Azeri Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 11:00
2. szabadedzésPéntek 15:00
3. szabadedzésSzombat 12:00
IdőmérőSzombat 15:00
FutamVasárnap 15:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3  
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing 

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Vettel the best: Szerintem hozzák vissza Rájkönent,ő biztos nem csak kocsikázna a Mercik mögött!?
    Löklerket is simán verné,mint eddig minden csapattársát!?

    Az a durva itt nem is arról van szó, hogy Raikkonent kéne-e visszahozni helyettük, mert a kérdés magában vicces, de még egy Bottast is érdemesebb lenne betenni, mint Kimit. És ezt most nem azért mondom, mert Bottas jól megy jelenleg. Előbb-utóbb szerintem jön a Hamilton dominancia csapaton belül.

    Valtteri verte azt a Massát, akit Raikkonen képtelen volt, pedig a Williamses időkben sokkal kiegyensúlyozottabb volt a brazil, mint a Ferrarisban 🙂

  2. Tapani: Fordított esetben te rinyálnál a leghangosabban, hogy a szemét Ferrari kib aszott Vettellel, miért nem hozta ki előbb, mindenki Vettel ellen van blablabla

    Én mondjuk nem bánom, ha a vb ezüst is jó a digóknak, akkor továbbra is támogassák csak Vettelt, ő prímán behozza a Mercik mögött a gépet, ha persze Löki taktikáját is úgy alakítják, hogy esélye ne legyen ellene, és éppen nem támad kedve keringőzni.

    Szerintem hozzák vissza Rájkönent,ő biztos nem csak kocsikázna a Mercik mögött!?
    Löklerket is simán verné,mint eddig minden csapattársát!?

  3. Jó unalmas verseny volt, hát ahogy most Szujo beszélt a Petőfin, véletlenül elkaptam, tényleg lassan azon izgulhatunk hogy Bottas maradjon ilyen kemény és eltökélt. Egyetlen kihívó maradt kB,ami ciki a Ferrarinak a tesztek után. A másik az rb még meg tudja lepni őket, ők nagyot tudnak javulni a végére.
    Az alfa hétvégéjébe több volt, már a csere Gional, Kimi kizárása. Utóbbi nagyon nagy érvágás volt, de már a szombati időmérő vége, sajnálom hogy Elfogyott a gumi a Mercik mögött..viszont a pontszerzés nagy bravúr volt, 4bol 4szer ott volt a top 10be.
    Perez elég nagy versenyt futott ahogy Albon is. Albonban van fantázia és Norrisba is.

  4. Tapani: Fordított esetben te rinyálnál a leghangosabban, hogy a szemét Ferrari kib aszott Vettellel, miért nem hozta ki előbb, mindenki Vettel ellen van blablabla

    Én mondjuk nem bánom, ha a vb ezüst is jó a digóknak, akkor továbbra is támogassák csak Vettelt, ő prímán behozza a Mercik mögött a gépet, ha persze Löki taktikáját is úgy alakítják, hogy esélye ne legyen ellene, és éppen nem támad kedve keringőzni.

    Akkor “rinyálok” ha igazam van!:)
    Gasly az RB-vel gyorsabb volt ,mint Leclerc,pedig mind a ketten új közepesen kezdtek.A lágyon meg lehet,hogy már nem nyomta,de amikor megpróbált leggyorsabb kört futni csak egy 1.44,550-re futotta.Ezért hozták ki még egy szett új gumiért 5 körrel a vége előtt,amivel már sikerült neki az 1.43,009.Szóval,az első etapban elfogyott a közepese,a másodikban meg nem működött alatta a lágy.Talán,ha eleve 2 kiállásra rakják,akkor nyomhatta volna az elejétől.
    http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=1021&graf=3&dr1=Pierre%20Gasly&dr2=Charles%20Leclerc

  5. guide: Ne erőltesd már ezt a témát.Leclerc az időmérőn beleállt a falba,erről csak ő tehet.A versenyre volt 3 szett új gumija,egy közepes,meg 2 lágy.Vettel lágy keverékében,amivel indult,volt minimum 5 kör,a közepesében legalább 3 kör,mert a q2-ben azzal próbálkozott.A futamon 41 kört ment a közepessel + az időmérő.A Ferrari nem szúrt el semmit,Leclerc nem volt olyan gyors,amilyennek a szabadedzéseken,időmérőn mutatkozott.Legalábbis versenytempóban nem,még ha a végén nem is nyomta.

