Hivatalos: Új csapatvezető a Ferrarinál!

Azt követően, hogy az olasz sajtóban híre ment, a Ferrari meneszti csapatvezetőjét, Maurizio Arrivabenét, a csapat hivatalosan is megerősítette, hogy a szakember távozik posztjáról, helyét pedig az eddigi technikai igazgató, Mattia Binotto veszi át.

Maurizio Arrivabene és Mattia Binotto (Fotó: XPB)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. DUdi: Nem is kell felmenteni. De az sem korrekt, hogy most mindenki rá mutogat mintha mindenért Ő lenne évek óta a hibás (azt a 2 versenyt amin meg kovályogtak a rossz “fejlesztések” miatt nem lehet semmissé tenni).

    Nem mindenki,megjelent egy-két cikk azoktól,akik eddig se kedvelték nagyon.Viszont az is beszédes,hogy senki nem jajveszékel,hogy most mi lesz a Ferrarival.Összességében mindenki jó döntésnek tartja a leváltását.

  2. guide: Vettelben ennél sokkal,de sokkal több volt.Talán akkor sem lett volna belőle világbajnok,ha hozza a normális szintjét,mert a merci előhúz még valamit a kalapból,de legalább nincs ez az elkeserítő bukta.
    Vettel szurkolóként azonkívül,hogy rá is dühös vagyok,nem tudom felmenteni a körülötte lévő embereket sem.Talán a tavalyi volt az utolsó esélye az életben és elszórakozták.Arrivabene is benne van ebben vastagon.

    Nem is kell felmenteni. De az sem korrekt, hogy most mindenki rá mutogat mintha mindenért Ő lenne évek óta a hibás (azt a 2 versenyt amin meg kovályogtak a rossz “fejlesztések” miatt nem lehet semmissé tenni).

  3. DUdi: Miről? Amit írtam és amit gondolok mint néző? Lehet.

    Vettelben ennél sokkal,de sokkal több volt.Talán akkor sem lett volna belőle világbajnok,ha hozza a normális szintjét,mert a merci előhúz még valamit a kalapból,de legalább nincs ez az elkeserítő bukta.
    Vettel szurkolóként azonkívül,hogy rá is dühös vagyok,nem tudom felmenteni a körülötte lévő embereket sem.Talán a tavalyi volt az utolsó esélye az életben és elszórakozták.Arrivabene is benne van ebben vastagon.

  4. DUdi: Őszintén megmondmom (lehet egyedül leszek vele), de a szakértőktől ez az utólagos okoskodás szerintem vicces/szánalmas. Arrivabene olyan vezető volt amilyen. De azért ennyire tök hülye nem volt, mint ahogy lefestikebben a cikkben. Olyan dolgokat varrnak szerintem a nyakába amit nem biztos, hogy ő kvetetett el. Egy vezető nem lehet el évtizdekig a motorsportban, ha ilyen lenne, mint aminek őt most leírják. Azért Arrivabene nem 2014-ben tette be a lábát a paddockba előszőr.
    A versenyzők (mindegyik) hibáiért nem ő a felelős. Oké, Németországban látszólag töketlenkedtek (de pletykálnak olyat, hogy Kiminek olyan volt a szerződése, hogy ha első volt akkor nem lehetett a TO-t alkalmazni) de az olasz versenyt nem Arrivabene szúrta el.
    A Suzukai bakiért sem biztos, hogy ő a felelős hiszen a falnál ott ült Clear és Rueda is akik a pályán történt dolgokért/taktikáért felelősök. Azt a balhét csak elvitte. Ugyanúgy, ahogy Kimi menesztéséről is ő döntött állítólag. Hát…. szerintem meg nem, hanem ott Marchionne akaratát hajtották végre még a nem is nagyon tetszett sokaknak.
    Arról sem Arrivabene tehet (amiről a szakértők is hallgatnak), hogy a Binotto-féle technikai csapat ment a fejlesztésekkel fére a legfontosabb pillanatokban (Szingapúr, Suzuka).
    Arrivabene egy politikai játszmát vesztett el.
    De Binotto kinevezése sem garancia a sikerre. Ahogy Arrivabene nem értett a technikai részletekhez annyira nem ért Binotto a menedzseléshez és a politikai játszmákhoz.Nincs eéőttem, hogy hogyan fogja tudni érbényesíteni a csapat érdekeit a FIA-nál Markoval, Laudával, Wolffal, Hornerrel szemben, hogy a többi vezetőről ne is beszéjünk.
    Érdekes lesz majd.

