Spanyol Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 11:00
2. szabadedzésPéntek 15:00
3. szabadedzésSzombat 12:00
IdőmérőSzombat 15:00
FutamVasárnap 15:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. plman: Palik, szujó??? Na ne már

    Trash 2-re jó lesz az.. xD Mondjuk merem remélni, hogy többet nem kell szujót hallgatni futam közben, de ha ez megtörténik, akkor véglegesen lemondok a magyar közvetítésekről.

    Tapani: Én se. Palik-Wéber párost! Elintézem ezt is. ? ?

    Na akkor gyerünk petíció király ! 😀

  2. Paberto:
    Azert nemi tiszteletet mutathatnatok Szujo irant. Kommentatornak nem volt jo, sok hulyeseget hordott ossze, ez teny. De sok sok even at rengeteg jo interview-t keszitett es az egesz szaguldo cirkusz ismerte es jo kapcsolatot apolt vele. KOzelebb volt az F1-hez mint barmelyikunk valaha is lesz…

    Kivancsi vagyok ki tudott volna innen jobb munkat vegezni Nr1 kommentatorkent. Hangulatot kell adni az egesznek, mellette mindenre figyelni es tovabbitani a “kozonseg” fele. Mindezt olyan formaban hogy az elo adasban megfeleljen, elo kozvetites szabalyait betartva stb… Marhara nem lehet egyszeru.

    Osszessegeben jo munkat vegzett es koszonetet mondhatunk neki.

    (vagy mutogathatunk es rohoghetunk rajta, mintha mi jobbak lennenk tole, illetve jobban tudtuk volna vegezni a munkajat…)

    Jó interjút? Egy értelmes kérdése/gondolata nem volt annak az embernek.

  3. F1890:
    bármilyen hülyén hangzik, most kommentátor nélkül maradt az f1. mert az aktuális eseményeket valakinek le kell vezetnie és átadni a nézők felé. na most erre wéber és újvári alkalmatlan. mert mindkettő inkább szakértő style

    Szujó is alkalmatlan volt.

  4. Paberto:
    Azert nemi tiszteletet mutathatnatok Szujo irant. Kommentatornak nem volt jo, sok hulyeseget hordott ossze, ez teny. De sok sok even at rengeteg jo interview-t keszitett es az egesz szaguldo cirkusz ismerte es jo kapcsolatot apolt vele. KOzelebb volt az F1-hez mint barmelyikunk valaha is lesz…

    Kivancsi vagyok ki tudott volna innen jobb munkat vegezni Nr1 kommentatorkent. Hangulatot kell adni az egesznek, mellette mindenre figyelni es tovabbitani a “kozonseg” fele. Mindezt olyan formaban hogy az elo adasban megfeleljen, elo kozvetites szabalyait betartva stb… Marhara nem lehet egyszeru.

    Osszessegeben jo munkat vegzett es koszonetet mondhatunk neki.

    (vagy mutogathatunk es rohoghetunk rajta, mintha mi jobbak lennenk tole, illetve jobban tudtuk volna vegezni a munkajat…)

    Ezt ő vállalta, ráadásul a te és az én befizetett adómból. Gáz volt amit művelt már Szujó és már kérdezőként is alja volt pl egy pár parádén is… Személyesen hallottam. sokkal kevesebbért elküldték aki előtte volt, már nem emlékszem a nevére és bár nem mondták ki de Gundelt rávették arra, mondjon fel, persze ha úgy ugrált volna ahogy ők akarnak maradt volna, csak neki tartása volt és inkább ő mondott fel, nem adta a nevét ahhoz amit elvártak. Gundel meg egy nagon intelligens ember.

  5. Ismerősöm azt írta, hogy az Instagram posztja alatt a negatív véleményeket, kritikákat azért bőszen törtli. És elég gyorsan is. De ez nem meglepő, twitteren is meglehetősen fellengzősen válaszolt a ferlhasználóknak régebben.
    Én nem bánom, hogy elküldték. Érett már ez 1-2 éve is már.

