OFF Kibeszélő

Megnyitjuk az OFF topicot, ahol a F1-től eltérő témákban beszélgethettek, valamint az oldallal kapcsolatos észrevételeiteket, ötleteiteket is megoszthatjátok Velünk!

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Áh, ennél jellemzőbb hírt az Isle of Man TT-ről:
    A szabadedzésről mentőhelikopterrel kellett kórházba szállítani egy motorost, mert összeütközött egy másik baleset helyszínre igyekvő autóval piros zászló alatt

    (és persze az első balesetet elszenvedő motoros sajnos elhunyt)

  2. Denis Hunter: tartsak meg akkor a tradicionalis futamokat, nem a tradicionalis orszagoknak egy uj utcai szutykot kialakitani. Amugy nem hinnem, hogy a Formula E vonalon mennenek, hiszen az meg nekik is alig tobb, mint egy perc, tul rovid lenne egy F1-es palyanak. Persze repterrol leven szo, siman csinalhatnak masik palyarajzot is. Kerdes, hogy az F1-es autok mennyire szeretnenek betonon menni 😀

    Röhej belegondolni, hogy egy olyan országban akarnak gagyi városi versenyt, ahol legalább 6 pálya van, ahol simán rendezhetnének F1-es futamot.

  3. Go.Michael:
    „Meg akarjuk tartani a tradicionális futamokat a versenynaptárban. Németország fontos számunkra a hagyományai és a jelentős autóipara miatt. Nyitottak vagyunk egy berlini utcai versenyre. Ha a berliniek is akarják ezt, beszélhetünk róla” – nyilatkozta Carey a német Bild újságnak.

    Na, ha az a berlini futam a formulaE vonalvezetése lenne, mégpedig szinte biztos, akkor inkább felcsapom az “internetes videotékát” és lehúzok pár régi évadot… Furcsa egyébként a ringben mit látnak, de az is lehet én ülök fordítva a lovon, nehéz lekövetni bajusz elképzeléseit. 😀

    tartsak meg akkor a tradicionalis futamokat, nem a tradicionalis orszagoknak egy uj utcai szutykot kialakitani. Amugy nem hinnem, hogy a Formula E vonalon mennenek, hiszen az meg nekik is alig tobb, mint egy perc, tul rovid lenne egy F1-es palyanak. Persze repterrol leven szo, siman csinalhatnak masik palyarajzot is. Kerdes, hogy az F1-es autok mennyire szeretnenek betonon menni 😀

  4. „Meg akarjuk tartani a tradicionális futamokat a versenynaptárban. Németország fontos számunkra a hagyományai és a jelentős autóipara miatt. Nyitottak vagyunk egy berlini utcai versenyre. Ha a berliniek is akarják ezt, beszélhetünk róla” – nyilatkozta Carey a német Bild újságnak.

    Na, ha az a berlini futam a formulaE vonalvezetése lenne, mégpedig szinte biztos, akkor inkább felcsapom az “internetes videotékát” és lehúzok pár régi évadot… Furcsa egyébként a ringben mit látnak, de az is lehet én ülök fordítva a lovon, nehéz lekövetni bajusz elképzeléseit. 😀

  5. Elég ciki, Hinchcliffe nem tudta kvalifikálni magát az Indy 500-ra, aztán egy ideig próbáltak kiskapukat keresni, hogy indulhasson, de végül beletörődtek, hogy ki kell hagynia. Aztán most kirúgták az Auditól érkezett versenymérnökét “a különböző motorsport hátterek összeegyezethetetlensége” miatt
    https://www.motorsport.com/indycar/news/leena-gade-splits-from-schmidt-peterson-after-five-indycar-races-1040946/

  6. Tapani: Itt most az a kérdés, hoyg a Ferrari bízik-e még Vettelben. Ha a németben látják még mindig a következő bajnokukat, akkor semmi értelme Ricsit hozni, főleg hogy most Kimi is hozza azt, amit elvárnak tőle.
    Persze ez a “szemét” Kimi mindenki pályafutását tönkreba ssza… Szegény Heidfeld, Hülkenberg és most Ricsi…Hol a zsepim???!! Jaj, annyira unom már ezt.