    Vettelnek erről ez a véleménye:

  5. Lordring:
    Itt elég érdekes dolgokat írnak, ha igazak az állítások. Bár ugyanitt az is le van írva, hogy Wolf tettevilágverő csapattá a Mercit.

    https://index.hu/sport/forma1/2019/01/09/ferrari_csapatfonok_valtas_maurizio_arrivabene_mattia_binotto/

    Őszintén megmondmom (lehet egyedül leszek vele), de a szakértőktől ez az utólagos okoskodás szerintem vicces/szánalmas. Arrivabene olyan vezető volt amilyen. De azért ennyire tök hülye nem volt, mint ahogy lefestik ebben a cikkben. Olyan dolgokat varrnak szerintem a nyakába amit nem biztos, hogy ő kvetetett el. Egy vezető nem lehet el évtizdekig a motorsportban, ha ilyen lenne, mint aminek őt most leírják. Azért Arrivabene nem 2014-ben tette be a lábát a paddockba előszőr.
    A versenyzők (mindegyik) hibáiért nem ő a felelős. Oké, Németországban látszólag töketlenkedtek (de pletykálnak olyat, hogy Kiminek olyan volt a szerződése, hogy ha első volt akkor nem lehetett a TO-t alkalmazni) de az olasz versenyt nem Arrivabene szúrta el.
    A Suzukai bakiért sem biztos, hogy ő a felelős hiszen a falnál ott ült Clear és Rueda is akik a pályán történt dolgokért/taktikáért felelősök. Azt a balhét csak elvitte. Ugyanúgy, ahogy Kimi menesztéséről is ő döntött állítólag. Hát…. szerintem meg nem, hanem ott Marchionne akaratát hajtották végre még a nem is nagyon tetszett sokaknak.
    Arról sem Arrivabene tehet (amiről a szakértők is hallgatnak), hogy a Binotto-féle technikai csapat ment a fejlesztésekkel fére a legfontosabb pillanatokban (Szingapúr, Suzuka).
    Arrivabene egy politikai játszmát vesztett el.
    De Binotto kinevezése sem garancia a sikerre. Ahogy Arrivabene nem értett a technikai részletekhez annyira nem ért Binotto a menedzseléshez és a politikai játszmákhoz. Nincs eéőttem, hogy hogyan fogja tudni érbényesíteni a csapat érdekeit a FIA-nál Markoval, Laudával, Wolffal, Hornerrel szemben, hogy a többi vezetőről ne is beszéjünk.
    Érdekes lesz majd.

  6. -JuSuF-: Sirotkinnak mérnöki végzettsége van, a technikai meglátásait többször is méltatták a Williamsnél. Ezen felül szerintem nem ment rosszul, főleg az időmérőkön. Erős közepes, szimulátoros munkára tökéletesen alkalmas.

    Badoerről tudsz valamit? Anno Sumiék őt magasztalták, h lehet h lassú de egyébként kiváló visszajelzései vannak az autókról.

  7. F1890:
    Allitolga hartley sirotkin lesz a fejleszto pilota a ferrarinal. Sirotkinnak orulok, az o technikai hozzaertese azt mondjak h elegge magasfokon all. Elegge intelligens egy fazon

    Sirotkinnak mérnöki végzettsége van, a technikai meglátásait többször is méltatták a Williamsnél. Ezen felül szerintem nem ment rosszul, főleg az időmérőkön. Erős közepes, szimulátoros munkára tökéletesen alkalmas.

  8. mrobi:
    Arrivabene alkalmatlan arra, hogy egy kiélezett küzdelemben meghozza a jó döntést. Nem vagyok Vettel szurkoló, de nagyon rossz helyzetbe hozta amikor nem állította be mögé Kimit.

    +1

    Ez a lényeg! Arrivabene korrekt akart lenni mindenkivel, de egy ilyen kiélezett küzdelemben kb tálcán nyújtotta át mercinek a vb címet.

