Bahrein Nagydíj Kibeszélő

bahrein nagydíj kibeszélő
bahrein nagydíj kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 11:00
2. szabadedzésPéntek 15:00
3. szabadedzésSzombat 12:00
IdőmérőSzombat 15:00
FutamVasárnap 15:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Azért elég pozitív példa, hogy ez a csávó pár éve kezdte ezt a beszélek az f1ről kb amatőr szinten aztán majd nézi valaki…

    Most meg ott tart, hogy kiutazgat a versenyekre a paddockba is beengedik, a versenyzők felismerik, és akár egy vb pilóta is spanol vele.
    Pár év alatt többet elért mint Szujó meg a teljes kiutazó stábja, és ő még csak nem is az állam pénzén ***kodik.

    Ehhez kötve, nincs hír a podcastról? Volt szó róla hogy lenne pár ember akik beszélgetnének pár percet v órát, vitáznának stb.

    Tegnap hallgattam azt a 2 pojácát, és arcom leszakadt hogy lehet ezt csinálni, ők állítólag ebben dolgoznak pénzt kapnak valamiért(talán csak fordítanak), és kb fogalmuk sincs mikor kivel mi történt, 2 futam után mindent stornózik az agyuk. De még ezt is elfogadnám, ha nem tolnák olyan agresszíven a támogatásra való buzdítást, könyörgést, nyájaskodást. Rém kínos hallgatni, hogy minden poént arra kötnek vissza hogy ha piros üzenetet küldesz ami sok pénzt jelenet, akkor megcsinálnak ezt meg azt.

    A legrosszabb napotokon értékelhetőbb műsort hoznátok össze, nem kell videó, csak podcast, amit bárki bármikor meghallgathat. Lehet olyasmi mint a TED’s notebook. Kis összegzés futam után, aztán ha belejöttök rendes beszélgetés akár 1 órán keresztül.

  2. F1890: ha egy átlagember képes a saját számítógépéről közvetítést csinálni jó minőségbe, akkor nehogymár gondot jelentsen egy korlátlan pénztárcájú sporttal foglalkozó vállalatnak mindez 20 + 1 kamerával.

    mellesleg a motogp-ben is megtudták oldani.

    de tényleg fejlődtek mert visszanéztem leclerc első pár körét, és alig volt benne szaggatás. viszont amint közel került vettelhez volt némi. lehet h a kocsik zavarják egymást

    Igen, azert ne hasonlits ossze egy facebook live-ot 50 nezovel, meg egy F1-es onboardot, ahol szinte elektromos az egesz auto 1000 fele radio es telemetria forgalommal 300 km/h sebessegnel, amit millioan neznek (nemtom mennyi elofizetojuk van) Gondolom a motogp-t is toredeke nezo koveti.

  3. Denis Hunter: szerintem az meg mindig mas, hogy online nezel egy sorozatot, ami egy bivaly szerveren van es ha szerencsed van, a neted nem laggol, mint egy kimondott stream, amikor elo adast probal kozvetiteni valaki.

    ha egy átlagember képes a saját számítógépéről közvetítést csinálni jó minőségbe, akkor nehogymár gondot jelentsen egy korlátlan pénztárcájú sporttal foglalkozó vállalatnak mindez 20 + 1 kamerával.

    mellesleg a motogp-ben is megtudták oldani.

    de tényleg fejlődtek mert visszanéztem leclerc első pár körét, és alig volt benne szaggatás. viszont amint közel került vettelhez volt némi. lehet h a kocsik zavarják egymást

  4. feeder_series: 2019-ben pedig már kéne, hogy legyen, elég komoly tudománya van már ennek is. Az olyan nagy szolgáltatók, mint a YouTube, Netflix, Amazon, Twitch már meg tudják oldani. ?

    szerintem az meg mindig mas, hogy online nezel egy sorozatot, ami egy bivaly szerveren van es ha szerencsed van, a neted nem laggol, mint egy kimondott stream, amikor elo adast probal kozvetiteni valaki.

  5. Denis Hunter:
    Szerintem olyan, hogy hiba nelkuli stream nem letezik ? Akkor sem, ha NASA computered van 200 Gbites internettel. Meg ingyen sem szeretem nezni (neha rakenyszerulok), nemhogy fizessek ilyenert.

    2019-ben pedig már kéne, hogy legyen, elég komoly tudománya van már ennek is. Az olyan nagy szolgáltatók, mint a YouTube, Netflix, Amazon, Twitch már meg tudják oldani. 🙂

  6. feeder_series: Még akár lehetne is így, de a futam alapján Leclerc a kanyarokban nyert sokat, furcsa mert sokkal agresszívabban tudta betenni a kocsi elejét a kanyarokba, mint a két Merci és Vettel, de valahogy mégsem gyilkolta le hamarabb a gumikat. Valaki meg is jegyezte, hogy szinte már bizarr, hogy a monacoihoz képest az élmezőny többi tagjának onboardja úgy néz ki, mintha nem találnák az ideális íveket.

    Sztem ez inkább beállítás meg vezetési stílus kérdése, hogy ki milyen szinten gyilkolja a gumit bizonyos tempóban. Kíváncsi leszek vajon Lec a többi pályákon is ilyen gyors lesz, vagy egyszeri fellángolás mint Bottas esetében, remélem az előbbi.

  7. DUdi:
    Így 1 nappal a verseny után sem tiszta nálma a kép a Ferrarit illetően. Azt ugye tudjuk, hogy pénteken a Ferrari feltekert motorral körözött a megszokottakkal ellentétesen. De a motornak így is voltak gondjai (lsd: Alfa hűtési problémák az FP2-ön)
    Én azt gondolom, hogy a 2 Ferrarit külö választották motorhasználat szerint is. Lehet Leclerkkel kockáztattak és jobban igénybevették a motort, aminek a végén elég kellemetlen következményei lettek. Seb viszont egy konzeratívabb módot használt. Gondolom a terv az volt, hogy így is 1-2-ben bejöhetnek, legrosszabb esetben egyik kiesik, de a másik még mindig kézben tarthatja a versenyt. De nem sikerült a köztudott események miatt.
    Lehet tök nagy baromságot írtam, de ez többször is átszalad a gondolataimban.

    Azt biztosra vehetjük,hogy a Ferrari motorral valami nem stimmel.Azt olvastam itt-ott,hogy Ausztráliában a hűtéssel volt gond,legalábbis a Ferrarinál és a Haasnál.Az Alfa Romeo más kiegészítőket használ és más filozófia szerint építették be a motort,ezért náluk kezelhetőbb volt a helyzet.