    Fordított esetben te rinyálnál a leghangosabban, hogy a szemét Ferrari kib aszott Vettellel, miért nem hozta ki előbb, mindenki Vettel ellen van blablabla

    Én mondjuk nem bánom, ha a vb ezüst is jó a digóknak, akkor továbbra is támogassák csak Vettelt, ő prímán behozza a Mercik mögött a gépet, ha persze Löki taktikáját is úgy alakítják, hogy esélye ne legyen ellene, és éppen nem támad kedve keringőzni.

  6. Tapani: A lényeg itt az volt, hogy Vettel Löki előtt legyen, szóval működött a taktika, nyerni úgy sem lett volna esély. A régi nóta szól: Vettelnek minden áron a csapattárs előtt kell végeznie. Csak az a baj, hogy így sosem lesznek vb-k.

    Ne erőltesd már ezt a témát.Leclerc az időmérőn beleállt a falba,erről csak ő tehet.A versenyre volt 3 szett új gumija,egy közepes,meg 2 lágy.Vettel lágy keverékében,amivel indult,volt minimum 5 kör,a közepesében legalább 3 kör,mert a q2-ben azzal próbálkozott.A futamon 41 kört ment a közepessel + az időmérő.A Ferrari nem szúrt el semmit,Leclerc nem volt olyan gyors,amilyennek a szabadedzéseken,időmérőn mutatkozott.Legalábbis versenytempóban nem,még ha a végén nem is nyomta.

  7. Tapani: A lényeg itt az volt, hogy Vettel Löki előtt legyen, szóval működött a taktika, nyerni úgy sem lett volna esély. A régi nóta szól: Vettelnek minden áron a csapattárs előtt kell végeznie. Csak az a baj, hogy így sosem lesznek vb-k.

    Örüjjé neki. Valszeg az idők végezetéig Kimi marad a Ferrari utolsó bajnoka. 😀

  8. trialboj: :)) zsinórban a 2. alkalom, hogy futam után úgy nyilatkozik, hogy nagyon vissza kell fogja magát, és annyit mond, hogy nem kommentálom amíg nem látom az adatokat, és nem beszéltem a mérnökömmel, egyértelműen rossznak érezte a tiktikát.

    Alo / Ham / Vettel jobban átlátja a versenyt az autóban ülve is, velük nehezebb egy *** taktikát átvinni… persze ez most sok minden nem volt egyben, a legoptimálisabb taktikával sem tudott volna többet ha az autóján nem működtek a gumik, mondjuk azt nem tudom a kemény keverékre váltva jóval hamarabb, nem lett volna előrébb, pl maxot elkapva.

    A lényeg itt az volt, hogy Vettel Löki előtt legyen, szóval működött a taktika, nyerni úgy sem lett volna esély. A régi nóta szól: Vettelnek minden áron a csapattárs előtt kell végeznie. Csak az a baj, hogy így sosem lesznek vb-k.

  9. F1890:
    a mclarent viszont dicséret illeti mert kezdenek magukra találni, és a 4. hely elérhető közelben van. ez idén már a többedik futam, hogy egyértelműen a 4. leggyorsabb autó volt az övéké. a toro rosso nem nagyon tudom mit bénázott albonnal, de simán pontszerző helyen volt a futam elején.

    leclerc állítólag válaszokat akar a buta taktikájára.

    :)) zsinórban a 2. alkalom, hogy futam után úgy nyilatkozik, hogy nagyon vissza kell fogja magát, és annyit mond, hogy nem kommentálom amíg nem látom az adatokat, és nem beszéltem a mérnökömmel, egyértelműen rossznak érezte a tiktikát.

    Alo / Ham / Vettel jobban átlátja a versenyt az autóban ülve is, velük nehezebb egy *** taktikát átvinni… persze ez most sok minden nem volt egyben, a legoptimálisabb taktikával sem tudott volna többet ha az autóján nem működtek a gumik, mondjuk azt nem tudom a kemény keverékre váltva jóval hamarabb, nem lett volna előrébb, pl maxot elkapva.

  10. a mclarent viszont dicséret illeti mert kezdenek magukra találni, és a 4. hely elérhető közelben van. ez idén már a többedik futam, hogy egyértelműen a 4. leggyorsabb autó volt az övéké. a toro rosso nem nagyon tudom mit bénázott albonnal, de simán pontszerző helyen volt a futam elején.

    leclerc állítólag válaszokat akar a buta taktikájára.