  9. andrea1: Lehet pánikolt MA, nagyon fura volt az egész sztori, azt mondja ő döntött így, pikk pakk talál Kimi ülést és a végén MA el is mondja a sauberes szerződésre mindig is azt akarta maradjon a F1-be. Mert ugye ebből visszavonulás is lehetett volna és nem ez volt a legjobb ajánlata Kiminek, valszeg Rallyból volt jobb is összegben vagy lehet a Meki még akkor mikor pletykálták csak ugye ő minden ajánlatot a Ferrari miatt félretett, akart maradni…kitudj lehet a Leclerc döntéssel meg megmutatta tud nagy döntést hozni és ezért olyan embert áldozott be mint Kimi aki a barátja és mindenki kedvelte a csapatba, talán mutatva a csapat felé is egy komoly vezetői döntést hozott, ne ugráljatok itt, Leclercet akarta MArchionne is, aki meg szabadulni akart Kimitől. Mondjuk ilyet nem olvastam, hogy adott volna neki még egy évet. Állítólag már Spatól nem akarta látni. Lehet ez is mese.Az 100 hogy szarul érezte magát MA, fura kirohanásai voltak a bejelentés után és a csapatba sok örömöt nem hozott a döntéssel az látszott. Szép elválás volt és abszolút látva a helyzeteket már nem is kár, ezt meg kell hagyni, csak mintha senki nem ezt akarta volna a csapatban. Mindegy is. Mondjuk ilyen belharcokkal azért nyerni nem lehet, ez persze nem indokolja Vettel hibáit. Fájdalmas egy csapat. 😀 Ezek elmélkedések, viszont akkor jól megcsinálta MA az egészet.

    Ui.: Leclercet nem bántva csak MA hozzáállását firtatva,elhiszem hogy jó a srác, csak ha abból indulok ki anno talán 1.5 éve azt mondta MA, nem szabad egy fiatal srácot kitenni a Ferrari terhének, mert a Ferrar egy óriási nyomással jár. nem szerződtetne ilyen versenyzőt, nem akarja tönkretenni senki karrierjét. Még injább fura a sztori. Persze lehet kész van erre Lec, hamarosan kiderül.

    Rallysok alig keresnek vmit

  10. Még szerencse,hogy már Alonso nincs a Ferrarinál,mert még ezt is a nyakába varrnák. De semmi sem lehetetlen,hogy még most is rajta van Alonso rontása a Ferrarin.😁
    Szerintem Marchionne halálával a Ferrari megroggyant. Gondolom Binotto és a Arrivabene nézetei nem egyeztek és az eredmények sem úgy alakultak, ahogyan az várható lett volna, pedig a csomag felszálló ágban volt. A pontos okok nem hiszem, hogy napvilágra kerülnek, amiért Arrivabenenek mennie kellett, de hogy ezt ennyi ideig húzta a Ferrari nem jelent jót a jövőre nézve.

  11. guide: Monzában kezdődött a baj.
    Lehet védeni Arrivabenét,de egyrészt azért ő volt az,aki pont a futam előtt közölte Kimivel,hogy nem hosszabbítanak vele,másrészt állítólag eleve az ő döntése volt.Miközben olvastam olyat is,hogy Marchionne is adott volna még egy évet Kiminek,szóval nem biztos,hogy a nagyfőnök utolsó kívánsága volt a pilótacsere.Utólag Kiminek nem okozott nagy csalódást a dolog,de attól kezdve én úgy éreztem,hogy Arrivabene kompenzálni akarja Kimit és mintha nem is érdekelte volna tovább a bajnokság sorsa.Vettelt is kiöntötte a fürdővízzel.Hülye döntés volt,hülye időpontban,sokan elmondták rajtam kívül is.Vettel megtette azt a szívességet Arrivabenének,hogy szinte mindent elszúrt,amit elszúrhatott,ezért elterelődött a figyelem róla.