  8. feeder_series: Még akár lehetne is így, de a futam alapján Leclerc a kanyarokban nyert sokat, furcsa mert sokkal agresszívabban tudta betenni a kocsi elejét a kanyarokba, mint a két Merci és Vettel, de valahogy mégsem gyilkolta le hamarabb a gumikat. Valaki meg is jegyezte, hogy szinte már bizarr, hogy a monacoihoz képest az élmezőny többi tagjának onboardja úgy néz ki, mintha nem találnák az ideális íveket.

    Az nem kérdés,hogy Leclerc tökéletes harmóniában volt az autójával.A kérdés az,hogy Vettel is felkapcsolt e magasabb motorüzemmódba a verseny során bármikor?

  9. DUdi:
    Így 1 nappal a verseny után sem tiszta nálma a kép a Ferrarit illetően. Azt ugye tudjuk, hogy pénteken a Ferrari feltekert motorral körözött a megszokottakkal ellentétesen. De a motornak így is voltak gondjai (lsd: Alfa hűtési problémák az FP2-ön)
    Én azt gondolom, hogy a 2 Ferrarit külö választották motorhasználat szerint is. Lehet Leclerkkel kockáztattak és jobban igénybevették a motort, aminek a végén elég kellemetlen következményei lettek. Seb viszont egy konzeratívabb módot használt. Gondolom a terv az volt, hogy így is 1-2-ben bejöhetnek, legrosszabb esetben egyik kiesik, de a másik még mindig kézben tarthatja a versenyt. De nem sikerült a köztudott események miatt.
    Lehet tök nagy baromságot írtam, de ez többször is átszalad a gondolataimban.

    Még akár lehetne is így, de a futam alapján Leclerc a kanyarokban nyert sokat, furcsa mert sokkal agresszívabban tudta betenni a kocsi elejét a kanyarokba, mint a két Merci és Vettel, de valahogy mégsem gyilkolta le hamarabb a gumikat. Valaki meg is jegyezte, hogy szinte már bizarr, hogy a monacoihoz képest az élmezőny többi tagjának onboardja úgy néz ki, mintha nem találnák az ideális íveket.

  10. DUdi:
    Így 1 nappal a verseny után sem tiszta nálma a kép a Ferrarit illetően. Azt ugye tudjuk, hogy pénteken a Ferrari feltekert motorral körözött a megszokottakkal ellentétesen. De a motornak így is voltak gondjai (lsd: Alfa hűtési problémák az FP2-ön)
    Én azt gondolom, hogy a 2 Ferrarit külö választották motorhasználat szerint is. Lehet Leclerkkel kockáztattak és jobban igénybevették a motort, aminek a végén elég kellemetlen következményei lettek. Seb viszont egy konzeratívabb módot használt. Gondolom a terv az volt, hogy így is 1-2-ben bejöhetnek, legrosszabb esetben egyik kiesik, de a másik még mindig kézben tarthatja a versenyt. De nem sikerült a köztudott események miatt.
    Lehet tök nagy baromságot írtam, de ez többször is átszalad a gondolataimban.

    én sem tartom kizártnak h itt a ferrari csúnyán benézett vmit. megnéztem belsőből ahogy leclerc üldözi vettelt, rossz volt nézni ahogy a német korcsolyázik előtte 😀 hihetetlenül mozgott az autó. de ami leginkább érdekes volt h leclerc a féktávokon hozott sokat a németen

  11. Így 1 nappal a verseny után sem tiszta nálma a kép a Ferrarit illetően. Azt ugye tudjuk, hogy pénteken a Ferrari feltekert motorral körözött a megszokottakkal ellentétesen. De a motornak így is voltak gondjai (lsd: Alfa hűtési problémák az FP2-ön)
    Én azt gondolom, hogy a 2 Ferrarit külö választották motorhasználat szerint is. Lehet Leclerkkel kockáztattak és jobban igénybevették a motort, aminek a végén elég kellemetlen következményei lettek. Seb viszont egy konzeratívabb módot használt. Gondolom a terv az volt, hogy így is 1-2-ben bejöhetnek, legrosszabb esetben egyik kiesik, de a másik még mindig kézben tarthatja a versenyt. De nem sikerült a köztudott események miatt.
    Lehet tök nagy baromságot írtam, de ez többször is átszalad a gondolataimban.

  12. Tapani: Miért, most volt TO?

    Mondjuk szerintem picit félreérthető a rádió kommunikáció, mert ahogy utoléri Vettelt, a mérnöke állíttat vele a motor módon – SPARK 9, gondolom ez támadó üzemmód
    erre Leclerc annyit reagál, hogy “Sokkal gyorsabb vagyok”
    A mérnöke meg válaszol, hogy “oké, maradj ott két körön keresztül”
    De szerintem a motor módra mondja, nem Vettel mögé rendeli 😀

  13. F1890:
    mekkora botrány volt malajzia után 2013-ban mert vettel nem engedelmeskedett a csapatutasításnak és megelőzte webbert.

    leclerc ugyanezt tette most vettellel (megjegyezném teljesen jogosan), de mintha nem fújnák fel a történetet sem az emberek sem a sajtó :O

    Miért, most volt TO?

  14. mekkora botrány volt malajzia után 2013-ban mert vettel nem engedelmeskedett a csapatutasításnak és megelőzte webbert.

    leclerc ugyanezt tette most vettellel (megjegyezném teljesen jogosan), de mintha nem fújnák fel a történetet sem az emberek sem a sajtó :O

  15. Bogyi007:
    Na jó itt hagyjuk abba ugyanis ezekszerint akkor nálad Schumacher sem lehet klasszis mivel csak egy Verstappen egy Herbert és egy Barrichello mellett lett 7x világbajnok…

    Mivel vannak viszonyítási alapok, pl Massa miatt eléggé be lehet lőni hogy a legnagyobbak közé tartozik. De egy másik példa, hogy Barrichellot Button nem tudta olyan szinten verni, mint Schumacher, ott is látszik a különbség. Nem látjuk a fától az erdőt kérem szépen.

  16. Denis Hunter:
    Egy kerdesem lenne meg a kommentekhez. Lattam, hogy keresik paran Vettel utodjat es Norris, Russell, Max neve merul fel (meg persze Kimi, de az nem komoly)
    A kerdes: Nagy izgalmak kozepette mindenki megfeledkezett Mick Schumacherrol ? ? Teszten hoz egy 1:28 eleje kort es jovo heten mar Ferrariban ul ? Persze ez csak vicc, de nem igazan ertem ha Vettel akar ev vegen, akar a szerzodese vegen tavozna, minek hoznanak oda egy mercis, McLarenes, RBs versenyzot, mikor most kezdtek el tolni a SCH szekeret?