  11. F1890:
    eléggé baráti futam volt. hamilton régen betette volna az autót 1,2 kanyarban. egy verstappen vettel tuti megcsinálta volna most ezt. túlságosan biztonságira ment hamilton.

    ez a l.k-t járó pluszpont arra jó h a merci nem tudja eljátszani azt h köel engedi a többieket, mert meg kell h nyomják a köröket a plusz pontért, így kiderül h mekkora előnyük is van valójában. KURVA NAGY.

    az viszont eléggé szánalmas h leclerc egy friss szlágyon nem tud közeledni az élmezőny felé (1 kiállás). alig vártam már h kimenjen boxba majd levadássza a többit. erre meg semmi. úgyh elmehet a pirelli már a picsába ?

    az megalol h ricsi hibáit h mentegetik most, ezért egy verstappen-vettel szanaszéjjel van szedve ?

    remélem a merci minden futamot megnyer idén, jó nagy pofáraesés lenne a világnak ?

    Meg ha midnen versenyt megnyer a merci, akkor lépni is fog az FIA. Senki nem mondhatja azt van esélyük a többieknek. Bár amilyen furfangos a merci, valszeg engedni fogja néhány versenyen a többieket is nyerni és ezzel látszatot kelteni, h igenis verhetők.

  12. eléggé baráti futam volt. hamilton régen betette volna az autót 1,2 kanyarban. egy verstappen vettel tuti megcsinálta volna most ezt. túlságosan biztonságira ment hamilton.

    ez a l.k-t járó pluszpont arra jó h a merci nem tudja eljátszani azt h köel engedi a többieket, mert meg kell h nyomják a köröket a plusz pontért, így kiderül h mekkora előnyük is van valójában. KURVA NAGY.

    az viszont eléggé szánalmas h leclerc egy friss szlágyon nem tud közeledni az élmezőny felé (1 kiállás). alig vártam már h kimenjen boxba majd levadássza a többit. erre meg semmi. úgyh elmehet a pirelli már a picsába 😀

    az megalol h ricsi hibáit h mentegetik most, ezért egy verstappen-vettel szanaszéjjel van szedve 😛

    remélem a merci minden futamot megnyer idén, jó nagy pofáraesés lenne a világnak 😛

  13. Go.Michael:
    Atya ég, nincs ebben a Ric hibában ennyi, szerintem. Persze a kéynelmes fotelből, mindenki 28x világbajnok és 1187 futamgyőztes, természetesen hiba nélkül. Szimplán elmérte a féktávot, na bumm, panaszkodott is a renault fékjeire futamok óta, nem szokott össze még a kocsival, egy ilyen visszatolatásnál meg kb. az utolsó dolog a tükör amit nézel, mert nem a közúti forgalomban araszolsz hanem egy versenypályán. Totálisan más világ. Ehhez az egészhez az kell, hogy “pilóta” fejjel-szemmel lásd a dolgokat. A renault egy kuka, szerintem idén még gyengébbek a tavalyinál is. Pedig tavaly bakuban nem mentek rosszul, sőt. Haas detto, a williamsről pedig ne is beszéljünk. Egyedül a meki az, ami egy kellemes meglepetés, és azt kell mondjam a pilóta párosuk is szimpatikus.

    “egy ilyen visszatolatásnál meg kb. az utolsó dolog a tükör amit nézel, mert nem a közúti forgalomban araszolsz hanem egy versenypályán”

    Kerlek vilagositsd fel a nem pilota fejjel gondolkodókat,hogy tolatásnál mit kell nézni ilyen esetben egy autóversenyen.mivel tükrön kívūl semmi mas nem jut eszembe,gondolom az övet sem kapcsolta ki.csak érdekelne,mivel ezt nem igazan fejtetted ki.

  14. frequency: Nézd, ha valaki évekig top autóba ül és a mezőny elején versenyez aztán hirtelen bekerül a középmezőny végébe , nem csoda ha meglepő dolgokat csinál, lásd Schumachert is(a mercibe), vagy Hamilton.
    Szerencsésebb eset ha középmezőnyben indul az F1-es pályafutásod majd feljebb kerülsz egy top csapatba.

    Jólvan azért annyira nem kell túltolni ezt a topikot, shit happens, de azért elég mókás jelenet volt. A Renault csapat valszeg többször kérhet bocsánatot eddig Rictől mint fordítva.

  15. ernike: Nem teljes szektorra, az eset helyszíne után általában rögtön feloldják zölddel.

    Igen, Csak az előzés a célegyenesben volt a szektor elején. Meg mintha arról lett volna szó, hogy “lassítani” kall a sárga zászló miatt. Nem ismerem ezt a szabályt

  16. Nando: Láttam a videót róla, de ahogy néztem norris a szaggatott vonalon kezdte meg az előzést nem a már folyamatos fehér vonalon, valószínűleg ezért nem lett belőle semmi. Azt se tudom hogy anno a kimis esetnél volt-e ilyen szaggatott vonal felfestés és ilyen hossza-e. De valami ilyesmi lehet a dologban, de csak tippelek.

