Kanada Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 11:00
2. szabadedzésPéntek 15:00
3. szabadedzésSzombat 12:00
IdőmérőSzombat 15:00
FutamVasárnap 15:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. F1890:
    vettellel mi van h még ki sem dugta az orrát?

    azt irtak installacios koroket mar ment es most bekotottek, szal hamarosan kijon
    Mivel neki van csak uj motorja a Ferrari motorosok kozul, talan ott tobb mindent kell allitani, FP1-en szinte teljesen szetszedtek a kocsit, megis par korrel feljott a 4. helyre. Ne aggodj, amire Q3 lesz, vegeznek vele, o nem Kimi 😀

  2. Denis Hunter: Hulknel lesz bunti is, vagy megussza?

    Szerintem megússza, több helyen követem az eseményeket de egyik sem említi hogy ez a hiba hatással lenne a hétvégére. A nem túl izgalmas szabadedzésen így belegondolva Hülk hihetetlen egy balszerencsés pilóta, oké most fp1, de rendre tök jó eredményeit műszaki hiba fossza meg. Persze néha ő is partner, de nagy általánosságban nincs vele a szerencse.
    Egyébként a rönó átvette a ferrari ötletét, nekik is felkerült a halora a tükör, illetve az összes francia motort használó csapat megkapta az új erőforrásokat.

  3. Go.Michael: Hasonlóan látom, érzem a helyzetet, de gondolod hogy vissza jönne később? Közelebb van már a negyvenhez. Szerintem Alonak pofon egyszerű a képlet, őgyőzni akar, az hogy wec vagy indy teljesen mindegy már. Addig amíg szimplán a teste partner lesz ehhez a kategóriákhoz, addig ő versenyezni akar. Nem utolsó sorban szerintem simán beleunt ebbe az f1-be, látva a meki vesszőfutását pedig innen elég egyértelmű lenne a megoldás a halandó ember számára, viszont a rajongás még mindig nem hagyott fel a részéről. Nekem sose volt nagy kedvencem Alo, de azért sajnálom hogy ennyire vakvágányra futott a karrierje a száguldó cirkuszban.

    Simán eltudom képzelni, hogy így gondolkodik, új impulzusok kellenek 5 év hosszú idő egy romhalmazzal, most is papíron nincs esélye 7. helynél előrébb végezni. Ez a több éves szerződés és bojler elszólása, hogy már nincs messze Barichello nagyon azt sugallja, ha 19-ben nem is lesz itt végleg nem hagyja itt a kategóriát, ha már tizen pár futamra van a rekord, ezt tuti nem fogja veszni hagyni ! 😀

  4. Nando: Én érzek egy Indys kitérőt, mert elmondta, hogy több éves szerződése van a Mclarennel, így simán benne van a pakliban, hogy a tengeren túli projektet felfuttatják vele, ugyanebben az évben Norrist és Vandoornet megversenyeztetik egymással és utána vissza néz, hogy mi a helyzet az autót illetően. Minden jel arra mutat, hogy ebből lehet egy teljes szezonos Indycar, bár azért mérget nem vennék rá.

    Hasonlóan látom, érzem a helyzetet, de gondolod hogy vissza jönne később? Közelebb van már a negyvenhez. Szerintem Alonak pofon egyszerű a képlet, ő győzni akar, az hogy wec vagy indy teljesen mindegy már. Addig amíg szimplán a teste partner lesz ehhez a kategóriákhoz, addig ő versenyezni akar. Nem utolsó sorban szerintem simán beleunt ebbe az f1-be, látva a meki vesszőfutását pedig innen elég egyértelmű lenne a megoldás a halandó ember számára, viszont a rajongás még mindig nem hagyott fel a részéről. Nekem sose volt nagy kedvencem Alo, de azért sajnálom hogy ennyire vakvágányra futott a karrierje a száguldó cirkuszban.

  5. M.Innocenti: Pont azon gondolkodom egyébként, hogy Ecclestone uralma alatt ez is elképzelhetetlen volt, hogy aktív F1-es pilóták és csapatok más rivális szériákban keressék az indulás lehetőségét. Ha jól rémlik a 2020-ig érvényben lévő Concorde egyezmény még azt is tiltja, hogy F1-be nevezett alakulat más kategóriában is részt vegyen, ezért van az, hogy a McLaren tavaly “McLaren-Honda-Andretti”-ként vett részt az 500-ason, meg a Renault gyári csapatot is “Renault eDams”-nak hívják Formula E-ben.

    Ezért is tárgyalhattak más már indycarban jelenlévő csapatokkal, volt is az egyik csapatfőnöknek egy felvetése ez ügyben, hogy miért más csapattal állnak össze és miért nem teljesen full gyári alakulatot indítanak, na akkor pont ezért nem.

  6. Nando: Én érzek egy Indys kitérőt, mert elmondta, hogy több éves szerződése van a Mclarennel, így simán benne van a pakliban, hogy a tengeren túli projektet felfuttatják vele, ugyanebben az évben Norrist és Vandoornet megversenyeztetik egymással és utána vissza néz, hogy mi a helyzet az autót illetően. Minden jel arra mutat, hogy ebből lehet egy teljes szezonos Indycar, bár azért mérget nem vennék rá.

    Pont azon gondolkodom egyébként, hogy Ecclestone uralma alatt ez is elképzelhetetlen volt, hogy aktív F1-es pilóták és csapatok más rivális szériákban keressék az indulás lehetőségét. Ha jól rémlik a 2020-ig érvényben lévő Concorde egyezmény még azt is tiltja, hogy F1-be nevezett alakulat más kategóriában is részt vegyen, ezért van az, hogy a McLaren tavaly “McLaren-Honda-Andretti”-ként vett részt az 500-ason, meg a Renault gyári csapatot is “Renault eDAMS”-nak hívják Formula E-ben.

    Sőt, most jut eszembe, hogy jövőre a Merc is HWA fedőnéven indul még FE-ben

  7. M.Innocenti:
    Alonso nyilatkozatainak hangvételéből lassan én is elhiszem, hogy az utolsó éve
    https://www.autosport.com/f1/news/136595/alonso-predictable-f1-will-never-change

    Én érzek egy Indys kitérőt, mert elmondta, hogy több éves szerződése van a Mclarennel, így simán benne van a pakliban, hogy a tengeren túli projektet felfuttatják vele, ugyanebben az évben Norrist és Vandoornet megversenyeztetik egymással és utána vissza néz, hogy mi a helyzet az autót illetően. Minden jel arra mutat, hogy ebből lehet egy teljes szezonos Indycar, bár azért mérget nem vennék rá.