Bahrein Nagydíj Kibeszélő

bahrein nagydíj kibeszélő
bahrein nagydíj kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 11:00
2. szabadedzésPéntek 15:00
3. szabadedzésSzombat 12:00
IdőmérőSzombat 15:00
FutamVasárnap 15:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. F1890: Lol.mintha bari bevetelem is lenne belole 😀 (nem a guglu ads meg a szerverkoltseget sem allitja elo mielott vki ezzel jonne) 😀

    Én nem a bevételre gondoltam, csak szimplán jobban mutat egy oldalon ha több hozzászólás van, rossz az aki rosszra gondol. 😉

  2. Nando: Csak egy kérdésem lenne, most azért játszod az eszed, hogy még több fölösleges hozzászólást generálj, ami jobban mutat az oldal szempontjából ? Ami elég szinvonaltalan már önmagában is…

    Lol.mintha bari bevetelem is lenne belole 😀 (nem a guglu ads meg a szerverkoltseget sem allitja elo mielott vki ezzel jonne) 😀

  3. F1890: Mert szted alonso nem volt 07ben idegbeteg? :d
    Sztem vettel az volt pl 16 mexikoban,17 bakuban ,18ban. De tidom tudom alonsotol es szurkolotiol olyat sohasem olvasni h igen hibazott a spanyol 😛 reszemrol befejeztem szinvonaltalan ez az egesz eszmecsere ahol mindenki hibas de a pilotak azok csak aldozatok xd

    Montezemolo mondta jol. Ha nyernek alonso miatt van ha buknak meg a kocso a hibas 😛

    Csak egy kérdésem lenne, most azért játszod az eszed, hogy még több fölösleges hozzászólást generálj, ami jobban mutat az oldal szempontjából ? Ami elég szinvonaltalan már önmagában is…

  4. velorex: Alonso idegbeteg? Ez egy újabb meglepetés, mondjuk tőled nem számít annak.
    No ha ezzel a felirattal végigmennél az F1 pedockban lenneám néződ, de , amit gondolnak rólad nem tennéd ki a kirakatba. Fullon most már azt is mondod, hogy a McLaren 2007-ben két kretén pilótával indult az évadnak?
    Két emberes sport nem egy csapatsportág, de egy világsztárokkal teli csapat is lehet fekália, ha pocsék az edző. PL.: Az Argentin válogatott az utúbbi két vb.-n. Gondolom elég érthető vagyok és van annyi realitásalapja, mint a Te pókeres szösszeneted.

    Mert szted alonso nem volt 07ben idegbeteg? :d
    Sztem vettel az volt pl 16 mexikoban,17 bakuban ,18ban. De tidom tudom alonsotol es szurkolotiol olyat sohasem olvasni h igen hibazott a spanyol 😛 reszemrol befejeztem szinvonaltalan ez az egesz eszmecsere ahol mindenki hibas de a pilotak azok csak aldozatok xd

    Montezemolo mondta jol. Ha nyernek alonso miatt van ha buknak meg a kocso a hibas 😛

  5. Zasalamel: Elvileg éjfélig 0% valószínűsége van az esőnek.
    Viszont a szél felerősödhet a rajtig.

    Itt a felvezetőben valami 50%-os(lehet 15 volt és a fifteent fiftynek hallottam 😀 ) esélyről beszéltek ha jól halottam, talán a riporter kvjatra hivatkozott ő mondta neki, de amúgy már 70%-os a páratartalom simán kialakulhat a pálya felett valami a semmiből akár.
    Gpfans oldal is osztott meg olyat, hogy van egy kis esély esőre meglátjuk mi lesz ilyen szélkavargás mellett.