    Nem láttam én sem. Belsőből mutatták, majd később sem ismételték, nem foglalkoztak vele. Na nem mintha osztana-szorozna, csak érdekelt.

  17. DUdi:
    – Norris RoGro előzésekor áttlépte a fehér csíkot. 2-3 éve ugyanezért (mármint a fehér vonal átlépése itt Bakuban) Kimit megbüntették. Ez csak akkor volt szabály és már nem létezik?

    Láttam a videót róla, de ahogy néztem norris a szaggatott vonalon kezdte meg az előzést nem a már folyamatos fehér vonalon, valószínűleg ezért nem lett belőle semmi. Azt se tudom hogy anno a kimis esetnél volt-e ilyen szaggatott vonal felfestés és ilyen hossza-e. De valami ilyesmi lehet a dologban, de csak tippelek.

  18. Nem volt rossz futam ez, szerintem.
    Örülök Bottas sikerének, ez a Merci túl összeszedett ahhoz, hogy bárki komolyan beleszóljon a vb küzdelembe, főleg hogy a Ferrari (és pilótái) se feltétlen hozzák ki a maximumot, ami a kocsiban van. Persze tudom én hogy az évad negyedénél se járunk és lehet még bármi, de so far nagyon erős a Merci. Remélem kitart Bottas, vagy 4-5 futammal a vége előtt lehet hogy vb-t avatunk.
    Vettel igazából egész ott volt, mivel teljesen más taktikán voltak nem lehet összehasonlítani a csapattársával, de legalább a kötelezőt hozta. Nem írnám még le Vettelt azért teljesen.
    Leclerc szépet ment, érdekelne mi volt lágyakon a probléma, “peches” volt hogy nem jött ki az SC, de hát ha nem cseszi el szombaton más a felállás…
    Max talán tényleg, kezd okosabban vezetni, de azért ezt 1 futam után nem merném megállapítani, majd ha komoly esélye lesz a győzelemre és akkor is korrektül támad/védekezik, akkor 😀
    Gasly-t sajnálom, talán kezdi érezni az autót, ezzel is várnék 1-2 futamot még azért, de szépet ment.
    Grat a McLarennek, erőset mentek, Perez megint mutatott egy szépet és Stroll se volt annyira vészes, Kiminek grat hogy elcsípte azt az 1 pontot.
    A Renault nekem hatalmas csalódás, Ricciardo ezt kegyetlen benézte és az a tolatás, hát wáó. Szerintem kap érte 3-5helyeset kövi versenyre.
    Haas-t nem igazán értem, erősebbnek tűntek ennél, kíváncsi vagyok mi lesz a középmezőnnyel jó pár futam múlva, igazából pályánként más ér oda, egész szép harcok lehetnek itt az évi 4ik helyért.
    Mindenesetre, soha rosszabb futamot! 🙂

  19. Még nem olvastam bele a kommentekbe, de sajnos igazat kell adnom azoknak akik már az ausztrál időmérő után temették az évet.
    Én már most meg is szavaznám hogy zárják le az egész cirkuszt, és sorsolják ki a vb címet Ham és Bottas között, megmaradna egy csomó hétvégénk.
    Óriási csalódás volt minden szempontból a futam, főleg mikor láttam hogy Leclerc a csodataktikán, a kiállást követően pont Gasly mögé jött vissza (remek tervezés ez is) és miután megelőzte, majd 1 mp et kapott körönként :))))))))))

    VICC a Binotto féle ferrari, és mivel másnak még annyi esélye sincs a merci ellen, kár is szót pazarolni rá többet.

  20. Nando: Ricsit meg kár fikázni Renault autója nemcsak hogy gyengén vezethető, de a fékek sem adnak elég magabiztosságot neki, a legtöbbször a Renault autóikat látták 3 kereken fordulni ami hát nem a legjobb felfüggesztésekről árulkodik, nagyon sok meló lesz ezzel az autóval. Érdekes Hülkenberg is mennyire elkezdett szenvedni vele itt.

    Hát ige, a Renault kaszni nem RB. Nincs ehhez szokva.

  21. Mclaren biztató jeleket mutat és ez a Sainz-Norris páros egy kiegyensúlyozott csapat, kíváncsi vagyok, hogy az évközbeni fejlesztések mennyire működnek majd.
    Maxi most már kezd ésszel menni, bár azért láttuk a bahrein esetet ahol szarul járhatott volna ő is.
    Ricsit meg kár fikázni Renault autója nemcsak hogy gyengén vezethető, de a fékek sem adnak elég magabiztosságot neki, a legtöbbször a Renault autóikat látták 3 kereken fordulni ami hát nem a legjobb felfüggesztésekről árulkodik, nagyon sok meló lesz ezzel az autóval. Érdekes Hülkenberg is mennyire elkezdett szenvedni vele itt.

