Kínai Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 11:00
2. szabadedzésPéntek 15:00
3. szabadedzésSzombat 12:00
IdőmérőSzombat 15:00
FutamVasárnap 15:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Amugy erdekes megfigyelni hogy a lagy gumi mekkora fos (legyen az most akarmelyik keverek is a 30 kozul…). A Q2-es kozepes kevereken futott idokhoz kepest Hamilton 1, Bottas 2 tizedet javitott csak a lagyabb kevereken a Q3-ban. Azt is erdemes eszben tartani hogy a Q2-ben vigyazni is kell arra a gumira mert azon kell rajtolni masnap. Szoval a lagy alig gyorsabb, de legalabb kipukkanna mint egy lufi 10 kor utan a megtankolt auto alatt a versenyen…

  2. Stuttgart99:
    Remélem tanulnak majd valamit a csapatok ebből, hogy ne a Mercik menjenek legelöl, mert akkor ugyanaz lesz, mint most. Szándékosan feltartani az egész mezőnyt taktikus húzás, de azért valljuk be kicsit visszataszító is egyben.

    Barki megelozhette volna oket barmikor. A felvezeto kor nem masok feltartasarol szol. Megvan hogy mit kell menni ahhoz hogy a gumik megfelelo homersekletuek legyenek a gyors kor megkezdesere… Hamilton utolso kivezeto kore gyorsabb is volt mint az addigiek egesz idomeron, mivel kicsivel jobban fel kellett hogy melegitse a gumikat a kezdesre.

  3. Paberto: Hamilton eddigi csapattarsai:

    Alonso
    Button
    Rosberg
    Bottas

    Ebbol csak az utobbinal kapta meg a kiemelt statuszt csapaton belul, a tobbiekkel meg kellett kuzdenie kemenyen. El is ment rajta 2 VB cim (2007, 2016) ami siman meglehetett volna hogy ugyanazt a tamogatast kapja mint Vettel, es most meg nagyobb lehetne a siras hogy Hamilton a 8. VB cimert megy iden…

    Na most ezzel szemben Vettel csapattarsai:
    Bourdais
    Webber
    Ricciardo
    Raikkonen
    Leclerc

    Igen gyengebb felhozatal es szinte vegig kiemelt statuszban csapaton belul… Iden vegre ugy tunik hogy kapott valakit aki nem hajlando becsicskulni moge (Ricciardo volt meg ilyen abban az egy kozos evukben es Webber 2010-ben), de a Ferrari naponta lenyilatkozza hogy meg mindig Vettel az elso szamu csapaton belul.

    Igen, nekem tetszik hogy most Vettel is meg van dolgoztatva csapaton belul…

    Az igaz, hogy Vet valszeg nem volt megdolgoztatva eléggé az utóbbi időben. De ez a csapaton belüli státusz dolog nem így működik.. Ha Rai, Webber stb jobban – kiszámíthatobban teljesítenek őket nyomták volna jobban, lásd mikor Ric beült mellé őt újként sem sorolták be látva a teljesítményét illetve Vettel problémáit. Hamilton meg azért csak Bottas mellett volt láványosan kiemelt státuszban, mert a többieknél nem tudott sokkal jobb lenni..

  4. Vettel the best: Még jó,hogy nem Hamilton csapattársa.Jó neki Bottas is!

    Hamilton eddigi csapattarsai:

    Alonso
    Button
    Rosberg
    Bottas

    Ebbol csak az utobbinal kapta meg a kiemelt statuszt csapaton belul, a tobbiekkel meg kellett kuzdenie kemenyen. El is ment rajta 2 VB cim (2007, 2016) ami siman meglehetett volna hogy ugyanazt a tamogatast kapja mint Vettel, es most meg nagyobb lehetne a siras hogy Hamilton a 8. VB cimert megy iden…

    Na most ezzel szemben Vettel csapattarsai:
    Bourdais
    Webber
    Ricciardo
    Raikkonen
    Leclerc

    Igen gyengebb felhozatal es szinte vegig kiemelt statuszban csapaton belul… Iden vegre ugy tunik hogy kapott valakit aki nem hajlando becsicskulni moge (Ricciardo volt meg ilyen abban az egy kozos evukben es Webber 2010-ben), de a Ferrari naponta lenyilatkozza hogy meg mindig Vettel az elso szamu csapaton belul.

