Kanada Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 14:00
2. szabadedzésPéntek 18:00
3. szabadedzésSzombat 15:00
IdőmérőSzombat 18:00
FutamVasárnap 18:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. M.Innocenti: Valamelyikre én is szeretnék kinézni, idén most pont kimaradt a WTCR és a DTM is, mert dolgom volt. Én meg utoljára még 2009-ben láttam GT autókat élőben a Ringen, hát az örök emlék marad, ahogy a GT1-es Corvette C6.R hangja átrendezi a belső szerveidet a célegyenesben 😀

    Nekem az idei már a 3. DTM-em volt. Azok az autók évre évre lenyűgöznek, kár, hogy versenykörülmények között utoljára láttuk ezeket a V8 szívókat. Félek, hogy a jövőre csalódás lesz a 2 literes, 4 hengeres turbók hangja. Így a GT sorozatok maradtak az utolsó valamire való hangélményt nyújtó szériák. Bízom benne, hogy a GT3-ak zseniálisak lesznek, bár videókon keresztül a GTE jóval veszélyesebbnek tűnik.

  2. KIMI AND THE RED POWER: Köszi szépen!
    A Blancpain tervben van, szeptember első hétvégéjén jönnek, júliusban pedig az International GT Open lesz terítéken, TCR-rel, Formula Renault-val egybekötve.

    Valamelyikre én is szeretnék kinézni, idén most pont kimaradt a WTCR és a DTM is, mert dolgom volt. Én meg utoljára még 2009-ben láttam GT autókat élőben a Ringen, hát az örök emlék marad, ahogy a GT1-es Corvette C6.R hangja átrendezi a belső szerveidet a célegyenesben 😀

  3. M.Innocenti: Találkozhatsz velük a WEC észak-amerikai megfelelőjében, az IMSA WeatherTech SportsCar Championship-ben is.

    Régebben ez a kategória volt az egykori FIA GT bajnokság másodosztálya (GT2), de a magas költségek miatt a GT1 teljesen kihalt, ezért nevezték át GT2-ről GTE-re.

    Az önálló GT versenyzésben pedig most a GT3 kategória viszi a prímet, a legrangosabb bajnokság jelenleg a Blancpain GT Series.

    Köszi szépen!
    A Blancpain tervben van, szeptember első hétvégéjén jönnek, júliusban pedig az International GT Open lesz terítéken, TCR-rel, Formula Renault-val egybekötve.

  4. KIMI AND THE RED POWER:
    OFF

    Sziasztok!
    Olyan kérdéssel fordulnák hozzátok, hogy a GTE autók, amiket a WEC-ben hajtanak, részt vesznek más szériák versenyein is, vagy kizárólag a WEC a “homokozójuk”?
    Előre is köszi szépen a segítséget!

    OFF

    Találkozhatsz velük a WEC észak-amerikai megfelelőjében, az IMSA WeatherTech SportsCar Championship-ben is.

    Régebben ez a kategória volt az egykori FIA GT bajnokság másodosztálya (GT2), de a magas költségek miatt a GT1 teljesen kihalt, ezért nevezték át GT2-ről GTE-re.

    Az önálló GT versenyzésben pedig most a GT3 kategória viszi a prímet, a legrangosabb bajnokság jelenleg a Blancpain GT Series.

  5. guide:
    Ha jól emlékszem,ez volt Vettel első igazán domináns győzelme amióta a Ferrarinál van,olyan red bullos fajta.Jó volt nézni,még akkor is,ha Bottas és Hamilton agyonhasznált motorral teljesítették a futamot.Egyszer akadt problémája,a kerékcsere után állítgatnia kellett egy csomó dolgot a kormányon,de szerencsére megoldódott a baj.Bottas ekkor 3 másodpercet hozott is rajta,no nem mintha Wéberék észrevették volna.:D Ha Verstappen egy kicsit is jól megy,más pilótát szívük szerint meg se említenének.:)
    Kimi valóban túl előzékeny volt a rajtnál,ez butaság,de azért nem kellene nekiesni a tempója miatt.Ő nem a továbbfejlesztett motorthasználta és ki tudja milyen fokozatban ment,hogy ne járjon úgy,mint Grosjean. Ez a Leclerc srác nagyon jó!Meg kellene kedvelnem,hogy Vettelék után legyen kinek szurkolni.