  22. DUdi:
    2 kérdésem lenne a nagyérdemúhöz:
    – Sárga zászló volt az első szektorban amikor Bottas megelőzte Leclerket. Ez lehetséges? Tudtommal a sárga zászló a szektorra vonatkozik, az is volt kiírva.
    – Norris RoGro előzésekor áttlépte a fehér csíkot. 2-3 éve ugyanezért (mármint a fehér vonal átlépése itt Bakuban) Kimit megbüntették. Ez csak akkor volt szabály és már nem létezik?

    Nem teljes szektorra, az eset helyszíne után általában rögtön feloldják zölddel.

  23. 2 kérdésem lenne a nagyérdemúhöz:
    – Sárga zászló volt az első szektorban amikor Bottas megelőzte Leclerket. Ez lehetséges? Tudtommal a sárga zászló a szektorra vonatkozik, az is volt kiírva.
    – Norris RoGro előzésekor áttlépte a fehér csíkot. 2-3 éve ugyanezért (mármint a fehér vonal átlépése itt Bakuban) Kimit megbüntették. Ez csak akkor volt szabály és már nem létezik?

  24. Atya ég, nincs ebben a Ric hibában ennyi, szerintem. Persze a kéynelmes fotelből, mindenki 28x világbajnok és 1187 futamgyőztes, természetesen hiba nélkül. 😀 Szimplán elmérte a féktávot, na bumm, panaszkodott is a renault fékjeire futamok óta, nem szokott össze még a kocsival, egy ilyen visszatolatásnál meg kb. az utolsó dolog a tükör amit nézel, mert nem a közúti forgalomban araszolsz hanem egy versenypályán. Totálisan más világ. Ehhez az egészhez az kell, hogy “pilóta” fejjel-szemmel lásd a dolgokat. A renault egy kuka, szerintem idén még gyengébbek a tavalyinál is. Pedig tavaly bakuban nem mentek rosszul, sőt. Haas detto, a williamsről pedig ne is beszéljünk. Egyedül a meki az, ami egy kellemes meglepetés, és azt kell mondjam a pilóta párosuk is szimpatikus.

  25. Valszeg akkor a nyolcvanas években Prost is egy balfék volt és nem a Professzor aki mindig tudta hogy az adott gépe mennyit enged meg.

    Ricci továbbra is Red Bull stílusban akarna vezetni, de rá kéne jönni hogy ez egy Renault.
    Ő maga mondta hogy már a Bahreini teszt után megértette a kocsit erre amit ma csinált az minden volt csak az nem ami 30 milliót megindokolna…

    Ebben Kvyatra a rátolatás volt a csúcsékszer…
    Ráadásul egész hétvégén csetlett-bottlott azon a részen így pláne nem is értem mire számított Ricci annál a pontnál.

    Az Alfa egyáltalán nem volt gyenge. Nézd meg Gio is elég szépet ment összességében. A taktikával volt a gond… No meg persze a büntetések – nélkülük akár kettős Alfa pontszerzés is lehetett volna.
    De így meg az egyetlen pontnak us örülni kell. Nem a lágy keverékkel kellet volna Kimit elrajtoltatni.

    Verstappen meg egyértelműen rendben van. Végre észnél van és nem az első körben akar mindent magának. Kezd felnőni.
    Most lennék kíváncsi rá egy Mercedesben vagy pl Leclerc mellett a Ferrariban…

    frequency: Nem értesz te ehhez, de böfögni jókat tudsz.Kimit írtad , hogy lassú , közben az Alfa volt ma gyenge.Riccit fikázod, holott gyorsabb mint Hulk csak a fékek még nem passzolnak hozzá.Előbb utóbb összecsiszolódnak és még jobb lesz akkor Ricci, nemhiába fizettek ki érte 30 miskát. Tán emlékszel még hogy Hamiltonnak is voltak fékproblémái ,beszállítót is váltott a Mercedes mert nem passzolt a stílusához, illetve sok volt a hiba.
    De ezek már túl komplex dolgok neked szerintem.
    Verstappenneddel mi a helyzet? Világbajnokként vezetett vagy túl lassú volt ma? :DDD.

  26. frequency: Nézd, ha valaki évekig top autóba ül és a mezőny elején versenyez aztán hirtelen bekerül a középmezőny végébe , nem csoda ha meglepő dolgokat csinál, lásd Schumachert is(a mercibe), vagy Hamilton.

