Francia Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 14:00
2. szabadedzésPéntek 18:00
3. szabadedzésSzombat 15:00
IdőmérőSzombat 18:00
FutamVasárnap 18:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. kayassine:
    Így futam után visszanézve a Vettel-Bottas ütközést, úgy látom, hogy Vettel nagyom mást nem csinálhatott volna. Megérkezett ezerrel Hamiltonra, jobbról Bottas volt. Egyszerűen nem vehette el jobban, Bottas bevetődött, már nem tudott eléggé lelassítani. Szóval sima vesenybalesetnek látom. Hamilton hátvédje jól dolgozott.

    Nézd már meg Vettel bal elsőjét az ütközés előtt közvetlenül. Blokkoló kerékkel csúszott keresztbe. Nemhogy a saját ívét nem tudta tartani, de még talán a bukótérbe is kicsúszott volna, ha nincs ott a finn. Ezt szimplán benézte, ugyanúgy, ahogy anno Rosberget torpedózta meg Sepangban. Az 5 mp-es büntetés pedig maga egy vicc, figyelembe véve a körülményeket, hogy az élmezőny és a többiek között lazán van 40 mp a futam végére. Egy 5 rajthelyes bünti elfért volna, tekintve, hogy egy riválist ütött el egy jó eredménytől, és őt hozták ki bűnösnek – teljes joggal.

  2. Go.Michael: Teljesen mind1 hogy irónia volt vagy sem, de ezt a beszélgetést négyszemközt is le lehetett volna rendezni, ahogy azt kína után tették, nem a sajtó előtt heherészve. Ez a baj ezzel a gyerekkel, sose tudja minek hol van a helye. Hamilton sírása a büntetés után pedig még “viccesebb”. Nem irigylem Kimit mint harmadik fél, gondolom mennyire élvezte ezt a műsort.

    hogyhogy négyszemközt? ez pont a sajtónak szólt

  3. Cybergyerek: “Irónia, mi az, egy tablet?”

    Teljesen mind1 hogy irónia volt vagy sem, de ezt a beszélgetést négyszemközt is le lehetett volna rendezni, ahogy azt kína után tették, nem a sajtó előtt heherészve. Ez a baj ezzel a gyerekkel, sose tudja minek hol van a helye. Hamilton sírása a büntetés után pedig még “viccesebb”. Nem irigylem Kimit mint harmadik fél, gondolom mennyire élvezte ezt a műsort.

  4. M.Innocenti:
    szerintem ez erőteljes túlzás. a múltban sem volt minden verseny olyan izgalmas. nézegetem a futamokat az archívumban és mai szemmel nézve szinte furcsa, hogy még az ezredforduló környékén is mennyivel gyengébbek voltak a közvetítések, a futam nagy részében egy-egy autót mutogattak olyan szögekből, hogy azt se láttad ki megy előtte-mögötte, enyhén frusztráló érzés nézni a mostani kameraállásokhoz szokva.

    Azokat az időket ne is említsd, kritikán aluli volt a közvetítés, pláne az, hogy még egy körszámlálót sem raktak ki… Ez a része már egy ideje rendben van, de az ég világon nem történik semmi. 2010 ilyen szempontból személyes kedvencem, de 2012 sem volt rossz, nyitott maradt a küzdelem a végsőkig, és a kicsik is oda-oda piszkáltak néha, volt izgalom és esemény is. Ami 14 óta megy, az valami “fantasztikus”, és itt nem a Mercedes dominanciájára gondolok, hanem a ló*** akcióra. Engem nem érdekel a DRS orientált előzés és felzárkózás, az nem tudás, az csak egy eszköz. A szabályokat is folyamatosan csűrik-csavarják, de ésszerű döntés még nem született a csodálatos glórián kívül, meg a vessük be a rajtszámokat az autók valogán, mert az úgy jó. Mindig minden szart betiltanak, ez a befújt diffúzor történet is nem tudom miért lett elkaszálva, mindig minden szarra fogják azt, hogy nem lehet előzni, miközben meg pont “pár évvel” ezelőtt egészen jól működött az akkori szabályrendszer mellett is. Az überkirály pályákról már nem is beszélek, miközben olyan helyszín ment a kukába, mint a török nagydíj, de a gagyi német nagydíj két szar helyszíne is maradhatott. Én megértem, ha néha-néha egy helyszín nem hozza azt, amit kell, mint mondjuk idén kanada, de mondjuk egy monaco, hungaroring, abu-csabi, barcelona, orosz, német nagydíj nyugodtan repülhetne a naptárból, mert senkinek nem hiányozna az érdektelen futamaival, mert ezeken a helyszíneken általában csak nagy kalap szart látunk (alszunk át).

