Azeri Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 11:00
2. szabadedzésPéntek 15:00
3. szabadedzésSzombat 12:00
IdőmérőSzombat 15:00
FutamVasárnap 15:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. guide: Leclerc jó nagy hülye volt.Eleve a q2-ben mindenki óvatos a gumikkal,mert azzal kell rajtolni.Semmi értelme nem volt már tovább erőltetni,koptatni a gumit,de ő meg akarta mutatni,hogy milyen ***a gyerek.Vettel ott autózott mögötte,megcsúszott az első körében,ezért ő abban a körben javított volna,amiben Leclerc odaverte.Nem elég,hogy oda lett a köre,hanem később ki kellett jönnie lággyal,amibe a lehűlő pálya miatt 2 mért kört is belerakott.Vagyis ma kopottabb gumival indul,mint a többiek.Nemcsak magával,Vettellel is kicseszett!

    Gondolom akkor a megcsúszásért is a monacói a hibás, ahogy azért is hogy később nem tudott egy értékelhető kört össze rakni a német. Bravó. 😀

  2. ernike: Felébredt az FIA a téli álomból, vagy mi történt? Osztják ám rendesen a népet.

    Igazántiból töröltem a hozzászólásomat, mert nem tudom, hogy mikorra, kire vonatkozhat. Mert csak Kimiről jött hír, senki másról. kicsit “fake news” szaga van.

  3. DUdi:
    @Vetteleclerc
    [AMuS] “By the way, the starting grid is not written in stone yet. We hear from FIA circles that other cars are in doubt (during the legality check on Sunday morning) that they are not completely legal.”

    Felébredt az FIA a téli álomból, vagy mi történt? Osztják ám rendesen a népet.

  4. DUdi: Nem tudom, majd kiderül.
    Amúgy reszkessenek a Ferrari versenyzők, mert Elkann ott van a helyszínen. Ebből régebben mindig baj volt ? Bár lehet, tegnap letudták ?

    Vettel már Elkann nélkül is reszket, csodálkoznék ha normális versenye lenne.Biztos megint ő lesz a rossz valamiért. Lelkileg már felkészültem?

  5. DUdi: Gio szárnya úgytűnik , hogy ok volt. Nem tudom, Kimi az ilyenekből nem jön ki jól. Legutóbb 2013 Abu-Dhabiba került hátra, ott 1 kanyarig jutott. Igaz akkor nem a boxból rajtolt, hanem a mezőny végéről.

    A boxból rajtolni nyugis,csak Gasly kérdéses.Remélem megy majd előre,nyitja az utat Kimi előtt.

  6. ernike:
    Charles Leclerc is allowed to use 4 new medium tyres for the start of the race. Ferrari successfully argued that all 4 tyres have been flatspotted during the crash in qualifying.#AMuS #F1 #AzerbaijanGP

    Lec-nek most az lesz az elsődleges célja, h sérülés nélkül túlélje a rajtot, piszok nehéz lesz.

  7. Bogyi007:
    Fasza. Leclerc elcseszte az edzését (a Ferrarinak is) két Mercedes az élről indul, Vettel mellől Verstappen indul és most még ez is…

    Mi van?! És még ott is ketten előtte lesznek…
    Na jó mára elég is lesz ennyi.

    Agyrém!!!
    ????

    Végjáték után csak annyit mondhatok:
    BÁRHOGY LESZ IS!!!

    Leclerc jó nagy hülye volt.Eleve a q2-ben mindenki óvatos a gumikkal,mert azzal kell rajtolni.Semmi értelme nem volt már tovább erőltetni,koptatni a gumit,de ő meg akarta mutatni,hogy milyen ***a gyerek.Vettel ott autózott mögötte,megcsúszott az első körében,ezért ő abban a körben javított volna,amiben Leclerc odaverte.Nem elég,hogy oda lett a köre,hanem később ki kellett jönnie lággyal,amibe a lehűlő pálya miatt 2 mért kört is belerakott.Vagyis ma kopottabb gumival indul,mint a többiek.Nemcsak magával,Vettellel is kicseszett!

  8. guide: Gio első szárnya rendben volt?
    Egyébként még jól is elsülhet.Választhat gumit és az sc is esélyes,szépen fel zárkózhat.Kár,hogy Gasly előle indul.

    Gio szárnya úgytűnik , hogy ok volt. Nem tudom, Kimi az ilyenekből nem jön ki jól. Legutóbb 2013 Abu-Dhabiba került hátra, ott 1 kanyarig jutott. Igaz akkor nem a boxból rajtolt, hanem a mezőny végéről.

  9. DUdi:
    Ez van ?
    Ha nem felet meg az autó a szabályokat nincs mit tenni. Többek szerint “talán jó” is, mert kiamad a középmezőny lehetséges balhéiból. Na majd kiderül. Boxból indul: Gastly, Kubika, Raikkönen

    Gio első szárnya rendben volt?
    Egyébként még jól is elsülhet.Választhat gumit és az sc is esélyes,szépen fel zárkózhat.Kár,hogy Gasly előle indul.

  10. Fasza. Leclerc elcseszte az edzését (a Ferrarinak is) két Mercedes az élről indul, Vettel mellől Verstappen indul és most még ez is…

    Mi van?! És még ott is ketten előtte lesznek…
    Na jó mára elég is lesz ennyi.

    Agyrém!!!
    ????

    Végjáték után csak annyit mondhatok:
    BÁRHOGY LESZ IS!!!

    guide: ? A boxból rajtol? Lecserélik a szárnyat? Mi van ilyenkor?

  11. ernike: Jól teszi a Ferka hogy Vettelt támogatja? Azt a Vettelt aki pörög forog gyakorlatilag minden 4. futamon?
    Teljesen fölösleges csapatutasítást alkalmazgatni (amivel nem mellesleg a Ferrari csak magát lövi lábon) mikor nincsenek is vb harcban. Teljesen esélytelenek ilyen csapattal, ilyen pilótákkal, ilyen autóval.
    Had versenyezzen a 2 srác szabadon.

    Szurkolj Hamiltonnak és minden meg van oldva.

  12. Jó alapanyag Leclerc ez nem vita tárgya, de tegnap megmutatkozott hogy azért ki az akire jelenleg MINDEN eshetőséget figyelembe véve építeni kellene az egész évet figyelembe véve…

    Leclerc nagyon meg akarta mutatni a csapatnak és a világnak hogy ő a Jani – láttuk az eredményét…

    Itt egy jól felépített Q2 alapján a Q3-ban Ferrari 1-2 eredményt lehetett és kellett volna hozni…

    De így Vettel magára maradt és így nagyon nehéz futamuk lesz…
    Pedig valahogy ma le kell(ene) gyűrni az ezüstnyilakat.

