F3: Mick Schumacher újabb sikerével átvette a vezetést a bajnokságban!

Mick Schumacher zsinórban negyedik győzelmét aratta a Formula-3-as Európa bajnokság ma délelőtt megrendezett első versenyén a Red Bull Ringen, aminek köszönhetően összetettben is átvette a vezetést Daniel Ticktumtól.

A pole pozícióból induló Schumachernek ha nem is könnyen, de sikerült megtartani a vezetést jobban rajtoló csapattársa, Robert Shwartzman előtt, aki igen komoly nyomás alá helyezte eleinte. A folyamatosan száradó pályán kulcsfontosságú volt a megfelelő gumikezelés, de a hétszeres F1-es világbajnok fián ez sem fogott ki, az első körök csatározásai után kiautózott kisebb előnyt sikerült tartania egészen a leintésig az orosszal szemben, újabb futamgyőzelmével pedig már a bajnoki pontversenyben is az első helyről várhatja a hétvége további alakulását.

A dobogó harmadik fokára a 13. helyről rajtoló Alex Palou állhatott fel, parádés versenyzést bemutatva. A start után nem sokkal a hatodik helyre jött fel, a harmadik körben aztán Jüri Vipset utasította maga mögé, átvéve tőle az ötödik helyet.

Hasonlóan jól kezdte a versenyt Habsburg Ferdinand is, aki a 11. rajkockából indulva néhány kör elteltével már a harmadik helyen haladt, ám a versenybíróság a pozíció visszaadására kötelezte Jüri Vipsszel szemben, mivel úgy ítélték meg, hogy korábban szabálytalanul előzte meg. Az észt versenyző azonban ekkor Amrstrong és Palou mögött haladt, így Habsburg három helyet bukott, amikor a felszólításnak eleget tett.

Palou nem sokkal ezután megelőzte Armstrongot is, de a Schumacher-Shwartzman kettőst már nem volt esélye utolérni.

A visszazárkozó Habsburg közben utat talált Vips és Armstrong mellett, de utóbbi hamarosan visszaelőzte amikor az osztrák hátsó gumijai kezdték megadni magukat. A futam végi nehézségei ellenére Habsburgnak legalább az ötödik helyet sikerült megőriznie Vips és Aberdein előtt.

A bajnokságot a verseny előtt még vezető Dan Ticktum az első körben egészen a tizedik pozícióba esett vissza, ahonnan a végére a nyolcadikig tudott előrejönni, egy fantasztikus csatát megvívva eközben Jehan Daruvalával.

A pontszerzők listáját még Fabio Scherer és Daruvala tette teljessé.

Folytatás holnap délelőtt a hétvége második, délután pedig harmadik versenyével.

Az első futam teljes egészében megtekinthető az alábbi linken:

 

 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Daveko:
    A hockenheimi évadzáró után 1 hónappal lesz Abu dhabi, ahol az F2 utolsó versenye lesz, jó lenne ha el tudnák indítani, mint Norrist tavaly (nem tudom, megoldható-e).
    Ha jól emlékszem a két F4 közül ahol indult az egyiknél kiugrott az utolsó futamok egyikén és azzal ment el a bajnokság, most úgy tűnik nagyon jól kezeli a hajrát, közel 2 győzelemnyi előnnyel pedig a nyomás sem lesz akkora:)

    Szerintem az az olasz bajnokság volt. A kiugrás is belefért volna egyébként, de a prema tesztelés miatt kihagyott egy egész versenyhétvégét. Ha jól rémlik még így is több győzelme volt mint a bajnoknak. Talán a német bajnokságban meg épp véletlenül kizárták egy versenyből valami tűzoltó készülék szabálytalansága miatt. Persze mindezt a Schumacher név kivételezett helyzetének köszönhetően.

  2. feeder_series:
    Majd elválik, hogy hol van az igazság, ha Micket jövőre hirtelen szerződteti a Stroll-féle Force India akkor az nyilván picit gyanússá teszi az egészet. De F2-ben meg nem lehet mivel trükközni, szóval ott kénytelen lesz képességekből megoldani a dolgot. Mondjuk az se lesz túl nehéz, mert lassan ott is az egész mezőny ilyen gazdag úrfikból áll

    Nem lesz a FI pilótája jövőre.

  3. Tapani: Elég telhetetlen vagy. Nem elég, hogy feltuningolták a gépét, még engedjék is el a csapattársai? Ez már így se guszta, elég ha csak öklendezünk, nem akarunk még hányni is.

    Tőlem aztán hányhatsz egész nap ha jól esik. Egyébként meg hol írtam olyat, hogy engedje el? Annyit merészeltem megjegyezni, hogy nem találtam túl praktikusnak, hogy a kis orosz kitette a pályáról és majdnem a versenyből is Micket a bajnoki hajrában. A szezon elején még okés ez a mentalitás, de nem most. Ami a pontokat illeti, majd kiderül, hogy mennyire volt igazam. Egyébként meg lehet szentimentálisan kezelni a dolgokat, lásd Kimi vs ferrari, csak az nem biztos hogy megéri az árát.

  4. Saba:
    Egyébként a premánál is ugyanolyan szentimentális hülyék vannak mint a ferrarinál. A bajnoki hajrában hagyják, hogy a végső győzelemre esélytelen pilótájuk kirakja a pályáról a bajnokesélyest és hogy pontokat raboljon tőle. Még szerencse, hogy Aberdein megtáltosodott, így Ticktum nem állhatott dobogóra. Szép az egyenlősdi meg minden, de többek között a ferrari 2. éve képtelen behúzni a vb-t ezzel a hozzáállással. Remélem ezek a pontok nem fognak hiányozni a végső elszámolásnál.

    Elég telhetetlen vagy. Nem elég, hogy feltuningolták a gépét, még engedjék is el a csapattársai? Ez már így se guszta, elég ha csak öklendezünk, nem akarunk még hányni is.

  5. feeder_series: Én 15 éve követem a sorozatot, de ilyet még nem láttam, hogy egy kvázi sereghajtóból egyik pillanatról a másikra domináns pilóta legyen. Legalábbis amíg Lawrence Stroll nem pofátlankodott be a sportágba, addig nem, két éve a fiacskája is úgy lett bajnok, hogy több csapat inkább kilépett a bajnokságból, mert értelmetlennek látták felvenni a kesztyűt a Prema piszkos trükközésével.

