Ausztrál Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 03:00
2. szabadedzésPéntek 07:00
3. szabadedzésSzombat 05:00
IdőmérőVasárnap 03:00
FutamVasárnap 07:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. GreenHonda: viszont technikai hiba meg az sc is hozzátartozik a sporthoz, és ha egyikben, másikban is a Mercedesnek jön ki szarabbul a lépés nem egyszer, esetleg Hamilton is idén végre hibázik 1-nél többet, akkor hiába a sok tized előny ? Másrészt adná az ég, hogy olyan legyen ez az év, mint a tavalyi, szerintem egyáltalán nem veszett fejsze nyele, sőt

    én olyan ember vagyok aki nem számol a szerencsére sem a másik hibájára. mert ez azt jelenti h külső körülményekre támaszkodsz–> nem rajtad múlik, nincs rá befolyásod. ergó vakszerencse. amit lehet h vki erénynek állít be egyeseknél, én nem tudok 😀

  2. F1890: tavaly a ferrari mondta h nem sikerült jól sem a beállítás, vettel benne hagyott 2 tizedet a történetben és a padlólemez is bahreinre készült el. idén a teszteken nagyon jól vezethető volt az autó, előnyre számítottak és kaptak az arcukba egy méretest. szóval ő maguk is megdöbbentek ezen a hátrányon .és az évadban lesz még 3-5 ilyen pálya valszeg ahol megint homály üzemmódban lesznek. ezek meg egyszerűen nem fognak beleférni véleményem szerint.

    hátha lesz még csavar a történetben, lehet ezen a pályán a Ferrari valami extrán nem találta önmagát, mint a Mercedes 15 Szingapúrban pl. Amúgy kár hogy egy Mercedes pályával kezdődik mindig az évad, hogy ne legyen jó érzés 😀

  3. GreenHonda: Nem lennék rosszul, de jó érzés lenne igazolást nyerni arról, hogy jól látom a dolgokat. Ezért is írtam, nem vennék mérget rá, csak bírom h mindenki leírta az olaszt. Semmi extrát nem látok Raikkonenben és Vettelt sem teszem olyan magas szintre, mint egyesek, ennyi az egész. Ez az én véleményem, korrektül közöltem, nem bicskanyitogatóan. Az h te mit látsz bele, a te bajod

    Nem én már izgulok hogy a te elméleteid, gondolataid, elméleteid, rálátásod a világra bevaljanak. Izgulok miatta. 🙂 decemberben osszegzunk 🙂 Hajrá Gio
    🙂

    Ui nálad már stroll is jobb pilóta mint Kimi, szóval ennyire mértékadó számomra ez amit itt írtál 😀 mivel fóbia és az komoly gond, izgulok amiatt hogy ez rendben legyen nálad 🙂

  4. F1890: és ez mit bizonyít? azt h tavaly is volt ausztrália, spanyol,francia,osztrák(most vegyük ki a technikai hibákat sc),orosz ahol a merci érintetlen volt.

    tehát a ferrarinak még ebben az évben is vannak ekkora kilengései. a merci sosem kap ki ennyire

    viszont technikai hiba meg az sc is hozzátartozik a sporthoz, és ha egyikben, másikban is a Mercedesnek jön ki szarabbul a lépés nem egyszer, esetleg Hamilton is idén végre hibázik 1-nél többet, akkor hiába a sok tized előny 🙂 Másrészt adná az ég, hogy olyan legyen ez az év, mint a tavalyi, szerintem egyáltalán nem veszett fejsze nyele, sőt

  5. GreenHonda: Szerintem is valós ez a veszély. Ráadásul a tavalyi 7 tized Vettel hibával volt asszem, bár lehet Hamilton is hibázott, már nem tudom. Mondjuk van az, hogy aki nem fut teljesen jó kört, már azt mondja, hibázott, és ez általános egy szinten ? Vagy egyszerűen a pilóta nem találta meg annyira önmagát, ilyen is előfordulhat.

