Osztrák Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 10:00
2. szabadedzésPéntek 14:00
3. szabadedzésSzombat 11:00
IdőmérőSzombat 14:00
FutamVasárnap 14:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. F1890: attól h alonso jó nem menti fel vándorn gyenge teljesítményét.

    Én nem is akartam felmenteni, csak Alonál sem volt benne a pakliban, hogy dob egy ilyen időt, az elmúlt időmérőkön folyamatosan ott volt Vandoorne Alo sarkában. Ettől még illő lett volna a belgának lenyomni egy Stroltt a Williamsel..

  2. F1890: az lehet, csakh a merci gyorsabb. ráadásul hamilton mostani körében apróbbakat hibázott és így is 0,03 a hátránya csak. persze kvalin felcsavarják a mocit, deizgi lesz ez mert 1 2-ban a ferrari gyorsabb aztán kérdés h a merci letudja e majd a 3.ban dolgozni a hátrányt

    egy biztos, nagy csata lesz

  3. Bance: szerintem még az utolsó két kanyart (legnehezebb szakasz az egész pályán) a Ferrari jóval simábban kezeli

    az lehet, csakh a merci gyorsabb. ráadásul hamilton mostani körében apróbbakat hibázott és így is 0,03 a hátránya csak. persze kvalin felcsavarják a mocit, de izgi lesz ez mert 1 2-ban a ferrari gyorsabb aztán kérdés h a merci letudja e majd a 3.ban dolgozni a hátrányt

  4. Sidious: Nyilván nem (csak) az elmúlt pár futam alapján döntenek, ott vannak a korábbi eredményei is az alsóbb kategóriákban, ahol ugyanilyen meggyőző volt. Amúgy megHamilton rögtön élcsapatnál kezdett bajnokesélyes autóban, Villeneuve szintén, Kimi meg a 2. szezonjában ment élcsapatba, akárcsak Verstappen, ráadásul Max még csak 18 volt, amikor a Red Bull berakta az elejébe. Szóval erős túlzás, hogy élcsapatok nem alkalmaznak fiatalokat, kezdőket. A Ferrari nem alkalmazott, de idővel talán ők is belátják, hogy ezzel a hozzáállással, így nincs értelme a versenyzői akadémiájuknak, mert a fiataljaik vagy más csapatnál kötnek ki az F1-ben vagy eltűnnek a süllyesztőben, mert nem kapnak lehetőséget. Jelenleg ideális a helyzet ahhoz, hogy előléptessék Leclercet, mert úgytűnik, hogy a már bevállt élversenyzők közül senkit nem tudnak mozdítani, egyedül Alonsot, de ő meg tudjuk, hogy vált el a csapattól meg, hogy mi lenne, ha összeengednék Vettellel, nem beszélve arról, hogy rá már nem lehet hosszútávon építeni, így még értelme se lenne. Szóval, így marad Kimi, aki szinte minden évben megsemmisítő vereséget szenved a csapattársától már 2014 óta vagy Leclerc, aki fiatal, gyors, de még nem versenyzett az élmezőnyben, így van minimális rizikó, hogy rosszul fogja kezelni az ezzel járó nyomást. Nem hiszem, hogy ilyen lehetőségek mellett ez akkora kérdés lenne. Ha vihették volna Ricsit, Verstappent vagy Hamiltont, akkor igen, de így nincs értelme hezitálni.

    Nem zárom ki,hogy Leclerk jövőre Ferrarit vezet,csak azt kétlem,hogy 8 futam után hozták volna meg a döntést.Hová sietnének? Hamiltonon kívül bárki boldogan beülne a piros autóba és idő is van még bőven.Talán abban az esetben,ha Kimi nem akarja folytatni,de nekem ez akkor is kamu szagú.

  5. én olyat is ovlastam h a ferrari a sauberbe szeretné benyomni kimit 😀
    mondjuk ha löklerk megy a ferrariba akkor eléggé ***ányos párharc lehetne ham vettel után a maxi löklerk (amennyiben löklerk is valóban akkora durranás mint aminek jelenleg tűnik)

  6. guide: Szerintem ez a hír kamu.Pár jól sikerült futam után nem szerződtetnek le egy fiatal,kezdő pilótát egy élcsapathoz,még az RB se tenné meg.

