Amerikai Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 14:00
2. szabadedzésPéntek 18:00
3. szabadedzésSzombat 15:00
IdőmérőSzombat 18:00
FutamVasárnap 18:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. .cmr.: “gy szar és unalmas futam volt”

    pff ember, neked mi volt az utolsó izgalmas futam? Nem mondom hogy ez volt a legjobb futam idén, de egy laza 8at simán megért a 10ből. És ha nem szezon vége lenne ahol már kb nem számít, hanem mondjuk közepe, és nyílt a bajnokság akkor akár 9 pontot is adnék érte. 3MPen belül 3 különböző autó az utolós 14 körben, és ne mond h nincs gumielőny, mert HAM frissebb gumikon volt, és mercivel ment rednult ellen. Egyáltalán nem volt egyértelmű hogy Maxot megelőzi-e v sem.

  2. KIMI AND THE RED POWER: Ha neked nem elég az, hogy kerék a kerék ellen összecsap Kimi Hamiltonnal, Verstappen Hamiltonnal, Vettel Bottas-szal, majd az utolsó etapban folyamatosan ér össze az első 3, akik az utolsó körökben bőven 3 mp-en belül vannak és fogalmad sincs, hogy a végén ki jön ki ebből győztesként, akkor ez a sport nem neked való.

    Hatalmas “összecsapások” voltak igen. Én elhiszem, hogy neked izgalmas volt a koca győzelem miatt, és véresre kapartad a puncid az egész futam alatt, de számomra egyértelmű volt, hogy marad az első hármas pozíciója a végéig, mert senki nem volt gumi előnyben. Egy szar és unalmas futam volt, ezen nincs mit szépíteni. Magnussen sem csinált semmit, így benne is csalódtam, Szumó meg feleslegesen generálta a feszültséget a verseny alatt. Ha nem basszák el Hamilton korai kihozatalát, vélhetően bekocog elsőként, de így most Rajkó a sztár, hogy egy VB-t tudó kocsival kapott egy potya dobogó felső fokát ennyi év után. Szánalom…

  3. KIMI AND THE RED POWER: Ez egyértelmű, de rajt után borzasztó nehéz ezt lekövetni. Ha visszaemlékszel a Francia GP-re, Kimi azért esett vissza, mert a pályán maradt, és nem a többiekhez hasonlóan levágta a kanyart. Igazságtalan amikor valaki azért veszít pozíciót, mert szabályosan közlekedik, de ezért büntetni is nehéz valakit, amikor hirtelen elrántja a kormányt a tumultusban, és fogalma nincs arról, hogy ki volt előtte és mögötte.

    ezert vannak a birak, meg a csapatok. Nem kell buntetni, tajekoztatni kell oket, hogy adjak vissza a poziciot es ha nem, akkor buntetes. Lattunk mar erre is peldat, mikor a csapat szolt, hogy vissza kell adni a poziciot, vagy buntetnek.
    Max 3 embert elozott meg abban a kanyarban (ebbol 2 utkozott, de tovabbmentek) valamint ugy atrongyolt, hogy azzal a lendulettel megelozott megegyet kozvetlenul a kovetkezo kanyarban. Ez mar ugy van fent a neten, hogy zsenialis manover a baleset elkerulesere.

  4. Denis Hunter: nem is az a lenyeg, legyen jogos. Szerintem baleset elkerulesekor az mondjuk megengedett (elnezheto) hogy idobeli elonyt szerezzen valaki, na de poziciokat ne szerezzen a palyan kivul, akarmilyen okbol tert le rola.

    Ez egyértelmű, de rajt után borzasztó nehéz ezt lekövetni. Ha visszaemlékszel a Francia GP-re, Kimi azért esett vissza, mert a pályán maradt, és nem a többiekhez hasonlóan levágta a kanyart. Igazságtalan amikor valaki azért veszít pozíciót, mert szabályosan közlekedik, de ezért büntetni is nehéz valakit, amikor hirtelen elrántja a kormányt a tumultusban, és fogalma nincs arról, hogy ki volt előtte és mögötte.

  5. KIMI AND THE RED POWER: Alonso azért kapott büntetést, mert veszélyesen tért vissza a pályára, nem a kijelölt útvonalon, 2 alkalommal is, mindkétszer előnyt szerezve.

    nem is az a lenyeg, legyen jogos. Szerintem baleset elkerulesekor az mondjuk megengedett (elnezheto) hogy idobeli elonyt szerezzen valaki, na de poziciokat ne szerezzen a palyan kivul, akarmilyen okbol tert le rola.