    Lehet pánikolt MA, nagyon fura volt az egész sztori, azt mondja ő döntött így, pikk pakk talál Kimi ülést és a végén MA el is mondja a sauberes szerződésre mindig is azt akarta maradjon a F1-be. Mert ugye ebből visszavonulás is lehetett volna és nem ez volt a legjobb ajánlata Kiminek, valszeg Rallyból volt jobb is összegben vagy lehet a Meki még akkor mikor pletykálták csak ugye ő minden ajánlatot a Ferrari miatt félretett, akart maradni…kitudj lehet a Leclerc döntéssel meg megmutatta tud nagy döntést hozni és ezért olyan embert áldozott be mint Kimi aki a barátja és mindenki kedvelte a csapatba, talán mutatva a csapat felé is egy komoly vezetői döntést hozott, ne ugráljatok itt, Leclercet akarta MArchionne is, aki meg szabadulni akart Kimitől. Mondjuk ilyet nem olvastam, hogy adott volna neki még egy évet. Állítólag már Spatól nem akarta látni. Lehet ez is mese. Az 100 hogy szarul érezte magát MA, fura kirohanásai voltak a bejelentés után és a csapatba sok örömöt nem hozott a döntéssel az látszott. Szép elválás volt és abszolút látva a helyzeteket már nem is kár, ezt meg kell hagyni, csak mintha senki nem ezt akarta volna a csapatban. Mindegy is. Mondjuk ilyen belharcokkal azért nyerni nem lehet, ez persze nem indokolja Vettel hibáit. Fájdalmas egy csapat. 😀 Ezek elmélkedések, viszont akkor jól megcsinálta MA az egészet.

    Ui.: Leclercet nem bántva csak MA hozzáállását firtatva,elhiszem hogy jó a srác, csak ha abból indulok ki anno talán 1.5 éve azt mondta MA, nem szabad egy fiatal srácot kitenni a Ferrari terhének, mert a Ferrar egy óriási nyomással jár. nem szerződtetne ilyen versenyzőt, nem akarja tönkretenni senki karrierjét. Még injább fura a sztori. Persze lehet kész van erre Lec, hamarosan kiderül.

  12. andrea1: Lehet, ez azért érdekes most jutott eszembe nekem mert pont volt egy finn közvetítésben, maga Toni Vilander beszélt a studióban nem tudom mikor már, talán tavaly hogy MA sok időt fektetett abba pl hogy Kimi összeszedje magát, sokat beszélt vele pl télen. Most ezt nem fejtette ki részleteiben, de említette. EZt csak azért hoztam fel, mert elvileg van valahol egy felvétel, most enm ekeresem elő meg amúgy is finn csatornának elemzett, ott szokott (és amúgy svolt olyan mikor mondta megérdemelte a büntetést, mit szúrt el, nagyon korrektek a honfitársaikkal). Szóval nem tudommennyire valós ez hogy nem segített neki, meg miben kellett volna úgy segíteni Vettelnek? Biztos meghallgatta a gondjait, akart segíteni neki, próbált. Nem tudom, szerintem nem hagyta hidegen a versenyzői, Kimit tudjuk nem de szerintem Vettelt is. Valahol az volt benne ahogy írták itt mind a kettőjükkel korrekt akar lenni csak nem sikerült.

    Monzában kezdődött a baj.
    Lehet védeni Arrivabenét,de egyrészt azért ő volt az,aki pont a futam előtt közölte Kimivel,hogy nem hosszabbítanak vele,másrészt állítólag eleve az ő döntése volt.Miközben olvastam olyat is,hogy Marchionne is adott volna még egy évet Kiminek,szóval nem biztos,hogy a nagyfőnök utolsó kívánsága volt a pilótacsere.Utólag Kiminek nem okozott nagy csalódást a dolog,de attól kezdve én úgy éreztem,hogy Arrivabene kompenzálni akarja Kimit és mintha nem is érdekelte volna tovább a bajnokság sorsa.Vettelt is kiöntötte a fürdővízzel.Hülye döntés volt,hülye időpontban,sokan elmondták rajtam kívül is.Vettel megtette azt a szívességet Arrivabenének,hogy szinte mindent elszúrt,amit elszúrhatott,ezért elterelődött a figyelem róla.

  13. F1890: sztem am ez már 16ban látszódott h arrivabene nem tűnik túl nagy vettel fannak 😀 kimit sztem jobban komálta. persze ez már emberi oldal h ki kit kedvel. igazából rosszat nem tudok rá emberként mondani, már ami lejött innen. de ha azt nézem h nem volt elég kemény, akkor az szakmailag nem túl jó

    Mondjuk most az hogy vége, godnolom nem fog éhezni, szóval ezt csak hobbi szinten csinálta, mondta is nem ért ehhez. Ahhoz képest felépített valamit.