    Én egyvalamit nem értek nálad. Ha szerinted már Vettelben sem bízik a Ferrari, akkor mire fel ajvékoltok Andikával együtt, hogy “szegény Kimit elnyomják, pedig őt kellene tolni, brühühü”? Ha egy topcsapat nem bízik a négyszeres bajnokában, akkor biztos van realitása annak, hogy majd egy leszerepelt potyabajnokot nyomjanak… Fuck logic. Agyam eldobom tőletek kimisektől…

  7. Zasalamel: mert akkor kettőre is lehetne építkezni a ferkának

    Még egyre se megy… Korábban csak Kimi taktikáit ba szták el rendre, most már Vettelét is folyamatosan. Amúgy mikor is volt utoljára, hogy nem volt leosztás a Ferkánál? Mintha azt várnád, hogy jövőre a Williams saját motort építsen.

  8. Denis Hunter: mert az RB-nel Ricsi az, akinek visszabb kell vennie

    ha ricsirol beszelunk akkor nincs ertelme sztem sem wehrleint sem timo glockot sem mika hakkinent de meg max verstappent sem belekeverni.
    de h oszinte legyek, verstappent lehet basztatni, engem spec nem izgat h ha budos eleteben nem nyer semmit. nem fajo pont reszemrol.

  9. Hát én jobban örülnék Ricci-nek, mert akkor kettőre is lehetne építkezni a ferkának. Így meg eléggé rizikós, mert ha pont az egyeskét sújtja pech, akkor kb vége is az évüknek, míg két bajnok aspiráns esetében még mindig ott a másik.

    Egyre inkább úgy tűnik, h ez az egyes kettes felállás, csak domináns forma esetén működik. Amíg ilyen kiélezett vagy rosszabb eseetben nem övéké a legjobb autó, addig sztem kifizetődőbb két egyeskét vinni előre és kihozni minden futamot a maxot. Na de ferrarin fog múlni mit akar….

    Tény h Kimivel jóban van Vettel, de azt is szem előtt kel ltartani, h ha Riccivel nem is lenne olyan jó a viszonyuk, viszont valszeg egymást ösztönözné h minél jobbak legyenek magukhoz képest.

  10. M.Innocenti:
    Az olasz Motorsport értesülései szerint változik a szélirány a Ferrarinál, a tárgyalásokat Ric-el befagyasztják és újra Kimi szerződéshosszabbítása a téma, egyfelől a teljesítményére sincs panasz, másrészt Vettel is emellett lobbizik. Illetve Leclerc esetleges Haas-os szerződéséről is spekulálnak
    https://it.motorsport.com/f1/news/mercato-piloti-lincubo-di-ricciardo-in-rosso-e-sempre-raikkonen-1039171/

    jaj ne…
    ez a történet sose akar befejeződni úgy látszik. Meglátjuk. Mondjuk ez Ricsinek akkor gáz, se merci,se ferrari, az rb-nél meg Maxi a sztár. Hát nem irigylem. 40 évesen nem akarhatja ezt csinálni,

  11. Tapani: Itt most az a kérdés, hoyg a Ferrari bízik-e még Vettelben. Ha a németben látják még mindig a következő bajnokukat, akkor semmi értelme Ricsit hozni, főleg hogy most Kimi is hozza azt, amit elvárnak tőle.
    Persze ez a “szemét” Kimi mindenki pályafutását tönkreba ssza… Szegény Heidfeld, Hülkenberg és most Ricsi…Hol a zsepim???!! Jaj, annyira unom már ezt.

    Kimi idei formája egyértelműen pozitív és szerintem ez az ami a ferrarit kérdés elé állította. Idén öröm nézni a finnt, viszont érdemes a földön maradni és nem szerelmi kérdést avanzsálni a helyzetből. Kimi eddig jól vezet és jönnek az eredmények is többé kevésbé, viszont jövőre megváltozik az autó eleje, az első szárny le lesz butítva, amire a finn kifejezetten érzékeny. Ergo semmi garancia, hogy jövőre is tud ilyen jól teljesíteni. Egy világbajnoki harcban pedig két olyan pilóta kell aki harap, éhes a sikerre.
    Csapat viszonylatában, szerintem nincsenek leosztva a lapok. Egykor le volt, viszont ez manapság nem jellemző a vörösökre. Valami oknál fogva létre jött a Kimi-Alo páros is, eredménytől függetlenül de össze engedték a két nagyágyút, és ők sose voltak puszipajtások mint most Vettellel Kimi.
    A második bekezdésre pedig ha nem haragszol meg, nem reagálok. Szerintem lehet itt ész érvekkel, normális berkekben eszmecserét folytatni, nem kötelező lesüllyedni minden adandó alkalommal a béka ***e alá, mert azt én spec baromira unom…

