OFF Kibeszélő

Megnyitjuk az OFF topicot, ahol a F1-től eltérő témákban beszélgethettek, valamint az oldallal kapcsolatos észrevételeiteket, ötleteiteket is megoszthatjátok Velünk!

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Denis Hunter:
    Most nem talalom, de azt hiszem valamelyik verseny kibeszeloben posztolta valaki az uj McLaren sportkocsit, ami max par hete jot nyilvanossagra tudtommal. Most olvasom az ujsagban, hogy 106 keszul majd belole, egyenkent £1.75 million + AFA es mar elkelt mind. Nem tudom mennyibe kerul az eloallitasa, de szerintem nem megy rosszul a sportautoreszlegnek 😀 Allitolag ez less az eddig gyartott leggyorsabb autojuk 250 mph vegsebes***el, ami 0-186 mph-ra 12.8 sec alatt gyorsul.

    fura egy autó lesz. Egyben nagyon idejétmúlt és modern a karosszéria. A felnik nagyon furan neznek ki, es. minden ala van rendelve az aeronak, meg a vosszapillanto csonk is :))

  2. Most nem talalom, de azt hiszem valamelyik verseny kibeszeloben posztolta valaki az uj McLaren sportkocsit, ami max par hete jot nyilvanossagra tudtommal. Most olvasom az ujsagban, hogy 106 keszul majd belole, egyenkent £1.75 million + AFA es mar elkelt mind. Nem tudom mennyibe kerul az eloallitasa, de szerintem nem megy rosszul a sportautoreszlegnek 😀 Allitolag ez less az eddig gyartott leggyorsabb autojuk 250 mph vegsebes***el, ami 0-186 mph-ra 12.8 sec alatt gyorsul.

  3. feeder_series: Igen, alapvetően egy átlagfelhasználó otthonról internetezve egy normális vírusirtó és helyesen konfigurált tűzfal mögül biztonságban érezheti magát.

    Viszont Hollywood miatt az emberekben az a tévhit él, hogy a hackerek elsősorban úgy szerezhetik meg az adatait, hogy egy ápolatlan külsejű fickó ül egy sötét szobában és sisteregnek az ujjai alatt a billentyűk, átjut a tűzfalon és egyszerűen ellopja az adatokat a gépedről.

    A valóságban viszont a két leggyakoribb eset, hogy a támadók egy népszerű szolgáltatáson keresnek biztonsági réseket és százezres-milliós nagyságrendben lopják el felhasználók adatait, aztán pedig valamilyen egységáron feldobják az egészet a fekete piacra, a másik pedig az adathalászat, amikor E-Mailben, vagy egy fertőzött/kamu weboldal segítségével rávesznek, hogy megadd a személyes adataid. (Tehát például a bankod nevében küldenek egy kamu mailt, te nem veszed észre és megpróbálsz az ő kamu oldalukon keresztül belépni a fiókoddal, ők meg röhögve lenyúlják).

    Az ilyen típusú támadások ellen viszont hiába használsz vírusirtót/tűzfalat, mert ilyenkor abszolút rajtad múlik a dolog.

    Ezek ellen pedig az a leghatékonyabb védekezés, hogy minden egyes weblapon és szolgáltatáson lehetőleg más-más felhasználónevet és jelszavat használsz, hogy ha az egyiket valaki megszerzi, utána ne tudjon minden más profilodba is könnyedén bejutni.

    Az egyik mostanság népszerű alapvető védelem a kétkörös/két faktoros azonosítás, ennek az a lényege, hogy ha új eszközről/helyről lépsz be egy szolgáltatásba, akkor SMS-ben/mailben/hitelesítő appal kapsz egy egyszer használatos PIN kódot, amivel a jelszavadon túl megerősítheted, hogy tényleg te szeretnél belépni. Ezt már a Facebooktól kezdve a Googleön át a Microsoftig az összes nagy szolgáltató tudja, érdemes mindenhol bekapcsolni. Ez azért hasznos, mert még ha a jelszavadat meg is szerzik, nem fognak tudni belépni, hacsak nem lopják el mondjuk a telefonodat is mellé.

