Amíg nem érti meg az autóját, nem fog előrébb jutni a Ferrari?

Nem hiszi Sebastian Vettel, hogy alapvető probléma lenne az idei géppel, a következő hónapok fejlesztési iránya szempontjából mégis kulcsfontosságúnak tartja ezeket a heteket.

Sebastian Vettel (Fotó: XPB)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Tpal: A Merci nyugodt, tudják, hogy nem kell minden futamot megnyerni, elég ha minden futamból kihozzák a maximumot, és közben kihasználják az ellenfelek hibáit. Nem kell kapkodniuk, van idejük dolgozni az autó gyengeségein.

    A Ferrarinál viszont hiába “marakodnak” az első számú státuszon, egyelőre nem is elég gyors és nem is elég megbízható ez a csomag. Ha Vettel az első számú, akkor nem a mostani 2-3 extra pontocskára van szüksége, hanem egy olyan diadalmenetre, amit Hamilton mutatott tavaly ill. tavalyelőtt: 7 futam alatt 6 győzelem és 1 második hely.

    Ahhoz kéne egy olyan autó is!
    De mivel közük nincs a Merci tempójához,így elég nehéz lenne.
    De van még egy megoldás.Vissza kell a Ferrarinak hívnia Alonsót és máris minden meg fog oldódni(legalábbis a Facebookon írogató beteg elméjűek szerint)!😂

  2. A Ferrari, most ott folytatja ahol tavaly abbahagyta. Kérdőjelek mindenütt! Igazából nem olyan rosszak, mert még mindig ők a másodikak, és ha azt mondjuk ez nagyon nem az ő pályájuk volt olyan vészesen sokat nem is kaptak, de sem az autó sem a csapat nincs úgy egyben. Túl taktikázzák a versenyeket, ezen lovagolnak, hogy ki legyen az egyeske meg a ketteske, mintha nem lenne *** mindegy ha egyik mercit sem sikerül megelőzni. Megbízhatósági problémák, főleg a motorban ami azért régóta nem volt jellemző. Az elmúlt években legalább az elején volt esély aztán esett szét minden, most meg mindjárt az elején szétesett minden vagy ami rosszabb össze sem lett rakva. Tartottam ettől kicsit, az autótól függetlenül, hogy elindultak egy irányba az elmúlt szezonokban aminek volt egy eredménye ami már egész jó volt, egy kicsi kellett volna. Most megint ha nem is előröl, de 2 lépést hátra indul megint valami, ami nem jó, mert mire beérne jön egy nagy szabályváltozás vagy, ismét személycserék és kezdődik megint minden előröl. Picit unalmas már ez és, hogy őszinte legyek nem igazán élvezem a f1-et, unom ezeket a lefutott versenyeket/idényeket nézni, unom Hamilton önelégült fejét nézni akit lassan meg fognak koronázni úgy, hogy 5éve nem volt egy olyan előzése amiért meg kellett volna küzdenie pedig ha valakinek neki menne. Unom Toto tenyérbemászó mosolyát nézni. Meggyőződésem, hogy a Merci brutál handycappel indult a hybrid érában, viszont ami most van az már a többi csapat élükön a Ferrarival töketlenkedésének az eredménye! Ez megint egy ilyen idény lesz, hogy Hamilton 2 hetente feláll a dobogó tetejére és lök majd valamit kibaszott közhelyet szokásához híven, hogy milyen kemény futama volt fél gázon az élen lavírozni? Erre tuti nem fogom az időt pocsékolni és szerintem sokan érzik most ezt!

  3. Raikkonen: Egyetértek, kicsit kezd hasonlítani a helyzet 07 Alo Ham párosához, már láttuk milyen ha két dudás van egy csárdában. Ahogy írtad, Lec nem fog direkt lassabban menni, egyértelmű mi a célja, nagyon kíváncsi vagyok Vettel mire fog menni Vele.
    Ha tippelnem kellene, szerintem kb hasonló teljesítményt fognak nyújtani, egymástól is pontokat fognak rabolni, és ez egy Hamilton kalibernek bőven elég lesz a 6. címhez.
    Persze hosszú még a szezon, bármi előfordulhat, de eddig Merci évnek néz ki ez is-az eddigieket látva megerdemelten.

    A Merci nyugodt, tudják, hogy nem kell minden futamot megnyerni, elég ha minden futamból kihozzák a maximumot, és közben kihasználják az ellenfelek hibáit. Nem kell kapkodniuk, van idejük dolgozni az autó gyengeségein.

    A Ferrarinál viszont hiába “marakodnak” az első számú státuszon, egyelőre nem is elég gyors és nem is elég megbízható ez a csomag. Ha Vettel az első számú, akkor nem a mostani 2-3 extra pontocskára van szüksége, hanem egy olyan diadalmenetre, amit Hamilton mutatott tavaly ill. tavalyelőtt: 7 futam alatt 6 győzelem és 1 második hely.

  4. trialboj: Ha ott nyertek volna, akkor is 3/2x csúnyán elverték őket, ami nem jó dolog. Amíg nem döntik el hogy ki az első számú pilóta, elbukhatják azokat a helyzeteket is amikor tényleg esélyük van a győzelemre, mert Leclerc nem teszi meg az ta szívességet hogy SOKKAL lassabb Vettelnél.