    Nyilván nem (csak) az elmúlt pár futam alapján döntenek, ott vannak a korábbi eredményei is az alsóbb kategóriákban, ahol ugyanilyen meggyőző volt. Amúgy meg Hamilton rögtön élcsapatnál kezdett bajnokesélyes autóban, Villeneuve szintén, Kimi meg a 2. szezonjában ment élcsapatba, akárcsak Verstappen, ráadásul Max még csak 18 volt, amikor a Red Bull berakta az elejébe. Szóval erős túlzás, hogy élcsapatok nem alkalmaznak fiatalokat, kezdőket. A Ferrari nem alkalmazott, de idővel talán ők is belátják, hogy ezzel a hozzáállással, így nincs értelme a versenyzői akadémiájuknak, mert a fiataljaik vagy más csapatnál kötnek ki az F1-ben vagy eltűnnek a süllyesztőben, mert nem kapnak lehetőséget. Jelenleg ideális a helyzet ahhoz, hogy előléptessék Leclercet, mert úgytűnik, hogy a már bevállt élversenyzők közül senkit nem tudnak mozdítani, egyedül Alonsot, de ő meg tudjuk, hogy vált el a csapattól meg, hogy mi lenne, ha összeengednék Vettellel, nem beszélve arról, hogy rá már nem lehet hosszútávon építeni, így még értelme se lenne. Szóval, így marad Kimi, aki szinte minden évben megsemmisítő vereséget szenved a csapattársától már 2014 óta vagy Leclerc, aki fiatal, gyors, de még nem versenyzett az élmezőnyben, így van minimális rizikó, hogy rosszul fogja kezelni az ezzel járó nyomást. Nem hiszem, hogy ilyen lehetőségek mellett ez akkora kérdés lenne. Ha vihették volna Ricsit, Verstappent vagy Hamiltont, akkor igen, de így nincs értelme hezitálni.

  7. DUdi:
    Gazetta dello Sport:
    Eldőlt, Leclerk lesz a Ferrari versenyzője 2019-től. 2 éves szerződés, az első éven 2 millió, a második évbe 3 millió eurós fizetés. Bejelentés Spa, Monza környékén.

    Ez egyenlőre pletyka, nincs megerősítve. Ennek megfelelően tessék kezelni.

    Szerintem ez a hír kamu.Pár jól sikerült futam után nem szerződtetnek le egy fiatal,kezdő pilótát egy élcsapathoz,még az RB se tenné meg.

  8. Jaj ez a Wéber már.. 😀 mivel pár napja megy a pletyka, ezért ő is úgy “érzi” már régóta… 😀 Hagyjuk már a süketelést, év elején meg pár futam után meg azt írta megy Alo a ferrariba.. komolyan, sajnálom hogy győzött Szujó agyi szintje és lehúzta a mocsárba ezt a palit, értékelhetetlen az ő “munkájuk”.

  9. Nando: Szánalmas a pali, mellé Wéber sajátos “élménybeszámolója” is egy forintot nemér, semmivel nem lettünk okosabbak, csak hogy hogyan takarítanak a Mclarennél meg mivel csiszolnak.. És ezeket utaztatják ki közpénzen, ők biztos jól szórakoznak, de plusz infót amit elvárna az ember ha már ott kószálhatnak semmit nem tesznek hozzá.. Annál inkább hordják össze a jobbnál jobb teóriákat és zagyválnak összevissza és vágnak egymás szavába !

    Az a durva, hogy ilyen nulla melóval keresnek ezek milliókat. Konkrétan ingyen élnek.

  10. Nando: Szánalmas a pali, mellé Wéber sajátos “élménybeszámolója” is egy forintot nemér, semmivel nem lettünk okosabbak, csak hogy hogyan takarítanak a Mclarennél meg mivel csiszolnak.. És ezeket utaztatják ki közpénzen, ők biztos jól szórakoznak, de plusz infót amit elvárna az ember ha már ott kószálhatnak semmit nem tesznek hozzá.. Annál inkább hordják össze a jobbnál jobb teóriákat és zagyválnak összevissza és vágnak egymás szavába !

    Én is ezt írtam. Wéber egyre komolytalanabb emellett az *** mellett.

