Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Zasalamel:
    Munkahelyemen sajnos nem tudtam nzéni képeket, de olvastam kb mindenhol, h mekkora durranás a merci, most a képeket megnézve, hát nem is tudom, szép autó, de hasra azért nem estem tőle, ez kb a tavalyi autó ilyen olyan kis elem módosításokkal, lehet ha nem olvastam volna a híreket, akkor meglett volna nálam is a wow faktor. 🙁

    Kár h nem pakolnak fel felülnézeti képeket.

    Erre mondja az angol, hogy “If it’s not broken don’t fix it” hülyeség is lenne egy világbajnok autót teljesen újjáépíteni, amikor azért olyan jelentős szabályváltozások nem voltak. A Mclaren csinált valami hasonlót 2012-ben, persze az nem vb autó volt, de talán a leggyorsabb autó és erre terveztek egy teljesen mást 2013-ra aztán szívtak vele egész évben.

  2. Állat. Nagyon érdekes, ahogy próbálnak minden elemet “kivenni” az áramlás útjából a kerekek között. Az új első lengőkarok egészen extrémen néznek ki, pedig már tavaly is magasan voltak.
    Az első szárny is sokkal összetettebb, pl. a RP-é mennyivel primitívebb már.

  3. Munkahelyemen sajnos nem tudtam nzéni képeket, de olvastam kb mindenhol, h mekkora durranás a merci, most a képeket megnézve, hát nem is tudom, szép autó, de hasra azért nem estem tőle, ez kb a tavalyi autó ilyen olyan kis elem módosításokkal, lehet ha nem olvastam volna a híreket, akkor meglett volna nálam is a wow faktor. 🙁

    Kár h nem pakolnak fel felülnézeti képeket.

  4. Pernix:
    A Renault ócska első szárnyát leszámítva szerintem sokkal jobban mutatnak, mint a tavalyiak. Egyszerűen gyönyörködtet ez az egyszerűség.

    Renaultnal senki nem is emlitette, azt hittem mar csak nekem szurt szemet, hogy az o elso szárnyuk kb a feleig tok lapos es ott kezdodnek a “lepcsok” benne, mig a mercie pl azonnal emelkedik. Tobbi eddig latott kb ugy a ketto kozott volt. Az auto ,maga amugy szep, nem ertem a tobbi csapat miert nem veszi mar at ezt az orrmegoldast es nem a szelesen elorenyulo kis pots vegueket toljak meg mindig.