  5. szerintem ez erőteljes túlzás. a múltban sem volt minden verseny olyan izgalmas. nézegetem a futamokat az archívumban és mai szemmel nézve szinte furcsa, hogy még az ezredforduló környékén is mennyivel gyengébbek voltak a közvetítések, a futam nagy részében egy-egy autót mutogattak olyan szögekből, hogy azt se láttad ki megy előtte-mögötte, enyhén frusztráló érzés nézni a mostani kameraállásokhoz szokva.

  6. :)) azért eléggé lerántottad most a kedvem. A foci vb miatt így is elég lightosan követem a hét közbeni híreket, úgy hogy amúgy csak vb/eb-n nézek focit, de most a maradék kis szikrát is ki akarod oldani ami még megmaradt az f1 iránt?

    Én fáradtság miatt belealudtam, de azért annyira fos nem lehetett, végig volt történés, Hammert és Vérstappent leszámítva. Csak a skyos levezetőre ébredtem, ott azt mondták ennél sokkal unalmasabb futamot jósoltak, és ennek ellenére történtek azért szép számban dolgok. Pl Kimi is megelőzte valahogy Vettelt, ezt sajnálom hogy kihagytam, még ha talán nem is egy taktikán voltak akkor is. Sainz motorproblémája is fura volt, Leclerc ismét szépet ment, Vandorne nem tudom csinált e valamit, szerintem szokásosan nem dolgozott a pénzéért csak behozta az autót, alatta idén döglött meg a vas? Nem lehet hogy ő nem hajtja annyira azért nem pukkan meg sem a motor sem más alkatrész?

    Azért a kanadai nagydíjhoz képest itt voltak események!

  7. trialboj:
    Eléggé lehangoló hogy alig ért véget a futam, de már 1 szó sem esik róla, helyette egymást rugdossák itt néhányan, és az egészben a legrosszabb hogy ha ezeket letiltanák akkor alig maradna ember aki hozzászól a hírekhez.

    Francért kell reagálni az ilyen személyeskedő hszkre?

    Most őszintén, miről kellene beszélni? Volt megint egy borítékolható ótvar fos futam, amit jobb elfelejteni, a serlegek kinézetét meg már nem is említem, jobb azt is a feledés homályába veszni hagyni. Szerintem szokj hozzá, mert jön megint egy érdemtelen futam, utána talán a briteknél bekavarhat az eső, aztán megint jön két szar futam, és talán belgiumban láthatunk valami izgalmat vagy normális akciót, mert ez a DRS buzulás egy kibaszott vicc már.

  8. Eléggé lehangoló hogy alig ért véget a futam, de már 1 szó sem esik róla, helyette egymást rugdossák itt néhányan, és az egészben a legrosszabb hogy ha ezeket letiltanák akkor alig maradna ember aki hozzászól a hírekhez.

    Francért kell reagálni az ilyen személyeskedő hszkre?

  9. kayassine:
    Így futam után visszanézve a Vettel-Bottas ütközést, úgy látom, hogy Vettel nagyom mást nem csinálhatott volna. Megérkezett ezerrel Hamiltonra, jobbról Bottas volt. Egyszerűen nem vehette el jobban, Bottas bevetődött, már nem tudott eléggé lelassítani. Szóval sima vesenybalesetnek látom. Hamilton hátvédje jól dolgozott.

