OFF Kibeszélő

Megnyitjuk az OFF topicot, ahol a F1-től eltérő témákban beszélgethettek, valamint az oldallal kapcsolatos észrevételeiteket, ötleteiteket is megoszthatjátok Velünk!

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Go.Michael: Simán kinéz neki egy sérülés is, elég szerencsétlenül esett. Én mondjuk a szoros vb-nek drukkoltam, de sajnos ez az idei év sem lesz az, viszont ezek a test-test elleni csaták marhára élvezetesek. Ebben viszont óriási a kontraszt az f1-el összevetve.

    viszont jobban megnézve, és lóri nyilatkozatás is figyelembe véve, márkez is itt hunyó volt. olyan féktávot vett h egyrészt kikerült a zöld területre, tehát elfékezte magát, kettő lórival is kibaszott aki normálisan betudott volna fordulni ha nem kellett volna kikerülnie egy kamikaze manővert

  2. F1890: elég jó kis meccs volt.
    Lóri első kanyaros bénázását nem értem. jobban megnézve érthetetlen hveszíthette el így a motor elejét

    Simán kinéz neki egy sérülés is, elég szerencsétlenül esett. Én mondjuk a szoros vb-nek drukkoltam, de sajnos ez az idei év sem lesz az, viszont ezek a test-test elleni csaták marhára élvezetesek. Ebben viszont óriási a kontraszt az f1-el összevetve.

  3. Érdekes különben, ma este megjelent az rFactor 2-höz három klasszikus McLaren (M23, MP4/8 és MP4/13) és erre már nem is emlékeztem, hogy ’93-ban teljesen automata váltóval mentek, a fejlesztők említették, hogy megkapták Wokingból a pilótáknak szánt felhasználói kézikönyveket és külön kiemelik benne, hogy legyenek szívesek nem belenyúlni a váltásokba és hagyják, hogy az automatika dolgozzon. 😀

  4. Tapani: F1890 nyomja hónapok óta a mantráját, főleg ha Norris szóba jön, hogy mennyire meggyőző ez a Russel gyerek, és ezt vették át sokan.

    én egy szóval nem mondtam ilyet, csak azt h meggyőzőbb mint norris az f2-ben. ebből kiindulva a magnussen palmer vandorn féle nyert gp2-es címek után meg lehet mindkettő középszer

  5. feeder_series:
    de most miért került sokaknál Russell Ocon elé a sorban? Szerintem a Merci is inkább Ocont vetné be, ha váratlanul szükség lenne rá, tehát neki több esélye lehet a Williamsnél

    Russel=Brit=Williams=Merci B.. A kör bezárul.
    Oconnak (is) van esélye a Williamsnél, de reálisan nézve ha a Gp3 után Russel az F2-öt is megnyeri, akkor egyértelműen neki kell kapni a Williams ülését. Azért a Mercinél Russell jó teljesítményére kénytelenek lesznek lépni, Ocon meg parkoló pályára kerül, mert kivásárolták az ülését, ha Mercinek annyira fontos lett volna, hogy Ocon megtartsa a helyét, tudtak volna tenni róla, viszont valószínűleg ahhoz mélyen a zsebükbe kellett volna nyúlni, mert Ocon nem rendelkezik tőke erős támogatókkal, Wehrlein is azért nem tudott maradni, mert a Merci nem volt hajlandó pénzt áldozni rá, mert Ocon azért nála sem tűnt annyival jobbnak.
    Ocon egyetlen szerencsétlensége, hogy Strollék bevásároltak és közben Russell is már a Merci ajtajánál kopogtat, ha a Mclaren meglépte, hogy helyet csinál Norrisnak, akkor a Mercinek is meg kell lépnie, hogy Russellnak is biztosít egy helyet !

  6. Tapani: Hmmm… hát sok mindnet tényként kezelsz, ami nem az.
    Kvyat Ferrari-alkalmazott, mellesleg hülye lenne visszamenni a Toroba amellett, hogy nem engednék, mert majd viszi a Ferka szimulációs adatait csak úgy az RB-nek.
    Russelnek miért lenne bérelt helye a Wiliben? Még várhat, ráadásul nála pont az a probléma, mint a többi mercis neveltnél, a Merci nem töri magát a fiataljai miatt, szóval miért tennék be a Wilibe? Ha a Wilin múlik, akkor Sirotkin-Kubica páros lesz.
    Még Kimi ügye sem tisztázott, és Gro helye Leclerctől függetlenül instabil. Még Vandoorne is beülhet Ericsson helyére, mióta Ferrari C csapat lett, nem hinném hogy olyan nagyon nagy szükségük lenne a svéd pénzére.
    Szóval még bármi lehet.

