Vettel és a teljes tanácstalanság: Miért vagyunk ilyen lassúak?

Sebastian Vettel és a Ferrari tanácstalanul nézte végig, ahogy a Mercedes kettős győzelemmel, a Red Bull pedig dobogóval nyitja a nekik döcögősen induló 2019-es szezonját.

Sebastian Vettel és Charles Leclerc (Fotó: XPB)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. velorex: Engem a Hamilton faktor hiánya meglepett.Akárhogyan is nézzük nem emlékszem arra, hogy Hamilton ilyen zakót kapjon a csapattársától, amikor 1-2 voltaz sorrend és az élről indult.

    Háát én azt mondom, hogy a tavalyi összképet tekintve meglepő leginkább, ott Bottas mintha totál el lett volna tévedve. Amúgy meg Hamilton-nak szoktak lenni homály futamai (főleg az első félévekben ahogy én megfigyeltem, technika-gumik újak még), nem feltétlen tudja a magas szintet végig vinni minden hétvégén, de tavaly még a gyengébb napjain is ütötte Bottast. Meglátjuk, nagyon kíváncsi leszek megrázza e magát (biztosra veszem amúgy), de tetszik nagyon ez a felszívott Bottas, képes lehet ő itt még meglepetésekre, remélem kitart a lendület.

  2. sztarvorsz:
    Bahrein elvileg Ferrari pálya lesz, és kevésbé lesz új minden, szerintem nem lesz ilyen Mercedes dominancia, érdekes lesz látni hol is áll majd ott a Ferrari. A tavalyi évről tömören meg az a véleményem, hogy ennél pilóta oldalról sokkal többet ki lehetett volna hozni, de még úgy sem lett volna egyszerű falat a Merci-Ham duett, ugyanis a Ferrari soha nem volt igazán előnyben maximum éppen a Merci előtt voltak, fordítva viszont a Merci tavaly is képes volt más ligában autózni. Még 1 tökéletes Vettel esetében is kellett volna egy kis aszisztálás a Mercedestől is, és szerintem könnyen lehet, hogy tudtak volna ők még 1et tekerni felfelé ha arról lett volna szó.

    Engem a Hamilton faktor hiánya meglepett.
    Akárhogyan is nézzük nem emlékszem arra, hogy Hamilton ilyen zakót kapjon a csapattársától, amikor 1-2 volt az sorrend és az élről indult.

  3. guide:
    Amúgy nem tudtok valami helyet,ahol meg lehet nézni a köridőket?A kamu mekis oldal nem működik,az F1.tfeed nem működik,a hivatalos f1 oldalon fizetni kell érte.

    A mclarenes oldal működik, csak engedélyezd a flashplayert a böngészőben. ( az idők talán majd később lesznek elérhetőek )

  4. Bahrein elvileg Ferrari pálya lesz, és kevésbé lesz új minden, szerintem nem lesz ilyen Mercedes dominancia, érdekes lesz látni hol is áll majd ott a Ferrari. A tavalyi évről tömören meg az a véleményem, hogy ennél pilóta oldalról sokkal többet ki lehetett volna hozni, de még úgy sem lett volna egyszerű falat a Merci-Ham duett, ugyanis a Ferrari soha nem volt igazán előnyben maximum éppen a Merci előtt voltak pályákon, fordítva viszont a Merci tavaly is képes volt más ligában autózni itt-ott. Még 1 tökéletes Vettel esetében is kellett volna egy kis aszisztálás a Mercedestől is, és szerintem könnyen lehet, hogy tudtak volna ők még 1et tekerni felfelé ha arról lett volna szó.

  5. andrea1:
    érthetetlen, az egész teszten olyan magabiztosan közlekedtek, a testbeszédek is azt sugallták részükről hogy most oké, az irány helyes…hát ez igen nagy zakó számukra főleg tényleg annak tudatában milyen testbeszéde volt Binottonak a teszteken és a tegnapival összehasonlítva…plusz lehet rejtegetnek egy motorproblémát is..meg kell várni a következő pár futamot, de én azt godnolom ez Binottonak…egy igen csúnya belépés mint csapatvezető, igazából már az atyaúristen a Ferrarinál. Hát hajrá, innen szép nyerni.

    Vettel.. még tartson ki és ne omoljon össze…valaki tartsa egybe, meglátjuk pár futam után hol tart a Ferrari ha ugyanúgy…akkor godnolkodni kell.

    A mai csapatutasítással már megvolt az első kenet az egyben tartáshoz.

  6. guide: Német és világbajnok.Nem tudhatod.Egyébként nektek is jobb lenne,ha lebőg,legalább élvezhetitek.
    Amúgy nem tudtok valami helyet,ahol meg lehet nézni a köridőket?A kamu mekis oldal nem működik,az F1.tfeed nem működik,a hivatalos f1 oldalon fizetni kell érte.

    Ha már német, akkor inkább Hülkenberg.
    Szerintem egy roppant megbízható és jó pilóta.De ezt most ebben az évben bebizonyíthatja csapattársával szemben elért eredményével.

