Ausztrál Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 11:00
2. szabadedzésPéntek 15:00
3. szabadedzésSzombat 12:00
IdőmérőSzombat 15:00
FutamVasárnap 15:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. sztarvorsz:
    Még annyi így a hétvége utóéletéhez, véletlenül beleszaladtam Lando onboard időmérős körébe, ránézésre igen csak tiszteletet parancsoló kis kör volt ez így elsőre!

    Igen én is ezt írtam még szombaton, hogy újonchoz képest nagyon profi körei voltak! Már csak az agresszivitás szintjét kéne jól belőni, tavaly F2-ben és szerintem itt Melbourneben is már túl óvatos volt a csaták közben.

  2. andrea1: Jah értem, nem nézem Buxtont és azt hiszem valahol olvastam még tavaly hogy az apukája meghalt , de szerintem ugyanebben a cipőben úgy a Földön kB több millió ember van hogy az egyik szülője vagy pont az édesapja meghalt,nyilván sajnálatos.

    De a srác érettségét mutatja, hogy mivel az apja nagyon a szívén viselte a sorsát, azt hazudta neki a halálos ágyán, hogy F1-es szerződést kapott, pedig akkor ez még csak egy eshetőség volt.

  3. feeder_series: Eléggé, Buxton egyik kedvenc témája volt tavaly a Paddock Passokban, miután ő készített mélyinterjút Charlesszal Monacoban

    Jah értem, nem nézem Buxtont és azt hiszem valahol olvastam még tavaly hogy az apukája meghalt , de szerintem ugyanebben a cipőben úgy a Földön kB több millió ember van hogy az egyik szülője vagy pont az édesapja meghalt,nyilván sajnálatos

  4. F1890: nyilván nem egy kimi aki nem beszél magáról. de sztem ez olyan h paddockon belül tudja az illető. szóval számomra meglepő h ennyire nincsenek képben egymással a csapattársak. persze nem kötelező jóba se lenni, csak meglepődtem ezen mindössze.

    Szerintem pont úgy nem tudják többen ezt a paddockba mint ahogy Vettel sem tudta,max a közeli versenyzőtársak.

  5. andrea1: Számomra nem…..azért nem ismerik annyira jól egymást, pár hónapja csapattársak csak és lehet nem került szóba még, oké hogy csapattársak de csak eseményeken, meetingeken, amúgy ezek a versenyzők külön mozognak a hétvégéken és akkor találkoznak amiket mondtam. Vannak speciális esetek mikor együtt mennek haza persze, de mondjuk Vettel Svájcba míg Lec Monacoban él, hiába egy csapata a csapatnál se keresztezik egymást. Lehet amúgy Lec se szeret erről beszélni,ez azért annál komolyabb téma és Vettel olvas cikkeket, nem olvas pletykákat stb.

    nyilván nem egy kimi aki nem beszél magáról. de sztem ez olyan h paddockon belül tudja az illető. szóval számomra meglepő h ennyire nincsenek képben egymással a csapattársak. persze nem kötelező jóba se lenni, csak meglepődtem ezen mindössze.

  6. F1890: hát banyek ha én tudom, aki igazából leszarja a magánéletüket, akkor aki beszél vele annak illene tudnia sztem. a versenyzők olyanok mintha osztálytársak lennének, csapaton belül meg mintha padtársak volnának. számomra meglepő hogy ezt nem tudta

    Számomra nem…..azért nem ismerik annyira jól egymást, pár hónapja csapattársak csak és lehet nem került szóba még, oké hogy csapattársak de csak eseményeken, meetingeken, amúgy ezek a versenyzők külön mozognak a hétvégéken és akkor találkoznak amiket mondtam. Vannak speciális esetek mikor együtt mennek haza persze, de mondjuk Vettel Svájcba míg Lec Monacoban él, hiába egy csapata a csapatnál se keresztezik egymást. Lehet amúgy Lec se szeret erről beszélni,ez azért annál komolyabb téma és Vettel olvas cikkeket, nem olvas pletykákat stb.

  7. andrea1: De ezt miért kellene tudni? Vagy ez ennyire köztudott?

    hát banyek ha én tudom, aki igazából leszarja a magánéletüket, akkor aki beszél vele annak illene tudnia sztem. a versenyzők olyanok mintha osztálytársak lennének, csapaton belül meg mintha padtársak volnának. számomra meglepő hogy ezt nem tudta

  8. F1890:
    “Szerintem nagyon jól teljesít, legalábbis ezt az alapján mondom, amit eddig láttam. Az egész szezon során komoly nyomást helyezhet rám, ezzel tisztában vagyok, és úgy vélem, elég szoros lesz. Nagyon tehetséges, szeretnék találkozni a szüleivel, hogy gratulálhassak nekik, mert úgy tűnik, egy kedves srácot neveltek fel, aki egyben gyors versenyző is”

    számomra elég fura, hogy egy csapatban vannak és vettel még azt sem tudja, hogy leclerc apja meghalt.