    2015 Szingapúr?

  6. Ha jól emlékszem,ez volt Vettel első igazán domináns győzelme amióta a Ferrarinál van,olyan red bullos fajta.Jó volt nézni,még akkor is,ha Bottas és Hamilton agyonhasznált motorral teljesítették a futamot.Egyszer akadt problémája,a kerékcsere után állítgatnia kellett egy csomó dolgot a kormányon,de szerencsére megoldódott a baj.Bottas ekkor 3 másodpercet hozott is rajta,no nem mintha Wéberék észrevették volna.:D Ha Verstappen egy kicsit is jól megy,más pilótát szívük szerint meg se említenének.:)
    Kimi valóban túl előzékeny volt a rajtnál,ez butaság,de azért nem kellene nekiesni a tempója miatt.Ő nem a továbbfejlesztett motort használta és ki tudja milyen fokozatban ment,hogy ne járjon úgy,mint Grosjean. Ez a Leclerc srác nagyon jó!Meg kellene kedvelnem,hogy Vettelék után legyen kinek szurkolni.

  7. A színvonalas témához egy tökéletesen passzoló kép. 😀

    http://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2018/06/11/346399701_f1_kanada.png

    Hogy ne kettőzzek a futamhoz pedig: Vettel pazarul behúzta ezt a hétvégét, időmérőn előhúzta amit kell a versenyt pedig hihetetlenül kontrollálta. Ez a győzelem nagyon kellett, nem véletlen a nagy öröm is. Láttam valaki azt írta, pont arra elég az új motor hogy Bottas előtt maradjon.. ( 😀 ) Pont annyit tekert ő is amennyit kellett, bőven volt még a kocsiban-pilótában szufla. Ferrari gumikezelése az egészen elképesztő, nagyon sokáig kihúzták az első cserét, köridőben pedig simán hozták azt amit a mezőny nagy része aki már cserélt. Látva Vettel formáját és mentális állapotát, Hamiltonnak fel kell kötnie a bizonyost mert ez a ferrari idén igazi kihívó ellentétben a tavalyi évvel.
    Még egy nagy örömöm volt és két bosszúságom. Az öröm Leclerk, és bár azt gondolom a mai f1-ben baromi nehéz egy kis csapatból alkotni, mint mondjuk anno egy minardival, de ez a srác simán hozza a pontszerző futamokat, van benne ráció, jövőre jöhet a szintlépés. (Azt már csak zárójelben hogy a svéd kapott 3-4 futamot és be lett darálva.) A bosszúság Alonso, akinek szerintem most lett tele a töke és szinte biztos vagyok jövőre nem lesz itt, a másik pedig Kimi akitől ennyire lagymatag egy semmilyen vezetést rég láttam. Hagyján a rajt, Hamilton nyakára jött vissza a kiállás után, de totális sansztalan volt egész futamon… Ez baromira kevés volt.

  8. Nando: Én annyit írtam, hogy léteznek hatékony gyógymódok, persze mindenki másképpen reagál rá, ha az orvos elhajtotta az ismerősöd egy ilyennel, na azt inkább nemnevezném orvosnak. Persze ha mo-n történt, akkor ezen már meg sem lepődök !

    Sajnos itthon igen, ebben egyetértünk. 🙂 Nyilván elhajtás alatt azt értem, hogy a lehetőségeket felajánlotta neki, de egyúttal le is beszélte mindről.

  9. M.Innocenti: de ez egyébként nem ad-hoc döntés ilyenkor, nem olyan régen pont láttam másik kategóriában versenyt, ahol ugyanígy elszámolták magukat. akkor előtúrták a kommentátorok, hogy része egy ilyen tétel az FIA sportszabályzatának, hogy a hivatalos vége az eseménynek mindig az a pillanat, mikor az elsőt leintik kockás zászlóval, függetlenül attól, hogy az az előre kiírt időpont/körszám leteltével történik-e meg. tehát szívás lenne a Williamsnek, de alapjuk nem lenne megtámadni az eredményt.

