OFF Kibeszélő

Megnyitjuk az OFF topicot, ahol a F1-től eltérő témákban beszélgethettek, valamint az oldallal kapcsolatos észrevételeiteket, ötleteiteket is megoszthatjátok Velünk!

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Nando: Hát előbb utóbb ennek a vadhajtásait majd szép lassan vissza vágdossa valaki vagy a sors, nem hiszem, hogy ehhez bármilyen csoportosulás kell azért kint a nagyobb felhördülésre hamarabb reagálnak mint itthon, vagy éppen elég megnézni,hogy Európában egyre népszerűtlenebbek az ilyesfajta pártok.
    Bár ha ilyen csoportosulások is indulnának ez ellen, főleg radikálisan, azt nagyon hamar cenzúráznák az interneten ! Tv-ből meg abszolút nem reklámozzák a polkorrektség ellen fellépőket, így ebben a mai digitális világban ezt nagyon gyorsan ellehetetlenítenék.

    trump többek között az antipc kampánya miatt lett elnök 😀
    úgyh nagyon jó példa h az emberek legtöbbje nem pc módon gondolkodik, csak ugye ezt nyomatják, mint a maszkos filmeket

  2. F1890: sztem ezzel a pc erőltetéssel többet ártanak mint használnak. nagyon sok embernek ki van a töke már vele. ebből szoktak előbb utóbb szélsőséges csoportok aktivizálódni – legalábbis a történelemben mindig ez volt

    Hát előbb utóbb ennek a vadhajtásait majd szép lassan vissza vágdossa valaki vagy a sors, nem hiszem, hogy ehhez bármilyen csoportosulás kell azért kint a nagyobb felhördülésre hamarabb reagálnak mint itthon, vagy éppen elég megnézni, hogy Európában egyre népszerűtlenebbek az ilyesfajta pártok.
    Bár ha ilyen csoportosulások is indulnának ez ellen, főleg radikálisan, azt nagyon hamar cenzúráznák az interneten ! Tv-ből meg abszolút nem reklámozzák a polkorrektség ellen fellépőket, így ebben a mai digitális világban ezt nagyon gyorsan ellehetetlenítenék.

  3. F1890: sztem ezzel a pc erőltetéssel többet ártanak mint használnak. nagyon sok embernek ki van a töke már vele. ebből szoktak előbb utóbb szélsőséges csoportok aktivizálódni – legalábbis a történelemben mindig ez volt

    gondolom azert nem kotelezo vallalnia, anyagi gondjai nem voltak elotte sem, de most foleg. Nem hinnem, hogy ettol fuggne a jovoje (marmint megelhetesugyileg)

  4. Nando: Nagyjából így látom én is, dehát nyugaton ez a liberális felfogás megy és igazából az ilyen történeteket zabálják ott a népek, ezért fel is kapják amennyire lehet ! De egyébként nem sajnálom a sráctól, azért nem lehet neki sem valami kellemes így “híressé” válni nem ő választotta ezt, ezt dobta a gép sajnos.

    sztem ezzel a pc erőltetéssel többet ártanak mint használnak. nagyon sok embernek ki van a töke már vele. ebből szoktak előbb utóbb szélsőséges csoportok aktivizálódni – legalábbis a történelemben mindig ez volt

  5. Denis Hunter: es Kiss Pal tomi, meg Michelis, Kiss Norbi? Norbi legalabb EB-t nyert, de ok is “csak” versenyzok alapjaban veve.

    azért a hazai viszonyokat sztem ne hasonlítsuk egy brithez 🙂 főleg h vki 20 év alatti. kpt szerintem akkori gp2-ben simán jó lett volna, megkockáztatom h dobogója/győzelmei is lehettek volna. de már gp3-ban is egy fos csapattal ment.
    kiss norbi ugyanez a kategória, csak őt senkit se tolja annyira mint micheliszt. de ez a két ember sztem hazai viszonylatban ildomos arra h szakértsen. az már más kérdés h egyik totális semmitmondó unalmat áraszt

  6. F1890:
    csak én érzem gáznak h billy mongert felkérték a channel 4 szakértői stábjába?
    értem én h túlélt egy balesetet, de azért mikor már valakit előtérbe helyeznek egy negatív dolog által, az ugyanolyan gáz mintha vkit hátrányosan megkülönböztetnének emiatt.

    mert mint versenyző , azért nem sokat tett le az asztalra még a balesete előtt sem.