  14. guide: Köszi!
    Érdekes.A Gazettaban Perna olyasmit ír,hogy Arrivabene nem segített Vettelnek kimászni a gödörből.Mintha nem pont a sajtó lett volna a legnagyobb sz@rkavaró!

    Lehet, ez azért érdekes most jutott eszembe nekem mert pont volt egy finn közvetítésben, maga Toni Vilander beszélt a studióban nem tudom mikor már, talán tavaly hogy MA sok időt fektetett abba pl hogy Kimi összeszedje magát, sokat beszélt vele pl télen. Most ezt nem fejtette ki részleteiben, de említette. EZt csak azért hoztam fel, mert elvileg van valahol egy felvétel, most enm ekeresem elő meg amúgy is finn csatornának elemzett, ott szokott (és amúgy svolt olyan mikor mondta megérdemelte a büntetést, mit szúrt el, nagyon korrektek a honfitársaikkal). Szóval nem tudom mennyire valós ez hogy nem segített neki, meg miben kellett volna úgy segíteni Vettelnek? Biztos meghallgatta a gondjait, akart segíteni neki, próbált. Nem tudom, szerintem nem hagyta hidegen a versenyzői, Kimit tudjuk nem de szerintem Vettelt is. Valahol az volt benne ahogy írták itt mind a kettőjükkel korrekt akar lenni csak nem sikerült.

  15. F1890: sztem am ez már 16ban látszódott h arrivabene nem tűnik túl nagy vettel fannak 😀 kimit sztem jobban komálta. persze ez már emberi oldal h ki kit kedvel. igazából rosszat nem tudok rá emberként mondani, már ami lejött innen. de ha azt nézem h nem volt elég kemény, akkor az szakmailag nem túl jó

    Én is úgy láttam,hogy Kimivel szorosabb volt a kapcsolata,Vettelt csak megkapta az előző vezetéstől.Rögtön az elején figyelmeztette,hogy ő a főnök és nem lesz Horneres haverság.De kívülről nem mondhatok rosszat rá,jó szándék vezette szerintem.

  16. guide: Köszi!
    Érdekes.A Gazettaban Perna olyasmit ír,hogy Arrivabene nem segített Vettelnek kimászni a gödörből.Mintha nem pont a sajtó lett volna a legnagyobb sz@rkavaró!

    sztem am ez már 16ban látszódott h arrivabene nem tűnik túl nagy vettel fannak 😀 kimit sztem jobban komálta. persze ez már emberi oldal h ki kit kedvel. igazából rosszat nem tudok rá emberként mondani, már ami lejött innen. de ha azt nézem h nem volt elég kemény, akkor az szakmailag nem túl jó

  17. andrea1: sportbild.de jelentése
    az autobild azt írja, ez jó hír Vettelnek mert neki hiányzott a vezetőjének az érzelmi támogatása és amúgy támogatottsága, MAnak az új sztár Leclerc volt, mint feltörekvő szupersztár, de Bino sokkal empatikusabb mint MA. Nagyobb tábora van csapaton belül. Marchionne halála után elvesztette a kontrollt MA, elvesztette a technikai részleg feletti kontrollt, Binottotól eltávolodott, ezért megállt az autó fejlődése. Binotto meg egyértelműen elmondta a vezetőknek a helyzetet, ez nem mehet így és megfenyegette őket hogy elmegy. Aztán MAt dobták

    Az hogy nincs gond csapaton belül MA szerint,az valahogy máshogy volt. 😀

    Ezeket a németek írták, lehet ők meg Vettel szemszögéből írják, nem tudjuk mennyi ezekben a valóság.

    Köszi!
    Érdekes.A Gazettaban Perna olyasmit ír,hogy Arrivabene nem segített Vettelnek kimászni a gödörből.Mintha nem pont a sajtó lett volna a legnagyobb sz@rkavaró!