    Vágom én, csak ezt adott esetben akár csalásra is lehetne használni sajnos. Nyilván nem volt rá példa eddig, valószínű ezután sem lesz, csak érted…

    Az is lehet, hogy “fent” is kurvára unták már a versenyt és mentek volna partyzni, így “véletlen” leintették korábban. 😀

  10. lolkabolka: Érdekes lehet az a gyógymód, van ismerősöm, aki totál ilyen problémával küzd, az összes orvos “elhajtotta”, hogy nincs rá megoldás, ők sem tudják mitől alakul ki. Valóban léteznek szteroidos és egyéb félmegoldások, de ezek sem jelentenek semmiféle garanciát a sikerre, sőt. Tehát ezt így ne jelentsd ki pár perc utánaolvasás után. 🙂

    Én annyit írtam, hogy léteznek hatékony gyógymódok, persze mindenki másképpen reagál rá, ha az orvos elhajtotta az ismerősöd egy ilyennel, na azt inkább nem nevezném orvosnak. Persze ha mo-n történt, akkor ezen már meg sem lepődök !

  11. M.Innocenti: de ez egyébként nem ad-hoc döntés ilyenkor, nem olyan régen pont láttam másik kategóriában versenyt, ahol ugyanígy elszámolták magukat. akkor előtúrták a kommentátorok, hogy része egy ilyen tétel az FIA sportszabályzatának, hogy a hivatalos vége az eseménynek mindig az a pillanat, mikor az elsőt leintik kockás zászlóval, függetlenül attól, hogy az az előre kiírt időpont/körszám leteltével történik-e meg. tehát szívás lenne a Williamsnek, de alapjuk nem lenne megtámadni az eredményt.

    ilyenkor 1 körrel rövidebb. 69ben intették le és 68 a futam hivatalos végeredménye. 2014 kínában ugyanez volt egyébként 🙂 persze a kommentátoroknak ez fel sem tűnt 🙂

  12. lolkabolka: Ezzel amúgy csak az a baj, hogy ez akár súlyos pontokba is kerülhet csapatoknak… Pl. tegyük fel a Sauber bejön a 10. helyen az utolsó körben, de véletlen leintik előtte… Idén már van pontjuk, így nem téma, de legyen akkor a Williams…

    de ez egyébként nem ad-hoc döntés ilyenkor, nem olyan régen pont láttam másik kategóriában versenyt, ahol ugyanígy elszámolták magukat. akkor előtúrták a kommentátorok, hogy része egy ilyen tétel az FIA sportszabályzatának, hogy a hivatalos vége az eseménynek mindig az a pillanat, mikor az elsőt leintik kockás zászlóval, függetlenül attól, hogy az az előre kiírt időpont/körszám leteltével történik-e meg. tehát szívás lenne a Williamsnek, de alapjuk nem lenne megtámadni az eredményt.

  13. Nando: Részemről ez már így is túl van tárgyalva, a csaj semmilyen szempontból nem volt oda való. Ez a bőrbetegség amiről persze nem tehet a napi betevője része, egyébként pár perc utána olvasás után, vannak elég hatékony gyógymódok erre, de miért is változtatna valaki ezen ha Milliókat keres vele, én sem lenné hülye eltakarni. Viszont ha egy hétköznapi embert kérdezünk meg róla aki semmilyen pénzt nem keres vele az biztosan másképpen vélekedne róla, hogy a gyógymódot válassza vagy inkább hagyja magát tarkán és kényelmetlenül megbámulni az utcán, pláne, ha az arcát is érinti az elváltozás !
    De ez részemről túl van tárgyalva, ez nem az a téma ami ennyire izgat, csak a folyamatos liberális felfogás amivel találkozok és azok mentén az érdekes példák néha kitudnak zökkenteni.

    Az a baj, hogy álszent világban élünk és már-már divat felfújni ilyen apró és jelentéktelen dolgokat, ártatlan embereket megvádolni. Bolhából csinálnak elefántot.

  14. Nando: Részemről ez már így is túl van tárgyalva, a csaj semmilyen szempontból nem volt oda való. Ez a bőrbetegség amiről persze nem tehet a napi betevője része, egyébként pár perc utána olvasás után, vannak elég hatékony gyógymódok erre, de miért is változtatna valaki ezen ha Milliókat keres vele, én sem lenné hülye eltakarni. Viszont ha egy hétköznapi embert kérdezünk meg róla aki semmilyen pénzt nem keres vele az biztosan másképpen vélekedne róla, hogy a gyógymódot válassza vagy inkább hagyja magát tarkán és kényelmetlenül megbámulni az utcán, pláne, ha az arcát is érinti az elváltozás !
    De ez részemről túl van tárgyalva, ez nem az a téma ami ennyire izgat, csak a folyamatos liberális felfogás amivel találkozok és azok mentén az érdekes példák néha kitudnak zökkenteni.