    De azért gyorsan meg is büntették,hátha nullázik.☺

  10. kayassine:
    Így futam után visszanézve a Vettel-Bottas ütközést, úgy látom, hogy Vettel nagyom mást nem csinálhatott volna. Megérkezett ezerrel Hamiltonra, jobbról Bottas volt. Egyszerűen nem vehette el jobban, Bottas bevetődött, már nem tudott eléggé lelassítani. Szóval sima vesenybalesetnek látom. Hamilton hátvédje jól dolgozott.

    hamarabb is lehet fékezni. viszont tény h féktávon hamiltonhoz nem közeledik, úgyh valszeg bezavart az aerohatás, de hát ha ezt nézzük akkor középmezőnyben midnig lehetne érvelni h emiatt van ez meg az.

    egyébként poén mert bottas pl később fékezett, féktávon ugrott konkrétan vettel elé 😀 de ettől függetlenül is azt mondom h hamarabb kell fékezni

  11. kayassine:
    Így futam után visszanézve a Vettel-Bottas ütközést, úgy látom, hogy Vettel nagyom mást nem csinálhatott volna. Megérkezett ezerrel Hamiltonra, jobbról Bottas volt. Egyszerűen nem vehette el jobban, Bottas bevetődött, már nem tudott eléggé lelassítani. Szóval sima vesenybalesetnek látom. Hamilton hátvédje jól dolgozott.

    Ezt írtam már a futam alatt is. Vettel felelőssége egyértelmű, mert végtére ő fékezte el úgymond és csúszott bele Bottasba innen pedig jogos a büntetés, de ha megnézzük a visszalassításokat előtte Hamilton közvetlen mellette pedig Bottas, jobbra pedig nem tudott besorolni mert ott Verstappen érkezett. Elég szerencsétlen egy szituáció volt, a jó rajtja pedig most mondhatni egyben balszerencséje is volt, mert nem volt hova menni. Kár érte eléggé.

  12. kayassine:
    Így futam után visszanézve a Vettel-Bottas ütközést, úgy látom, hogy Vettel nagyom mást nem csinálhatott volna. Megérkezett ezerrel Hamiltonra, jobbról Bottas volt. Egyszerűen nem vehette el jobban, Bottas bevetődött, már nem tudott eléggé lelassítani. Szóval sima vesenybalesetnek látom. Hamilton hátvédje jól dolgozott.

    szerintem meg teljesen rosszul látod. ha jobban megnézed Vettel autójának mozgását, még ha Bottas nincs ott, akkor sem tudta volna bevenni azt a kanyart (nézd figyelmesen Hamilton autóját előtte, Vettel már rég csúszik lefelé az ívről mikor összeér Bottassal). Ráadásul Bottas már a kanyar előtt tisztán előtte volt, még csak éles versenyhelyzetről sem beszélhetünk.

  13. guide: Ja,ha Vettel mindent tökéletesen csinál és a szerencse is az ő pártjára áll,akkor van egy minimális esélye,hacsak a Mercinél fel nem kapcsolják a motort.Egyébként ez az oldal tiszta anti-Vettellessé vált.Sokan be vannak sz@rva,nehogy világbajnok legyen.

    sztem max antiverstappenessé 😀 de most vettel tényleg hülyeséget csinált, én nagyon haragszom rá. sztem ha a kritika jogos azzal nincs baj, én már kinőttem a ***szeretetből h ne lássam ha hibázik a kedvenc. viszont pl mikor túlesnek a basztatással pl verstappennél azt sem tudom hova tenni h őszinte legyek 😀

  14. Így futam után visszanézve a Vettel-Bottas ütközést, úgy látom, hogy Vettel nagyom mást nem csinálhatott volna. Megérkezett ezerrel Hamiltonra, jobbról Bottas volt. Egyszerűen nem vehette el jobban, Bottas bevetődött, már nem tudott eléggé lelassítani. Szóval sima vesenybalesetnek látom. Hamilton hátvédje jól dolgozott.