  12. Go.Michael: Én biztosan hoznám Ricsit, ekkora hal nem mostanság lesz a piacon, hiába Kimi eddigi jó formája, és hiába a jó kémia csapaton belül, azt a 40 évet már biztos érzi, versenytempóján főleg látni. Ricsi a legjobb korban van, éhes a sikerre. Szerintem sokkal több a pro mint a kontra. Egy Kimis hosszabbítással pedig Ricsi pályafutása szépen lyukra futhat… Egy biztos, vízválasztó lesz a következő időszak..

    sajnálom ricsit, de legalább visszább vesz az arcból

  13. Go.Michael: Én biztosan hoznám Ricsit, ekkora hal nem mostanság lesz a piacon, hiába Kimi eddigi jó formája, és hiába a jó kémia csapaton belül, azt a 40 évet már biztos érzi, versenytempóján főleg látni. Ricsi a legjobb korban van, éhes a sikerre. Szerintem sokkal több a pro mint a kontra. Egy Kimis hosszabbítással pedig Ricsi pályafutása szépen lyukra futhat… Egy biztos, vízválasztó lesz a következő időszak..

    Itt most az a kérdés, hoyg a Ferrari bízik-e még Vettelben. Ha a németben látják még mindig a következő bajnokukat, akkor semmi értelme Ricsit hozni, főleg hogy most Kimi is hozza azt, amit elvárnak tőle.
    Persze ez a “szemét” Kimi mindenki pályafutását tönkreba ssza… Szegény Heidfeld, Hülkenberg és most Ricsi…Hol a zsepim???!! Jaj, annyira unom már ezt.

  14. M.Innocenti:
    Az olasz Motorsport értesülései szerint változik a szélirány a Ferrarinál, a tárgyalásokat Ric-el befagyasztják és újra Kimi szerződéshosszabbítása a téma, egyfelől a teljesítményére sincs panasz, másrészt Vettel is emellett lobbizik. Illetve Leclerc esetleges Haas-os szerződéséről is spekulálnak
    https://it.motorsport.com/f1/news/mercato-piloti-lincubo-di-ricciardo-in-rosso-e-sempre-raikkonen-1039171/

    Én biztosan hoznám Ricsit, ekkora hal nem mostanság lesz a piacon, hiába Kimi eddigi jó formája, és hiába a jó kémia csapaton belül, azt a 40 évet már biztos érzi, versenytempóján főleg látni. Ricsi a legjobb korban van, éhes a sikerre. Szerintem sokkal több a pro mint a kontra. Egy Kimis hosszabbítással pedig Ricsi pályafutása szépen lyukra futhat… Egy biztos, vízválasztó lesz a következő időszak..

  15. Az olasz Motorsport értesülései szerint változik a szélirány a Ferrarinál, a tárgyalásokat Ric-el befagyasztják és újra Kimi szerződéshosszabbítása a téma, egyfelől a teljesítményére sincs panasz, másrészt Vettel is emellett lobbizik. Illetve Leclerc esetleges Haas-os szerződéséről is spekulálnak
    https://it.motorsport.com/f1/news/mercato-piloti-lincubo-di-ricciardo-in-rosso-e-sempre-raikkonen-1039171/

  16. M.Innocenti:
    Na most jött mail az F1TV-től, hogy az okozott kellemetlenségek miatt egy fél havi díjat visszautalnak és úton van a számlámra 4 kemény Euro! Gazdag ember lettem, ma este kirúgunk a hámból! 😀

    Milyen nagyvonalúak, amiket olvastam mennyire egy szenny volt az egész, az lenne a minimum, hogy akik elsőként fizettek be rá kapnak egy hónap ingyen bónuszt, amit akkor használnak fel idén amikor akarnak.