    Érdekes lehet az a gyógymód, van ismerősöm, aki totál ilyen problémával küzd, az összes orvos “elhajtotta”, hogy nincs rá megoldás, ők sem tudják mitől alakul ki. Valóban léteznek szteroidos és egyéb félmegoldások, de ezek sem jelentenek semmiféle garanciát a sikerre, sőt. Tehát ezt így ne jelentsd ki pár perc utánaolvasás után. 🙂

  15. lolkabolka: Nem mondom, hogy nincs így, vagy ne tudná megoldani fél óra alatt, ha akarná. De azzal nem értek egyet, hogy el kellene rejtenie az emberek elől. Nem véletlen olyanok a mai fiatalok amilyenek… Sokan konkrétan az utcára nem mernek kimenni egy pattanással, mert félnek, porig aláznák… Elbaszott lett a világ ilyen téren sajnos.

    Ettől függetlenül tartom, hogy a nő nem volt odavaló, DE, nem az ő hibája, hogy rosszkor kezdte lengetni a zászlót. Ezt az FIA baszta el, nem más.

    Részemről ez már így is túl van tárgyalva, a csaj semmilyen szempontból nem volt oda való. Ez a bőrbetegség amiről persze nem tehet a napi betevője része, egyébként pár perc utána olvasás után, vannak elég hatékony gyógymódok erre, de miért is változtatna valaki ezen ha Milliókat keres vele, én sem lennék hülye eltakarni. Viszont ha egy hétköznapi embert kérdezünk meg róla aki semmilyen pénzt nem keres vele az biztosan másképpen vélekedne róla, hogy a gyógymódot válassza vagy inkább hagyja magát tarkán és kényelmetlenül megbámulni az utcán, pláne, ha az arcát is érinti az elváltozás !
    De ez részemről túl van tárgyalva, ez nem az a téma ami ennyire izgat, csak a folyamatos liberális felfogás amivel találkozok és azok mentén az érdekes példák néha kitudnak zökkenteni.

  16. trialboj:
    Most beszéltek skyon miért intették le hamarabb a versenyt, véetletnenül :)) és hogy emiatt csak 68 körös lett a verseny(eddig számolta a rendszer), és nem számolták Ricsi leggyorsabb körét a 70.ben, hanem Max köre számít amit a 65. ben futott.

    Ezzel amúgy csak az a baj, hogy ez akár súlyos pontokba is kerülhet csapatoknak… Pl. tegyük fel a Sauber bejön a 10. helyen az utolsó körben, de véletlen leintik előtte… Idén már van pontjuk, így nem téma, de legyen akkor a Williams…

  17. trialboj:
    Most beszéltek skyon miért intették le hamarabb a versenyt, véetletnenül :)) és hogy emiatt csak 68 körös lett a verseny(eddig számolta a rendszer), és nem számolták Ricsi leggyorsabb körét a 70.ben, hanem Max köre számít amit a 65. ben futott.

    na igen, ezt fejtegettem már futam végén 🙂

  18. Most beszéltek skyon miért intették le hamarabb a versenyt, véetletnenül :)) és hogy emiatt csak 68 körös lett a verseny(eddig számolta a rendszer), és nem számolták Ricsi leggyorsabb körét a 70.ben, hanem Max köre számít amit a 65. ben futott.

  19. Nando: Szerintem ezt most nagyon túl gondolod, egy sima alapozó is csodákra képes, fél órákat az ilyen modellek simán töltenek sminkeléssel, szóval ez így hülyeség.
    Amúgy meg ha már ebből keresi a kenyerét és ezért lett valaki és még bután zászlót lenget hajat dobálva, hagyj legyen már egy apró gúny belőle, mert a komplett nő egy vicc volt a képernyőn !

    Nem mondom, hogy nincs így, vagy ne tudná megoldani fél óra alatt, ha akarná. De azzal nem értek egyet, hogy el kellene rejtenie az emberek elől. Nem véletlen olyanok a mai fiatalok amilyenek… Sokan konkrétan az utcára nem mernek kimenni egy pattanással, mert félnek, porig aláznák… Elbaszott lett a világ ilyen téren sajnos.