    De ezt miért kellene tudni? Vagy ez ennyire köztudott?

  9. feeder_series: Mondjuk ha ez az elszólás Hamiltoné lett volna, szerintem már a Daily Fail címlapján lenne valami kifacsart címmel, hogy “Halott édesapján keresztül küld hadüzenetet Leclercnek Hamilton!”. Ha már állandóan az ő elnyomó támogatásukról papoltok 😀

    inkább azon csodálkozom h még senki sem kapta fel a témát

  10. F1890:
    számomra elég fura, hogy egy csapatban vannak és vettel még azt sem tudja, hogy leclerc apja meghalt.

    Mondjuk ha ez az elszólás Hamiltoné lett volna, szerintem már a Daily Fail címlapján lenne valami kifacsart címmel, hogy “Halott édesapján keresztül küld hadüzenetet Leclercnek Hamilton!”. Ha már állandóan az ő elnyomó támogatásukról papoltok 😀

  11. “Szerintem nagyon jól teljesít, legalábbis ezt az alapján mondom, amit eddig láttam. Az egész szezon során komoly nyomást helyezhet rám, ezzel tisztában vagyok, és úgy vélem, elég szoros lesz. Nagyon tehetséges, szeretnék találkozni a szüleivel, hogy gratulálhassak nekik, mert úgy tűnik, egy kedves srácot neveltek fel, aki egyben gyors versenyző is”

    számomra elég fura, hogy egy csapatban vannak és vettel még azt sem tudja, hogy leclerc apja meghalt.

  12. Nando: Ez kőkemény üzlet fontosak az első pontok ráadásul egy Alfa névvel mindenképpen, én megértem miért volt erre szükség minimalizálni akarták annak a kockázatát, hogy pontokat bukjanak. Egyébként szerintem amit Giovinazzi csinált az a maga nemében szép volt, mert jól védekezett !

    Az egyébként nekem is tetszett 🙂 Ahogy védekezett az tetszetős volt amúgy.

  13. DUdi: Valóban. Szerintem is felhasználták. Sajnos, mert erre nincs szüksége a sportnak. Ha ez nincs akkor sem hiszem, hogy bárki megelőzte volna Kimit, mert ezen a pályán szinte nem lehet előzni. Ettől függetlenül nagyon nem tetszett amit láttam. Ugyanis volt, hogy ezt Kimivel csináltatták meg. És az meglehetősen rosszul esett.
    Nem szeretem amikor a versenyzőket ilyen célra használják. Bárkiről is legyen szó.

    Ez kőkemény üzlet fontosak az első pontok ráadásul egy Alfa névvel mindenképpen, én megértem miért volt erre szükség minimalizálni akarták annak a kockázatát, hogy pontokat bukjanak. Egyébként szerintem amit Giovinazzi csinált az a maga nemében szép volt, mert jól védekezett !

  14. DUdi: Valóban. Szerintem is felhasználták. Sajnos, mert erre nincs szüksége a sportnak. Ha ez nincs akkor sem hiszem, hogy bárki megelőzte volna Kimit, mert ezen a pályán szinte nem lehet előzni. Ettől függetlenül nagyon nem tetszett amit láttam. Ugyanis volt, hogy ezt Kimivel csináltatták meg. És az meglehetősen rosszul esett.
    Nem szeretem amikor a versenyzőket ilyen célra használják. Bárkiről is legyen szó.

    En is merges voltam, mert ezzel a McLaren nem szerzett pontot, 5 masik kozepcsapat meg igen. Persze megertem az Alfat, mert Gionak koze nem volt a versenyhez, akkor legalabb segitse a masikat jobb eredmenyt elerni. Attol fuggetlenul, hogy valszeg senki nem lett volna veszelyes Kimire.

  15. Nando: Azért ne legyél ennyire naív, szerinted miért hagyták kint, biztos nem azért hogy teljesen lejárja a gumijait, teljesen nyilvánvaló volt hogy beáldozták így legalább az egyik autóval biztos pontszerzők lettek.

