Magyar Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 14:00
2. szabadedzésPéntek 18:00
3. szabadedzésSzombat 15:00
IdőmérőSzombat 18:00
FutamVasárnap 18:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. trialboj: Pff, Vettel azért tudta megelőzni mert Bottast beáldozták, nem hozták ki mikor kellett volna, ezért a gumijai használhatatlanná koptak, semmi tapadása nem volt már.
    Rici is előzgetett amíg GP2es autók voltak csak előtte.

    Nekem semmi bajom a pályával, szerintem itt kuriózum egy előzés – sok legendás előzés fűződik a pályához, mert nehéz de nem teljesen lehetetlen. Bottasék taktikája hazárdír volt, kellett (volna) hozzá a pilóta is, hogy kivitelezze.. Vannak helyszínek ahol könnyebb az előzés ugyan, de kell is a változatosság, ez egy ilyen pálya, klasszikus.

    Én inkább a technikai szabályzatot tenném meg bűnbaknak, hogy nem lehet körökön keresztül tolni a másikat, a hibafaktor is jócskán megnőne, majd talán jövőre.

  2. sztarvorsz:
    Utóbbi években jó kis futamokat hozott szerintem a ring, a célegyenes nem túl hosszú ugyan, de vannak széles, több ívben teljesíthető kanyarok amik évről évre szituációkat hoznak. A hosszú egyenes sem feltétlen garancia az előzésre – illetve szerintem nem is jó ha kikerüléseket nézünk. Most Vettelnél az igazolódott be, hogy lehetett előzni, de kockáztatni kellett – meg kellett izzadni hozzá.

    Pff, Vettel azért tudta megelőzni mert Bottast beáldozták, nem hozták ki mikor kellett volna, ezért a gumijai használhatatlanná koptak, semmi tapadása nem volt már.
    Rici is előzgetett amíg GP2es autók voltak csak előtte.

  3. Utóbbi években jó kis futamokat hozott szerintem a ring, a célegyenes nem túl hosszú ugyan, de vannak széles, több ívben teljesíthető kanyarok amik évről évre szituációkat hoznak. A hosszú egyenes sem feltétlen garancia az előzésre – illetve szerintem nem is jó ha kikerüléseket nézünk. Most Vettelnél az igazolódott be, hogy lehetett előzni, de kockáztatni kellett – meg kellett izzadni hozzá.

  4. Nando:
    Ha már ringről van szó és, hogy a pálya mennyire “sz@r” ide is be linkelem az én gyors elképzelésem, hogyan kellene változtatni rajta, kíváncsi vagyok mi a véleményetek ! 😀 Ja és hozzáteszem, hogy ezt szigorúan a mostani pálya vonalvezetéséből kanyarjaiból ollóztam össze, ha már arról beszéltek az okosok a tv-ben, hogy a pálya jellege nem változhat.
    https://imgur.com/a/VHaMQbm

    nem rossz, elképzeltem rajta egy gyors kört, világklasszis pálya 😀

  5. Tomika: Ennyi erovel kirakhatnanak egy tablat hogy a gyorsabbat engedje el a masik…A masik hogyha voltal mar a Ringen tudhatod hogy foldrajzilag ez kivitelezhetetlen.

    Miért is? Az esély adott lenne a pozíció cseréhez.

    Nando
    Tetszik az ötlet, bár az egyenes sztem még így is rövid lesz az előzéshez.

  6. Nando:
    Ha már ringről van szó és, hogy a pálya mennyire “sz@r” ide is be linkelem az én gyors elképzelésem, hogyan kellene változtatni rajta, kíváncsi vagyok mi a véleményetek ! 😀 Ja és hozzáteszem, hogy ezt szigorúan a mostani pálya vonalvezetéséből kanyarjaiból ollóztam össze, ha már arról beszéltek az okosok a tv-ben, hogy a pálya jellege nem változhat.
    https://imgur.com/a/VHaMQbm

    Sajnos nálam nem akarja megnyitni a linkedet, de én is csináltam egy verziót mivel lehetne javítani az előzést:

    http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=209f1hun.jpg

  7. Ha már ringről van szó és, hogy a pálya mennyire “sz@r” ide is be linkelem az én gyors elképzelésem, hogyan kellene változtatni rajta, kíváncsi vagyok mi a véleményetek ! 😀 Ja és hozzáteszem, hogy ezt szigorúan a mostani pálya vonalvezetéséből kanyarjaiból ollóztam össze, ha már arról beszéltek az okosok a tv-ben, hogy a pálya jellege nem változhat.
    https://imgur.com/a/VHaMQbm