    Igen, nekem tetszik hogy most Vettel is meg van dolgoztatva csapaton belul…

  5. Stuttgart99:
    Na Maxi közben nyilatkozott is egyet, mondta, hogy mostantól, ha kell ő is tönkreteszi más körét, mint ahogy ezt vele tette ma Vettel. Valószínűleg csak az ideg szólt belőle, remélem nem fog akciózgatni majd.

    én nem értem 😀 utána h vettel elment dadogott a motorja 😀 valszeg inkább rádiózgatott mintsem koncentrált volna

  6. RED POWER: Túl görcsös, mert bizonyítani akar. Neki meg kéne becsülni a lehetőséget , és élveznie a munkáját. én nem csak vagdalkozva írtam amit írtam..

    FORZA SCUDERIA FERRARI MISSION WINNOW 2019 !!!!

    Okés, kell még érnie. De szerintem senki nem is várta tőle, hogy egyből agyonver mindenkit. 2 futamon vagyunk még csak túl, és ahhoz képest nincs messze Vetteltol. Sőt.

  7. Giovinazzi nem tudom hogy műszaki hiba okán volt ennyire fostalicska az egész hétvégén, de van egy sejtésem. Azért a szabadedzéseken 1 mp felett kapni szégyen. Ha gyönge is lesz remélem Raikkonennek is lesz technikai problémája xd De ha egy-két időmérőt valahogy meg tudna nyerni csapaton belül, még összejöhet az 5, még nem adtam fel a reményt messze 😀

    Strollt nem értem miért nem tud végre összerakni egy kört, pedig megint megvolt benne sztem a tempó, de meglátjuk.

    Kubica ismét biztató, szabadedzéseken is az volt, és most még közelebb volt, 4 helyett már csak 3 század Russelltől. Holnap be kell hozni minimum huszadik helyre, 20 mp alatt George-tól. Ha ezek mennek, folyamatos visszarázódással még sok fejlődés érhető akár el. Én viszont kiindulásként abban vagyok, hogy ha 09-et írnánk sem lenne egyszerű dolga a brit ellen 🙂 Persze, még nem tudjuk pontosan milyen kaliber, de feltételezhetünk géniuszt is

    Norris nem akkora szám, ausztrál időmérő után még azt írtam, viszont eleinte nem tudtam, hogy Sainz is feltartás áldozatává vált, azóta pedig kirajzolódik, hogy bár behozta 6. helyre Bahreinben is, nem a zsenialitásának köszönhető. Egyelőre nem nyújt többet egy Strollnál, ha igazából megnézzük.

  8. Paberto: Miert?

    Bahreinben raszoltak hogy ne tamadja Vettelt, de megmutatta hogy o nem lesz kettes. Vissza is elozott mindenkit villam gyorsan. Agressziven es hibatlanul tette. Nem rajta mult hogy nem nyerte meg a futamot. Itt meg kapott 17 ezredet Vetteltol idomeron, futamon meg ki tudja mi lesz.

    Ausztralia utan Vettel szurkolok vertek a melluket hogy “ez a nagy Leclerc aki majd nyugdijba kuldi a negyszerest?” Bahrein utan ugyanezek a szurkolok kuldtek el a sajat kedvencuket nyugdijba, latva Leclerc teljesitmenyet es hozzaallasat…

    Amit írtam , megírtam. Ha Hamilton is alázatosabb hozzáállást mutatott volna 2007-ben , akkor még többre vihette volna..

  9. legjobb szektorokat tekintve hamiltoné lett volna a pole. a ferrari ugyanúgy 3 tizedre lett volna tőlük. vet legjobb szektorával is ugyanúgy 3 tizedre lett volna ham 3 legjobb szektorától. tegnap nyertek a 3. szektorban a ferrarisok, ma 2 tizedet buktak ott

  10. Paberto: Miert?

    Bahreinben raszoltak hogy ne tamadja Vettelt, de megmutatta hogy o nem lesz kettes. Vissza is elozott mindenkit villam gyorsan. Agressziven es hibatlanul tette. Nem rajta mult hogy nem nyerte meg a futamot. Itt meg kapott 17 ezredet Vetteltol idomeron, futamon meg ki tudja mi lesz.