    Hmmm szóval bármi lehet még ? Akkor az Amusnál eléggé félrevezetik magukat ! 😀 Kvjat miféle szimulációs adatokat visz oda ? Max amit látott és tapasztalt annyit tud, minden lényeges adat a Ferrari gépeiben van, valószínűleg ehhez neki nincs hozzáférése, ő csak tesztel és visszajelzést ad,.. 😀 (Marko már elmondta, hogy Kvjattal számol, mert úgy érzi felnőtt a feladathoz, hogy újra megkapja az ülést, talán már alá is írtak vele, ezt sem én álítom..)
    Gro helye nem instabil már többször lenyilatkozta a Haas és Steiner, hogy nem kívánnak változtatni a pilóta párosukon.. A Sauberhez egyes hírek szerint vagy 20-30 millió körüli zsetont hoz Ericsson(mellesleg akik pénzelik azoknak részesedésük van a Sauberben..), majd pont a nincstelen Vandoornet ültetik be a helyére, A Ferrari egy helyet bérel az Alfában, ha nem így lenne már Ericsson helyére Gio került volna.
    Kimi sorsa állítólag már eldőlt és nincs vissza út, mert le van fektetve papíron amit még Marchionnéval írtak, hogy Szinagpúrig be kell jelenteni a felállást(mármint Leclercet) és nincs visszatáncolási lehetőség, ezért van az hogy nem jelentették be Kimi maradását, egyszerűen ha még is Kimire esne a választásuk, akkor a kicsi Todt olyan pert akaszt a nyakukba, ami nem hiányzik nekik, ezeket nem én találtam ki, hanem az Amushoz és Ferrarihoz közeli források akik a tűz közelében vannak. Persze ők is tévedhetnek !
    Szóval az a bármi történhet kijelentés eléggé ferdítés, lassan bezárul a kör, és ezt már egyre több helyen tényként kezelik.

  7. feeder_series:
    de most miért került sokaknál Russell Ocon elé a sorban? Szerintem a Merci is inkább Ocont vetné be, ha váratlanul szükség lenne rá, tehát neki több esélye lehet a Williamsnél

    F1890 nyomja hónapok óta a mantráját, főleg ha Norris szóba jön, hogy mennyire meggyőző ez a Russel gyerek, és ezt vették át sokan.

  8. Nando:
    Jelen állás szerint már csak a Toronál lesz 1 kiadó hely, mert Kvjat egyre közelebb, hogy újra a Toronál megkapja a helyet, Williamsnél Russel lehet a befutó, aki mellett Kubica lesz, mert hoz szponzort és lóvét is, na meg elég nagy marketing értéke lesz a visszatérésének. Saubernél Leclerc helyéri Giovinazzi megy, Haas megtartja a párosát, szóval Oconnak csak a Toro ülésére maradt lehetősége, csakhogy a Red Bull valószínűleg nem fog ülést adni neki, mert a Merci se adott nekik motort alapon kikosarazzák őket, vagy kérnek egy elég nagy összeget az ülésért, vagy a Honda hoz egy Japánt, Fukuzuminak és Makinonak sem valószínű, hogy meglesznek a pontjai, ezért maximum Kobayashi jöhet szóba mint reális lehetőség.
    Nagyon úgy néz ki, hogy nemhogy Vandoornenak, de még Oconnak sem lesz helye jövőre !