    Nagyjából így látom én is, dehát nyugaton ez a liberális felfogás megy és igazából az ilyen történeteket zabálják ott a népek, ezért fel is kapják amennyire lehet ! De egyébként nem sajnálom a sráctól, azért nem lehet neki sem valami kellemes így “híressé” válni nem ő választotta ezt, ezt dobta a gép sajnos.

  7. F1890: azért, mert nem azért kérik fel őt mert vki. hanem amiatt lett vki mert híres lett egy baleset által. azért wéber letett már egy két dolgot az asztalra. pl autó motor főszerkesztője volt, látni h eléggé képben van az f1 múltjával és történelmével. illetve technikai oldalról is kimagaslónak mondható a tudása

    es Kiss Pal tomi, meg Michelisz, Kiss Norbi? Norbi legalabb EB-t nyert, de ok is “csak” versenyzok alapjaban veve. Lehet mas is van a hatterben, nem csak azert kertek fel, mert nincs laba, lehet jol ismeri a technikai hatteret, olyan suliba jar(t) vagy akarmi. Az is eloitelet, hogy egybol azt gondolod a hatranyossaga vegett kerulhet csak oda. (Ami lehet ettol meg igaz)

  8. F1 tv proval kapcsolatban kérdezném, hogy megéri? Ki tudja váltani a sky adását? Úgy értem hogy van rendes kommentátor sáv/ hang, felvezető levezető műsor is? Váltogathatom a kamera nézőpontokat verseny közben, egyszerre akár 2 belső kamerát is nézve pl?

    Kösz

  9. Lewanda_17: Szerintem nem túlzás, tönkrement az egész élete, én sajnos végignéztem ezt, és hallottam mikor azt mondták, ettől még a halál is jobb lenne. Ha ettől boldogabb életet él, akkor hadd csatlakozzon, versenyzett, most ha Szujó és Wéber és társai szakérthetnek, akkor egy versenyző miért nem? Na mindegy, én szociálisan amúgy is túlélrzékeny vagyok.

    azért, mert nem azért kérik fel őt mert vki. hanem amiatt lett vki mert híres lett egy baleset által. azért wéber letett már egy két dolgot az asztalra. pl autó motor főszerkesztője volt, látni h eléggé képben van az f1 múltjával és történelmével. illetve technikai oldalról is kimagaslónak mondható a tudása

  10. F1890:
    csak én érzem gáznak h billy mongert felkérték a channel 4 szakértői stábjába?
    értem én h túlélt egy balesetet, de azért mikor már valakit előtérbe helyeznek egy negatív dolog által, az ugyanolyan gáz mintha vkit hátrányosan megkülönböztetnének emiatt.

    mert mint versenyző , azért nem sokat tett le az asztalra még a balesete előtt sem.

    Szerintem nem túlzás, tönkrement az egész élete, én sajnos végignéztem ezt, és hallottam mikor azt mondták, ettől még a halál is jobb lenne. Ha ettől boldogabb életet él, akkor hadd csatlakozzon, versenyzett, most ha Szujó és Wéber és társai szakérthetnek, akkor egy versenyző miért nem? Na mindegy, én szociálisan amúgy is túlélrzékeny vagyok.

  11. 00ATi00:
    Sziasztok!

    Bár már sok éve olvasgatom ezt a fórumot, csak most szántam rá magam a csatlakozásra, mert úgy éreztem az idei szezont jó lenne hasonló érdeklődésű emberekkel megnézni és beszélgetni az eseményekről, történésekről.

    Szóval, ezúton akkor üdvözlök minden kedves fórumtársat.:)

    Szia! 🙂 Üdv itt 🙂

  12. csak én érzem gáznak h billy mongert felkérték a channel 4 szakértői stábjába?
    értem én h túlélt egy balesetet, de azért mikor már valakit előtérbe helyeznek egy negatív dolog által, az ugyanolyan gáz mintha vkit hátrányosan megkülönböztetnének emiatt.

    mert mint versenyző , azért nem sokat tett le az asztalra még a balesete előtt sem.