  17. F1890: úgy érzem nem ment át a mondandóm lényege ami az volt h régebben gilles is egy őrült volt csak mivel ő régen tette és meghalt ezért felmagasztálják az őrültségét, míg manapság verstappen maldonao ügyeletes bad boynak volt van elkönyvelve. ezt szerencsére itt páran megértették h mire akarok kilyukadni.

    mellesleg engem nem fog zavarni ha 1 vb-t sem nyer max, vagy éppen 10-et nyer. nem szurkolok neki, van amiben számomra nagyon szimpatikus de van amiben meg ellenszenves. csak at nem bírtam sosem mikor vettel baszogatták a semmire anno, most vele teszik mindezt pedig számtalan hasonló esetet lehetne felhozni a múltból h ki mit művelt. és igen idei éve eléggé gyengusz, de hamiltonnak is ez volt 11-ben. majd felnő a feladathoz előbb utóbb, mert élen autózva nyerni azt látjuk h tudja a la mexico, és manapság kb így nyernek már csak vb-t.

    pont ez az, amiert felesleges kardoskodni mellette, ha mar lesz VB-je, mint Hamiltonnak, vagy Vettelnek, akkor nem azon fognak rugozni, hogy mit csinalt elotte, mennyit hibazott. Persze vannak, akik emlekezni fognak ra, ahogy te is felhozod most a Hamilton-Vettel paros benazasait az elso 5 evukben akar. Tehetseges az teny, nem kerult volna ide 17 evesen, ha nem, de amit iden muvel az kritikan aluli es ebbol ki kell labalni, hogy elfelejtsek, vagy legalabbis elnezzek neki. Utaloi mindig is lesznek, ahogy minden nagyobb versenyzonek, hiszen a VB aspiransoknak van a legnagyobb ellentabora is foleg ha nem a Ferrarinal fog kibontakozni.

  18. Denis Hunter: akkor is felesleges osszehasonlitani oket, ha Max el is vezetne az autot, Gilles is megedzodhetne, hogy a mai autokkal elbirjon.Mintha azon vitatkoznal, hogy Puskas a 3 kg-s bakancsban, meg a medicinlabdaval jobban cselezne, mint Ronaldo a 20 grammos cipellojeben, amiben gps, szellozorendszer, meg lovesiranyito fuzo van (most tuloztam, mielott belekotsz) Hidd el, ha Max monacoban beleallna a falba es meghalna, akkor nem arrol lenne emlekezetes az idei eve, hogy elbenazott minden futamot, hanem mekkora tehetseg volt es 9 VB-t szerzett volna a karrierje soran. Az ido mindent megszepit, de azert azt te sem akarhatod, hogy igy legyen hires. Eloszor dolgozzon mar meg kicsit azert, hogy jo velemennyel legyen mindenki mas is rola. Kezdetnek legyen mondjuk egy eros eve. Nem kell VB-t nyernie, az raer kesobb is, csak rakjon le valamit az asztalra azon kivul, hogy mondjuk szepen ment braziliaban esoben. Neha annyira gorcsosen akarod vedeni, mintha az apja lennel inkognitoban egy magyar forumon. Ilyennel jonni, hogy egy VB legenda 35-40 evvel ezelott is sokat hibazott, megis mas velemennyel vannak rola, mint szegeny Verstappenrol, akit mar Maldonadohoz hasonlitanak, de meg o is kikeri maganak ezt.

    úgy érzem nem ment át a mondandóm lényege ami az volt h régebben gilles is egy őrült volt csak mivel ő régen tette és meghalt ezért felmagasztálják az őrültségét, míg manapság verstappen maldonao ügyeletes bad boynak volt van elkönyvelve. ezt szerencsére itt páran megértették h mire akarok kilyukadni.

    mellesleg engem nem fog zavarni ha 1 vb-t sem nyer max, vagy éppen 10-et nyer. nem szurkolok neki, van amiben számomra nagyon szimpatikus de van amiben meg ellenszenves. csak at nem bírtam sosem mikor vettel baszogatták a semmire anno, most vele teszik mindezt pedig számtalan hasonló esetet lehetne felhozni a múltból h ki mit művelt. és igen idei éve eléggé gyengusz, de hamiltonnak is ez volt 11-ben. majd felnő a feladathoz előbb utóbb, mert élen autózva nyerni azt látjuk h tudja a la mexico, és manapság kb így nyernek már csak vb-t.