    Nem értem az mtva ezt meddig hagyja. Már a boxutca oldalán is egyre több negatív komment van Szujó tevékenységével kapcsolatban. Tavaly asszem a Ringen az első FP-n valaki más volt Wéber mellett a fülkében. Hát ezerszer jobban képben volt mint ez a barom.
    Haraszti Ádámot( aki a Motogp-t kommentálta) tudnám a helyén elképzelni.

  11. Zasalamel:
    Érdekes ez a szujó… szerinte ultrával fantasztikus hami 1.04.6-os körideje, de szokásos kör sima lággyal futott 1.04.5-os körideje (ami mellesleg jobb mint az ultrás).
    Azt se tudja mit beszél ez a f*sz…..

    Szánalmas a pali, mellé Wéber sajátos “élménybeszámolója” is egy forintot nem ér, semmivel nem lettünk okosabbak, csak hogy hogyan takarítanak a Mclarennél meg mivel csiszolnak.. És ezeket utaztatják ki közpénzen, ők biztos jól szórakoznak, de plusz infót amit elvárna az ember ha már ott kószálhatnak semmit nem tesznek hozzá.. Annál inkább hordják össze a jobbnál jobb teóriákat és zagyválnak összevissza és vágnak egymás szavába !

  12. Nando:
    Csóri Mclaren próbálkozik becsülettel, már nem tudom idén hanyadik elsőszárnyat próbálgatják, de nem akar működni a dolog.. ?
    https://pbs.twimg.com/media/Dg2XZkKW4AAnSjB.jpg

    https://pbs.twimg.com/media/Dg2kjY3XUAAMhv-.jpg

    Azt nem értem, hogy mit várnak attól, hogy a szárnyon ilyen kicsiket változtatnak? másfél másodperc a lemaradásuk egy rövid pályán, ezt egy szárny nem fogja megoldani. Ragaszkodnak ehhez a más irányhoz az oldaldoboz tetején is, lehet hogy hiper szuper az is, de ha nem tudják kihasználni, akkor semmit nem ér. Nem tudom, mi kellene ahhoz, hogy felébredjenek.

  13. Go.Michael: Ugyan ezt a véleményt vallom, de ha megnézzük az érem másik oldalát, ez az 5. éve formaautóban a srácnak, szóval nem mondhatjuk rá hogy zöldfülű és az f1 ritmusát is elég szépen felvette. Illetve ott van Hamilton pl. berakták a mekibe és szerintem neki a 07-08, azaz az első két év volt a legerősebb a pályafutása során. A mély víz egy baromi jó szűrő, aztán hogy ki kezd el úszni profi módra vagy süllyed a mélybe mint mondjuk Magnussen az már egyéni kvalitás kérdése. Persze a mély víz is relatív, de szerintem egyértelmű mire célzok. Én minden esetre nagyon kíváncsi leszek erre a srácra, vajon az elkövetkezendő 10-15 év róla is fog szólni vagy sem.

    Ha Vettel mellett megüti a szintet, akkor kétségtelen, hogy róla is fog szólni az elkövetkezendő 10-15 év, csak hát egy lépcső kihagyása nem biztos, hogy az F1-ben pont neki tenne jót, aki minden kategóriát végigjárt, egy szisztematikus fejlődést bejárva, nem hiszem, hogy most kellene átugrani azt az 1 lépcsőt neki azaz 1 év nem osztana szorozna, sőt csak segítene, hogy még több tapasztalatot gyűjtsön mivel, pont jövőre változnak valamelyest az autók az aero miatt így neki aki most első évében megtapasztalta ezeket a nagyobb tapadású autókat nem ártana egy viszonyítási alap és ezt nem feltétlen a Ferrariban kellene kitapasztalja.
    Nem lehet mindenkiből Hamilton vagy Verstappen aki megérkezik az F1-be, láthatjuk hogy végső soron valahol maxinál is visszaütött, hogy hirtelen felkerült a nagy csapathoz, Leclercnél láthattuk, hogy nem tudta rögtön felvenni a tempót és inkább az a beletanulós fajtának látszik akinek idő kell, ezért nem értem miért nem várnak inkább még 1 évet és hagyják mondjuk a Haasban majd tovább fejlődni, mert csak most kezd igazán ráérezni.
    Kár lenne érte, ha hirtelen jött nyomás miatt nem tudna úgy teljesíteni, mint ahogy azt mindenki várná tőle !