    Akkor ott vannak az úgynevezett jelszókezelők, vagy jelszó menedzserek, ezek olyan programok, amik helyetted kezelik a jelszavaidat. Választanod kell egyetlen nagyon erős mesterjelszót, ezzel tudsz hozzáférni a saját jelszavaidhoz (ezek a mesterjelszó alapján vannak titkosítva, tehát még ha egy hacker el is lopja őket, amíg nem találja ki a mesterjelszavad, nem tudja feltörni őket). Innentől kezdve pedig a jelszavaid lehetnek ilyenek is: P_+iwMx~zCu3)Tu:D#c/
    Teljesen mindegy, mert a program emlékszik rájuk helyetted. 🙂 Az enyém ráadásul olyan, hogy minden egyes böngészőhöz van egy pluginje, ami automatikusan kitölti a login mezőket a weblapokon, tehát még csak plusz időbe se kerül kikeresgélni őket.

    A VPN meg már magánszemélynek talán overkill, de paranoiásoknak megérheti, ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy egy nyilvános hálózaton létre tudsz hozni egy virtuális magánhálózatot, amin belül titkosított kommunikáció folyik, ezért az eredeti fizikai hálózaton láthatatlan marad a tevékenységed, nem tud senki “lehallgatni”, dióhéjban nagyjából ennyit tesz. 🙂 (Persze ezért is fizetni kell.)

    Értem, köszönöm, hogy leírtad, ma is tanultam valamit! 😀 Egyébként most, hogy írod, a kétfaktoros azonosítást már ismertem, de még sosem használtam.

  4. GreenHonda: Az a baj h az ember hátrányban van egyikkel ha az amit érdekli épp nem kombatibilis vele. (Tehát van ami Firefoxon működik jól van ami Chromeban) Ezekkel, amit írtál nem nagyon vagyok tisztában, de nem is igazán félek ettől mert azért egy akkora biztonságot ad ami kielégíti a felhasználót. Most konkrétan mire értetted ezeket h mesterjelszó stb? Na meg akkor nem is beszéltünk a vírusirtókról. 😀

    Igen, alapvetően egy átlagfelhasználó otthonról internetezve egy normális vírusirtó és helyesen konfigurált tűzfal mögül biztonságban érezheti magát.

    Viszont Hollywood miatt az emberekben az a tévhit él, hogy a hackerek elsősorban úgy szerezhetik meg az adatait, hogy egy ápolatlan külsejű fickó ül egy sötét szobában és sisteregnek az ujjai alatt a billentyűk, átjut a tűzfalon és egyszerűen ellopja az adatokat a gépedről.

    A valóságban viszont a két leggyakoribb eset, hogy a támadók egy népszerű szolgáltatáson keresnek biztonsági réseket és százezres-milliós nagyságrendben lopják el felhasználók adatait, aztán pedig valamilyen egységáron feldobják az egészet a fekete piacra, a másik pedig az adathalászat, amikor E-Mailben, vagy egy fertőzött/kamu weboldal segítségével rávesznek, hogy megadd a személyes adataid. (Tehát például a bankod nevében küldenek egy kamu mailt, te nem veszed észre és megpróbálsz az ő kamu oldalukon keresztül belépni a fiókoddal, ők meg röhögve lenyúlják).

    Az ilyen típusú támadások ellen viszont hiába használsz vírusirtót/tűzfalat, mert ilyenkor abszolút rajtad múlik a dolog.

    Ezek ellen pedig az a leghatékonyabb védekezés, hogy minden egyes weblapon és szolgáltatáson lehetőleg más-más felhasználónevet és jelszavat használsz, hogy ha az egyiket valaki megszerzi, utána ne tudjon minden más profilodba is könnyedén bejutni.