    Alot “kifelejtik” a sorból elég sokat ólálkodik a Ferrari körül. 😀
    https://preview.redd.it/lv8x78dcrip21.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=9fc503030940e74794cc676274596ba29cfc2a08
    http://magicalonso25.sosugary.org/albums/userpics/10001/Bahrein-Fer___Linda19-2.jpg

  17. Na jó itt hagyjuk abba ugyanis ezek szerint akkor nálad Schumacher sem lehet klasszis mivel csak egy Verstappen egy Herbert és egy Barrichello mellett lett 7x világbajnok…

    GreenHonda: Klasszisok legyőzése, de külön csapatban. Akkor ezek szerint Villeneuve is a legnagyobbak közé tartozik, mert legyőzte Schumachert 97-ben?

    2007ben Monza után Raikkonen mögé álltak be, miután Massa autója megadta magát.

    Coulthard hogy küldte volna már nyugdíjba Hakkinent? A finn pocsék évet zárt magához képest, maga döntött a visszavonulásról.

    Montoya mióta akkora ász? Ralf Schumacher mellett nekem egyáltalán nem tűnt meggyőzőnek.

    14hez meg annyit, hogy ezek csak kifogások.

  18. Egy kerdesem lenne meg a kommentekhez. Lattam, hogy keresik paran Vettel utodjat es Norris, Russell, Max neve merul fel (meg persze Kimi, de az nem komoly)
    A kerdes: Nagy izgalmak kozepette mindenki megfeledkezett Mick Schumacherrol ? 😀 Teszten hoz egy 1:28 eleje kort es jovo heten mar Ferrariban ul 😀 Persze ez csak vicc, de nem igazan ertem ha Vettel akar ev vegen, akar a szerzodese vegen tavozna, minek hoznanak oda egy mercis, McLarenes, RBs versenyzot, mikor most kezdtek el tolni a SCH szekeret?

  19. Huh, na a vegere ertem 🙂
    Akartam mar kozben is valaszolgatni par hozzaszolasra, de aztan meggondoltam magam, inkabb jussak el a vegere eloszor.
    Futam: Szamomra nagyon izgalmas volt, csatak az elen, kozepen, hatul. Valtozatos, dramai, kis tulzassal, masodpercig sem unalmas, szamomra tobb ponton is erzelmi kirohanasokkal (pozitiv/negative), talan kiabaltam is volna, ha nem olyan keson nezem 🙂
    Csapatok:
    Ferrari: Leclerc igazan megerdemelte volna (hiaba voros az overallja 😀 ), Vettelnel valoban gond lehet fejben. Itt megjegyeznem a nap kommentje DOB (kb 579-es) Azt hiszem ez fajni fog a csapatnak a kesobbi szamolasoknal.
    Mercedes: Hamilton olebe hullott a gyozelem, de szep csatakat vivott, ha nem is megerdemelten, de okosan gyozott. Radioban szimpi volt, remelem a dobogon sem ujjongott tulzottan (mar nem volt idom megnezni. Bottas: szep elso kore utan szokasosan beleszurkult a mezonybe, de meg vezeti azzal a gyors koros ponttal a pontversenyt.
    RB: Max meg mindig Max, nem mondom, hogy hibas volt a Sainzos esetnel, de merges voltam nagyon. Gasly: (ki az a Gasly?)
    Renault: Hulk nagyot mentett a vegerol, addig, amig versenyben volt. Bar ugy gondolom Sainz elotte vegzett volna, ha van HA. De nincs, szoval mindketten kiestek. Ricsinel szerintem nem csak a taktika volt a rossz, nem erzi meg a kocsit, ez nem egy Newey auto, ami akkor es ott all meg, ahol kell es kb a fel mezonnyel lekocolt. Egyetlen orome lehet neki es a Renaultnak, hogy a tempo nem rossz (vezette a futamot 1 korig)
    McLaren: Almomban 10 pontot szereztek, de arra nem emlekszem ki es hogyan. Ez sajnos csak alom volt. Norris szepen ment, Sainzot nem hibaztatom, mert a futam azon szakaszaban az RB-nel is gyorsabbak voltak, ami igen biztato (Norris is akkor elozte Gasly-t par koron belul, amirol persze lemaradt a kommentatorparosunk) Legalabb mar van par pont, jo lenne ezt a format menteni a tovabbiakban es nem visszaesni, ha lehet javulni a tovabbiakban.
    HAAS: elvesztek, mint homokszem a sivatagban.
    Toro: nagyot csataztak ok is egymassal, szamomra kicsit erthetetlen, hogy a tavalyi eros versenyuk utan meg az RB sem hozta azt a szintet, vagy csak epphogy Max 4. helyevel.
    Alfa: Kimi nagyot csatazott eleg sok mindenkivel, tartalmas versenye volt. Bar sokan azt irtak megelozte volna Norrist, ha nincs SC, ebben nem vagyok biztos. A lagy gumi nem mukodott a McLarenen, de mar elotte is korokon keresztul 1 mp-n belul autoztak egymashoz kepest. Hozza, amit elvarnak tole, Gio elveszett ismet a surujeben.
    Racing Point: Perez hozta a szokasos mak helyezest, Stroll autoja gondolom el lett cseszve a szarnycserevel, ahogy Sainz sem ment jol a defect utan. Azert tokos volt a kanadai, hogy Maxot megelozte fuggetlenul attol, hogy a gumija mar rongyosra volt menve, senki nem vette vissza a koret rajta kivul (csak Leclerc-tol a vegen)
    Wili: csendes, de “eredmenyes” futam van a hatuk mogott, celba ertek, talan a mostani teszteken meg tudnak eleg adatot gyujteni, hogy javitsanak es megertsek az autoikat, valamint kozelebb keruljenek a kozepmezonyhoz. Szerencsejuk, hogy itt nincs kerekveto, marmint olyan, ami nem sikban van az aszfalttal.

  20. Bogyi007:
    Legnagyobb klasszisok legyőzéséről ment a duma és most meg a csapattársakat hozod itt fel…
    Érdekesen válogatod a témákat.

    De legyen így. 2007-ben nem rémlik hogy Massa lett volna a világbajnok, sőt mégcsak nem is a 2. vagy 3. lett a kis brazil. Aztán volt egy Montoya nevű srác is csapattársa, őt is legyőzte.
    Coulthard? Igen legyőzte őt is, aki pedig előtte nyugdíjba küldte és jobb teljesítményt is nyújtott valami Mika Hakkinen előtt…
    2014-ben igaz hogy Kiminek nem volt egy kirakat éve, de egyrészt volt ez kazal technikai gondja is, másrészt köztudott róla hogy érzékeny az autó elejére vezethetőség szempontjából. Márpedig a 20141es Ferrari nem volt ebben partner Kimi számára…

    Klasszisok legyőzése, de külön csapatban. Akkor ezek szerint Villeneuve is a legnagyobbak közé tartozik, mert legyőzte Schumachert 97-ben?