    Durván ferdítesz, hogy igazad bizonygasd. A Merci sosem volt középmezőny vége, ahogy most a Renault sem az. Kimi úgy tűnik nem tud erről a nagy igazságról, amit löksz itt.

  27. sztarvorsz: Haha!:D Hát az még a jobbik eset ha a rükvercet keverte az 1essel (mondjuk azért ez is ehh). Ha tényleg tolatni akart akkor meg végkép nem értem, mi van ha nem áll ott Kvyat, visszapillantó nélkül beletolat a kanyarba?

    Nézd, ha valaki évekig top autóba ül és a mezőny elején versenyez aztán hirtelen bekerül a középmezőny végébe , nem csoda ha meglepő dolgokat csinál, lásd Schumachert is(a mercibe), vagy Hamilton.
    Szerencsésebb eset ha középmezőnyben indul az F1-es pályafutásod majd feljebb kerülsz egy top csapatba.

  28. Bogyi007:
    Veri, csak nem fejezi be a futamokat például azért mert nem tudja kezelni jól a fékeket amit Hulk viszont igen.
    Ennyi idő után ismerni kéne a határokat kezelni.

    Kimi esetében még ha tovább is olvasnál morgok mert a csapat bal*** volt. Boxból indulva érthetetlen hogy miért maradtak a lágyabb gumikon a rajtnál…

    Nem értesz te ehhez, de böfögni jókat tudsz. Kimit írtad , hogy lassú , közben az Alfa volt ma gyenge. Riccit fikázod, holott gyorsabb mint Hulk csak a fékek még nem passzolnak hozzá.Előbb utóbb összecsiszolódnak és még jobb lesz akkor Ricci, nemhiába fizettek ki érte 30 miskát. Tán emlékszel még hogy Hamiltonnak is voltak fékproblémái ,beszállítót is váltott a Mercedes mert nem passzolt a stílusához, illetve sok volt a hiba.
    De ezek már túl komplex dolgok neked szerintem.
    Verstappenneddel mi a helyzet? Világbajnokként vezetett vagy túl lassú volt ma? :DDD.

  29. Na most elég sokat léptünk ezzel felfelé a csapatok sorrendjében, Stroll a futamon sokkal jobban muzsikál. Pereznek pedig rendkívül jó hétvégéje volt, és örülök a McLareneknek. Most már nagyobb esélyt látok a konstruktőri negyedik helyre, de most sem gondolom azt, hogy egyszerű lesz.

  30. Kaspar Hauser:
    Ricciardo vááááhhhháááááhhhháááá.Ez vicc kategória.Van ennek jogsija?
    Mint a felesegem.Te jó ég.Ez mi volt?
    Ők lennének a világ legjobbjai?Hold my beer bro.

    Haha!:D Hát az még a jobbik eset ha a rükvercet keverte az 1essel (mondjuk azért ez is ehh). Ha tényleg tolatni akart akkor meg végkép nem értem, mi van ha nem áll ott Kvyat, visszapillantó nélkül beletolat a kanyarba?

  31. Kaspar Hauser:
    Ricciardo vááááhhhháááááhhhháááá.Ez vicc kategória.Van ennek jogsija?
    Mint a felesegem.Te jó ég.Ez mi volt?
    Ők lennének a világ legjobbjai?Hold my beer bro.

    Sztem Ricci szerette ezt a messziről bevetődök stílust akcióknál, lehet h RB-lal ezt ellehet játszani, de egy Renaultval…. 😀

  32. Paberto: Ha jol emlekszem eddig minden evben legalabb 3 futamot nyert mas csapat. Hosszu az ev, barmikor lehet kaosz, vagy kiesnek mindketten mint tavaly az A1 ringen mondjuk. Fogadni mernek ra hogy nem tudnak minden futamot megnyerni. De nem teszem mert eddig csak egyszer fogadtam Hamiltonnal kapcsolatban, meg 2016 ev elejen…

    Arra tippelek, hogy legrosszabb esetben 2 futamot nem nyernek meg, szal drukkolok Bottasnak, különben szörnyen unalmas Hami vb lesz megint.

  33. Zasalamel: Az lehet, de most is kényelmes min fél seces előnyük van, ráadásul a 2 erő csapat gyengélkedik is, így sztem még könnyebb dolguk lehet mint anno.