  8. Tomika: Hat neked unalmas nekem nem. Ha van kulonbseg van elozes. Magatol nem terem. Bar en inkabb versenyzoi szemmel nezem mert sokat szimulatorozom en imadom nagyon technikas szepkornyezet… De nyilvan mindenkinek mas igenyei vannak megertem a te allaspontodat is. Nekem kifejezetten nagy problemam a sokak szerint “jo” palyakkal hogy ha ott utoler valaki valakit biztos az elozes. Mert szelarnyek + DRS es meg a fektavot se kell rovidebbre vegye mert kikerul mire odaernek. Nekem ez nem orom mert ez nem versenyzes ez szimpla pozociocsere. Persze en is anyazom amikor az en kedvencem ragad be valahova de itt azt kene megoldani hogy lehessen egymas mogott menni. Velemenyem szerint. 😊

    Jövőre nagyon bízom a kicsit egyszerüsített aeroban. Lehet sokat nem hoz, de hátha tovább tudnak közel maradni, vagy nem koptat annyit a hátul haladó gumijain.

  9. F1890: amióta nézem az f1-et (21 éve) számomra monaco hungaroring mindig is nézhetetlen futam volt, karöltve a spanyol gp-vel

    Vannak unalmas futamok igy van de nem mind. Monacot es Spanyolt en ks kiraknam szivesen. En nekem a Nurburgring hianyzik nagyon bar sokak szerint az is alkalmatlan a versenyzesre 😀 Na de kivancsi leszek a jovoevi aero szabalyoktol mit kapunk.

  10. Tomika: Hat neked unalmas nekem nem. Ha van kulonbseg van elozes. Magatol nem terem. Bar en inkabb versenyzoi szemmel nezem mert sokat szimulatorozom en imadom nagyon technikas szepkornyezet… De nyilvan mindenkinek mas igenyei vannak megertem a te allaspontodat is. Nekem kifejezetten nagy problemam a sokak szerint “jo” palyakkal hogy ha ott utoler valaki valakit biztos az elozes. Mert szelarnyek + DRS es meg a fektavot se kell rovidebbre vegye mert kikerul mire odaernek. Nekem ez nem orom mert ez nem versenyzes ez szimpla pozociocsere. Persze en is anyazom amikor az en kedvencem ragad be valahova de itt azt kene megoldani hogy lehessen egymas mogott menni. Velemenyem szerint. 😊

    amióta nézem az f1-et (21 éve) számomra monaco hungaroring mindig is nézhetetlen futam volt, karöltve a spanyol gp-vel

  11. F1890: itt nem azzal van a baj h kemény meccsek vannak, hanem az h tényleg képtelenség az előzés azonos taktikán. igazából itt még a túraautó bajnokságok is rohadt unalmasak, úgyh ezt nem lehet csupán az autókra kenni

    Hat neked unalmas nekem nem. Ha van kulonbseg van elozes. Magatol nem terem. Bar en inkabb versenyzoi szemmel nezem mert sokat szimulatorozom en imadom nagyon technikas szepkornyezet… De nyilvan mindenkinek mas igenyei vannak megertem a te allaspontodat is. Nekem kifejezetten nagy problemam a sokak szerint “jo” palyakkal hogy ha ott utoler valaki valakit biztos az elozes. Mert szelarnyek + DRS es meg a fektavot se kell rovidebbre vegye mert kikerul mire odaernek. Nekem ez nem orom mert ez nem versenyzes ez szimpla pozociocsere. Persze en is anyazom amikor az en kedvencem ragad be valahova de itt azt kene megoldani hogy lehessen egymas mogott menni. Velemenyem szerint. 😊

  12. Tomika: Attol fuggetlenul hogy a jelenlegi F1 nem nezo barat nagyon jo kis palya a ring. Nem veletlen rendeznek ennyi versenyt rajta F1-en kivul. Bar en megertem hogy azt szeretik sokan hogy az egyenesben elmennek egymas mellett es utana viszont latasra de van aki a meccseket szereti 😀 Persze ez nem allapot hogy nem lehet elozni de ez nem feltetlenul a palyak hibaja. Hanem az autoke is. Mivel nem lehet egymas mogott menni kanyargos reszeken hogy ne forrjon el a gumi. Na ez a vicc..

    itt nem azzal van a baj h kemény meccsek vannak, hanem az h tényleg képtelenség az előzés azonos taktikán. igazából itt még a túraautó bajnokságok is rohadt unalmasak, úgyh ezt nem lehet csupán az autókra kenni