    Hát nehéz lesz, de hátha kavarog a futam menete úgy hogy végre Fortuna asszony is melléjük álljon…

  13. sztarvorsz: Nem akarom elvitatni az érdemét, de azért lehet más lett volna az a bemutatkozás is némileg ha nem ott akkor mutatkozik be, hanem mondjuk a Renault-hoz vendégmunkásként érkezik Alonso melé úgy, hogy ő már x éve sztár ott. Persze az így is elvitathatatlan, hogy egyből vb harcban így helyt állt – mondjuk azért csak el is bukta a rutin hiánya miatt végül, a kocsi meg finoman szólva jobban a mezőny felett állt mint manapság a Ferrari.

    Nem mernék rá megesküdni, de mintha anno olvastam volna egy cikket arról, hogy sokáig úgy volt, hamilton a williamsnél fog bemutatkozni, és ha jól megy akkor mehet a mclarenhez 2008-ra vagy 2009-re. Alonso csapattársa pedig de la rosa lett volna 2007-ben. Aztán valamiért mégsem úgy lett. persze ez csak rémlik.

  14. mb C124:
    Vagy mi és többi V4 ország, de most az olaszok se kedvencek… Sőt a migráns őrület óta Izrael se az a kivételezett, mint eddig volt, mert ők is ellenzik az egészet.
    Egyszer csak észhez térnek a német és francia emberek is és eltüntetik a Bundesmuttit, a homokos kis pajtásával együtt.

    Jaj,ilyet ne mondj,mert mindjárt legyíkemberhívőznek!?

  15. trialboj:
    Senki meg sem említi, hogy Leclerc ezt kiengedhette volna? Közvetítésben visszajátszották az ő esete mellé Hamit, aki ahogy elfékezte a jobb elsőt, egyből kiegyenesítette a kormányt és kiengedet a bukótérbe.
    Leclercnek jó ideje volt már, semmilyen nyomás nem volt a vállán, miért görcsölt rá ennyire, hogy annak az autónak ott akkor is el kell férnie?
    2-3 év tapasztalattal ezt szerintem jobban oldotta volna meg.

    És akkor itt jön most az hogy a ferka lehet jól teszi, hogy Vettelt támogatja, Leclerc nem elég érett még egy komoly vb csatához, hiába gyors, ha még akkor is hibázgat mikor nincs is nyomás alá helyezve.
    Kár h Vettel nem harap eléggé, mert így igazából, csak magukat járatják a ferkások, és szépen asszisztálnak a merci csoda meneteléséhez, ki tudja hány 1,2 húznak így be sorozatban

    Jól teszi a Ferka hogy Vettelt támogatja? Azt a Vettelt aki pörög forog gyakorlatilag minden 4. futamon?
    Teljesen fölösleges csapatutasítást alkalmazgatni (amivel nem mellesleg a Ferrari csak magát lövi lábon) mikor nincsenek is vb harcban. Teljesen esélytelenek ilyen csapattal, ilyen pilótákkal, ilyen autóval.
    Had versenyezzen a 2 srác szabadon.

  16. Senki meg sem említi, hogy Leclerc ezt kiengedhette volna? Közvetítésben visszajátszották az ő esete mellé Hamit, aki ahogy elfékezte a jobb elsőt, egyből kiegyenesítette a kormányt és kiengedet a bukótérbe.
    Leclercnek jó ideje volt már, semmilyen nyomás nem volt a vállán, miért görcsölt rá ennyire, hogy annak az autónak ott akkor is el kell férnie?
    2-3 év tapasztalattal ezt szerintem jobban oldotta volna meg.

    És akkor itt jön most az hogy a ferka lehet jól teszi, hogy Vettelt támogatja, Leclerc nem elég érett még egy komoly vb csatához, hiába gyors, ha még akkor is hibázgat mikor nincs is nyomás alá helyezve.
    Kár h Vettel nem harap eléggé, mert így igazából, csak magukat járatják a ferkások, és szépen asszisztálnak a merci csoda meneteléséhez, ki tudja hány 1,2 húznak így be sorozatban 🙁

  17. F1890: Hamilton ujonc letere ilyet nem kovetett el. Tehat en meg mindig hozza hasonlitom az ujoncokat ha mar minden csapat az ujhamiltont keresi. Foleg ha belegonsolunk h 2. eve mar. Felre ertes ne essen,en nagyon jonak tartom csak ismet rohogok a kozvelemenyen ?

    Nem akarom elvitatni az érdemét, de azért lehet más lett volna az a bemutatkozás is némileg ha nem ott akkor mutatkozik be, hanem mondjuk a Renault-hoz vendégmunkásként érkezik Alonso melé úgy, hogy ő már x éve sztár ott. Persze az így is elvitathatatlan, hogy egyből vb harcban így helyt állt – mondjuk azért csak el is bukta a rutin hiánya miatt végül, a kocsi meg finoman szólva jobban a mezőny felett állt mint manapság a Ferrari.

  18. Sidious: Nem hiszem és más csapatok se csinálják ezt, amit a Ferrari csinál most. A Merci b*sztatva volt tavaly azzal, hogy rászóltak Bottasra, de ők már akkor csinálták, amikor a finnek kb semmi esélye nem volt egyéniben, ami főként a saját hibája volt, mert a legtöbb pályán simán nem volt meg a tempója. Hamilton és Vettel viszont még közel voltak egymáshoz pl Hockenheimben, így ott nem tudhatták, hogy a végén mennyit fog számítani 7 pont vagy esetleg 25 ha netán kib*sszák egymást. Sochira lehet azt mondani, hogy az már átment egy határon, mert akkor viszont már Hamiltonnak volt egy kényelmes előnye, de még így se volt az se annyira szánalmas, mint a Ferrari idén. Az év első 3 futama alatt 3 csapatutasítás.. WTF? Akkor minek hozták ide Leclercet. Ha Kimi ülne még mindig a másik autóba, akkor legalább erre nem lenne szükség, mert ő úgyis messze volt Vetteltől tempóban. Szóval ezt nem lehet magyarázni. Ha már idehozták a monacoit, akkor hagyják őket versenyezni legalább az év feléig aztán annyi idő alatt már nagyjából megtudják állapítani, hogy kit érdemes támogatni, illetve, hogy van e egyáltalán értelme valakit támogatni, mert ha addigra azt látják, hogy nincs közük a vb-hez akkor úgyis tök mindegy.