    2007ben Monza után Raikkonen mögé álltak be, miután Massa autója megadta magát.

    Coulthard hogy küldte volna már nyugdíjba Hakkinent? A finn pocsék évet zárt magához képest, maga döntött a visszavonulásról.

    Montoya mióta akkora ász? Ralf Schumacher mellett nekem egyáltalán nem tűnt meggyőzőnek.

    14hez meg annyit, hogy ezek csak kifogások.

  21. renault4: Nagyon remélem, de az egész kocsin lendíteni kellene, mert a McLaren ezzel a motorral sokkal jobb képet mutat. Pedig, ahogy említettem nagyon jó pilótáik vannak.

    Az autó részéről egyértelműen nem állnak jól, persze azért versenytempóban így is fölveszik a versenyt, de sokáig nem tökölhetnek, mert úgy néz ki a filozófia váltás a Mclarennél kezd egyre jobban eredményekben is megmutatkozni, persze az elmúlt években csak-egy-egy egyszeri fellángolásról lehetett beszélni, de talán most tényleg találtak valamit amivel tartósan a jó irányba tudnak haladni.

  22. Legnagyobb klasszisok legyőzéséről ment a duma és most meg a csapattársakat hozod itt fel…
    Érdekesen válogatod a témákat.

    De legyen így. 2007-ben nem rémlik hogy Massa lett volna a világbajnok, sőt mégcsak nem is a 2. vagy 3. lett a kis brazil. Aztán volt egy Montoya nevű srác is csapattársa, őt is legyőzte.
    Coulthard? Igen legyőzte őt is, aki pedig előtte nyugdíjba küldte és jobb teljesítményt is nyújtott valami Mika Hakkinen előtt…
    2014-ben igaz hogy Kiminek nem volt egy kirakat éve, de egyrészt volt ez kazal technikai gondja is, másrészt köztudott róla hogy érzékeny az autó elejére vezethetőség szempontjából. Márpedig a 20141es Ferrari nem volt ebben partner Kimi számára…

    GreenHonda: Tényleg? És ők csapattársai voltak? Vagy mégis milyen zsenialitás kellett egy olyan pilóta legyőzéséhez, aki talán a legérdemeletlenebbül kapott annyi jó kocsit a ***e alá, mint David Coulthard? Vagy ki a másik nagy ász, akit legyőzött? Kezdjük ott le sem győzte, a lesajnált Massát, akit még Bottas is megvert nem egyszer.

    Ja amúgy igen, csapattársa volt a bizonyos Fernando Alonso, csak nem akkor! 2014-ről beszélj inkább, milyen alázást kapott akkor a finn.

  23. Nando: Hát lehet év közben megtudják majd oldani, Februárban állították munkába az új padjukat ami egy többmint 10 éves technikát váltott le, az talán segít majd nekik javítani a megbízhatóságot is, de nézd a jó oldalát lóerők terén tényleg sikerült egy nagyobbat előrelépniük.

    Nagyon remélem, de az egész kocsin lendíteni kellene, mert a McLaren ezzel a motorral sokkal jobb képet mutat. Pedig, ahogy említettem nagyon jó pilótáik vannak.

  24. Bogyi007:
    Javaslom 2010 előtti futamokat is nézzél már meg, például 2001 és olyan 2008 között és utána beszélhetünk arról hogy Kimi lassú volt-e vagy sem…

    2003-ban és 2005-ben is a Mercedes motorok elpukkanásának köszönhette leginkább hogy nem lett világbajnok. 2003-ban valami Michael Schumacher volt az ellenfele míg 2005 során egy spanyol pilóta valami Fernando “What More have I to Do?” Alonsoval vívott nagy csatát…

    Tényleg? És ők csapattársai voltak? Vagy mégis milyen zsenialitás kellett egy olyan pilóta legyőzéséhez, aki talán a legérdemeletlenebbül kapott annyi jó kocsit a ***e alá, mint David Coulthard? Vagy ki a másik nagy ász, akit legyőzött? Kezdjük ott le sem győzte mindig a lesajnált Massát, akit még Bottas is megvert nem egyszer.

    Ja amúgy igen, csapattársa volt a bizonyos Fernando Alonso, csak nem akkor! 2014-ről beszélj inkább, milyen alázást kapott akkor a finn!

  25. renault4: De, basszus ez már amióta bevezették, minden évben gond volt vele! Ennyire nem lehetnek lúzerek. Én el sem tudom képzelni lesz-e valamikor ütőképes társaság megint a Renault. 2002-es visszajövetelük után jobbnál, jobb ötletekkel, innovációval rukkoltak elő. Most meg csak szenvednek állandóan.

    Hát lehet év közben megtudják majd oldani, Februárban állították munkába az új padjukat ami egy többmint 10 éves technikát váltott le, az talán segít majd nekik javítani a megbízhatóságot is, de nézd a jó oldalát lóerők terén tényleg sikerült egy nagyobbat előrelépniük.

  26. renault4:
    Nem semmi futam volt. És, ami a legfontosabb- izgalmas volt! Telis, de tele volt eseménnyel, kinek-kinek milyen előjellel.Mára rajtnál is szikrázott a levegő. Szerintem ilyen pálya kell nem guanó, szűk pályák, ahol csak vonatozni lehet a rajttól a leintésig.
    Borzasztóan sajnálom Leclercet. De ez technikai sport, ahol a technika legalább annyira fontos, mint egy jó pilóta. Vettel, szerintem, ha tükörbe néz ne csak az új fizimiskáját vegye észre, hanem azt is, hogy neki a Ferrarinál kitelt, mint a következő cím megszerzésének letéteményese.
    Bottas az utolsó szalmaszálba kapaszkodvaveselkedett neki ennek az évnek, ami nem hiszem, hogy elegendő lesz a cím megszerzéséhez. Hamilton már öreg rókaként kezeli Bottas kihívását. Belül Hamilton érzi nem Bottas lesz az ellenfele a 6. cím megszerzésében.A Red Bullnak úgy néz ki sikerült beépíteni a Honda erőforrását. Nem hiszem, hogy lesz annyi dobogójuk és első helyük, mint amennyit az előző évben szereztek.A McLaren kellemes meglepetés, nagyot léptek előre, Lando nagyon tetszik , lehet Ő lesz az új Button.Kimi szépen teljesít,biztos élvezi is a csapatban betöltött szerepét.A Renault sajnos teljes csődület, van két fantasztikus pilótájuk az autójuk pedig egy tragacs.Nem tudhatom mi lehet a gond a Renaultnál, de roppant sürgősen össze kell magukat szedni, mert egy ilyen betli futammal csak égetik magukat.A Williams pedig maga a siralomvölgy. Szegény Robert, nem ilyen visszatérést érdemelne!
    Én úgy érzem ez egy izgalmas szezonnak nézünk elébe.

