OFF Kibeszélő

Megnyitjuk az OFF topicot, ahol a F1-től eltérő témákban beszélgethettek, valamint az oldallal kapcsolatos észrevételeiteket, ötleteiteket is megoszthatjátok Velünk!

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. F1 tv proval kapcsolatban kérdezném, hogy megéri? Ki tudja váltani a sky adását? Úgy értem hogy van rendes kommentátor sáv/ hang, felvezető levezető műsor is? Váltogathatom a kamera nézőpontokat verseny közben, egyszerre akár 2 belső kamerát is nézve pl?

    Kösz

  2. Lewanda_17: Szerintem nem túlzás, tönkrement az egész élete, én sajnos végignéztem ezt, és hallottam mikor azt mondták, ettől még a halál is jobb lenne. Ha ettől boldogabb életet él, akkor hadd csatlakozzon, versenyzett, most ha Szujó és Wéber és társai szakérthetnek, akkor egy versenyző miért nem? Na mindegy, én szociálisan amúgy is túlélrzékeny vagyok.

    azért, mert nem azért kérik fel őt mert vki. hanem amiatt lett vki mert híres lett egy baleset által. azért wéber letett már egy két dolgot az asztalra. pl autó motor főszerkesztője volt, látni h eléggé képben van az f1 múltjával és történelmével. illetve technikai oldalról is kimagaslónak mondható a tudása

  3. F1890:
    csak én érzem gáznak h billy mongert felkérték a channel 4 szakértői stábjába?
    értem én h túlélt egy balesetet, de azért mikor már valakit előtérbe helyeznek egy negatív dolog által, az ugyanolyan gáz mintha vkit hátrányosan megkülönböztetnének emiatt.

    mert mint versenyző , azért nem sokat tett le az asztalra még a balesete előtt sem.

    Szerintem nem túlzás, tönkrement az egész élete, én sajnos végignéztem ezt, és hallottam mikor azt mondták, ettől még a halál is jobb lenne. Ha ettől boldogabb életet él, akkor hadd csatlakozzon, versenyzett, most ha Szujó és Wéber és társai szakérthetnek, akkor egy versenyző miért nem? Na mindegy, én szociálisan amúgy is túlélrzékeny vagyok.

  4. 00ATi00:
    Sziasztok!

    Bár már sok éve olvasgatom ezt a fórumot, csak most szántam rá magam a csatlakozásra, mert úgy éreztem az idei szezont jó lenne hasonló érdeklődésű emberekkel megnézni és beszélgetni az eseményekről, történésekről.

    Szóval, ezúton akkor üdvözlök minden kedves fórumtársat.:)

    Szia! 🙂 Üdv itt 🙂

  5. csak én érzem gáznak h billy mongert felkérték a channel 4 szakértői stábjába?
    értem én h túlélt egy balesetet, de azért mikor már valakit előtérbe helyeznek egy negatív dolog által, az ugyanolyan gáz mintha vkit hátrányosan megkülönböztetnének emiatt.

    mert mint versenyző , azért nem sokat tett le az asztalra még a balesete előtt sem.

  6. 00ATi00:
    Sziasztok!

    Bár már sok éve olvasgatom ezt a fórumot, csak most szántam rá magam a csatlakozásra, mert úgy éreztem az idei szezont jó lenne hasonló érdeklődésű emberekkel megnézni és beszélgetni az eseményekről, történésekről.

    Szóval, ezúton akkor üdvözlök minden kedves fórumtársat.:)

    Hi

  7. andrea1: Üdv jó szórakozást, és milyen táborba csatlakozol azon kívül hogy f1 rajongó vagy, van kedvenc csapat vagy pilóta?

    Igyekszem objektíven nézni az egész sportot, de ha választani kell akkor Vettelnek és Leclernek drukkolok(emiatt jelenleg a Ferrarinak is, de nincs vallásos hitem a csapat mellett). Hamiltont tartom a legjobb pilótának a jelenlegi mezőnyből és a Mercedest a legjobb csapatnak, bár mind az említett pilóta, mind a csapat legtöbb megnyilatkozásától borzongok.

    Ez persze totálisan szubjektív vélemény, nem szeretnék vitát indukálni vele.:)

  8. 00ATi00:
    Sziasztok!

    Bár már sok éve olvasgatom ezt a fórumot, csak most szántam rá magam a csatlakozásra, mert úgy éreztem az idei szezont jó lenne hasonló érdeklődésű emberekkel megnézni és beszélgetni az eseményekről, történésekről.