    Mindegyik egy egyedi szituáció, a nap végén száraz matek az egész, túl sok pénz meg ember munkája múlik azon, hogy melyik stratégiával milyen oddsokat számolnak ki. Vettel vagy Hamilton csupán matematikai tényezők az egyenletben semmi több. Amúgy kissé fel is van fújva az egész a sajtó által, ez a 3 csapatutasítás nálam olyan max 1 -1,5 a gyakorlatban. A kínai volt egyedül erős, de amennyire láttam elemzéseket volt benne ráció simán – illetve összetettebb volt a teljes képlet ott is. Másrészt meg arra számítani lehet, hogy sokszor külön taktikán lesznek ha üldözők maradnak, ahogy eddig is jellemző volt, ha az élen elhúznak azonos stratégián az megint más forgatókönyv.

  19. F1890: Hamilton ujonc letere ilyet nem kovetett el. Tehat en meg mindig hozza hasonlitom az ujoncokat ha mar minden csapat az ujhamiltont keresi. Foleg ha belegonsolunk h 2. eve mar. Felre ertes ne essen,en nagyon jonak tartom csak ismet rohogok a kozvelemenyen ?

    Olyan újonc, mint Hamilton nem lesz több. Esetleg 1 úgy kb. 20-30 évenként. De egyébként, ha azt nézzük, az ő pályafutása sem folyamatosan ívelt egyre felfelé, hanem volt benne egy komolyabb hullámvölgy is. Az, hogy Leclerc-é milyen lesz, az majd kiderül. Lehet, hogy hasonlóan sikeres lesz, főleg ha a technika is meglesz alatta.

  20. Vettel the best: Gyíkemberek?
    Pontosan ez az agymosás,amikor bedob a hazug média egy pár olyan dolgot,amit tuti,hogy senki se hisz el és ezzel minden valós tényt összeesküvés elméletnek bélyegeznek!Amelyik országot nem tudják megszerezni(Kina,Oroszország),azt mindjárt lediktatúrázzák!
    De mondom,itt be is fejeztem!!!

    Vagy mi és többi V4 ország, de most az olaszok se kedvencek… Sőt a migráns őrület óta Izrael se az a kivételezett, mint eddig volt, mert ők is ellenzik az egészet.
    Egyszer csak észhez térnek a német és francia emberek is és eltüntetik a Bundesmuttit, a homokos kis pajtásával együtt.

  21. F1890: Hamilton ujonc letere ilyet nem kovetett el. Tehat en meg mindig hozza hasonlitom az ujoncokat ha mar minden csapat az ujhamiltont keresi. Foleg ha belegonsolunk h 2. eve mar. Felre ertes ne essen,en nagyon jonak tartom csak ismet rohogok a kozvelemenyen ?

    Hamilton is követett el buta hibákat, főleg 2008-ban.

  22. Stuttgart99: Vettel a sorozatos hibák miatt van szétszedve, illetve azért, mert egy 4x-es világbajnok. Nagyobbak az elvárások egy 4x-es világbajnok felé, mint egy olyantól, aki csak 1 szezonon van túl és még futamgyőzelme sincs.

    Verstappen ugyancsak sokat hibázott tavaly a szezon elején, amivel mások versenyét is tönkretette (pont Vettelét). Most egy hasonló hibáért, mint amit Leclerc csinált, szerintem nem kapna annyi savat, mint amennyit mondjuk a monacói szabadedzéses baleset után kapott.

    Egyébként valahol Vetteltől jogos elvárás is lenne, hogy verje Leclerc-et, ha nem is minden alkalommal, de vernie kéne. Végül is az F1 utóbbi 10 évének egyik legmeghatározóbb alakjáról van szó.

    Hamilton ujonc letere ilyet nem kovetett el. Tehat en meg mindig hozza hasonlitom az ujoncokat ha mar minden csapat az ujhamiltont keresi. Foleg ha belegonsolunk h 2. eve mar. Felre ertes ne essen,en nagyon jonak tartom csak ismet rohogok a kozvelemenyen 😀

  23. F1890: Mert mindenki sajnalja tulajnarozza,aztan most csinalt egy kreten hibat es semmi. Verstappen vettel ezert szet van szedve ha ilyet bakizik

    Vettel a sorozatos hibák miatt van szétszedve, illetve azért, mert egy 4x-es világbajnok. Nagyobbak az elvárások egy 4x-es világbajnok felé, mint egy olyantól, aki csak 1 szezonon van túl és még futamgyőzelme sincs.

    Verstappen ugyancsak sokat hibázott tavaly a szezon elején, amivel mások versenyét is tönkretette (pont Vettelét). Most egy hasonló hibáért, mint amit Leclerc csinált, szerintem nem kapna annyi savat, mint amennyit mondjuk a monacói szabadedzéses baleset után kapott.

    Egyébként valahol Vetteltől jogos elvárás is lenne, hogy verje Leclerc-et, ha nem is minden alkalommal, de vernie kéne. Végül is az F1 utóbbi 10 évének egyik legmeghatározóbb alakjáról van szó.

  24. F1890: Mert mindenki sajnalja tulajnarozza,aztan most csinalt egy kreten hibat es semmi. Verstappen vettel ezert szet van szedve ha ilyet bakizik

    Most ő a Ferrari új megváltója.Egyébként tényleg nagyon gyors volt,rögtön ahogy beült az autóba.Állítólag ezen a pályán nagyon sikeres.

  25. F1890:
    Kvalin: Kiegett bajnok – martirbajnokszurkolokkedvence 3:1

    Ereztem h merci 1-2 lesz,remelem iden a maradek 18 futamot is behuzzak. Azt meg egyenesen pofatlannak tartom h hulyenek nezik a nezoket h semmi eselyuk a ferrari ellen. (Lehetleclerc pole lett volna -lehet nem) de h volt eselyuk most is az igaz

    Majd Paberto mindjárt kielemezi külön neked, hogy miért volt most (is) gyorsabb a ferrari.