    Sajnáltam őket egyébként, és meghökkentő volt látni, hogy egyszerre esnek ki 😀

  27. Nando: Azt hiszem, ugyanaz a probléma volt mint sainznál ausztráliában, tehát az Mgu-k, csak náluk rögtön lekapcsolt minden, már a teszteken a Renaultól is lehetett hallani ezzel kapcsolatban, hogy nincs minden a toppon.

    De, basszus ez már amióta bevezették, minden évben gond volt vele! Ennyire nem lehetnek lúzerek. Én el sem tudom képzelni lesz-e valamikor ütőképes társaság megint a Renault. 2002-es visszajövetelük után jobbnál, jobb ötletekkel, innovációval rukkoltak elő. Most meg csak szenvednek állandóan.

  28. Javaslom 2010 előtti futamokat is nézzél már meg, például 2001 és olyan 2008 között és utána beszélhetünk arról hogy Kimi lassú volt-e vagy sem…

    2003-ban és 2005-ben is a Mercedes motorok elpukkanásának köszönhette leginkább hogy nem lett világbajnok. 2003-ban valami Michael Schumacher volt az ellenfele míg 2005 során egy spanyol pilóta valami Fernando “What More have I to Do?” Alonsoval vívott nagy csatát…

    GreenHonda: Nincs igazad, mert a klasszisokhoz képest lassú

  29. F1890: amit évelején mondtál “mit érnek a gyorsasággal ha megbízhatatlanok” vagyis a hondara ezt mondtad. ehhez képest volt már ausztráliában is gond a motorral és most is kettős kiesés.

    asszem a rb jól döntött

    2 futam alapján, hogy befejezték a futamot jól döntöttek, viszont a megbízhatóságért cserébe a Honda ezen a pályán egyáltalán nem számított a Red Bullal karöltve egy erős csomagnak.
    Mellesleg te meg azt mondtad az egykörös tempó miatt éri meg Hondára váltani, ehhezképest ez eddig nem jött be..

  30. Nem semmi futam volt. És, ami a legfontosabb- izgalmas volt! Telis, de tele volt eseménnyel, kinek-kinek milyen előjellel.
    Már a rajtnál is szikrázott a levegő. Szerintem ilyen pálya kell nem guanó, szűk pályák, ahol csak vonatozni lehet a rajttól a leintésig.
    Borzasztóan sajnálom Leclercet. De ez technikai sport, ahol a technika legalább annyira fontos, mint egy jó pilóta. Vettel, szerintem, ha tükörbe néz ne csak az új fizimiskáját vegye észre, hanem azt is, hogy neki a Ferrarinál kitelt, mint a következő cím megszerzésének letéteményese.
    Bottas az utolsó szalmaszálba kapaszkodva veselkedett neki ennek az évnek, ami nem hiszem, hogy elegendő lesz a cím megszerzéséhez. Hamilton már öreg rókaként kezeli Bottas kihívását. Belül Hamilton érzi nem Bottas lesz az ellenfele a 6. cím megszerzésében.
    A Red Bullnak úgy néz ki sikerült beépíteni a Honda erőforrását. Nem hiszem, hogy lesz annyi dobogójuk és első helyük, mint amennyit az előző évben szereztek.
    A McLaren kellemes meglepetés, nagyot léptek előre, Lando nagyon tetszik , lehet Ő lesz az új Button.
    Kimi szépen teljesít,biztos élvezi is a csapatban betöltött szerepét.
    A Renault sajnos teljes csődület, van két fantasztikus pilótájuk az autójuk pedig egy tragacs.Nem tudhatom mi lehet a gond a Renaultnál, de roppant sürgősen össze kell magukat szedni, mert egy ilyen betli futammal csak égetik magukat.
    A Williams pedig maga a siralomvölgy. Szegény Robert, nem ilyen visszatérést érdemelne!
    Én úgy érzem ez egy izgalmas szezonnak nézünk elébe.

  31. Nando: Mit szólnék versenyképes, de megbízhatatlan a motorjuk, vagyis inkább még mindig úgy néz ki, hogy az Mgu-K a gyenge pontjuk.

    amit évelején mondtál “mit érnek a gyorsasággal ha megbízhatatlanok” vagyis a hondara ezt mondtad. ehhez képest volt már ausztráliában is gond a motorral és most is kettős kiesés.

    asszem a rb jól döntött

  32. Egyébként Kubica elég jól ment egy ideig, le is gyűrte Russellt az elején a csatározásban, más taktikán voltak, de ez lényegtelen, mert nem a kiálláskor esett vissza hozzá képest. Egy idő után valami történt, megelőzte Russell, aztán az SC fázisig olyan 27 mp-t szedett össze. Egy jó ideig úgy tűnt, leveri a britet, csodálkoztam is, de ezt jó volt látni, a végét kevésbé, de szerintem tuti valami technikai hiba volt, lehet egyszerűen széthullott a kocsi 🙂 Mindenesetre ez biztató volt nagyon, ebből kiindulva már sokkal nagyobb esélyt adok arra hogy meglesz az a 20 mp-n belül de sztem még a 10 is, és ez a lényeg. Időmérője már felért egy győzelemmel, most a versenyen is kell majd egy olyan, ahol tisztességes időveszteséggel zár, és már azt lehet mondani, hogy sikeres volt a visszatérés.

  33. trialboj:
    Lando, miért esett vissza a rajt után kb 14. helyre? Tudom a végére nem számít már, de senki nem említette.
    Brutál volt a 2 renault szinkron kiesése, még sosem láthattunk ilyet, 1 kanyaron belül mindkét autó tech hiba miatt leáll.
    Leclerc nagyon meg lett büntetve, versenyigazgató segített rajta picit hogy legalább dobogón maradjon. VSC az lehet szektorra is érvényes? vagy az is a teljes pályán működik csak? Mert szerintem elég lett volna az is, 3 körrel a vége előtt, pilóták levonulnak autók a bukótérben maradnak, és nincs valós veszély.