  15. guide: Ja,ha Vettel mindent tökéletesen csinál és a szerencse is az ő pártjára áll,akkor van egy minimális esélye,hacsak a Mercinél fel nem kapcsolják a motort.Egyébként ez az oldal tiszta anti-Vettellessé vált.Sokan be vannak sz@rva,nehogy világbajnok legyen.

    Amikor Kimit, Alonsot, Maxit vagy épp Lewist találják be akkor nem “anti” az oldal?? 😀 😀

  16. guide: Ja,ha Vettel mindent tökéletesen csinál és a szerencse is az ő pártjára áll,akkor van egy minimális esélye,hacsak a Mercinél fel nem kapcsolják a motort.Egyébként ez az oldal tiszta anti-Vettellessé vált.Sokan be vannak sz@rva,nehogy világbajnok legyen.

    Ez nem igaz,ne Flame-l

  17. F1890: sztem idén nem lehet ezt egyértelműen kijelenteni. idén kvalikon a ferrari erősebbnek tűnik, viszont a mercinek volt idáig 3 nagyon sima futama ahol uralták az egészet. melbörn, spanyol, francia, valszeg silverstone is. a többiben hol kis ferrari hol kis merci fölény volt futamon, de időmérőn meg összességében a ferrari az erősebb. persze ebből is jól jött ki vettel mert csak 5 pontot bukott, de ezek egyszerűen nem férnek bele ebbe, mert lehet h pont ezen a hangya***nyin fog múlni a vb

    Ja,ha Vettel mindent tökéletesen csinál és a szerencse is az ő pártjára áll,akkor van egy minimális esélye,hacsak a Mercinél fel nem kapcsolják a motort.Egyébként ez az oldal tiszta anti-Vettellessé vált.Sokan be vannak sz@rva,nehogy világbajnok legyen.

  18. velorex: Vettel a versenyen önmagának köszönheti amibe került. Azt nem is mondom, ha Verstappen csinálta volna és Vettel lett volna Bottas helyében akkor EGYESEK minimum egy eltiltást követeltek volna…. Ennyit Vettel lejáratásáról.:-}

    Gondolom Hamiltonnal kapcsolatban azt vártad volna el, hogy legalább lekörözi Bottast.;-}

    Vettel legalább gondoskodott arról, hogy most ne aludjak be a futamon! Így kell ezt!:D

  19. F1890: sztem idén nem lehet ezt egyértelműen kijelenteni. idén kvalikon a ferrari erősebbnek tűnik, viszont a mercinek volt idáig 3 nagyon sima futama ahol uralták az egészet. melbörn, spanyol, francia, valszeg silverstone is. a többiben hol kis ferrari hol kis merci fölény volt futamon, de időmérőn meg összességében a ferrari az erősebb. persze ebből is jól jött ki vettel mert csak 5 pontot bukott, de ezek egyszerűen nem férnek bele ebbe, mert lehet h pont ezen a hangya***nyin fog múlni a vb

    Lehet ,hogy Lewisnak a múltkori nem fog beleférni…..lehet,lehet,lehet……amúgy szerintem ez az év le van osztva Vettelnek

  20. Bogyi007:
    Mintha dobogók számában több lenne idén Kiminek mint Vettelnek csak hát a kiesések és az a két gyengébb futam…

    nem számolom ezeket, de igen a 0-ák azok sokak és az alkatrészek fogyása is elég rohamosan csökkenek…megbízható a motor..és mindezt egy versenymérnök váltással, mondjuk monacon és kanadán nem csodálkoztam, az förtelmes évek óta. Ausztria, Silverstone, Ring..ott jobban kell mennie ennek.

