pascal a svédhez képest nagyon homály lett.. Így még ha úgy adódik lehet a Willi sem vállalná be, bár náluk már lehet csak a “dellá” dominál így ha letesz egy nagyobb összeget a merci akkor beültetik, bár a Merci helyében látva Ocon teljesítményét én már teljesen lemondanék róla nincs értelme tovább pátyolgatni.

  59. GreenHonda: nanana épp most is sikerült egy újabb prognosztizálás-failt nyomni csomó embernek ugyanis előre bejelentették hogy officialle mercedes pálya következik

    abudhabiban én biztos vagyok h ott meglesz a ferrarinak a pole. aztán h mit bohóckodnak az már más kérdés. brazil meg gyors kanyarok hosszú egyenesek merci pályának tűnik nekem

  60. Paberto: Vettel adott az elso szarnyaval mindket masik pilota bal hatsojanak 2 masodpercen belul.

    az első kocc verstappennel az olyan volt mint kanada verstappen bevágott elé. amúgy halkan jegyzem meg h hamilton elé is bevágott a 3. kanyarban most csak ham inkább elvette, de ugye a mögötte lévő már nem tudta reagálni. verstappen sokat kockáztat és meg is teheti mert nincs veszítenivalója. vettel meg túltolja ezt mert vb-t megy de nem képes feladni és megakarjaleckéztetnimindenáronverstappent. úgyh ez a részéről tök értelmetlen. na de majd ha verstappen megy a vb-t akkor ezek visszafognak menni a hollandnak aztán szopóka nyalóka lesz neki is. a poén az lesz majd ha egymással vívnak vb-t

  61. F1890:
    sokadjára megnézve is ham nem gyorsitott ki max tempóval mivel verstappen rázárt és az első szárnyával érintette volna verstappen gumiját, vet ezt meg már nem tudta lereagálni

    Vettel adott az elso szarnyaval mindket masik pilota bal hatsojanak 2 masodpercen belul.