    Az egyik mostanság népszerű alapvető védelem a kétkörös/két faktoros azonosítás, ennek az a lényege, hogy ha új eszközről/helyről lépsz be egy szolgáltatásba, akkor SMS-ben/mailben/hitelesítő appal kapsz egy egyszer használatos PIN kódot, amivel a jelszavadon túl megerősítheted, hogy tényleg te szeretnél belépni. Ezt már a Facebooktól kezdve a Googleön át a Microsoftig az összes nagy szolgáltató tudja, érdemes mindenhol bekapcsolni. Ez azért hasznos, mert még ha a jelszavadat meg is szerzik, nem fognak tudni belépni, hacsak nem lopják el mondjuk a telefonodat is mellé.

    Akkor ott vannak az úgynevezett jelszókezelők, vagy jelszó menedzserek, ezek olyan programok, amik helyetted kezelik a jelszavaidat. Választanod kell egyetlen nagyon erős mesterjelszót, ezzel tudsz hozzáférni a saját jelszavaidhoz (ezek a mesterjelszó alapján vannak titkosítva, tehát még ha egy hacker el is lopja őket, amíg nem találja ki a mesterjelszavad, nem tudja feltörni őket). Innentől kezdve pedig a jelszavaid lehetnek ilyenek is: P_+iwMx~zCu3)Tu:D#c/
    Teljesen mindegy, mert a program emlékszik rájuk helyetted. 🙂 Az enyém ráadásul olyan, hogy minden egyes böngészőhöz van egy pluginje, ami automatikusan kitölti a login mezőket a weblapokon, tehát még csak plusz időbe se kerül kikeresgélni őket.

    A VPN meg már magánszemélynek talán overkill, de paranoiásoknak megérheti, ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy egy nyilvános hálózaton létre tudsz hozni egy virtuális magánhálózatot, amin belül titkosított kommunikáció folyik, ezért az eredeti fizikai hálózaton láthatatlan marad a tevékenységed, nem tud senki “lehallgatni”, dióhéjban nagyjából ennyit tesz. 🙂 (Persze ezért is fizetni kell.)

  5. trialboj: Ez azt jelenti hogy az oldalon megadott infót tudják könnyen feltörni, vagy ezáltal a gépemben is bejuthatnak?

    Szerencsére egyik sem. Ha otthonról, a saját modemed/routered mögül böngészel, akkor gyakorlatilag még így is biztonságban vagy. Az jelenthet potenciális biztonsági kockázatot, hogy ha esetleg egy nyilvános hálózatról internetezel (mint netkávézó, egyetemi hálózat, vagy hasonló), akkor elméletben lehetséges, hogy valaki rossz szándékkal lehallgatja az áthaladó forgalmat és többek között mondjuk el tudja kapni azt az üzenetet is, amivel éppen egy hozzászólást küldesz el az oldalra és hozzáférhet a tartalmához. Most nyilván konkrétan az Autosportoldal esetén ez legfeljebb a felhasználónevedet és az F1-el kapcsolatos véleményedet jelentheti, amivel azért sokra nem megy még egy profi hacker sem. De ettől még sem a géped, sem a szerver önmagában nem lesz könnyebben feltörhető.

    A HTTPS-nél az a különbség, hogy még ha el is kapja az általad küldött üzenetet, az titkosítva van, ezért extra erőfeszítést kell tennie, hogy hozzáférjen a benne lévő adatokhoz.

  6. Egyébként eléggé úgy fest, hogy Russell bemutatkozhat jövőre a Williamsnél (vagy valaki mesterien trollkodik):

    BIG HINT that George Russell will get a Williams F1 race seat in 2019 from F1FeederSeries

    I bizarrely received a big hint at work last week that George Russell will indeed get a Williams F1 race seat in 2019.

    I work for a group of FMCG brands based in the UK and we often receive sponsorship proposal requests, both from professional entities as well as from individuals and in the past have sponsored teams in both the BTCC and FIA WEC for the Le Mans 24 Hours.