  6. F1890: mért, szted melyikre építettél volna? egy idegbeteg alonsora? aki megzsarolta a csapatát? 😀 meg hibázgatott pl kanadában fujiban? úgy h 10 pont hátrányban is volt már hamiltonhoz képest a szezon folyamán.

    vagy hamiltonra, aki újonc volt, és alonso meg nem állt be mögéje 😀

    szóval ne tegyünk már úgy h ez a csapatvezetés hibája lett volna. érdekes módon én egy hamiltonostól sem hallom sose azt h ez a csapat hibája volt, mert ők nem úgy állnak a dologhoz h autómatikusan támogatni kell a kedvencet, hanem h erőből verje meg csapaton bleül a másikat.

    ez csak a schumacher alonsosokra jellemző, h jaj kötelező beállni egyik pilóta mögé, mert csak így lehet vb-t nyerni. nem, ez nem igaz. a mclaren 07ben vb-t tudott volna nyerni, ha nincsenek egyéni hibák. ez csakis kizárólag a pilóták sara, mert megvolt a lehetősége mindkettőnek hogy világbajnok legyen azzal az autóval, de egyik sem bírta a nyomást.
    de 1000 esetből 990-ben valszeg behúzták volna még így is a vb-t mert annyira szélsőséges az h 2 futammal vége előtt abban a megbízható érában vki 4 pontot ne tudjon összekaparni

    Alonso idegbeteg? Ez egy újabb meglepetés, mondjuk tőled nem számít annak.
    No ha ezzel a felirattal végigmennél az F1 pedockban lenne ám néződ, de , amit gondolnak rólad nem tennéd ki a kirakatba. Fullon most már azt is mondod, hogy a McLaren 2007-ben két kretén pilótával indult az évadnak?
    Két emberes sport nem egy csapatsportág, de egy világsztárokkal teli csapat is lehet fekália, ha pocsék az edző. PL.: Az Argentin válogatott az utúbbi két vb.-n. Gondolom elég érthető vagyok és van annyi realitásalapja, mint a Te pókeres szösszeneted.

  7. F1890: mért, szted melyikre építettél volna? egy idegbeteg alonsora? aki megzsarolta a csapatát? 😀 meg hibázgatott pl kanadában fujiban? úgy h 10 pont hátrányban is volt már hamiltonhoz képest a szezon folyamán.

    vagy hamiltonra, aki újonc volt, és alonso meg nem állt be mögéje 😀

    szóval ne tegyünk már úgy h ez a csapatvezetés hibája lett volna. érdekes módon én egy hamiltonostól sem hallom sose azt h ez a csapat hibája volt, mert ők nem úgy állnak a dologhoz h autómatikusan támogatni kell a kedvencet, hanem h erőből verje meg csapaton bleül a másikat.

    ez csak a schumacher alonsosokra jellemző, h jaj kötelező beállni egyik pilóta mögé, mert csak így lehet vb-t nyerni. nem, ez nem igaz. a mclaren 07ben vb-t tudott volna nyerni, ha nincsenek egyéni hibák. ez csakis kizárólag a pilóták sara, mert megvolt a lehetősége mindkettőnek hogy világbajnok legyen azzal az autóval, de egyik sem bírta a nyomást.
    de 1000 esetből 990-ben valszeg behúzták volna még így is a vb-t mert annyira szélsőséges az h 2 futammal vége előtt abban a megbízható érában vki 4 pontot ne tudjon összekaparni

    Hamilton nem egyéni hibák miatt bukta el ott a vb-t hanem stratégiai meg technikai hibák miatt. Kínában kint hagyták úgy, hogy assszem 4-5 mp-t bukott körönként és a jobb hátsó kerekén egy ponton már szó szerint nem volt gumi.
    http://www.bbc.co.uk/staticarchive/46e95b251cacf37b6fef8d4a755b2aff66833d49.jpg
    Lehet azért hibáztatni, hogy egy ilyen gumival nem tudott befordulni? Én nem hinném, sőt nagy mákjuk van, hogy nem kapott defektet. A Mclaren itt fullban nyomta a kretént, amikor már csak néhány pontot kellett volna összeszedjenek az egyéni vb-hez, akkor kockáztatnak egy ekkorát, hogy hátha kiesnek és ki is estek. Az utolsó futamon meg technikai hibája volt. Az igaz, hogy előtte hibázott és visszaesett a top 10 végére a rajt után, de onnan még simán hozható lett volna az 5. hely, ami kellett akkor. A gond ott kezdődött, amikor legalább egy fél percre beragadt a váltó üresbe és mindenki elment mellette. Az meg teljesen független attól, hogy az 1. körben elfékezte magát és bukott 4 vagy 5 pozíciót, mert ha jól megcsinálja az 1. kört és ugyanígy beragad a váltó, akkor ugyanúgy az utolsó helyig esik vissza és ugyanúgy elbukta volna a vb-t

  8. F1890: hol írtam én olyat h a mclaren hamiltont tolta? pont h egyiket sem tolta a mclaren. ahogyan a rb sem tolta 10-ben egyiket sem, nem volt csapatutasítás. egyedül egy szaros szárnycserét lehet felhozni, amivel semmit nem nyert vettel

    348-as kommentednél nekem úgy jött le, mintha egyetértenél Dennis döntésével és nem láttad értelmét Alonso támogatását, hisz már akkor 10 pont hátráűnyban volt, am ia régi pontrendszer szerint 1 győzelmi pont különbsége.