    Hmmm… hát sok mindnet tényként kezelsz, ami nem az.
    Kvyat Ferrari-alkalmazott, mellesleg hülye lenne visszamenni a Toroba amellett, hogy nem engednék, mert majd viszi a Ferka szimulációs adatait csak úgy az RB-nek.
    Russelnek miért lenne bérelt helye a Wiliben? Még várhat, ráadásul nála pont az a probléma, mint a többi mercis neveltnél, a Merci nem töri magát a fiataljai miatt, szóval miért tennék be a Wilibe? Ha a Wilin múlik, akkor Sirotkin-Kubica páros lesz.
    Még Kimi ügye sem tisztázott, és Gro helye Leclerctől függetlenül instabil. Még Vandoorne is beülhet Ericsson helyére, mióta Ferrari C csapat lett, nem hinném hogy olyan nagyon nagy szükségük lenne a svéd pénzére.
    Szóval még bármi lehet.

  9. F1890: az vérciki h egy oconnak nincs helye 🙁

    Ezt a 💲troll családnak lehet köszönni, de lassacskán az Oroszokat is beeszi a fene ők meg majd a Williamst fogják felvásárolni.. Kelleni fog az a költségvetési sapka, mert így olyan kezekbe fognak kerülni a privátok, hogy teljesen felhígul majd a mezőny újra a sok fizetős arccal !
    A másik választás meg az lesz, hogy a gyári alakulatok vásárolják inkább fel őket, hogy legyen egy fix neveldéjük és talán ez a kevésbé rosszabb, mert így legalább láthatunk nem csak fizetős “tehetségeket” megérkezni.. 😒

  10. Nando:
    Jelen állás szerint már csak a Toronál lesz 1 kiadó hely, mert Kvjat egyre közelebb, hogy újra a Toronál megkapja a helyet, Williamsnél Russel lehet a befutó, aki mellett Kubica lesz, mert hoz szponzort és lóvét is, na meg elég nagy marketing értéke lesz a visszatérésének. Saubernél Leclerc helyéri Giovinazzi megy, Haas megtartja a párosát, szóval Oconnak csak a Toro ülésére maradt lehetősége, csakhogy a Red Bull valószínűleg nem fog ülést adni neki, mert a Merci se adott nekik motort alapon kikosarazzák őket, vagy kérnek egy elég nagy összeget az ülésért, vagy a Honda hoz egy Japánt, Fukuzuminak és Makinonak sem valószínű, hogy meglesznek a pontjai, ezért maximum Kobayashi jöhet szóba mint reális lehetőség.
    Nagyon úgy néz ki, hogy nemhogy Vandoornenak, de még Oconnak sem lesz helye jövőre !

    az vérciki h egy oconnak nincs helye 🙁

  11. Jelen állás szerint már csak a Toronál lesz 1 kiadó hely, mert Kvjat egyre közelebb, hogy újra a Toronál megkapja a helyet, Williamsnél Russel lehet a befutó, aki mellett Kubica lesz, mert hoz szponzort és lóvét is, na meg elég nagy marketing értéke lesz a visszatérésének. Saubernél Leclerc helyéri Giovinazzi megy, Haas megtartja a párosát, szóval Oconnak csak a Toro ülésére maradt lehetősége, csakhogy a Red Bull valószínűleg nem fog ülést adni neki, mert a Merci se adott nekik motort alapon kikosarazzák őket, vagy kérnek egy elég nagy összeget az ülésért, vagy a Honda hoz egy Japánt, Fukuzuminak és Makinonak sem valószínű, hogy meglesznek a pontjai, ezért maximum Kobayashi jöhet szóba mint reális lehetőség.
    Nagyon úgy néz ki, hogy nemhogy Vandoornenak, de még Oconnak sem lesz helye jövőre !

  12. F1890: majd írj véleményt, én xboxon játszottam vele de az irányítása nagyon gagyi 😀 olyan mintha súlytalan lenne a kocsi 😀 szóval kiv leszek a véleményekre

    A klasszikus kocsikat meg kellő mértékben kihívás vezetni, gondoltam ugorjunk egyből a mélyvízbe egy ’79-es Ferrari – eső – Montreal kombóval, gyakorlatilag egy kövérebb gázadás és halott vagy, végül egy körig húztam 😀

    Egyedül az nem tetszik, hogy az AI eléggé tolakodósra veszi a figurát, úgyhogy csak úgy lehet ellenük érvényesülni, ha te is ezt a magatartást követed

  13. F1890: majd írj véleményt, én xboxon játszottam vele de az irányítása nagyon gagyi 😀 olyan mintha súlytalan lenne a kocsi 😀 szóval kiv leszek a véleményekre

    Elsőre komolyan pozitív meglepetés. Kezdjük ott, hogy a CD Galaxis bónuszként mellé csomagolta a fémdobozt is, pedig nem azt rendeltem meg.