  26. F1890:
    Kvalin: Kiegett bajnok – martirbajnokszurkolokkedvence 3:1

    Ereztem h merci 1-2 lesz,remelem iden a maradek 18 futamot is behuzzak. Azt meg egyenesen pofatlannak tartom h hulyenek nezik a nezoket h semmi eselyuk a ferrari ellen. (Lehetleclerc pole lett volna -lehet nem) de h volt eselyuk most is az igaz

    Mártírbajusz-nak olvastam:DD

  27. F1890:
    Kvalin: Kiegett bajnok – martirbajnokszurkolokkedvence 3:1

    Ereztem h merci 1-2 lesz,remelem iden a maradek 18 futamot is behuzzak. Azt meg egyenesen pofatlannak tartom h hulyenek nezik a nezoket h semmi eselyuk a ferrari ellen. (Lehetleclerc pole lett volna -lehet nem) de h volt eselyuk most is az igaz

    Ajaj,ezért kapsz mindjárt?

  28. Kvalin: Kiegett bajnok – martirbajnokszurkolokkedvence 3:1

    Ereztem h merci 1-2 lesz,remelem iden a maradek 18 futamot is behuzzak. Azt meg egyenesen pofatlannak tartom h hulyenek nezik a nezoket h semmi eselyuk a ferrari ellen. (Lehetleclerc pole lett volna -lehet nem) de h volt eselyuk most is az igaz

  29. guide: A 90-es évek közepe óta nézem az f1-et.Eleinte nem volt igazi kedvencem,aztán jöttek a finnek,majd Vettel.Tény,hogy nem olyan élvezetes a sorozat,ha már év elején tudja az ember,hogy ki lesz a világbajnok.Korábban,ha egy csapat sokáig dominált egy idő után mesterségesen belenyúltak a szabályokba,hogy a nézők ne pártoljanak el.Most viszont nem történik semmi.Minden elismerésem a Mercedesé!Őszintén mondom,minden területen verhetetlenek!Motor,kasztni,fejlesztések,taktika,kommunikáció.Hamilton nagyszerű pilóta,megérdemli a sikert,de rohadt unalmas az egész!!!Amúgy tisztán emlékszem a szurkolóira,mit össze nyafogtak 2010-től 2013-ig.:D
    Kedvelem Vettelt,szorítok érte,amíg itt lesz,de szerintem valahol a szíve mélyén ő is beleunt már a szélmalom harcba.

    Mintha én írtam volna!?
    Szerintem ő pontosan tudja,hogy sose lesz már bajnok,hacsak nem megy a Mercihez!

  30. frequency:
    Volt aki nem Mercedes pole-t várt? :))

    Azert megneznem (de nem lehet, hacsak el nem talaljak a Bottas-Ham felallast) hogy a tippversenyben hanyan raktak merci 1-2-t. Persze itt konnyu fikazni, mert nem jott ossze, de biztos vagyok benne, hogy 90%uk meg mindig remenykedik a Ferrari feltamadasban es oket rakta az elre. Vagy csak en vagyok ilyen naiv es ezert nullaztam megint 😀

  31. Merci telibe hülyének néz mindenkit, nem lenne ez így pl az Rb ellen, de még mindig nem értek oda sajnos. A ferrari rém buta csapatként adja elő az idei formáját.
    Alfa q3-as eredménye nagyon jó!!! Bravó Gio, de azért bosszantó ez Kimiék oldaláról, ezt így eltolni a q3-ban, Még a Q2-es idejével is simán GIo ellőtt lenne az 1:42.0-val, Gio futott egy szép 1:42.4-et a Q3-ba, ez csak 1 tizeddel rosszabb a Q2-es körénél. Ha Kimi hozza Nando,Danyl, Perez triónak a javulási átlagát az utolsó körön, kb 3 tizedet, akkor Danyl mögött indulhatna.. MErcik mögött ez elment. 1:43.0..jézus, ez a q1 és a q2es körét nézve 1 másodperccel lassabb. Mindegy így is a 8. helyről indulunk, de bosszantó hülyeség miatt ment ez el ma.

  32. Vettel the best: Én nem Vettel miatt nézem.Már akkor is néztem,mikor még csak iskolás volt.Szeretem az F1-et,bár egyre kevesebb

    A 90-es évek közepe óta nézem az f1-et.Eleinte nem volt igazi kedvencem,aztán jöttek a finnek,majd Vettel.Tény,hogy nem olyan élvezetes a sorozat,ha már év elején tudja az ember,hogy ki lesz a világbajnok.Korábban,ha egy csapat sokáig dominált egy idő után mesterségesen belenyúltak a szabályokba,hogy a nézők ne pártoljanak el.Most viszont nem történik semmi.Minden elismerésem a Mercedesé!Őszintén mondom,minden területen verhetetlenek!Motor,kasztni,fejlesztések,taktika,kommunikáció.Hamilton nagyszerű pilóta,megérdemli a sikert,de rohadt unalmas az egész!!!Amúgy tisztán emlékszem a szurkolóira,mit össze nyafogtak 2010-től 2013-ig.:D
    Kedvelem Vettelt,szorítok érte,amíg itt lesz,de szerintem valahol a szíve mélyén ő is beleunt már a szélmalom harcba.

  33. Jó kis videó.Hamilton ebben a körrében lila 2. és 3. szektort mennt, az 1. szektorba rontott.Az viszont érdekes volt,hogy a várnál Hamilton minimumtempója nem esik 100 alá és mégis mennyivel jobban betepadt az autója mint Vettelé akinek egy ponton 90 alá is leesik a sebessége.Ami még érdekes,hogy nagyjából egyszerre érnek ki az utolsó kenyarból mégis kap az egyenesbena Ferrari a Merrcitől.

  34. Timad: Te is itt vagy valamiért.. bár én nem vagyok tisztában a világ dolgaival olyan szinten, mint te lehetsz, de az hótziher’, hogy nem néznék olyan műsort amiről tudom, hogy a kedvencem nem nyerhet benne a végén…

    Ez olyan mintha egy filmet újra és újra megnéznél és az első után valami tök másik végkifejletben reménykednél ? Sose nyomd fullba a kretént ?

    Én nem Vettel miatt nézem.Már akkor is néztem,mikor még csak iskolás volt.Szeretem az F1-et,bár egyre kevésbé köt le.Lassan el is fogom engedni szerintem.
    A Trópusi vihar idézet meg már uncsi egy picit,valami eredetibb is eszedbe juthatott volna!?