    Valóban. Szerintem is felhasználták. Sajnos, mert erre nincs szüksége a sportnak. Ha ez nincs akkor sem hiszem, hogy bárki megelőzte volna Kimit, mert ezen a pályán szinte nem lehet előzni. Ettől függetlenül nagyon nem tetszett amit láttam. Ugyanis volt, hogy ezt Kimivel csináltatták meg. És az meglehetősen rosszul esett.
    Nem szeretem amikor a versenyzőket ilyen célra használják. Bárkiről is legyen szó.

  16. Max nem ertem, hogy jon ide, persze szepen elozott, de most nem rola volt szo. A kozepmezonyben egyetlen elozes nem volt azokon kivul, amikor Giot megelozte mindenki, mert mar nem tudta az autot a palyan tartani, ezert gondoltam, ha Norris Kimi mogott maradt volna, akkor sikerul a pontszerzes, meg akkor is, ha 1 valaki megelozi. Persze nincs ha. Majd legkozelebb.

    Sidious: Verstappen megelőzte Vettelt. Persze nyilván nem könnyű továbbra sem előzni ezen a pályán, de megfelelő agresszivitással és tempó előnnyel meglehet csinálni. Gasly simán értékelhetetlen volt ma, azt láttuk kvalin, hogy a Red Bull és a Toro Rosso között továbbra is van több mint 1 mp különbség függetlenül attól, hogy szorosabb az együttműködés és ehhez még kapott egy gumielőnyt is a francia, tehát úgy körönként több mint 1,5 mp-s előnye kellett volna, hogy legyen és ezt nem tudta előzésre váltani. Norrisnak nehezebb dolga volt, mert ott az autó is gyengébb meg ez az első futama, így gondolom túl nagy kockázatot nem akart vállalni.

  17. Tapani: Gio nem szándékosan volt lassú, és nem blokkolt, sérült autóval ment plusz elkoptak a gumijait, de ennek ellenére versenyben volt, bár gondolom szerinted a többieket is el kellett volna engednie. LOL

    Szándékosan nem volt lassú, csak jól kibasztak vele. Tökre korrekt, igazad van 😀 😀 😀

  18. Vettel the best: Könnyű a magas lóról!Azért én még emlékszem a sírásodra,meg Newey autózásra nem is oly régről!

    Biztos voltak frusztráltabb kommentjeim, de permanensen nem “sírtam”, meg “Newey autóztam”. Amúgy meg ne hidd azt, hogy én aztán most totál elégedett vagyok az F1-el. Én nem bánom, ha kiélezett csata van, ilyen szempontból az előző két év már egész bíztató volt.

  19. Tapani: Gio nem szándékosan volt lassú, és nem blokkolt, sérült autóval ment plusz elkoptak a gumijait, de ennek ellenére versenyben volt, bár gondolom szerinted a többieket is el kellett volna engednie. LOL

    Azért ne legyél ennyire naív, szerinted miért hagyták kint, biztos nem azért hogy teljesen lejárja a gumijait, teljesen nyilvánvaló volt hogy beáldozták így legalább az egyik autóval biztos pontszerzők lettek.

  20. GreenHonda:
    Kvyat még mindig nem tudja lehűteni magát, azért látszik hogy nem változik 😀 Azért hihetetlen mennyi esélyt kapott, de elsősorban ez sztem Putyinnak köszönhető 😀

    Kubica balesetét sajnálom, Ricciardo kiesése abszurdum, hogy lehet egy 21. századi F1-es pálya ennyire szar, hogy a boxutca közelében ennyire balesetveszélyes legyen a rajt esetében? Nem tetszenek a steril pályák, csak ha ennyire ezt nyomatják, nem értem hogy fér ez bele. A szokásos paradoxonok az FIA-nál. Bottas szépet ment, Gasly szerintem nagyon gáz volt, hogy képtelen megelőzni egy nála jóval lassabb autót, pedig egy ideig még a DRS-t sem nyithatta Kvyat. A Haas megtanulhatna végre kereket cserélni, lehet tudni lesz-e büntetés érte, vagy mi az ítélet?