    És hát én távolról sem voltam oda korábban a Codemasters munkásságáért, de el kell ismerni, hogy most már teljesen korrekt munkát végeznek. Végre bizonyos mértékben szimulálják a felfüggesztés terhelését is, úgyhogy a Force Feedback is részletesebb (persze azért továbbra sincs a hardcore szimulátorok szintjén) és az autók viselkedése is hihetőbb. Még bele sem vetettem magam igazán a versenyzésbe, csak próbálgattam a különböző autókat, mert a vezetés már önmagában szórakoztató.

    Itt van egy kör a Ferrarival Monacoban, némileg realisztikusabb látószöggel és kameramozgással:

    Illetve egy próbakör a Brawn GP-vel Interlagosban:

  14. Wickens sikeres gerincműtéten esett át, az állapota stabil, viszont továbbra is kérdéses, hogy a gerinc sérülése milyen mértékű és további műtétek várnak rá a lábain és a karján. Hihetetlen bakker, végre olyan helyre került, ahol igazán kamatoztatni tudná a képességeit… Remélem felépül teljesen!

  15. feeder_series:
    Nem hangzik jól: Wickensnél bevérzett tüdő, jobb kar, gerinc és lábsérülések.

    sajnos azt kell mondani h ilyen “klasszikus” indy balesetnél ahol nekivágódik a kerítésnek és pörgőmozdulatot végez a kocsi, h megúszta ennyivel. hihetetlen milyen g erők hatnak ott azokban a pillanatokban

  16. F1890: majd írj véleményt, én xboxon játszottam vele de az irányítása nagyon gagyi 😀 olyan mintha súlytalan lenne a kocsi 😀 szóval kiv leszek a véleményekre

    ez mondjuk szerintem a kormány beállításaitól is függ, PC-n már a tavalyi is viszonylag rendben volt. csak mondjuk ha Albert Parkban a derékszögű kanyarokat két kerékkel a füvön vágtad, a felfüggesztés meg sem érezte, a kocsi maradt atom stabil 😀

  17. feeder_series:
    olyan jókat írnak/mondanak az új hivatalos játékról még a szimulátorosok is, akiket követek, hogy életemben először előrendeltem 😀 aztán lehet nagy pofára esés lesz belőle. de pont a felfüggesztés és kasztni fizikán javítottak most, ami még a tavalyiban is eléggé gagyin volt megcsinálva

    majd írj véleményt, én xboxon játszottam vele de az irányítása nagyon gagyi 😀 olyan mintha súlytalan lenne a kocsi 😀 szóval kiv leszek a véleményekre

  18. olyan jókat írnak/mondanak az új hivatalos játékról még a szimulátorosok is, akiket követek, hogy életemben először előrendeltem 😀 aztán lehet nagy pofára esés lesz belőle. de pont a felfüggesztés és kasztni fizikán javítottak most, ami még a tavalyiban is eléggé gagyin volt megcsinálva

  19. “There is no bullshit between Seb and me”

    Sport Bild: Mr. Räikkönen, how is your mood right now?

    Kimi Räikkönen: That depends if you annoy me or not.

    You are now a happy family man and seem much more relaxed since you have 2 kids.

    May be. I don’t know. My life has become more exhausting but also happier. But privately I always have been a completely different person. Probably people always imagine that I would have a totally crazy life. But it’s not like this. Only my job is just a bit different. That’s why I have to give interviews and I’m in the papers. Although I don’t like this at all……..

    https://itiswhatitis7.wordpress.com/2018/08/01/there-is-no-bullshit-between-seb-and-me/

  20. A Porsche 919 Hybrid Evo most a Nordschleife meghódítására készül, Timo Bernhardal teszteltek pár napja a zöld pokolban, június végén pedig megpróbálják megdönteni a saját Stefan Bellof-féle rekordjukat. Állítólag a családja támogatja az ötletet, nem veszik tiszteletlenségnek

  21. qwerm: Tudtommal te csak egy random kommentelő voltál még a régi oldalon. Mégis mivel hasonlítod össze? Hozzáfértél az ottani adatokhoz?
    De ha nem kellek ide, már megyek is. Rátalálok a közösségre másfél év után, majd rögtön vádaskodás fogad. Nem tudom, hogy lehet-e törölni az accountot, de nem is érdekel. Kilépek, és utána felőlem azt csinálsz a profillal, amit akarsz.