    Én szvsz egyet is értek ezzel az állásponttal, már ha valóban erre gondoltál.

    Viszont RB-nál a mai napig érthetetlen, hogy 2010-ben utolsó két futamon az egyik pilótájuknak majdnem 20 ponttal több volt mint a másiknak és ennek ellenére a másikat tolták, a nehezebb utat választva a vb cím felé. Ne akarja nekem senki bemesélni, h pusztán az egyenlőség miatt volt ez, mert a RB a saját egyéni vb cím esélyét veszélyeztette ezzel a döntéssel.

    Még az egyenlőségnél is van egy bizonyos futam, ami után már dönteni kell h melyik pilóta mellé állnak, RB úgy érzem már szezon elején eldöntötte melyik pilóta mellé áll még akkor is ha kevesebb pontja van.

  9. Zasalamel: Viszont ha hagyták volna nyerni webbert brazíliában, akkor csupán 1 pont különbség lett volna web és alo között, ami igen jó esély lett volna az utsó futamra, de a csapat ennek ellenére vettelt tolta, aki majdnem 20 pont hátrányban volt.

    Ugye írod, h a meki logikusan hamit tolta hisz már 17 pont előnye volt, akkor e logikát követve webbert kellett volna tolnia a rb-nak is az utsó két futamon 2010-ben.

    hol írtam én olyat h a mclaren hamiltont tolta? pont h egyiket sem tolta a mclaren. ahogyan a rb sem tolta 10-ben egyiket sem, nem volt csapatutasítás. egyedül egy szaros szárnycserét lehet felhozni, amivel semmit nem nyert vettel

  10. Zasalamel: Viszont ha hagyták volna nyerni webbert brazíliában, akkor csupán 1 pont különbség lett volna web és alo között, ami igen jó esély lett volna az utsó futamra, de a csapat ennek ellenére vettelt tolta, aki majdnem 20 pont hátrányban volt.

    Ugye írod, h a meki logikusan hamit tolta hisz már 17 pont előnye volt, akkor e logikát követve webbert kellett volna tolnia a rb-nak az utós két futamon.

    Ezt ne próbáld neki megmagyarázni, pont ezért hoztam fel példának Webber esetét.. 😀

  11. F1890: a kérdésre válaszolj. ha webber nem megy falnak dél-koreában vb lett volna?
    tehát hibázott az ausztrál?

    érdekes módon piké a wilmosnál angol csapatnál ahol mansellt sokkal jobban imádták, vb tudott lenni 😀 és prost is senna ellenében. úgyh hagyjuk már ezeket az ócska kifogásokat 😀 egyszerűen nhányan képtelenek beismerni h a kedvencük nem volt makulátlan x y évben , egyszerűbb a hülye csapatvezetésre fogni az egyéni hibákat.

    na de én befejeztem ezt a témát. számomra komolytalan h vki egyéni hibáját a csapatvezetőre,csapatra kell kenni 😀

    Viszont ha hagyták volna nyerni webbert brazíliában, akkor csupán 1 pont különbség lett volna web és alo között, ami igen jó esély lett volna az utsó futamra, de a csapat ennek ellenére vettelt tolta, aki majdnem 20 pont hátrányban volt.

    Ugye írod, h a meki logikusan hamit tolta hisz már 17 pont előnye volt, akkor e logikát követve webbert kellett volna tolnia a rb-nak is az utsó két futamon 2010-ben.