    De azért ha olyan év lenne ez, mint a tavalyi az még elég jó lenne szerintem, továbbra is azt mondom be lehetett volna húzni ?

    tavaly a ferrari mondta h nem sikerült jól sem a beállítás, vettel benne hagyott 2 tizedet a történetben és a padlólemez is bahreinre készült el. idén a teszteken nagyon jól vezethető volt az autó, előnyre számítottak és kaptak az arcukba egy méretest. szóval ő maguk is megdöbbentek ezen a hátrányon .és az évadban lesz még 3-5 ilyen pálya valszeg ahol megint homály üzemmódban lesznek. ezek meg egyszerűen nem fognak beleférni véleményem szerint.

  6. Vettel the best: Ki akartam menni idén végre 4 év után a Ringre,de inkább kihagyom,felesleges!
    Vettel arcára minden rá volt írva,tudja ő,hogy ennek az évnek is annyi!

    Ahányszor én kimentem,mindig rossz versenyei voltak.Azon gondolkodom,hogy csak a pénteki szabadedzést kéne megnézni,létezik olyan jegy?Persze a csütörtöki boxutca látogatásra is jó lenne menni.:D
    Ha Vettel világbajnok akar még lenni,akkor nincs mese, be kell ülnie a Mercedesbe,még ha Bottas helyére is.

  7. Go.Michael: Szerintem holnap hagyják őket játszadozni, van fél másodperces fórjuk versenykörülmények között, tegnap mind a két keveréken ennyit vertek az üldözőkre, nem kell utasítgatni, ráadásul Bottast testes önbizalmát már az első versenyen hazavágni? ?

    REmélem Toto is így gondolja.:-}

  8. F1890:
    sztem itt páran félreértik h mi a “probléma” a mai győzelemmel. nem az h merci nyert, hanem h 7 tizeddel. ami azt vetíti elő, hogy az évadban megint lesznek olyan pályák, ahol a ferrari hozzá sem fog szagolni a merci teljesítményéhez – tehát borítékolható a merci 1-2 legalább 4-5 pályán. míg azért ha visszaemlékszünk az elmúlt 2 évre, a ferrari minden egyes győzelmekor a merci ott volt közvetlenül mögötte,legtöbbször nagyobb nyomás alatt voltak. illetve kvalin sosem nyertek 0,5 seccel egyedül 2017 szingapúrban.

    szóval összességben én úgy gondolom, hogy idén fog nyerni a ferrari pár futamot, de az megint nem fog beleférni h egyes pályákon ekkora homályt fussanak. mert így még bottas is vesz el előlük pontot.

    és akkor a rb-ról mint problémáról még nem is beszéltünk. ott van verstappen kettejük között. vagyis a ferrari esett inkább hátra az a nagy helyzet

    Szerintem is valós ez a veszély. Ráadásul a tavalyi 7 tized Vettel hibával volt asszem, bár lehet Hamilton is hibázott, már nem tudom. Mondjuk van az, hogy aki nem fut teljesen jó kört, már azt mondja, hibázott, és ez általános egy szinten 😀 Vagy egyszerűen a pilóta nem találta meg annyira önmagát, ilyen is előfordulhat.

    De azért ha olyan év lenne ez, mint a tavalyi az még elég jó lenne szerintem, továbbra is azt mondom be lehetett volna húzni 😀

  9. Vettel the best: Igen és vannak olyan agytrösztök,mint te,hogy elhiszik a Merci gyengélkedéseit!
    Ezt a csapatot amíg nem lesz radikális szabályváltoztatás senki és semmi nem fogja legyőzni!!!

    Miért vót?
    Ja,hogy kicseréltek egy szárnyat elől??

    Meg a hátsót. Meg szélesîtés, stb. Tudom, az a jó szabályváltoztatás, amelyik a kedvencednek kedvez. Elképesztő ez a siralomház amit páran leműveltek. Óvoda.

  10. velorex:
    A Mercedesnél lesz csapatutasítás a holnapi rajtnál?