    Szóval, ezúton akkor üdvözlök minden kedves fórumtársat.:)

    Üdv 🙂 jó szórakozást, és milyen táborba csatlakozol azon kívül hogy f1 rajongó vagy, van kedvenc csapat vagy pilóta? 🙂

  9. 00ATi00:
    Sziasztok!

    Bár már sok éve olvasgatom ezt a fórumot, csak most szántam rá magam a csatlakozásra, mert úgy éreztem az idei szezont jó lenne hasonló érdeklődésű emberekkel megnézni és beszélgetni az eseményekről, történésekről.

    Szóval, ezúton akkor üdvözlök minden kedves fórumtársat.:)

    HAli üdv itt 🙂

  10. Sziasztok!

    Bár már sok éve olvasgatom ezt a fórumot, csak most szántam rá magam a csatlakozásra, mert úgy éreztem az idei szezont jó lenne hasonló érdeklődésű emberekkel megnézni és beszélgetni az eseményekről, történésekről.

    Szóval, ezúton akkor üdvözlök minden kedves fórumtársat.:)

  11. Bance:
    Motorsport Italy: “The rear suspension of the 2019 Ferrari single-seater is equipped with the hydraulic control.”

    Scuderia beosztásai

    • Inaki Rueda confirmed by Mattia Binotto as the responsible man for strategies for both Vettel/Leclerc
    • Mekies as sporting director / oversees regulations
    • Rory Byrne still has a advisory role for chassis/aerodynamics
    • Gino Rosato also still there
    • Wolf Zimmermann will act as Corrado Iotti‘s adviser when it comes to the Ferrari power unit
    • Jonathan Giacobazzi as the race executive manager and Corradini as the head of mechanics

    ALFA álcafestése a tesztekre
    https://pbs.twimg.com/media/DzT2qa_X4AEX1tm.jpg

    Inuki marad?Szuper😁

  12. Az engem meglepett, hogy Albon még régebbi géppel sem kapott lehetőséget a Red Bulltól, ténylegesen a bejáratáson ült először F1-es kocsiban. Igen komoly kihívás előtt áll, hogy legfeljebb négy tesztnapja lesz alkalmazkodni, de a Hondánál sose lehet tudni

  13. DUdi: 13.00 Tudtommal

    Köszi!

    Az időpont keresése közben láttam ezt a videót, azért most, hogy az IndyCar a COTA-n tesztel, jól kijön, hogy ezek mennyivel lomhább gépek az F1-nél, ugyanakkor a kormánymozdulatokból az jön le, hogy elég szórakoztató lehet terelgetni őket:

  14. Motorsport Italy: “The rear suspension of the 2019 Ferrari single-seater is equipped with the hydraulic control.”

    Scuderia beosztásai

    • Inaki Rueda confirmed by Mattia Binotto as the responsible man for strategies for both Vettel/Leclerc
    • Mekies as sporting director / oversees regulations
    • Rory Byrne still has a advisory role for chassis/aerodynamics
    • Gino Rosato also still there
    • Wolf Zimmermann will act as Corrado Iotti‘s adviser when it comes to the Ferrari power unit
    • Jonathan Giacobazzi as the race executive manager and Corradini as the head of mechanics

    ALFA álcafestése a tesztekre
    https://pbs.twimg.com/media/DzT2qa_X4AEX1tm.jpg

  15. Am Jamie Chadwick nyerte idén az MRF Challenge-t, pedig a mezőnyben volt Max Defourny is, aki annak idején Lando egyik nagy riválisa volt Formula Renaultban

  16. Denis Hunter: biztosan ujdonsag, ha azt mondjak, de a McLarennel mar par eve vannak olyan alkatreszek, amit ugy nyomtatnak. Persze nem tudom milyen anyagbol, de ez volt az elonye, hogy akar helyben is elkeszithetoek.

    igen, ezert is tartom erdekesnek, mivel a 3D nyomda nem ujdonsag a forma1ben sem, itt a nyomtatott anyagok lehetnek specik
    egy biztos, az autoipar nagyon sokat koszonhet a forma1-nek

  17. Bance:
    még egy érdekes… hír? a 2019es Ferrariról, meglátjuk

    During the crash test, Jo Bauer (FIA) was there, because for the first time Ferrari used materials other than the usual carbon. In fact the details were printed in 3D using something new for F1.
    “This is a big step forward, a technical revolution that is invisible in Ferrari‘s work but very important. It could mean that during a GP weekend, if it shows that a piece needs some modifications or they have to make it new, it could even be created directly on the track!”

    biztosan ujdonsag, ha azt mondjak, de a McLarennel mar par eve vannak olyan alkatreszek, amit ugy nyomtatnak. Persze nem tudom milyen anyagbol, de ez volt az elonye, hogy akar helyben is elkeszithetoek.