    én csak 13 de szintén nem láttam ilyet h egy jó versenytempós srácból egyszercsak ilyesfajta dominanciát alkosson időmérőkön is, minden tekintetben, főleg h a csapattársáról is ugyanez elmondható. egyértelmű h a prema hozzányúlt az autóhoz, az h szabályos – lehet, az h mennyire jó ez mindenki maga döntheti el.

  6. andrea1: Lehet, hogy különleges motorprogrammal rendelkeznek vagy valami mással.

    Ezt mondta semmi többet, nem kell igaznak vélni rögtön sőt biztosnak, biztos találtak valamit az tény, már írták h erősebb motort kaptak a mercitol. Nem hiszem továbbra sem hogy konteokba el kell szállni azt mondja nem rossz vesztes, de mégis az.

    és ki mondott bármi olyat h szabálytalan? senki. csak annyit írtunk pára h fura a megtáltosodás, és h valszeg történt az autóhoz hozzányúlás. ami be is igazodott.

  7. andrea1: Lehet, hogy különleges motorprogrammal rendelkeznek vagy valami mással.

    Ezt mondta semmi többet, nem kell igaznak vélni rögtön sőt biztosnak, biztos találtak valamit az tény, már írták h erősebb motort kaptak a mercitol. Nem hiszem továbbra sem hogy konteokba el kell szállni azt mondja nem rossz vesztes, de mégis az.

    Én 15 éve követem a sorozatot, de ilyet még nem láttam, hogy egy kvázi sereghajtóból egyik pillanatról a másikra domináns pilóta legyen. Legalábbis amíg Lawrence Stroll nem pofátlankodott be a sportágba, addig nem, két éve a fiacskája is úgy lett bajnok, hogy több csapat inkább kilépett a bajnokságból, mert értelmetlennek látták felvenni a kesztyűt a Prema piszkos trükközésével.

  8. „Nagyon jól megy most nekem”- összegezte Schumacher. „Ugyanakkor továbbra is csak magamra koncentrálok. Én is gratulálok a csapatnak – nagyszerű megnyerni a csapatbajnokságot”- folytatta az értékelést a hétvége utolsó versenye után. „Mindenki nagyon keményen dolgozott – pályán és azon kívül egyaránt -, hogy elérjük ezt, remek munkát végeztek. Ami ezt a futamot illeti, Robert nagyon jó volt, miközben az én rajtom nem volt optimális. Ezt követően nagyon jó volt a tempóm, ami azt mutatja, megvolt a potenciálom, hogy ezt a versenyt is megnyerjem.”

    Kicsit a másik oldalt is halljuk.

  9. F1890:
    „Érdekes – így írnám le a tempójukat, és biztos vagyok benne, sokan mások is egyetértenének az F3-paddockban. A lehető legjobbat nyújtottam, mint ahogy arra mindig is törekszem! Köszönet a csapatnak, hiszen mindig keményen dolgoznak. Nincs vége, amíg nem ért véget, és biztosra fogok menni, hogy a lehető legjobb formában érkezzek meg az utolsó fordulóra”- tekintett előre Ticktum, akinek hátránya 49 pont, és még 75-öt lehet szerezni Hockenheimben október közepén.

    Ticktum megjegyezte, „úgy érzi, megfosztották egy bajnokságtól, legyen az az ő hibája vagy sem”. „Lehet, hogy különleges motorprogrammal rendelkeznek vagy valami mással. Sosem mondtam, hogy illegális lenne”- fejtette ki álláspontját.

    Végül reagált azoknak is, akik támadólag vették az üzenetét. „Mindenkinek, aki negatív kommenteket hagyott itt… Ez az egyetlen válasz, amit kapni fogtok tőlem, szóval élvezzétek ki. Nem vagyok rossz vesztes. Nem vagyok megkeseredve. Iszonyatosan tisztelem Micket, akinek sok mindent kellett kezelnie az utóbbi években. Egyszerűen csak arra utaltam, úgy tűnik, a semmiből érkezett mindez. Sosem mondtam, hogy illegális lenne.”

    „Elismerem, még van mit tanulnom. Nem tagadom. Nem ismeritek az igazi sztorit, mert nem vagytok a pályán, nem figyelitek mindenki más adatait. Szóval attól tartok, el kell mondanom, hogy a véleményetek értéktelen ilyen körülmények között.”

    akkor itt tényleg történt egy motorprogramozás upgrade.

    Lehet, hogy különleges motorprogrammal rendelkeznek vagy valami mással.

    Ezt mondta semmi többet, nem kell igaznak vélni rögtön sőt biztosnak, biztos találtak valamit az tény, már írták h erősebb motort kaptak a mercitol. Nem hiszem továbbra sem hogy konteokba el kell szállni azt mondja nem rossz vesztes, de mégis az.

  10. Majd elválik, hogy hol van az igazság, ha Micket jövőre hirtelen szerződteti a Stroll-féle Force India akkor az nyilván picit gyanússá teszi az egészet. 😀 De F2-ben meg nem lehet mivel trükközni, szóval ott kénytelen lesz képességekből megoldani a dolgot. Mondjuk az se lesz túl nehéz, mert lassan ott is az egész mezőny ilyen gazdag úrfikból áll

  11. „Érdekes – így írnám le a tempójukat, és biztos vagyok benne, sokan mások is egyetértenének az F3-paddockban. A lehető legjobbat nyújtottam, mint ahogy arra mindig is törekszem! Köszönet a csapatnak, hiszen mindig keményen dolgoznak. Nincs vége, amíg nem ért véget, és biztosra fogok menni, hogy a lehető legjobb formában érkezzek meg az utolsó fordulóra”- tekintett előre Ticktum, akinek hátránya 49 pont, és még 75-öt lehet szerezni Hockenheimben október közepén.

    Ticktum megjegyezte, „úgy érzi, megfosztották egy bajnokságtól, legyen az az ő hibája vagy sem”. „Lehet, hogy különleges motorprogrammal rendelkeznek vagy valami mással. Sosem mondtam, hogy illegális lenne”- fejtette ki álláspontját.

    Végül reagált azoknak is, akik támadólag vették az üzenetét. „Mindenkinek, aki negatív kommenteket hagyott itt… Ez az egyetlen válasz, amit kapni fogtok tőlem, szóval élvezzétek ki. Nem vagyok rossz vesztes. Nem vagyok megkeseredve. Iszonyatosan tisztelem Micket, akinek sok mindent kellett kezelnie az utóbbi években. Egyszerűen csak arra utaltam, úgy tűnik, a semmiből érkezett mindez. Sosem mondtam, hogy illegális lenne.”