    Szerintem holnap hagyják őket játszadozni, van fél másodperces fórjuk versenykörülmények között, tegnap mind a két keveréken ennyit vertek az üldözőkre, nem kell utasítgatni, ráadásul Bottast testes önbizalmát már az első versenyen hazavágni? 😀

  11. F1890:
    sztem itt páran félreértik h mi a “probléma” a mai győzelemmel. nem az h merci nyert, hanem h 7 tizeddel. ami azt vetíti elő, hogy az évadban megint lesznek olyan pályák, ahol a ferrari hozzá sem fog szagolni a merci teljesítményéhez – tehát borítékolható a merci 1-2 legalább 4-5 pályán. míg azért ha visszaemlékszünk az elmúlt 2 évre, a ferrari minden egyes győzelmekor a merci ott volt közvetlenül mögötte,legtöbbször nagyobb nyomás alatt voltak. illetve kvalin sosem nyertek 0,5 seccel egyedül 2017 szingapúrban.

    szóval összességben én úgy gondolom, hogy idén fog nyerni a ferrari pár futamot, de az megint nem fog beleférni h egyes pályákon ekkora homályt fussanak. mert így még bottas is vesz el előlük pontot.

    és akkor a rb-ról mint problémáról még nem is beszéltünk. ott van verstappen kettejük között. vagyis a ferrari esett inkább hátra az a nagy helyzet

    Ennyi!

  12. feeder_series:
    Most őszintén, a turbo éra összes poleja Hamiltoné volt itt, mégis mire számítottatok? ?

    Örülök Norris és Albon erős kezdésének, csak így tovább! Ricnek meg fel kell kötni a gyatyát Hulk ellen ?

    Én inkább azt mondanám: a Renaultnak kell felkötnie a gatyát, hogy ne váljon szégyenteljessé a visszatérése.

  13. sztem itt páran félreértik h mi a “probléma” a mai győzelemmel. nem az h merci nyert, hanem h 7 tizeddel. ami azt vetíti elő, hogy az évadban megint lesznek olyan pályák, ahol a ferrari hozzá sem fog szagolni a merci teljesítményéhez – tehát borítékolható a merci 1-2 legalább 4-5 pályán. míg azért ha visszaemlékszünk az elmúlt 2 évre, a ferrari minden egyes győzelmekor a merci ott volt közvetlenül mögötte,legtöbbször nagyobb nyomás alatt voltak. illetve kvalin sosem nyertek 0,5 seccel egyedül 2017 szingapúrban.

    szóval összességben én úgy gondolom, hogy idén fog nyerni a ferrari pár futamot, de az megint nem fog beleférni h egyes pályákon ekkora homályt fussanak. mert így még bottas is vesz el előlük pontot.

    és akkor a rb-ról mint problémáról még nem is beszéltünk. ott van verstappen kettejük között. vagyis a ferrari esett inkább hátra az a nagy helyzet

  14. Tomika:
    Szerintem meg pont a Ferrári hitette el mindenkivel hogy idén húú de jók ? Aztán a szabadedzések után meg “nem úgy viselkedik az autó” Saját magukat áltatják minden évben azzal hogy villognak a teszten. Utolsó tesztnapon már látszott hogy megoldották a problémákat a Mercinél és van pontenciál bennük. Persze a szemüveges bohóc elmondta hogy a ferka ebben a kanyarba hű de gyors meg abban aztán majdnem kikaptak a Redbulltól. Nem a Merci a g.eci a történetben hanem a Ferka a f.asz! A másik hiába sínautó a piroskula …nem mindig az a gyors ha könnyen vezethető. De ezektől függetlenül adott a feladat lehet kövi futamon pole… Szóval Hajrá Kimi! ?

    Aha, a Ferrari elmondta hogy ne higgyenek a Mercedes féle kamudumáknak hogy szarok, Hamilton a hétvége előtt azt mondta hogy valós a lemaradás. A Ferrari nem híresztelte magáról, hogy mennyire jók, annyit mondtak, “jobb helyzetből várják a hétvégét, mint tavaly”, ebben lehet tévedtek, igen. Akkor ki is az álszent?

    Érdekes a Racing Point rohadtul nem így kezelte ezt az egészet, hanem azt mondták teszten ugyan nem voltak jók, de nem aggódnak, várjuk ki mi lesz Ausztráliáig. Korrekt módon nem a világot átbaszva érték el ma azt a tizedik helyet, ami szerintem jobb is lehetett volna. A Mercedes meg mit is csinált? Aljas hazug *** módjára nézi hülyének az embereket.