  6. Azon egyáltalán nem lepődnék meg, ha a túl nagy pofikája miatt untak volna rá. ( Bár Palikot elég nehéz überelni )

    Ujvárival nekem nincs bajom, de Wéber mellé nagyon egysíkú, mindenesetre kíváncsi vagyok hoznak-e normális kommentátort vagy megoldják úgy az évet, hogy váltogatják egymást az emberek Wéber mellett. Ha nem is hosszútávra, de pár versenyre nosztalgiából beugorhatna palik, legalább szórakoznék is pár unalmas futam közben, Czollner, Palik, Wéber összeállítást nagyon adnám pár futam erejéig ! 😀

  7. F1890: de az csak hétköznapi műsor, nem?

    De hétvégén is van műsor csak nem Balázsék, mások vannak… Igazából ezt kommentbe olvastam, azt tudom hogy sokat szerepelt pl Balázsék műsorában, nem meglepő ha válaszolt nekik, ezt már Petőfin úgy se kérdezik meg tőle,pl hétfőn.

  8. Paberto:
    Azert nemi tiszteletet mutathatnatok Szujo irant. Kommentatornak nem volt jo, sok hulyeseget hordott ossze, ez teny. De sok sok even at rengeteg jo interview-t keszitett es az egesz szaguldo cirkusz ismerte es jo kapcsolatot apolt vele. KOzelebb volt az F1-hez mint barmelyikunk valaha is lesz…

    Kivancsi vagyok ki tudott volna innen jobb munkat vegezni Nr1 kommentatorkent. Hangulatot kell adni az egesznek, mellette mindenre figyelni es tovabbitani a “kozonseg” fele. Mindezt olyan formaban hogy az elo adasban megfeleljen, elo kozvetites szabalyait betartva stb… Marhara nem lehet egyszeru.

    Osszessegeben jo munkat vegzett es koszonetet mondhatunk neki.

    (vagy mutogathatunk es rohoghetunk rajta, mintha mi jobbak lennenk tole, illetve jobban tudtuk volna vegezni a munkajat…)

    Én nem akarok kommentátor lenni és Szumó szarul végezte a munkáját, örülök hogy kivágták.

  9. Paberto:
    Azert nemi tiszteletet mutathatnatok Szujo irant. Kommentatornak nem volt jo, sok hulyeseget hordott ossze, ez teny. De sok sok even at rengeteg jo interview-t keszitett es az egesz szaguldo cirkusz ismerte es jo kapcsolatot apolt vele. KOzelebb volt az F1-hez mint barmelyikunk valaha is lesz…

    Kivancsi vagyok ki tudott volna innen jobb munkat vegezni Nr1 kommentatorkent. Hangulatot kell adni az egesznek, mellette mindenre figyelni es tovabbitani a “kozonseg” fele. Mindezt olyan formaban hogy az elo adasban megfeleljen, elo kozvetites szabalyait betartva stb… Marhara nem lehet egyszeru.

    Osszessegeben jo munkat vegzett es koszonetet mondhatunk neki.

    (vagy mutogathatunk es rohoghetunk rajta, mintha mi jobbak lennenk tole, illetve jobban tudtuk volna vegezni a munkajat…)

    az éveken át jó interjúk annyiban merültek ki hogy idézem ” mit szeretsz magyarországban?” ” mit tudsz magyarországról?” és hasonló debil kérdések.

    nem kell ahhoz szakácsnak lennem, hogy tudjam mi az ami minőségtelen étel.

    szujó sohasem volt kommentátor, és ezt mindenki tudja. nincs meg hozzá a hangszíne a dumája, egyedisége sem. nem tudta átadni a pályán lévő eseményeket a nézők felé. egy palik lehet h már utolsó 5-8 évében eléggé ellazulta a dolgokat, és nem értett már az f1-hez, de ő egy kommentátor volt. meg volt hozzá az adottsága h kapcsolatot teremtsen a néző és az események között.