    „Elismerem, még van mit tanulnom. Nem tagadom. Nem ismeritek az igazi sztorit, mert nem vagytok a pályán, nem figyelitek mindenki más adatait. Szóval attól tartok, el kell mondanom, hogy a véleményetek értéktelen ilyen körülmények között.”

    akkor itt tényleg történt egy motorprogramozás upgrade.

  12. Ticktum egyébként teljesen össze van zuhanva és folyton arra utalgat ő is, hogy a paddock pletykák szerint a Prema megint trükközik valamivel. (Két éve Stroll is külön bejáratú technikát kapott tőlük és úgy lett bajnok, szóval abszolút nem elképzelhetetlen). Én amondó vagyok, hogy lehet benne valami, egy ilyen drasztikus formaváltozás szinte példa nélküli.

  13. lolkabolka:
    A konteógyárosokhoz egy kérdésem lenne: mi van akkor, ha az “állítólagos fejlesztéssel” csak azonos szintre hozták a kocsit a többiekével, és eddig le voltak maradva? Merugye ez így is megközelíthető lenne, nem csak úgy, ahogy eddig történt. 🙂

    ez is benne lehet, senki se mmondta h nem így van. aki viszont jobban képben van az utánpótlással az tudja h mely csapatok a legerősebbek akár f2,f3,gp2,gp3-ban stb.

  14. A hockenheimi évadzáró után 1 hónappal lesz Abu dhabi, ahol az F2 utolsó versenye lesz, jó lenne ha el tudnák indítani, mint Norrist tavaly (nem tudom, megoldható-e).
    Ha jól emlékszem a két F4 közül ahol indult az egyiknél kiugrott az utolsó futamok egyikén és azzal ment el a bajnokság, most úgy tűnik nagyon jól kezeli a hajrát, közel 2 győzelemnyi előnnyel pedig a nyomás sem lesz akkora:)

  15. Ez a srác már most nagyobb nyomást kezel mint bármelyik versenytársa , köszönhetően apja sikereinek illetve balesetének.Nem tudhatjuk mi lehet az apjával egész pontosan , Mick viszont igen. Még azt is el tudom képzelni, hogy akár egy pici jó hír neki már akkora erőt ad (akár egy szemkontaktus Michaellel) hogy zavartalanul tud már versenyezni. Azért ne feledjük, hogy 15 éves koráig szinte mindig mellette volt az apja a versenyeken illetve otthon is, aztán egyszer csak egyedül maradt.Lehet hogy csak idő kell neki hogy lelkileg túl legyen ezen a sokkon és hozni tudja azt ami benne rejlik.

    Mick és én juniusban

    https://kepkuldes.com/images/9babcaccfe2142bf323d496ffa09c963.jpg

    Természetesen nem kérdeztem rá hogy van Michael, bár a második anyanyelvem a német.

  16. lolkabolka:
    A konteógyárosokhoz egy kérdésem lenne: mi van akkor, ha az “állítólagos fejlesztéssel” csak azonos szintre hozták a kocsit a többiekével, és eddig le voltak maradva? Merugye ez így is megközelíthető lenne, nem csak úgy, ahogy eddig történt. 🙂

    Nem nem, egy Schumacher csak kipörgésgátlóval juthat az élre , mindegy hogy az még egy fejlődésben lévő gyerek és az F3-as szériában versenyzik. 😂
    Egyébként nagyon jó a meglátás.

  17. A konteógyárosokhoz egy kérdésem lenne: mi van akkor, ha az “állítólagos fejlesztéssel” csak azonos szintre hozták a kocsit a többiekével, és eddig le voltak maradva? Merugye ez így is megközelíthető lenne, nem csak úgy, ahogy eddig történt. 🙂

  18. Sidious: Azért ne essünk át a ló túloldalára se, ez egy junior kategória, ami azért van, hogy a fiatalok bizonyíthassannak, az ilyen szériákban nem szoktak csapatutasításokat alkalmazni, ráadásul értelme se lett volna, a hátralévő 3 futamon 75 pontot lehet szerezni és Mick 49 ponttal vezet. Hockenheimben semmi kimagaslót nem kell nyújtania, ha szerez pár pontot, már szinte garantált a győzelme, de látva jelenlegi formáját, gondolom ott is minimum a dobogóért fog menni. A Ferrarinál se az a baj, hogy nincs csapatutasítás, hanem az, hogy Vettel szerencsétlenkedik és erre néha még rátesznek egy lapáttal az ilyen taktikai húzásokkal, amit Szingapúrban is bemutattak. De ha csak belegondolsz, ha Hockheimben Vettel nyer az +25 pont neki és legalább -7 Hamiltonnak, tehát akkor már rögtön nem 40 pont lenne a különbség hanem 8 és akkor még ott van, amit Monzában meg Bakuban eldobott. Tehát ezt a hátrányt csak magának köszönheti, de így is még matematikailag az ő kezében van a sorsa, mert ha megnyeri a hátralévő futamokat, akkor nem kell számolgatni, persze ez valószínűleg nem így lesz, de jöhet még kiesés Hamiltonnak is meg lehet még káosz futam is, szóval 6 versennyel a vége előtt még korai feladni.

    Persze, éljen a versenyzés, alsóbb osztályban még biztos soha nem szóltak rá senkire. Megjegyzem, nem azért írtam ezt, mert a kis Schumiról van szó, ha Mick vett volna el az orosztól ppntot ebben a helyzetben, akkor is így gondolnám. Nem feledve Vettel és a csapat hülyeségeit, továbbra is tartom, hogy amíg Hamiltonnak wingman tolja a szekerét és röhögve húzza be a címeket, addig Vettelnek még Kimivel is meg kell küzdenie. Szép ez meg minden, csak vb cím nincs belőle.

  19. Saba:
    Egyébként a premánál is ugyanolyan szentimentális hülyék vannak mint a ferrarinál. A bajnoki hajrában hagyják, hogy a végső győzelemre esélytelen pilótájuk kirakja a pályáról a bajnokesélyest és hogy pontokat raboljon tőle. Még szerencse, hogy Aberdein megtáltosodott, így Ticktum nem állhatott dobogóra. Szép az egyenlősdi meg minden, de többek között a ferrari 2. éve képtelen behúzni a vb-t ezzel a hozzáállással. Remélem ezek a pontok nem fognak hiányozni a végső elszámolásnál.

