Mennyit gyorsulnak az új gumik, és mennyit a 2018-as autók?

Az abu-dzabi tesztek után a Pirelli elárulta, mekkora a különbség a puhábbá tett jövő évi abroncsai között, és a csapatoktól kapott adatok alapján már azt is sejtik, összességében mennyit javulhatnak a köridők.

Sebastian Vettel (Fotó: XPB)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Nekem kicsit 2012 érzésem van a gumikkal, ennyi keveréket az edzéseken sem lesz idő alaposan megismerni. Azt sem értem miért dec7ig kell dönteni az első 3 hétvége gumijairól, idei autók adatai alapján. Randomizáció szaga van kicsit, de legalább első félévben borulhatnak a papírformák némileg – mint idén.

  2. Na ez a glóriás dolog azért szépen vissza fogja vetni az autókat, allitólag hogy a biztonsági előírásoknak és hogy a terheléses tesztnek megfeleljenek dupla annyi lesz a súlya mint amire számítottak, szóval az a 6kg jó lesz 12-14kg-nak így nem fél mp-t hanem legalább 1 másodpercet buknak csak a súly miatt és még nincs benne a légellenállás, és akkor még ott van az is, hogy jövőre 3 motort lehet használni ami visszavetheti a csúcsra járatást, így amit ezek a lágyabb gumik hozni fognak az nem biztos, hogy időben is látszódni fog az elején, pláne, ha csak ritkábban fogják használni a “hiper-szuper” lágyakat ! Szóval az év első negyedében én azért nem várom azt a nagy ugrást köridőkben. Mondjuk amiket felsoroltam hátránynak az még inkább a Merci bika motorjának kedvezhet, mert így még jobban kijöhet a motorok közti különbség, de majd meglátjuk.