Abu-Dzabi Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.



A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 14:00
2. szabadedzésPéntek 18:00
3. szabadedzésSzombat 15:00
IdőmérőSzombat 18:00
FutamVasárnap 18:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing

 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. A logoval kapcsolatban kb. most olyan az egesz mint valami istenkaromlas, imadtam a regi logot, de nem vagyok az uj ellen sem. Ez 1 modernebb uj design, par ev mulva miutan megszoktuk ezt, majd lehet mashogy fogunk visszatekinteni erre a valtasra. Szoval nekem nincs vele semmi bajom, talan jol tettek. Annyi, h a logo kerdeset erzem kb. legkevesbe prioritasnak, ez volt a leheto legkissebb baj a jelenlegi f1-el xd

  2. lehet nem tul jo az angolom, de en ebben a cikkben nem talaltam utalast arra, hogy a McLarenhez mennenek. Azt inkabb, hogy nem lesznek foszponzorok a Ferrarinal, de kisebb koltsegvetessel meg jelen maradhatnak a maranelloi gardanal. Persze ez nem biztos, nem tudok a sorok kozott olvasni.

    Hombre B:
    Hirek szerint a McLarenhez mennek:

    https://amp.theguardian.com/business/2017/nov/26/santanders-sponsorship-ferrari-f1-end-final-2017-race-formula-one

  3. egyetértek az előttem szólókkal. az új logora nem lehet azt mondani h szar, de azt sem mondanám h nagyon tetszik. a régi tökéletes volt. de tudjuk h új a tulaj és mindent megakar tenni azért h semmi sem emlékeztessen a régi f1-re minket. ettől nem lesz jobb és rosszabb sem az f1, de önmagában attól h vmi rosszabb lesz az számomra nem szimpatikus. és h őszinte legyek ez kicsit látszat megoldás megint h a liberty foglalkozik az f1 problémáival..

  4. Nem egy rossz log= amit bemutattak, de semmilyen szemszögből nem jobb az előzőnél. Bármilyen grafikus 10 perc alatt eljut egy ilyesmi formához, ha elkezd dolgozni az F 1 kombinációin.

    A régi logóban a rejtett egyest valaki évek elteltével sem fedezte fel, ez meg annyira alap, hogy tökéletesen unalmas. Like Bottas (ahogy azt itt már valaki említette is)

  5. Zasalamel:
    Kövezzetek meg, de sztem nem olyan rossz az új logó. Meglehet szokni.

    Rossznak én sem nevezném, szokatlan mert a másik már mindenki agyába beleégett. Viszont az eléggé megkérdőjelezhető, hogy szükséges volt-e lecserélni a régit.. Lényegében engem hidegen hagy a Logó kérdése, mert nem ettől lesz jobb vagy rosszabb egy sorozat. Ez a logó meg amolyan retro érzést is kelt, ami egyáltalán nem rossz, legalább is számomra !

  6. Paberto:
    Ha jol tudom, ez Hamilton elso eve amikor minden futamon celba ert es pontot szerzett. Ez sem tortenik meg surun egy pilotaval…

    nem akarom hamiltont támadni de ebben én nem látok extrát h őszinte legyek, bottasnak is sikerült spanyolt leszámítva. plusz bottasnak lett az átlag kvalis eredménye a legjobb. tehát ez kb nem sokat ér szvsz. jó megbízható autója volt és nem csinált hülyeséget

  7. M.Innocenti: Nem olyan biztos, mert a Mercedes is újra fogja gondolni a leszorítóerő/légellenállás arányt. Ha jövőre átveszik a high rake koncepciót, ők is veszíteni fognak valamennyit a végsebességükből. Idén nem csak a motorerő, hanem az eltérő koncepció miatt is előnyben van a Merc egyenesekben.

    csak halkan szólok h a mercedes brazilia óta ugyanúgy előredöntötte a kocsit mint a ferrari. tehát módosították a felfüggesztést is ezáltal.így is sima volt brazilban most is a motorerő fölény

  8. Kimi esetében elég volt a négy motor és a többi komponens. Erre már az év felén sem adtunk volna sok esélyt…

    Zasalamel:
    Talán 2009 december óta először optimistán várom a jövőévet, Ferkának végre nem kell nulláról kezdenie, megvannak az alapok és csak fejleszteni kell, a motor terén még csiszolni kell, főleg a megbízhatóságon.

    Remélem kifizetődik a jövő év, Forza Ferrari.
    Találkozunk februárban!

  9. Talán 2009 december óta először optimistán várom a jövőévet, Ferkának végre nem kell nulláról kezdenie, megvannak az alapok és csak fejleszteni kell, a motor terén még csiszolni kell, főleg a megbízhatóságon.

    Remélem kifizetődik a jövő év, Forza Ferrari.
    Találkozunk februárban!

  10. Zasalamel:
    Pont az az öt tized hiányzik vettelnek, amit az egyenesekben szed össze. Nagyon rá kell gyúrnia még a ferkának a motorra.

    Nem olyan biztos, mert a Mercedes is újra fogja gondolni a leszorítóerő/légellenállás arányt. Ha jövőre átveszik a high rake koncepciót, ők is veszíteni fognak valamennyit a végsebességükből. Idén nem csak a motorerő, hanem az eltérő koncepció miatt is előnyben van a Merc egyenesekben.

  11. M.Innocenti: Pedig van igazság abban, amit mondott. Ha Gro hagyta volna Strollt szűken elfordulni, alávághatott volna a kigyorsításon.

    Hagyjuk már, Willinek akkora sebességelőnye volt az egyenesben hogy mikor Stroll a 2. egyenesneél megint elévágott Gro DRS-el sem tudott mit kezdeni Strollal. Pedig akkor a 2. egyenesre végig a ***ébe volt. Annál közelebbről nem kezdhette volna meg.