  12. F1890: a kérdésre válaszolj. ha webber nem megy falnak dél-koreában vb lett volna?
    tehát hibázott az ausztrál?

    érdekes módon piké a wilmosnál angol csapatnál ahol mansellt sokkal jobban imádták, vb tudott lenni 😀 és prost is senna ellenében. úgyh hagyjuk már ezeket az ócska kifogásokat 😀 egyszerűen nhányan képtelenek beismerni h a kedvencük nem volt makulátlan x y évben , egyszerűbb a hülye csapatvezetésre fogni az egyéni hibákat

    Te nagyon kevered a szezont a fazonnal, nincs itt senkire semmi kenve, az van hogy a pilóták is emberek és van olyan, hogy olyan körülmények között kell teljesíteni, ahol nem élvezik a csapat teljes támogatását és akkor még inkább kijönnek a hibák, így volt ez például tavaly Vettelnél is, de 07-ben ez volt Alonsoval is 10-ben Webberrel és még sorolhatnám.. Az hogy vakon hiszel a saját elméletedben azzal nem tudok mit kezdeni, hiába írod le 100x ugyanazt, kb az van hogy nem tudsz különbséget tenni a fekete meg a fehér között, de mondhatnám azt is, hogy van a te nézőpontod és van a többi, ami hülyeség mert nem egyezik a te véleményeddel, nagyjából ennyi.
    Figyelmen kívül hagyod például Priestley meglátását a 07-es témában akinél aligha van jobb bennfentes, hogy mi folyt akkoriban a csapaton belül és micsoda széthúzások voltak, pedig ő britként védhetné Hamiltont és Dennist, de nem teszi, így innentől kezdve teljesen okafogyottá válik megint csak az egész felvezetett elméleted, kezdve azzal, hogy újra és újra megint Alo nyakába akarsz varrni mindent kezdve a Hungaroringi esettel, pedig azt is kivéséztük itt már neked nem is egyszer, tehát egyszerűen érhetetlen számomra, hogy miért erőlködsz és rugozol ezen a témán még mindig évek múltán és havi-heti szinten nyomod a saját maszlagodat, ami szerintem már előre lementettél, mert annyira ugyanazt írod mindig, hogy elég csak lementeni és később mindig bemásolni.. 🙂
    Részemről is ennyi, mert ez amúgy sem vezet sehova és nagyon fárasztó újra és újra rád cáfolni.

  13. Nando: Jaja erős szembe szélben a végig megvolt a sansza, ez így volt kétségtelenül. 🙂

    a kérdésre válaszolj. ha webber nem megy falnak dél-koreában vb lett volna?
    tehát hibázott az ausztrál?

    érdekes módon piké a wilmosnál angol csapatnál ahol mansellt sokkal jobban imádták, vb tudott lenni 😀 és prost is senna ellenében. úgyh hagyjuk már ezeket az ócska kifogásokat 😀 egyszerűen nhányan képtelenek beismerni h a kedvencük nem volt makulátlan x y évben , egyszerűbb a hülye csapatvezetésre fogni az egyéni hibákat.

    na de én befejeztem ezt a témát. számomra komolytalan h vki egyéni hibáját a csapatvezetőre,csapatra kell kenni 😀

  14. F1890: webber is ugyanúgy vb lehetett volna, ha nem bassza falnak a kocsit dél-koreában, vagy abudhabiban bejön 2. helyen 😀 ugyanúgy megvolt neki is a sansza, nem bírta a végét

    Jaja erős szembe szélben a végig megvolt a sansza, ez így volt kétségtelenül. 🙂

  15. Nando: Hát viccen kívül most már én sem tudom kibogozni, hogy mi van. 😀 De jó olvasni, hogy még mindig Alonson megy a rugózás.. Amúgy érdekes 2010-ben Webbernek anno jócskán több esélye volt a Vb-re mint Vettelnek még sem kapta meg a támogatást, persze ez itt fele annyira nincs hangoztatva, de az viszont hogy Alo hajszála hogyan görbült az mindig meg van említve, ha témába vág ha nem. 🙂

    webber is ugyanúgy vb lehetett volna, ha nem bassza falnak a kocsit dél-koreában, vagy abudhabiban bejön 2. helyen 😀 ugyanúgy megvolt neki is a sansza, nem bírta a végét. vannak sportolók akik bevallják h hibáztak, rajtuk múlott a vb (számtalan sportágban hallottam hasonló nyilatkozatokat), de van 1-2 aki mindig másra keni h ezért és azért nem nyert, pedig legelőször mindig az embernek önmagában kell keresnie a hibát h vajon tényleg mindent megtett? tökéletesen csinálta amit?