  18. még egy érdekes… hír? a 2019es Ferrariról, meglátjuk

    During the crash test, Jo Bauer (FIA) was there, because for the first time Ferrari used materials other than the usual carbon. In fact the details were printed in 3D using something new for F1.
    “This is a big step forward, a technical revolution that is invisible in Ferrari‘s work but very important. It could mean that during a GP weekend, if it shows that a piece needs some modifications or they have to make it new, it could even be created directly on the track!”

  19. GreenHonda: Azért nem kerestem rá, mert már írták, hogy olyan, mint a Red Bull. Na most az elég sötét, és ha a Ferrari is ilyen lesz, kb annyi lesz a különbség hogy ha nagyon-nagyon sok fény vetül rá akkor picit látod h bordó 😀

    Automoto
    People that have seen the new 2019 Ferrari car have said it’s “the most beautiful red ever made by Ferrari.”

  20. Bance:
    According to the recent news coming from Italy, Ferrari‘s new livery is dark red matte finish (the matte finish is similar to the one Red Bull has).

    Simone Resta (chief technical director at Alfa Romeo Racing) is still getting paid by Ferrari. He is also a good friend of Ferrari team principal Binotto.

    Mivan? Kvázi fekete lesz a Ferrari?

  21. Bance:
    According to the recent news coming from Italy, Ferrari‘s new livery is dark red matte finish (the matte finish is similar to the one Red Bull has).

    Simone Resta (chief technical director at Alfa Romeo Racing) is still getting paid by Ferrari. He is also a good friend of Ferrari team principal Binotto.

    Nagyon varom mar az autobemutatokat es az idei evet is. De ma kapunk egy kis falatot a Haasbol legalabb

  22. According to the recent news coming from Italy, Ferrari‘s new livery is dark red matte finish (the matte finish is similar to the one Red Bull has).

    Simone Resta (chief technical director at Alfa Romeo Racing) is still getting paid by Ferrari. He is also a good friend of Ferrari team principal Binotto.

  23. F1890: pont ezt néztem én is. ez a vivi a végén még kiderül h amúgy egy nem is rossz versenyzőnő 😀

    én csak a szülei/menedzsmentje által vezetett hype vonatot siklatnám már ki, azért röhejes, hogy milyen szuperlatívuszokban írnak róla egyes helyeken 😀 Elég gáz, ha megnézitek az angol Wiki oldala is tele van figyelmeztetésekkel, hogy a fogalmazás sérti a közösségi irányelveket, PR céggel íratták a szövegezést…etc. 😀
    https://en.wikipedia.org/wiki/Vivien_Keszthelyi

  24. Mindig megy a találgatás ki mennyi lóerőnél jár, nemrég a nextgen-auto lehozott egy cikket konkrét számokkal. A következőképpen alakult év végen a lóerők száma ráadásul időmérőre és külön versenyre lebontva:
    -Merci-Ferrari közel azonos teljesítményt tud, időmérőn 1030LE, versenyen 980LE
    -Renault, vélhetően a C specifikáció, amit a Red Bull más kenőanyaggal használt és az Exxonnal több teljesítményt értek el időmérőn 990LE, versenyen 950LE
    A Honda állítólag 950LE-re volt képes időmérőn, versenyen 930LE.
    Az én véleményem az, hogy a versenyre leírt teljesítmények közel lehetnek a valósághoz, viszont az időmérős Renault és Hondás teljesítmény az egyiknél soknak a másiknál kevésnek tűnik nekem, bár a Renault C specifikációja valóban elég sokat dobott az RB 1 körös tempóján a B-hez képest.

  25. vmiért nem lepődnék meg. idejöttek nagy arccal, azt hitték ők szarták a spanyolviaszt. a folyamatos ígérgetések egyike sem jött létre, mert nem számoltak azzal (nem is értem brawnt) hogy ami a csapatoknak nem tetszik nem fogják véghez vinni. egy szóval eléggé kudarc szaga van a dolognak ami az üzleti oldalát nézi. persze nem szabad elvitatni h nézőbarátibb lett az f1.