  6. Denis Hunter:
    ismet vegigertem a hozzaszolasokon 😀
    1. Kiminek gratula, teljesen megerdemelten nyert, szepen ment vegig. Ezt mar mashova is irtam.
    2. Max is esznel volt es a gumistrategiaja, meg a hozzaszolasa ismet megmutatta, hogy a Pirelli mekkora szutyok termeket bocsajt a versenyzok reszere. A lagyabb gumi tobbet kibirt, mint a sarga, viszont a kemenyebb gyorsabb volt. Kesz katasztrofa. Max teljesitmenyenel azonban megjegyeznem, ha Sainz kapott 5 mp-et, mert kiszelesitette a palyat es megelozte az egyik FI-t, kozben Max az S kanyaroknal egyenesen atment es lett az elso kor vegere kb 10. Kulonbseg, hogy ott balesetet is el kellett kerulni, de azert megiscsak erdekes volt szamomra. Elvileg Alonso is balesetet kerult el legutobb, amikor Stroll kiszoritotta es atment egyenesen a kanyaron.
    3. Hamnal ott rontottak el, hogy sokat vartak a masodik cserevel. Ha visszahozzak masodiknak, akkor azt meg is tarthatta volna. Bajnok igy sem lett volna a vegeredmenyt nezve, de Max helyett Kimit tamadhatta volna es ha nem is elozi meg, a gyozelemert mehetett volna a harc sokkal tobb koron keresztul.
    Amugy jo verseny volt (sajnos nem McLaren szempontbol) Hamiltonnak boven eleg az is, hogy egy elcseszett futamon is novelte elonyet Vettellel szemben.

    Alonso azért kapott büntetést, mert veszélyesen tért vissza a pályára, nem a kijelölt útvonalon, 2 alkalommal is, mindkétszer előnyt szerezve.

  7. ismet vegigertem a hozzaszolasokon 😀
    1. Kiminek gratula, teljesen megerdemelten nyert, szepen ment vegig. Ezt mar mashova is irtam.
    2. Max is esznel volt es a gumistrategiaja, meg a hozzaszolasa ismet megmutatta, hogy a Pirelli mekkora szutyok termeket bocsajt a versenyzok reszere. A lagyabb gumi tobbet kibirt, mint a sarga, viszont a kemenyebb gyorsabb volt. Kesz katasztrofa. Max teljesitmenyenel azonban megjegyeznem, ha Sainz kapott 5 mp-et, mert kiszelesitette a palyat es megelozte az egyik FI-t, kozben Max az S kanyaroknal egyenesen atment es lett az elso kor vegere kb 10. Kulonbseg, hogy ott balesetet is el kellett kerulni, de azert megiscsak erdekes volt szamomra. Elvileg Alonso is balesetet kerult el legutobb, amikor Stroll kiszoritotta es atment egyenesen a kanyaron.
    3. Hamnal ott rontottak el, hogy sokat vartak a masodik cserevel. Ha visszahozzak masodiknak, akkor azt meg is tarthatta volna. Bajnok igy sem lett volna a vegeredmenyt nezve, de Max helyett Kimit tamadhatta volna es ha nem is elozi meg, a gyozelemert mehetett volna a harc sokkal tobb koron keresztul.
    Amugy jo verseny volt (sajnos nem McLaren szempontbol) Hamiltonnak boven eleg az is, hogy egy elcseszett futamon is novelte elonyet Vettellel szemben.

  8. .cmr.: Még egy pici életet hozzunk a topicba.

    Jó nagy szar volt ez a futam is… Én már a felénél sokszor csak aludtam, Szumó mesterségesen generált utolsó két körös feszültsége meg egyenesen felébresztett, mikor matekozott, hogy lehet meg a Hammer vb… Mindig adok egy utolsó esélyt a magyar közvetítésnek, de egy halom recska az egész.

    Ha neked nem elég az, hogy kerék a kerék ellen összecsap Kimi Hamiltonnal, Verstappen Hamiltonnal, Vettel Bottas-szal, majd az utolsó etapban folyamatosan ér össze az első 3, akik az utolsó körökben bőven 3 mp-en belül vannak és fogalmad sincs, hogy a végén ki jön ki ebből győztesként, akkor ez a sport nem neked való.

  9. Én azért megnézem mégegyszer de most már mindenféle kommentár nélkül csak eredeti atmoszféra hanggal…

    .cmr.: Még egy pici életet hozzunk a topicba.