    Ettől függetlenül tartom, hogy a nő nem volt odavaló, DE, nem az ő hibája, hogy rosszkor kezdte lengetni a zászlót. Ezt az FIA baszta el, nem más.

  20. F1890: de azt áruld már el, h miért kéne sminkelnie magát? kinek kéne megfelelnie ?
    az a baj h az emberek csak a tökéeltességet látják az interneten és hozzászoknak ehhez és már ezt várják el mindenkitől.

    persze ne értsd félre, én sem tartom vmi elmésnek h vkit ilyen miatt kapnak fel 😀

    Nekem mindegy, hogy nem keni ki magát, csak az egész történetre hatványozottan rá van játszva, hogy “szegény” hogy néz ki pedig pont ő az akit nem kell sajnálni, mert ebből lett valószínűleg kb milliomos. De túl van gondolva ez az egész nem a tökéletességre kell menni, de ami nem mutat jól általában azon az emberek változtatni szoktak, ő is változtatott, mert neki sem tetszett, hogy a szája körül úgy néz ki, mint aki lecumizott egy hadsereget, de amikor rájött és felfedezték, hogy ezzel jó pénzt lehet keresni és még híressé is lehet válni, na akkor még jobban szándékosan ki is van emelve a betegsége és annak látványa!

  21. macska:
    Amikor Martin Brundle sétált a rajtrácson, pont néztem a grid walkot, odament egy párhoz, megkérdezte a férfit, nem zavarja-e, ha elrabolja ezt a gyönyörű nőt egy pillanatra, s őt pont nem zavarta. Azt hittem, képhiba. Ráközelített a kamera, akkor láttam, hogy milyen érdekes bőrhibája van. Kicsit olyan érzésem volt, mint a szakállas nőnél, aki azzal lett híres, hogy férfi és szakálla van, de nőnek vallja magát és manapság ez elég ahhoz, hogy valaki multimilliomos ünnepelt sztár legyen. Korunkról sokat elmond az, hogy ez a nő arról híres, hogy nem olyan, mint az átlag, de ezért konkrétan semmit nem tett. A kamu értékek váltak egyre inkább értékké és emeltek a médián keresztül piedesztálra teljesen hétköznapi embereket, akik sztárokként, átlagon felüliként vannak beállítva, miközben munkásságuk nincs, eredményük annyi, hogy ők valamilyenek, amilyenek mások nem szoktak lenni. Eszembe jut még a párhuzam azzal, hogy valaki keresztbebiciklizik egy vásznon festékes gumival és az már művészetnek van kikiáltva, mert ilyet más még nem csinált.

    Ennek a lánynak van egy bőrhibája, amiről nem tehet, de nem is érdeme. Jól teszi, hogy nem rejti el, mert ezzel a hasonló betegségben szenvedőknek üzen a létezésével, hogy igenis merjék megmutatni magukat, ne szégyelljék, hogy ők valamilyenek, mások, mint az átlag. De szerintem hiba volt a kezébe adni a kockás zászlót, mert kétbites agyával szegény azt se bírta felfogni, hogy mikor kell lengetni, ja és háttal állt a pályának, mert a szél fújta a haját. Istenem, de szerencsétlen verseny volt ez a mai.

    Ennyi! Ott a pont!

  22. lolkabolka: Igen, és akkor már nem két színben pompázna, hanem 3, mert olyan kencét úgyse tudnak kikeverni, ami teljesen azonos a normál bőrszínével. Cserébe elbaszhat a napjából napi fél órát, mire “elfogadhatóra” csinálja, hogy az internet népének is megfeleljen… Én is rühellem, hogy nem lehet egy ártatlan viccet elsütni, mert jönnek a sjw-ok, de másnak a betegségéből viccet csinálni és/vagy emiatt megalázni szerintem inkább gusztustalan, mint vicces.

    Szerintem ezt most nagyon túl gondolod, egy sima alapozó is csodákra képes, fél órákat az ilyen modellek simán töltenek sminkeléssel, szóval ez így hülyeség.
    Amúgy meg ha már ebből keresi a kenyerét és ezért lett valaki és még bután zászlót lenget hajat dobálva, hagyj legyen már egy apró gúny belőle, mert a komplett nő egy vicc volt a képernyőn !