  18. guide: Hol olvastad?

    sportbild.de jelentése
    az autobild azt írja, ez jó hír Vettelnek mert neki hiányzott a vezetőjének az érzelmi támogatása és amúgy támogatottsága, MAnak az új sztár Leclerc volt, mint feltörekvő szupersztár, de Bino sokkal empatikusabb mint MA. Nagyobb tábora van csapaton belül. Marchionne halála után elvesztette a kontrollt MA, elvesztette a technikai részleg feletti kontrollt, Binottotól eltávolodott, ezért megállt az autó fejlődése. Binotto meg egyértelműen elmondta a vezetőknek a helyzetet, ez nem mehet így és megfenyegette őket hogy elmegy. Aztán MAt dobták

    Az hogy nincs gond csapaton belül MA szerint, az valahogy máshogy volt. 😀

    Ezeket a németek írták, lehet ők meg Vettel szemszögéből írják, nem tudjuk mennyi ezekben a valóság.

  19. andrea1:
    Állítólag Vettel és Binotto jóban van, Binotto teamje védte a kritikáktól a háttérben. Kategórikusan nem lehet azt kijelenteni, hogyVettel elvesztette a hátterét. Jóban volt MA-val is szerintem. Mondjuk a lényegesebb az lenne ha nem esne szét fejben.

    Hol olvastad?

  20. Állítólag Vettel és Binotto jóban van, Binotto teamje védte a kritikáktól a háttérben. Kategórikusan nem lehet azt kijelenteni, hogy Vettel elvesztette a hátterét. Jóban volt MA-val is szerintem. Mondjuk a lényegesebb az lenne ha nem esne szét fejben.

  21. Lehet,hogy jó döntés a főnökváltás,majd az idő megmondja.Arrivabenet nem kell sajnálni,valószínűleg megy a Juventushoz.Talán nem is erőltette a maradást.
    Vettel szempontjából meg ki tudja!Olvastam olyat,hogy Binotto Leclercet favorizálja,Arrivabene meg Vettelt.Viszont Seb testbeszédén nem látszott,hogy olyan jóban lenne a csapatfőnökkel.Szerintem ő már nem érzi jól magát a Ferrarinál.Becsületből végigcsinálja az évet és közös megegyezéssel szakítanak.Persze sok függ attól,hogyan teljesít Charles.

  22. hát ez kemény. akkor mégiscsak igazak voltak tavaly azok a híresztelések, amelyek arról szótak, hogy feszültségek vannak csapaton belül. Lehet, hogy vettelt is ez befolyásolta?
    Na mindegy majd kiderül, hogy miként boldogul ezen poszton. Ha jól emlékszem amikor a technikai részleg vezetőjének nevezték ki akkor évekre leírták a ferkát ehhez képest meg pont az ellenkzője történt.

  23. F1890: azért binotto a nép embere. szóval őt eléggé kedvelik ferrarin belül. de nekem nagyon csöndes fazonnak tűnik. az ilyen meg általában nem túl erős egyéniség ahhoz h kordában tartson egy ekkora vállalatot.

    klasszikus példával élve, newey sem lenne jó csapatvezető. hiába az egyik legnagyobb géniusz

    De ő nem is vágyik többre minthogy rajzoljon meg tervezzen. Binottoba ez az ambició kicsit sok most, időpontra nézve, de kitudja lehet tényleg ez is menni fog neki. Ha igen jó döntés volt, de azért bukta is van benne.

  24. F1890: azért binotto a nép embere. szóval őt eléggé kedvelik ferrarin belül. de nekem nagyon csöndes fazonnak tűnik. az ilyen meg általában nem túl erős egyéniség ahhoz h kordában tartson egy ekkora vállalatot.

    Ez így van, 95 óta van a csapat kötelékében végigjárta szépen a ranglétrát és nincs olyan akit ne ismerne, tehát nagyon valószínűtlen, hogy majd ő ellenne lázadozna bárki is. Az aki egy komplett technikai gárdát át tud szervezni egy Ferrarinál ráadásul elég sikeresen, az valószínűleg vezetőnek sem utolsó !