  21. andrea1:
    végre egy 3. hely, ijesztő íveket tud leírni Kimi, mint forma. Azért remélem itt most jó pályái jönnek hogy kicsit ez segít rajta. Hajrá tovább.

    Én egy utolsó győzelmet meg a 100. dobogót remélem az évtől, ha ezek meg vannak és úgy vonul vissza, akkor nem bosszankodom.

  22. Grobari: Valaki legalább versenyzett is ma nem mint Hami aki csak sétakocsikázott az élen.

    A gáz meg a te Vettel elleni lejárató kampányod. Emlékszem 2016 Mexikó meg tavaly Baku után is folyton beleálltál.

    Vettel a versenyen önmagának köszönheti amibe került. Azt nem is mondom, ha Verstappen csinálta volna és Vettel lett volna Bottas helyében akkor EGYESEK minimum egy eltiltást követeltek volna…. Ennyit Vettel lejáratásáról.:-}

    Gondolom Hamiltonnal kapcsolatban azt vártad volna el, hogy legalább lekörözi Bottast.;-}

  23. guide: Hamilton azért nyugodt,megfontolt,mert tudja,hogy ha van is egy-két futam ahol gyengébbek,akkor is kényelmes előnyük van.Vettel is nyugodt volt a red bullos időkben és most is kiegyensúlyozottabb év elején,amíg van remény.De ahogy látszik,hogy a Ferrari lassabb és az idén se fog összejönni,egyre többször túlerőlteti és elveszti a fejét.Alonso ilyen esetekben a pályán nem hibázott,de a sajtót telesírta mérgében.
    Az meg vicces,hogy biztonsági okokból változtattak a gumikon a Mercinek és lassan egy egész futamot kibír egy szett.Ha valaki ezt megkérdőjelezné,az AMuS konkrétan megemlíti,hogy a vékonyabb futófelület segített megoldani a Mercedes kanyarokban tapasztalt túlmelegedési problémáját.

    sztem idén nem lehet ezt egyértelműen kijelenteni. idén kvalikon a ferrari erősebbnek tűnik, viszont a mercinek volt idáig 3 nagyon sima futama ahol uralták az egészet. melbörn, spanyol, francia, valszeg silverstone is. a többiben hol kis ferrari hol kis merci fölény volt futamon, de időmérőn meg összességében a ferrari az erősebb. persze ebből is jól jött ki vettel mert csak 5 pontot bukott, de ezek egyszerűen nem férnek bele ebbe, mert lehet h pont ezen a hangya***nyin fog múlni a vb

  24. kimi-sebfan: Verstappennél legyél ilyen objektív!

    Nem igazán értem mire akarsz kilyukadni, mert én ugyanúgy megmondtam Verstappennél is, hogy hülye volt és, hogy a saját baromságainak köszönhetően elpuskázott idén két győzelmet meg a minimális esélyt is, hogy harcban legyen a bajnoki címért.

  25. velorex: viccnek jó, egyébként eléggé gáz Vettel ilyetén való értékelése a futamon véghezvitt tekebajnoki mutatványát nem figyemen kívül hagyva.

    Valaki legalább versenyzett is ma nem mint Hami aki csak sétakocsikázott az élen.

    A gáz meg a te Vettel elleni lejárató kampányod. Emlékszem 2016 Mexikó meg tavaly Baku után is folyton beleálltál.

  26. Sidious: De idén nem lassabb a Ferrari eddig kb teljesen egálban vannak. Tempó szempontjából a Mercedes idén csak Melbourneben, Barcelonában és itt volt egyértelműen jobb az összes többi vagy egál volt vagy a Ferrari volt az erősebb, csak az a különbség, hogy ha Hamilton nem nyer akkor egyből megjelennek a cikkek f*szságokról, hogy már nem motivált meg ennyit tud, ha nem domináns az autója, ha Vettel veszít, akkor meg az elvakult Ferrarisok kimagyarázzák, hogy Mercedes dominancia van, Vettel peches, mert az ilyen baleseteknél biztos a pech löki neki az autóját a riválisnak és ha ez még nem elég akkor a Mercedes még szövetkezik ellenük a Pirellivel meg az FIA-val

    Verstappennél legyél ilyen objektív!

