A Ferrari volt a leggyorsabb, a Mercedes a legszorgosabb – összesített teszteredmények

Véget ért a kétnapos abu-dzabi gumiteszt, melyen a bajnoki ezüstérmes, Sebastian Vettel futotta meg a leggyorsabb kört, a csapattársát, Kimi Räikkönent megelőzve az összetett eredménylistán. Körszámok és megtett kilométerek tekintetében a Mercedes került az élre.

Robert Kubica (Fotó: Williams/Twitter)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Denis Hunter:
    Ha egesz evben megbizhatobbak lettek volna, akkor tobb esely lett volna pontokat szerezni es szerintem nem 30 lett volna az ev vegi eredmeny, hanem harcban lehettek volna azert a 6. helyert, amit Hulk bezsebelt a Renault-nak. Ha csak azokat az eseteket nezem, amikor pontszerzo helyekrol estek ki, meg termeszetesen az ellenfeltol elvesszuk azt, amit a kiesesuk altal szereztek, meg szorosabb lehetett volna a sereghajto 4-es (McLarennel egyutt persze) Szoval a megbizhatosag igenis fontos, bar az elmult 3 evben mar annak is orultem volna, ha rohadt gyorsak es csata kozben esnek ki az elrol, de ez sem adatott meg.

    Az igaz, csak jövőre gyengébb kasznival, meg újonc versenyzőkkel még nehezebb lesz bekerülniük a pontszerző helyekre, még akkor is, ha megbízható lesz az autó, kivéve, ha nagyot lépnek előre motorerőben, de ezt az elmúlt éveket látva nem tartom valószínűnek.

  2. Ha egesz evben megbizhatobbak lettek volna, akkor tobb esely lett volna pontokat szerezni es szerintem nem 30 lett volna az ev vegi eredmeny, hanem harcban lehettek volna azert a 6. helyert, amit Hulk bezsebelt a Renault-nak. Ha csak azokat az eseteket nezem, amikor pontszerzo helyekrol estek ki, meg termeszetesen az ellenfeltol elvesszuk azt, amit a kiesesuk altal szereztek, meg szorosabb lehetett volna a sereghajto 4-es (McLarennel egyutt persze) Szoval a megbizhatosag igenis fontos, bar az elmult 3 evben mar annak is orultem volna, ha rohadt gyorsak es csata kozben esnek ki az elrol, de ez sem adatott meg.

    Sidious: Viszont a motorerő még mindig siralmas. A Mercedeses autók legtöbbször még úgy is távolodtak az egyenesben az évad utolsó futamain, hogy Alonso/Vandoorne nyithatott DRS-t. Szóval ha megbízhatóak is lesznek sok jóra nem lehet tőlük számítani. Eddig valószínűleg a 4. legjobb kasznival dolgozhattak a japánok és világbajnok versenyzőkkel, most megkapják kb a 7.-8. kasznit meg két újoncot. Én meglepődnék rajta, ha nem lennének teljesen utolsók. Pechükre még a Sauber is erősödik jövőre és már ők is a legfrissebb Ferrari motort fogják kapni, plusz valószínű, hogy Leclerc lesz az egyik versenyzőjük. Szóval nem látok olyan csapatot, aki gyengébb lehet náluk.

  3. Denis Hunter:
    McLaren Honda legalabb oda eljutott ev vegere, hogy nem utolsok a megtett kilometerek tekinteteben es 1000 km felett teljesitettek, ez a tavaszi teszteken szerintem 2 het alatt nem volt meg. Remelem a Toro szerencsesebb lesz veluk, semelyik szurkolotabornak nem kivanok hasonlo 3 evet, mint ami nekunk a Hondaval jutott.

    Viszont a motorerő még mindig siralmas. A Mercedeses autók legtöbbször még úgy is távolodtak az egyenesben az évad utolsó futamain, hogy Alonso/Vandoorne nyithatott DRS-t. Szóval ha megbízhatóak is lesznek sok jóra nem lehet tőlük számítani. Eddig valószínűleg a 4. legjobb kasznival dolgozhattak a japánok és világbajnok versenyzőkkel, most megkapják kb a 7.-8. kasznit meg két újoncot. Én meglepődnék rajta, ha nem lennének teljesen utolsók. Pechükre még a Sauber is erősödik jövőre és már ők is a legfrissebb Ferrari motort fogják kapni, plusz valószínű, hogy Leclerc lesz az egyik versenyzőjük. Szóval nem látok olyan csapatot, aki gyengébb lehet náluk.

  4. McLaren Honda legalabb oda eljutott ev vegere, hogy nem utolsok a megtett kilometerek tekinteteben es 1000 km felett teljesitettek, ez a tavaszi teszteken szerintem 2 het alatt nem volt meg. Remelem a Toro szerencsesebb lesz veluk, semelyik szurkolotabornak nem kivanok hasonlo 3 evet, mint ami nekunk a Hondaval jutott.