  25. andrea1: Binotto egoista az ilyenek általában nagyot esnek. Általában. Meg a csapatvezetot rakatta ki, most irányítani azt a csapatot, nem a technikai részlegre gondolok, hanem a csapatot azért ez nem egy hálás dolog, főleg ilyen feljebb lépéssel… fenyegetek a mercivel és lobogtatom mit ígért Marchionne az összes sügérnek akiket Marchionne irányított. Az ilyet főleg ha kedvelik az ott dolgozó alkalmazottak a volt vezetőt akit kiraknak, az újat nem szokták szeretni és alá is rakhatnak neki nagyon simán, akkor meg nagyon kellett ez a cécó. Mondjuk az jó fordulat lenne ha ebből egy pofon lenne mind Binottonak és a top menedzsmentnej.

    azért binotto a nép embere. szóval őt eléggé kedvelik ferrarin belül. de nekem nagyon csöndes fazonnak tűnik. az ilyen meg általában nem túl erős egyéniség ahhoz h kordában tartson egy ekkora vállalatot.

    klasszikus példával élve, newey sem lenne jó csapatvezető. hiába az egyik legnagyobb géniusz

  26. F1890: nekem is emberi oldala miatt szimpatikus. sajnos az lett a veszte h ő nem akart rosszat senkinek sem. sem kiminek sem vettelnek. két lovat akart megülni egyszerre ami ugyan empatikus, de sajnos nem sikerre vezető.
    binotto viszont tényleg kérdőjel. azért teljesen más technikai részleget irányítani, mint még több embert, a sajtó támadásait neked kell hárítani, jópofizni kell mindenfele, kordában tartani a pilótákat. és jobbnak kell lenni mint arrivabene, ha ezek nem sikerülnek, akkor az baj.

    na majd meglássuk

    Binotto egoista az ilyenek általában nagyot esnek. Általában. Meg a csapatvezetot rakatta ki, most irányítani azt a csapatot, nem a technikai részlegre gondolok, hanem a csapatot azért ez nem egy hálás dolog, főleg ilyen feljebb lépéssel… fenyegetek a mercivel és lobogtatom mit ígért Marchionne az összes sügérnek akiket Marchionne irányított. Az ilyet főleg ha kedvelik az ott dolgozó alkalmazottak a volt vezetőt akit kiraknak, az újat nem szokták szeretni és alá is rakhatnak neki nagyon simán, akkor meg nagyon kellett ez a cécó. Mondjuk az jó fordulat lenne ha ebből egy pofon lenne mind Binottonak és a top menedzsmentnej.

  27. Helyes. Arrivabene addig volt jó csapatfőnök, amíg nem kellett gondolkodnia, nem kellett neki kellemetlen döntéseket meghoznia, hanem Don Sergio mindent tollba mondott neki és cukiskodhatott a versenyzőkkel meg a többi csapattaggal. Ez a modell csak akkor működött volna tovább, ha találnak egy ugyanolyan erőskezű és határozott elnököt, mint amilyen Marchionne volt, aki képes rendet tartani a csapatban.

  28. andrea1: Mit várunk tőlük. Úgy aknázza egyik a másikat hogy közben mosolyognak egymásra, meg előadják a jófejet. Itt sose tudatod kinek az aknájába lépsz bele.😀 Amúgy azért Marchionne is megéri a pénzét, hogy itt mindenkivel elintézett mindent aztán sajnos meghalt, de mindent a másik háta mögött… Korrekten. 🙂 undorító szerintem az egész.
    Én is bírom Mauriziot, bizonyos dolgokban jó volt, de főként emberi oldalát mutatta meg, csakez is a veszte, mert ő főként emberileg állt hozzá a dolgokhoz. Én bírom az ilyet, inkább mint egy kretén Briattoret, nem ismer pardont, viszont amit láttunk úgy nem lehet hozzaallni a versenyzőkhöz hogy barátom, mint Kimivel hanem igen is szedje össze magát, ez szól mondjuk 17re,ha nem akkor ajtót mutatni, es mondjuk Vettelt is már régen ***be kellett volna rúgni a hülyeségei miatt de meg is kellett volna már az ő és Kimi gondjait érteni. Mindegy.
    Amugy itt tavaly szerintem abban nem volt hunyó hogy a csapat rossz döntéseket hozott vettel vagy Kimi arányában, mindenhol volt szar döntés lásd német. Ott Kimi is észrevehette volna magát, de Clearrel cicozott. Vettel hibái meg meredekek voltak és úgy nem lehet szétesni mint ő, és kész. Felidegelte magát MA ezen mikor Benson mondta de Seb hibáiból több volt mint stratégiai döntésből vesztett pontok és ez a ciki neki és Sebnek. Erre a válasz annyi volt mit gondol most elkezdem a versenyzőmet hibáztatni?