  23. lolkabolka: Ez valóban elég elbaszott példa volt, mert Hawkingról az emberek 95%-a a büdös életben nem hallott volna, ha nincs a betegsége… Ettől függetlenül okos volt a pali, senki nem vitatja, de “híres” (értsd: átlagemberek között) csak a betegsége miatt lett.

    Hawking már betegsége előtt is eléggé felkapott volt.

  24. Amikor Martin Brundle sétált a rajtrácson, pont néztem a grid walkot, odament egy párhoz, megkérdezte a férfit, nem zavarja-e, ha elrabolja ezt a gyönyörű nőt egy pillanatra, s őt pont nem zavarta. Azt hittem, képhiba. Ráközelített a kamera, akkor láttam, hogy milyen érdekes bőrhibája van. Kicsit olyan érzésem volt, mint a szakállas nőnél, aki azzal lett híres, hogy férfi és szakálla van, de nőnek vallja magát és manapság ez elég ahhoz, hogy valaki multimilliomos ünnepelt sztár legyen. Korunkról sokat elmond az, hogy ez a nő arról híres, hogy nem olyan, mint az átlag, de ezért konkrétan semmit nem tett. A kamu értékek váltak egyre inkább értékké és emeltek a médián keresztül piedesztálra teljesen hétköznapi embereket, akik sztárokként, átlagon felüliként vannak beállítva, miközben munkásságuk nincs, eredményük annyi, hogy ők valamilyenek, amilyenek mások nem szoktak lenni. Eszembe jut még a párhuzam azzal, hogy valaki keresztbebiciklizik egy vásznon festékes gumival és az már művészetnek van kikiáltva, mert ilyet más még nem csinált.

    Ennek a lánynak van egy bőrhibája, amiről nem tehet, de nem is érdeme. Jól teszi, hogy nem rejti el, mert ezzel a hasonló betegségben szenvedőknek üzen a létezésével, hogy igenis merjék megmutatni magukat, ne szégyelljék, hogy ők valamilyenek, mások, mint az átlag. De szerintem hiba volt a kezébe adni a kockás zászlót, mert kétbites agyával szegény azt se bírta felfogni, hogy mikor kell lengetni, ja és háttal állt a pályának, mert a szél fújta a haját. Istenem, de szerencsétlen verseny volt ez a mai.

  25. Zasalamel: Azért közel sem ugyanaz a szituáció, mert az egyik a hibájának köszönhetően van előnye, míg a másikat lenyomorította a betegsége és nem volt semmi előnye. Sztem ez most nagyon rossz példa.

    Ez valóban elég elbaszott példa volt, mert Hawkingról az emberek 95%-a a büdös életben nem hallott volna, ha nincs a betegsége… Ettől függetlenül okos volt a pali, senki nem vitatja, de “híres” (értsd: átlagemberek között) csak a betegsége miatt lett.

  26. Nando: A csaj nem azért nem takarja el mert így született, hanem mert pontosan ezzel kapták fel és ezzel keresi a kenyerét, előtte ha jól rémlik sminkelte az arcát ameddig nem lett felkapott, erről ennyit.

    de azt áruld már el, h miért kéne sminkelnie magát? kinek kéne megfelelnie ?
    az a baj h az emberek csak a tökéeltességet látják az interneten és hozzászoknak ehhez és már ezt várják el mindenkitől.

    persze ne értsd félre, én sem tartom vmi elmésnek h vkit ilyen miatt kapnak fel 😀

  27. Zasalamel: Azért közel sem ugyanaz a szituáció, mert az egyik a hibájának köszönhetően van előnye, míg a másikat lenyomorította a betegsége és nem volt semmi előnye. Sztem ez most nagyon rossz példa.

    A másik h ezt most szvsz túlerőlteted, nem volt benne semmi gúnyos megjegyzés, a csaj nem szenved hátrányt a bőre miatt, hanem ellenkezőleg ebből él meg.

    Pontosan túl van tolva az egész szitu, na a Hawking példa az meg aztán még túl is tesz rajta.

  28. F1890: hát azért ez elég rossz felfogás sztem. nem kell elrejteni senkinek sem magát mert úgy született ahogy, de az megint más kérdés h ezért kapták csak fel…

    A csaj nem azért nem takarja el mert így született, hanem mert pontosan ezzel kapták fel és ezzel keresi a kenyerét, előtte ha jól rémlik sminkelte az arcát ameddig nem lett felkapott, erről ennyit.