    Előttem szólók jól mondják, ezen a szinten még nem létezik a csapatutasítás semmilyen körülmények között. Más különben nyilván Aberdein is elengedte volna Ticktumot.

  20. Saba:
    Egyébként a premánál is ugyanolyan szentimentális hülyék vannak mint a ferrarinál. A bajnoki hajrában hagyják, hogy a végső győzelemre esélytelen pilótájuk kirakja a pályáról a bajnokesélyest és hogy pontokat raboljon tőle. Még szerencse, hogy Aberdein megtáltosodott, így Ticktum nem állhatott dobogóra. Szép az egyenlősdi meg minden, de többek között a ferrari 2. éve képtelen behúzni a vb-t ezzel a hozzáállással. Remélem ezek a pontok nem fognak hiányozni a végső elszámolásnál.

    Azért ne essünk át a ló túloldalára se, ez egy junior kategória, ami azért van, hogy a fiatalok bizonyíthassannak, az ilyen szériákban nem szoktak csapatutasításokat alkalmazni, ráadásul értelme se lett volna, a hátralévő 3 futamon 75 pontot lehet szerezni és Mick 49 ponttal vezet. Hockenheimben semmi kimagaslót nem kell nyújtania, ha szerez pár pontot, már szinte garantált a győzelme, de látva jelenlegi formáját, gondolom ott is minimum a dobogóért fog menni. A Ferrarinál se az a baj, hogy nincs csapatutasítás, hanem az, hogy Vettel szerencsétlenkedik és erre néha még rátesznek egy lapáttal az ilyen taktikai húzásokkal, amit Szingapúrban is bemutattak. De ha csak belegondolsz, ha Hockheimben Vettel nyer az +25 pont neki és legalább -7 Hamiltonnak, tehát akkor már rögtön nem 40 pont lenne a különbség hanem 8 és akkor még ott van, amit Monzában meg Bakuban eldobott. Tehát ezt a hátrányt csak magának köszönheti, de így is még matematikailag az ő kezében van a sorsa, mert ha megnyeri a hátralévő futamokat, akkor nem kell számolgatni, persze ez valószínűleg nem így lesz, de jöhet még kiesés Hamiltonnak is meg lehet még káosz futam is, szóval 6 versennyel a vége előtt még korai feladni.

  21. Saba:
    Egyébként a premánál is ugyanolyan szentimentális hülyék vannak mint a ferrarinál. A bajnoki hajrában hagyják, hogy a végső győzelemre esélytelen pilótájuk kirakja a pályáról a bajnokesélyest és hogy pontokat raboljon tőle. Még szerencse, hogy Aberdein megtáltosodott, így Ticktum nem állhatott dobogóra. Szép az egyenlősdi meg minden, de többek között a ferrari 2. éve képtelen behúzni a vb-t ezzel a hozzáállással. Remélem ezek a pontok nem fognak hiányozni a végső elszámolásnál.

    remélem tudod h ez utánpótlás, itt a csapatok az autót a szerelőket biztosítják a fiatalok számára. nem pedig csapatutasítással tolnak vkit mint ami feljebb van. itt elvileg nincs politika csak színtiszta versenyzés, úgyh ne akard már itt is a kicsik között ezt a hozzáállást, mert itt még tényleg csak versenyezni akarnak a srácok, és önmagukért kűzdeni

  22. Nando:
    Ez a feltámadás a semmiből nagyon csalóka a Prema “fejlesztet” valamit, már olvastam olyan konteót is, hogy a motorvezérlésben ügyeskedtek, ami Micknek nagyon kedvező, hirtelen meglett az egykörös tempó az autó meg olyan stabil, hogy meg se moccan alatta (még nedves körülmények között sem) és itt jön képbe a másik konteó és egy kis párhuzam apukával, hogy nála is létezhet ebben a bizonyos vezérlésben egy nagyon fura anomália, amit nem másnak mint kipörgésgátlónak hívnak.. Mindenki kezelje helyén ezeket, vannak rosszindulatú feltevések, de több mint furcsa ez a hirtelen jött nagy feltámadás !
    Én nem bánnám, ha már jövőre betennék a Toroba, akkor legalább kiderülne minek is köszönhető ez a hatalmas forma javulás.

    200 %, hogy nem fog jövőre az f1-ben versenyezni és főleg nem az rb kötelekében. Eddig szépen lépkedett a szamárlétrán, mindenütt 2 év. Most sem lesz ez másképp, az f2 jön. Mondjuk ezzel bukni fogja az f4-es pontjait. Ha most nyeri a bajnokságot az ugye 30 pont, ha az f2-ben nem fog tudni összelapátolni hozzá még 10-et, akkor nincs is keresnivalója az f1-ben.

  23. Egyébként a premánál is ugyanolyan szentimentális hülyék vannak mint a ferrarinál. A bajnoki hajrában hagyják, hogy a végső győzelemre esélytelen pilótájuk kirakja a pályáról a bajnokesélyest és hogy pontokat raboljon tőle. Még szerencse, hogy Aberdein megtáltosodott, így Ticktum nem állhatott dobogóra. Szép az egyenlősdi meg minden, de többek között a ferrari 2. éve képtelen behúzni a vb-t ezzel a hozzáállással. Remélem ezek a pontok nem fognak hiányozni a végső elszámolásnál.

  24. Nando:
    Ez a feltámadás a semmiből nagyon csalóka a Prema “fejlesztet” valamit, már olvastam olyan konteót is, hogy a motorvezérlésben ügyeskedtek, ami Micknek nagyon kedvező, hirtelen meglett az egykörös tempó az autó meg olyan stabil, hogy meg se moccan alatta (még nedves körülmények között sem) és itt jön képbe a másik konteó és egy kis párhuzam apukával, hogy nála is létezhet ebben a bizonyos vezérlésben egy nagyon fura anomália, amit nem másnak mint kipörgésgátlónak hívnak.. 😉 Mindenki kezelje helyén ezeket, vannak rosszindulatú feltevések, de több mint furcsa ez a hirtelen jött nagy feltámadás ! 😀
    Én nem bánnám, ha már jövőre betennék a Toroba, akkor legalább kiderülne minek is köszönhető ez a hatalmas forma javulás.