    Ha jol emlekszem eddig minden evben legalabb 3 futamot nyert mas csapat. Hosszu az ev, barmikor lehet kaosz, vagy kiesnek mindketten mint tavaly az A1 ringen mondjuk. Fogadni mernek ra hogy nem tudnak minden futamot megnyerni. De nem teszem mert eddig csak egyszer fogadtam Hamiltonnal kapcsolatban, meg 2016 ev elejen…

  34. Nando: 4 eléggé különböző pálya, nem is kérdés, hogy egész évben erősek lesznek mindenhol. Bottas meg annyira semmilyen karakter hogy hidegen hagy, kicsit úgy könyvelném el, hogy ez a Merci gépezet még egy ilyen kis szürke kisegérből is képes világbajnokot csinálni, aki szerintem egyértelműen nem egy kaliber Hamiltonnal.

    Egyetértek minden szegmenssel, annyit fűznék hozzá, hogy Hamilton sem tart tőle. Tudja jól, hogy amikor kell, a földbe döngöli majd Bottast, ráadásul mint az rb-nél, itt is meg van a bika házon belül. Szóval marha nagy izgalmak elé nézünk, a ferrari pedig elég szépen elszúrta az idei autóját, pedig tavaly egy rendkívül nagy potenciállal rendelkező csomaggal érkeztek. Binotto nyilatkozatára kíváncsi vagyok, gondolom a csk szerepnek örül, más ok nincs a mosolyra…

  35. Zasalamel:
    Egyébként volt már arra példa, hogy egy szezonban csak egy csapat nyert? Csak azért kérdezem, mert most idén a mercinek erre jó esélye van.

    Tudtommal nem, talán az ötvenes években az Alfa, meg a McHondának volt egy éve még anno, mikor csak 1x nem ők nyertek. 88 vagy 89?

  36. Egyébként javult a Ferrari de ez az első szárnyas profil-kialakítás egy zsákutca lett…

    A Red Bull hiába mondogatja az optimista mantrát ez bizony egy helyben topogás.

    A követőbolyban viszont szép kis csata alakult ki és szerencsére Kimi szép állandóságot mutat. Minden versenyen pontszerzés. Kár a hétvégi büntetésekért. A Haas visszaesése érthetetlen, a Racing Point szépet javult, Mclaren is javulgat, nagyon óvatosan mondom de talán-talán még Alonso egyszer….

    Na meglátjuk…

  37. Zasalamel: Monacora, Hungaroringre gondoltam ami még speciális pályának számít, de ennek a mercinek könyörtelen mechanikai tapadása van, simán behúzzák azt is hosszú tengelytáv ide vagy oda.

    Mindenhol jó Merci minden körülmény között minden hőmérsékleten. Talán talál 1-2 győzelmet a Ferka és a RB ha a csillagok pont úgy állnak.

  38. deze75:
    múltkor kiszámoltan ..most 104/78 a turbó éra óta!!!!!
    Merci….a valaha volt legjobb csapat….le a kalappal!!

    Ez a két barom az M4-en még azt mondják,hogy hasonló volt a versenytempója a Mercinek és a Ferrarinak.Sőt Leclerc meg is verte volna őket!?
    Még jó,hogy mikor Ham elkezdte hajtani Valterit,akkor rögtön ott is hagyták Vettelt a francba!

  39. deze75: Pab…évek óta min 0.2-0.5 tizedet mondasz akárkihez képest (Ham faktor)…mivel a héten nem volt ezért írta…nem,nem bántottsenkit se téged se senkit…..viselkedj már felnőtt módra.

    Osszekeversz valakivel. Nem kell megint kitalalni hulyesegeket… Arrol volt szo hogy beken hagyjuk egymast. Tartsuk is magunkat ehhez ha csak kitalaciokkal tudsz megint megtalalni…

  40. Nando: 4 eléggé különböző pálya, nem is kérdés, hogy egész évben erősek lesznek mindenhol. Bottas meg annyira semmilyen karakter hogy hidegen hagy, kicsit úgy könyvelném el, hogy ez a Merci gépezet még egy ilyen kis szürke kisegérből is képes világbajnokot csinálni, aki szerintem egyértelműen nem egy kaliber Hamiltonnal.

    Monacora, Hungaroringre, szingapúrra gondoltam ami még speciális pályának számít, de ennek a mercinek könyörtelen mechanikai tapadása van, simán behúzzák azt is hosszú tengelytáv ide vagy oda.

  41. Ááá, Hamilton nem úgy viselkedik mint Rosbergnél. Nem érez semmilyen veszélyt Bottas irányából sem, különben meg lenne feszülve már. NEm bánja egyáltalán ha Bottas győz vagy ha a pole-t megszerzi,sőt még örül is közben, ő a VB címet akarja ,úgy hogy közben a közvéleménynek azt kell sugározni hogy legalább egymással csatázik a két merci versenyző.. kabarééé gyerekek ,kabaré..

