364 nap szünet után duplán pontszerző a McLaren

Carlos Sainz végre a top 10-ben a McLarennel, Lando Norris az elszúrt versenye miatt sem dühös, Woking pedig majdnem egy teljes évet várt arra, hogy kettős pontszerzést ünnepelhessen.

Carlos Sainz (Fotó: XPB)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. a mclaren megérdemli a tapsot, mert idén ez már a 2. hétvége volt ahol egyértelműen 4. erők voltak. igaz a gyorsaságon kívül még igencsak gyenge szinten állnak pl taktika terén, de jó az alap.

    érdekes lesz megint, hogy kié lesz a 4. hely bajnokságban. az alfa jónak tűnt a teszteken, de mrá ausztráliában látszott h nem okés a kocsi. inkább kimi nyugis vezetése az amivel rabolgatják a pontokat gazdagon. ehhez képest a rönó, übergagyi.vannak tök homály futamaik, megbízhatatlanok és a pilóták sem állnak a helyzet magaslatán.

  2. Bár még év elején továbbra is egy szinten óvatos vagyok, hiszen sok minden változhat év végéig, főleg ilyen szoros középmezőnyben, de láthattuk tavaly a Red Bull fejlődését is, akik egyébként többször szoktak sokat javulni év végére. Szóval ez eddig jó, meg is kéne tartani. Seidl igazolása remek a csapat számára, remélem sikeres együttműködés veszi kezdetét.

    Nagyon örülnék, ha a McLaren meg tudná még jobban szilárdítani a nevét az F1-ben, és nem csak a Ferrari maradna meg tradicionális csapatnak. A Williams-szel nem tudom mi lesz, így kiváltképp fontos, hogy legalább a wokingiak fejlődjenek. A hozzáállásuk sokkal jobb, mint a Renaulté, akik kevés pénzből próbálkoznak. Hasra esni itt sem kell a teljesítménytől persze, de az megint külön öröm, hogy egy konstruktőrnek nem nevezhető Haast és a középmezőny élére/nagy csapatoktól nem túl távolra várt technikaiigazgatónemkell Toro Rossot elgyepálnak, remélem ezek ketten a Williams-en kívül senkit nem vernek meg idén összetettben. Egyébként azért annak örülök, hogy Perezt nem előzték meg 🙂

  3. Nagyon szep teljesitmeny volt, bar a taktikai huzasok nem igazan mukodtek.
    Elso kiallasnal, ha nem Norris jon, hanem Sainz, aki kozelebb volt Perezhez, akkor ele kerulhetett volna, mert az elso McLarenre reagaltak. Igy Sainzot visszaraktak Norris moge, Lando meg 1 mp-n belulre ert vissza Perezhez kepest (ezert gondolom, hogy Sainz ele johetett volna vissza, hogy ott is maradt volna, az mar mas teszta)
    Masodik cseret is ertem, hogy azt hittek, mint a Ferka, hogy a lagyon majd ledolgoz 15 mp-et es megtamadhatja Perezt, de ott meg miert Norrissal jatszottak ezt el, mikor o siman ott volt mar 1-2 mp-re Perez mogott. Ott Sainzot kellett volna hozni. Bar a vegen lemaradtak kisse igy is, a VSC-ig siman nyomast gyakoroltak Perezre, sajnos az nem jott jol. Nem is ertem miert kellett, mikor Gasly autoja mar reg a szervizuton parkolt, koze nem volt a palyahoz. Gondolom a McLarennek jobban lehult a gumija, vagy csak siman jobban elkopott a vegere, igy sem Sainz, sem Norris nem volt eselyes a tamadasra. Mindenesetre szep eredmeny es meggyozo teljesitmeny. Elszallni nem kell, mert Gasly is ajandekozott par pontot (nem hittem volna, hogy feljon) es az Alfak is hatulrol rajtoltak.