    összességében mint kommentátor, nagyon gyengusz volt. ezt fölösleges szépíteni.

  10. Azert nemi tiszteletet mutathatnatok Szujo irant. Kommentatornak nem volt jo, sok hulyeseget hordott ossze, ez teny. De sok sok even at rengeteg jo interview-t keszitett es az egesz szaguldo cirkusz ismerte es jo kapcsolatot apolt vele. KOzelebb volt az F1-hez mint barmelyikunk valaha is lesz…

    Kivancsi vagyok ki tudott volna innen jobb munkat vegezni Nr1 kommentatorkent. Hangulatot kell adni az egesznek, mellette mindenre figyelni es tovabbitani a “kozonseg” fele. Mindezt olyan formaban hogy az elo adasban megfeleljen, elo kozvetites szabalyait betartva stb… Marhara nem lehet egyszeru.

    Osszessegeben jo munkat vegzett es koszonetet mondhatunk neki.

    (vagy mutogathatunk es rohoghetunk rajta, mintha mi jobbak lennenk tole, illetve jobban tudtuk volna vegezni a munkajat…)

  11. Nando:
    Én azon lepődöm meg, hogy van aki úgy siratja szujót, hogy csak miatta nézte az F1-et, hát LOOOL.. ?

    Palik felkészül ? ?

    idézet twitterről 😀 már eleve abszurd h vki egy kommentátor miatt kezdi el nézni az f1-et 😀 de h még sajnálja szujót :DD
    “Miattad kezdtem el nézni a tavalyi szezont. Bár az idén, idő hiányában 1 futamot se láttam, de ha ezek után már nem a te hangod fogjuk hallani, akkor nem is követem tovább a tv-s közvetitést :(“

  12. F1890:
    bármilyen hülyén hangzik, most kommentátor nélkül maradt az f1. mert az aktuális eseményeket valakinek le kell vezetnie és átadni a nézők felé. na most erre wéber és újvári alkalmatlan. mert mindkettő inkább szakértő style

    Inkább mint az ő butaságai. Ez is egy korszak lezárása, mennyi ideig volt ő is részese ennek. Csak ne Palik, bár én nem nézek ilyen tv2ket, kormánymédiát, miatta egy pillanatra belenéztem abba a műsorba amit vezetett… Ne jöjjön Palik. Ott van Ákos, a hangja fura de profi.

  13. Én azon lepődöm meg, hogy van aki úgy siratja szujót, hogy csak miatta nézte az F1-et, hát LOOOL.. 😀

    F1890:
    bármilyen hülyén hangzik, most kommentátor nélkül maradt az f1. mert az aktuális eseményeket valakinek le kell vezetnie és átadni a nézők felé. na most erre wéber és újvári alkalmatlan. mert mindkettő inkább szakértő style

    Palik felkészül ? 😀

  14. F1890:
    bármilyen hülyén hangzik, most kommentátor nélkül maradt az f1. mert az aktuális eseményeket valakinek le kell vezetnie és átadni a nézők felé. na most erre wéber és újvári alkalmatlan. mert mindkettő inkább szakértő style

    szerintem “tanultak” annyit Szujotol, hogy bebofogjenek par baromsagot. Remelem a kapcsoljak be a biztonsagi oveket nem lesz koztuk.

  15. F1890: Szerintem 21-ben végleg befuccsolhat az egész ami a nézői érdeklődést jelenti . Valszeg a merci abban az évben is nyerni fog, utána/előtte kiszáll a buliból kimi, hamilton, vettel. És marad a mezőny vb nélkül, de domináns mercedessel.

    perez is lenyilatkozta ha 21-ben nem változnak úgy a szabályok h inkább a pilóták kerüljenek előtérbe ő kiszáll a buliból.

    minden rosszindulat nélkül, ezt a szart mick schumacher jelensége turbózhatja fel ami az érdeklődést illeti. de az is lehet hogy csak időszakos lesz ha esetleg nem lesz ütőképes.

    brawnék pofáznak erről arról, nagy volt az arc h majd ők megváltoztatják az f1-et, de eddig valljuk be, rohadtul nem csináltak semmit azontúl hogy a közösségi médiás dolgot és az online közvetítést megszervezték.