    Ausztralia utan Vettel szurkolok vertek a melluket hogy “ez a nagy Leclerc aki majd nyugdijba kuldi a negyszerest?” Bahrein utan ugyanezek a szurkolok kuldtek el a sajat kedvencuket nyugdijba, latva Leclerc teljesitmenyet es hozzaallasat…

    Még jó,hogy nem Hamilton csapattársa.Jó neki Bottas is!

  11. RED POWER:
    Leclerc még nem elég érett a Vb-re még..

    Miert?

    Bahreinben raszoltak hogy ne tamadja Vettelt, de megmutatta hogy o nem lesz kettes. Vissza is elozott mindenkit villam gyorsan. Agressziven es hibatlanul tette. Nem rajta mult hogy nem nyerte meg a futamot. Itt meg kapott 17 ezredet Vetteltol idomeron, futamon meg ki tudja mi lesz.

    Ausztralia utan Vettel szurkolok vertek a melluket hogy “ez a nagy Leclerc aki majd nyugdijba kuldi a negyszerest?” Bahrein utan ugyanezek a szurkolok kuldtek el a sajat kedvencuket nyugdijba, latva Leclerc teljesitmenyet es hozzaallasat…

  12. Vettel a csapattárs után akart menni, a Red Bull lehet feltartotta volna. Ezen önmagában szerintem semmit nem bukott Max, szóval nem is értem miről beszél ez az ember xd amúgy azt meg eddig sem tudtam megérteni, hogy miért nem engedték ki mondjuk 30secel korábban..?

  13. GreenHonda:
    idén sem lesz vb harc ahogy nézem 😀 legalább ilyen pályákon ha erős lenne a Ferrari, de úgy látszik még 17-es évnél is rosszabbak a lehetőségek. Grat Hamilton 6. címéhez

    hosszú még az év…. de jah, merci vb lesz idén is. és bottas most erős, így ahol tavaly esetleg ham-vet befutó volt, most könnyebben jöhet a ham-bot is

  14. Paberto: Nem, 19 ev tapasztalata utan. Amikor ket kulonbozo elvek alapjan megipitett auto kb ugyan azt tudjak idoben egesz evet tekintve, akkor palya fuggo hogy eppen ki van elorebb, hogy merre billen a merleg nyelve. Ezt szamtalanszor lathattuk mar a Ferrari es a McLaren kozott, de ez mar a 2 ev amikor ugyanez a helyzet a Mercedes es a Ferrari kozott.

    De legyen, sirni meg vergodni konnyebb mint gondolkodni…

    Én meg 92 óta nézem!😀
    Vergődni te szoktál teljesen feleslegesen.Toto Wolf a rokonod?
    Akkor mégegyszer megkérdezem szakértő úr,2 futam után megállapítottad az erőviszonyokat?

  15. jaj de felfújják ezt 😀 ha verstappen akarta volna visszaelőzhette volna vettelt simán. mert nem ment utána gyorsan a német. egyszerűen lejárt volna az idő aztán biztosra mentek. de h utána verstappen motorja miért dadogott, ne kenjük már a németre 😀

  16. velorex:
    Szép volt Bottas! A Ferrari szerintem letekerte a motort biztonság miatt.

    ha már az időmérőn is letekerik akkor mi lesz a futamon? megint becsorognak 1 perc körüli hátránnyal? viszont ha valóban le kell tekerniük már az időmérőn is akkor nem sok babér terem majd nekik idén.

  17. Vettel the best: 2 futam után állapítottad meg?😀
    Sőt tulajdonképpen a Merci mindíg is csak 3. erő volt!😂

    Nem, 19 ev tapasztalata utan. Amikor ket kulonbozo elvek alapjan megipitett auto kb ugyan azt tudjak idoben egesz evet tekintve, akkor palya fuggo hogy eppen ki van elorebb, hogy merre billen a merleg nyelve. Ezt szamtalanszor lathattuk mar a Ferrari es a McLaren kozott, de ez mar a 2 ev amikor ugyanez a helyzet a Mercedes es a Ferrari kozott.

    De legyen, sirni meg vergodni konnyebb mint gondolkodni…

  18. Denis Hunter:
    Igaz, hogy az RB egyelore messze van az elso 2 csapattol es nincsenek annyira a kozepmezony felett sem, mint amennyire szeretnek, azert durva, hogy Gasly mennyire el van veszve a surujeben. Nem tudom meddig fogjak ezt elnezni neki, mert pl a Ferrari kezdeti botlasai miatt Max ugye elottuk van, de csapattars hijan a konstruktoriben sehol nincsenek.

