Narancsszínű reménysugár: megérkezett a McLaren MCL34!

Wokingban a McLaren is leleplezte 2019-es új autóját. Az MCL34-es modell reményeik szerint stabil alap lesz a múlt évi önvizsgálat után megkezdett újjáépítéshez.

Képgaléria:Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Denis Hunter:
    Remelem valoban olyan sokat szamit az az elso resz, az valoban nagy valtozason ment at, mert amugy nem sokat valtozott az auto a dolest kiveve. Az sem olyan merteku, mert az uj auto eleje full ul a foldon, szoval az meg lesz emelve biztosan.

    Nem csak te reméled tőle a változást, de láthatóan a Mclaren is ráfeküdt erre a részre rendesen, az autó rakeje nagyobb lesz valamivel, ezt a bemutatón már látni lehetett. Még mindig azt tudom mondani, hogy a tavalyi autónál csak jobb lehet, és a Renault motorról is sok jót hallott Priestly a Mclaren berkeiből és elég bizakodóak a számok láttán !

  2. Remelem valoban olyan sokat szamit az az elso resz, az valoban nagy valtozason ment at, mert amugy nem sokat valtozott az auto a dolest kiveve. Az sem olyan merteku, mert az uj auto eleje full ul a foldon, szoval az meg lesz emelve biztosan.

    Nando:
    Írtam pár hete, hogy miről beszélt Priestly amikor arról kérdezték, hogy mi volt az alapvető hiba a Mclaren autóján, ő pedig belsős infók alapján felvázolta.
    Na itt az eredménye képen szemléltetve:
    https://preview.redd.it/4l9kkdw43rg21.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=182d12d2c952cc2c62a7d34f165a07da13bc7389

  3. Nando: Így van, tavaly már nem volt idejük ezt áttervezni, mert időigényes, egyszerűen annyira alul tervezték ezt a szegmenst, hogy az egyik legfontosabb területen, pont a legtöbbet vesztették, mert nem tudták rendesen hátra terelni a levegőt és munkára bírni, ezért a kanyarokban rengeteget vesztettek miatta.

    freddo rendelés helyett több figyelmet fordíthattak volna a csokira, izé a kocsira

  4. vinyei93: Tehát ha jól értem, most hosszabb az első kerék és a légbeömlők közti táv? Ekkorát számítana?

    Így van, tavaly már nem volt idejük ezt áttervezni, mert időigényes, egyszerűen annyira alul tervezték ezt a szegmenst, hogy az egyik legfontosabb területen, pont a legtöbbet vesztették, mert nem tudták rendesen hátra terelni a levegőt és munkára bírni, ezért a kanyarokban rengeteget vesztettek miatta.

  5. Nando:
    Írtam pár hete, hogy miről beszélt Priestly amikor arról kérdezték, hogy mi volt az alapvető hiba a Mclaren autóján, ő pedig belsős infók alapján felvázolta.
    Na itt az eredménye képen szemléltetve:
    https://preview.redd.it/4l9kkdw43rg21.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=182d12d2c952cc2c62a7d34f165a07da13bc7389

    Tehát ha jól értem, most hosszabb az első kerék és a légbeömlők közti táv? Ekkorát számítana?

  6. .cmr.: Nálunk szigorú szabályok vannak, nem támogatunk csak úgy akárkit, szerencsére megengedhetjük magunknak, illetve azt is, hogy mi döntsük el milyen ügyfelekkel vagyunk hajlandóak foglalkozni… Szóval köszönöm, elmondhatom, hogy sikeres.

    Nálunk csak Apple-t lehet használni. Nem szeretjük a biztonsági ólajtókat.

  7. feeder_series: Sikeres cég lehet, ami ilyen érvek mentén hoz döntéseket 😀

    Nálunk szigorú szabályok vannak, nem támogatunk csak úgy akárkit, szerencsére megengedhetjük magunknak, illetve azt is, hogy mi döntsük el milyen ügyfelekkel vagyunk hajlandóak foglalkozni… Szóval köszönöm, elmondhatom, hogy sikeres.

  8. Jól látom, hogy a narancs az orrtól kezdve világosodik?
    Nekem nagyon bejön, jó a fekete csík alul, slankít, állat a kék átmenet a motorborításon, és úgy tűnik, vannak végre speckó megoldások is. Kiváncsi vagyok a teljesítményre, jó lenne végre legalább dobogó közelébe kerülni.

  9. Nekem már tavaly is tetszett a komplementer színkombó, de maga a festés elég fantáziátlan volt, de ez most szép, és különösen tetszik az orr-rész-megoldás, mintha szép orra lenne. 😀 Csak az a buta glória… inkább festenék le azt is narancsra.

  10. Ennyi kék már nem kéne, mert nem a McLarenhez köthető szín volt sosem, de egész szép a motorborításon az a mintás átmenet. Meglepődtem, hogy a csapatruházat kék, szerencsére azért tettek bele legalább egy kis narancsot. A glóriát narancsra kellett volna festeni.

  11. Nando: Na majd a Ferrari, állítólag olyan ronda lett mint a bűn. 😀

    Amúgy az olasz sajtó, turinival az élen is megér egy misét, 2016 ig ajnározták a ferrarit pocsék eredmények ellenére is. 2017 ben mióta kuss van a ferkánál, a sajtó full besértődve csak savazza őket… 😀

  12. Denis Hunter:
    nem latom a Coca Cola feliratot. Weboldalon meg ottvan a szponzorok kozott, de az auton nem latom sehol. Azert jo, hogy mar lathatoan tobb szponzort sikerult osszeszedni, remelem a csapat is osszeszedi magat es elore haladnak. Nekem tetszenek a szinek a sarga jol passzol a kekhez. Ha a ferrari sotetebb piros lesz, akkor mar ezzel sem lesz baja szumonak, hogy osszekeverje oket, sem a wili saubert (bar a saubert nem tudjuk milyen, vagy alfa, tokmindegy :D)

    Majd most meg a renault vs haast fogja keverni… 😀

  13. F1890:
    azt hittem h az orra végre vagány mint a mercié, de végül csak elrejtették a feketével. az eddigi legrondább autó. ez a narancs kék annyira nincs összhangban.

    Jah a legrondább autó, szerintem egész héten alig vártad, hogy ezt leírd akármilyen is lesz. 😀

  14. nem latom a Coca Cola feliratot. Weboldalon meg ottvan a szponzorok kozott, de az auton nem latom sehol. Azert jo, hogy mar lathatoan tobb szponzort sikerult osszeszedni, remelem a csapat is osszeszedi magat es elore haladnak. Nekem tetszenek a szinek a sarga jol passzol a kekhez. Ha a ferrari sotetebb piros lesz, akkor mar ezzel sem lesz baja szumonak, hogy osszekeverje oket, sem a wili saubert (bar a saubert nem tudjuk milyen, vagy alfa, tokmindegy :D)