    Jó nagy szar volt ez a futam is… Én már a felénél sokszor csak aludtam, Szumó mesterségesen generált utolsó két körös feszültsége meg egyenesen felébresztett, mikor matekozott, hogy lehet meg a Hammer vb… Mindig adok egy utolsó esélyt a magyar közvetítésnek, de egy halom recska az egész.

  10. Bogyi007:
    Még egy pici életet hozzunk a topicba. 😀

    Innentől macskákkal is ki lehet spórolni a motorhangokat?

    Még egy pici életet hozzunk a topicba.

    Jó nagy szar volt ez a futam is… Én már a felénél sokszor csak aludtam, Szumó mesterségesen generált utolsó két körös feszültsége meg egyenesen felébresztett, mikor matekozott, hogy lehet meg a Hammer vb… Mindig adok egy utolsó esélyt a magyar közvetítésnek, de egy halom recska az egész.

  11. Lordring:
    Jó ég, utoljára a kétezres évek közepe táján láttam Kimit ilyen hibátlanul, jó értelemben véve agresszíven versenyezni. Ezt a futamot most élvezet volt miatta nézni, pedig tőlem sem sok jót kapott mostanában. Vettel megint túltolta, meg sem lepődtem már, szerintem ő akkor lesz a Ferrarival vagy bárki mással megint bajnok, ha a kocsija egyértelműen és folyamatosan gyorsabb lesz a mezőnynél.

    Monzában pont ugyanígy versenyzett, ott viszont a Ferrari darálta le a gumikat.

  12. Micsoda egy futam volt ez, vártam az izgalmat, de hogy ennyire pazar előadást látunk, ezt nem gondoltam volna. Kimi régi önmagát idézte, rettentő precíz volt, kőkemény ameddig a határokat ki lehet tolni, Ham elleni védekezése valamit vissza hozott a régi képsorokból, kajáltam nagykanállal azokat a köröket, kopott-gatya ultrákon hogyan visszaverte a britet, na az volt a tehetség és a rutin egyvelege. Mindig is méltatlannak éreztem azt az egy címet vele kapcsolatban, de az ilyen szituációk mutatják mekkora bajnok is ő.
    Akit még meg kell dicsérni az Verstappen, rengeteget szapulom a srácot, de az utolsó traktusban végre nem csinált hülyeséget, felépítették a versenyt a csapattal, kemény volt de közben meghagyta a helyet a másiknak, kár hogy két hete nem sikerült így kivitelezni, jó volt ezt látni.
    Kijárt Kiminek a győzelem és a sors egyszer elvesz, máskor visszaad, monza óriási ünnep lett volna, de ez a tegnapi is legalább akkora öröm. Szép volt Kimi, mint a régi szép időkben, hiányozni fogsz a ferrariból!

  13. Jó ég, utoljára a kétezres évek közepe táján láttam Kimit ilyen hibátlanul, jó értelemben véve agresszíven versenyezni. Ezt a futamot most élvezet volt miatta nézni, pedig tőlem sem sok jót kapott mostanában. Vettel megint túltolta, meg sem lepődtem már, szerintem ő akkor lesz a Ferrarival vagy bárki mással megint bajnok, ha a kocsija egyértelműen és folyamatosan gyorsabb lesz a mezőnynél.

  14. Ezen a futamon Kimi volt a legjobb, megérdemelten győzött! Végig a kezében tartotta a futamot. Szép volt Kimi! Miért nem megy ez a teljesítmény minden futamon? Vettelnél meg én megértem, hogy kockáztat, mert mit csináljon? Álljon be vonatozni és így kísérje Hamit a bajnoki címig? Nem ezt teszi ami szerintem nagyon helyes, de sajnos ész nélkül teszi a kockáztatást és minden mindegy alapon versenyez. Meg azért szerencséje sincs, nem szoktak ezek a kocsik ennyire pörögni mint a büdös bogár. Ennek az évnek már így is úgy is vége, jövőre össze kell kapnia magát és a Ferrarinak is kell egy terv az év végi keleti versenyekre, mert minden évben itt megy el a bajnokság.

  15. Zasalamel: Nem lett volna jó kimenni, mert akkor beszorult volna Bottas mögé, most kivételesen perfectül taktikázott a ferrari, fura… 😀

    Lényegében pont Bottas miatt az egyetlen járható út volt az ha kint maradnak. Szerencse volt, hogy a gumikezelés Kimi kezére játszott, mert nagyon tartottam egy Monza 2-től. Teljesen lutri volt ez a verseny, de október 21. ismét Räikkönennek hozott szerencsét, aki mindemellett elképesztő agresszívan és tökéletesen ment ezen a versenyen.