  19. F1890: Max fizikuma azert eleg jo hidd el. Eros csontozata van ee manapsag joval profibb edzesmunkat vegeznek mint 40 eve. Ugyh ez hatalmas tulzas… Kisebb kategoriakban meg nincs szervo. De h mast ne mondja a pedro fiverek 20 eves korukban is vezettek f1es jarganyt ugxh ez megint egy olyan erv h csak dicsoitsuk a regmultat mert regen volt.

    Viszont sztem a 80as evekben igen utos volt a mezony majd most a 2010es evekben is. Es en most erzem azt h a szinvonal elkesett esni ami a felhozatalt illeti. Persze nem kehet mindig 6 vb q mezonyben 🙂

    Szoval aki latta ezt a ket goldn erat az szerencsesnek mondhatja magat

    akkor is felesleges osszehasonlitani oket, ha Max el is vezetne az autot, Gilles is megedzodhetne, hogy a mai autokkal elbirjon. Mintha azon vitatkoznal, hogy Puskas a 3 kg-s bakancsban, meg a medicinlabdaval jobban cselezne, mint Ronaldo a 20 grammos cipellojeben, amiben gps, szellozorendszer, meg lovesiranyito fuzo van (most tuloztam, mielott belekotsz) Hidd el, ha Max monacoban beleallna a falba es meghalna, akkor nem arrol lenne emlekezetes az idei eve, hogy elbenazott minden futamot, hanem mekkora tehetseg volt es 9 VB-t szerzett volna a karrierje soran. Az ido mindent megszepit, de azert azt te sem akarhatod, hogy igy legyen hires. Eloszor dolgozzon mar meg kicsit azert, hogy jo velemennyel legyen mindenki mas is rola. Kezdetnek legyen mondjuk egy eros eve. Nem kell VB-t nyernie, az raer kesobb is, csak rakjon le valamit az asztalra azon kivul, hogy mondjuk szepen ment braziliaban esoben. Neha annyira gorcsosen akarod vedeni, mintha az apja lennel inkognitoban egy magyar forumon. Ilyennel jonni, hogy egy VB legenda 35-40 evvel ezelott is sokat hibazott, megis mas velemennyel vannak rola, mint szegeny Verstappenrol, akit mar Maldonadohoz hasonlitanak, de meg o is kikeri maganak ezt.

  20. Denis Hunter: “fanatikus” szurkolokent meg nem jottel ra, hogy ket kort teljesen felesleges osszehasonlitani. Max el sem tudna forditani a kormanyt azon az auton, azok a versenyzok meg bele sem fernenek a mostaniakba, meg fingjuk sem lenne arrol, mi micsora csak a kormanyon, nem az auton. Azert abban biztos vagyok, hogy azokat az autokat nehezebb volt vezetni.

    Max fizikuma azert eleg jo hidd el. Eros csontozata van ee manapsag joval profibb edzesmunkat vegeznek mint 40 eve. Ugyh ez hatalmas tulzas… Kisebb kategoriakban meg nincs szervo. De h mast ne mondja a pedro fiverek 20 eves korukban is vezettek f1es jarganyt ugxh ez megint egy olyan erv h csak dicsoitsuk a regmultat mert regen volt.

    Viszont sztem a 80as evekben igen utos volt a mezony majd most a 2010es evekben is. Es en most erzem azt h a szinvonal elkesett esni ami a felhozatalt illeti. Persze nem kehet mindig 6 vb q mezonyben 🙂

    Szoval aki latta ezt a ket goldn erat az szerencsesnek mondhatja magat

  21. M.Innocenti: mióta láttam tőle pár teljes futamot, én is úgy vagyok vele, hogy ma már megkapná a “fejben gyenge”, “fejlődésképtelen”, “ostoba” jelzőket ő is. bár kétségtelenül a vezetési stílusa már önmagában elég látványos volt függetlenül attól, hogy elég gyakran torkollott balesetbe a hozzáállása 😀

    egyébként szerintem meg picit azért túl is van misztifikálva ez a mai versenyzőkkel kapcsolatban, ha adnál nekik pár órát egy ilyen gépben szerintem ők is simán hoznák a négy kerékkel csúsztatást egy idő után. a mai F2-esekben sincs szervó és a pattanásos tinik is elboldogulnak velük 😀

