A Mercedes felbosszantotta, a Ferrari már várja Wehrleint

Elismerte Pascal Wehrlein, hogy tárgyal a Ferrarival egy szimulátorversenyzői pozícióról, ám végleges megállapodást még nem kötöttek.

Pascal Wehrlein (Fotó: XPB)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. F1890: az mindent elmond h tesztelt egy napot wehrlein majd sérülése miatt kihagyta a komplett teszteket, első két futamot, visszaült az autóba és úgy elbucizta ericcsont h csak na. évad vége felé már tudta h nincs hely számára jövőre, plusz sérült kocsival is ment mint később kiderült. és az autó semmire nem volt jó, így oké h nem szerzett annyi pontott mint leclerc.
    de ha egy középszerű massa top autóban ült (látjuk fe-ben mekkora leégés megy) akkor egy wehrleinnek simán középkateg autóban lenne a helye

    hiaba bizonygatjatok, hogy mekkora tehetseg, visszakerulni sokkal nehezebb, mint egyszer be. Szurkoljatok neki az FE-ben, ha annyira szimpi, ott talan lenyomja a most bekerult F1-esket, mert eleg gyengen teljesitenek.

  2. Denis Hunter: ha mar a fiatal versenyzonel is motivaciohiany van, mert gyenge a csomag alatta, akkor inkabb bele se kezdjen egy ilyen palyafutasba. Ugye nem mindenki kezdett nyero, vagy akar versenykepes csomaggal. Az pedig a legnagyobb motivacioja kell legyen, hogy a csapattarsat legyozze. Mar akkor sem ertettem ezt a motivaciohianyos kommenteleseket vele kapcsolatban. Bottasnal megertem, agyonverte a VB csapattarsa es keptelen volt nyerni, szerencse ide, vagy oda. Motivalja az, hogy az F1-ben van. Ha mar ott elvesziti, akkor mit var, ki fogja szerzodtetni? No meg miert? Most jon a McLarenhez Norris. Lehet az ev vegen mar nem lesz ilyen lelkes, de ugy all neki, hogy Sainzot mindig le akarja gyozni. Akkor is, ha ok az utolso 2 a mezonyben. Az o megitelese nem a kocsi minosegetol fugg, hanem a hozzaallasatol es a csapattarshoz viszonyitott teljesitmenyetol. Nem hinnem, hogy egy FE kitero utan lesz eselye visszakerulni az F1-be. Talan Ocon pont ezert sem vallalta be. Ott minimum VB-t kell nyerni, hogy szamitasba jojjon, lasd Vergne, de az sem garancia. Ha elveszik a mezonyben, akkor eselye sincs. Az FE szezon meg tul rovid, hogy szar kezdessel menjen valamire.

    az mindent elmond h tesztelt egy napot wehrlein majd sérülése miatt kihagyta a komplett teszteket, első két futamot, visszaült az autóba és úgy elbucizta ericcsont h csak na. évad vége felé már tudta h nincs hely számára jövőre, plusz sérült kocsival is ment mint később kiderült. és az autó semmire nem volt jó, így oké h nem szerzett annyi pontott mint leclerc.
    de ha egy középszerű massa top autóban ült (látjuk fe-ben mekkora leégés megy) akkor egy wehrleinnek simán középkateg autóban lenne a helye

  3. Go.Michael: Szerintem egy olyan szezonból kiindulni, ahol eleve tudod hogy tavalyi motorral fogsz egész évben szenvedni-szívni, óriási badarság lenne. Egyáltalán mi volt a motivációja? Több mp-re voltak a középmezőny végétől is. Ebben a turbó érában évről évre óriásit lépnek előre erőforrás tekintetében a csapatok. Nézd meg tavaly mire volt képes a Sauber. Amikor normális csomag volt Wehrlein alatt, akkor bizony villogott, azt a manort hihetetlenül sajnálom, volt benne potenciál, csak ugye akik a számokat nyomogatják a képernyő mögött, azoknak csak a haszon számít. Szóval én ennyire nem mondanám kutyaütőnek, hanem a lehető legrosszabbkor volt, a legrosszabb időben, de szurkolok neki, legyen vissza út a számára.

    ha mar a fiatal versenyzonel is motivaciohiany van, mert gyenge a csomag alatta, akkor inkabb bele se kezdjen egy ilyen palyafutasba. Ugye nem mindenki kezdett nyero, vagy akar versenykepes csomaggal. Az pedig a legnagyobb motivacioja kell legyen, hogy a csapattarsat legyozze. Mar akkor sem ertettem ezt a motivaciohianyos kommenteleseket vele kapcsolatban. Bottasnal megertem, agyonverte a VB csapattarsa es keptelen volt nyerni, szerencse ide, vagy oda. Motivalja az, hogy az F1-ben van. Ha mar ott elvesziti, akkor mit var, ki fogja szerzodtetni? No meg miert? Most jon a McLarenhez Norris. Lehet az ev vegen mar nem lesz ilyen lelkes, de ugy all neki, hogy Sainzot mindig le akarja gyozni. Akkor is, ha ok az utolso 2 a mezonyben. Az o megitelese nem a kocsi minosegetol fugg, hanem a hozzaallasatol es a csapattarshoz viszonyitott teljesitmenyetol. Nem hinnem, hogy egy FE kitero utan lesz eselye visszakerulni az F1-be. Talan Ocon pont ezert sem vallalta be. Ott minimum VB-t kell nyerni, hogy szamitasba jojjon, lasd Vergne, de az sem garancia. Ha elveszik a mezonyben, akkor eselye sincs. Az FE szezon meg tul rovid, hogy szar kezdessel menjen valamire.

  4. Denis Hunter:
    de Pascal sem mutatott semmi emlitesre meltot. Igaz, akkoriban rosszabb volt a Sauber, de ha ki akart volna emelkedni, olyan szinten verni kellett volna Ericssont, mint Leclerc. Ez egyaltalan nem jott neki ossze.

    Szerintem egy olyan szezonból kiindulni, ahol eleve tudod hogy tavalyi motorral fogsz egész évben szenvedni-szívni, óriási badarság lenne. Egyáltalán mi volt a motivációja? Több mp-re voltak a középmezőny végétől is. Ebben a turbó érában évről évre óriásit lépnek előre erőforrás tekintetében a csapatok. Nézd meg tavaly mire volt képes a Sauber. Amikor normális csomag volt Wehrlein alatt, akkor bizony villogott, azt a manort hihetetlenül sajnálom, volt benne potenciál, csak ugye akik a számokat nyomogatják a képernyő mögött, azoknak csak a haszon számít. Szóval én ennyire nem mondanám kutyaütőnek, hanem a lehető legrosszabbkor volt, a legrosszabb időben, de szurkolok neki, legyen vissza út a számára.

  5. Denis Hunter:
    de Pascal sem mutatott semmi emlitesre meltot. Igaz, akkoriban rosszabb volt a Sauber, de ha ki akart volna emelkedni, olyan szinten verni kellett volna Ericssont, mint Leclerc. Ez egyaltalan nem jott neki ossze.

    Azért nem volt ő olyan analfabéta, rengeteg tróger fordult meg az elmúlt években ebben a sportban, akik még a felét sem tudták a németnél. Azt a szintet hozta volna, mint a híres legófej francia, csak lehet neki még kellett volna egy kis idő. Aztán gondolom az sem volt neki olyan jó érzés, hogy tudta lapátra kerül, vissza is esett a teljesítménye.