  16. Bogyi007:
    Hogy visszatérjünk a versenyre.
    A Mercedes szerintem most konkrétan verheti a fejét a falba hogy éppen az ő rádiós adásukat adták be a VSC alatt. A Ferrari meg végre szépen kihasználta ezt taktikailag. Amikor Kimi úgy tett mintha bemenne a boxba de még időben visszarántotta a kocsiját az irányból az kulcsmomentum volt a későbbi védekezései melett Lewis ellenében.

    Ugyanis ha ők állnak ki akkor azzal szerintem megtört volna a lendület és most nem beszélhetnénk Kimi győzelméről hanem azt olvashatnánk hogy Lewis megynyerte az 5. címét is.

    Nem lett volna jó kimenni, mert akkor beszorult volna Bottas mögé, most kivételesen perfectül taktikázott a ferrari, fura… 😀

  17. Elképesztő este, elképesztő élmény. 5 és fél év után már-már hihetetlen ami történt. Annyi ziccer, és megannyi lehetőség után végre minden összeállt, minden a finn srác kezére játszott, csakúgy mint 11 éve ugyanezen a napon. Kimi pályafutása nem a legfontosabb rekordok döntögetéséről szól/szólt, nem a csúcsok halmozásáról, hanem az ilyen momentumokról. Óriási mélypontok, hosszan tartó hullámvölgyek után, Kimi Räikkönen mindig visszatalált a csúcsra. Mindig minden ellene szólt amikor a legnagyobb dolgokat villantotta, kezdve attól ahogy bekerült a Forma-1-be, ahogy aztán leigazolta őt a McLaren, a 2005-ös japán győzelme, ahogy világbajnoki címet nyert vert helyzetből, ahogy visszatérő évében 3. lett összetettben és futamot nyert, ahogy 2007-ben Monacoban pole-t szerzett, majd idén megfutotta a Forma-1 történetének legmagasabb átlagsebességű körét, annak a csapatnak a hazai pályáján, amelyik 2 nappal előtte közölte vele, hogy a következő évtől nem vele folytatják, majd pedig nyer Austinban, amikor már mindenki leírta és egyértelműen vízhordónak állt. Példaértékű pályafutás, példaértékű küzdeni akarás, példaértékű ember.

  18. Hogy visszatérjünk a versenyre.
    A Mercedes szerintem most konkrétan verheti a fejét a falba hogy éppen az ő rádiós adásukat adták be a VSC alatt. A Ferrari meg végre szépen kihasználta ezt taktikailag. Amikor Kimi úgy tett mintha bemenne a boxba de még időben visszarántotta a kocsiját az irányból az kulcsmomentum volt a későbbi védekezései melett Lewis ellenében.

    Ugyanis ha ők állnak ki akkor azzal szerintem megtört volna a lendület és most nem beszélhetnénk Kimi győzelméről hanem azt olvashatnánk hogy Lewis megynyerte az 5. címét is.

  19. Az utóbbi időben nagyon ritka, ha TV előtt ülve versenyt nézek. Sok oka van ennek; időhiány, munka, érdektelenség. Nem is ez a lényeg, hanem ha valamiért mégis így alakul, hogy nézem (pl. most is), akkor kivétel nélkül a hajam tépem a kommentár miatt. Bármit aláírnék én is, ha az esélyt ad rá, hogy ezt a sültbarmot eltávolítsák a mikrofon közeléből. Félelmetes, hogy mennyire nem érzi a futam lüktetését. Ordibál semmi dolgokon, amikor k..vára nem kéne, amikor meg esemény van jó esetben Gábornak feltűnik, Szujó kussol mert lemaradt, aztán egyszercsak levegőtvesz és kb fél perccel az esemény után kiüvöltözi magát, mintha épp akkor történne a dolog. Az egyszeri TV néző meg már rég figyelné a következő momentumot, de muszáj ennek a baromnak az óbégatását hallgatnia, olyan dolgokról amik már épp nem aktuálisak. Borzalmas. Ilyenkor azért örülök, hogy ritkán nézem TV-ben a dolgokat, inkább neten bepótolom a főbb eseményeket. De még ígyis katasztrófaként ér, ez a pár alkalom is.