  16. velorex: Ha nem akarod érteni , akkor nem tudok mit mondani.
    Vannak bizonyos szempontok, amik előrébb valók, mint a pillanatnyi állapot. Ha valaki csatát nyer, még nem biztos, hogy megnyeri a háborút!;-}

    U.i.:szóval egyik pilóta sem volt azt akire lehetett építeni. Ezzel nagyon megnevettettél:szóval egyik pilóta sem volt olyan, akire lehetett építeni. Akkor mindkét pilóta lúzer volt akkor? No innentől nem veszem komolyan ebbena témában az okfejtéseidet!

    mért, szted melyikre építettél volna? egy idegbeteg alonsora? aki megzsarolta a csapatát? 😀 meg hibázgatott pl kanadában fujiban? úgy h 10 pont hátrányban is volt már hamiltonhoz képest a szezon folyamán.

    vagy hamiltonra, aki újonc volt, és alonso meg nem állt be mögéje 😀

    szóval ne tegyünk már úgy h ez a csapatvezetés hibája lett volna. érdekes módon én egy hamiltonostól sem hallom sose azt h ez a csapat hibája volt, mert ők nem úgy állnak a dologhoz h autómatikusan támogatni kell a kedvencet, hanem h erőből verje meg csapaton bleül a másikat.

    ez csak a schumacher alonsosokra jellemző, h jaj kötelező beállni egyik pilóta mögé, mert csak így lehet vb-t nyerni. nem, ez nem igaz. a mclaren 07ben vb-t tudott volna nyerni, ha nincsenek egyéni hibák. ez csakis kizárólag a pilóták sara, mert megvolt a lehetősége mindkettőnek hogy világbajnok legyen azzal az autóval, de egyik sem bírta a nyomást.
    de 1000 esetből 990-ben valszeg behúzták volna még így is a vb-t mert annyira szélsőséges az h 2 futammal vége előtt abban a megbízható érában vki 4 pontot ne tudjon összekaparni

  17. velorex: Ha nem akarod érteni , akkor nem tudok mit mondani.
    Vannak bizonyos szempontok, amik előrébb valók, mint a pillanatnyi állapot. Ha valaki csatát nyer, még nem biztos, hogy megnyeri a háborút!;-}

    U.i.:szóval egyik pilóta sem volt azt akire lehetett építeni. Ezzel nagyon megnevettettél:szóval egyik pilóta sem volt olyan, akire lehetett építeni. Akkor mindkét pilóta lúzer volt akkor? No innentől nem veszem komolyan ebbena témában az okfejtéseidet!

    Hát viccen kívül most már én sem tudom kibogozni, hogy mi van. 😀 De jó olvasni, hogy még mindig Alonson megy a rugózás.. Amúgy érdekes 2010-ben Webbernek anno jócskán több esélye volt a Vb-re mint Vettelnek még sem kapta meg a támogatást, persze ez itt fele annyira nincs hangoztatva, de az viszont hogy Alo hajszála hogyan görbült az mindig meg van említve, ha témába vág ha nem. 🙂

  18. F1890: akkor matematikai nyelven fejezem ki magamat. abban a szituban a mclaren elveszítette a vb-t igen. de valszeg 1000 esetből 990-ben behúzták volna. ez olyan mint a pókerben ha kapsz AA-t a kézbe kb 90% h vinni fogod a kört, de otta maradék 10% mikor közbe jönnek nem várt események. persze elég hülyének tűnik ez, de matematikailag az ilyen szélsőértékekre h valaki 17 pontos előnyből elbukjon egy vb-t nem lehet számítani. ezt már nem lehet másra fogni.

    Az előző hsz-ban leírt utóiratban foglaltak szerint kezelem ezt a pókeres példádat, ez már lassan Flavio gondolkodását is felülmúlja.
    10,12-őt nem lehet egy kalap alá venni 07-tel.

    2007-ben a két McLarenes pilóta egymást gyilkolta!