    Amúgy akik Bottas úttorlaszoztak most nyugodtan ki lehetnek akadva az Alfa Romeora is. Ja várjunk csak most nem az első helyről volt szó meg nem a vb-ről, csupán egy nyolcadik helyről, akkor itt a kettős mércét kell tolni nem? 🙂

    Gio nem szándékosan volt lassú, és nem blokkolt, sérült autóval ment plusz elkoptak a gumijait, de ennek ellenére versenyben volt, bár gondolom szerinted a többieket is el kellett volna engednie. LOL

  21. GreenHonda:

    Amúgy akik Bottas úttorlaszoztak most nyugodtan ki lehetnek akadva az Alfa Romeora is. Ja várjunk csak most nem az első helyről volt szó meg nem a vb-ről, csupán egy nyolcadik helyről, akkor itt a kettős mércét kell tolni nem? 🙂

    Szó ami szó érdekes módon sokak figyelmét elkerülte, hogy Gio Kiminek kaparta ki a gesztenyét ezzel az Olaszos védekezéssel. 😀

  22. Kvyat még mindig nem tudja lehűteni magát, azért látszik hogy nem változik 😀 Azért hihetetlen mennyi esélyt kapott, de elsősorban ez sztem Putyinnak köszönhető 😀

    Kubica balesetét sajnálom, Ricciardo kiesése abszurdum, hogy lehet egy 21. századi F1-es pálya ennyire szar, hogy a boxutca közelében ennyire balesetveszélyes legyen a rajt esetében? Nem tetszenek a steril pályák, csak ha ennyire ezt nyomatják, nem értem hogy fér ez bele. A szokásos paradoxonok az FIA-nál. Bottas szépet ment, Gasly szerintem nagyon gáz volt, hogy képtelen megelőzni egy nála jóval lassabb autót, pedig egy ideig még a DRS-t sem nyithatta Kvyat. A Haas megtanulhatna végre kereket cserélni, lehet tudni lesz-e büntetés érte, vagy mi az ítélet?

    Amúgy akik Bottas úttorlaszoztak most nyugodtan ki lehetnek akadva az Alfa Romeora is. Ja várjunk csak most nem az első helyről volt szó meg nem a vb-ről, csupán egy nyolcadik helyről, akkor itt a kettős mércét kell tolni nem? 🙂

  23. Legalább az Alfánál tudtak taktikázni is ezek szerint.

    Egyértelmű hogy Giovinazzi futamát beáldozták hogy Kimit vissza tudják hozni a versenybe a kényszerű csere után, más kérdés hogy ezzel Hülkenberget is segítették…

    Denis Hunter: tul sokat kivett a gumibol, hogy Giot probalta lenyomni. Szerintem meglett volna a pontszerzes is, ha ott nincs feltartva a lassu tempoja ellenere. Lathattuk, senki nem tudott elozni, meg egy friss lagy gumis RB sem egy szarra kopott kemeny gumis torot.
    Kimi mogott volt szorosan, mikor Kimit termeszetesen elengedte Gio, aztan Norris beszorult. Csak akkor tudtak elmenni mellette, mikor mar tobbet allt keresztbe a palyan, mint iranyba. Es ki is jott, miutan mindenki lenyomta kb 2 koron belul.

  24. Denis Hunter: tul sokat kivett a gumibol, hogy Giot probalta lenyomni. Szerintem meglett volna a pontszerzes is, ha ott nincs feltartva a lassu tempoja ellenere. Lathattuk, senki nem tudott elozni, meg egy friss lagy gumis RB sem egy szarra kopott kemeny gumis torot.
    Kimi mogott volt szorosan, mikor Kimit termeszetesen elengedte Gio, aztan Norris beszorult. Csak akkor tudtak elmenni mellette, mikor mar tobbet allt keresztbe a palyan, mint iranyba. Es ki is jott, miutan mindenki lenyomta kb 2 koron belul.

    Verstappen megelőzte Vettelt. Persze nyilván nem könnyű továbbra sem előzni ezen a pályán, de megfelelő agresszivitással és tempó előnnyel meglehet csinálni. Gasly simán értékelhetetlen volt ma, azt láttuk kvalin, hogy a Red Bull és a Toro Rosso között továbbra is van több mint 1 mp különbség függetlenül attól, hogy szorosabb az együttműködés és ehhez még kapott egy gumielőnyt is a francia, tehát úgy körönként több mint 1,5 mp-s előnye kellett volna, hogy legyen és ezt nem tudta előzésre váltani. Norrisnak nehezebb dolga volt, mert ott az autó is gyengébb meg ez az első futama, így gondolom túl nagy kockázatot nem akart vállalni.

  25. trialboj:
    Norrisal tudja valaki mi történt? Hogy került olyan hátra 30mpre az előtte haladótól?

    tul sokat kivett a gumibol, hogy Giot probalta lenyomni. Szerintem meglett volna a pontszerzes is, ha ott nincs feltartva a lassu tempoja ellenere. Lathattuk, senki nem tudott elozni, meg egy friss lagy gumis RB sem egy szarra kopott kemeny gumis torot.
    Kimi mogott volt szorosan, mikor Kimit termeszetesen elengedte Gio, aztan Norris beszorult. Csak akkor tudtak elmenni mellette, mikor mar tobbet allt keresztbe a palyan, mint iranyba. Es ki is jott, miutan mindenki lenyomta kb 2 koron belul.