    Nice try vigyori 🙂

  22. F1890: mivel igen valószínű h egy hatalmas troll vagy, de azért az ártatlanság mindenkit megillet, így kérlek írd le a monogramodat h igazold a személyedet. ellenkező esetben törlésre kerülsz

    Tudtommal te csak egy random kommentelő voltál még a régi oldalon. Mégis mivel hasonlítod össze? Hozzáfértél az ottani adatokhoz?
    De ha nem kellek ide, már megyek is. Rátalálok a közösségre másfél év után, majd rögtön vádaskodás fogad. Nem tudom, hogy lehet-e törölni az accountot, de nem is érdekel. Kilépek, és utána felőlem azt csinálsz a profillal, amit akarsz.

  23. qwerm:
    Üdv! De jó, hogy megvagytok! Égen, földön kerestem, hogy mi lett a régi oldallal. Miért kellett költözni?

    Üdv!
    a motorsportal-t eladták és pár aktív fórumozó úgy döntött, hogy nem engedi széllnek azembereket. Megcsinálták ezt az oldalt és itt folytatósik ami ott volt 🙂

  24. Áh, ennél jellemzőbb hírt az Isle of Man TT-ről:
    A szabadedzésről mentőhelikopterrel kellett kórházba szállítani egy motorost, mert összeütközött egy másik baleset helyszínre igyekvő autóval piros zászló alatt

    (és persze az első balesetet elszenvedő motoros sajnos elhunyt)

  25. Denis Hunter: tartsak meg akkor a tradicionalis futamokat, nem a tradicionalis orszagoknak egy uj utcai szutykot kialakitani. Amugy nem hinnem, hogy a Formula E vonalon mennenek, hiszen az meg nekik is alig tobb, mint egy perc, tul rovid lenne egy F1-es palyanak. Persze repterrol leven szo, siman csinalhatnak masik palyarajzot is. Kerdes, hogy az F1-es autok mennyire szeretnenek betonon menni 😀

    Röhej belegondolni, hogy egy olyan országban akarnak gagyi városi versenyt, ahol legalább 6 pálya van, ahol simán rendezhetnének F1-es futamot.

  26. Go.Michael:
    „Meg akarjuk tartani a tradicionális futamokat a versenynaptárban. Németország fontos számunkra a hagyományai és a jelentős autóipara miatt. Nyitottak vagyunk egy berlini utcai versenyre. Ha a berliniek is akarják ezt, beszélhetünk róla” – nyilatkozta Carey a német Bild újságnak.

    Na, ha az a berlini futam a formulaE vonalvezetése lenne, mégpedig szinte biztos, akkor inkább felcsapom az “internetes videotékát” és lehúzok pár régi évadot… Furcsa egyébként a ringben mit látnak, de az is lehet én ülök fordítva a lovon, nehéz lekövetni bajusz elképzeléseit. 😀

    tartsak meg akkor a tradicionalis futamokat, nem a tradicionalis orszagoknak egy uj utcai szutykot kialakitani. Amugy nem hinnem, hogy a Formula E vonalon mennenek, hiszen az meg nekik is alig tobb, mint egy perc, tul rovid lenne egy F1-es palyanak. Persze repterrol leven szo, siman csinalhatnak masik palyarajzot is. Kerdes, hogy az F1-es autok mennyire szeretnenek betonon menni 😀

  27. „Meg akarjuk tartani a tradicionális futamokat a versenynaptárban. Németország fontos számunkra a hagyományai és a jelentős autóipara miatt. Nyitottak vagyunk egy berlini utcai versenyre. Ha a berliniek is akarják ezt, beszélhetünk róla” – nyilatkozta Carey a német Bild újságnak.