  20. Bogyi007:
    Andika! Így igazán szép ez!
    100. dobogó Monzában a 101. pedig GYŐZELEM!!!
    (#380-as hozzászólásom ugyanez volt csak akkor még nem voltál itt. )

    Egyébként mérges vagyok mivel a verseny felvételem megállt 34 percnél valamiért…
    Na mindegy letöltöm, ezen nem fog múlni.

    Na ez se esett még le 😀 helyes, mindjárt töltöm én is 😀

  21. Tapani: Harasztit hallottad már egyáltalán?

    Gyula meg Szujóval egy szint. Szart szarra cserélni nem érdemes. Amiket írsz, az nonszensz megint. Én minőségi közvetítést akarok. Az a baj, hogy a médiában jelenleg ez a hozzáállás dívik, mint a tiéd. Mi kell a hülye (“gyermeteg”) nézőnek? Hát hülye (“gyermeteg”) kommentátor!
    Nem és nem! Az oké, hogy egy Széjjel Szarral Budapestes RTL hülyének nézi a közönségét, de egy közpénzből futó sportcsatornánál már ne ez legyen a hozzáállás.
    Látom, de beéred a kevésbé büdösebb szarral is. Nekem azonbna nem kell a kaki, legyen az bármilyen is.

    Jaj már megint kezded múltkor megemlítettem Harasztit, hogy Wéber mellé még működhetne is akár, de te két nagyon unalmas palit akarsz kommentátornak, szóval a többség meg azért háborogna, ez amit meg én mondok egy okos középút, megértem hogy te nagyon igényesnek gondolod magad ezen a téren, de ez nem így működik, egy közvetítésnek szórakoztatónak is kell lennie, attól, hogy egy műsorban mindenki okos, attól még az a műsor sz@r lesz, mert senki nem visz bele szint.
    Az sem megoldás, ha az emberek fele elalszik a szövegelésen annyira nem érti mit magyaráznak, ezen a szinten nem végletekben kell gondolkodni, hanem hogy minden igény valamilyen szinten ki legyen elégítve, nem vagyunk egyformák, ami neked jó az a másiknak nem és fordítva ! 🙂

  22. Tapani: Egy WTCR naptár nem olyan hosszú, bár nyilván nem csak a versenyeken kell megjelennie, de amikor egyszer beugrott kommentátornak, akkor jól olvasta a versenyt, nem mondott faxságokat. A beugrója lehetne Wéber. 😀

    Gyulus elég fos volt. Megőrülnénk a soha sem teljesülő *** taktikai jóslataitól, hidd el.

    Persze, Gyulának is voltak marhaságai, de Szumónál fényévekkel jobb lenne. Szóval, ha Haraszti valamiért nem jönne össze, akkor jó lenne Gyula is. Mondjuk szerintem jelenleg nincs olyan ember, aki ne lenne előrelépés Zolihoz képest… Ma is, azt mondja, hogy azért kell mindig elmondani, hogy épp világbajnok-e Hamilton, mert ez adja a feszültséget meg a drámaiságot… Pfff😀 Rohadt jó verseny volt, és szerintem senkit nem érdekelt, hogy Hami behúzza-e ezen a futamon a vb-t, vagy várni kell még egy hetet.

  23. velorex: Szerintem a FIA-tól szerződtetett mérnök már súgott nekik. Gondolom ezért lesz teljesen más elrendezésű a hajtáslánc, ami viszont rengeteg buktatót rejt magában. Ergo a következő év is csak reménykedés lesz-sajnos.

    Igen ezt már sok helyen olvastam, hogy Budkowski tudhatja a Merci motor nagy titkát és ezért jövőre a Renault megpróbálkozik egy hasonlóval, csak hát ebben benne van a buktató is, kicsit olyan ez hogy most a fekete helyett a pirosra raknak mindent vagy bejön vagy nem alapon, de ha 2-3 éven belül tényleg akarnak valamit, akkor rizikózni kell, most már van A kategóriás pilótájuk így növelni kell a tétet, ezt érzik ők is azzal, hogy minden zsét most már az F1-es csapatba tolnak és növelték annak jövőévi költségvetését is, meglátjuk mi lesz.