    Igy van. A mai kocsikban neg nagyobb is a G ero kanyarokban mashogy kell lelegezni. Ha visszamennenek ugyan fapados lenne a verda de manapsag sokkalta felkeszultebbek igy valszeg abszolvalnak a feladatot

  22. F1890: nézem 81 nagy britanniát és gille konkrétan senkitől sem zavartatva eldobja a kocsit. de azért pl sztárolva van maldonado és verstappennel szemben, mai szemmel nézve hasonló volt a 3 karakter, csak az egyiknél még a szezononkénti 1 haláleset átlag volt és hypolni kell

    mióta láttam tőle pár teljes futamot, én is úgy vagyok vele, hogy ma már megkapná a “fejben gyenge”, “fejlődésképtelen”, “ostoba” jelzőket ő is. bár kétségtelenül a vezetési stílusa már önmagában elég látványos volt függetlenül attól, hogy elég gyakran torkollott balesetbe a hozzáállása 😀

    egyébként szerintem meg picit azért túl is van misztifikálva ez a mai versenyzőkkel kapcsolatban, ha adnál nekik pár órát egy ilyen gépben szerintem ők is simán hoznák a négy kerékkel csúsztatást egy idő után. a mai F2-esekben sincs szervó és a pattanásos tinik is elboldogulnak velük 😀

  23. F1890: nézem 81 nagy britanniát és gille konkrétan senkitől sem zavartatva eldobja a kocsit. de azért pl sztárolva van maldonado és verstappennel szemben, mai szemmel nézve hasonló volt a 3 karakter, csak az egyiknél még a szezononkénti 1 haláleset átlag volt és hypolni kell

    Mondjuk úgy, hogy Pastor egy alulértékelt versenyző.

  24. F1890: nézem 81 nagy britanniát és gille konkrétan senkitől sem zavartatva eldobja a kocsit. de azért pl sztárolva van maldonado és verstappennel szemben, mai szemmel nézve hasonló volt a 3 karakter, csak az egyiknél még a szezononkénti 1 haláleset átlag volt és hypolni kell

    “fanatikus” szurkolokent meg nem jottel ra, hogy ket kort teljesen felesleges osszehasonlitani. Max el sem tudna forditani a kormanyt azon az auton, azok a versenyzok meg bele sem fernenek a mostaniakba, meg fingjuk sem lenne arrol, mi micsora csak a kormanyon, nem az auton. Azert abban biztos vagyok, hogy azokat az autokat nehezebb volt vezetni.

  25. M.Innocenti:
    Na pár új teljes futam felkerült F1TV-re:
    1996 Monaco
    1995 Italy, Pacific
    1994 Britain
    1992 Hungary
    1990 Australia
    1989 Hungary, Japan
    1988 Monaco
    1987 Britain
    1986 Australia
    1981 Britain

    Bazzeg ’81 angolon a mentőautó Piquethez csak úgy keresztül dönget a pályán néhány méterrel a full sebességgel érkező Arnoux előtt :O

    nézem 81 nagy britanniát és gille konkrétan senkitől sem zavartatva eldobja a kocsit. de azért pl sztárolva van maldonado és verstappennel szemben, mai szemmel nézve hasonló volt a 3 karakter, csak az egyiknél még a szezononkénti 1 haláleset átlag volt és hypolni kell

  26. Na pár új teljes futam felkerült F1TV-re:
    1996 Monaco
    1995 Italy, Pacific
    1994 Britain
    1992 Hungary
    1990 Australia
    1989 Hungary, Japan
    1988 Monaco
    1987 Britain
    1986 Australia
    1981 Britain

    Bazzeg ’81 angolon a mentőautó Piquethez csak úgy keresztül dönget a pályán néhány méterrel a full sebességgel érkező Arnoux előtt :O

  27. Denis Hunter: es a honda adna nekik ott motort? 😀

    Chevy is van ott. De egy fapad V6 ikerturbót szerintem házon belül is meg tudnak oldani. Nekem még az LMP1-es részvétel tetszene. Szerintem az lenne ideális, ha maradnának a mostani non-hibrid LMP1-es gépek, hozzájuk igazítanák a szabályokat, és azokat évekre kőbe vésnék. Költséghatékonyság szempontjából kedvező lehetne.