    Ez elég szomorú, hogy ha valaki elkezd jó teljesítményt nyújtani, akkor már egyeseknek muszáj valami csalást vagy összeesküvéses elméletet belelátni, függetlenül attól, hogy az FIA nyilván folyamatosan ellenőrzi az autókat és egy rivális csapatot se hallottunk panaszkodni, hogy valami furcsaságot tapasztaltak volna a Prema kocsijaival kapcsolatban. Egy olyan kategóriában, ahol egyen kaszni van ott apróságokon is múlhat a siker, mert mondjuk egy fél mp-s lemaradásba az elsőhöz képest már lehet, hogy belefér 10 ember és figyelembe véve, hogy előzni itt se egyszerű, azzal már egyből leírtad a versenyedet, ha valami rendkívüli nem történik. Ehhez meg, hogy ilyen kisebb különbségeket ledolgozzanak elég, ha rájönnek valamire a beállításoknál, ami kedvez az adott versenyző stílusának meg ott van az a plusz mentális löket, amit egy első pole pozíció meg egy első győzelem jelent.

  25. Nando:
    Ez a feltámadás a semmiből nagyon csalóka a Prema “fejlesztet” valamit, már olvastam olyan konteót is, hogy a motorvezérlésben ügyeskedtek, ami Micknek nagyon kedvező, hirtelen meglett az egykörös tempó az autó meg olyan stabil, hogy meg se moccan alatta (még nedves körülmények között sem) és itt jön képbe a másik konteó és egy kis párhuzam apukával, hogy nála is létezhet ebben a bizonyos vezérlésben egy nagyon fura anomália, amit nem másnak mint kipörgésgátlónak hívnak.. 😉 Mindenki kezelje helyén ezeket, vannak rosszindulatú feltevések, de több mint furcsa ez a hirtelen jött nagy feltámadás ! 😀
    Én nem bánnám, ha már jövőre betennék a Toroba, akkor legalább kiderülne minek is köszönhető ez a hatalmas forma javulás.

    a kipörgésgátló az nagyon erős, plusz annak tömege is van. nem úgy megy az csakhogy beépítjük és megy. itt egyértelmű h a prema csapat szinten talált vmit hiszen svárcmán is rendre ott van a dobogón és a futamgyőzelemhez is 1 secre szokott lenni. sztem valamit fejlesztettek a kocsin, h mit azt úgysem fogjuk megtudni, de legalább a másik srác is megkapja

  26. Az igazságot úgy se fogjuk emgtudni, de én is azt hiszem nem kell elrugaszkodni nagyona konteokkal, hogy túlmentek volna e azon a határon amin belül mozoghattak. Nyilván vannak pl-k mint Stroll, de itt nagyon nem mindegy kikről van szó. Tudjuk kikről is van szó, milyen névről és itt a Schumacher név mint brand még mindig magasabban áll mint Micknek az óhajai,ha vannak és Strollt plnak vettük, az óhajait a fiával szemben. Ezt azért Kehm is nagyon jól tudja, nagyon jól ismerte Michaelt, az elveit. Tény ő is szerette feszegetni a határokat, de itt amikre gondolnak sokan szerintem elvetik mert egyben átverés lenne,a fiúval szemben is, nem lehet ilyenbe belemenni. AZt is emgmondta Kehm, a F1 dolgot nagyon okosan kell kezelniük majd ha ott tartanak, mivel ő irányítja az egész Schumacher brandet meg kba birodalmukat, okos nő tudja mivel engedheti őt ide, a környezetében is. Szerintem ez a fiú nagyon intelligens és értelmes, nem véletlenül mondja abban hogy az apja nyomába lépjen egy komoly cél neki, nagyon nehéz és sok munkával jár. A srác ezt nem könnyen és olcsó módon akarja, azt a deszkát akarja megugrani, ha egyszer odaért.

  27. A probléma ott kezdődik, hogy egy utánpótlás kategóriában csak beállításbeli különbségeknek szabadna lennie. Nem tartom helyesnek az évközi fejlesztéseket, az eltérő motorbeszállítókat, az autók egyénekre szabását.
    Torzít, és az esélyegyenlőség vész el pont sajnos.

  28. Én nem gondolonám, hogy feltétlenül összeesküvés elméleteket kéne gyártani Mick feljavulásával kapcsolatban. A Prema messze a legkiemelkedőbb csapat az F3-ban, állandóan próbálgatnak, tesztelgetnek év közben is, megvan hozzá a hátterük. Nem egyszer előfordult már korábban is, hogy döcögősebb, hullámzóbb volt eleinte a teljesítményük, aztán később egyre stabilabban hozták az eredményeket. Most is nyilván találtak valamit, ami Micknek és Svartzmannak különösen fekszik. (Persze Stroll esete az más tészta két évvel ezelőttről, őt tényleg extrém módon megtolták.)

  29. Ez a feltámadás a semmiből nagyon csalóka a Prema “fejlesztet” valamit, már olvastam olyan konteót is, hogy a motorvezérlésben ügyeskedtek, ami Micknek nagyon kedvező, hirtelen meglett az egykörös tempó az autó meg olyan stabil, hogy meg se moccan alatta (még nedves körülmények között sem) és itt jön képbe a másik konteó és egy kis párhuzam apukával, hogy nála is létezhet ebben a bizonyos vezérlésben egy nagyon fura anomália, amit nem másnak mint kipörgésgátlónak hívnak.. 😉 Mindenki kezelje helyén ezeket, vannak rosszindulatú feltevések, de több mint furcsa ez a hirtelen jött nagy feltámadás ! 😀
    Én nem bánnám, ha már jövőre betennék a Toroba, akkor legalább kiderülne minek is köszönhető ez a hatalmas forma javulás.

  30. Zasalamel:
    Francba Shvartzman megtörte Sumi győzelmi sorozatát 🙁 Mick “csak” második lett.. 😀

    De ügyesek voltak, hogy vigyáztak egymásra a rajt után, voltak meleg pillanatok, mikor centikre voltak egymástól, szépen behozták az 1-2 helyre és Prema bajnok lett. 🙂

    brutális, amiről tegnap beszéltem.

    Grat neki, be kell húzni ezt a bajnokságot, be kellene.

  31. Saba: Hát de tényleg, szét izgultam magam a motogp-n, miközben az f1-ben a kék zászlókért megy a rinya. Egyébként nekem nincs bajom Markezzel, ilyen mentalitással bírnak az igazán nagyok szinte minden sportágban. Rossi nekem kicsit átment Alonsoba, túl sok lett nála a politika, amit sajnálok.