  15. RED POWER:
    Véleményem szerint a pálya specifikus adottságai és a Mercedes jó mechanikus tapadása kiválóan kiegészíti egymást. Egy körön sokat jelent ez, a verseny más tészta a folyamatos felgumizódással ami más tészta a beállításokkal, gumikezeléssel egyetemben. Binottonak most villantani kell műszaki adottsága kapcsán hogy holnapra lökje a pluszt a csapatnak, sz’tem meg is teszi!
    FORZA SCUDERIA FERRARI MISSION WINNOW 2019!!!

    Támogatom az általad leírtakat!

  16. F1890: én nem tartom kizártnak h wéber szándékosan kavarja a trutyit h az emberek leüljenek megnézni a futamot. szujótól ez ki van zárva mert képtelen komplexen gondolkodni, ő fullba nyomja

    Nem is mondhat negativat a “saját műsorukról” hisz az az érdek hogy minél többen nézzék azt. Még a végén munka nélkül marad.

  17. andrea1: Elég biztatóan ment Giovinazzi egy ideig, szerintem képes lehet legyőzni Raikkonent. Továbbra is tartom ezt, persze mérget nem vennék rá.

    Sok sikert ehhez, tudom hogy rosszul lennél ha ez nem valósulna meg. Hajrá, majd decemberben elszamolunk ?

    Nem lennék rosszul, de jó érzés lenne igazolást nyerni arról, hogy jól látom a dolgokat. Ezért is írtam, nem vennék mérget rá, csak bírom h mindenki leírta az olaszt. Semmi extrát nem látok Raikkonenben és Vettelt sem teszem olyan magas szintre, mint egyesek, ennyi az egész. Ez az én véleményem, korrektül közöltem, nem bicskanyitogatóan. Az h te mit látsz bele, a te bajod 🙂

  18. GreenHonda:
    Elég biztatóan ment Giovinazzi egy ideig, szerintem képes lehet legyőzni Raikkonent. Továbbra is tartom ezt, persze mérget nem vennék rá.

    Kvyatot egyből legyűri Albon, Norris gyalázza Sainzot, Russell és Kubica között remélem nem valós az a nagy különbség, kíváncsi vagyok mennyit tudott volna javítani a lengyel, de többször is próbálkozott, és nem tudom… :\Remélem javulni fog.

    Mindenesetre azért láthatjuk, hogy első hétvége ide vagy oda, egy újonc tudja hozni azt amit kell, nem feltétlen kell ehhez tapasztalat. Egy Sainz pedig azért Verstappennel első közös évükben egálban volt kvalifikációk terén, persze Verstappen akkor gyengébb volt, viszont Norris amennyivel megverte, Verstappen sem tudott volna ennél többet kisajtolni ebből a kocsiból

    A Haas erőre kapott rendesen, a Mercedes is. Perez miért nem jött egy rendes kört a végén, vagy elrontotta? Szépen javult a Racing Point, kb ez az egyetlen pozitívum az időmérőből számomra, na meg hogy Norris újoncként megmutatta, hogy lehet valaki egyből a csúcson.

    A Renault még érhet el jobb eredményeket is, most ebben ennyi volt. Gasly pedig mit nézett be, most sem értem, mondjuk egy szar forgalomban ez a pálya.

    Elég biztatóan ment Giovinazzi egy ideig, szerintem képes lehet legyőzni Raikkonent. Továbbra is tartom ezt, persze mérget nem vennék rá.

    Sok sikert ehhez, tudom hogy rosszul lennél ha ez nem valósulna meg. Hajrá, majd decemberben elszamolunk 😀

  19. F1890: én nem tartom kizártnak h wéber szándékosan kavarja a trutyit h az emberek leüljenek megnézni a futamot. szujótól ez ki van zárva mert képtelen komplexen gondolkodni, ő fullba nyomja

    vébert hagyjuk, tegnap is a fb-n hogy megmagyarázta, hogy már pedig tuti nincs ekkora hátránya a ferkának az hétszentség. oszt egy félórája kiderült hogy mégis van. Meg máskor is volt már ilyen hosszasan levezetett valamit erre totál az ellenkezője következett be de persze azt is megmagyarázta utólag, hogy tulajdonképpen jó volt amit elsőre is mondott csak ezért meg azért mégsem.