    Még szarabbá tették. Vissza kéne szépen a V8 motorokat hozni turbóval, kötelező 2 kerékcsere, egyfajta strapabíró gumit, tankolást. Mindjárt gazdaságosabb is lenne. Meg legalább a súly miatt lehetne taktikázni a csapatoknak.

  16. GreenHonda:
    Kurva gáz lesz ez az év, az élmezőnyben semmi változás,az élmezőny nagyjából ugyanaz a stagnálás, ami 15,16-ot jellemezte, 17 és 18-at meg sajnos elrontotta Vettel, aki sztem láthatóan nem egy szint Hamiltonnal. Az élmezőnyben már mindenki unja a banánt, Verstappen is ott van már 2016 óta, Gasly valsz gyengébb, de legalább van új arc a képben, ahogy a Ferrarinál, csak ott sokkal jobb helyzetben Lercerc, akit jó látni, megszerezheti ugyan idei első győzelmét, ami érdekes lesz, de kb ennyi. Vettelről meg ne is beszéljünk, ugyanarról lesz szó, mint eddig, be kell érnie harmadik helyekkel csak most legjobb esetben. Verstappen is nyerhet max 1-2őt de már nem elég ez neki, semmi új nincs benne és ennyi ideig már eleget várt.

    A középmezőny érdekes lesz nagyon, viszont ott is megy el a kedve a pilótáknak ettől a fostól. Kb egy hónapja vagy több Magnussen lenyilatkozta h ha nem lesz előrelépési lehetősége szevasz lesz, most Perez tette meg ugyanezt a kijelentést, gondolom utalva arra ha ez a szakadék lesz továbbra is a nagycsapatok mögött. A Renault ugyancsak stagnál, egyszer reménysugár csillan meg utána teljes káosz, a Toro Rosso egy fos, amit azt hittek majd a gyári bővítésekkel felhoznak, hát elmondtam én még hónapokkal ezelőtt hogy ez nagyon nem jött be, és úgy látszik továbbra is igazolnak ?

    A Williams esélytelensége szintén borzasztó és hogy így vannak megbecsülve a csapatok. Mert lehet, hogy balfék irányítás van, de valahogy el kellett jutniuk oda is, hogy az igazgatótanácsban Adam Parr és Toto Wolff döntsön fontos dolgokról, hiszen részvényesek sem véletlenül voltak az istállóban, hiszen a 2010-es évek első fele és a 2000-es évek közepe, második fele is elég harmatosra sikeredett. A PDVSA segítségére is pl rá voltak szorulva Maldonado idején. Nekik is elég sanyarú jelenleg a sorsuk, nagyon rossz nézni.

    A Mercedes dögunalomra nyeri magát. Szóval mindenkinek kb a szokásos, és nem látok nagy motivációt a versenyzőkön, csak befásultságot, mert annyira betokosodott itt minden, hogy ebben senki sem leli örömét, kivéve az újoncok, és akik kaptak jó lehetőségeket: Leclerc, Gasly, Norris, Russell és Kubica már úgy ahogy azzal a szarral de így csak mérsékeltebben, akkor ott van Albon. Kvyat tovább folytatja a semmilyenkedését, míg Bottas most talán kicsit még aki jobban örülhet, de ki tudja meddig.

    Semmi fordulat, semmi változatosság, csak besavanyodás jellemzi az F1-et, ami keserű közeljövőt vizionál ismét, hogy ez csak erre az évre vonatkozik-e, vagy csak részben más kérdés, de azt hiszem ez a maximum. Jövőre is rengeteg fásult arc lesz szerintem.