  35. Jó kis időmérő volt.A holnapi futam meg lutri lesz,ami nekünk csak jó.Lec-t sem írnám le mert jó lesz a közepes gumis taktika.Egy Sc alatt kihozzák lágyért míg a többiek közepesen lesznek aztán hadd szóljon, olyan csekély a gumikopás az eddigiek alapján.Egy Perez dobogónak örülnék most.

  36. Vettel the best: Nem.
    De gondolom te is nagyon tájékozott lehetsz a világ dolgaiban.
    Na de mindegy is,mert ez nem az a fórum!
    Még annyit,te tényleg elhiszed,hogy valakmelyik csapat legyőzheti a MERCEDES-t?(direkt nem Hamiltont írtam)

    Te is itt vagy valamiért.. bár én nem vagyok tisztában a világ dolgaival olyan szinten, mint te lehetsz, de az hótziher’, hogy nem néznék olyan műsort amiről tudom, hogy a kedvencem nem nyerhet benne a végén…

    Ez olyan mintha egy filmet újra és újra megnéznél és az első után valami tök másik végkifejletben reménykednél 😀 Sose nyomd fullba a kretént 😀

  37. ernike: Az ausztrál időmérő óta idén sem. Max a gyíkemberek.

    Gyíkemberek?
    Pontosan ez az agymosás,amikor bedob a hazug média egy pár olyan dolgot,amit tuti,hogy senki se hisz el és ezzel minden valós tényt összeesküvés elméletnek bélyegeznek!Amelyik országot nem tudják megszerezni(Kina,Oroszország),azt mindjárt lediktatúrázzák!
    De mondom,itt be is fejeztem!!!

  38. Vettel the best: Nem.
    De gondolom te is nagyon tájékozott lehetsz a világ dolgaiban.
    Na de mindegy is,mert ez nem az a fórum!
    Még annyit,te tényleg elhiszed,hogy valakmelyik csapat legyőzheti a MERCEDES-t?(direkt nem Hamiltont írtam)

    Az ausztrál időmérő óta idén sem. Max a gyíkemberek, vagy a laposföld hívők. 😀

  39. Nando: Kíváncsi vagyok mikor jön majd el nálad a váltópont, amikor a rózsaszín ködöt eloszlatja a realitás, mert egyelőre a tavalyi eredmények “kudarcait” nagyítod fel a mostani eredményekkel, csak hogy pont maxi volt az első félévben az egyik fék az rb gépezetben, ugye tudjuk miért, nem nehéz megjósolni azt sem hogy mi lesz ha majd most is befejezik a futamot, mert tavaly maxikának köszönhetőn hatalmas sanszot dobtak minden tekintetben és pontokban is.. ?

    Te valami RENAULT alkalmazott vagy??

  40. Nando: Kíváncsi vagyok mikor jön majd el nálad a váltópont, amikor a rózsaszín ködöt eloszlatja a realitás, mert egyelőre a tavalyi eredmények “kudarcait” nagyítod fel a mostani eredményekkel, csak hogy pont maxi volt az első félévben a fék az rb gépezetben, ugye tudjuk miért, nem nehéz megjósolni azt sem hogy mi lesz ha majd most is befejezik a futamot, mert tavaly maxikának köszönhetőn hatalmas sanszot dobtak minden tekintetben és pontokban is.. ?

    Gasly több pontot dobott el idén az első futamokon, mint Verstappen tavaly. Verstappen a hibáival együtt is hozta a minimumot, mert megvolt a tempója, így mondjuk 6. lett Melbourneben, 5. kínában. Gasly meg hiába nem forgott vagy falazott még éles körülmények között, eddig a 6. helyre is csak kínában volt képes.

  41. Sidious: Én meg téged emlékeztetnélek arra, hogy a Renaultsok és a Mclarenesek is a büntetés határán vannak és e mellé a gyári Renault már összeszedett 4 kiesést 3 futam alatt, a Mclaren meg 3-at, Giovinazzi meg egy Ferrari motorral már megkapta a büntetését motorcserék miatt. Tehát a Hondának ilyen szempontból egyáltalán nincs oka szégyenkeznie. Én írtam már tavaly is, hogy a konstruktőri 3. helyre számítok a Red Bullnál, az meg meg is van továbbra is, egyéni pontverseny szempontjából meg jobban állnak mint egy évvel ezelőtt.

    Kíváncsi vagyok mikor jön majd el nálad a váltópont, amikor a rózsaszín ködöt eloszlatja a realitás, mert egyelőre a tavalyi eredmények “kudarcait” nagyítod fel a mostani eredményekkel, csak hogy pont maxi volt az első félévben az egyik fék az rb gépezetben, ugye tudjuk miért, nem nehéz megjósolni azt sem hogy mi lesz ha majd most is befejezik a futamot, mert tavaly maxikának köszönhetőn hatalmas sanszot dobtak minden tekintetben és pontokban is.. 🙂

  42. sztarvorsz: Könnyű ezt a fotelből mondani, más volna a szitu ha te lennél a boss és lenne egy 4x bajnokod akivel évek óta együtt dolgoztok, látod mit csinál meg jönne egy újjonc aki ugyan bizakodásra ad okot de akkor is egy rakás ismeretlen van nála a teljes szezont tekintve, egy olyan Merci-Hamilton ellen akinek egy bő éve egy ilyen szituja sem volt mint a Ferrari pilótáknak (mondjuk szerencse is kellett hozzá). Van két pilótád, egyik falhoz vágja másik megpördül, nagy luxus hogy még egymástól is rabolják a pontokat, úgy még lehet Max is megeszi őket év végére.

    Nem hiszem és más csapatok se csinálják ezt, amit a Ferrari csinál most. A Merci b*sztatva volt tavaly azzal, hogy rászóltak Bottasra, de ők már akkor csinálták, amikor a finnek kb semmi esélye nem volt egyéniben, ami főként a saját hibája volt, mert a legtöbb pályán simán nem volt meg a tempója. Hamilton és Vettel viszont még közel voltak egymáshoz pl Hockenheimben, így ott nem tudhatták, hogy a végén mennyit fog számítani 7 pont vagy esetleg 25 ha netán kib*sszák egymást. Sochira lehet azt mondani, hogy az már átment egy határon, mert akkor viszont már Hamiltonnak volt egy kényelmes előnye, de még így se volt az se annyira szánalmas, mint a Ferrari idén. Az év első 3 futama alatt 3 csapatutasítás.. WTF? Akkor minek hozták ide Leclercet. Ha Kimi ülne még mindig a másik autóba, akkor legalább erre nem lenne szükség, mert ő úgyis messze volt Vetteltől tempóban. Szóval ezt nem lehet magyarázni. Ha már idehozták a monacoit, akkor hagyják őket versenyezni legalább az év feléig aztán annyi idő alatt már nagyjából megtudják állapítani, hogy kit érdemes támogatni, illetve, hogy van e egyáltalán értelme valakit támogatni, mert ha addigra azt látják, hogy nincs közük a vb-hez akkor úgyis tök mindegy.