  14. Go.Michael: Ugyan ezt a véleményt vallom, de ha megnézzük az érem másik oldalát, ez az 5. éve formaautóban a srácnak, szóval nem mondhatjuk rá hogy zöldfülű és az f1 ritmusát is elég szépen felvette. Illetve ott van Hamilton pl. berakták a mekibe és szerintem neki a 07-08, azaz az első két év volt a legerősebb a pályafutása során. A mély víz egy baromi jó szűrő, aztán hogy ki kezd el úszni profi módra vagy süllyed a mélybe mint mondjuk Magnussen az már egyéni kvalitás kérdése. Persze a mély víz is relatív, de szerintem egyértelmű mire célzok. Én minden esetre nagyon kíváncsi leszek erre a srácra, vajon az elkövetkezendő 10-15 év róla is fog szólni vagy sem.

    Sztem Magnussen rossz példa, mivel abban az évben a meki is ment a süllyesztőbe . Én inkább Kovát hoznám fel példának, aki a 2008-as mekivel harcolt a középcsapatokkal, azzal az autóval amivel hami vb-t nyert.

    Magnussen sztem közel se rossz pilóta, most kezd beérni, a Haas Grosjean-ra építkezett, de aztán Magni szép csendben átvette a vezérszerepet.

  15. Nando:
    Nekem ez a leclerc story kicsit erős, hogy már most aláírtak vele, alig hogy megérkezett a gyerek már is féllábbal a Ferrariba látja mindenki, gyorsnak gyors ez már nem kérdés, viszont hibázgat nem is keveset, szerintem az összképet nézve korai lenne benyomni már jövőre a Ferrariba.
    Következő lépcső a Haas kellene legyen, Grozsan helyén egy sokkal tisztább képet kapnánk róla, hogy Magnussen ellen mire megy és 20-tól mehetne a Ferrariba, ha ezt a lépcsőt is megfelelően venné !

    Ugyan ezt a véleményt vallom, de ha megnézzük az érem másik oldalát, ez az 5. éve formaautóban a srácnak, szóval nem mondhatjuk rá hogy zöldfülű és az f1 ritmusát is elég szépen felvette. Illetve ott van Hamilton pl. berakták a mekibe és szerintem neki a 07-08, azaz az első két év volt a legerősebb a pályafutása során. A mély víz egy baromi jó szűrő, aztán hogy ki kezd el úszni profi módra vagy süllyed a mélybe mint mondjuk Magnussen az már egyéni kvalitás kérdése. Persze a mély víz is relatív, de szerintem egyértelmű mire célzok. Én minden esetre nagyon kíváncsi leszek erre a srácra, vajon az elkövetkezendő 10-15 év róla is fog szólni vagy sem.

  16. Hát, mit is mondjak örülök meg nem is.
    Egyrészt megkönnyebülés, mivel így nem kell tovább olvasni, hallgatni Kimi fanok konteo elméleteit. Kiminek is jobb ez így, ennek már így semmi értelme, de ha akar még menni akkor ott a meki, bár sztem nem éri meg.
    Viszont nem örülök, mert Leclerc annak ellenére, h most jól megy, a rutintalanság visszaüthet és nem biztos, h a ferka elfogja nézni ezeket a hibázásokat, mint pl RB-nál Max. Nagyon rizikós ez a húzás, de hátha hamar felnő a feladathoz.

    2 évre Ricci jobb választás lenne. NA majd kiderül.

  17. Nekem ez a leclerc story kicsit erős, hogy már most aláírtak vele, alig hogy megérkezett a gyerek már is féllábbal a Ferrariba látja mindenki, gyorsnak gyors ez már nem kérdés, viszont hibázgat nem is keveset, szerintem az összképet nézve korai lenne benyomni már jövőre a Ferrariba.
    Következő lépcső a Haas kellene legyen, Grozsan helyén egy sokkal tisztább képet kapnánk róla, hogy Magnussen ellen mire megy és 20-tól mehetne a Ferrariba, ha ezt a lépcsőt is megfelelően venné !

  18. Paberto: F1-re nagyon igaz, nem zorog a haraszt ha a szel nem fujja.

    Emlekezz 2006 nyarara amikor Raikkonen Ferraris szerzodeserol pletykaltak folyamatosan.