    Egyetértek, kicsit kezd hasonlítani a helyzet 07 Alo Ham párosához, már láttuk milyen ha két dudás van egy csárdában. Ahogy írtad, Lec nem fog direkt lassabban menni, egyértelmű mi a célja, nagyon kíváncsi vagyok Vettel mire fog menni Vele.
    Ha tippelnem kellene, szerintem kb hasonló teljesítményt fognak nyújtani, egymástól is pontokat fognak rabolni, és ez egy Hamilton kalibernek bőven elég lesz a 6. címhez.
    Persze hosszú még a szezon, bármi előfordulhat, de eddig Merci évnek néz ki ez is-az eddigieket látva megerdemelten.

  5. Denis Hunter: Nem mondom, hogy a merci hengernek orulok, de egyetertek a velemenyeddel. Masik cikknel irtam is, hogy a kozepmezony is rettento gyengen teljesit onmagahoz kepest, nem csak a Ferrari/RB (Gasly miatt egyelore) A 4.-nek tavaly 28 pontja volt 3 futam utan, most 12, tavaly 2 csapatnak tobb pontja volt (kozepmezonybol), mint most az osszesnek egyutt. Errol nem a merci tehet. Nem tudom pontosan, de a mercinek es az alfanak van tutira tobb pontja, a tobbiek szerintem hatrafele meneteltek eddig.

    Nem igazán értem, hogy a mostani formulánál ennyi év után is hogyan állhat stabilan az eredeti felállás. Mert azért valljuk be, nagy meglepetés nem történt az évek alatt sem az élmezőnyben, sem a középmezőnyben. Egyedül a wilmos lecsúszása számottevő változás, de minden más a régi. A nagy előzés könnyítő mókák is nagyon hatékonyan működnek, mert én semmit nem vettem észre belőlük. Ha valaki tudná is tartani a lépést, akkor meg a gumikat kukázná. Szóval itt alapvető bajok vannak, ezek a tapaszok pedig megmutatják mekkora tudósok is alkotják a sport bizonyos részét.

  6. .cmr.:
    Biztosan egyedül vagyok a véleményemmel, de én örülök a merci hengernek. A többi csapat csak vergődik, ők szépen végzik a dolgukat, és haladnak előre, én nem sajnálom tőlük a címeket/győzelmeket, hiába tud már unalmas lenni. Sőt, amíg a többi csapat fel nem nő a szinthez, meg sem érdemlik azok a konstruktőri címet… Egyedül a Red Bull-t sajnálom, de talán idén magukhoz térnek, és jövőre a fostaliga ferkával akciózhatnak.

    Nem mondom, hogy a merci hengernek orulok, de egyetertek a velemenyeddel. Masik cikknel irtam is, hogy a kozepmezony is rettento gyengen teljesit onmagahoz kepest, nem csak a Ferrari/RB (Gasly miatt egyelore) A 4.-nek tavaly 28 pontja volt 3 futam utan, most 12, tavaly 2 csapatnak tobb pontja volt (kozepmezonybol), mint most az osszesnek egyutt. Errol nem a merci tehet. Nem tudom pontosan, de a mercinek es az alfanak van tutira tobb pontja, a tobbiek szerintem hatrafele meneteltek eddig.

  7. Hombre B:
    Az ora ketyeg, jo lenne ha meg tudnak oldani, mondjuk mar mindenrol olvasni:

    – aero hiba
    – motor hiba
    – taktika hiba

    Masik oldalrol viszont Bahrainben meg van az 1-2 akkor mar mas lenne a csapat megítélése. Mondhatni palyarol palyara valtozik ki van az élen, de hosszabb tavon ha most ez a helyzet akkor ez megint a Mercedes VB lesz es meg nagyon kuzdeniuk se kell majd erte.

    Ha ott nyertek volna, akkor is 3/2x csúnyán elverték őket, ami nem jó dolog. Amíg nem döntik el hogy ki az első számú pilóta, elbukhatják azokat a helyzeteket is amikor tényleg esélyük van a győzelemre, mert Leclerc nem teszi meg az ta szívességet hogy SOKKAL lassabb Vettelnél.

  8. Biztosan egyedül vagyok a véleményemmel, de én örülök a merci hengernek. A többi csapat csak vergődik, ők szépen végzik a dolgukat, és haladnak előre, én nem sajnálom tőlük a címeket/győzelmeket, hiába tud már unalmas lenni. Sőt, amíg a többi csapat fel nem nő a szinthez, meg sem érdemlik azok a konstruktőri címet… Egyedül a Red Bull-t sajnálom, de talán idén magukhoz térnek, és jövőre a fostaliga ferkával akciózhatnak.

  9. Az ora ketyeg, jo lenne ha meg tudnak oldani, mondjuk mar mindenrol olvasni:

    – aero hiba
    – motor hiba
    – taktika hiba

    Masik oldalrol viszont Bahrainben meg van az 1-2 akkor mar mas lenne a csapat megítélése. Mondhatni palyarol palyara valtozik ki van az élen, de hosszabb tavon ha most ez a helyzet akkor ez megint a Mercedes VB lesz es meg nagyon kuzdeniuk se kell majd erte.