    Tegnap 33,5-t ment Verstappen, elég valószínűtlen, hogy péntekhez képest ne tudnának javulni és állítólag elég jó az RB versenytempója. Gasly már kezd egy kicsit a kínos kategóriába átesni, azt persze nem is várják illetve nem is akarják, hogy Verstappent verje, de az, hogy folyamatosan ilyen 1 másodpercekkel van elmaradva az nem top csapatba való teljesítmény, ha így folytatja nem lepődnék meg ha már ezt a szezont se az RB versenyzőjeként fejezné be.

  19. Igaz, hogy az RB egyelore messze van az elso 2 csapattol es nincsenek annyira a kozepmezony felett sem, mint amennyire szeretnek, azert durva, hogy Gasly mennyire el van veszve a surujeben. Nem tudom meddig fogjak ezt elnezni neki, mert pl a Ferrari kezdeti botlasai miatt Max ugye elottuk van, de csapattars hijan a konstruktoriben sehol nincsenek.

  20. andrea1:
    Stroll🤦 nyilván pénteken kell versenyezni,amikor semmi értelme.

    Gyakorol, lehet tesztelnek valamit parharcokra, vagy csak az iveket meri fel, futja a sajat programjat. Sanszos h tobbet kell a zuzdaban mennie majd mint Vettel-nek. Igazabol szamomra ez az egesz megint Vettel fusztraltsagi szintjerol adott kepet..

    Illetve meg annyi, hogy lehet a Mercinek tesznek szivesseget, csak h valami osszeeskuves elmelet is legyen 😀

  21. andrea1: 😀 a fészbuk borzasztó színvonaltalan… Mondjuk f1-es oldalakat nem követek, ez nem jut el hozzám… és bár anormálisabb oldalakat követem, de ott is odaér az a jelenség ami tapasztalható sajnos. tömény butasággal kommentálnak az emberek.. Nagyon szomorú amúgy.

    Ferrari and Haas also have changed components. The second control unit (CE) of the season is used now on all four cars. More than two are not allowed. A third control unit would mean a penalty!Binotto: “The damage had never occurred before. Therefore, for safety reasons, we exchanged all the CE.”

    Lesznek itt még gondok, megbízhatóság eléggé gyenguszka.

    Alfanak. Meglátjuk holnap, de azért több kellene.

    Na ja!A face a legalja!
    De azért az elég dúrva,hogy KIMI AUTÓJÁT adták oda,mikor már ott sincs,és még csak köze sincs a mostani autónak a tavalyihoz!😂

  22. andrea1: 😀 a fészbuk borzasztó színvonaltalan… Mondjuk f1-es oldalakat nem követek, ez nem jut el hozzám… és bár anormálisabb oldalakat követem, de ott is odaér az a jelenség ami tapasztalható sajnos. tömény butasággal kommentálnak az emberek.. Nagyon szomorú amúgy.

    Ferrari and Haas also have changed components. The second control unit (CE) of the season is used now on all four cars. More than two are not allowed. A third control unit would mean a penalty!Binotto: “The damage had never occurred before. Therefore, for safety reasons, we exchanged all the CE.”

    Lesznek itt még gondok, megbízhatóság eléggé gyenguszka.

    Alfanak. Meglátjuk holnap, de azért több kellene.

    tavaly is év elején cserérlték a CE-t, azt követően nem volt vele gondjuk…

  23. Vettel the best:
    A fészbukkon már meg is fejtették Leclerc gyengélkedését.Kimi autóját kapta meg,nehogy jobb legyen Vettelnél!
    Tényleg ekkora birkák az emberek?

    😀 a fészbuk borzasztó színvonaltalan… Mondjuk f1-es oldalakat nem követek, ez nem jut el hozzám… és bár a normálisabb oldalakat követem, de ott is odaér az a jelenség ami tapasztalható sajnos. tömény butasággal kommentálnak az emberek.. Nagyon szomorú amúgy.

    Ferrari and Haas also have changed components. The second control unit (CE) of the season is used now on all four cars. More than two are not allowed. A third control unit would mean a penalty!Binotto: “The damage had never occurred before. Therefore, for safety reasons, we exchanged all the CE.”

    Lesznek itt még gondok, megbízhatóság eléggé gyenguszka.

    Alfanak. Meglátjuk holnap, de azért több kellene.