  29. Stonefly: El takarni ? Stephen Hawking – ot meg zsákban kellett volna hordani ? máshogy látjuk, van ilyen.

    Azért közel sem ugyanaz a szituáció, mert az egyik a hibájának köszönhetően van előnye, míg a másikat lenyomorította a betegsége és nem volt semmi előnye. Sztem ez most nagyon rossz példa.

    A másik h ezt most szvsz túlerőlteted, nem volt benne semmi gúnyos megjegyzés, a csaj nem szenved hátrányt a bőre miatt, hanem ellenkezőleg ebből él meg.

    Akinek meg zászlólengetés közben is fontosabb volt, hogy állt a haja és az tse tudta melyi krendezvényen van, arról hadd ne legyen az embernek véleménye.

  30. Saba:
    Azért az tényleg sokat dobott a vb színvonalán, hogy most már nem csak ezzel kiba****tt pirellikkel kell spórolni, hanem az erőforrásokkal is,még a nagyoknak is. Egyébként tudja valaki, hogy mikor nyert utóljára nem ferrai/merci/rb pilóta?

    Asszem Kimi a Lotussal 2013 Ausztráliában.

  31. Nando: Amennyire én látom az arcát nyugodtan kikenhetné, mert így úgy néz mint aki napokon keresztül egy tejfölös bödönt nyalogatott, nem nagy meló..

    hát azért ez elég rossz felfogás sztem. nem kell elrejteni senkinek sem magát mert úgy született ahogy, de az megint más kérdés h ezért kapták csak fel…

  32. Nando: Amennyire én látom az arcát nyugodtan kikenhetné, mert így úgy néz mint aki napokon keresztül egy tejfölös bödönt nyalogatott, nem nagy meló..

    Igen, és akkor már nem két színben pompázna, hanem 3, mert olyan kencét úgyse tudnak kikeverni, ami teljesen azonos a normál bőrszínével. Cserébe elbaszhat a napjából napi fél órát, mire “elfogadhatóra” csinálja, hogy az internet népének is megfeleljen… Én is rühellem, hogy nem lehet egy ártatlan viccet elsütni, mert jönnek a sjw-ok, de másnak a betegségéből viccet csinálni és/vagy emiatt megalázni szerintem inkább gusztustalan, mint vicces.

  33. Stonefly: El takarni ? Stephen Hawking – ot meg zsákban kellett volna hordani ? máshogy látjuk, van ilyen.

    itt sztem alapvető félreértések vannak. sztem a világon semmi baj nincs a nővel külsőleg. hallottam már róla, és azért kapták fel mert ilyen érdekes betegsége van h fehér foltok vannak a testén. számomra más hogy egy stephan hawking az agya miatt letett vmit az asztalra, vagy egy sportoló komoly sikereket ért el mert keményen edzett, mint h vki nagy mellekkel született vagy érdekes arccal és emiatt kerül bele egy ilyen nagy esemény közelébe.

  34. Stonefly: El takarni ? Stephen Hawking – ot meg zsákban kellett volna hordani ? máshogy látjuk, van ilyen.

    Teljesen más egy mozgás sérült, meg az hogy valaki szándékosan mutogatja a bőrbetegségeit(ha veleszületett ha nem) ez is csak most lett divat mert pénzt csinálnak belőle.. Tényleg másképp látjuk ! 😀

  35. Azért az tényleg sokat dobott a vb színvonalán, hogy most már nem csak ezzel kiba****tt pirellikkel kell spórolni, hanem az erőforrásokkal is,még a nagyoknak is. Egyébként tudja valaki, hogy mikor nyert utóljára nem ferrai/merci/rb pilóta?

  36. Nando: Azért ennyire liberálisok ne legyünk már, ez kész vicc, nehogy már egy poént ne lehessen el lőni, mert a csaj direkt nem takarja el a bőr hibáit és ezzel keresi a kenyerét, ez nevetséges !

    El takarni ? Stephen Hawking – ot meg zsákban kellett volna hordani ? máshogy látjuk, van ilyen.

  37. Stonefly:
    Csak halkan irom, hogy 300 nagydíjas pilótáknak “fogják a kezét” a különböző ceremóniák alatt, ….a hölgy mellé se ártott volna valaki.
    Bár szinesbőrű, mit is várunk tőle.