  20. Szerintem meg pont a Ferrári hitette el mindenkivel hogy idén húú de jók 😀 Aztán a szabadedzések után meg “nem úgy viselkedik az autó” Saját magukat áltatják minden évben azzal hogy villognak a teszten. Utolsó tesztnapon már látszott hogy megoldották a problémákat a Mercinél és van pontenciál bennük. Persze a szemüveges bohóc elmondta hogy a ferka ebben a kanyarba hű de gyors meg abban aztán majdnem kikaptak a Redbulltól. Nem a Merci a g.eci a történetben hanem a Ferka a f.asz! A másik hiába sínautó a piroskula …nem mindig az a gyors ha könnyen vezethető. De ezektől függetlenül adott a feladat lehet kövi futamon pole… Szóval Hajrá Kimi! 😀

  21. Véleményem szerint a pálya specifikus adottságai és a Mercedes jó mechanikus tapadása kiválóan kiegészíti egymást. Egy körön sokat jelent ez, a verseny más tészta a folyamatos felgumizódással ami más tészta a beállításokkal, gumikezeléssel egyetemben. Binottonak most villantani kell műszaki adottsága kapcsán hogy holnapra lökje a pluszt a csapatnak, sz’tem meg is teszi!
    FORZA SCUDERIA FERRARI MISSION WINNOW 2019!!!

  22. Elég biztatóan ment Giovinazzi egy ideig, szerintem képes lehet legyőzni Raikkonent. Továbbra is tartom ezt, persze mérget nem vennék rá.

    Kvyatot egyből legyűri Albon, Norris gyalázza Sainzot, Russell és Kubica között remélem nem valós az a nagy különbség, kíváncsi vagyok mennyit tudott volna javítani a lengyel, de többször is próbálkozott, és nem tudom… :\ Remélem javulni fog.

    Mindenesetre azért láthatjuk, hogy első hétvége ide vagy oda, egy újonc tudja hozni azt amit kell, nem feltétlen kell ehhez tapasztalat. Egy Sainz pedig azért Verstappennel első közös évükben egálban volt kvalifikációk terén, persze Verstappen akkor gyengébb volt, viszont Norris amennyivel megverte, Verstappen sem tudott volna ennél többet kisajtolni ebből a kocsiból 🙂

    A Haas erőre kapott rendesen, a Mercedes is. Perez miért nem jött egy rendes kört a végén, vagy elrontotta? Szépen javult a Racing Point, kb ez az egyetlen pozitívum az időmérőből számomra, na meg hogy Norris újoncként megmutatta, hogy lehet valaki egyből a csúcson.

    A Renault még érhet el jobb eredményeket is, most ebben ennyi volt. Gasly pedig mit nézett be, most sem értem, mondjuk egy szar forgalomban ez a pálya.

  23. F1890: én nem tartom kizártnak h wéber szándékosan kavarja a trutyit h az emberek leüljenek megnézni a futamot. szujótól ez ki van zárva mert képtelen komplexen gondolkodni, ő fullba nyomja

    Egyébként viccen kívül így van, simán csak próbál egyensúlyozni a két véglet között, ezért kerül ilyen önellentmondásokba.

  24. Nando: Meg kell tartani a szakértői állást, jól fizet a közmédia úgy hallottam. ?

    én nem tartom kizártnak h wéber szándékosan kavarja a trutyit h az emberek leüljenek megnézni a futamot. szujótól ez ki van zárva mert képtelen komplexen gondolkodni, ő fullba nyomja

  25. guide:
    Tiltsák már be a Mercit könyörgöm…meddig kell még Hamiltont nézni?Lassan az összes türelmem elfogy az f1-el kapcsolatban.
    Kimiért nagy kár,szüksége lenne a tanácsaira a ferrarinak.Vettel mellől meg Max rajtol,nagyszerű!:S

    Ki akartam menni idén végre 4 év után a Ringre,de inkább kihagyom,felesleges!
    Vettel arcára minden rá volt írva,tudja ő,hogy ennek az évnek is annyi!