  26. F1890: En egyaltalan nem kentem a fideszre 🙂 ha rajtam mulna a rendszervaltas ota az osszes politikust bortonbe vagnam es egy gladiatormeccsel cdak egy maradhat 😛 kb ez a velemenyem az osszesrol. Persze van egy ket kivetel ez is igaz.
    Franciaorszagban egyebkent sokkalta tobbet tudnak elerni az emberek mert nem hagyjak magukat elnyomni

    Es lehet h kicsit kemenyen hangzik ez de azert gondolom igy mert semmifele kovetkezmenye nincs annak ha vki lop csal hazudik,***sagot beszel ,uszitja a nepet. Egy politikus vallalja a kovetkezmenyeit ha olyan helyzetbe keveredik vagy kiderul h van vaj a fule mogott. Ez itt ismeretlen fogalom

    Szerintem az egész társadalmi berendezkedésünk erre alapul, úgy értem az identitásunkhoz a már megszokott korrupció sajnos spontán jön. Mindenki a maga szintjén próbálja a törvényt kijátszani, és sajnos arányaiban van összeköttetés, ezért csak az egymásra történő sárdobálás megy, ami egy óvodai balhéhoz hasonló:

    -“Az az én játékom!”
    -“Nem, az az enyém!”

    Amúgy ezért mondom én nem várok senkitől csodát, csak megpróbálom a rossz közül a kevésbé rosszat kiválasztani, de aki tud jobbat az tegyen érte és mutassa meg hogy lehet ennél jobb, akkor támogatom. Tudom ezzel sokan nem értetek egyet, de mégis így működik. Lehet mindenkinek véleménye, csak ezt h mindenért egy párt a hibás, és csak Magyarországon történhet ilyen azt nagyon nem tudom elfogadni.

    Franciaországban nem tudom pontosan mire értetted, de remélem nem a liberalizmusra, mert kezd beteges lenni. A megélhetés épp manapság nem annyira kedvező, gondoljunk az oktatásra. Épp lázonganak, és a rokonunk is mesélt pár dolgot, akik kint élnek Párizs szívében. Horribilis összeg ott is az hogy megélj, az ügyintézés elhúzódása durvább mint itthon. Ezzel szemben az észtek meg mindent elintéznek neten, még a karácsonyfát is app segítségével mennek és vágják ki, az idős netezők aránya szintén egész jó. Szóval vannak itt érdekességek.

  27. Egészen érdekes seftelés zajlik most a Merci és a Red Bull között a háttérben a hírek szerint: a Merci német motorsport divíziója, a HWA idén váltott DTM-ről Formula E-re, viszont az Aston Martin jelentkezett az utódjuknak a szériába, az már a hivatalos bejelentésben szerepelt, hogy a technikai hátteret a HWA fogja szolgáltatni, hiszen óriási tapasztalatuk van a kategóriában. Viszont mint kiderült, a projektben részt vesz a Red Bull és az Arden Motorsport (a Horner család saját csapata) is, tehát kvázi egy Merci -> Red Bull tudástranszfer megy majd végbe az idei szezonban. Eközben pedig a hírek szerint Hornerék eladták az Arden F2-es csapatát a HWA-nak, ahol meg nekik van bőven felhalmozott tudásuk.

    Szóval miközben a Merci jelenleg 100%-osan elkötelezettnek látszik a formaautózás iránt, hiszen hirtelen F1-F2-F3-FE alakulatokkal is rendelkeznek a háttérben, addig egészen elgondolkodtató, hogy ha a Red Bull csak blöfföl a 2021-es kategóriaváltással kapcsolatban, akkor azért egészen meggyőzően teszik, hiszen látszólag szép fokozatosan építik le a saját utánpótlás programjukat, a jelek szerint inkább a Hondára bízzák a dolgot és úgy tűnik, hogy tényleg belevágnak egy Astonnal közös projektbe egy olyan kategóriában, ami nincs is olyan ordítóan messze a tervezett új WEC szabályoktól, szóval érdekes lesz, hogy mi sül ki ebből.

  28. Denis Hunter: koszi a valaszt. A DS is francia auto vegul? Meglestem mindket marka kinalatat es kb full ugyanaz. Ami szamomra fura, hogy a kisautojukon kivuk nincs is szemelyauto forma. Mind SUV, meg crossroad, ami ugyanaz kb. Nem is ertem, miert nem csinalnak kozep, meg nagy autokat, amik a legkelendobbek es legaltalanosabbak.

    DS A Citroen prémium szegmense, magasabb árkategóriás kocsik, a DS6-os SUV csak Ázsiában kapható, de a DS7-es már Európában is kapható/kapható lesz

  29. Bance: a nagyszombati PSA-ból továbbra is gurulnak ki a C3-ok, szóval él, sőt kezd az e-kocsikra összpontosítani, 2025-ig 100%-ra át akar állni (a fő koncern)

    gondolom követik a Seat és a Cupra különválási modellt,
    ha ez a Citroen és a DS esetében egyátalán így van, vagy így is volt ezelőtt

    koszi a valaszt. A DS is francia auto vegul? Meglestem mindket marka kinalatat es kb full ugyanaz. Ami szamomra fura, hogy a kisautojukon kivuk nincs is szemelyauto forma. Mind SUV, meg crossroad, ami ugyanaz kb. Nem is ertem, miert nem csinalnak kozep, meg nagy autokat, amik a legkelendobbek es legaltalanosabbak.