  26. andrea1: szerintem ezt nem merné megtenni újra a Merci..Tudják milyen rosszul esett ez Hamnak anno. Toto pont erről is beszélt hosszan anno, hogy megértette ezt Haminál és szinte elnézést is kért érte, mikor Rosberg elment a csapattól és ők meg leültek beszélgetni komolyabban. Toto és Ham kapcsolata onnan egy igen komoly fordulatot vett, nem zaklatná fel ilyenekkel a bajnokát senki kedvéért szerintem.

    Eltudom képzelni, bár ugye azért lépte meg a csapat ezt, hogy megelőzzék a széthúzást csapaton belül. Ez is érthető, tulajdonképp azaz egymástól pár méterre lévő 2 csapat küzdött egymással a vb-ért.

  27. sztarvorsz: Ahh tényleg igazad van, nem tudom miért rémlett a Merci megint.

    szerintem ezt nem merné megtenni újra a Merci..Tudják milyen rosszul esett ez Hamnak anno. Toto pont erről is beszélt hosszan anno, hogy megértette ezt Haminál és szinte elnézést is kért érte, mikor Rosberg elment a csapattól és ők meg leültek beszélgetni komolyabban. Toto és Ham kapcsolata onnan egy igen komoly fordulatot vett, nem zaklatná fel ilyenekkel a bajnokát senki kedvéért szerintem.

  28. trialboj:
    Norrisal tudja valaki mi történt? Hogy került olyan hátra 30mpre az előtte haladótól?

    Udvarias volt.
    Szerintem számára itt az ismeretlenben és első futamán a hibátlan célba érés volt a penzum. Az időmérőn pedig domborított. Szerintem egy nagyon jó kis pilótává fog válni. Ez már az idei évben ki is derülhet és jöhetnek a kérők.

  29. sztarvorsz:
    btw csak nekem rémlik úgy, h a Mercinél házon belül mindig akkor változik a helyzet mikor szerelőket cserélnek ? Már MS is a szerelőcsere után volt képes egyből hozni, verni Rosberget időmérőn, Rosbeg is a szerelőcsere után jött fel Hamilton-ra anno, most Bottas jöhet ki jól – bár ott sántít kicsit a logika h most elvileg a jó szerelőgárda Hamilton-hoz került vissza 😀

    Itt msot cseréltek szerelőket a mercinél? nekem ez új. Nem Vettel és Lec kettősnél cseréltek ?

  30. btw csak nekem rémlik úgy, h a Mercinél házon belül mindig akkor változik a helyzet mikor szerelőket cserélnek ? Már MS is a szerelőcsere után volt képes egyből hozni, verni Rosberget időmérőn, Rosbeg is a szerelőcsere után jött fel Hamilton-ra anno, most Bottas jöhet ki jól – bár ott sántít kicsit a logika h most elvileg a jó szerelőgárda Hamilton-hoz került vissza 😀

  31. Stuttgart99: Mercinél azt mondták, hogy Hamilton sérült padlólemezzel ment, a bal hátsónál egy nagyobb rész leszakadt.

    Szóval akkor mind a két Merci 20+ másodperccel ért volna be a célba, tehát senkinek semmi köze nem lett volna a tempójukhoz és egymással harcolhattok volna, érdekes lesz az a 2 hét múlva következő Bahraini nagydíj, hogy változnak-e az erőviszonyok, ha nem akkor ez nagyon könnyen egy házon belüli csatává válhat a Mercinek, ami mondanom se kell borzalmasan szar évet vetít előre.

  32. Most őszintén Kimit imádjuk/imádják a motyogásaiért Bottast meg szapulva van érte?

    Finnek és kész. 😎😉

    Nando: Megvadult a pali, legalább is az autóban ülve mindenképp, aztán utána ugyanúgy egy szürke kisegér benyomását kelti szakáll ide vagy oda a kis dünnyögős nyilatkozataival. 😀

  33. F1890:
    ahogy olvasom fb-on már megy a basztatás a ferrarira és vettelre h csárli csak azért nem előzte meg mert utasították (ami igaz is), de hogy mennyire gáz ez h egy 4-szeres vb-t így kell megkímélni attól h egy újonc elverje