    Last week, we received a sponsorship request from Blackcastle Group who are the personal management company for George Russell (and also look after Oliver Rowland who runs Blackcastle logos on his helmet), and are seemingly on the hunt for acquiring personal sponsors for him as it was quite clear from the tone of the email we received that this was a somewhat generic note being sent out to multiple companies, and simply changing the “Dear INSERT COMPANY NAME HERE” section at the beginning….

    ….Im not at liberty to post the full proposal document, however below is a section of verbatim copy from the accompanying email note they sent with the proposal, and its clear from the language they have used from the section I have highlighted below that it seems all but a done deal that Russell will indeed be a Williams F1 race driver in 2019 and that an official announcement should be coming in the next 2-3 weeks:

    “….. Just wanted to drop you a brief email following my contact earlier this year about a partnership opportunity with George Russell (Mercedes AMG Petronas Formula One).

    As previously outlined, we represent several world class racing drivers and one of those is George Russell. Apologies if you follow motorsport however, for your reference, George is currently leading Formula 2 (F1 feeder series) comfortably and has one race weekend left this year in which to cement his place in history, by winning both the F3 and F2 championships in consecutive years, a truly unbelievable feat.

    On the basis of George’s outstanding talent and hugely impressive performances over the last two seasons, we have a very large announcement about George that will take place in the next 3 weeks.

    Our announcement will outline which F1 team George will begin his career as a primary diver for the new season (2019), making up one third of the all British contingent in Formula One, the other being Lewis Hamilton (Mercedes) and Lando Norris (McLaren).

    I’d like to schedule a convenient time to speak with you regarding a partnership with George and how it can be leveraged and activated to drive value for XXXXXXXXXXX.

    I’ve attached for your reference – George Russell Partnership Proposition 2019 ……”

    Phrases such as “very large announcement about George that will take place in the next 3 weeks” and “Our announcement will outline which F1 team George will begin his career as a primary diver for the new season (2019), making up one third of the all British contingent in Formula One” really seem to give the secret away, dont they?!

  7. Go.Michael: Simán kinéz neki egy sérülés is, elég szerencsétlenül esett. Én mondjuk a szoros vb-nek drukkoltam, de sajnos ez az idei év sem lesz az, viszont ezek a test-test elleni csaták marhára élvezetesek. Ebben viszont óriási a kontraszt az f1-el összevetve.

    viszont jobban megnézve, és lóri nyilatkozatás is figyelembe véve, márkez is itt hunyó volt. olyan féktávot vett h egyrészt kikerült a zöld területre, tehát elfékezte magát, kettő lórival is kibaszott aki normálisan betudott volna fordulni ha nem kellett volna kikerülnie egy kamikaze manővert

  8. F1890: elég jó kis meccs volt.
    Lóri első kanyaros bénázását nem értem. jobban megnézve érthetetlen hveszíthette el így a motor elejét

    Simán kinéz neki egy sérülés is, elég szerencsétlenül esett. Én mondjuk a szoros vb-nek drukkoltam, de sajnos ez az idei év sem lesz az, viszont ezek a test-test elleni csaták marhára élvezetesek. Ebben viszont óriási a kontraszt az f1-el összevetve.

  9. Érdekes különben, ma este megjelent az rFactor 2-höz három klasszikus McLaren (M23, MP4/8 és MP4/13) és erre már nem is emlékeztem, hogy ’93-ban teljesen automata váltóval mentek, a fejlesztők említették, hogy megkapták Wokingból a pilótáknak szánt felhasználói kézikönyveket és külön kiemelik benne, hogy legyenek szívesek nem belenyúlni a váltásokba és hagyják, hogy az automatika dolgozzon. 😀

  10. Tapani: F1890 nyomja hónapok óta a mantráját, főleg ha Norris szóba jön, hogy mennyire meggyőző ez a Russel gyerek, és ezt vették át sokan.