    2010 és 2012-ben Alonso jó, ha 3. legjobb autóval jutott el a címszerzési lehetőségig, amiben benne volt a túlvállalás rizikója!;-}

  19. GreenHonda: A mondatod más szavakkal leírva: Utálom a Ferrarit, mert Raikkonen nem kellett nekik többé, ezért remélem soha többé nem nyernek.

    Valóban utálom a Ferrarit, de nem azért, mert Kimi nem kell nekik, jóval régebb óta érzek így. És nem a reményeimet írtam le, hanem a tippem. Ugyanis HAM-LEC-BOT sorrended tippeltem.

  20. velorex: Ha nem akarod érteni , akkor nem tudok mit mondani.
    Vannak bizonyos szempontok, amik előrébb valók, mint a pillanatnyi állapot. Ha valaki csatát nyer, még nem biztos, hogy megnyeri a háborút!;-}

    akkor matematikai nyelven fejezem ki magamat. abban a szituban a mclaren elveszítette a vb-t igen. de valszeg 1000 esetből 990-ben behúzták volna. ez olyan mint a pókerben ha kapsz AA-t a kézbe kb 90% h vinni fogod a kört, de ott a maradék 10% mikor közbe jönnek nem várt események. persze elég hülyének tűnik ez, de matematikailag az ilyen szélsőértékekre h valaki 17 pontos előnyből elbukjon egy vb-t nem lehet számítani. ezt már nem lehet másra fogni.

  21. F1890: na de alonsot miért érte volna meg támogatni? ha 10 pont hátrányban volt? az nagy hülyeség lett volna akkor. és mint látjuk alonso sem bírta a nyomást, lásd kanada, hungaroringi ***skedés, japánban crash (hiába volt pici sérülés, jó lett volna a biztos 2. 3. hely mint erőltetni).

    alonso persze h jól bírta a nyomást 05-06ban mert mindig volt kb 10-20 pont előnye amiből bőven tudott gazdálkodni. de 07,10,12-ben is megremegett végül a keze lába mikor szorossá fajultak a dolgok.

    a helyzet az h ha hamilton vagy alonso 1-el kevesebbet hibázik 07-ben akkor vb-okok, de nem volt hibamentes szezonuk. ellenben kimi csak monaco időmérőjén hibázott egyet

    Ha nem akarod érteni , akkor nem tudok mit mondani.
    Vannak bizonyos szempontok, amik előrébb valók, mint a pillanatnyi állapot. Ha valaki csatát nyer, még nem biztos, hogy megnyeri a háborút!;-}

    U.i.:szóval egyik pilóta sem volt azt akire lehetett építeni. Ezzel nagyon megnevettettél:szóval egyik pilóta sem volt olyan, akire lehetett építeni. Akkor mindkét pilóta lúzer volt akkor? No innentől nem veszem komolyan ebben a témában az okfejtéseidet!

  22. velorex: Bocs nem szerettem volna vájkálni a képzettségedben, de nagyon úgy jött, le eddig, hogy nem vagy igazán képben. Ebben az esetben viszont mellébeszélsz , vagy nem akarod érteni.Hamilton nem bírta a nyomást, túl hamar jött számára ez a siker és ennek a megszerzésének a terhe. Hamilton még 2008-ban is sokat bakizott! Én azt az évet bakiparádés vb.-nak hívom.Alonso viszont komoly csatákban bizonyított pl. Schumacher ellen 2006-ban. No ezt kellett volna Dennisnek átlátni, amihez viszont kurázsi kell!;-}A Te hasonlatodra utalnék, amit nem igazán tartottam helyén valónak.Az edzőnek kell tudnia, ki az a játékos, aki nem csak az edzésen vágja be 10-ből 10X a büntetőt, hanem a büntetőpárbajban is!;-}

    na de alonsot miért érte volna meg támogatni? ha 10 pont hátrányban volt? az nagy hülyeség lett volna akkor. és mint látjuk alonso sem bírta a nyomást, lásd kanada, hungaroringi ***skedés, japánban crash (hiába volt pici sérülés, jó lett volna a biztos 2. 3. hely mint erőltetni).

    szóval egyik pilóta sem volt azt akire lehetett építeni.

    alonso persze h jól bírta a nyomást 05-06ban mert mindig volt kb 10-20 pont előnye amiből bőven tudott gazdálkodni. de 07,10,12-ben is megremegett végül a keze lába mikor szorossá fajultak a dolgok.