  43. Nando: A Renaultnál egyetlen pozitívum van egyelőre, hogy a motor láthatóan sokat fejlődött erőben, a másik oldalon ezt a Mclarennél a filozófia váltással jól tudják kihasználni az ilyen pályákon és Norris egyre inkább egy nagyon jó időmérős menőnek tűnik.

    Sainz is bekerülhetett volna a Q3-ba, csak a gyorskörén le kellett lassítania Magnussen miatt. Legjobb szektorai nem voltak sokkal lassabbak Norrisénál.

  44. Nando: Érzek némi csalódottságot az írásodban, gondolom azért a pontgyűjtögetésnél többre számítottál, jól mutat hogy befejezik a versenyt, de emlékeztetnélek hogy viszonylag elég hamar 3 futam után kukázták a motorokat elsősorban a megbízhatóságra hivatkozva. A Realitás az hogy amit Hondára váltás miatt reméltek, hogy majd időmérőkön jobbak lesznek az nem jött be, ennyi történt ezt kár magyarázni bármivel, is hogy ki milyen megbízható, itt most csak a nyers tempóról van szó.

    Én meg téged emlékeztetnélek arra, hogy a Renaultsok és a Mclarenesek is a büntetés határán vannak és e mellé a gyári Renault már összeszedett 4 kiesést 3 futam alatt, a Mclaren meg 3-at, Giovinazzi meg egy Ferrari motorral már megkapta a büntetését motorcserék miatt. Tehát a Hondának ilyen szempontból egyáltalán nincs oka szégyenkeznie. Én írtam már tavaly is, hogy a konstruktőri 3. helyre számítok a Red Bullnál, az meg meg is van továbbra is, egyéni pontverseny szempontjából meg jobban állnak mint egy évvel ezelőtt.

  45. Sidious: Ez azért kifejezetten gyenge indok, mert mindenki hibázik egy 20-21 futamos szezon alatt és Vettelnek mostanában pont az a legnagyobb baja, hogy nyomás alatt hibázik. Idén is megforgott már Bahreinben, ahol neki kellett volna nyernie a versenyt Leclerc motorhibája után.

    Könnyű ezt a fotelből mondani, más volna a szitu ha te lennél a boss és lenne egy 4x bajnokod akivel évek óta együtt dolgoztok, látod mit csinál meg jönne egy újjonc aki ugyan bizakodásra ad okot de akkor is egy rakás ismeretlen van nála a teljes szezont tekintve, egy olyan Merci-Hamilton ellen akinek egy bő éve egy ilyen szituja sem volt mint a Ferrari pilótáknak (mondjuk szerencse is kellett hozzá). Van két pilótád, egyik falhoz vágja másik megpördül, nagy luxus hogy még egymástól is rabolják a pontokat, úgy még lehet Max is megeszi őket év végére.

  46. Sidious: A polehoz mérve tavaly 0,413 mp volt a hátrányuk most 0,574 tehát kb ugyanott vannak. Kínában meg mondjuk közelebb voltak a polehoz egy pár tizeddel. Verstappennek jóval több pontja van mint tavaly ilyenkor és csapatnak is csak 3 ponttal van kevesebbje úgy, hogy Gasly az első két futamon értékelhetetlen teljesítményt nyújtott és tavaly kínában volt egy mák győzelmük, aminek köszönhetően nyilván jóval több pontot szereztek ott, mint amúgy kellett volna (35 a 23 helyett) Szóval nem egészen értem mi a bajod. Senki nem mondta, hogy idén vb-k lesznek, Marko aki a legoptimistábban nyilatkozott annyit mondott, hogy 5 győzelmet akarnak szerezni, ez még simán meglehet mivel van rá további 18 futamuk. És akkor még hozzáteszem, hogy ha nézzük a Renault motor idei minden eddiginél sz*rabb megbízhatóságát, akkor Verstappen most nem a vb 3. helyen állna hanem lehet, hogy még 1 futamot se fejezett volna be. De tényleg k*rva jó dolguk lenne, ha maradtak volna a Renaultnál.. ja nem.

    Érzek némi csalódottságot az írásodban, gondolom azért a pontgyűjtögetésnél többre számítottál, jól mutat hogy befejezik a versenyt, de emlékeztetnélek hogy viszonylag elég hamar 3 futam után kukázták a motorokat elsősorban a megbízhatóságra hivatkozva. A Realitás az hogy amit Hondára váltás miatt reméltek, hogy majd időmérőkön jobbak lesznek az nem jött be, ennyi történt ezt kár magyarázni bármivel, is hogy ki milyen megbízható, itt most csak a nyers tempóról van szó.

  47. Nando: Attól, hogy Leclerc odavágta ma még nem igazolja azt, mitől kell Vettel mögött maradni amikor tisztán gyorsabb a másik, igazából ilyen teljesítménnyel amivel az első 4 versenyen előrukkoltak nem is kellene első számú státusz, mert nincs mire.

    Egyebként rengeteget ferdít a sajtó szerintem, no meg Toto bácsi se semmi érzékkel van megáldva ha verbális mecsset kell vívni. Leclerc kvázi újjonc, Vettel meg 4x vb, szóval azért nem ua a szitu mint a Mercinél volt. Ehhez képest mit nyilatkozott tavaly Toto az olyan esetek után mikor Bottast lábtörlőnek használták ? ‘Inkább leszek gonosz főnök, mint lúzer év végén’ 😀

  48. sztarvorsz: Bottast is visszavetette ez ahogy mondta, de így is jó volt a pole-ra. Leclerc meg már a q2ben elvérzett, itt a magyarázat miért a befásult Vet az első számú, szerintem ez a visszahűlés lehet csak méginkább kizökkentette volna a srácot, de nincs ha.

    Ez azért kifejezetten gyenge indok, mert mindenki hibázik egy 20-21 futamos szezon alatt és Vettelnek mostanában pont az a legnagyobb baja, hogy nyomás alatt hibázik. Idén is megforgott már Bahreinben, ahol neki kellett volna nyernie a versenyt Leclerc motorhibája után.