    Azért zárójelbe érdemes megjegyezni, hogy a yamaha évek óta egy rakás barna kupac… minden esetre baromi jó futamok vannak, most már rendszeresen kuktatok a stream után, ahogy a dtm-es versenyek kapcsán is teszek. Jó kis szériák, lehetne az f1-ben is több ilyen csata.

  32. Francba Shvartzman megtörte Sumi győzelmi sorozatát 🙁 Mick “csak” második lett.. 😀

    De ügyesek voltak, hogy vigyáztak egymásra a rajt után, voltak meleg pillanatok, mikor centikre voltak egymástól, szépen behozták az 1-2 helyre és Prema bajnok lett. 🙂

  33. Zasalamel:
    Nem tudom mi történt velem, de én meg az f3-at várom a legjobban. xD

    Én a DTM-mel vagyok így. Talán a legjobb showt nyújtó autóverseny manapság. A helyszínen nézni pedig külön élmény, mindenki azon van, hogy a néző a lehető legtöbbet kapja. Ezen a hétvégén Spielbergben például beengedték a nézőket a rajtrácsra a futamot megelőző 3/4 órában. Ezen felül potom összegért járkálhatsz a paddockban és a boxban. Továbbá ha regisztrálsz a dtm.com-on, akkor részt vehetsz sorsolásokban és különböző tour-okat nyerhetsz, amelyek során körbevezetnek például a race control vagy televíziós helyiségekben, de csapatokhoz is betekintést nyerhetsz.

  34. F1890: jah, én nem kedvelem őt. de be kell vallani h a mezőny fölött áll jelenleg. és én idénl jobban is várom a motogp-t mint f1-et, mert ott a két ducati és a mm mindig egymásra talál. az ilyen bohóc pályákon meg mint monaco ring és a többi semmi nem történik f1-en

    Hát de tényleg, szét izgultam magam a motogp-n, miközben az f1-ben a kék zászlókért megy a rinya. Egyébként nekem nincs bajom Markezzel, ilyen mentalitással bírnak az igazán nagyok szinte minden sportágban. Rossi nekem kicsit átment Alonsoba, túl sok lett nála a politika, amit sajnálok.

  35. Saba:
    OFF: Néztétek a motogp-t. Na gyerekek, ezt nevezik test-test elleni csatának. Lehet hogy egy arrogáns p*cs ez a Markez,de hogy egy kib..szott zseni a biztos.

    jah, én nem kedvelem őt. de be kell vallani h a mezőny fölött áll jelenleg. és én idén sokszor jobban is várom a motogp-t mint f1-et, mert ott a két ducati és a mm mindig egymásra talál. az ilyen bohóc pályákon meg mint monaco ring és a többi semmi nem történik f1-en

  36. Stonefly:
    Bevallom őszintén szkeptikus vagyok ezzel a fene nagy feltámadással. Ha sokan hajlamosak elhinni hogy az f1 egy színház akkor nekem is lehetnek kételyeim a most látottakkal. A srác ha most nem villantott volna elfeledte volna a nagy átlag, de villantott..

    Lényeg, hogy élvezze a nép. Ha úgy lesz, úgyis ki fog hullani. Addig meg mi Schumisok szorítunk neki.

  37. Bevallom őszintén szkeptikus vagyok ezzel a fene nagy feltámadással. Ha sokan hajlamosak elhinni hogy az f1 egy színház akkor nekem is lehetnek kételyeim a most látottakkal. A srác ha most nem villantott volna elfeledte volna a nagy átlag, de villantott..

  38. Saba: Bolond lenne odamenni. Még a ferrarinak és a mercinek sem kötelezték el magukat, nemhogy a rb-nek. Tuti f2-be megy jövőre. Ahogy látom egyébként a merci jobban törődik vele, de amíg a csapat nem tud egy Ocont autóba ültetni nincs értelme fiatalokkal foglalkozniuk.

    Nem tudom szerintem a Mercedeshez egyre közelebb kerülnek, tavaly nagyköveti szerepet is kapott. és ezért nem megbántva se Ocon, se senkit, de ezt a Mercedes is máshogy fogja kezelni, nem úgy mint ahogy msot Pascalt, Ocont vagy bárkit kezel. A Mercedesnek Michael nagyon sokáig a nagykövete volt, Zetsche aki jóbarátja volt mindig is azt mondta abalesete miatt sem fogja megszüntetni ezt a partnerséget, pár éve mondta. Mivel ezt a feladatot nem tudta ellátni, továbbra sem, Mick is szerepet kapott. deutsche vermögensberatung is mögötte áll. Nehéz elképzlni, sőt egyre jobban hogy ebből nem mercedes lesz későbbiekben. RB féle dolgot én is kizárom.

  39. Saba: Bolond lenne odamenni. Még a ferrarinak és a mercinek sem kötelezték el magukat, nemhogy a rb-nek. Tuti f2-be megy jövőre. Ahogy látom egyébként a merci jobban törődik vele, de amíg a csapat nem tud egy Ocont autóba ültetni nincs értelme fiatalokkal foglalkozniuk.

    sztem mick szempontjából a legjobb lehetőség a sauber lenne (miután f2-ben már úgy virít mint most) vagy a toro. merci sztem hatalmas kapufa jelenleg, annyi emberük van h nem tudnak még velük sem mit kezdeni.de sztem jelenleg hiba lenne f1-be egyből beleugrani, 1-2 évet még bőven fejlődhetne f2-ben. és ahogy olvasom a terveiket, nem is akarnak kapkodni.

  40. andrea1:
    A marca megint elkezdte hogy a Red Bull érdeklődik Mick után.

    Bolond lenne odamenni. Még a ferrarinak és a mercinek sem kötelezték el magukat, nemhogy a rb-nek. Tuti f2-be megy jövőre. Ahogy látom egyébként a merci jobban törődik vele, de amíg a csapat nem tud egy Ocont autóba ültetni nincs értelme fiatalokkal foglalkozniuk.

  41. Sidious:
    Megvan sorozatban az 5. győzelem is és így, hogy Ticktum kiesett már 43 ponttal vezeti az összetettet. Ezt innen már csak elveszíteni lehet 4 futammal a vége előtt, főleg, hogy a következő versenyen is a poleból fog indulni Mick.

    Az azért még 4×25 pont. Klasszisok is buktak már el vb címet nagyobb előnyből. Viszont a prema már ma bajnok lehet.