    Abban szerintem az volt a durva, hogy mennyire ideje korán megíródott az a szerződés Kimi-ferrari között, csak ugye a bejelentést megelőzően kezd a pletyka szárnyra kapni… Még Felipe nyilatkozta egykor.
    Én még várnék ezzel a Leclerc dologgal, bár tény hogy baromi tehetséges a srác és a kocsiból ki is hozza amit kell. Amióta biztossá vált hogy ő lesz a sauber ifjonca azóta nagyon szorítottam neki, követtem az “előéletét”, de én még adnék neki legalább egy szezont egy középcsapatnál, de vélhetőleg a ferrari sokkal komplettebb képet lát és kap is róla hétről hétre.

  19. Bance: szerintem nem kell túl cifrázni, Raikkonennek 1 évre szólt a szerződés, Vettel 20-ig írt alá,
    senki sem hibátlan, ők is csak emberek

    Az egész egy taszító brigád, mert ez így van beallitva hogy ez és az hibázik, aztan igazából az egész csomagot ha megnezed úgy gyenge ahogy van és lyukak mindenhol. Ez senkivel szembe se fair már azért mert emberek és saját gyengeségiket is be kell látni, hiszen akkor csak magadat gatolod a fejlődéstol.

  20. DUdi:
    Gazetta dello Sport:
    Eldőlt, Leclerk lesz a Ferrari versenyzője 2019-től. 2 éves szerződés, az első éven 2 millió, a második évbe 3 millió eurós fizetés. Bejelentés Spa, Monza környékén.

    Ez egyenlőre pletyka, nincs megerősítve. Ennek megfelelően tessék kezelni.

    Mondjuk Bottas is volt így azt hiszem még a ringen h alairt a Ferrarihoz 2015ben.
    Aztán meglatjuk.

  21. DUdi:
    Gazetta dello Sport:
    Eldőlt, Leclerk lesz a Ferrari versenyzője 2019-től. 2 éves szerződés, az első éven 2 millió, a második évbe 3 millió eurós fizetés. Bejelentés Spa, Monza környékén.

    Ez egyenlőre pletyka, nincs megerősítve. Ennek megfelelően tessék kezelni.

    F1-re nagyon igaz, nem zorog a haraszt ha a szel nem fujja.

    Emlekezz 2006 nyarara amikor Raikkonen Ferraris szerzodeserol pletykaltak folyamatosan.

  22. Gazetta dello Sport:
    Eldőlt, Leclerk lesz a Ferrari versenyzője 2019-től. 2 éves szerződés, az első éven 2 millió, a második évbe 3 millió eurós fizetés. Bejelentés Spa, Monza környékén.

    Ez egyenlőre pletyka, nincs megerősítve. Ennek megfelelően tessék kezelni.

  23. Sokan kritizáljátok itt Szujót, amivel amúgy egyet is értek :)) de az nem tiszta hogy ő ott valakinek a valakije, hogy nem keresnek a helyére mást?

    Ami viszont tényleg nagyon nagyon zavaró, mikor egyedül marad az első szabadedzésen, és mindenfélét beszél 🙁

  24. andrea1: Meg csak pletyka, de tovább vitte ezt a sztorit alegy másik lap h már Belgiumban, mert Kimi gyengén megy. Vettel meg csinálhat össze vissza minden hülyeséget pl múltheten és semmi felelősség nélkül max bociszemekkel bocsánatot kér így kell ezt amúgy ha valamit akarnak lehet mind a kettőtől meg kell válni mert Vettel se nagyon akarja megerteni felesleges kockáztatni egy bajnoki cím reményében. Viszont annak semmi felelőse nincsen hogy egyesek zsír új motornál kiesnek technikai hiba miatt amikor 7 versenyt kellene kibirni. Baromira gyenge feltételek és elvárások egy milliárdos cégtől, ennyi erővel fel is ajánlhatnak ezt a keretet az olasz államnak hogy befogadokozpontokat tudjanak kialakitani és többségében ne állami pénzből kelljen finanszírozni ezt. Legjobb lenne mert csak dobálják ki a pénzt haszontalanul több száz millió eurót…de ezzel csak mondtam valamit.