  49. Nando:
    Amúgy tavalyhoz képest, gyorsan meglestem 1 körön hol volt itt a Red Bull a Mercihez mérve, másfél tized volt, ma ez 5 tized, úgy hogy agyon vannak dicsérve, hogy milyen jó ez a Honda, fura ez egy kicsit nekem.
    Nem rosszak csak nem értem ezt a nagy ajnározást.

    A polehoz mérve tavaly 0,413 mp volt a hátrányuk most 0,574 tehát kb ugyanott vannak. Kínában meg mondjuk közelebb voltak a polehoz egy pár tizeddel. Verstappennek jóval több pontja van mint tavaly ilyenkor és csapatnak is csak 3 ponttal van kevesebbje úgy, hogy Gasly az első két futamon értékelhetetlen teljesítményt nyújtott és tavaly kínában volt egy mák győzelmük, aminek köszönhetően nyilván jóval több pontot szereztek ott, mint amúgy kellett volna (35 a 23 helyett) Szóval nem egészen értem mi a bajod. Senki nem mondta, hogy idén vb-k lesznek, Marko aki a legoptimistábban nyilatkozott annyit mondott, hogy 5 győzelmet akarnak szerezni, ez még simán meglehet mivel van rá további 18 futamuk. És akkor még hozzáteszem, hogy ha nézzük a Renault motor idei minden eddiginél sz*rabb megbízhatóságát, akkor Verstappen most nem a vb 3. helyen állna hanem lehet, hogy még 1 futamot se fejezett volna be. De tényleg k*rva jó dolguk lenne, ha maradtak volna a Renaultnál.. ja nem.

  50. Nando: Attól, hogy Leclerc odavágta ma még nem igazolja azt, mitől kell Vettel mögött maradni amikor tisztán gyorsabb a másik, igazából ilyen teljesítménnyel amivel az első 4 versenyen előrukkoltak nem is kellene első számú státusz, mert nincs mire.

    Szerintem lehet értelme (még ha a jövő Leclerc is lesz előbb-utóbb, ha így lesz), más kérdés hogy a Merci pilóták helyett talán inkább Verstappenhez kell majd a pontokat számolgatni xd

  51. sztarvorsz: Bottast is visszavetette ez ahogy mondta, de így is jó volt a pole-ra. Leclerc meg már a q2ben elvérzett, itt a magyarázat miért a befásult Vet az első számú, szerintem ez a visszahűlés lehet csak méginkább kizökkentette volna a srácot, de nincs ha.

    Attól, hogy Leclerc odavágta ma még nem igazolja azt, mitől kell Vettel mögött maradni amikor tisztán gyorsabb a másik, igazából ilyen teljesítménnyel amivel az első 4 versenyen előrukkoltak nem is kellene első számú státusz, mert nincs mire.

  52. Go.Michael: Szuszmók mindenre képes rácsodálkozni, a létező összes pilóta 4-5 centire fordul el a faltól, de Verstappen ezt is “zseniálisan” a “határon autózva” teszi… Ha csak nem lesz armageddon egy futamon, ez a honda önerőből nem fog ebben a tenderben futamot nyerni. Mondjuk a jó ég mentsen meg, mert különben Horner letenné a sörét és olyan nyilatkozatot zúdítana… Ha már váltások, a meki nekem kellemes csalódás eddig, szépen építkeznek és van idén keresnivalójuk, persze rohadt hosszú az az út. De sajnos a renault sem fog győzni, arra a nyakamat tenném, sajnos.

    Igen, így a 4. hétvégén lassan megkockáztatom, h a McLaren végre képes talán valamiféle értelmezhető teljesítményre (persze nem a Senna időkhöz képest).

  53. Go.Michael: Szuszmók mindenre képes rácsodálkozni, a létező összes pilóta 4-5 centire fordul el a faltól, de Verstappen ezt is “zseniálisan” a “határon autózva” teszi… Ha csak nem lesz armageddon egy futamon, ez a honda önerőből nem fog ebben a tenderben futamot nyerni. Mondjuk a jó ég mentsen meg, mert különben Horner letenné a sörét és olyan nyilatkozatot zúdítana… Ha már váltások, a meki nekem kellemes csalódás eddig, szépen építkeznek és van idén keresnivalójuk, persze rohadt hosszú az az út. De sajnos a renault sem fog győzni, arra a nyakamat tenném, sajnos.

    A Renaultnál egyetlen pozitívum van egyelőre, hogy a motor láthatóan sokat fejlődött erőben, a másik oldalon ezt a Mclarennél a filozófia váltással jól tudják kihasználni az ilyen pályákon és Norris egyre inkább egy nagyon jó időmérős menőnek tűnik.

  54. Nando: Azért annyi a Ferrari mentségére szóljon, hogy az aszfalt visszahűlése nagyon kedvezőtlen volt az autó elejének, de Leclerc szerintem esélyes lett volna a polera, Vettelben nem éreztem azt az átütő erőt, érezni hogy belefáradt egy kicsit már fásult nagyon.

    Bottast is visszavetette ez ahogy mondta, de így is jó volt a pole-ra. Leclerc meg már a q2ben elvérzett, itt a magyarázat miért a befásult Vet az első számú, szerintem ez a visszahűlés lehet csak méginkább kizökkentette volna a srácot, de nincs ha.

  55. Nando: A kérdésem kicsit költői is volt, tisztában vagyok vele, hogy semmilyen szintennem akarják kritizálni a Hondát, de már szujó meg wéber is olyan hurráoptimizmussal tapsikol nekik, hogy egészen vicces, közben meg igazából nincs is mögötte valós teljesítmény, ami időben megmutatkozna egy Mercihez képest, mert még mindig őket kell legyőzni.

    Szuszmók mindenre képes rácsodálkozni, a létező összes pilóta 4-5 centire fordul el a faltól, de Verstappen ezt is “zseniálisan” a “határon autózva” teszi… Ha csak nem lesz armageddon egy futamon, ez a honda önerőből nem fog ebben a tenderben futamot nyerni. Mondjuk a jó ég mentsen meg, mert különben Horner letenné a sörét és olyan nyilatkozatot zúdítana… Ha már váltások, a meki nekem kellemes csalódás eddig, szépen építkeznek és van idén keresnivalójuk, persze rohadt hosszú az az út. De sajnos a renault sem fog győzni, arra a nyakamat tenném, sajnos.