  13. 00ATi00:
    Sziasztok!

    Bár már sok éve olvasgatom ezt a fórumot, csak most szántam rá magam a csatlakozásra, mert úgy éreztem az idei szezont jó lenne hasonló érdeklődésű emberekkel megnézni és beszélgetni az eseményekről, történésekről.

    Szóval, ezúton akkor üdvözlök minden kedves fórumtársat.:)

    Hi

  14. andrea1: Üdv jó szórakozást, és milyen táborba csatlakozol azon kívül hogy f1 rajongó vagy, van kedvenc csapat vagy pilóta?

    Igyekszem objektíven nézni az egész sportot, de ha választani kell akkor Vettelnek és Leclernek drukkolok(emiatt jelenleg a Ferrarinak is, de nincs vallásos hitem a csapat mellett). Hamiltont tartom a legjobb pilótának a jelenlegi mezőnyből és a Mercedest a legjobb csapatnak, bár mind az említett pilóta, mind a csapat legtöbb megnyilatkozásától borzongok.

    Ez persze totálisan szubjektív vélemény, nem szeretnék vitát indukálni vele.:)

  15. 00ATi00:
    Sziasztok!

    Bár már sok éve olvasgatom ezt a fórumot, csak most szántam rá magam a csatlakozásra, mert úgy éreztem az idei szezont jó lenne hasonló érdeklődésű emberekkel megnézni és beszélgetni az eseményekről, történésekről.

    Szóval, ezúton akkor üdvözlök minden kedves fórumtársat.:)

    Üdv 🙂 jó szórakozást, és milyen táborba csatlakozol azon kívül hogy f1 rajongó vagy, van kedvenc csapat vagy pilóta? 🙂

  16. 00ATi00:
    Sziasztok!

    Bár már sok éve olvasgatom ezt a fórumot, csak most szántam rá magam a csatlakozásra, mert úgy éreztem az idei szezont jó lenne hasonló érdeklődésű emberekkel megnézni és beszélgetni az eseményekről, történésekről.

    Szóval, ezúton akkor üdvözlök minden kedves fórumtársat.:)

    HAli üdv itt 🙂

  17. Sziasztok!

    Bár már sok éve olvasgatom ezt a fórumot, csak most szántam rá magam a csatlakozásra, mert úgy éreztem az idei szezont jó lenne hasonló érdeklődésű emberekkel megnézni és beszélgetni az eseményekről, történésekről.

    Szóval, ezúton akkor üdvözlök minden kedves fórumtársat.:)

  18. Bance:
    Motorsport Italy: “The rear suspension of the 2019 Ferrari single-seater is equipped with the hydraulic control.”

    Scuderia beosztásai

    • Inaki Rueda confirmed by Mattia Binotto as the responsible man for strategies for both Vettel/Leclerc
    • Mekies as sporting director / oversees regulations
    • Rory Byrne still has a advisory role for chassis/aerodynamics
    • Gino Rosato also still there
    • Wolf Zimmermann will act as Corrado Iotti‘s adviser when it comes to the Ferrari power unit
    • Jonathan Giacobazzi as the race executive manager and Corradini as the head of mechanics

    ALFA álcafestése a tesztekre
    https://pbs.twimg.com/media/DzT2qa_X4AEX1tm.jpg

    Inuki marad?Szuper?

  19. Az engem meglepett, hogy Albon még régebbi géppel sem kapott lehetőséget a Red Bulltól, ténylegesen a bejáratáson ült először F1-es kocsiban. Igen komoly kihívás előtt áll, hogy legfeljebb négy tesztnapja lesz alkalmazkodni, de a Hondánál sose lehet tudni

  20. DUdi: 13.00 Tudtommal

    Köszi!