  24. Nando: A probléma az, hogy ez meg egy nagyon uncsi páros lenne, azért egy kommentár párosnál mindig figyelembe kell azt venni, hogy ne két halvérű ember legyen aki szövegel, hanem legyen bennük egy kis ellentét, mert így nagyon lapos lenne az egész.
    Én a Wéber-Gyuszi felállásra tennék egy próbát volt régebben is és annyira nem működött rosszul, azóta meg mind kettő sokkal tapasztaltabb lett ! És Gyusziban mindig volt egy olyan gyermeki naivság aminek köszönhetően egy átlag néző sokkal jobban azonosulni tudott a gondolkodás módjával és logikájával a versenyeken, szerintem jobban működne ez mint a Szujó féle előadom a nagyokost minden pillanatban f@szkalapság.

    Harasztit hallottad már egyáltalán?

    Gyula meg Szujóval egy szint. Szart szarra cserélni nem érdemes. Amiket írsz, az nonszensz megint. Én minőségi közvetítést akarok. Az a baj, hogy a médiában jelenleg ez a hozzáállás dívik, mint a tiéd. Mi kell a hülye (“gyermeteg”) nézőnek? Hát hülye (“gyermeteg”) kommentátor!
    Nem és nem! Az oké, hogy egy Széjjel Szarral Budapestes RTL hülyének nézi a közönségét, de egy közpénzből futó sportcsatornánál már ne ez legyen a hozzáállás.
    Látom, de beéred a kevésbé büdösebb szarral is. Nekem azonbna nem kell a kaki, legyen az bármilyen is.

  25. Tapani: Egy WTCR naptár nem olyan hosszú, bár nyilván nem csak a versenyeken kell megjelennie, de amikor egyszer beugrott kommentátornak, akkor jól olvasta a versenyt, nem mondott faxságokat. A beugrója lehetne Wéber. 😀

    Gyulus elég fos volt. Megőrülnénk a soha sem teljesülő *** taktikai jóslataitól, hidd el.

    michelisz? na az a világ legunalmasabb dolga bottas mellett

  26. Alo14: Michelisz aktív versenyzőként nyilván nem tudna minden futamon részt venni. Wéber szerintem simán maradhatna, egy értelmes ember mellett ő is sokat javulna. Haraszti simán lehet egy megoldás, de én Gyulát is tudnám támogatni.

    Egy WTCR naptár nem olyan hosszú, bár nyilván nem csak a versenyeken kell megjelennie, de amikor egyszer beugrott kommentátornak, akkor jól olvasta a versenyt, nem mondott faxságokat. A beugrója lehetne Wéber. 😀

    Gyulus elég fos volt. Megőrülnénk a soha sem teljesülő *** taktikai jóslataitól, hidd el.

  27. Tapani: Ha már választani lehetne, akkor egy Haraszti-Michelisz párost támogatnék.

    A probléma az, hogy ez meg egy nagyon uncsi páros lenne, azért egy kommentár párosnál mindig figyelembe kell azt venni, hogy ne két halvérű ember legyen aki szövegel, hanem legyen bennük egy kis ellentét, mert így nagyon lapos lenne az egész.
    Én a Wéber-Gyuszi felállásra tennék egy próbát volt régebben is és annyira nem működött rosszul, azóta meg mind kettő sokkal tapasztaltabb lett ! És Gyusziban mindig volt egy olyan gyermeki naivság aminek köszönhetően egy átlag néző sokkal jobban azonosulni tudott a gondolkodás módjával és logikájával a versenyeken, szerintem jobban működne ez mint a Szujó féle előadom a nagyokost minden pillanatban f@szkalapság.

  28. Nando: Azért ez a 3. spec a Hondától időmérőn tud valamit, ennek semmi köze ahhoz, hogy új motort raknak be, viszont hosszútávon a versenyen nem képesek kifacsarni belőle többet, mert valószínűleg az oszcilláció nyomán szétrázza- rázná magát ha erőltetnék és elképzelhető az is, hogy így valamivel vissza is tekerik azt.
    Ettől függetlenül a Renaultnak jövőre szintet kell lépni, mert ha ezt a motort a Hondának sikerül valahogy összerakni jövőre, akkor csúnya égés szemtanúi leszünk !

    Szerintem a FIA-tól szerződtetett mérnök már súgott nekik. Gondolom ezért lesz teljesen más elrendezésű a hajtáslánc, ami viszont rengeteg buktatót rejt magában. Ergo a következő év is csak reménykedés lesz-sajnos.