  30. Denis Hunter:
    biztos a baratom (google) megadna a valaszt, de akkor nem lenne miert ide irni 😀
    Tudja valaki, hogy a Citroen, mint marka most megszunt? Vagy csak kulonvalt a DS tol? Tegnap lattam egy reklamot, amiben az uj crossroad DS nemtomhanyast reklamoztak es DS automotive neven ment.

    a nagyszombati PSA-ból továbbra is gurulnak ki a C3-ok, szóval él, sőt kezd az e-kocsikra összpontosítani, 2025-ig 100%-ra át akar állni (a fő koncern)

    gondolom követik a Seat és a Cupra különválási modellt,
    ha ez a Citroen és a DS esetében egyátalán így van, vagy így is volt ezelőtt

  31. biztos a baratom (google) megadna a valaszt, de akkor nem lenne miert ide irni 😀
    Tudja valaki, hogy a Citroen, mint marka most megszunt? Vagy csak kulonvalt a DS tol? Tegnap lattam egy reklamot, amiben az uj crossroad DS nemtomhanyast reklamoztak es DS automotive neven ment.

  32. Most olvastam el Kimiről a könyvet.
    Nagyon tetszett, ahogy az író megírta Kimiről ezt a könyvet, olyan Kimis lett. Nem tolakodó,tapintatos, de a lényeget nagyon meg tudta ragadni, tiszta képet lehetett kapni Kimi pályafutásáról és személyiségének megértéséhez is közelebb hozott.
    Persze van egy-két pont, ami kimaradt vagy nem szerette volna Kimi sem, hogy belekerüljön, de olyan is belekerült, ami nem igazán szerencsés.

  33. F1890: azért sztem bőrszínre nem kell fogni h emiatt van usaban rengeteg öldöklés. amerika kemény világ, legtöbb sorozatgyilkos pl fehér 😀 amint át kell valaki a határon kellene ujjlenyomatot adnia, erre minden országnak lenne pénze sztem

    csak ott a bukta, hogy EU-ban nincsenek hatarok. Ez eleg sokba kerulne megint visszahozni, valamint az illegalis vandorlok nem fognak sorbanallni ujjlenyomatot adni, igen nagy szazalekuk nem a hataratkelokon kozlekedik.
    Sorozatgyilkos meg igen kicsi reteg es az az elmebeteg verzio, amit emlitettem is. Meg nem tudom mi a jobb, amikor valaki 30 ev alatt ol meg 30 embert, vagy egy perc alatt? (tomeggyilkosra ertem)

  34. Denis Hunter: azert azt igazan belathatnad, hogy csehorszag es amerika kozott van kulonbseg. Nezzuk csak azt, hogy amerikaban sem a feherek lovoldoznek, kiveve az elmebeteg reteget. Vagy amerikaban nem eszakon vannak a balhek, hanem a latin-fekete ovezetekben. Ujjlenyomatos dologgal sem sokra mesz, ha a muszlimok “elveszitik” az osszes papirjukat es ugy jarjak a hatarokat. Nekem van olyan fekete munkatarsam, aki nem tudja mikor szuletett, mert nem voltak papirjai. Olyan orszagban hol digitalizalnak az ujjlenyomatot?
    Abban teljesen egyetertek, hogy nem az eszkoz a hibas, hanem a hasznaloja. Legyen az fegyver, vallas, vagy barmi.
    Az, hogy Europa neked kis tetel, nekem nem az, mert en itt elek. Felolem a mexikoiak olhetik egymast amerikaban, meg a muszlimok robbantgathatnak sziriaban. Ez az egesz vita abbol alakult ki, hogy bevandorolnak a muszlimok Europaba es felhigitjak a genallomanyt, ha nem is keveredessel, de a szamuk novekedesevel. Ezert nem erdekel ebben a temaban amerika, meg hogy ott mennyi a muszlim, vagy kinek lehet fegyvere.

    azért sztem bőrszínre nem kell fogni h emiatt van usaban rengeteg öldöklés. amerika kemény világ, legtöbb sorozatgyilkos pl fehér 😀 amint át kell valaki a határon kellene ujjlenyomatot adnia, erre minden országnak lenne pénze sztem