  13. F1890: Kezdjük a csütörtökkel:

    Új fajta módszert találtak ki a boxutcalátogatásra (amit én már eleve szkeptikusan fogadtam, de kíváncsi voltam h mennyiben változik az egész rendezés ezért bepróbálkoztam idén is) 14-kor a főbejáraton kezdték beengedni az embereket és karszalaggal látták el őket. Az első 750 ember piros aztán zöld majd sárga karszalagot kapott. Így annyit értek el, hogy ami előzetesen beharangoztak h nem lesz tömeg és nyomor azt valóban bekajolta a nép és szépen nyugisan várta mindenki a karszalagot. De! mivel ugyanúgy volt egy másik kapu zárva a bejárat és a pálya között ahol 16-ig feltorlódott az emberek sokasága valójában semmit sem értek el vele, csak azt h újabb ponton feltartották az embereket, illetve akinek nem piros volt a karszalagja azt a rendőrök pár 10 méterrel előbb állították le, hogy ne egyszerre tóduljon meg a nép 16:00-kor. Persze jól hangzott h üljön ki az ember a lelátóra és majd a műsorvezető által fogják kísérni a boxutcába az emebreket, de ebből semmi sem volt igaz 😀 Szóval az elmúlt évekhez képest annyiban volt csak változás h neme egyszerre tódult be a nép hanem 3 csoportban indult. de mikor kinyitották a kaput tömegben voltál így tökmindegy h mögötted 1000 ember vagy épp 10000 van mert akik körbevesznek azok ugyanúgy nyomorognak. 16 után nyitották a kaput és ugyanúgy futóverseny alakult ki, majd a tavalyi elrendezés alapján egy téglalappal elkerített részre értek az emberek ahol vártak a pilótákra autogramosztáskor. Hogy őszinte legyek sztem ez nem fair hiszen aki a téglalapnál áll az kb midnenkitől tudott kapni, aki meg nem az beszopta. Tehát így jóval kevesebb ember tud autogramot szerezni mint a régi módszer szerint ahol 1-2 percenként engedték be az embereket 4-6 pilótához és akkor többen juthattak autogramhoz. De én nem fogok kamuzni, nekem ez a módszer sokkal jobb hiszen én jól futok most is 13 autogramkártyát kaptam, a maradéknál vagy elfogyott vagy mellettem lévőnek adtak épp.

    Péntek: Pár éve volt az a kedvezmény h pénteken akárhova ülhetsz, úgyh ezt most is bejátszottuk, először a sikánnál utána meg a super goldon ültünk a club tribünös jeggyel. A biztonsági őrök nem nagyon vágják a témát úgyh ha magabiztosan hihetően adod elő ezt a fajta akciót bekajolják – a módszert nem tőlem tudjátok 😀

    Szombat: ez volt a legjobb nap versenyzői szempontból, mert izgalmas volt az időmérő habár már mikor leszakadt előre tudni lehetett h merci első sor lesz :/ de hát ez van. Jól eláztunk, és eléggé hideg is volt ezáltal h nedves volt a ruhád.

    Vasárnap: Évek óta mondom h ez a pálya alkalmatlan az f1-re és változtatni kell, úgyh előre lehetett tudni a végeredményt, szokásos uncsi futam, dögmeleggel. Eléggé leszívott ez a pár nap, évről évre nehezebben bírom xd. És sztem ha csak a versenyt nézzük, engem már egyre kevésbé vonz a ring, jövőre külföldre kéne menni.

    Ami jó dolog h most szünetben van zene, és legalább ezzel is megy az idő. Viszont van ez az amerikai stílusú néphergelés, aminek vannak jó elemei, de sztem magyarországon ennek kevésbé van kultúrája. A supergold mögötti részen megint elég jó kis programok voltak annak aki képes volt végigállni a sorokat, úgyh ebből a szempontból sokkalta jobb a helyzet mint pár éve volt

    Köszi!
    Nekem elég annyi is,ha látom az autókat,hallom a hangjukat,a fontos eseményeket már jobban szeretem a tv előtt figyelni. Na majd jövőre,csak ne lenne mindig olyan szörnyen meleg!:)

  14. Tomika: Attol fuggetlenul hogy a jelenlegi F1 nem nezo barat nagyon jo kis palya a ring. Nem veletlen rendeznek ennyi versenyt rajta F1-en kivul. Bar en megertem hogy azt szeretik sokan hogy az egyenesben elmennek egymas mellett es utana viszont latasra de van aki a meccseket szereti 😀 Persze ez nem allapot hogy nem lehet elozni de ez nem feltetlenul a palyak hibaja. Hanem az autoke is. Mivel nem lehet egymas mogott menni kanyargos reszeken hogy ne forrjon el a gumi. Na ez a vicc..

    +1

  15. Zasalamel: Korrekt élménybeszámoló.

    Hát igen, ez a pálya már évek óta alkalmatlan és ami még rosszabb, h menthetetlen, mivel ezen a pályán az sem segítene, ha a célegyenes hosszát megduplázzák, úgy rossz az egész ahogy van.

    Bahrein, Kína, Baku típusú pályáké a jövő, ahol van legalább két baszott hosszú egyenes és 4-5 autónyi széles aszfalt.