  29. Andika! Így igazán szép ez!
    100. dobogó Monzában a 101. pedig GYŐZELEM!!!
    (#380-as hozzászólásom ugyanez volt csak akkor még nem voltál itt. 😀 )

    Egyébként mérges vagyok mivel a verseny felvételem megállt 34 percnél valamiért…
    Na mindegy letöltöm, ezen nem fog múlni. 😀 😀

    andrea1: Andika! Így igazán szép ez!
    100. dobogó Monzában a 101. pedig GYŐZELEM!!!

  30. Tapani: Ha már választani lehetne, akkor egy Haraszti-Michelisz párost támogatnék.

    Michelisz aktív versenyzőként nyilván nem tudna minden futamon részt venni. Wéber szerintem simán maradhatna, egy értelmes ember mellett ő is sokat javulna. Haraszti simán lehet egy megoldás, de én Gyulát is tudnám támogatni.

  31. Nando: A Wéber -Gyuszi felállást szívesebben hallgatnám, mint a Szujó folyamatos számolgatását a nagy semmibe óbégatva, ez a manirkodás amit nyom, már azt a szintet éri el, amikor érik a tockos ! 😀

    Ha már választani lehetne, akkor egy Haraszti-Michelisz párost támogatnék.

  32. velorex: A Honda futamról-futamra új hajtáslánccal áll rajthoz, ami ugye orbitális nagy előny egyagyonhasznált motorhoz képest. Így hoztaják jobban az időmérőt, dea futamon csak kehes gebe képét tudja nyújtani. Én azért Verstappen helyében ezeket az eredményeket nagyon megbecsülném, amit az agyonszidott Renault erőforrással megszerzett.

    Azért ez a 3. spec a Hondától időmérőn tud valamit, ennek semmi köze ahhoz, hogy új motort raknak be, viszont hosszútávon a versenyen nem képesek kifacsarni belőle többet, mert valószínűleg az oszcilláció nyomán szétrázza- rázná magát ha erőltetnék és elképzelhető az is, hogy így valamivel vissza is tekerik azt.
    Ettől függetlenül a Renaultnak jövőre szintet kell lépni, mert ha ezt a motort a Hondának sikerül valahogy összerakni jövőre, akkor csúnya égés szemtanúi leszünk !

  33. Tapani: A petíció nekem is eszembe jutott már. Csinált már itt valaki ilyet? 😀

    Jó lenne ha valaki értene hozzá, aláírjuk meg aláíratja mindenki az összes ismerősével, családtaggal akivel csak tudja. Eljuttatjuk ahova el kell, pár ezer aláírás után csak elgondolkoznak a vezetők vagy történik valami

  34. Nando:
    Tanabe Hondától a rövid értékelésében elhintette, hogy nem tudják azt hozni a versenyen amit az időmérőn, tehát csak beigazolódik az, hogy összességében még mindig nem jobb ez a Honda mint a Renault, ezt alá is támasztja Maxi 2. helye és a gyári Renaultk versenye.

    A Honda futamról-futamra új hajtáslánccal áll rajthoz, ami ugye orbitális nagy előny egy agyonhasznált motorhoz képest. Így hoztaják jobban az időmérőt, de a futamon csak kehes gebe képét tudja nyújtani. Én azért Verstappen helyében ezeket az eredményeket nagyon megbecsülném, amit az agyonszidott Renault erőforrással megszerzett.

  35. raikkomaistro:
    El sem hiszem. Kimi 🙂 Végre!
    Viszont lenne egy kérdésem, hány aláírás vagy mi szükséges hogy szujót eltávolítsák? Petíció?
    Konkréten a magyar közvetítés évek óta nagyrészt miatta nézhetetlen! Katasztrófa ez az ember.. Inkább palik, gyuszi, vagy nem is tudom bárki csak ő ne!

    A Wéber -Gyuszi felállást szívesebben hallgatnám, mint a Szujó folyamatos számolgatását a nagy semmibe óbégatva, ez a manirkodás amit nyom, már azt a szintet éri el, amikor érik a tockos ! 😀

  36. raikkomaistro:
    El sem hiszem. Kimi Végre!
    Viszont lenne egy kérdésem, hány aláírás vagy mi szükséges hogy szujót eltávolítsák? Petíció?
    Konkréten a magyar közvetítés évek óta nagyrészt miatta nézhetetlen! Katasztrófa ez az ember.. Inkább palik, gyuszi, vagy nem is tudom bárki csak ő ne!

    Petíciót kéne írni,abszolút támogatni való ötlet.