    Hmm szerintem az inkább rosszabb most ahogy elfogadta amilyen nyugodtan, még mondta nem is gond ez. Na mindegy. Ő még fiatal ehhez hogy ezt ilyen nyugodtan elfogadja de ez csak az én véleményem. Mondjuk megmosolyogtató ő nem kettesnek jön, biztos nem, mondják a rajongók még a télen, itt is ez volt a visszhang… Aztán igazából egy verseny se kellett, könnyen lenyomták a torkán ezt, ő meg mint cuki pofával azt mondja nem gond ez…. Mi van? 😀

  34. F1890:
    Bottas rádióüzenete
    “Mindenki, aki kételkedett: Nyalja ki a s*ggem!”

    Hűha, komoly..mondjuk monza óta kimondottan nem kedvelem, de ha ezt így gondolja, összeszedte magát és ezt így folytatja… Na az jó lenne. Még mindig a kép jut róla eszembe télről, tiszta DiCaprio a visszatérőbe, ez egy ilyen visszatérés volt ma. Bravó

  35. Nando:
    Arra leszek kíváncsi ha Bottas fut még 2-3 ilyen alázós versenyt, akkor Hami mit fog csinálni, már most sem tudott jópofát vágni ehhez, Rosberg óta elszokott a házon belüli rivalizálástól.

    Mercinél azt mondták, hogy Hamilton sérült padlólemezzel ment, a bal hátsónál egy nagyobb rész leszakadt.

  36. Bogyi007:
    Mindenesetre ami pozitívum volt a mai napból az Bottas, Verstappen, Kimi valamint Stroll és Kvyat teljesítménye.

    Magnussent és Hülkenberget azért nem írtam mivel nekik szinte elvárás volt a top 10-es eredmény.

    Valamint Giovinazzit is elismerés illeti, ha ő nincs akkor szinte biztosan nem szerez pontot Kimi de lehet Hülkenberg sem. Nagyon szépen védte a pozícióját amíg a verda gumijai bírták sőt talán még kicsit tovább is…

    Kiminél nem tervezett volt a kijövetel sajnos…
    Raikkonen says a tear-off stuck in one of his car’s rear brake ducts forced him to take a compromising early pitstop in the #AustralianGP

    Szerencsés volt, emiatt 13ban kiesett Spaban, szóval ez az eredmény oké, elfogadható 😀 elfogadja🙈… Ami most az új dumája 😀

  37. F1890:
    Bottas rádióüzenete
    “Mindenki, aki kételkedett: Nyalja ki a s*ggem!”

    Megvadult a pali, legalább is az autóban ülve mindenképp, aztán utána ugyanúgy egy szürke kisegér benyomását kelti szakáll ide vagy oda a kis dünnyögős nyilatkozataival. 😀

  38. Nando: Kötekedni nem szoktam, egy tényt írtam le, ha tetszik ha nem itt most csúnyán el lett kalapálva a Ferrari Vettel kettőse. Alonso cumizott eleget, most a motorsportok legnagyobb versenyeit nyeregeti rekordokat döntve, szóval köszöni jól van. 🙂

    Alonso Briatore ráhatása alatt vált olyanná akit nem igazán akartak a csapatok akiknek egyáltalán esélyük lenne a győzelemre. Szerintem ez az egyetlen esélye volt hogy más sorozatokban próbálkozzon.

  39. Stonefly:
    Nézem, a facebook felületeket és sírok, hogy melyen minőségtelen a cikkek alatti közönség.
    Annyi előnye van, hogy a nyílt profilokban egyből rábukkan az ember a minőségtelenség okaira…
    Jó nekünk itten ! 😊

    Meh. Én boldog vagyok, hogy teljes mértékben kizártam a facebookot az életemből.

  40. Azért egy képet már találni a neten amivel a Honda mai eredményét Alonsoval hozták szinkronba…
    https://www.instagram.com/p/BvGaQFflCN7/?utm_source=ig_web_copy_linkblockquote cite=”comment-66991″>

    Nando: Kötekedni nem szoktam, egy tényt írtam le, ha tetszik ha nem itt most csúnyán el lett kalapálva a Ferrari Vettel kettőse. Alonso cumizott eleget, most a motorsportok legnagyobb versenyeit nyeregeti rekordokat döntve, szóval köszöni jól van. 🙂

  41. Van valami konkrétum, hogy akkor most mi van a Ferrari motorokkal ? Megnézve a végsebességeket egyáltalán nem lehetetlen, hogy nem használták őket maxon, konkrétan az utolsó helyeken tanyáznak, ott még is csak lehet valami a háttérben, nem lehet véletlen, hogy a leggyorsabb körre sem próbáltak rámenni.