    Ez történt vele, Ricsi őt is megpuszilta:
    https://streamable.com/oajaw
    https://streamable.com/ablkj

  34. Azért hogy Vettel védelmében is mondjak valami.A ferrarinak őt kellett volna kihoznia elsőnek kerékcserére,mivel Leclercnek volt 3,5 másodperces előnye Sebhez képest,Hamilton meg ott loholt a nyakán.Ha így cselekednek,Leclerc veszített volna az előnyéből,de maradt volna az első,Vettel pedig Hamilton előtt maradhatott volna.Így viszont ezzel az akcióval gyakorlatilag Vettelt a harmadik helyre száműzték.
    A másik.Megnézve a boxkiállás utáni első két kört, valószínűnek tartom,hogy Hamilton és Leclerc erősebb motormódot használhatott,mint Seb.Talán ezért adta meg magát
    Leclerc motorja?
    http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=1019&graf=3&dr1=Sebastian%20Vettel&dr2=Charles%20Leclerc
    http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=1019&graf=3&dr1=Sebastian%20Vettel&dr2=Lewis%20Hamilton

  35. RED POWER:
    Raikkönen túlságosan hullámzó teljesítménnyel vezetett, de ehhez az is kellett hogy nem érezte a csapat teljes háttér-támogatását..Ez év 2 futamához túl korán van még véleményezni, de ez az év szükséges lesz számárs ahhoz hogy észhez térjen. Kimi nem volt jó hatással Vettel önértékelésére4

    Ezek ilyen urband legend kifogások, egyszerűen nem volt meg a sebessége

  36. Annyira erős a mezőny,amilyen már nagyon régen nem volt.Vettelnek ddig is voltak már mumusai Hamilton,Verstappen személyében,de most ez a csapaton belüli harc vegleg beteheti neki a kulcsot.Amennyiben nem lesz meg a tempoelony Leclercel szemben neki mennie kell,ha nem akar egy jó kis agyverzest.De mégis hova?Hát leghamarabb nyugdíjba.

  37. Lando, miért esett vissza a rajt után kb 14. helyre? Tudom a végére nem számít már, de senki nem említette.
    Brutál volt a 2 renault szinkron kiesése, még sosem láthattunk ilyet, 1 kanyaron belül mindkét autó tech hiba miatt leáll.
    Leclerc nagyon meg lett büntetve, versenyigazgató segített rajta picit hogy legalább dobogón maradjon. VSC az lehet szektorra is érvényes? vagy az is a teljes pályán működik csak? Mert szerintem elég lett volna az is, 3 körrel a vége előtt, pilóták levonulnak autók a bukótérben maradnak, és nincs valós veszély.

  38. Go.Michael: Én nem kimondottam a kivételezett státuszra gondolok. Schumacheri ferrari az egy másik történet, másik csapat, másik “család” volt. Akinek tetszik vagy sem, ő ennek a kategóriának a nagy bajnoka. Nála éves szinten ha volt 2-3 hiba de akkor lehet sokat mondok. Az a nagy helyzet, hogy Vettel udvarára betévedt egy kan kutya és odavizelt, hogy ez az én területem, mindezt úgy, hogy nincs verbális karate, hiszti és nyafogás, a pályán lejátszották. Imádom Kimit, egyik nagy kedvencem all time, de piszkosul örültem ennek a csibész Leclercnek, és mit látunk? Nem hogy kopogtat az f1 ajtaján, olyan szinten rúgta azt be és egész hétvégén ő volt a viszonyítási alap. Elrontotta a rajtot, talán túlizgulta, majd vissza küzdötte magát az élre, nem is akárhogyan, én olyan felkapaszkodást csak a nagyoktól láttam eddig. na az munka volt kérem szépen. Addig Vettel elizgulja a Hamival való csatát. Persze, várjunk még jó pár futamot és most is amondó vagyok, de itt volt egy pálya ahol jó a ferrari, ahol jó a Vettel, de volt egy még jobb Leclerc. Meccselhet ő Hamiltonnal, ha a társ az élen 10 mpre limonádét keverget már.. más kérdés a technika.. de Leclerc ezen a hétvégén mindent vitt. Vettelen pedig ugyan azt érzem mint tavaly, nem precíz, nincs meg az a konstans kérdést nem tűrő, maximálisan kontrollált teljesítmény, amivel az angol szerintem verhetetlen ebben a mezőnyben. Nem elég itt-ott jónak lenni.. és ma is rengeteg pontot szórt el, egy saját balgaság végett. Ez van.. viszont Leclerc-Ham csatárak várom, adni fognak a népnek, nagyon bízok benne.

    Lehet, hogy a Ferrari megbánja majd azt a Melbourne-i TO-t? Csak nehogy azon múljon…

  39. RED POWER:
    Raikkönen túlságosan hullámzó teljesítménnyel vezetett, de ehhez az is kellett hogy nem érezte a csapat teljes háttér-támogatását..Ez év 2 futamához túl korá

    Vettelt nem értem hogy miért nem fogja fel hogy a Schumacheri évek elmúltak és nincs kivételezett státusz. Mondjuk erre Schumacher azért rászolgált.. Neki ettől az évtől sokkal érettebben kellene viszonyulni, mert nagy hiány hogy Leclerc műszaki hibáját Hamilton húzta be és nem ő…

    Én nem kimondottam a kivételezett státuszra gondolok. Schumacheri ferrari az egy másik történet, másik csapat, másik “család” volt. Akinek tetszik vagy sem, ő ennek a kategóriának a nagy bajnoka. Nála éves szinten ha volt 2-3 hiba de akkor lehet sokat mondok. Az a nagy helyzet, hogy Vettel udvarára betévedt egy kan kutya és odavizelt, hogy ez az én területem, mindezt úgy, hogy nincs verbális karate, hiszti és nyafogás, a pályán lejátszották. Imádom Kimit, egyik nagy kedvencem all time, de piszkosul örültem ennek a csibész Leclercnek, és mit látunk? Nem hogy kopogtat az f1 ajtaján, olyan szinten rúgta azt be és egész hétvégén ő volt a viszonyítási alap. Elrontotta a rajtot, talán túlizgulta, majd vissza küzdötte magát az élre, nem is akárhogyan, én olyan felkapaszkodást csak a nagyoktól láttam eddig. na az munka volt kérem szépen. Addig Vettel elizgulja a Hamival való csatát. Persze, várjunk még jó pár futamot és most is amondó vagyok, de itt volt egy pálya ahol jó a ferrari, ahol jó a Vettel, de volt egy még jobb Leclerc. Meccselhet ő Hamiltonnal, ha a társ az élen 10 mpre limonádét keverget már.. más kérdés a technika.. de Leclerc ezen a hétvégén mindent vitt. Vettelen pedig ugyan azt érzem mint tavaly, nem precíz, nincs meg az a konstans kérdést nem tűrő, maximálisan kontrollált teljesítmény, amivel az angol szerintem verhetetlen ebben a mezőnyben. Nem elég itt-ott jónak lenni.. és ma is rengeteg pontot szórt el, egy saját balgaság végett. Ez van.. viszont Leclerc-Ham csatárak várom, adni fognak a népnek, nagyon bízok benne.