    szerintem nem kell túl cifrázni, Raikkonennek 1 évre szólt a szerződés, Vettel 20-ig írt alá,
    senki sem hibátlan, ők is csak emberek

  25. andrea1: Meg csak pletyka, de tovább vitte ezt a sztorit alegy másik lap h már Belgiumban, mert Kimi gyengén megy. Vettel meg csinálhat össze vissza minden hülyeséget pl múltheten és semmi felelősség nélkül max bociszemekkel bocsánatot kér ? így kell ezt ? amúgy ha valamit akarnak lehet mind a kettőtől meg kell válni mert Vettel se nagyon akarja megerteni felesleges kockáztatni.

    Vettel vedelmere szoljon, a hibai ellenere is jobban teljesit Kiminel. Igen Kimi bukott mar pontokat onhiban kivul, de ez Vettelre is igaz. Ha Kimire alapozna a csapat, most sem lennenek VB eselyesek…

  26. Bance:
    Leclerc aláírt a Ferrarihoz

    Meg csak pletyka, de tovább vitte ezt a sztorit alegy másik lap h már Belgiumban, mert Kimi gyengén megy. Vettel meg csinálhat össze vissza minden hülyeséget pl múltheten és semmi felelősség nélkül max bociszemekkel bocsánatot kér 🙂 így kell ezt 🙂 amúgy ha valamit akarnak lehet mind a kettőtől meg kell válni mert Vettel se nagyon akarja megerteni felesleges kockáztatni egy bajnoki cím reményében. Viszont annak semmi felelőse nincsen hogy egyesek zsír új motornál kiesnek technikai hiba miatt amikor 7 versenyt kellene kibirni. Baromira gyenge feltételek és elvárások egy milliárdos cégtől, ennyi erővel fel is ajánlhatnak ezt a keretet az olasz államnak hogy befogadokozpontokat tudjanak kialakitani és többségében ne állami pénzből kelljen finanszírozni ezt. Legjobb lenne mert csak dobálják ki a pénzt haszontalanul több száz millió eurót…de ezzel csak mondtam valamit.

  27. Go.Michael: Egy tipp, nekem bevált: ha tv-n nézed, hangot állítsad az eredeti forrásra. ? ?

    De ez már vicc komolyan, hogy ezt a fogalmatlan, ripacskodó bohócot kell hallgatni már 6.éve. Nincs olyan edzés,futam amikor nem beszélne valamilyen hülyeséget. Sajnos Wéber is egyre komolytalanabb lesz mellette. Mezei is hibázott néha de 100*szor elviselhetőbb volt mint ez ***.

    Nem hittem volna, hogy visszasírjuk még a Palik-Gyulám korszakot…

  28. Denis Hunter: nem a vonalvezetessel, meg a szintkulonb***el van baj, vagy a tajjal, de rakhattak volna meg hozza 1 km-t. Amugy milyen az ido, azon kivul, amit itt ir, hogy 19 es felhos? Esore all, vagy csak a szokasos arnyekos?

    Persze, azt aláírom hogy hosszabb is lehetne a pálya. Nekem spec. egyik kedvenc vonalvezetésem, szimulátorban is elég “szórakoztató”. Egyébként sima felhős borult, de eső nem várható.

  29. Go.Michael: Nekem maga a pálya nagyon tetszik, jó a vonalvezetése, a környezete pedig eléggé magával ragadó. A köridőt a mai technika rendesen lefaragta, de hát ez van. Ettől még a helyszín szerintem pazar.

    nem a vonalvezetessel, meg a szintkulonb***el van baj, vagy a tajjal, de rakhattak volna meg hozza 1 km-t. Amugy milyen az ido, azon kivul, amit itt ir, hogy 19 es felhos? Esore all, vagy csak a szokasos arnyekos?

  30. Denis Hunter:
    Go McLaren! Amugy vicc ez a palya, vegen meg 1 perc alatt lesznek a koridok. Gokartnak valo, nem F1es futamnak. Meg a 9 kanyarja….ehhh.

    Nekem maga a pálya nagyon tetszik, jó a vonalvezetése, a környezete pedig eléggé magával ragadó. A köridőt a mai technika rendesen lefaragta, de hát ez van. Ettől még a helyszín szerintem pazar.