    Attol fuggetlenul hogy a jelenlegi F1 nem nezo barat nagyon jo kis palya a ring. Nem veletlen rendeznek ennyi versenyt rajta F1-en kivul. Bar en megertem hogy azt szeretik sokan hogy az egyenesben elmennek egymas mellett es utana viszont latasra de van aki a meccseket szereti 😀 Persze ez nem allapot hogy nem lehet elozni de ez nem feltetlenul a palyak hibaja. Hanem az autoke is. Mivel nem lehet egymas mogott menni kanyargos reszeken hogy ne forrjon el a gumi. Na ez a vicc..

  16. Zasalamel: Jól tette 😀 egy kocsog votl Bottas

    Ricsinek nem szóltak hogy Bottas autója sérült, méghozzá pont a szárny. 10mp el az ütközésük előtt mondtam, hogy Ricsi nem hülye hogy bekockáztassa az ilyen elé fordulást mert tudja hogy sérült az autó, tehát bárhol megelőzheti, erre összemennek. De ha a csapat tényleg nem tájékoztatta hogy mi van, akkor érthető a reakciója is.

    Szerintem nem Bottas volt a köcsög, hanem a csapata, lehetetlen taktikára tették, és még a dobogótól is megfosztották, hogy Ham még csak meg sem izzadjon.
    Esélye sem lett volna Vettelnek előzni, de Ham már akkor picsogott mikor 9mp volt az előnye Bottas előtt.

  17. F1890: Kezdjük a csütörtökkel:

    Új fajta módszert találtak ki a boxutcalátogatásra (amit én már eleve szkeptikusan fogadtam, de kíváncsi voltam h mennyiben változik az egész rendezés ezért bepróbálkoztam idén is) 14-kor a főbejáraton kezdték beengedni az embereket és karszalaggal látták el őket. Az első 750 ember piros aztán zöld majd sárga karszalagot kapott. Így annyit értek el, hogy ami előzetesen beharangoztak h nem lesz tömeg és nyomor azt valóban bekajolta a nép és szépen nyugisan várta mindenki a karszalagot. De! mivel ugyanúgy volt egy másik kapu zárva a bejárat és a pálya között ahol 16-ig feltorlódott az emberek sokasága valójában semmit sem értek el vele, csak azt h újabb ponton feltartották az embereket, illetve akinek nem piros volt a karszalagja azt a rendőrök pár 10 méterrel előbb állították le, hogy ne egyszerre tóduljon meg a nép 16:00-kor. Persze jól hangzott h üljön ki az ember a lelátóra és majd a műsorvezető által fogják kísérni a boxutcába az emebreket, de ebből semmi sem volt igaz 😀 Szóval az elmúlt évekhez képest annyiban volt csak változás h neme egyszerre tódult be a nép hanem 3 csoportban indult. de mikor kinyitották a kaput tömegben voltál így tökmindegy h mögötted 1000 ember vagy épp 10000 van mert akik körbevesznek azok ugyanúgy nyomorognak. 16 után nyitották a kaput és ugyanúgy futóverseny alakult ki, majd a tavalyi elrendezés alapján egy téglalappal elkerített részre értek az emberek ahol vártak a pilótákra autogramosztáskor. Hogy őszinte legyek sztem ez nem fair hiszen aki a téglalapnál áll az kb midnenkitől tudott kapni, aki meg nem az beszopta. Tehát így jóval kevesebb ember tud autogramot szerezni mint a régi módszer szerint ahol 1-2 percenként engedték be az embereket 4-6 pilótához és akkor többen juthattak autogramhoz. De én nem fogok kamuzni, nekem ez a módszer sokkal jobb hiszen én jól futok most is 13 autogramkártyát kaptam, a maradéknál vagy elfogyott vagy mellettem lévőnek adtak épp.

    Péntek: Pár éve volt az a kedvezmény h pénteken akárhova ülhetsz, úgyh ezt most is bejátszottuk, először a sikánnál utána meg a super goldon ültünk a club tribünös jeggyel. A biztonsági őrök nem nagyon vágják a témát úgyh ha magabiztosan hihetően adod elő ezt a fajta akciót bekajolják – a módszert nem tőlem tudjátok 😀

    Szombat: ez volt a legjobb nap versenyzői szempontból, mert izgalmas volt az időmérő habár már mikor leszakadt előre tudni lehetett h merci első sor lesz :/ de hát ez van. Jól eláztunk, és eléggé hideg is volt ezáltal h nedves volt a ruhád.

    Vasárnap: Évek óta mondom h ez a pálya alkalmatlan az f1-re és változtatni kell, úgyh előre lehetett tudni a végeredményt, szokásos uncsi futam, dögmeleggel. Eléggé leszívott ez a pár nap, évről évre nehezebben bírom xd. És sztem ha csak a versenyt nézzük, engem már egyre kevésbé vonz a ring, jövőre külföldre kéne menni.