  40. RED POWER: Hát elég erőltetett volt az új image a finn , meg az ezt felkapó sajtó részéről..

    Idén mindent vagy semmit év van nála, nem feltétlen érzem a potenciált arra h megverje Hamilton-t, de arra jó lehet esetleg, hogy megkönnyítse a többi üldöző dolgát egy kis házon belüli megoszottsággal. Persze ez is elsülhet visszafelé is, hogy inkább a többiektől rabolja a pontokat Ham helyett.

  41. Paberto: Ezt nem mertem mondani… Ez idomerore is igaz ha meg mindig Kimi ulne a masik autoban es nem Leclerc :/

    velorex:
    Weber jól odaszúrt Vettelnek, amikor Verstappen levezető körében való megforgását kommentelte.
    “Nem volt Verstappen megforgásában semmi veszélyes, Vettel is ezt csinálta a futamon.”?

    Szújóék nem jó hatással vannak az emberekre a Merci fan imádatuk miatt! :DD

  42. Bogyi007:
    No igen a Red Bull…

    Lehet mondani hogy Max a Ferrarik előtt van, de reálisan nézve ami a céljuk lenne igazán – több győzelem mint a Renaultnál ergo minimum 5 futamot kellene hozni ergo kvázi harcban lenni a Vb címért – arra nincs esélyük. Nincsenek teljesítményben a Mercedes előtt s márpedig az nélkül a címet nem fogják tudni célba venni…

    Verstappen képes valamiféle lőtávolságra legalább, de ártalmatlan győzelem szempontjából. Alapvetőleg az van ott is, hogy valszeg kár túl korán csodát várni, a 2. félévre meg jövőre várnék tőlük többet, csak az az idei vb-hez késő lesz. Így vagyok Leclerc-el is egyébként, a mai alapján lehet komolyabb nyomást fog jelenteni a Mercedes-re mint Vettel, de meglepődnék, ha nem remegne majd meg párszor a keze még, ha vb-ről lesz szó. Szal azt modnanám, jófelé lépeget az f1, csak még előtte Hamilton-nak be kell húznia a 6.-at:D

  43. sztarvorsz: A vb előrejelzés ügyileg annyira nem volt bíztató a futam sajnos, de várjuk meg. Egyébként Bottas most sem volt távol Hamilton-tól a hétvégén, de az első pár kör után el volt veszve – bár ez jó részt a külön taktika miatt is lehetett, onnantól szerintem le voltak osztva a lapok. Összességében kevés volt itt.

    Hát elég erőltetett volt az új image a finn , meg az ezt felkapó sajtó részéről..

  44. Raikkönen túlságosan hullámzó teljesítménnyel vezetett, de ehhez az is kellett hogy nem érezte a csapat teljes háttér-támogatását..Ez év 2 futamához túl korán van még véleményezni, de ez az év szükséges lesz számárs ahhoz hogy észhez térjen. Kimi nem volt jó hatással Vettel önértékelésére4

  45. Lewanda_17:
    Maxi nem akadt ki, hogy ma nem állt dobogóra, sőt azt nyilatkozta a sport szempontjából jobb is így, mert nem érdemelte volna meg.

    GreenHonda: Giovinazzi lehet egy Vandoorne, vagy egy Hartley szint is akár, úgyhogy most ezzel nem mentetted ki. Persze Raikkonen F1-be való pilóta, akinek egy elfogadhatóan gyors tempója van és hoz egy nagyjából konzisztens teljesítményt, de a legnagyobbakkal nem említhető egy lapon.

    Raikkönen túlságosan hullámzó teljesítménnyel vezetett, de ehhez az is kellett hogy nem érezte a csapat teljes háttér-támogatását..Ez év 2 futamához túl korá

    Go.Michael:
    “Sajnos” nem láttam a futamot… de ezt az egészet nem akarom elhinni. Egyfelől Leclerc 2. futamon elképesztő… Vettel pedig év végén köszönje meg. Röviden és tömören. De már töltődik lefelé… csak minek.

    Vettelt nem értem hogy miért nem fogja fel hogy a Schumacheri évek elmúltak és nincs kivételezett státusz. Mondjuk erre Schumacher azért rászolgált.. Neki ettől az évtől sokkal érettebben kellene viszonyulni, mert nagy hiány hogy Leclerc műszaki hibáját Hamilton húzta be és nem ő…

  46. Vettel the best: Mondjuk tavaly is szoros volt a végén a Vettel győzelem Bottas ellen.
    És ez az, amit pl Paberto se ért meg,hogy míg a Ferrari ha nyert tavaly,azt sose nagy előnnyel abszolválta.A Merci győzelmeknél viszont majdnem mindíg nagy előnnyel tette azt!

    A vb előrejelzés ügyileg annyira nem volt bíztató a futam sajnos, de várjuk meg. Egyébként Bottas most sem volt távol Hamilton-tól a hétvégén, de az első pár kör után el volt veszve – bár ez jó részt a külön taktika miatt is lehetett, onnantól szerintem le voltak osztva a lapok. Összességében kevés volt itt.

  47. GreenHonda: Giovinazzi lehet egy Vandoorne, vagy egy Hartley szint is akár, úgyhogy most ezzel nem mentetted ki. Persze F1-be való pilóta, aki hoz egy konzisztens teljesítményt, de a legnagyobbakkal nem említhető egy lapon.

    Jaj,ne fárassz már.Én nem mentem ki Kimit!Úgy gondolom,hogy még mindig nagyon gyors pilóta!Te meg máshogy gondolod,de nekem van igazam.

  48. guide: de jó,de jó!.:D
    Egyrészt,Kimi elég szépen veregeti Govinazzit,úgyhogy mégse lehet olyan lassú pilóta,amilyennek elkiáltjátok!
    Másrészt,ha Leclerc annyival gyorsabb,akkor tegyétek össze a kezeteket,hogy Vettel ült az autóban,mert Hamilton verve lesz!

    Giovinazzi lehet egy Vandoorne, vagy egy Hartley szint is akár, úgyhogy most ezzel nem mentetted ki. Persze Raikkonen F1-be való pilóta, akinek egy elfogadhatóan gyors tempója van és hoz egy nagyjából konzisztens teljesítményt, de a legnagyobbakkal nem említhető egy lapon.

