Grosjean: Nem volt váratlan a gumigond, de kib*szottul nyomasztó

A csapat francia versenyzője, Romain Grosjean nem lepődött meg azon, hogy a Haas az Azeri Nagydíj hétvégéjén is küszködött a gumikkal, magát a jelenséget viszont kib*szottul nyomasztónak tartja, és reméli, minél hamarabb találnak rá megoldást.

Romain Grosjean (Fotó: XPB)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. F1890: azt nem gondolnám h játszadozott, mert bottas még versenyben volt. nekem az rémlik h kiépített egy kis előnyt majd bottas folyamatosan dolgozta vissza kiállás előtt. hamilton meg amint áthámozta magát a mezőnyön, jött vissza vettelre időben.

    én eddig az évig védtem a pirellit, persze a ***ságait mint a tavalyi h egyszer csak módosítanak a felületnagyságán szezon közben azt támadtam. de ez már tényleg bicskanyitogató h ennyire kiszámíthatatlan fostartály, h ő maguk sem tudják soha h melyik a legjobb taktika, mennyit bír a gumi, milyen nyomáson mehetnek, stb stb.
    a legegyszerűbb lenne tartós gumikat csinálni amik lassan kopnak még akkoris ha fullon nyomják neki. 1 kiállás lesz? kit érdekel, most is az van folyamatosan

    Én engedélyezném, hogy bárki bármelyik tengelyre bármilyen gumit felrakhasson.

  2. Paberto: De ugy jobb volt olyan futamokon is amikor nem az a gumi volt. Silverstone-ban Vettel csak jatszadozott miutan Raikkonen elintezte Hamiltont…

    azt nem gondolnám h játszadozott, mert bottas még versenyben volt. nekem az rémlik h kiépített egy kis előnyt majd bottas folyamatosan dolgozta vissza kiállás előtt. hamilton meg amint áthámozta magát a mezőnyön, jött vissza vettelre időben.

    én eddig az évig védtem a pirellit, persze a ***ságait mint a tavalyi h egyszer csak módosítanak a felületnagyságán szezon közben azt támadtam. de ez már tényleg bicskanyitogató h ennyire kiszámíthatatlan fostartály, h ő maguk sem tudják soha h melyik a legjobb taktika, mennyit bír a gumi, milyen nyomáson mehetnek, stb stb.
    a legegyszerűbb lenne tartós gumikat csinálni amik lassan kopnak még akkoris ha fullon nyomják neki. 1 kiállás lesz? kit érdekel, most is az van folyamatosan

  3. F1890: spanyol francia silverstone ausztria. ebből silverstoneban úgy nyert a ferrari h hamilton még előzgetések által is messze gyorsabb volt mint vettel. ausztriában 1-2-ben voltak míg nem volt sc. úgyh a merci jobb volt ezeken a futamokon.

    De ugy jobb volt olyan futamokon is amikor nem az a gumi volt. Silverstone-ban Vettel csak jatszadozott miutan Raikkonen elintezte Hamiltont…

  4. Paberto: Nem egal lett tavaly a 4 versenyen ahol azokat a gumikat hasznaltak?

    spanyol francia silverstone ausztria. ebből silverstoneban úgy nyert a ferrari h hamilton még előzgetések által is messze gyorsabb volt mint vettel. ausztriában 1-2-ben voltak míg nem volt sc. úgyh a merci jobb volt ezeken a futamokon.

  5. Nehéz ügy. A csapatok ma már simán fel tudnak készülni 8 nap szezon előtti teszteléssel az első futamra, és most hétvégén sem érezték meg annyira, hogy kimaradt a pénteki első szabadedzés.

    Ezzel szemben a Pirellinek szemmel láthatóan hiányzik a tesztlehetőség. Persze legyen széles tartományban működő, ne túl tartós, de ne is menjen tönkre 5 kör után. Ha túl kicsi a különbség a keverékek között az se jó, de ha túl nagy, akkor meg a lágyabbik versenyzésre alkalmatlanná válik. Ha lenne gumiháború, a versenyhelyzet jobb minőségű gumikat eredményezne, másik oldalról viszont aki nem a jobb gumigyártótól veszi az abroncsokat, az eleve esélytelen.