    Ami jó dolog h most szünetben van zene, és legalább ezzel is megy az idő. Viszont van ez az amerikai stílusú néphergelés, aminek vannak jó elemei, de sztem magyarországon ennek kevésbé van kultúrája. A supergold mögötti részen megint elég jó kis programok voltak annak aki képes volt végigállni a sorokat, úgyh ebből a szempontból sokkalta jobb a helyzet mint pár éve volt

    Korrekt élménybeszámoló.

    Hát igen, ez a pálya már évek óta alkalmatlan és ami még rosszabb, h menthetetlen, mivel ezen a pályán az sem segítene, ha a célegyenes hosszát megduplázzák, úgy rossz az egész ahogy van.

    Bahrein, Kína, Baku típusú pályáké a jövő, ahol van legalább két baszott hosszú egyenes és 4-5 autónyi széles aszfalt.

  18. guide: Ha lesz egy kis időd,leírhatnád az élményeidet,benyomásaidat,gondolataidat a hétvégéről!:)Jövőre jó lenne kimenni,de csak a pénteki napra gondoltam,meg persze a csütörtöki boxutca látogatásra.

    Kezdjük a csütörtökkel:

    Új fajta módszert találtak ki a boxutcalátogatásra (amit én már eleve szkeptikusan fogadtam, de kíváncsi voltam h mennyiben változik az egész rendezés ezért bepróbálkoztam idén is) 14-kor a főbejáraton kezdték beengedni az embereket és karszalaggal látták el őket. Az első 750 ember piros aztán zöld majd sárga karszalagot kapott. Így annyit értek el, hogy ami előzetesen beharangoztak h nem lesz tömeg és nyomor azt valóban bekajolta a nép és szépen nyugisan várta mindenki a karszalagot. De! mivel ugyanúgy volt egy másik kapu zárva a bejárat és a pálya között ahol 16-ig feltorlódott az emberek sokasága valójában semmit sem értek el vele, csak azt h újabb ponton feltartották az embereket, illetve akinek nem piros volt a karszalagja azt a rendőrök pár 10 méterrel előbb állították le, hogy ne egyszerre tóduljon meg a nép 16:00-kor. Persze jól hangzott h üljön ki az ember a lelátóra és majd a műsorvezető által fogják kísérni a boxutcába az emebreket, de ebből semmi sem volt igaz 😀 Szóval az elmúlt évekhez képest annyiban volt csak változás h neme egyszerre tódult be a nép hanem 3 csoportban indult. de mikor kinyitották a kaput tömegben voltál így tökmindegy h mögötted 1000 ember vagy épp 10000 van mert akik körbevesznek azok ugyanúgy nyomorognak. 16 után nyitották a kaput és ugyanúgy futóverseny alakult ki, majd a tavalyi elrendezés alapján egy téglalappal elkerített részre értek az emberek ahol vártak a pilótákra autogramosztáskor. Hogy őszinte legyek sztem ez nem fair hiszen aki a téglalapnál áll az kb midnenkitől tudott kapni, aki meg nem az beszopta. Tehát így jóval kevesebb ember tud autogramot szerezni mint a régi módszer szerint ahol 1-2 percenként engedték be az embereket 4-6 pilótához és akkor többen juthattak autogramhoz. De én nem fogok kamuzni, nekem ez a módszer sokkal jobb hiszen én jól futok most is 13 autogramkártyát kaptam, a maradéknál vagy elfogyott vagy mellettem lévőnek adtak épp.

    Péntek: Pár éve volt az a kedvezmény h pénteken akárhova ülhetsz, úgyh ezt most is bejátszottuk, először a sikánnál utána meg a super goldon ültünk a club tribünös jeggyel. A biztonsági őrök nem nagyon vágják a témát úgyh ha magabiztosan hihetően adod elő ezt a fajta akciót bekajolják – a módszert nem tőlem tudjátok 😀

    Szombat: ez volt a legjobb nap versenyzői szempontból, mert izgalmas volt az időmérő habár már mikor leszakadt előre tudni lehetett h merci első sor lesz :/ de hát ez van. Jól eláztunk, és eléggé hideg is volt ezáltal h nedves volt a ruhád.

    Vasárnap: Évek óta mondom h ez a pálya alkalmatlan az f1-re és változtatni kell, úgyh előre lehetett tudni a végeredményt, szokásos uncsi futam, dögmeleggel. Eléggé leszívott ez a pár nap, évről évre nehezebben bírom xd. És sztem ha csak a versenyt nézzük, engem már egyre kevésbé vonz a ring, jövőre külföldre kéne menni.