    nekem is emberi oldala miatt szimpatikus. sajnos az lett a veszte h ő nem akart rosszat senkinek sem. sem kiminek sem vettelnek. két lovat akart megülni egyszerre ami ugyan empatikus, de sajnos nem sikerre vezető.
    binotto viszont tényleg kérdőjel. azért teljesen más technikai részleget irányítani, mint még több embert, a sajtó támadásait neked kell hárítani, jópofizni kell mindenfele, kordában tartani a pilótákat. és jobbnak kell lenni mint arrivabene, ha ezek nem sikerülnek, akkor az baj.

    na majd meglássuk

  29. F1890:
    kár érte, kiváló ügynök volt.

    binotto egóját viszont nem tudom hova tenni. megérte az elnök halála után belső feszkót kialakítani azért h hatalomra kerüljön? várhatott volna ezzel az évad végéig és akkor csinálni a balhét. De a ferrarit sem értem, hogy miért vártak ezzel januárig. Persze lehet ők már tudták november végén hogy mi a szitu.

    na mindegy, emberileg én bírtam benét, de azt is bekell látni h csapatépítésben tökéletes volt, de az utolsó lépéshez mikor már nem jópofizni kell hanem meghozni súlyos döntéseket ahhoz már kevés volt ő is

    Mit várunk tőlük. Úgy aknázza egyik a másikat hogy közben mosolyognak egymásra, meg előadják a jófejet. Itt sose tudatod kinek az aknájába lépsz bele.😀 Amúgy azért Marchionne is megéri a pénzét, hogy itt mindenkivel elintézett mindent aztán sajnos meghalt, de mindent a másik háta mögött… Korrekten. 🙂 undorító szerintem az egész.
    Én is bírom Mauriziot, bizonyos dolgokban jó volt, de főként emberi oldalát mutatta meg, csak ez is a veszte, mert ő főként emberileg állt hozzá a dolgokhoz. Én bírom az ilyet, inkább mint egy kretén Briattoret, nem ismer pardont, viszont amit láttunk úgy nem lehet hozzaallni a versenyzőkhöz hogy barátom, mint Kimivel hanem igen is szedje össze magát, ez szól mondjuk 17re,ha nem akkor ajtót mutatni, es mondjuk Vettelt is már régen ***be kellett volna rúgni a hülyeségei miatt de meg is kellett volna már az ő és Kimi gondjait érteni. Mindegy.
    Amugy itt tavaly szerintem abban nem volt hunyó hogy a csapat rossz döntéseket hozott vettel vagy Kimi arányában, mindenhol volt szar döntés lásd német. Ott Kimi is észrevehette volna magát, de Clearrel cicozott. Vettel hibái meg meredekek voltak és úgy nem lehet szétesni mint ő, és kész. Felidegelte magát MA ezen mikor Benson mondta de Seb hibáiból több volt mint stratégiai döntésből vesztett pontok és ez a ciki neki és Sebnek. Erre a válasz annyi volt mit gondol most elkezdem a versenyzőmet hibáztatni?

  30. Én sajnálom nekem szimpatikus figura volt, de Binotto-t nem szabadott elengedni akár ilyen áron se! Viszont most már elvileg minden adott, hogy Binotto alkosson valami maradandót, ha most sem sikerül, az a minimum, hogy ízekre szedi az olasz és a nemzetközi sajtó!

  31. kár érte, kiváló ügynök volt.

    binotto egóját viszont nem tudom hova tenni. megérte az elnök halála után belső feszkót kialakítani azért h hatalomra kerüljön? várhatott volna ezzel az évad végéig és akkor csinálni a balhét. De a ferrarit sem értem, hogy miért vártak ezzel januárig. Persze lehet ők már tudták november végén hogy mi a szitu.

    na mindegy, emberileg én bírtam benét, de azt is bekell látni h csapatépítésben tökéletes volt, de az utolsó lépéshez mikor már nem jópofizni kell hanem meghozni súlyos döntéseket ahhoz már kevés volt ő is.

    a mercedes meg előre dörzsöli a tenyerét 🙂 sztem idén meg is teszem a merci marquez kombó mixet. ingyen pénz kb