  42. F1890: és mondtam én h csak klasszisokból áll az f1? nem. kell a hely a perez hulk és társaiknak is ahogy dc irvine és a többi is 10+ éven át ott volt. véleményem meg csak lehet, remélem ezt megengeded. ugyanígy megvolt a véleményem strollról biacnhiról, norrisról, russelről de még wehrleinről is.

    Nem azt mondtam, hogy ne legyen véleményed, csak olyan tipikus magyar mentalitás ez, hogy végre történik valami jó, valakinek végre sikerül túllépni a saját árnyékán és sikereket elérni és mi ahelyett hogy értékelnénk ezt, mindjárt keressük a kritizálni valót a történetben. Nem kéne már megtanulni örülni a mának? Mick lehet nem lesz bajnok az f3-ban, az f2-ben, lehet be sem jut az f1-be (bár ez talán meglepne). Most jól megy, sokan örülünk neki, majd meglátjuk mit hoz a holnap.

  43. Saba: Egyértelmű, hogy történt változtatás az autóval kapcsolatban, ez hol probléma? Ennek én örülök, mert valszeg ez is segített a kis Schuminak javítani a kvalis teljesítményén. A lényeg, hogy amíg hozza ami az autoban van, okés a srác nekem. Korábban jó volt a sűrűjében, most láthatjuk, hogy elől is képes kiegyensúlyozott teljesítményre és ez a lényeg.

    Amúgy szerintem az sose volt kérdés, hogy milyen mezőnyben, tud menni és nagyon jól tudja felmérni a helyzeteket, a kell nagyon agresszív és az sem gond hogy élen mennyire tudatos, betudja osztani magát, talán egy ilyen párbajt veszettt el még f4-ben mikor újraindításnál elvesztette az első helyet…de amúgy nagyon tudja ezeket kontrollálni, ésszel. Lásd az első f4-es versenyhétvégén ugye nyert, mekkora nyomással, a nyomáskezelési leckéket minden egyes étvgén eddig emgkapta már a figyelem miatt is. Az időmérő az valóban gyengepont

  44. Saba: Miért kell folyton azon agyalni, hogy klasszis-e Mick vagy sem? Most jól megy azt kész. Még be sem tette a lábát az f1-be, de már tuti hogy nem lesz vb …. Nem kell úgy tenni,mintha az f1 csupa klasszisokból állna, mert nagyon nem.

    és mondtam én h csak klasszisokból áll az f1? nem. kell a hely a perez hulk és társaiknak is ahogy dc irvine és a többi is 10+ éven át ott volt. véleményem meg csak lehet, remélem ezt megengeded. ugyanígy megvolt a véleményem strollról biacnhiról, norrisról, russelről de még wehrleinről is.

  45. Saba: Tavaly az f3-ban volt, hogy egész futamon neki volt az egyetlen értékelhető megmozdulása. A sűrűjében egész sokat tartózkodott már, azzal nem volt gond. Inkább új dolog ez neki, mármint hogy az elejéből kell rajtol mint a tömeget túlélni.

    Az nem f3 volt hanem f4, most van f3-ban 😀

  46. Zasalamel: Az első helyről magabiztosan tudja nyerni futamokat, ezt már biztosan kijelenthetjük. Arra leszek majd kivi, hogy az F2-ben a mezőny sűrűjében h fog majd boldogulni, lesz rá alkalma mivel fordított rajtrács is lesz.

    Tavaly az f3-ban volt, hogy egész futamon neki volt az egyetlen értékelhető megmozdulása. A sűrűjében egész sokat tartózkodott már, azzal nem volt gond. Inkább új dolog ez neki, mármint hogy az elejéből kell rajtol mint a tömeget túlélni.

  47. Saba: Egyértelmű, hogy történt változtatás az autóval kapcsolatban, ez hol probléma? Ennek én örülök, mert valszeg ez is segített a kis Schuminak javítani a kvalis teljesítményén. A lényeg, hogy amíg hozza ami az autoban van, okés a srác nekem. Korábban jó volt a sűrűjében, most láthatjuk, hogy elől is képes kiegyensúlyozott teljesítményre és ez a lényeg.

    Az első helyről magabiztosan tudja nyerni futamokat, ezt már biztosan kijelenthetjük. Arra leszek majd kivi, hogy az F2-ben a mezőny sűrűjében h fog majd boldogulni, lesz rá alkalma mivel fordított rajtrács is lesz. Jó lenne már az első évében az 1-2 helyet elérni az F2-ben is és akkor jöhet az F1! 😀

  48. F1890: a véleményemet továbbra is tartom, h nem lesz belőle vb én nem látom benne az extrát. még norris-russelről sem vagyok meggyőződve h vmit alkotnak f1-ben, de őket előrébb sorolom micknél.pl stroll is behúzta f3-at igaz ott olyan kiváltságos helyzetben volt h ő kb űrhajóval ment a többiek meg fapadossal.
    jelenleg csak a prema formajavulásáról írtam, az h mit olvasol mögéje az már te problémád. kétségtelen h váratlanul kerültek az élre minden egyes futamon, nekem ez furcsa.

    Miért kell folyton azon agyalni, hogy klasszis-e Mick vagy sem? Most jól megy azt kész. Még be sem tette a lábát az f1-be, de már tuti hogy nem lesz vb …. Nem kell úgy tenni,mintha az f1 csupa klasszisokból állna, mert nagyon nem.

  49. Saba: Egyértelmű, hogy történt változtatás az autóval kapcsolatban, ez hol probléma? Ennek én örülök, mert valszeg ez is segített a kis Schuminak javítani a kvalis teljesítményén. A lényeg, hogy amíg hozza ami az autoban van, okés a srác nekem. Korábban jó volt a sűrűjében, most láthatjuk, hogy elől is képes kiegyensúlyozott teljesítményre és ez a lényeg.

    igen, jól megy mick, tavaly is jól ment a futamokon, csak kvalikon volt gyengébb. mostanra ez is összeállt neki. kiv vagyok f2-ben melyik csapathoz fog menni, és ott pl kvalikon h fog muzsikálni. mondjuk ott még az szerencsésebb is egy újoncnak mert ott fordított rajtrács van, így ha még tegyük fel kvalikon nem is lesz egyből jó simán nyerhet 2. futamokat

  50. F1890: nem rémlik, annyit mondtam h nem sázmottevő a különbség. itt most a a premas megtáltosodásról beszélek mert nem csak mick került az élre hanem a társai is, leszámítva a kínait. mondjuk strollnak anno állítólag egyedi felfüggesztést is gyártottak, nemtom h itt mi van, csak fura h egyik pillanatról a másikra a prema ennyire baszott jó lett. mick futamtempója már tavaly is okés volt, kvalin fejlődött hirtelen olyan szintet ami durca kateg

    Egyértelmű, hogy történt változtatás az autóval kapcsolatban, ez hol probléma? Ennek én örülök, mert valszeg ez is segített a kis Schuminak javítani a kvalis teljesítményén. A lényeg, hogy amíg hozza ami az autoban van, okés a srác nekem. Korábban jó volt a sűrűjében, most láthatjuk, hogy elől is képes kiegyensúlyozott teljesítményre és ez a lényeg.