    én egy szóval nem mondtam ilyet, csak azt h meggyőzőbb mint norris az f2-ben. ebből kiindulva a magnussen palmer vandorn féle nyert gp2-es címek után meg lehet mindkettő középszer

  11. feeder_series:
    de most miért került sokaknál Russell Ocon elé a sorban? Szerintem a Merci is inkább Ocont vetné be, ha váratlanul szükség lenne rá, tehát neki több esélye lehet a Williamsnél

    Russel=Brit=Williams=Merci B.. A kör bezárul.
    Oconnak (is) van esélye a Williamsnél, de reálisan nézve ha a Gp3 után Russel az F2-öt is megnyeri, akkor egyértelműen neki kell kapni a Williams ülését. Azért a Mercinél Russell jó teljesítményére kénytelenek lesznek lépni, Ocon meg parkoló pályára kerül, mert kivásárolták az ülését, ha Mercinek annyira fontos lett volna, hogy Ocon megtartsa a helyét, tudtak volna tenni róla, viszont valószínűleg ahhoz mélyen a zsebükbe kellett volna nyúlni, mert Ocon nem rendelkezik tőke erős támogatókkal, Wehrlein is azért nem tudott maradni, mert a Merci nem volt hajlandó pénzt áldozni rá, mert Ocon azért nála sem tűnt annyival jobbnak.
    Ocon egyetlen szerencsétlensége, hogy Strollék bevásároltak és közben Russell is már a Merci ajtajánál kopogtat, ha a Mclaren meglépte, hogy helyet csinál Norrisnak, akkor a Mercinek is meg kell lépnie, hogy Russellnak is biztosít egy helyet !

  12. Tapani: Hmmm… hát sok mindnet tényként kezelsz, ami nem az.
    Kvyat Ferrari-alkalmazott, mellesleg hülye lenne visszamenni a Toroba amellett, hogy nem engednék, mert majd viszi a Ferka szimulációs adatait csak úgy az RB-nek.
    Russelnek miért lenne bérelt helye a Wiliben? Még várhat, ráadásul nála pont az a probléma, mint a többi mercis neveltnél, a Merci nem töri magát a fiataljai miatt, szóval miért tennék be a Wilibe? Ha a Wilin múlik, akkor Sirotkin-Kubica páros lesz.
    Még Kimi ügye sem tisztázott, és Gro helye Leclerctől függetlenül instabil. Még Vandoorne is beülhet Ericsson helyére, mióta Ferrari C csapat lett, nem hinném hogy olyan nagyon nagy szükségük lenne a svéd pénzére.
    Szóval még bármi lehet.

    Hmmm szóval bármi lehet még ? Akkor az Amusnál eléggé félrevezetik magukat ! 😀 Kvjat miféle szimulációs adatokat visz oda ? Max amit látott és tapasztalt annyit tud, minden lényeges adat a Ferrari gépeiben van, valószínűleg ehhez neki nincs hozzáférése, ő csak tesztel és visszajelzést ad,.. 😀 (Marko már elmondta, hogy Kvjattal számol, mert úgy érzi felnőtt a feladathoz, hogy újra megkapja az ülést, talán már alá is írtak vele, ezt sem én álítom..)
    Gro helye nem instabil már többször lenyilatkozta a Haas és Steiner, hogy nem kívánnak változtatni a pilóta párosukon.. A Sauberhez egyes hírek szerint vagy 20-30 millió körüli zsetont hoz Ericsson(mellesleg akik pénzelik azoknak részesedésük van a Sauberben..), majd pont a nincstelen Vandoornet ültetik be a helyére, A Ferrari egy helyet bérel az Alfában, ha nem így lenne már Ericsson helyére Gio került volna.
    Kimi sorsa állítólag már eldőlt és nincs vissza út, mert le van fektetve papíron amit még Marchionnéval írtak, hogy Szinagpúrig be kell jelenteni a felállást(mármint Leclercet) és nincs visszatáncolási lehetőség, ezért van az hogy nem jelentették be Kimi maradását, egyszerűen ha még is Kimire esne a választásuk, akkor a kicsi Todt olyan pert akaszt a nyakukba, ami nem hiányzik nekik, ezeket nem én találtam ki, hanem az Amushoz és Ferrarihoz közeli források akik a tűz közelében vannak. Persze ők is tévedhetnek !
    Szóval az a bármi történhet kijelentés eléggé ferdítés, lassan bezárul a kör, és ezt már egyre több helyen tényként kezelik.