    Na, ha az a berlini futam a formulaE vonalvezetése lenne, mégpedig szinte biztos, akkor inkább felcsapom az “internetes videotékát” és lehúzok pár régi évadot… Furcsa egyébként a ringben mit látnak, de az is lehet én ülök fordítva a lovon, nehéz lekövetni bajusz elképzeléseit. 😀

  28. Elég ciki, Hinchcliffe nem tudta kvalifikálni magát az Indy 500-ra, aztán egy ideig próbáltak kiskapukat keresni, hogy indulhasson, de végül beletörődtek, hogy ki kell hagynia. Aztán most kirúgták az Auditól érkezett versenymérnökét “a különböző motorsport hátterek összeegyezethetetlensége” miatt
    https://www.motorsport.com/indycar/news/leena-gade-splits-from-schmidt-peterson-after-five-indycar-races-1040946/

  29. Tapani: Itt most az a kérdés, hoyg a Ferrari bízik-e még Vettelben. Ha a németben látják még mindig a következő bajnokukat, akkor semmi értelme Ricsit hozni, főleg hogy most Kimi is hozza azt, amit elvárnak tőle.
    Persze ez a “szemét” Kimi mindenki pályafutását tönkreba ssza… Szegény Heidfeld, Hülkenberg és most Ricsi…Hol a zsepim???!! Jaj, annyira unom már ezt.

    Én egyvalamit nem értek nálad. Ha szerinted már Vettelben sem bízik a Ferrari, akkor mire fel ajvékoltok Andikával együtt, hogy “szegény Kimit elnyomják, pedig őt kellene tolni, brühühü”? Ha egy topcsapat nem bízik a négyszeres bajnokában, akkor biztos van realitása annak, hogy majd egy leszerepelt potyabajnokot nyomjanak… Fuck logic. Agyam eldobom tőletek kimisektől…

  30. Zasalamel: mert akkor kettőre is lehetne építkezni a ferkának

    Még egyre se megy… Korábban csak Kimi taktikáit ba szták el rendre, most már Vettelét is folyamatosan. Amúgy mikor is volt utoljára, hogy nem volt leosztás a Ferkánál? Mintha azt várnád, hogy jövőre a Williams saját motort építsen.

  31. Denis Hunter: mert az RB-nel Ricsi az, akinek visszabb kell vennie

    ha ricsirol beszelunk akkor nincs ertelme sztem sem wehrleint sem timo glockot sem mika hakkinent de meg max verstappent sem belekeverni.
    de h oszinte legyek, verstappent lehet basztatni, engem spec nem izgat h ha budos eleteben nem nyer semmit. nem fajo pont reszemrol.

  32. Hát én jobban örülnék Ricci-nek, mert akkor kettőre is lehetne építkezni a ferkának. Így meg eléggé rizikós, mert ha pont az egyeskét sújtja pech, akkor kb vége is az évüknek, míg két bajnok aspiráns esetében még mindig ott a másik.

    Egyre inkább úgy tűnik, h ez az egyes kettes felállás, csak domináns forma esetén működik. Amíg ilyen kiélezett vagy rosszabb eseetben nem övéké a legjobb autó, addig sztem kifizetődőbb két egyeskét vinni előre és kihozni minden futamot a maxot. Na de ferrarin fog múlni mit akar….

    Tény h Kimivel jóban van Vettel, de azt is szem előtt kel ltartani, h ha Riccivel nem is lenne olyan jó a viszonyuk, viszont valszeg egymást ösztönözné h minél jobbak legyenek magukhoz képest.

  33. M.Innocenti:
    Az olasz Motorsport értesülései szerint változik a szélirány a Ferrarinál, a tárgyalásokat Ric-el befagyasztják és újra Kimi szerződéshosszabbítása a téma, egyfelől a teljesítményére sincs panasz, másrészt Vettel is emellett lobbizik. Illetve Leclerc esetleges Haas-os szerződéséről is spekulálnak
    https://it.motorsport.com/f1/news/mercato-piloti-lincubo-di-ricciardo-in-rosso-e-sempre-raikkonen-1039171/

    jaj ne…
    ez a történet sose akar befejeződni úgy látszik. Meglátjuk. Mondjuk ez Ricsinek akkor gáz, se merci,se ferrari, az rb-nél meg Maxi a sztár. Hát nem irigylem. 40 évesen nem akarhatja ezt csinálni,