  51. andrea1: Ezt senki sem firtatta szeritnem már hetekkel ezelőtt se,megérkeztél, örömteli 😀 csak ahogy elkezdted, nem akarsz konteokat gyártani, de akarod valamire fogni, rosszindulatú lennék akkor ezzel cska önigazolást akarsz Mick nem lehet ennyire jó, mert te már kategorizáltad 1-2 -3 éve.

    a véleményemet továbbra is tartom, h nem lesz belőle vb én nem látom benne az extrát. még norris-russelről sem vagyok meggyőződve h vmit alkotnak f1-ben, de őket előrébb sorolom micknél.pl stroll is behúzta f3-at igaz ott olyan kiváltságos helyzetben volt h ő kb űrhajóval ment a többiek meg fapadossal.
    jelenleg csak a prema formajavulásáról írtam, az h mit olvasol mögéje az már te problémád. kétségtelen h váratlanul kerültek az élre minden egyes futamon, nekem ez furcsa.

  52. F1890: ha váratlan bekövetkezett esemény következik be én szeretek a dolgok mögé nézni, és ahogy nézem schwartzman is hirtelen ugrott olyan magasságokba h zsinorban 7 dobogó , tehát elmondható h a prema mint csapat is vmit talált.

    Ezt senki sem firtatta szeritnem már hetekkel ezelőtt se, megérkeztél, örömteli 😀 csak ahogy elkezdted, nem akarsz konteokat gyártani, de akarod valamire fogni, rosszindulatú lennék akkor ezzel cska önigazolást akarsz Mick nem lehet ennyire jó, mert te már kategorizáltad 1-2 -3 éve.

  53. Saba: Hm. amikor tavaly le mertem írni, hogy a volsvagen jobb mint a merci motor és Norris a carlinnal sorra húzta be vele a futamokat, akkor simán leoltottál.

    nem rémlik, annyit mondtam h nem sázmottevő a különbség. itt most a a premas megtáltosodásról beszélek mert nem csak mick került az élre hanem a társai is, leszámítva a kínait. mondjuk strollnak anno állítólag egyedi felfüggesztést is gyártottak, nemtom h itt mi van, csak fura h egyik pillanatról a másikra a prema ennyire baszott jó lett. mick futamtempója már tavaly is okés volt, kvalin fejlődött hirtelen olyan szintet ami durca kateg

  54. andrea1: de azokat gyártasz 😀 semmi gond 🙂

    ha váratlan bekövetkezett esemény következik be én szeretek a dolgok mögé nézni, és ahogy nézem schwartzman is hirtelen ugrott olyan magasságokba h zsinorban 5 dobogó , tehát elmondható h a prema mint csapat is vmit talált.

  55. F1890:
    nem szeretem a konteókat, de eléggé érdekes h az összes premas most hirtelen megtáltosodott. fura h ma is 1-3 lett, az elmúlt 4 futamon meg 1-2 biztos megvolt mick schwartzman miatt. egyébként azt suttogják h a merci fejlesztett picit a motoron – nemtom ennek mennyi valóságalapja van

    Hm. amikor tavaly le mertem írni, hogy a volsvagen jobb mint a merci motor és Norris a carlinnal sorra húzta be vele a futamokat, akkor simán leoltottál.

  56. F1890:
    nem szeretem a konteókat, de eléggé érdekes h az összes premas most hirtelen megtáltosodott. fura h ma is 1-3 lett, az elmúlt 4 futamon meg 1-2 biztos megvolt mick schwartzman miatt. egyébként azt suttogják h a merci fejlesztett picit a motoron – nemtom ennek mennyi valóságalapja van

    de azokat gyártasz 😀 semmi gond 🙂

  57. nem szeretem a konteókat, de eléggé érdekes h az összes premas most hirtelen megtáltosodott. fura h ma is 1-3 lett, az elmúlt 4 futamon meg 1-2 biztos megvolt mick schwartzman miatt. egyébként azt suttogják h a merci fejlesztett picit a motoron – nemtom ennek mennyi valóságalapja van

  58. Cybergyerek: Jaja, kevésbé kerül szóba, de ő is szépen megtáltosodott. Mondjuk ezzel együtt poén, hogy az utóbbi futamokon mind a négyszer ő lett második Mick mögött és nem volt legalább egy eset, amikor mondjuk fordítva végeztek volna.

    </blockquote
    Úgy néz ki, poleból tudja hozni Mick a futamokat. Ma is egész jó kis csatát vívtak az elején az orosszal. Féltem is, nehogy kiverjék egymást a versenyből. Eygszer lett volna lehetősége előtte végezni, de akkor a kis Schumi lerajtolta őt.

  59. Saba:
    Ez az! Megvan holnapra is a két pole. Remélem nem remeg meg a lába és behúzza a bajnoki címet. Valamit nagyot eltaláltak az autóval, folyamat dícséri, hogy milyen jó vezetni. Svartzmannak is fekszenek az újítások, egész jól megy újonc létére.

    Jaja, kevésbé kerül szóba, de ő is szépen megtáltosodott. Mondjuk ezzel együtt poén, hogy az utóbbi futamokon mind a négyszer ő lett második Mick mögött és nem volt legalább egy eset, amikor mondjuk fordítva végeztek volna. 😀

  60. Ez az! Megvan holnapra is a két pole. Remélem nem remeg meg a lába és behúzza a bajnoki címet. Valamit nagyot eltaláltak az autóval, folyamat dícséri, hogy milyen jó vezetni. Svartzmannak is fekszenek az újítások, egész jól megy újonc létére.