    Ami jó dolog h most szünetben van zene, és legalább ezzel is megy az idő. Viszont van ez az amerikai stílusú néphergelés, aminek vannak jó elemei, de sztem magyarországon ennek kevésbé van kultúrája. A supergold mögötti részen megint elég jó kis programok voltak annak aki képes volt végigállni a sorokat, úgyh ebből a szempontból sokkalta jobb a helyzet mint pár éve volt

  19. hmmm. a legújabb hírek szerint már Spa előtt kirúgják Vandoorne-t. Sainz beül a helyére, Ocon pedig megy a Renaulthoz. nekem mondjuk szezon közben egyik sem tűnik túl logikusnak. hacsak nem Alonso tényleg befejezi év végén és Sainz-t szánja az utódjának Norris mellé

    illetve tartja magát a pletyka, hogy Fernando megpróbál visszaülni a Ferrariba most, hogy Marchionne eltávozott, de én ebben nem hiszek

  20. F1890: Ez nem igaz bottas verve volt a kovetkezo tenyeket figyelembe veve:poros iv,egy autonyi hely(igy nagxon szuk ivben kell kanyarodni) majdnem egy autonyi hatrany, kopottabb gumi,kemenyebb gumi. Tokre foloslegesen kemenykedett sztem abban a szituban ha forditott esetben vettel kemenykedett volna akkor kockaztatna a vbt.

    Ha lesz egy kis időd,leírhatnád az élményeidet,benyomásaidat,gondolataidat a hétvégéről!:)
    Jövőre jó lenne kimenni,de csak a pénteki napra gondoltam,meg persze a csütörtöki boxutca látogatásra.

  21. Grabowsky78: Csak nem mindegy melyik fokán! De megkövetem Kimit, idén jól megy ténlyeg, hibátlan “szárnysegéd”! 😀 Leszámítva, hogy minden időmérőn elbassza a legfontosabb kört. Komolyan ha ilyen jól teljesít, akkor már én sem akarom nyugdíjba küldeni!

    sose volt időmérőmenő, az Vettel asztala… Ellenben ha a fostos Ferrari nem cseszné el vagy nem szarna nagy ívben a taktikájára, akkor már a legfelső fokon is ünnepelhetett volna nem egyszer idén. De neked hiába magyarázok, mert vörös napszemüvegen keresztül látod a világot.

  22. Tapani:
    FUN FACT: Kimi idén többször állt dobogón, mint Vettel. 😀

    Csak nem mindegy melyik fokán! De megkövetem Kimit, idén jól megy ténlyeg, hibátlan “szárnysegéd”! 😀 Leszámítva, hogy minden időmérőn elbassza a legfontosabb kört. Komolyan ha ilyen jól teljesít, akkor már én sem akarom nyugdíjba küldeni!

  23. Tpal: Tény, hogy szép munkát végeztek a motorral, de azért ha van is motorelőnyük, azt Totoék túlmisztifikálják. A Ferrari egykörön talán jobban munkára bírja fogni a gumikat, míg a Mercinek inkább a versenytempó az erőssége.

    A Mercinek szerintem a mechanikai tapadás az igazi gyengéje. És szerintem ezzel Szocsiban, Szingapúrban és Mexikóban igen csak szívni fognak.

    Én is inkább gumikezelésben látom azt a fene nagy Ferrari motor előnyt!

  24. Tpal: Tény, hogy szép munkát végeztek a motorral, de azért ha van is motorelőnyük, azt Totoék túlmisztifikálják. A Ferrari egykörön talán jobban munkára bírja fogni a gumikat, míg a Mercinek inkább a versenytempó az erőssége.

    A Mercinek szerintem a mechanikai tapadás az igazi gyengéje. És szerintem ezzel Szocsiban, Szingapúrban és Mexikóban igen csak szívni fognak.

    Én nem találgatok, nem hiszek a jóslatokban, eddig se úgy történtek a dolgok, ahogy azt egyesek várták (mint pl most h a merci szenvedni fog a hőségben). Én inkább megvárom spa-t, ott fog eldőlni h hogyan változtak az erőviszonyok. Ha a ferka továbbra is tudja azt a plusz tizedet egykörön a mercivel szemben, akkor még vettelnek jó esélyei lehetnek, viszont több hiba már nem fog beleférni.

  25. Zasalamel: Most jönnek a motorisztikus pályák, ami ferrari malmára hajhatja a vizet, persze ha marad a jelenlegi erősorrend (amit erősen kétlek), továbbá időjárás, Vettel további bénázásai is közbeszólhatnak.

    Tény, hogy szép munkát végeztek a motorral, de azért ha van is motorelőnyük, azt Totoék túlmisztifikálják. A Ferrari egykörön talán jobban munkára bírja fogni a gumikat, míg a Mercinek inkább a versenytempó az erőssége.

    A Mercinek szerintem a mechanikai tapadás az igazi gyengéje. És szerintem ezzel Szocsiban, Szingapúrban és Mexikóban igen csak szívni fognak.

  26. Grobari: Kíváncsi vagyok az új motorra ami elvileg debütál Spaban. Azt rebesgetik plusz 40 lóerőt hozhat a konyhára. Ha ez igaz Totoék megint futnak majd az FIA-hoz,hogy szedjék szét a Ferrarit.