  42. Bogyi007:
    Bocsánat nem számoltam a Lewis fajokkal, ők látszik citromba haraptak. Idén a rajt sarkalatos pont és Bottas már másodjára vitte így el a mézesmadzagot…

    De hat Bottas rajtolt a pole-bol. Megint nem tudod mirol beszelsz. Mellesleg iden elso futam ahol az nyert aki a pole-bol indult. Bottas megelozte a rajtnal Hamiltont Ausztraliaban. Hamilton ugyanezt megtette Bottas-al Kinaban. 1-1 ilyen szempontbol. Ma ugy fordultak el ahogy rajtoltak.

  43. Zasalamel: Az a durva, hogy ez a merci kb midnen pályán kiemelkedő lesz, ha nincs gebasz, kb midnen futamot behúzhatnak kettős győzelemmel.

    4 eléggé különböző pálya, nem is kérdés, hogy egész évben erősek lesznek mindenhol. Bottas meg annyira semmilyen karakter hogy hidegen hagy, kicsit úgy könyvelném el, hogy ez a Merci gépezet még egy ilyen kis szürke kisegérből is képes világbajnokot csinálni, aki szerintem egyértelműen nem egy kaliber Hamiltonnal.

  44. Ismét merci 1-2.. ez az év elég bitlangosan az övék lesz, így a 4. futam után most már kijelentem. A ferrari nem rossz, de hihetetlen érzékeny lett az idei csomag, talán mint a 17-es kocsi, szűk tartományban muzsikál igazán jól. Ebből sajnos nem lesz vb, még a tavalyi szezonos potenciál is fényévekre.. nagy kár érte, de Vettel arcáról olvasni lehetett eddig is.

  45. Bogyi007:
    Arra céloztam hogy lebecsülte Bottast – a történet egyik ismert eleme hogy hajnal háromig csináltak neki itt Bakuban is talán tegnapra…

    Hagyjuk mar az ilyen hulyesegeket. Azert kapott ki idomeron is 0.056sec-el mert uj tetovalast csinaltatott. Nem azert mert a trukkjuk visszafele sult el es az elso szektora el lett ezzel cseszve, hiaba volt leggyorsabb a 2-3-ban. Ma is vegig gyorsabb volt, kar hogy a csapat a verseny felenel raszolt hogy ne tamadjon es csak a vegen volt szabad a verseny.

    De ez van, ha Bottas ezt vegig hozza egesz even at, akkor gratula neki.

  46. Bogyi007:
    Veri, csak nem fejezi be a futamokat például azért mert nem tudja kezelni jól a fékeket amit Hulk viszont igen.
    Ennyi idő után ismerni kéne a határokat kezelni.

    Kimi esetében még ha tovább is olvasnál morgok mert a csapat bal*** volt. Boxból indulva érthetetlen hogy miért maradtak a lágyabb gumikon a rajtnál…

    Lol 😀 nem tudja jól kezelni? Benézett egy féktávot. Azért ne essünk már túlzásokba.
    De ha már itt tartunk kis túlzással körönként 1 mp-t adott Hulkinek. Tényleg elképesztő szar egy pilóta ez a Ric…

  47. Go.Michael:
    Sajnos nem működik a lágyabb keverék a visszahűlő hőmérsékletek közepette… na ezért nem lesz idén sem vb cím. Nagyon szűk tartományban tud működni ez a ferrari, bár akkor nagyon, de nagyon szűk ez a tartomány.

    igen …100% Merci vb…remélem Bottas felszívja magát…..legalább annyira,hogy ne legyen nagyon könnyű Lewis-nak győzni…ez van ?‍♀️

  48. Veri, csak nem fejezi be a futamokat például azért mert nem tudja kezelni jól a fékeket amit Hulk viszont igen.
    Ennyi idő után ismerni kéne a határokat kezelni.

    Kimi esetében még ha tovább is olvasnál morgok mert a csapat bal*** volt. Boxból indulva érthetetlen hogy miért maradtak a lágyabb gumikon a rajtnál…

    frequency: Na megint ideböfögtél egy nagy okosságot.Nem tudom hogy értesültél-e róla hogy már nemRBullt vezet, úgy ahogy az egyik kedvenced Raikkonen sem a Ferrarit aki “furcsa módon” szintén nem jeleskedik egy gyengébb autóval.Mert azt írtad hogy lassú Rai.. Bakker , gyengébb az autója nyisd már ki a szemed nem felejtett el ő sem vezetni, Ricci meg még nem boldogul a szarkupac Renaulval, de már így is szépen veri Hulkot.