    Az időpont keresése közben láttam ezt a videót, azért most, hogy az IndyCar a COTA-n tesztel, jól kijön, hogy ezek mennyivel lomhább gépek az F1-nél, ugyanakkor a kormánymozdulatokból az jön le, hogy elég szórakoztató lehet terelgetni őket:

  21. Motorsport Italy: “The rear suspension of the 2019 Ferrari single-seater is equipped with the hydraulic control.”

    Scuderia beosztásai

    • Inaki Rueda confirmed by Mattia Binotto as the responsible man for strategies for both Vettel/Leclerc
    • Mekies as sporting director / oversees regulations
    • Rory Byrne still has a advisory role for chassis/aerodynamics
    • Gino Rosato also still there
    • Wolf Zimmermann will act as Corrado Iotti‘s adviser when it comes to the Ferrari power unit
    • Jonathan Giacobazzi as the race executive manager and Corradini as the head of mechanics

    ALFA álcafestése a tesztekre
    https://pbs.twimg.com/media/DzT2qa_X4AEX1tm.jpg

  22. Am Jamie Chadwick nyerte idén az MRF Challenge-t, pedig a mezőnyben volt Max Defourny is, aki annak idején Lando egyik nagy riválisa volt Formula Renaultban

  23. Denis Hunter: biztosan ujdonsag, ha azt mondjak, de a McLarennel mar par eve vannak olyan alkatreszek, amit ugy nyomtatnak. Persze nem tudom milyen anyagbol, de ez volt az elonye, hogy akar helyben is elkeszithetoek.

    igen, ezert is tartom erdekesnek, mivel a 3D nyomda nem ujdonsag a forma1ben sem, itt a nyomtatott anyagok lehetnek specik
    egy biztos, az autoipar nagyon sokat koszonhet a forma1-nek

  24. Bance:
    még egy érdekes… hír? a 2019es Ferrariról, meglátjuk

    During the crash test, Jo Bauer (FIA) was there, because for the first time Ferrari used materials other than the usual carbon. In fact the details were printed in 3D using something new for F1.
    “This is a big step forward, a technical revolution that is invisible in Ferrari‘s work but very important. It could mean that during a GP weekend, if it shows that a piece needs some modifications or they have to make it new, it could even be created directly on the track!”

    biztosan ujdonsag, ha azt mondjak, de a McLarennel mar par eve vannak olyan alkatreszek, amit ugy nyomtatnak. Persze nem tudom milyen anyagbol, de ez volt az elonye, hogy akar helyben is elkeszithetoek.

  25. még egy érdekes… hír? a 2019es Ferrariról, meglátjuk

    During the crash test, Jo Bauer (FIA) was there, because for the first time Ferrari used materials other than the usual carbon. In fact the details were printed in 3D using something new for F1.
    “This is a big step forward, a technical revolution that is invisible in Ferrari‘s work but very important. It could mean that during a GP weekend, if it shows that a piece needs some modifications or they have to make it new, it could even be created directly on the track!”

  26. GreenHonda: Azért nem kerestem rá, mert már írták, hogy olyan, mint a Red Bull. Na most az elég sötét, és ha a Ferrari is ilyen lesz, kb annyi lesz a különbség hogy ha nagyon-nagyon sok fény vetül rá akkor picit látod h bordó ?

    Automoto
    People that have seen the new 2019 Ferrari car have said it’s “the most beautiful red ever made by Ferrari.”

  27. Bance:
    According to the recent news coming from Italy, Ferrari‘s new livery is dark red matte finish (the matte finish is similar to the one Red Bull has).

    Simone Resta (chief technical director at Alfa Romeo Racing) is still getting paid by Ferrari. He is also a good friend of Ferrari team principal Binotto.

    Mivan? Kvázi fekete lesz a Ferrari?

  28. Bance:
    According to the recent news coming from Italy, Ferrari‘s new livery is dark red matte finish (the matte finish is similar to the one Red Bull has).

    Simone Resta (chief technical director at Alfa Romeo Racing) is still getting paid by Ferrari. He is also a good friend of Ferrari team principal Binotto.

    Nagyon varom mar az autobemutatokat es az idei evet is. De ma kapunk egy kis falatot a Haasbol legalabb

  29. According to the recent news coming from Italy, Ferrari‘s new livery is dark red matte finish (the matte finish is similar to the one Red Bull has).

    Simone Resta (chief technical director at Alfa Romeo Racing) is still getting paid by Ferrari. He is also a good friend of Ferrari team principal Binotto.

