Az állandóságra épít a Honda, de így is öt motor kell neki?

A tavaly járt úton haladt tovább motorjával 2019-ben az állandóságra építő Honda, fejlesztéseikről azonban ellentmondásos hírek érkeznek, a Red Bull pedig optimistán is két büntetést emleget.

A Honda F1-es hibridmotorja (Fotó: Honda)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. trialboj: Nem tudom melyik csapatra gondolsz, de tény hogy csak a szerencse segítette őket 4. helyre. Ha a Haasban két konstans pilóta ül ők lazán verhették volna, vagy ha a csapat év elején nem bénázik a kerékcseréknél.
    Illetve ha a Fi nem nullázza a pontjait, akkor akár még 6. helyre is csúszhatott volna a renault, ami azért mér tényleg nem túl szép egy ekkora cégtől.

    Haasék az esztergályosok. 🙂

  2. Pernix: Azért nem hiszem, hogy jó reklámnak tartják, hogy majdnem elverte őket egy esztergályos csapata.

    Nem tudom melyik csapatra gondolsz, de tény hogy csak a szerencse segítette őket 4. helyre. Ha a Haasban két konstans pilóta ül ők lazán verhették volna, vagy ha a csapat év elején nem bénázik a kerékcseréknél.
    Illetve ha a Fi nem nullázza a pontjait, akkor akár még 6. helyre is csúszhatott volna a renault, ami azért mér tényleg nem túl szép egy ekkora cégtől.

  3. trialboj: A Renault elég kis költségvetéssel dolgozik, szerintem ahhoz képest nem akkora blama, hogy sem a motor sem az autó nem világverő.
    Reklámnak a 4-5. hely is megteszi, ők is tudják hogy sokkal de sokkal többet kellene belepumpáljanak hogy esélyük legyen a címért menni. A 2. vagy 3. hely meg nem akkora presztízs előny hogy megérje nekik a felárat.

    Én így gondolom, aztán lehet tévedek.

    Igen, valoban ugy tunik, hogy nem is akarnak ok feltetlen az elen meccselni. Van 1 keret amit raaldoznak, aztan kihozzak belole amit tudnak. Nem veletlen kardoznak ennyire a szabalyvaltozasok ellen is, hiaba lenne nekik esely elorebb kerulni, nagyobb kolt***el is jarna – annyit nem er meg a dolog.

  4. trialboj: A Renault elég kis költségvetéssel dolgozik, szerintem ahhoz képest nem akkora blama, hogy sem a motor sem az autó nem világverő.
    Reklámnak a 4-5. hely is megteszi, ők is tudják hogy sokkal de sokkal többet kellene belepumpáljanak hogy esélyük legyen a címért menni. A 2. vagy 3. hely meg nem akkora presztízs előny hogy megérje nekik a felárat.

    Én így gondolom, aztán lehet tévedek.

    Azért nem hiszem, hogy jó reklámnak tartják, hogy majdnem elverte őket egy esztergályos csapata.

  5. sztarvorsz:
    Azért azt a 09-et oda lehet írni a Honda számlájára, illetve a 80as évek végét is. Szóval ők már alkottak itt, az elmúlt éveket nézve is szerintem a Renault nagyobb égés. A Toyota kapufásabb volt. Biztos nem egyszerű az élen menni, sok év befektetés mellé a rutinos szakik és kivételes zsenik – vezetők is kellenek. Anno a Toyota időszakában sok erős csapat is volt akit verni kellett, most kevesebb van talán de azok meg jól elhúztak.

    A Renault elég kis költségvetéssel dolgozik, szerintem ahhoz képest nem akkora blama, hogy sem a motor sem az autó nem világverő.
    Reklámnak a 4-5. hely is megteszi, ők is tudják hogy sokkal de sokkal többet kellene belepumpáljanak hogy esélyük legyen a címért menni. A 2. vagy 3. hely meg nem akkora presztízs előny hogy megérje nekik a felárat.

    Én így gondolom, aztán lehet tévedek.

  6. Azért azt a 09-et oda lehet írni a Honda számlájára, illetve a 80as évek végét is. Szóval ők már alkottak itt, az elmúlt éveket nézve is szerintem a Renault nagyobb égés. A Toyota kapufásabb volt. Biztos nem egyszerű az élen menni, sok év befektetés mellé a rutinos szakik és kivételes zsenik – vezetők is kellenek. Anno a Toyota időszakában sok erős csapat is volt akit verni kellett, most kevesebb van talán de azok meg jól elhúztak.