  13. feeder_series:
    de most miért került sokaknál Russell Ocon elé a sorban? Szerintem a Merci is inkább Ocont vetné be, ha váratlanul szükség lenne rá, tehát neki több esélye lehet a Williamsnél

    F1890 nyomja hónapok óta a mantráját, főleg ha Norris szóba jön, hogy mennyire meggyőző ez a Russel gyerek, és ezt vették át sokan.

  14. Nando:
    Jelen állás szerint már csak a Toronál lesz 1 kiadó hely, mert Kvjat egyre közelebb, hogy újra a Toronál megkapja a helyet, Williamsnél Russel lehet a befutó, aki mellett Kubica lesz, mert hoz szponzort és lóvét is, na meg elég nagy marketing értéke lesz a visszatérésének. Saubernél Leclerc helyéri Giovinazzi megy, Haas megtartja a párosát, szóval Oconnak csak a Toro ülésére maradt lehetősége, csakhogy a Red Bull valószínűleg nem fog ülést adni neki, mert a Merci se adott nekik motort alapon kikosarazzák őket, vagy kérnek egy elég nagy összeget az ülésért, vagy a Honda hoz egy Japánt, Fukuzuminak és Makinonak sem valószínű, hogy meglesznek a pontjai, ezért maximum Kobayashi jöhet szóba mint reális lehetőség.
    Nagyon úgy néz ki, hogy nemhogy Vandoornenak, de még Oconnak sem lesz helye jövőre !

    Hmmm… hát sok mindnet tényként kezelsz, ami nem az.
    Kvyat Ferrari-alkalmazott, mellesleg hülye lenne visszamenni a Toroba amellett, hogy nem engednék, mert majd viszi a Ferka szimulációs adatait csak úgy az RB-nek.
    Russelnek miért lenne bérelt helye a Wiliben? Még várhat, ráadásul nála pont az a probléma, mint a többi mercis neveltnél, a Merci nem töri magát a fiataljai miatt, szóval miért tennék be a Wilibe? Ha a Wilin múlik, akkor Sirotkin-Kubica páros lesz.
    Még Kimi ügye sem tisztázott, és Gro helye Leclerctől függetlenül instabil. Még Vandoorne is beülhet Ericsson helyére, mióta Ferrari C csapat lett, nem hinném hogy olyan nagyon nagy szükségük lenne a svéd pénzére.
    Szóval még bármi lehet.

  15. F1890: az vérciki h egy oconnak nincs helye 🙁

    Ezt a 💲troll családnak lehet köszönni, de lassacskán az Oroszokat is beeszi a fene ők meg majd a Williamst fogják felvásárolni.. Kelleni fog az a költségvetési sapka, mert így olyan kezekbe fognak kerülni a privátok, hogy teljesen felhígul majd a mezőny újra a sok fizetős arccal !
    A másik választás meg az lesz, hogy a gyári alakulatok vásárolják inkább fel őket, hogy legyen egy fix neveldéjük és talán ez a kevésbé rosszabb, mert így legalább láthatunk nem csak fizetős “tehetségeket” megérkezni.. 😒