  30. F1890: pont ezt néztem én is. ez a vivi a végén még kiderül h amúgy egy nem is rossz versenyzőnő ?

    én csak a szülei/menedzsmentje által vezetett hype vonatot siklatnám már ki, azért röhejes, hogy milyen szuperlatívuszokban írnak róla egyes helyeken 😀 Elég gáz, ha megnézitek az angol Wiki oldala is tele van figyelmeztetésekkel, hogy a fogalmazás sérti a közösségi irányelveket, PR céggel íratták a szövegezést…etc. 😀
    https://en.wikipedia.org/wiki/Vivien_Keszthelyi

  31. Mindig megy a találgatás ki mennyi lóerőnél jár, nemrég a nextgen-auto lehozott egy cikket konkrét számokkal. A következőképpen alakult év végen a lóerők száma ráadásul időmérőre és külön versenyre lebontva:
    -Merci-Ferrari közel azonos teljesítményt tud, időmérőn 1030LE, versenyen 980LE
    -Renault, vélhetően a C specifikáció, amit a Red Bull más kenőanyaggal használt és az Exxonnal több teljesítményt értek el időmérőn 990LE, versenyen 950LE
    A Honda állítólag 950LE-re volt képes időmérőn, versenyen 930LE.
    Az én véleményem az, hogy a versenyre leírt teljesítmények közel lehetnek a valósághoz, viszont az időmérős Renault és Hondás teljesítmény az egyiknél soknak a másiknál kevésnek tűnik nekem, bár a Renault C specifikációja valóban elég sokat dobott az RB 1 körös tempóján a B-hez képest.

  32. vmiért nem lepődnék meg. idejöttek nagy arccal, azt hitték ők szarták a spanyolviaszt. a folyamatos ígérgetések egyike sem jött létre, mert nem számoltak azzal (nem is értem brawnt) hogy ami a csapatoknak nem tetszik nem fogják véghez vinni. egy szóval eléggé kudarc szaga van a dolognak ami az üzleti oldalát nézi. persze nem szabad elvitatni h nézőbarátibb lett az f1.

  33. F1890: En egyaltalan nem kentem a fideszre ? ha rajtam mulna a rendszervaltas ota az osszes politikust bortonbe vagnam es egy gladiatormeccsel cdak egy maradhat ? kb ez a velemenyem az osszesrol. Persze van egy ket kivetel ez is igaz.
    Franciaorszagban egyebkent sokkalta tobbet tudnak elerni az emberek mert nem hagyjak magukat elnyomni

    Es lehet h kicsit kemenyen hangzik ez de azert gondolom igy mert semmifele kovetkezmenye nincs annak ha vki lop csal hazudik,***sagot beszel ,uszitja a nepet. Egy politikus vallalja a kovetkezmenyeit ha olyan helyzetbe keveredik vagy kiderul h van vaj a fule mogott. Ez itt ismeretlen fogalom

    Szerintem az egész társadalmi berendezkedésünk erre alapul, úgy értem az identitásunkhoz a már megszokott korrupció sajnos spontán jön. Mindenki a maga szintjén próbálja a törvényt kijátszani, és sajnos arányaiban van összeköttetés, ezért csak az egymásra történő sárdobálás megy, ami egy óvodai balhéhoz hasonló:

    -“Az az én játékom!”
    -“Nem, az az enyém!”

    Amúgy ezért mondom én nem várok senkitől csodát, csak megpróbálom a rossz közül a kevésbé rosszat kiválasztani, de aki tud jobbat az tegyen érte és mutassa meg hogy lehet ennél jobb, akkor támogatom. Tudom ezzel sokan nem értetek egyet, de mégis így működik. Lehet mindenkinek véleménye, csak ezt h mindenért egy párt a hibás, és csak Magyarországon történhet ilyen azt nagyon nem tudom elfogadni.

    Franciaországban nem tudom pontosan mire értetted, de remélem nem a liberalizmusra, mert kezd beteges lenni. A megélhetés épp manapság nem annyira kedvező, gondoljunk az oktatásra. Épp lázonganak, és a rokonunk is mesélt pár dolgot, akik kint élnek Párizs szívében. Horribilis összeg ott is az hogy megélj, az ügyintézés elhúzódása durvább mint itthon. Ezzel szemben az észtek meg mindent elintéznek neten, még a karácsonyfát is app segítségével mennek és vágják ki, az idős netezők aránya szintén egész jó. Szóval vannak itt érdekességek.