    Nem csak az kéne ide h eltörlikapénteki edzéseket. Az emberek tényleg autókat akarnak látni. Pétenek időmérő, szombaton normális rajtsorrend futam, vasárnap fordított rajtrács futam. Lehetnek tényleg a futamok olyan hosszúak, amilyenek, eddig ezt néhány fórumozó taglalta itt kicsit nemrég és észrevettem h tényleg jobb lenne így. A másik meg amit szoktam mondani a pontrendszer kibővítése, hogy fontos céllal hajtsanakaversenyzők a 15. helyen is.

    Egy rakat szar ez a sport, hogy így ellehetetlenítenek ennyi szereplőt, közben meg azt várják, tologjanak a gyártók? De mi a szarért? Annyira rugalmatlan egy trágya ez, 0 fluktuációval (a stabilitás fontos, de lehetőséget is kéne adni, illetve ha ragaszkodnak a már meglévő szereplőkhöz akkor igazságosabb, kényelmesebb miliőt és több lehetőséget kéne biztosítani számukra). Kérdés azonban, mit miért? Azért ragaszkodnak a jelenlegi szereplőkhöz, mert amúgy nincs más és kényszerhelyzetben vannak? (pl FE szipolyozza a gyártókat mert az elektoromos érdekel már mindenkit, amiben lehet vmi) Vagy mert szimplán az “óriások” sakk-mattjának fenyegetése erre kényszeríti őket, és nem tesznek lehetővé kedvező feltételeket új csatlakozók számára? (Ebben szintén van vmi)

    Lehet itt azzal jönni h tűnjenek el a nagyok, csak az a baj h akkor a középmezőny csatájából is annyi lenne hogy Racing Point, Renault, McLaren (utóbbi kettő nem feltétlenül egyszerre, talán idén, bár most a Renault tűnik egyre szarabbnak, de a három csatája a vbért luxusadomány lenne, úgy értem kevés eséllyel valósulhat meg) harcol a vbért, aztán lenne még egy Haasunk aki ha így maradna bár nem amradna) max Hispania szinten nyomná a mezőny végén a Dallarával vásárolt kasztnijával, utolsó előtt helyen a Williams, szintén a senki földjén, és egy Longbow Finance által működtetett Sauber, aki a Williams előtt lenne egy lépéssel megint. Kb mint a Lotus, Virgin, Hispania, vagy Caterham, Marussia, HRT távolságok, tehát nagy csata közöttük sem lenne.

    Aztán a többi hol is lenne Alfa Romeo, Haas, Toro Rosso mind a Ferrari, Red Bull miatt repülne szintén, és hozzadva a Mercedest 6 csapat mínusz. Szóval elég gagyi a helyzet, bár én megnéznék egy RP, Rönó, Wili, Sauber, McLaren bajnokságot, hiába csak 10 autó indulna, még az is érdekesebb lenne mint így ez a hulladék.

    Persze szeretem az F1-et, de elég kínos már ez a változásoktól és meglepetésektől, fordulatoktól és folyamatos monotonitással rendelkező sportot bámulni, mert annyira az ember már látja h ismét kell várni arra hogy valami jobb süljön ki, aztán megint ott tartunk, hogy nem hogy stagnál de még picit szarabb is lett a helyzet tavaly óta.

    Idei évben eddig egyetlen pozitívum van, a McLaren teljesítménye, akik végre most lubickolhatnak kicsit, persze nem történt náluk sem csoda. Aztán úgy semmi mást nem tudok mondani. Na meg maximum Bottas, akinek először lehet esélye vb-t nyerni, bár őszintén én Hamilton hengerre számítok. A többiek meg mint említettem, első nagy esélyük jobb helyzetben vagy újoncok, vagy visszatért mint Kubica, ők örülhetnek kisebb nagyobb mértékben, de az csak annak tudható be mert újszerű, és nem azért mert most valami nagyon jó helyzetben lenne az F1.