    a helyzet az h ha hamilton vagy alonso 1-el kevesebbet hibázik 07-ben akkor vb-okok, de nem volt hibamentes szezonuk. ellenben kimi csak monaco időmérőjén hibázott egyet

  23. F1890: én közvetlenül 30 emberrel dolgozom napi szinten együtt. mindenkinek tudom mik az erősségei gyengeségei. nagyobb távlatokban meg több mint 100-al 😛 úgyh nem kell itt interneten találgatni, hogy ki mit dolgozik , milyen munkakörben 😀

    dennis mit mért fel rosszul? 17 pont elúőnyük volt 2 futammal a vége előtt. ezt csak elbukni lehet egyéni hibákkal. ami meg is történt, mert hamilton beleállt a sóderbe. alonsot meg minek támogatták volna úgy h 10 pont lemaradása volt már az évad 1/3-ánál?

    Bocs nem szerettem volna vájkálni a képzettségedben, de nagyon úgy jött, le eddig, hogy nem vagy igazán képben. Ebben az esetben viszont mellébeszélsz , vagy nem akarod érteni.
    Hamilton nem bírta a nyomást, túl hamar jött számára ez a siker és ennek a megszerzésének a terhe. Hamilton még 2008-ban is sokat bakizott! Én azt az évet bakiparádés vb.-nak hívom.
    Alonso viszont komoly csatákban bizonyított pl. Schumacher ellen 2006-ban. No ezt kellett volna Dennisnek átlátni, amihez viszont kurázsi kell!;-}
    A Te hasonlatodra utalnék, amit nem igazán tartottam helyén valónak.
    Az edzőnek kell tudnia, ki az a játékos, aki nem csak az edzésen vágja be 10-ből 10X a büntetőt, hanem a büntetőpárbajban is!;-}

  24. F1890:
    úgy gondolom h ghiotto valszeg behúzza ezt az évadot “nyugdíjas” létére. remélem azért camara rám cáfol 😀
    azért a kínai nagyot ment. 9.10. helyről ért oda a 4. helyre. micktől ez nagyon gyengusz volt, elején kanyarokban kapott 2 tizedet a top pilótáktól és hajszállal végzett csak a 6. helyen, még egy kör és 8.

    Várjunk még ezzel, Norris is már-már zavaró könnyedtséggel húzta be az első futamot, aztán több győzelme azóta se lett.

  25. úgy gondolom h ghiotto valszeg behúzza ezt az évadot “nyugdíjas” létére. remélem azért camara rám cáfol 😀
    azért a kínai nagyot ment. 9.10. helyről ért oda a 4. helyre. micktől ez nagyon gyengusz volt, elején kanyarokban kapott 2 tizedet a top pilótáktól és hajszállal végzett csak a 6. helyen, még egy kör és 8.

  26. Sziasztok!

    Nem semmi vitákat és eszmecseréket nyomtatok le eddig… 😎😉

    Szépen sorjában. Kis Schuminak eddig nagyobb a füstje mint a lángja szerintem…

    Charles szépen megcáfolta az eddigi véleményt hogy nem tudja egy körbe összerakni a szektorait. Szép munka volt tőle!

    Kimi vs Giovinazzi, nekem tökmindegy hogy Kimi ki fog-e kapni edzésen vagy futamokon a fiatal olasztól akár 4-5 alkalommal vagy sem, annyiban lenne ez jó mert akkor tisztán lehetne látni hogy az Alfa egy frankó autó. Most ezt nem merném kijelenteni nyugodt szívvel.
    A különbséget az adja közöttük hogy Kimi mellett a tapasztalat is megvan. Neki volt “szerencséje” hisztis gépekhez is és sínautókhoz is.

    Ferrari vs Mercedes vs Red Bull :
    Egyértelműen nem lehet itt kijelenteni hogy eldőlt volna a világbajnokság. Simán elképzelhető hogy futamról-futamra változni fognak az erősorrendek.

    A követőknél viszont úgy tűnik a Haasnak ízlik minden körülmény eddig. És kicsit meglep a Mclaren teljesítménye is….