  27. Sidious: De idén nem lassabb a Ferrari eddig kb teljesen egálban vannak. Tempó szempontjából a Mercedes idén csak Melbourneben, Barcelonában és itt volt egyértelműen jobb az összes többi vagy egál volt vagy a Ferrari volt az erősebb, csak az a különbség, hogy ha Hamilton nem nyer akkor egyből megjelennek a cikkek f*szságokról, hogy már nem motivált meg ennyit tud, ha nem domináns az autója, ha Vettel veszít, akkor meg az elvakult Ferrarisok kimagyarázzák, hogy Mercedes dominancia van, Vettel peches, mert az ilyen baleseteknél biztos a pech löki neki az autóját a riválisnak és ha ez még nem elég akkor a Mercedes még szövetkezik ellenük a Pirellivel meg az FIA-val 😀

    Szóval a Ferrari a gyorsabb?

  28. roberto23: És semmi fogsor meg vigyori? Most csalódtam

    Most nem☺
    De amúgy melyik nem igaz?Lófoga van,meg vigyorog mindíg,mint akit megdugtak!☺

    Bogyi007:
    Ha így lenne akkor Bottas és Vettel nem cserélt volna a végéhez közeledve és apuci kedvence sem kap defektet…

    Azért cseréltek,mert nagyon belassultak.Manapság mindíg van SC,úgy meg megették volna őket!
    A kancsi meg elfékezte vagy 10×!

  29. guide: Hamilton azért nyugodt,megfontolt,mert tudja,hogy ha van is egy-két futam ahol gyengébbek,akkor is kényelmes előnyük van.Vettel is nyugodt volt a red bullos időkben és most is kiegyensúlyozottabb év elején,amíg van remény.De ahogy látszik,hogy a Ferrari lassabb és az idén se fog összejönni,egyre többször túlerőlteti és elveszti a fejét.Alonso ilyen esetekben a pályán nem hibázott,de a sajtót telesírta mérgében.
    Az meg vicces,hogy biztonsági okokból változtattak a gumikon a Mercinek és lassan egy egész futamot kibír egy szett.Ha valaki ezt megkérdőjelezné,az AMuS konkrétan megemlíti,hogy a vékonyabb futófelület segített megoldani a Mercedes kanyarokban tapasztalt túlmelegedési problémáját.

    De idén nem lassabb a Ferrari eddig kb teljesen egálban vannak. Tempó szempontjából a Mercedes idén csak Melbourneben, Barcelonában és itt volt egyértelműen jobb az összes többi vagy egál volt vagy a Ferrari volt az erősebb, csak az a különbség, hogy ha Hamilton nem nyer akkor egyből megjelennek a cikkek f*szságokról, hogy már nem motivált meg ennyit tud, ha nem domináns az autója, ha Vettel veszít, akkor meg az elvakult Ferrarisok kimagyarázzák, hogy Mercedes dominancia van, Vettel peches, mert az ilyen baleseteknél biztos a pech löki neki az autóját a riválisnak és ha ez még nem elég akkor a Mercedes még szövetkezik ellenük a Pirellivel meg az FIA-val 😀

  30. Ha így lenne akkor Bottas és Vettel nem cserélt volna a végéhez közeledve és apuci kedvence sem kap defektet…

    guide: Hamilton azért nyugodt,megfontolt,mert tudja,hogy ha van is egy-két futam ahol gyengébbek,akkor is kényelmes előnyük van.Vettel is nyugodt volt a red bullos időkben és most is kiegyensúlyozottabb év elején,amíg van remény.De ahogy látszik,hogy a Ferrari lassabb és az idén se fog összejönni,egyre többször túlerőlteti és elveszti a fejét.Alonso ilyen esetekben a pályán nem hibázott,de a sajtót telesírta mérgében.
    Az meg vicces,hogy biztonsági okokból változtattak a gumikon a Mercinek és lassan egy egész futamot kibír egy szett.Ha valaki ezt megkérdőjelezné,az AMuS konkrétan megemlíti,hogy a vékonyabb futófelület segített megoldani a Mercedes kanyarokban tapasztalt túlmelegedési problémáját.