  16. Nando:
    Jelen állás szerint már csak a Toronál lesz 1 kiadó hely, mert Kvjat egyre közelebb, hogy újra a Toronál megkapja a helyet, Williamsnél Russel lehet a befutó, aki mellett Kubica lesz, mert hoz szponzort és lóvét is, na meg elég nagy marketing értéke lesz a visszatérésének. Saubernél Leclerc helyéri Giovinazzi megy, Haas megtartja a párosát, szóval Oconnak csak a Toro ülésére maradt lehetősége, csakhogy a Red Bull valószínűleg nem fog ülést adni neki, mert a Merci se adott nekik motort alapon kikosarazzák őket, vagy kérnek egy elég nagy összeget az ülésért, vagy a Honda hoz egy Japánt, Fukuzuminak és Makinonak sem valószínű, hogy meglesznek a pontjai, ezért maximum Kobayashi jöhet szóba mint reális lehetőség.
    Nagyon úgy néz ki, hogy nemhogy Vandoornenak, de még Oconnak sem lesz helye jövőre !

    az vérciki h egy oconnak nincs helye 🙁

  17. Jelen állás szerint már csak a Toronál lesz 1 kiadó hely, mert Kvjat egyre közelebb, hogy újra a Toronál megkapja a helyet, Williamsnél Russel lehet a befutó, aki mellett Kubica lesz, mert hoz szponzort és lóvét is, na meg elég nagy marketing értéke lesz a visszatérésének. Saubernél Leclerc helyéri Giovinazzi megy, Haas megtartja a párosát, szóval Oconnak csak a Toro ülésére maradt lehetősége, csakhogy a Red Bull valószínűleg nem fog ülést adni neki, mert a Merci se adott nekik motort alapon kikosarazzák őket, vagy kérnek egy elég nagy összeget az ülésért, vagy a Honda hoz egy Japánt, Fukuzuminak és Makinonak sem valószínű, hogy meglesznek a pontjai, ezért maximum Kobayashi jöhet szóba mint reális lehetőség.
    Nagyon úgy néz ki, hogy nemhogy Vandoornenak, de még Oconnak sem lesz helye jövőre !

  18. F1890: majd írj véleményt, én xboxon játszottam vele de az irányítása nagyon gagyi 😀 olyan mintha súlytalan lenne a kocsi 😀 szóval kiv leszek a véleményekre

    A klasszikus kocsikat meg kellő mértékben kihívás vezetni, gondoltam ugorjunk egyből a mélyvízbe egy ’79-es Ferrari – eső – Montreal kombóval, gyakorlatilag egy kövérebb gázadás és halott vagy, végül egy körig húztam 😀

    Egyedül az nem tetszik, hogy az AI eléggé tolakodósra veszi a figurát, úgyhogy csak úgy lehet ellenük érvényesülni, ha te is ezt a magatartást követed

  19. F1890: majd írj véleményt, én xboxon játszottam vele de az irányítása nagyon gagyi 😀 olyan mintha súlytalan lenne a kocsi 😀 szóval kiv leszek a véleményekre

    Elsőre komolyan pozitív meglepetés. Kezdjük ott, hogy a CD Galaxis bónuszként mellé csomagolta a fémdobozt is, pedig nem azt rendeltem meg.

    És hát én távolról sem voltam oda korábban a Codemasters munkásságáért, de el kell ismerni, hogy most már teljesen korrekt munkát végeznek. Végre bizonyos mértékben szimulálják a felfüggesztés terhelését is, úgyhogy a Force Feedback is részletesebb (persze azért továbbra sincs a hardcore szimulátorok szintjén) és az autók viselkedése is hihetőbb. Még bele sem vetettem magam igazán a versenyzésbe, csak próbálgattam a különböző autókat, mert a vezetés már önmagában szórakoztató.

    Itt van egy kör a Ferrarival Monacoban, némileg realisztikusabb látószöggel és kameramozgással:

    Illetve egy próbakör a Brawn GP-vel Interlagosban:

  20. Wickens sikeres gerincműtéten esett át, az állapota stabil, viszont továbbra is kérdéses, hogy a gerinc sérülése milyen mértékű és további műtétek várnak rá a lábain és a karján. Hihetetlen bakker, végre olyan helyre került, ahol igazán kamatoztatni tudná a képességeit… Remélem felépül teljesen!