  7. érthetetlen, az egész teszten olyan magabiztosan közlekedtek, a testbeszédek is azt sugallták részükről hogy most oké, az irány helyes…hát ez igen nagy zakó számukra főleg tényleg annak tudatában milyen testbeszéde volt Binottonak a teszteken és a tegnapival összehasonlítva…plusz lehet rejtegetnek egy motorproblémát is..meg kell várni a következő pár futamot, de én azt godnolom ez Binottonak…egy igen csúnya belépés mint csapatvezető, igazából már az atyaúristen a Ferrarinál. Hát hajrá, innen szép nyerni.

    Vettel.. még tartson ki és ne omoljon össze…valaki tartsa egybe, meglátjuk pár futam után hol tart a Ferrari ha ugyanúgy…akkor godnolkodni kell.

  8. feeder_series: Csak amint azt eddig is láthattuk, a Mercit nem túlságosan érdeklik a bukott Ferrari pilóták :/

    Német és világbajnok.Nem tudhatod.Egyébként nektek is jobb lenne,ha lebőg,legalább élvezhetitek.
    Amúgy nem tudtok valami helyet,ahol meg lehet nézni a köridőket?A kamu mekis oldal nem működik,az F1.tfeed nem működik,a hivatalos f1 oldalon fizetni kell érte.

  9. guide:
    Őszintén semmi bajom a Ferrarival!De Vettelnek át kellene menni a Mercedeshez.Beülni Hamilton mellé és felvenni a kesztyűt!A hócipőm kivan már ezzel az állandó Vettel-csesztetéssel!Menjenek egyforma autóval,törjön ki a harc,legyen igazi balhé,köpködés,fújjogás.A ferka meg hozza vissza Alonsot és legyen végre mindenki boldog!

    Lehet az évvégén menni fog Vettel, az más kérdés hová.

  10. Őszintén semmi bajom a Ferrarival!De Vettelnek át kellene menni a Mercedeshez.Beülni Hamilton mellé és felvenni a kesztyűt!A hócipőm kivan már ezzel az állandó Vettel-csesztetéssel!Menjenek egyforma autóval,törjön ki a harc,legyen igazi balhé,köpködés,fújjogás.A ferka meg hozza vissza Alonsot és legyen végre mindenki boldog!

  11. Én arra számítottam, hogy kb egy szinten lesz a ferka-merci páros ehhez képest még engem is meglepett ez a fiaskó pedig én nem vagyok se ferrari se vettel se leclerc drukker.
    azt én se értettem, hogy a futam végén még leggyorsabb körre se mentek rá. Pedig nekik aztán tényleg nem volt már mit veszíteniük. Nem volt már új gumijuk? pedig ha jól rémlik az időmérőn vettel spórolt egy szettet, vagy tévedek? Kicsit olyan volt mintha máris feladták volna mert ők már látják, hogy ennek is lőttek.
    lehet mégis van valami abban a pletykában, hogy a motor nem az igazi. Vagy az eltérő tervezési irány ütött vissza amit még a teszteken is pedzegettek és toto nyilatkozta is hogy ők is vizsgálták ezt e lehetőséget de elvetették?
    Na majd kiderül a kövi futamokon. Az meg hogy fogalmuk sincs, hogy miért ilyen lassúak (ha igaz egyáltalán) az meg mégnagyobb gáz.
    Végezetül pedig a szakértők is elmehetnének zabot hegyezni, vagy hangyát számolni valahova szinte mindegyik egybehangzóan azt mondta, hogy a ferrari egy tuti verda ehhez képest meg önerőből egy perc hátránnyal értek be, de az azonos taktikán lévő állítólag sérült padlólemezes hamiltontól is fél percre voltak?
    Baromi nagy csalódás a ferrari pedig mint említettem is nem vagyok drukkerük egyáltalán.

  12. A gumikokat nem kezelték jól meleg aszfalton. Nem sokat ér a jól kiegyensúlyozott autó, ha nincs elég leszorítóerő. Már az autó bemutatóján selytettem hogy ezzel a szárnymegoldással sok leszorítóerőt fognak veszíteni. Toto Wolf is mondta hogy csodálkozik hogy ezt a szárnyprofilt választotta a Ferrari, mert nem tudja hol nyerik vissza az elvesztett leszorítóerőt.
    A hideg aszfalt és az alacsonyabb leszorítóerőt igénylő pályák kedvezhetnek a Ferrarinak. Mondjuk az is igaz hogy a pletykák szerint a motor megbízhatósága miatt is fájhat HáryPotter feje.

  13. lassúak voltak de még a gumival sem bántak jól. az ilyenek egyszerűen nem férnek bele egy vb-be, és főleg nem egy mercedes ellen. remélem pár győzelem azért ismét leesik nekik.

    azért kiv leszek, hogy ha évad végéig nem sikerül közelebb kerülni a mercedeshez – bár ez a pálya eléggé egyedi volt ebből a szempontból – akkor vajon binotto megítélése milyen irányba fog elmozdulni?
    mert a tavalyi balhé az az ő számlájára írható, és az idei autóért ő és a mérnökcsapata a felelős.