  31. guide: Hamilton azért nyugodt,megfontolt,mert tudja,hogy ha van is egy-két futam ahol gyengébbek,akkor is kényelmes előnyük van.Vettel is nyugodt volt a red bullos időkben és most is kiegyensúlyozottabb év elején,amíg van remény.De ahogy látszik,hogy a Ferrari lassabb és az idén se fog összejönni,egyre többször túlerőlteti és elveszti a fejét.Alonso ilyen esetekben a pályán nem hibázott,de a sajtót telesírta mérgében.
    Az meg vicces,hogy biztonsági okokból változtattak a gumikon a Mercinek és lassan egy egész futamot kibír egy szett.Ha valaki ezt megkérdőjelezné,az AMuS konkrétan megemlíti,hogy a vékonyabb futófelület segített megoldani a Mercedes kanyarokban tapasztalt túlmelegedési problémáját.

    Ez van!
    De a sok barom ezt nem fogja fel!Vettelnek se kellett sokat kockáztatni 2011,’13-ban mikor sima előnye volt a RED BULLnak!

  32. kimi-sebfan:
    Teljesen mindegy a hiba,úgy is a Merci nyer a végén!Ha valami nem klappol,módosítsunk egy-két dolgon számukra kedvezően!Mennyit fizetnek vajon az FIA vezetőinek?☺
    A RED BULLt azért hamarabb megunták!☺

    Hamilton azért nyugodt,megfontolt,mert tudja,hogy ha van is egy-két futam ahol gyengébbek,akkor is kényelmes előnyük van.Vettel is nyugodt volt a red bullos időkben és most is kiegyensúlyozottabb év elején,amíg van remény.De ahogy látszik,hogy a Ferrari lassabb és az idén se fog összejönni,egyre többször túlerőlteti és elveszti a fejét.Alonso ilyen esetekben a pályán nem hibázott,de a sajtót telesírta mérgében.
    Az meg vicces,hogy biztonsági okokból változtattak a gumikon a Mercinek és lassan egy egész futamot kibír egy szett.Ha valaki ezt megkérdőjelezné,az AMuS konkrétan megemlíti,hogy a vékonyabb futófelület segített megoldani a Mercedes kanyarokban tapasztalt túlmelegedési problémáját.

  33. lolkabolka:
    Hadd kérdezzem amúgy meg, a 0.4mm-nek amúgy _állítólag_ a biztonság miatt volt fontos szerepe, mi történt itt a végén a defektnél? Túl biztonságos lett? Nyilván nem lesz semmi belőle, mégis csak Merci motorral megy a Williams, de engem azért érdekel a dolog. :))

    Jó kérdés!
    Egy nagy kamu az egész maFIA!

    roberto23:

    Mi olyan vicces?
    Ha csak nem az,hogy nem crashelt Max és rögtön meg is verte már másodjára Ricsárdót?😀

  34. lolkabolka:
    Hadd kérdezzem amúgy meg, a 0.4mm-nek amúgy _állítólag_ a biztonság miatt volt fontos szerepe, mi történt itt a végén a defektnél? Túl biztonságos lett? Nyilván nem lesz semmi belőle, mégis csak Merci motorral megy a Williams, de engem azért érdekel a dolog. :))

    Jó kérdés!
    Egy nagy kamu az egész maFIA!