  34. Egészen érdekes seftelés zajlik most a Merci és a Red Bull között a háttérben a hírek szerint: a Merci német motorsport divíziója, a HWA idén váltott DTM-ről Formula E-re, viszont az Aston Martin jelentkezett az utódjuknak a szériába, az már a hivatalos bejelentésben szerepelt, hogy a technikai hátteret a HWA fogja szolgáltatni, hiszen óriási tapasztalatuk van a kategóriában. Viszont mint kiderült, a projektben részt vesz a Red Bull és az Arden Motorsport (a Horner család saját csapata) is, tehát kvázi egy Merci -> Red Bull tudástranszfer megy majd végbe az idei szezonban. Eközben pedig a hírek szerint Hornerék eladták az Arden F2-es csapatát a HWA-nak, ahol meg nekik van bőven felhalmozott tudásuk.

    Szóval miközben a Merci jelenleg 100%-osan elkötelezettnek látszik a formaautózás iránt, hiszen hirtelen F1-F2-F3-FE alakulatokkal is rendelkeznek a háttérben, addig egészen elgondolkodtató, hogy ha a Red Bull csak blöfföl a 2021-es kategóriaváltással kapcsolatban, akkor azért egészen meggyőzően teszik, hiszen látszólag szép fokozatosan építik le a saját utánpótlás programjukat, a jelek szerint inkább a Hondára bízzák a dolgot és úgy tűnik, hogy tényleg belevágnak egy Astonnal közös projektbe egy olyan kategóriában, ami nincs is olyan ordítóan messze a tervezett új WEC szabályoktól, szóval érdekes lesz, hogy mi sül ki ebből.

  35. Denis Hunter: koszi a valaszt. A DS is francia auto vegul? Meglestem mindket marka kinalatat es kb full ugyanaz. Ami szamomra fura, hogy a kisautojukon kivuk nincs is szemelyauto forma. Mind SUV, meg crossroad, ami ugyanaz kb. Nem is ertem, miert nem csinalnak kozep, meg nagy autokat, amik a legkelendobbek es legaltalanosabbak.

    DS A Citroen prémium szegmense, magasabb árkategóriás kocsik, a DS6-os SUV csak Ázsiában kapható, de a DS7-es már Európában is kapható/kapható lesz

  36. Bance: a nagyszombati PSA-ból továbbra is gurulnak ki a C3-ok, szóval él, sőt kezd az e-kocsikra összpontosítani, 2025-ig 100%-ra át akar állni (a fő koncern)

    gondolom követik a Seat és a Cupra különválási modellt,
    ha ez a Citroen és a DS esetében egyátalán így van, vagy így is volt ezelőtt

    koszi a valaszt. A DS is francia auto vegul? Meglestem mindket marka kinalatat es kb full ugyanaz. Ami szamomra fura, hogy a kisautojukon kivuk nincs is szemelyauto forma. Mind SUV, meg crossroad, ami ugyanaz kb. Nem is ertem, miert nem csinalnak kozep, meg nagy autokat, amik a legkelendobbek es legaltalanosabbak.

  37. Denis Hunter:
    biztos a baratom (google) megadna a valaszt, de akkor nem lenne miert ide irni ?
    Tudja valaki, hogy a Citroen, mint marka most megszunt? Vagy csak kulonvalt a DS tol? Tegnap lattam egy reklamot, amiben az uj crossroad DS nemtomhanyast reklamoztak es DS automotive neven ment.

    a nagyszombati PSA-ból továbbra is gurulnak ki a C3-ok, szóval él, sőt kezd az e-kocsikra összpontosítani, 2025-ig 100%-ra át akar állni (a fő koncern)

    gondolom követik a Seat és a Cupra különválási modellt,
    ha ez a Citroen és a DS esetében egyátalán így van, vagy így is volt ezelőtt

  38. biztos a baratom (google) megadna a valaszt, de akkor nem lenne miert ide irni 😀
    Tudja valaki, hogy a Citroen, mint marka most megszunt? Vagy csak kulonvalt a DS tol? Tegnap lattam egy reklamot, amiben az uj crossroad DS nemtomhanyast reklamoztak es DS automotive neven ment.