  42. Vettel the best: Ha jól emlékszem,te azt mondtad nem is oly rég,hogy nem szoktál kötekedni!
    Ez a reakciód arra,hogy Alo évekig cumizott?😀

    Kötekedni nem szoktam, egy tényt írtam le, ha tetszik ha nem itt most csúnyán el lett kalapálva a Ferrari Vettel kettőse. Alonso cumizott eleget, most a motorsportok legnagyobb versenyeit nyeregeti rekordokat döntve, szóval köszöni jól van. 🙂

  43. Tapani: Egyetértek, Stroll kellemes meglepetés, Pereznek ez most kicsit gáz, szerintem akármennyire is benyalt a kanadainak a nyilatkozatában, álmában nem gondolta volna, hogy első hétvégén kikap tőle. 😀

    Stroll a szokásos jó rajtjának és Giovinazzinak köszönheti azt a 9. helyet, egyébként szerintem nem hozott semmi extrát.

  44. Bogyi007:
    Mindenesetre ami pozitívum volt a mai napból az Bottas, Verstappen, Kimi valamint Stroll és Kvyat teljesítménye.

    Magnussent és Hülkenberget azért nem írtam mivel nekik szinte elvárás volt a top 10-es eredmény.

    Valamint Giovinazzit is elismerés illeti, ha ő nincs akkor szinte biztosan nem szerez pontot Kimi de lehet Hülkenberg sem. Nagyon szépen védte a pozícióját amíg a verda gumijai bírták sőt talán még kicsit tovább is…

    Egyetértek, Stroll kellemes meglepetés, Pereznek ez most kicsit gáz, szerintem akármennyire is benyalt a kanadainak a nyilatkozatában, álmában nem gondolta volna, hogy első hétvégén kikap tőle. 😀

    Giovinazzi taktikáját rendesen elbaszarintották, de végül is Kiminek jó szolgálatot tett.

  45. Ha Leclerc nem hibázik az első sikán után és nem megy el füvet nyírni akkor simán Vettel előtt fejezi be ma a futamot…

    Ez azért igen komoly hiba volt tőle, kíváncsi lennék ha Kimi csinált volna ilyen hibát (Ferrarisként) már mennyien küldték volna őt bitófára…

    Pernix: Mégis csak TO-val maradhatott előtte Vettel.

  46. Nando: Jó hát ha a Renaultnak lenne egy Neweyja, akkor nem lenne probléma, de ott is még csak most állt össze a háttérben a gárda és folyamatosan jöttek mérnökök, amellett, hogy felszereltségben is most vannak gyári szinten, elég csak arra gondolni, hogy februárban vették használatba az új tesztpadot, mert eddig egy több mint 10 éves technikát használtak.

    Azért biztos nem 1-2 év mire összepattintanak egy top csapatot, és azért ők egy olyan lenullázott csapatot vettek át, akik még a pilótának sem tudtak fizut adni és nem vb alakulatot vettek mint a Merci anno. Nekik is kellett 4 év meg az új motorformula. Ami fricska azért, hogy a Haas meg a Force (majd) hozza őket, egyszerűen jobb munkát végeznek a költségekhez képest. Őket idén le kéne már győzni szerintem, ha nem, elgondolkodnék pár új vezető leigazolásán.

  47. F1890: ez az amit én se értek.
    ha az új hamiltont látta benne a ferrari az felejtős sztem… mert ez már a 2. évada.
    de sztem el kéne fogadni, hogy hamilton csak 1 van, és most értékelődik fel igazán a 07-es szezonja h azonnal ott volt a szeren.

    tehát mikor elmondják h jól ment, úgy h kvalin kapott 2 tizedet most is hibázott és a tempója sem volt meg. érthetetlen….
    az évad további részére változhat minden csak ezen hétvégén nem értem, hogy szujó mi a toszról beszél?:D

    Szujó már azt vizionálja, hogy Leclerc elveri év végén Vettelt, de ennek jeleit én nem látom, ilyenről kár beszélni, pont egy ilyen se jó-se rossz Leclrc performansz után. Pedig nekem szimpatikus a csávó.

  48. roberto23:
    Ha már Leclerc-rol ennyi szó esik Gasly mellett se menjünk el szó nélkül. Szerintem baromi rossz lóra tett vele a Red Bull. Oké, peche volt az időmérőn, de olyan messze van Max-tol mint Makó Jeruzsálemtol. Azert egy Kvyat-ot illett volna megelőzni 20 kor alatt…

    Hát egyértelműen eddig nincs meg a tempója, még azért Leclercnél jóval több potenciál látszik, ha sikerül levetkőznie ezeket a fölösleges hibákat, akkor jóval komolyabb versenyző lehet belőle, mint hogy csak bekísérgesse Vettelt a célba.