  28. Sejtettem, hogy előbb-utóbb ez is szóba kerül, a McLaren az állandó IndyCar szereplésen gondolkodik

  29. A Brundle cikk kapcsán vittem oda 2 kedvenc videómat és hogy jobban lássátok, gondoltam ide is kihozom őket.

    Azok a régi szép idők a 90-es években az EuroSportos F1 közvetítésekkel…
    Ma is beleborzongok ebbe a reklámba még…

    Ez meg a legjobb szezonösszefoglaló adás kezdővideója volt:

  30. Denis Hunter: epp most neztem, nekem is azt mutatja, de ha rakattintok a sajat ligankra, akkor mutatja rendesen az eredmenyeket. Itt legalabb jobban allok, mint a tippversenyben, mert az megint kuka 😀

    Igen már nálam is jó. Én jól megszívtam, a csapatom egy jelentős része negatív pontokat kapott balesetekért, ráadásul pont a turbós pilótám is 😀

  31. Go.Michael:
    Úgy tűnik amerikai mintára jöhetnek a Rolex szuperlassítások, Pirelli tökéletes boxkiállás stb. stb.

    nekem itt az a szembetuno, mennyire letojjak a nezok velemenyet. Ez a szavazas is ezt tamasztja ala.
    Aside from current position and lap time/interval, what information is most important to you when watching #F1? If ‘other’ hit reply and elaborate!

    85%Tyre compound
    11%Pitstops
    2%Driver number
    2%Team

  32. Denis Hunter:
    Formula E kerdes: miert van az, hogy eddig csak az Audi es a Renault van jelen, en pl szivesen latnek egy csapatot Tesla-tol, Toyota-tol, akik igencsak uttoro szerepet jatszanak a hybrid es elektromos autok gyartasaban

    mert a totyota már megégette magát ebben az ótvar formulában, a másik meg nem szeretné adóságba verni magát

  33. semmi aprilis 1 hir pl
    -Bottas szerzodest kotott a Ferrarival – helycsere Vettellel?
    -FIA tagok felesegei tartjak a tablakat Bahreinben
    -Alonso: gyozelem a cel a kovetkezo futamon
    -Kubica valtja Sirotkint, miutan celba talalt a chipses zacsko?
    -Leclerc alazta Ericcsont Ausztraliaban: Bottas-Leclerc paros a Ferrarinal 2019-tol?

  34. Denis Hunter:
    en a statisztikakat meg annyival egeszitenem ki, hogy minden egyes oszlop nevere kattintva aszerint rakja sorba a listat, legyen az nev, megtett km, vagy kor, pontok, stb. Igy ki mi szerint szeretne megnezni a listat, egy kattintassal ugy alakithatna, hogy konnyebb legyen rendezni. Nem tudom ez mennyire bonyolult, torrent oldalak mukodnek hasonloan, download, seed, leech es stb szerint lehet sorba rendezni.

    ezt sajnos még nem sikerült megcsinálni pedig tervbe volt véve

  35. csoppeer: Nagy munka lehetett, köszöntet érte, de azért egy apróbb kritika 🙂

    A versenyzőket nem lenne jobb Vezetéknév szerint berendezni az “ABC”-be?
    Aki nem fanatikus annak lehet beugrik h volt valami Sato, de a Takuma az nem biztos

    jah, ezen agyaltam is h melyik legyen inkább.

  36. en a statisztikakat meg annyival egeszitenem ki, hogy minden egyes oszlop nevere kattintva aszerint rakja sorba a listat, legyen az nev, megtett km, vagy kor, pontok, stb. Igy ki mi szerint szeretne megnezni a listat, egy kattintassal ugy alakithatna, hogy konnyebb legyen rendezni. Nem tudom ez mennyire bonyolult, torrent oldalak mukodnek hasonloan, download, seed, leech es stb szerint lehet sorba rendezni.