    De szép is lenne egy 2013-féle 9/9 sorozat. 🙂

    Most jönnek a motorisztikus pályák, ami ferrari malmára hajhatja a vizet, persze ha marad a jelenlegi erősorrend (amit erősen kétlek), továbbá időjárás, Vettel további bénázásai is közbeszólhatnak.

  27. Zasalamel:
    Azt hiszem lesz min átgondolni a ferkának és vettelnek a szünetben, rengeteg hibát követtek el és két kézze lszórtá ka pontokat, nagyon gyorsan össze kell szedni magukat, mert hamilton egyre erősebb formában van. Az egyedüli pozitívum a csapatban Binotto munkája.

    Remélem összeszedik magukat, mert ez így nem mehet tovább.

    Kíváncsi vagyok az új motorra ami elvileg debütál Spaban. Azt rebesgetik plusz 40 lóerőt hozhat a konyhára. Ha ez igaz Totoék megint futnak majd az FIA-hoz,hogy szedjék szét a Ferrarit.

    De szép is lenne egy 2013-féle 9/9 sorozat. 🙂

  28. Én azért Kimi idei munkáját is oda merném tenni…

    Zasalamel:
    Azt hiszem lesz min átgondolni a ferkának és vettelnek a szünetben, rengeteg hibát követtek el és két kézze lszórtá ka pontokat, nagyon gyorsan össze kell szedni magukat, mert hamilton egyre erősebb formában van. Az egyedüli pozitívum a csapatban Binotto munkája.

    Remélem összeszedik magukat, mert ez így nem mehet tovább.

  29. Azt hiszem lesz min átgondolni a ferkának és vettelnek a szünetben, rengeteg hibát követtek el és két kézze lszórtá ka pontokat, nagyon gyorsan össze kell szedni magukat, mert hamilton egyre erősebb formában van. Az egyedüli pozitívum a csapatban Binotto munkája.

    Remélem összeszedik magukat, mert ez így nem mehet tovább.

  30. guide: Vettel 2 másodpercet veszített az első kerékcsere előtt a lekörözéseknél.Sainznak 7 poszton villogott a kék mire elengedte Sebet.Ha hozzáadjuk a boxban elvesztett másik 2 másodpercet,kényelmesen kiért volna Bottas elé.Bár megelőzni akkor se nagyon tudta volna.
    https://streamable.com/a2dpu

    Ez sem rossz… 😀 Egyébként itt rengeteg idő elment, Vettel megkapta a lekörözötteket, addig Ham mondhatni légüres térben tudta nyomni, volt 14-15 mp is a különbség ami ha jól emlékszem 9 alá lement a kerékcserénél, rengeteg idő elment a forgalomban, a boxos hiba pedig azt eredményezte hogy még Bottas mögé is be kell sorolni, pedig simán megvolt már a finn előtte.

  31. deze75:
    Érdekes hogy azt hittem hogy meghalt az ultra….erre kiderül hogy Seb csak várt ….. ha nincs elronttva a csere mehetett volna Lewis után és hátha megpróbálhatott volna egy előzést … ezért mérgesek most nagyon a Ferkanal…..Fognak meg Lewissal 1/1 játszani … szóval akik leírtak Seb-t 1 hiba után … hála tevedtek🤗🤗

    Vettel 2 másodpercet veszített az első kerékcsere előtt a lekörözéseknél.Sainznak 7 poszton villogott a kék mire elengedte Sebet.Ha hozzáadjuk a boxban elvesztett másik 2 másodpercet,kényelmesen kiért volna Bottas elé.Bár megelőzni akkor se nagyon tudta volna Hamiltont.
    https://streamable.com/a2dpu

  32. Érdekes hogy azt hittem hogy meghalt az ultra….erre kiderül hogy Seb csak várt ….. ha nincs elronttva a csere mehetett volna Lewis után és hátha megpróbálhatott volna egy előzést … ezért mérgesek most nagyon a Ferkanal…..Fognak meg Lewissal 1/1 játszani … szóval akik leírtak Seb-t 1 hiba után … hála tevedtek🤗🤗

  33. Bogyi007:
    Bottas ez szánalmas!

    Nem vagyok szárnysegéd, de a gumik állapotával kapcsolatban kifejti hogy reagálni kellett Kimi kihozására – ami azért kellett hogy Lewist védjék…

    😃😃😎

    Ja, utána meg telibeverte Vettelt, Richardot… Remélem eltíltás lesz. Ric után alapból fekete zászló illett volna…

  34. DUdi: Miért? Sokkal jobban járt. mint Valtteri.

    Jó volt ez a két kiállás, a rajtot rontotta el sajnos, a helyezkedest pontosabban. Az h a végén szóltak h lazazzon, már Clear tenykedese hogy ne raboljon pontot Vetteltol, ez van. Sajnos ennyi pénzért ezt lehet látni hogy be vannak betonozva a szerepek. Egy jó első kanyaros helyezkedessel lehetett ez volna ma jobb is Clear nehezebben oldotta volna meg. Ugye most nem lejtett a hazai pálya szelleme,had legyen verseny a végén is.