  26. Mondjuk ez a Leclerc féle negatívum,nincs ebben, ügyes,majd lesz ez jobb, Vettel meg szerintem támadható lesz idén ha ez így megy tovább, már most kivan.. Mondjuk abból a szempontból mosolyogtato a dolog a nagy átalakítások, meg új felállás azért most is befert valaki a Ferrarik közé, ezt akarták részben megszuntetni és magabiztosan mondogatták,ereztetve h Kimi hibája sokszor 😀 az is volt sokszor, de ezek nuansznyi dolgokon múlt. Mondjuk én szeretem az ilyen dolgokat amikor az élet mutat plt h nem kell ennyire magabiztosnak lenni, lenezni egy versenyző teljesítményét. Lec ügyes, de ugye mindenki egy új Hamit vár tőle… Hami egy van és kész, zseniális. Max meg ez, szeret beugrani mindenbe, én is itt vagyok. 😀 lec holnap lesz érdekes inkább, azért élmezőnyben menni az más,Max előtte meg pláne egy nagyon nehéz feladat. Érdekes lesz hogy oldja meg ezt

  27. Go.Michael: tök jó hogy a podcastban cáfolta hogy új autót épített a merci, most meg lazán bemondja. Ez a pali is.. átvette Szuszmók szalagcím hajhász dumáit.

    Wéber nagyon sokszor félrebeszél, ezt már többször észrevettem, saját magát képes megcáfolni 1 napon belül. 😀

  28. Go.Michael: tök jó hogy a podcastban cáfolta hogy új autót épített a merci, most meg lazán bemondja. Ez a pali is.. átvette Szuszmók szalagcím hajhász dumáit.

    valamivel magyarázni kell, hogy az ő előzetesen kiszámolt megtippelt ausztrál kvalis végeredményre nem az jött ki mint amire a tesztek után tippelt

  29. Stuttgart99:
    Mintha nem is lett volna téli szünet. Azaz a Merci dominánsabbnak tűnik, de majda következő futamokon úgyis kiderül mi a helyzet. Tavaly 6 tizedet adott Hami a Ferrariknak, idén 7-et Vettelnek. Tavaly a futamon nem jött ki a Merci fölény itt, talán holnap sem fog.

    Norris kellemes meglepetés, szép az a 8. hely.

    “Tavaly a futamon nem jött ki a Merci fölény itt, talán holnap sem fog.”

    Persze ,hogy nem ,ugyanis spórolni fognak megint. :)) NA de nem akarom elvenni a kedvet a szurkoléástól, ahogy Weber Gabi sem…

  30. DUdi:
    Nahát, Kiminek és Norrisnak örülök

    Mondjuk egy körre kijonni is művészet Kimitol 😀 ezt a kört megfutotta a q2be kb… Na mindegy. Volt ebben több is, nem rossz kezdés, kicsit még érnie kell ennek a dolognak. A q3 egy rutin volt, még azért villanatás az hiányzik. Nekem. 😀

  31. Mintha nem is lett volna téli szünet. Azaz a Merci dominánsabbnak tűnik, de majd a következő futamokon úgyis kiderül mi a helyzet. Tavaly 6 tizedet adott Hami a Ferrariknak, idén 7-et Vettelnek. Tavaly a futamon nem jött ki a Merci fölény itt, talán holnap sem fog.

    Norris kellemes meglepetés, szép az a 8. hely.

  32. frequency:
    Csak engem nem lep meg a Merci előnye? ? Játszani fognak idén is a mezőnnyel, el kell hitetniük a néppel hogy szoros lesz a bajnokság.Csak így kerülhettték el eddig is a radikális szabályváltoztatásokat.

    engem sem lep meg. a kommunikációjuk után tudtam h kamu a “probléma”

  33. Go.Michael: Én nem látom annyira sötéten ezt az idei szezont, szerintem nagyon jól sikerült az idei autó, de pálya és pálya között óriási a különbség. Abban 100%-ig biztos vagyok hogy a sivatagban nagyon erősek lesznek a vörösök.

    azért 5-7 tized óriási. az évben lesznek még ilyen pályák. ezek nem férnek bele. főleg h ha megnézzük a rb-t 1 tizedre van…

  34. Paberto:
    Tavaly is 6 tizedet kaptak a Ferrarik a Mercedestol idomeron itt, aztan a kovetkezo 3 hetvegen a Ferrari volt a leggyorsabb…

    Én nem látom annyira sötéten ezt az idei szezont, szerintem nagyon jól sikerült az idei autó, de pálya és pálya között óriási a különbség. Abban 100%-ig biztos vagyok hogy a sivatagban nagyon erősek lesznek a vörösök.