    Teljesen egyetértek, ez nem a csaj hibája volt. Kétlem, hogy ne lett volna ott valaki, aki szól neki hogy MIKOR KELL lengetnie… Ha már odahívnak valakit, hogy lengesse azt a *** zászlót, akkor talán jelezzék is neki, hogy mikor csinálja…

  38. Stonefly: Mi köze a bőrének a feladatához ? Én gyomláltam volna nem egy kommentet….hagyjuk.

    Azért ennyire liberálisok ne legyünk már, ez kész vicc, nehogy már egy poént ne lehessen el lőni, mert a csaj direkt nem takarja el a bőr hibáit és ezzel keresi a kenyerét, ez nevetséges !

  39. F1890: hm? azért mert nem tartok sokra egy oylan dolgot h vkit azért kapnak fel mert hatalmas a csöcse, vagy így született h tarka a bőre? én kérek elnézést

    há mondjuk ha itt tartunk, a komplett modell szakma mehetne a levesbe 😀 nem is értem, hogy még hogyan nem esett az sjw-k áldozatául

  40. Fontos győzelem volt ez a vbt tekintve, Vet nagyon egyben van. Bár halkan meg lehet jegyeni, hiába volt unalmas Ferrari victory, nem voltak jelentős előnyben, épp elegendő volt. A Merci új erőforrással ott lett volna.

    Gondolkodás nélkül bevezetném a kötelező 2 kerékcserét, lehetne jobban nyírni őket. Ez az erőforrás spórolás is kezdi megbosszulni magát.

  41. Saba: Most ezt úgy írtad, mintha a ferka nem dobott volna el pontokat. Ha ….. na kb. ennek is annyi értelme volt, mint ennek a futamnak.

    Műszaki hibákat egyik oldalon sem számoltam szándékosan, egyébként pont annyi értelme volt, hogy felhívjam a figyelmet rá, hogy milyen sokat számítani ha max stabilan kezdi az évet, mert a konstruktőriért is harcban lehetnének.

  42. Nando:
    Ha maxi nem dob el több mint 50 pontot, már a Ferrari előtt lenne a bajnokságban az RB, de még így is sanszos, hogy behozzák őket, mert Kimi régi önmagát idézi újra.

    Most ezt úgy írtad, mintha a ferka nem dobott volna el pontokat. Ha ….. na kb. ennek is annyi értelme volt, mint ennek a futamnak.

  43. én egyébként megértem ha sportolókkal lengetik, mint pelé vagy bolt, mert ők tényleg lerakta vmit az asztalra erőből. de az h egy milkaképű ott pózol csak mert véletlen így született, az sztem színtiszta bohóckodás és nem idevaló

  44. ernike: Viszont ekézzük azért mert, neki fontosabb volt hogy a haja jól álljon minthogy lengesse normálisan azt a szaros zászlót. Süt a butaság.

    Azt se értem, mi a francért lengetik celebekkel, modellekkel a zászlót. Rendkívül értékes és fontos momentuma van egy ilyen jelenségnek, mint a zászlós célbaérés.

  45. lolkabolka: Láttál már modellt “normális” ruhában? Ne ekézzünk már valakit, csak mert úgy néz ki, ahogy. Az meg, hogy mikor lengette a zászlót… szerintem nyugodtan hozzátehetjük, hogy csak félig az ő hibája.

    Hát szerintem meg egy versenyleintéséhez olyan embert kellene megkérni aki tudja is mit csinál. Mert Őt láthatólag jobban izgatta a haja, minthogy miért is van ott. Ez gáz. Elhiszem, hogy nyitni kell a nézők felés és helyi celebeket felkérni ilyenre, de ez így komolytalan.

    Szerk:: Az, hogy miyen ruhában van, az pont nem érdekel.

  46. lolkabolka: Láttál már modellt “normális” ruhában? Ne ekézzünk már valakit, csak mert úgy néz ki, ahogy. Az meg, hogy mikor lengette a zászlót… szerintem nyugodtan hozzátehetjük, hogy csak félig az ő hibája.

    Viszont ekézzük azért mert, neki fontosabb volt hogy a haja jól álljon minthogy lengesse normálisan azt a szaros zászlót. Süt a butaság.