Verstappen: Semmi haszna a legjobb körért járó pontnak

Az eddigiek alapján értelmetlennek tartja Max Verstappen a verseny leggyorsabb köréért járó egy pont idei bevezetését.

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Mondtam én előre, hogy a nesze semmi fogd meg jól. Inkább változatosabb, több színben megvilágított hétvégéket csinálnának, ahol nem mindig arról kell beszélni, a két Merci meg Ferka közül melyik fordul hányadiknak az első kanyarban, mindjárt lenne egy kis fordulat, újdonság, változatosság benne. Ha más is kerülne a reflektorfénybe, ha őket sem az élen látnák csak, hanem küzdeni, és amikor más eseménynek is lenne nagyobb tétje, és hátrébb is a mezőnyben.

    Továbbra sem ismerték fel a 21. század igényeit, de akkor csak dugják homokba a fejüket ezekkel a félmegoldásokkal, amik vagy bejönnek, vagy nem, mint a butított első szárny, meg vigyék Monacoba a sportot, és lassan márnemtudommianyolcadikneve kanyarjában el sem tudnak fordulni, ezért ekkora kocsiknál építsenek még kétszer akkorát. Ezen kívül folyton döntögessék csak a körrekordokat, mert az örökké lehet (ja nem).

  2. F1890:
    Pont annyi haszna van amit verstappen kofejt . Semmi. Az utolso pilota a top csapatoknal kiall boxba es megfutja

    Pont ez lenne a dolguk a szabályalkotóknak,h ezeket előre lássák. mindegy, mert nem ront az f1-en semmit a leggyorsabb körért járó pont, csak éppen semmi értelme. csak ha ennyire inkompetens emberek határozzák meg az f1-et, az nem sok jóval kecsegtet a jövőre nézve

  3. Tényleg nincs sok értelme. Általában a véletlen befolyásolja, hogy ki szerzi meg, és emellett semmilyen plusz izgalmi faktort nem ad a futamhoz. Ha a top csapatok pilótái közül egyiknek sincs gondja a futamon (ami elég ritka), akkor esetleg lehet érdekes, illetve nagyon szoros pontállásnál az utolsó futamon hozhat némi változatosságot, mint mondjuk 2007,2008.

  4. Nem értettem hogy őt miért érdekli hogy a kisebb csapatoknak nincs rá esélye, aztán leesett ,hogy valószínüleg az zavarja, hogy ezt mindig az utolsó top autó húzhatja be, ami legrosszabb esetben is Gasly lesz.

    “. „Az a gond, hogy amikor a három élcsapat versenyzői közül valakinek gondja van, vagy csak jóval lassabb a többieknél, ő mindig ki fog állni kerékcserére, mert elég nagy az előnye a mögötte haladóval szemben. Ez csak növeli a hátul lévő csapatok hátrányát, hiszen még több pontot adnak az élcsapatoknak”