  49. Paberto: Ezt nem mertem mondani… Ez idomerore is igaz ha meg mindig Kimi ulne a masik autoban es nem Leclerc :/

    de jó,de jó!.:D
    Egyrészt,Kimi elég szépen veregeti Govinazzit,úgyhogy mégse lehet olyan lassú pilóta,amilyennek elkiáltjátok!
    Másrészt,ha Leclerc annyival gyorsabb,akkor tegyétek össze a kezeteket,hogy Vettel ült az autóban,mert Hamilton verve lesz!

  50. Zasalamel: Norris

    Hamilton sokkal inkább hosszú távon gondolkodik. Tudja, hogy ez az autó elég jó ahhoz, hogy a vb-ért menjen, tudja azt, hogy ehhez nem kell minden futamot megnyernie, hozni kell azt, amit a hétvégéből ki lehet hozni, ha az éppen egy 3. hely a Ferrarik mögött, akkor azt, irreális kockázatot viszont nem szabad vállalni. Ma pedig láttuk azt, ahogy a Ferrari kivégezte önmagát.

  51. guide: Szerintem Vettelből a hidegvér hiányzik.Talán mindig is ilyen volt,csak felerősödött ez a tulajdonsága a Ferrarinál lévő nyomás miatt.Nyert 4 világbajnoki címet,mindenki tőle várta,várja ugyanezt a vörösöknél.Ahogy fogy az idő,annál nagyobb a türelmetlenség,annál idegesebb mindenki.Az RB-nél más volt a helyzet és jobbantudták őt kezelni.Montezemolo is célzott rá a hivatalos f1 podcastben.
    Amúgy a versenyen kívül a hétvégéből csak a harmadik szabadedzésből láttam kb. 15 percet.Pont az időmérő szimulációt teljesítették és már akkor látszott a különbség.Leclerc alatt sínen ment az autó,Vettel meg küszködött vele.Gondoltam,hogy ebből nem lesz pole pozíció.Talán javul a helyzet és rátalál a megfelelő beállításokra.Mindenesetre a fiatal monakói a jövő sztárja,nagy tehetség.Gondolom a csapat már most imádja,úgyhogy innen felállni Vettelnek…Túl érzelmesnek tartom hozzá,de reménykedek!

    Innen nincs vissza neki!

  52. GreenHonda: Csak ez nem biztos hogy így marad. Ericsson, Leclerc, Button mondanak neked vmit ezek a nevek? Másik meg h én reális dolognak tartom azt is, h Giovinazzi nem lesz ennél több és nem lesz hosszú pályafutása, de neked a felfogási képességeidet meghaladja néhány egyszerű dolog, úgyhogy nem teszlek ki megpróbáltatásoknak. Ebből csak te jöhetsz ki vesztesen már, halkan megsúgom.

    Tudjuk, téged annyira nem érdekel Kimi, csak minden második kommented szól róla. 😀

  53. andrea1: Majd nagyon a végén leírom erről a véleményemet persze de annak most nincs itt az ideje. Esküszöm. ? Hát Ericsson nagyon hiányzik innen, valóban ott a helye.?

    én a pilóták fejlődéséről beszéltem. Buttont 01-ben lenyomta egy Fisichella 😀 De folytasd csak a kreténkedést

  54. GreenHonda: Csak ez nem biztos hogy így marad. Ericsson, Leclerc, Button mondanak neked vmit ezek a nevek? Másik meg h én reális dolognak tartom azt is, h Giovinazzi nem lesz ennél több és nem lesz hosszú pályafutása, de neked a felfogási képességeidet meghaladja néhány egyszerű dolog, úgyhogy nem teszlek ki megpróbáltatásoknak. Ebből csak te jöhetsz ki vesztesen már, halkan megsúgom.

    Majd nagyon a végén leírom erről a véleményemet persze de annak most nincs itt az ideje. Esküszöm. ? Írtam, drukkolok Gionak ?Hát Ericsson nagyon hiányzik innen, valóban itt a helye.?

  55. Grobari: Nekem őszintén már a tavalyi szezon után elment a kedvem az egésztől és nem csak Vettel hülyeségei miatt. Hihetetlen,hogy nem tanul a hibáiból. Sajnos már az is gondot okoz neki,hogy az élről kontrollálja a futamot és félek ha nem fordul segítséghez ez csak rosszabb lesz és még nagyobbakat fog hibázni. Az első ferraris szezonja pedig milyen erős volt.Igazából 2016 nyara óta nem az igazi. Ott valami megtört benne. Valahogy azt érzem,hogy 2020 végéig se húzza már ki. ?

    Szerintem Vettelből a hidegvér hiányzik.Talán mindig is ilyen volt,csak felerősödött ez a tulajdonsága a Ferrarinál lévő nyomás miatt.Nyert 4 világbajnoki címet,mindenki tőle várta,várja ugyanezt a vörösöknél.Ahogy fogy az idő,annál nagyobb a türelmetlenség,annál idegesebb mindenki.Az RB-nél más volt a helyzet és jobban tudták őt kezelni.Montezemolo is célzott rá a hivatalos f1 podcastben.
    Amúgy a versenyen kívül a hétvégéből csak a harmadik szabadedzésből láttam kb. 15 percet.Pont az időmérő szimulációt teljesítették és már akkor látszott a különbség.Leclerc alatt sínen ment az autó,Vettel meg küszködött vele.Gondoltam,hogy ebből nem lesz pole pozíció.Talán javul a helyzet és rátalál a megfelelő beállításokra.Mindenesetre a fiatal monakói a jövő sztárja,nagy tehetség.Gondolom a csapat már most imádja,úgyhogy innen felállni Vettelnek…Túl érzelmesnek tartom hozzá,de reménykedek!

  56. andrea1: Persze igazad van,csak ez a hely egyelőre nem a pályán látszik, megbízhatóak és Kimi stabilan kormányoz.
    Ez csak az előny részéről, Gio nyerni fog ???????

    Csak ez nem biztos hogy így marad. Ericsson, Leclerc, Button mondanak neked vmit ezek a nevek? Másik meg h én reális dolognak tartom azt is, h Giovinazzi nem lesz ennél több és nem lesz hosszú pályafutása, de neked a felfogási képességeidet meghaladja néhány egyszerű dolog, úgyhogy nem teszlek ki megpróbáltatásoknak. Ebből csak te jöhetsz ki vesztesen már, halkan megsúgom.

  57. Norrist olvastam most, szimpatikus, és iszonyat kellemetlen Sainznak eddig szerintem, amikor neki kellene lennie a vezérbikának,Norris abszolút elvette ezt a pozit tőle ennyi idősen, baromi éretten megy, Sainz nekem nagyon nagy csalódás főleg a tr óta, semmi pluszt nem mutat. Oké ez a második hétvégéje, peches is, de nincs nagy belépője eddig itt.