    Kíváncsian várom a mai futamot…

  27. GreenHonda: Azért olvasd át még egyszer, mert szerkesztettem rajta, mármint így mefogalmazásilag, illetve egy adat h 15 Bahrein volt az és nem 16, remélem minden egyértelmű, legyen minden tiszta biztos ami biztos!

    átolvastam, rendben van. készülhetsz a harcra és vele a kudarcra! 😀

  28. F1890: oké, legyen. és csak az időmérő számít, a büntetés nem.

    19 futam alatt 5-ször kell megverni kimit . kemény lesz 😀

    Azért olvasd át még egyszer, mert szerkesztettem rajta, mármint így mefogalmazásilag, illetve egy adat h 15 Bahrein volt az és nem 16, remélem minden egyértelmű, legyen minden tiszta biztos ami biztos!

  29. GreenHonda: 10 000 ft-t felteszek arra hogy Giovinazzi 4nél többször végez időmérőn Raikkonen előtt idén. És hogy teljesen egyértelmű legyen mindig, mi az állás, a külső tényezőktől függetlenül, tehát nem számít hogy technikai probléma volt, de az sem ha valamiért még időt sem tudott menni. A táblázatban ha egyik feljebb foglal helyet, mint a másik, akkor ér az összehasonlítás. Egyetlen egy esetben nem, ha nem nevezett a hétvégére/indult helyette más. Tehát egy 2017 Massa Hungaroring nem számítana, de egy 2016 Button Bahrein igen.

    oké, legyen. és csak az időmérő számít, a büntetés nem.

    19 futam alatt 5-ször kell megverni kimit . kemény lesz 😀

  30. F1890: naná 😀 az a legjobb 😀

    10 000 ft-t felteszek arra hogy Giovinazzi 4nél többször végez időmérőn Raikkonen előtt idén. És hogy teljesen egyértelmű legyen mindig, mi az állás, a külső tényezőktől függetlenül, tehát nem számít hogy technikai probléma volt, de az sem ha valamiért még időt sem tudott menni. A táblázatban ha egyik feljebb foglal helyet, mint a másik, akkor ér az összehasonlítás. Csak olyan esetben nem, ha nem nevezett a hétvégére/indult helyette más. Tehát egy 2017 Massa Hungaroring nem számítana, de egy 2015 Button Bahrein igen.

  31. F1890: nyugi, most szépen elmennek a nagyfiúk majd mellette 🙂 már 3-an meg is előzték 1 körön belül 😀

    De csak mert sokkal tapasztaltabbak 😀
    Különben is, annyi mindent kell megszoknia, hogy a szezon második fele előtt nem is szabad tőle nagy eredményt várni..😀

  32. velorex: Gondolom Te nem olyan munkakörben dolgozol, ahol nagyon pontosan fel kell mérnie éstudnia kell egy vezetőnek, ki milyen kvalitásokkal rendelkezik.A McLarennélnem a szerződtetés volta hiba, hanem az, hogy Dennis nem mérte fel helyesen azt, melyik pilóta bírja jobban a nyomást, vb.-i cím megszerzésének tétjét!;-}

    én közvetlenül 30 emberrel dolgozom napi szinten együtt. mindenkinek tudom mik az erősségei gyengeségei. nagyobb távlatokban meg több mint 100-al 😛 úgyh nem kell itt interneten találgatni, hogy ki mit dolgozik , milyen munkakörben 😀

    dennis mit mért fel rosszul? 17 pont elúőnyük volt 2 futammal a vége előtt. ezt csak elbukni lehet egyéni hibákkal. ami meg is történt, mert hamilton beleállt a sóderbe. alonsot meg minek támogatták volna úgy h 10 pont lemaradása volt már az évad 1/3-ánál?

  33. F1890: na de ha beállnak egyik mögé és ugyanúgy beleáll a sóderbe ÖNHIBÁBÓL az is dennis sara? (tudom ilyenkor is az övé mert ő szerződtette le a pilótát :D)

    Gondolom Te nem olyan munkakörben dolgozol, ahol nagyon pontosan fel kell mérnie és tudnia kell egy vezetőnek, ki milyen kvalitásokkal rendelkezik.
    A McLarennél nem a szerződtetés volt a hiba, hanem az, hogy Dennis nem mérte fel helyesen azt, melyik pilóta bírja jobban a nyomást, vb.-i cím megszerzésének tétjét!;-}