  49. F1890: ez a vélemény kizárólag erre a hétvégére szólt. pl hamilton ricsi első futamán nem hibázott sem kvalin sem futamon ilyet.

    egyáltalán nem szégyen a teljesítménye, csak a sztárolást nem értem erre a hétvégére.az év további lehet verni fogja vettelt, de ezen a hétvégén sztem gyengébb volt mint egy tavalyi átlag kimi

    Ja, így már mi is ugyanazon a véleményen vagyunk, bár én alapból valami hasonlót vártam. Igazából tavalyi szezon után divat lett szarozni Vettelt, szerintem a többség ezért várta, hogy meccsben lesznek, de szerintem csoda lenne ha egy szinten lenne a 2 pilóta, főleg így az első futamokon.

  50. Mindenesetre ami pozitívum volt a mai napból az Bottas, Verstappen, Kimi valamint Stroll és Kvyat teljesítménye.

    Magnussent és Hülkenberget azért nem írtam mivel nekik szinte elvárás volt a top 10-es eredmény.

    Valamint Giovinazzit is elismerés illeti, ha ő nincs akkor szinte biztosan nem szerez pontot Kimi de lehet Hülkenberg sem. Nagyon szépen védte a pozícióját amíg a verda gumijai bírták sőt talán még kicsit tovább is…

  51. De azt valahogy mindig elfelejtitek, hogy Hamilton abban az évben debütált, mikor a vezetéstechnikai segédletek épp csúcsra voltak járatva, a pilótának semmi dolga nem volt mint padlógáz-padlófék és nyomni a sprinteket. Ma meg se rásegítő elektronika, brutál nyomaték, szánalmas gumik, hatezer komponensből álló erőforrás, szerintem manapság sokkal elnyújtottabb a tanulási görbe.

  52. Ha már Leclerc-rol ennyi szó esik Gasly mellett se menjünk el szó nélkül. Szerintem baromi rossz lóra tett vele a Red Bull. Oké, peche volt az időmérőn, de olyan messze van Max-tol mint Makó Jeruzsálemtol. Azert egy Kvyat-ot illett volna megelőzni 20 kor alatt…

  53. F1890: ez az amit én se értek.
    ha az új hamiltont látta benne a ferrari az felejtős sztem… mert ez már a 2. évada.
    de sztem el kéne fogadni, hogy hamilton csak 1 van, és most értékelődik fel igazán a 07-es szezonja h azonnal ott volt a szeren.

    tehát mikor elmondják h jól ment, úgy h kvalin kapott 2 tizedet most is hibázott és a tempója sem volt meg. érthetetlen….
    az évad további részére változhat minden csak ezen hétvégén nem értem, hogy szujó mi a toszról beszél?:D

    Mégis csak TO-val maradhatott előtte Vettel.

  54. Stuttgart99: Első Ferraris futam után nem kellene azért rögtön ítélkezni felette. Ez csak a 2. éve, a csapattársa meg egy 4x-es világbajnok, aki ellen nem szégyen kikapni. Az első pár futam erről fog szólni valószínűleg, de nincs ezzel baj szerintem. Egyelőre úgy néz ki a Mercit nem fogják elkapni, RB-nál meg ugyanúgy ott egy szinte újonc, akivel ugyanott vannak tapasztalat terén mint a Ferrari Leclerc-kel.

    ez a vélemény kizárólag erre a hétvégére szólt. pl hamilton ricsi első futamán nem hibázott sem kvalin sem futamon ilyet.

    egyáltalán nem szégyen a teljesítménye, csak a sztárolást nem értem erre a hétvégére.az év további lehet verni fogja vettelt, de ezen a hétvégén sztem gyengébb volt mint egy tavalyi átlag kimi

  55. F1890: igen, idén is lehetnek 4.-ek. de számomra az lenne a komoly előrelépés, h ha minden pályán 4.ek lennének. ehhez képest ez nem mondható el.

    pl a rb minden pályán évek óta simán legrosszabb esetben 3. erő. én valami hasonlót várnék a rönótól hogy legyenek ott mindig a 4. helyen. de úgy érzem kicsit egy helyben topognak

    Jó hát ha a Renaultnak lenne egy Neweyja, akkor nem lenne probléma, de ott is még csak most állt össze a háttérben a gárda és folyamatosan jöttek mérnökök, amellett, hogy felszereltségben is most vannak gyári szinten, elég csak arra gondolni, hogy februárban vették használatba az új tesztpadot, mert eddig egy több mint 10 éves technikát használtak.