  35. deze75: Ver…mit csinált az év elején?….Ham mit csinált egy futammal ezelőtt?…Szeretnél te “csak” ennyire hülye lenni…….Nem sok ember áll meg előtted

    vettel minden évben rajtbalesetbe keveredik ahol ő bénázza el, ezek nem férnek már bele egy vb harcba. hamilton lehet h kanadában gyengébb volt de legalább nem crashelt. verstappen? első pár futama maga a kabaré azzal a sok hibával.

  36. Hadd kérdezzem amúgy meg, a 0.4mm-nek amúgy _állítólag_ a biztonság miatt volt fontos szerepe, mi történt itt a végén a defektnél? Túl biztonságos lett? Nyilván nem lesz semmi belőle, mégis csak Merci motorral megy a Williams, de engem azért érdekel a dolog. :))

  37. Azért mert volt idén 4 szar futam az nem az egész idényt jelenti…
    A gond az és amiben egyet is értünk, hogy az első három csapat fényévekkel jár a többiek előtt…

    Nando: Pff egy tényt írtam le az egész idényről, ennek semmi köze Alonsóhoz és a Mclarenhez. (Amibe bele tartozik Ausztrália is, most ez megint egy kapufa volt a részedről)

  38. kimi-sebfan:
    Teljesen mindegy a hiba,úgy is a Merci nyer a végén!Ha valami nem klappol,módosítsunk egy-két dolgon számukra kedvezően!Mennyit fizetnek vajon az FIA vezetőinek?☺
    A RED BULLt azért hamarabb megunták!☺

    lehet újat mondok, de ha 0.04 mm-el vastagabb a futófelület, az első szárny akkor is törik, ha belerongyolsz valakibe 🙁

  39. Egyetértek. Vettel a verseny felét lassabb gumikon teljesítette plusz cserét is beiktatott és a hatodik még így is messze lemaradt tőle.
    Vannak az élcsapatok bajnoksága és a többieké…

    Nando:
    Vettel storyhoz annyit fűznék hozzá, hogy döntő pillanatban Baku után újra elfékezte, nem is értem, hogy itt most a rajtnál minek kockáztatott, bár ha megnézzük még az ilyen hibák is beleférnek, mert tempóban a középmezőny 1 fényévnyire van, de 5-7 pontot így is bukott és ha a labda egész évben ide-oda fog pattogni, ezek a hibák a végén megbosszulhatják magukat.

  40. Bogyi007:
    Most azért mert a Mclaren gyenge volt és hogy Alonso ezt nem is titkolta ország világ előtt?

    Emlékeztetőnek megjegyzem Ausztrália sem volt izgalmas, de ott is sokan kiestek, akkor a Mclaren sok pontot szerzett ez miatt is.

    Ez ilyen. Én is örültem és bisszankodtam is Kimi miatt idén most éppen örülhetek végre…

    Pff egy tényt írtam le az egész idényről, ennek semmi köze Alonsóhoz és a Mclarenhez. (Amibe bele tartozik Ausztrália is, most ez megint egy kapufa volt a részedről)

  41. Vettel storyhoz annyit fűznék hozzá, hogy döntő pillanatban Baku után újra elfékezte, nem is értem, hogy itt most a rajtnál minek kockáztatott, bár ha megnézzük még az ilyen hibák is beleférnek, mert tempóban a középmezőny 1 fényévnyire van, de 5-7 pontot így is bukott és ha a labda egész évben ide-oda fog pattogni, ezek a hibák a végén megbosszulhatják magukat.

  42. Most azért mert a Mclaren gyenge volt és hogy Alonso ezt nem is titkolta ország világ előtt?

    Emlékeztetőnek megjegyzem Ausztrália sem volt izgalmas, de ott is sokan kiestek, akkor a Mclaren sok pontot szerzett ez miatt is.

    Ez ilyen. Én is örültem és bosszankodtam már Kimi miatt idén most éppen örülhetek végre…

    Nando:
    Áhh kezd elegem lenni ezekből a versenyekből 1 kiállásos szemét az idény nagy része..