  37. raikkomaistro:
    El sem hiszem. Kimi 🙂 Végre!
    Viszont lenne egy kérdésem, hány aláírás vagy mi szükséges hogy szujót eltávolítsák? Petíció?
    Konkréten a magyar közvetítés évek óta nagyrészt miatta nézhetetlen! Katasztrófa ez az ember.. Inkább palik, gyuszi, vagy nem is tudom bárki csak ő ne!

    mondjuk ez engem is érdekelne, tuti aláírnám. baromi irritáló amit művel az az ember.

  38. Tanabe Hondától a rövid értékelésében elhintette, hogy nem tudják azt hozni a versenyen amit az időmérőn, tehát csak beigazolódik az, hogy összességében még mindig nem jobb ez a Honda mint a Renault, ezt alá is támasztja Maxi 2. helye és a gyári Renaultk versenye.

  39. raikkomaistro:
    El sem hiszem. Kimi 🙂 Végre!
    Viszont lenne egy kérdésem, hány aláírás vagy mi szükséges hogy szujót eltávolítsák? Petíció?
    Konkréten a magyar közvetítés évek óta nagyrészt miatta nézhetetlen! Katasztrófa ez az ember.. Inkább palik, gyuszi, vagy nem is tudom bárki csak ő ne!

    A petíció nekem is eszembe jutott már. Csinált már itt valaki ilyet? 😀

  40. El sem hiszem. Kimi 🙂 Végre!
    Viszont lenne egy kérdésem, hány aláírás vagy mi szükséges hogy szujót eltávolítsák? Petíció?
    Konkréten a magyar közvetítés évek óta nagyrészt miatta nézhetetlen! Katasztrófa ez az ember.. Inkább palik, gyuszi, vagy nem is tudom bárki csak ő ne!

  41. Nem térek magamhoz, egyszerűen nem tudtam nézni mert programom volt, pont írta valaki sikerült.. Teljesen ostobán álltam, mi sikerült?.. mire elesett.. pont betudtam kapcsolni a netet és áll az autó tetején. Nagyszerű. Csak az interjú és pódium amit láttam. Az öröm óriási ❤️ el se hiszem, mert annyira semmi nem akart sikerülni. Viszont nagyon megérdemelte, idén ahogy megy néha a régi önmagát idézi. A pódium 😂😂😂 óriási.. a Ferrarinak meg köszönet hogy így örültek neki, nagyon őszinte örömmel, ezt jó volt látni tőlük és Kimin is viszont, mosolyogva nézett le a csapatra. Ez volt az igazi búcsú, szóval képletesen viszlát nekik, van még futam de ez volt a búcsú. Így lesz a jobb.

  42. ernike:
    Az jó lenne ha a Ferrari rájönne hova tűntek 3 verseny erejéig. Az fontos lehet a jövő évre is, örülnék ha év végéig pariban maradnának a Mercivel.

    Hami onboard felvételén jól látszott, h a ferka kigyorsítása brutális, Kimi még úgy is jobban gyorsított ki, h jóval kopottabbak voltak a gumijai Haminál. Ez nagy fegyver védekezésnél, jó lesz ha a ferka ez irányba megy.

  43. futam előtt valami nyugtatót bekéne szúrni vettelbe. mert érdekes módon miután baromkodik utána már normálisan ügyesen verekedi át magát a mezőnyön. nem emgy bele hülyeségbe csinálja a dolgát. első körben meg biztos felmegy a pulzusa, de nem lehet ennyire gyenge.

  44. Hű de régen volt már ilyen izgalmas futam.😀 Kimi és Verstappen nagyon odatették, elképesztőt mentek. Elég bosszantó, hogy Raikkonen ilyen sokra képes és nem tudja ezt a szintet folyamatosan hozni. Ha ezt tudta volna idén állandósítani, akkor elképesztően izgalmas lenne a végjáték. Azt sajnálom csak, hogy Hamilton nem nyerte meg most a világbajnokságot, mert így jövő hétvégén is hallgathatjuk Szujó folyamatos rimánkodását, hogy na vajon mikor nyeri meg… Annyira idegesítő ez az ember, nem gondoltam volna, hogy Mezeit alul lehet múlni, de ő minden hétvégén mérföldekkel rosszabb.

  45. Nando:
    Na hogy legyen még egy kis dráma, Hami majd nullázik Mehicóban, Vettel meg nyer. 😀 Persze, arról nem feledkezzünk el Vettel megint eldobott így egy nyerhető versenyt !

    Szerintem ott végigtolják a hétvégét letekert motorral, versenyen pedig minimális kockázatot se vállalva.