  56. Go.Michael: Világ életükben ilyen volt a kommunikációjuk, számomra ezért is egy unszimpi csapat, engem az lep meg, hogy erre rácsodálkozol. ? Nézd meg a “drive to survive” sorozatot és az összes, már megválaszolt és még megválaszolásra váró kérdésre kapsz új aspektust. Legyen szó a motor mizériáról, de arról is Ric-el hogy bántak. Nem lesz olyan futam, ahol kritizálni fogják a hondát. Én spec örülök ott vannak, legyen minél több gyártó, de lássák már be, hogy a nagy vb címek meg győzelmek köszönő viszonyban sincsenek a jelennel. Ráadásul Gasly egy betli is ebben a szezonban, de nyilván minden top top top. ?

    A kérdésem kicsit költői is volt, tisztában vagyok vele, hogy semmilyen szinten nem akarják kritizálni a Hondát, de már szujó meg wéber is olyan hurráoptimizmussal tapsikol nekik, hogy egészen vicces, közben meg igazából nincs is mögötte valós teljesítmény, ami időben megmutatkozna egy Mercihez képest, mert még mindig őket kell legyőzni.

  57. sztarvorsz:
    Sejtettem hogy a Mercit kell megverni megint, nagyon stabilak a lassú kanyarokban, egyenesben lehet lassabbak, de a lóerő azért megvan ott is (ha más beállításokkal is). A Ferrarinál meg megértem Vettel csalódottságát, ez a 3 tized úgy fájó igazán, hogy még spec fejlesztéseket is hoztak, azok nélkül mennyi lett volna ? Bottas viszont idén nálam eddig zseniális. Leclerc-nek ez a mai még kicsit mély víz volt.

    Azért annyi a Ferrari mentségére szóljon, hogy az aszfalt visszahűlése nagyon kedvezőtlen volt az autó elejének, de Leclerc szerintem esélyes lett volna a polera, Vettelben nem éreztem azt az átütő erőt, érezni hogy belefáradt egy kicsit már fásult nagyon.

  58. Nando:
    Amúgy tavalyhoz képest, gyorsan meglestem 1 körön hol volt itt a Red Bull a Mercihez mérve, másfél tized volt, ma ez 5 tized, úgy hogy agyon vannak dicsérve, hogy milyen jó ez a Honda, fura ez egy kicsit nekem.
    Nem rosszak csak nem értem ezt a nagy ajnározást.

    Világ életükben ilyen volt a kommunikációjuk, számomra ezért is egy unszimpi csapat, engem az lep meg, hogy erre rácsodálkozol. 😀 Nézd meg a “drive to survive” sorozatot és az összes, már megválaszolt és még megválaszolásra váró kérdésre kapsz új aspektust. Legyen szó a motor mizériáról, de arról is Ric-el hogy bántak. Nem lesz olyan futam, ahol kritizálni fogják a hondát. Én spec örülök ott vannak, legyen minél több gyártó, de lássák már be, hogy a nagy vb címek meg győzelmek köszönő viszonyban sincsenek a jelennel. Ráadásul Gasly egy betli is ebben a szezonban, de nyilván minden top top top. 😀

  59. Sejtettem hogy a Mercit kell megverni megint, nagyon stabilak a lassú kanyarokban, egyenesben lehet lassabbak, de a lóerő azért megvan ott is (ha más beállításokkal is). A Ferrarinál meg megértem Vettel csalódottságát, ez a 3 tized úgy fájó igazán, hogy még spec fejlesztéseket is hoztak, azok nélkül mennyi lett volna ? Bottas viszont idén nálam eddig zseniális. Leclerc-nek ez a mai még kicsit mély víz volt.

  60. Go.Michael: Robbantottak rendesen a mercit, ráadásul visszahűlt a levegő-pálya hőmérséklete és Vettel panaszkodott is az első tengelyre, ez fordítva lehet a mercinek jobban feküdt – érdekes megválaszolásra váró kérdés. Kár morfondírozni viszont, így jött össze, talán befért volna Leclerc a két ezüsnyil közé, de ha maradnak a körülmények lehet neki lett volna extra köre. Izgalmas futam lehet ez a holnapi, az ő feljövetele illetve ha Vettel beférne a két merci közé.. viszont taktikai fór az ő oldalukon áll, kicsit veszett fejsze nyele.. :/

    Nagyon szerencsétlen a csapat, taktika terén sincsenek toppon, sokat hibázik a két pilótájuk is, ráadásul vettel mögött ott van maxika is, aki revansot akar, nem tom mi fog kisülni ebből holnap, mert káosz lesz az tuti és abból a ferka eddig sose jött ki jól.

  61. Amúgy tavalyhoz képest, gyorsan meglestem 1 körön hol volt itt a Red Bull a Mercihez mérve, másfél tized volt, ma ez 5 tized, úgy hogy agyon vannak dicsérve, hogy milyen jó ez a Honda, fura ez egy kicsit nekem.
    Nem rosszak csak nem értem ezt a nagy ajnározást.

  62. Zasalamel: Én nem vok 100% biztos benne, h Lec megfogta volna őket, 3 tized mindkét mercitől, az sok… versenyen elv még nagyobb előnye lesz a mercinek, de majd meglátjuk..

    Robbantottak rendesen a mercik, ráadásul visszahűlt a levegő-pálya hőmérséklete és Vettel panaszkodott is az első tengelyre, ez fordítva lehet a mercinek jobban feküdt – érdekes megválaszolásra váró kérdés. Kár morfondírozni viszont, így jött össze, talán befért volna Leclerc a két ezüsnyil közé, de ha maradnak a körülmények lehet neki lett volna extra köre. Izgalmas futam lehet ez a holnapi, az ő feljövetele illetve ha Vettel beférne a két merci közé.. viszont taktikai fór az ő oldalukon áll, kicsit veszett fejsze nyele.. :/

  63. Paberto:
    Kap a csapatotok egy golt, ti meg elkezditek sorosuveggel dobalni az ellenfel szurkoloit a mellettetek levo szektorban… mint az idiotak a magyar “focimeccsen”.

    Pont miattatok remelem hogy a Mercedes 0-ba veri a Ferrarit iden, es a Ferrari benazni fog meg azokon a palyakon is ahol a leggyorsabbak, ugy mint itt vagy Bahrein-ben… Ezt erdemlitek ilyen szurkolokent!

    Most nem értem mi a bajod, itt egyedül te hisztizel már félórája.