  21. feeder_series:
    Nem hangzik jól: Wickensnél bevérzett tüdő, jobb kar, gerinc és lábsérülések.

    sajnos azt kell mondani h ilyen “klasszikus” indy balesetnél ahol nekivágódik a kerítésnek és pörgőmozdulatot végez a kocsi, h megúszta ennyivel. hihetetlen milyen g erők hatnak ott azokban a pillanatokban

  22. F1890: majd írj véleményt, én xboxon játszottam vele de az irányítása nagyon gagyi 😀 olyan mintha súlytalan lenne a kocsi 😀 szóval kiv leszek a véleményekre

    ez mondjuk szerintem a kormány beállításaitól is függ, PC-n már a tavalyi is viszonylag rendben volt. csak mondjuk ha Albert Parkban a derékszögű kanyarokat két kerékkel a füvön vágtad, a felfüggesztés meg sem érezte, a kocsi maradt atom stabil 😀

  23. feeder_series:
    olyan jókat írnak/mondanak az új hivatalos játékról még a szimulátorosok is, akiket követek, hogy életemben először előrendeltem 😀 aztán lehet nagy pofára esés lesz belőle. de pont a felfüggesztés és kasztni fizikán javítottak most, ami még a tavalyiban is eléggé gagyin volt megcsinálva

    majd írj véleményt, én xboxon játszottam vele de az irányítása nagyon gagyi 😀 olyan mintha súlytalan lenne a kocsi 😀 szóval kiv leszek a véleményekre

  24. olyan jókat írnak/mondanak az új hivatalos játékról még a szimulátorosok is, akiket követek, hogy életemben először előrendeltem 😀 aztán lehet nagy pofára esés lesz belőle. de pont a felfüggesztés és kasztni fizikán javítottak most, ami még a tavalyiban is eléggé gagyin volt megcsinálva

  25. “There is no bullshit between Seb and me”

    Sport Bild: Mr. Räikkönen, how is your mood right now?

    Kimi Räikkönen: That depends if you annoy me or not.

    You are now a happy family man and seem much more relaxed since you have 2 kids.

    May be. I don’t know. My life has become more exhausting but also happier. But privately I always have been a completely different person. Probably people always imagine that I would have a totally crazy life. But it’s not like this. Only my job is just a bit different. That’s why I have to give interviews and I’m in the papers. Although I don’t like this at all……..

    https://itiswhatitis7.wordpress.com/2018/08/01/there-is-no-bullshit-between-seb-and-me/

  26. A Porsche 919 Hybrid Evo most a Nordschleife meghódítására készül, Timo Bernhardal teszteltek pár napja a zöld pokolban, június végén pedig megpróbálják megdönteni a saját Stefan Bellof-féle rekordjukat. Állítólag a családja támogatja az ötletet, nem veszik tiszteletlenségnek

  27. qwerm: Tudtommal te csak egy random kommentelő voltál még a régi oldalon. Mégis mivel hasonlítod össze? Hozzáfértél az ottani adatokhoz?
    De ha nem kellek ide, már megyek is. Rátalálok a közösségre másfél év után, majd rögtön vádaskodás fogad. Nem tudom, hogy lehet-e törölni az accountot, de nem is érdekel. Kilépek, és utána felőlem azt csinálsz a profillal, amit akarsz.

    Nice try vigyori 🙂

  28. F1890: mivel igen valószínű h egy hatalmas troll vagy, de azért az ártatlanság mindenkit megillet, így kérlek írd le a monogramodat h igazold a személyedet. ellenkező esetben törlésre kerülsz

    Tudtommal te csak egy random kommentelő voltál még a régi oldalon. Mégis mivel hasonlítod össze? Hozzáfértél az ottani adatokhoz?
    De ha nem kellek ide, már megyek is. Rátalálok a közösségre másfél év után, majd rögtön vádaskodás fogad. Nem tudom, hogy lehet-e törölni az accountot, de nem is érdekel. Kilépek, és utána felőlem azt csinálsz a profillal, amit akarsz.