  37. F1890: az a versenyzők részletesben van ha lejjebb görgetsz

    Nagy munka lehetett, köszöntet érte, de azért egy apróbb kritika 🙂

    A versenyzőket nem lenne jobb Vezetéknév szerint berendezni az “ABC”-be?
    Aki nem fanatikus annak lehet beugrik h volt valami Sato, de a Takuma az nem biztos

  38. Denis Hunter: ok, igy mar konnyebben megy a dolog. Masik, amit meg hianyolok, hogy sem a csapatoknal, sem a versenyzoknel nincs feltuntetve, hogy ki melyik csapatban volt. Csapattarsakat egymas ellen meg lehet nezni, hogy konnyebb legyen tippelni, de igy sem egyertelmu, foleg ha nem a top csapatokat vagy versenyzoket nezem.

    az a versenyzők részletesben van ha lejjebb görgetsz

  39. F1890: aha. jelenleg nincs olyan funkció h visszalépj. ezért böngészőben kell a visszára nyomni, vagybackspace gomb 😀 de majd ránézek h lehet e vmit tenni

    ok, igy mar konnyebben megy a dolog. Masik, amit meg hianyolok, hogy sem a csapatoknal, sem a versenyzoknel nincs feltuntetve, hogy ki melyik csapatban volt. Csapattarsakat egymas ellen meg lehet nezni, hogy konnyebb legyen tippelni, de igy sem egyertelmu, foleg ha nem a top csapatokat vagy versenyzoket nezem.

  40. Denis Hunter: a statisztikai adatbazisra is lenne egy eszrevetelem.
    bongesztem a 98as evadot es ramegyek az aursztral nagydijra pl, utana nincs lehetosegem visszalepni, hogy megnezzek egy masik versenyt, hanem elorol kell kezdenem az egesz keresest. Vagy csak en nem talaltam meg, hogyan tehetem ezt meg. Egy vissza gomb szerintem jo lenne.

    aha. jelenleg nincs olyan funkció h visszalépj. ezért böngészőben kell a visszára nyomni, vagy backspace gomb 😀 de majd ránézek h lehet e vmit tenni

  41. F1890: javítva.

    a statisztikai adatbazisra is lenne egy eszrevetelem.
    bongesztem a 98as evadot es ramegyek az aursztral nagydijra pl, utana nincs lehetosegem visszalepni, hogy megnezzek egy masik versenyt, hanem elorol kell kezdenem az egesz keresest. Vagy csak en nem talaltam meg, hogyan tehetem ezt meg. Egy vissza gomb szerintem jo lenne.

  42. ÁÁÁÁ ez az IndyCar szezonnyitó 😀 Még jó, hogy versenyem volt és nem szenvedtem végig a két órát élőben egy ilyen befejezésért, szétfejeltem volna a monitort. 😀

    Viszont ez az aero butítás láthatóan bejött, még a veteránok is sokat hibáznak a csökkent leszorítóerő miatt, de közel tudnak maradni egymáshoz és nem mellesleg sokkal kellemesebb látványt nyújtanak az autók.

  43. Na bejelentették, hogy a FOM rendezheti majd 2019-től az új F3 sorozatot:
    https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2018/3/formula-1-to-promote-the-fia-formula-3-championship.html

    Ami nekem picit csalódás, hogy a szövegezésből az jön le, simán megtervezik a következő GP3 autót és ráaggatják a sorozatra az F3 nevet, ami valahol szomorú, mert ezzel a kukába vágnak egy majdnem 70 évet megélt szabályrendszert…

  44. M.Innocenti: Automobilistán nem gondolkodtatok még egyébként? Az rFactor 1 van alatta, de minden szempontból korszerűsítették és szerintem baromi jó élmény vezetni benne. Sajnos hivatalos F1 licence nincs, de minden érából vannak benne Forma 1-es gépek is és szerintem különösen korrekt módon sikerültek (bár én Sompirék munkásságáért sosem rajongtam, azt meg kell hagyni 🙂 )

    A jövőben persze elkerülhetetlen a váltás, azonban pár évig még az rFactornál maradunk. Néhány moddal még jó lenne veretni és nem csak RFT-kkel, hanem más munkásságokkal. De sok mindent tervezek.