  35. Stonefly: Ott általában aki előz az nem legbelül fordul, Vettel sem volt a helyzet magaslatán, gondolom ezért nem is büntetik.

    Ez nem igaz bottas verve volt a kovetkezo tenyeket figyelembe veve:poros iv,egy autonyi hely(igy nagxon szuk ivben kell kanyarodni) majdnem egy autonyi hatrany, kopottabb gumi,kemenyebb gumi. Tokre foloslegesen kemenykedett sztem abban a szituban ha forditott esetben vettel kemenykedett volna akkor kockaztatna a vbt.

  36. Ha nem veszem ide azt hogy Kiminek 2 olyan nullázása is van amiről nem tehet akkor is egyre jobban felmerül a kérdés hogy miért is kellene Kimit lecserélni?!

    DUdi:
    Ha valakit érdekel és esetleg nem tudja:

    Drivers’ championship 🏆

    1. Hamilton 213
    2. Vettel 189
    3. Raikkonen 146
    4. Bottas 132
    5. Ricciardo 118
    6. Verstappen 105
    7. Hulkenberg 52
    8. Magnussen 45
    9. Alonso 44
    10. Perez 30

    #F1 #HungarianGP 🇭🇺

  37. Ha valakit érdekel és esetleg nem tudja:

    Drivers’ championship 🏆

    1. Hamilton 213
    2. Vettel 189
    3. Raikkonen 146
    4. Bottas 132
    5. Ricciardo 118
    6. Verstappen 105
    7. Hulkenberg 52
    8. Magnussen 45
    9. Alonso 44
    10. Perez 30

    #F1 #HungarianGP 🇭🇺

  38. F1890:
    A bottas esetnel vettel egy auto helyet hagyott de egy autonyi ressel bottas nem tud azon az iven elfordulni a kanyarban igy butasagot csinalt mert hamarabb kell fekezni ha ennyi helye van csak. Egyebkent elegge szomoru h barri 2.0 lett belole vagy ha meg nem akkor kapott 20 secet ami meg gazabb. Ez a palya monacoval abudhabival spanyollal karoltve tolem mehetne a kukaba. De itt nem is kene nagy modositasokat veghez vinni h versenyzesre alkalmas legyen a palya. Az utolso ket kanyar total kapufa

    Ott általában aki előz az nem legbelül fordul, Vettel sem volt a helyzet magaslatán, gondolom ezért nem is büntetik.

  39. A bottas esetnel vettel egy auto helyet hagyott de egy autonyi ressel bottas nem tud azon az iven elfordulni a kanyarban igy butasagot csinalt mert hamarabb kell fekezni ha ennyi helye van csak. Egyebkent elegge szomoru h barri 2.0 lett belole vagy ha meg nem akkor kapott 20 secet ami meg gazabb. Ez a palya monacoval abudhabival spanyollal karoltve tolem mehetne a kukaba. De itt nem is kene nagy modositasokat veghez vinni h versenyzesre alkalmas legyen a palya. Az utolso ket kanyar total kapufa

  40. Komolyan lassan már az lesz a nagy szo, hogy valaki nem idegbol vezet 😀
    Én a Bottas Vettel témában inkább nem is foglalok állást, de a Ric Bottas egy vicc volt 😀
    Én is bírom az agresszív csatákat, de ez a roncsderbi kezd Nascar irányba menni 😀

  41. Te lehet hogy elfelejted a sok uszító cselekedeteket amit csináltál, de mi és a fórumbejegyzések nem..
    End of story…

    Paberto: Lol. Elozo ket futamon a mezony vegerol kellett visszajonnie, mikozben mindket alkalommal Vettel az elen autozott. Csak Vettel ***saga hogy nem tudott hasznot huzni Hamilton szerencsetlensegebol, es meg igy is kevesebb pontot szerzett mint Hamilton. Meg kell tanulni nem nagyot hibazni minden harmadik futamon egy eles VB harcban es kesz. Hamilton birja a nyomast es egyben van fejben, ellentetben Vettel-el. End of story.

  42. Wolverine: Visszataszító figura vagy. Inkább örülj hogy a csokkered évek óta a legjobb autóban ül és még a legszerencsésebb is.

    Lol. Elozo ket futamon a mezony vegerol kellett visszajonnie, mikozben mindket alkalommal Vettel az elen autozott. Csak Vettel ***saga hogy nem tudott hasznot huzni Hamilton szerencsetlensegebol, es meg igy is kevesebb pontot szerzett mint Hamilton. Meg kell tanulni nem nagyot hibazni minden harmadik futamon egy eles VB harcban es kesz. Hamilton birja a nyomast es egyben van fejben, ellentetben Vettel-el. End of story.