    Szerintem 21-ben végleg befuccsolhat az egész ami a nézői érdeklődést jelenti . Valszeg a merci abban az évben is nyerni fog, utána/előtte kiszáll a buliból kimi, hamilton, vettel. És marad a mezőny vb nélkül, de domináns mercedessel.

    perez is lenyilatkozta ha 21-ben nem változnak úgy a szabályok h inkább a pilóták kerüljenek előtérbe ő kiszáll a buliból.

    minden rosszindulat nélkül, ezt a szart mick schumacher jelensége turbózhatja fel ami az érdeklődést illeti. de az is lehet hogy csak időszakos lesz ha esetleg nem lesz ütőképes.

    brawnék pofáznak erről arról, nagy volt az arc h majd ők megváltoztatják az f1-et, de eddig valljuk be, rohadtul nem csináltak semmit azontúl hogy a közösségi médiás dolgot és az online közvetítést megszervezték.

  17. Kurva gáz lesz ez az év, az élmezőnyben semmi változás,az élmezőny nagyjából ugyanaz a stagnálás, ami 15,16-ot jellemezte, 17 és 18-at meg sajnos elrontotta Vettel, aki sztem láthatóan nem egy szint Hamiltonnal. Az élmezőnyben már mindenki unja a banánt, Verstappen is ott van már 2016 óta, Gasly valsz gyengébb, de legalább van új arc a képben, ahogy a Ferrarinál, csak ott sokkal jobb helyzetben Lercerc, akit jó látni, megszerezheti ugyan idei első győzelmét, ami érdekes lesz, de kb ennyi. Vettelről meg ne is beszéljünk, ugyanarról lesz szó, mint eddig, be kell érnie harmadik helyekkel csak most legjobb esetben. Verstappen is nyerhet max 1-2őt de már nem elég ez neki, semmi új nincs benne és ennyi ideig már eleget várt.

    A középmezőny érdekes lesz nagyon, viszont ott is megy el a kedve a pilótáknak ettől a fostól. Kb egy hónapja vagy több Magnussen lenyilatkozta h ha nem lesz előrelépési lehetősége szevasz lesz, most Perez tette meg ugyanezt a kijelentést, gondolom utalva arra ha ez a szakadék lesz továbbra is a nagycsapatok mögött. A Renault ugyancsak stagnál, egyszer reménysugár csillan meg utána teljes káosz, a Toro Rosso egy fos, amit azt hittek majd a gyári bővítésekkel felhoznak, hát elmondtam én még hónapokkal ezelőtt hogy ez nagyon nem jött be, és úgy látszik továbbra is igazolnak 🙂

    A Williams esélytelensége szintén borzasztó és hogy így vannak megbecsülve a csapatok. Mert lehet, hogy balfék irányítás van, de valahogy el kellett jutniuk oda is, hogy az igazgatótanácsban Adam Parr és Toto Wolff döntsön fontos dolgokról, hiszen részvényesek sem véletlenül voltak az istállóban, hiszen a 2010-es évek első fele és a 2000-es évek közepe, második fele is elég harmatosra sikeredett. A PDVSA segítségére is pl rá voltak szorulva Maldonado idején. Nekik is elég sanyarú jelenleg a sorsuk, nagyon rossz nézni.

    A Mercedes dögunalomra nyeri magát. Szóval mindenkinek kb a szokásos, és nem látok nagy motivációt a versenyzőkön, csak befásultságot, mert annyira betokosodott itt minden, hogy ebben senki sem leli örömét, kivéve az újoncok, és akik kaptak jó lehetőségeket: Leclerc, Gasly, Norris, Russell és Kubica már úgy ahogy azzal a szarral de így csak mérsékeltebben, akkor ott van Albon. Kvyat tovább folytatja a semmilyenkedését, míg Bottas most talán kicsit még aki jobban örülhet, de ki tudja meddig.

    Semmi fordulat, semmi változatosság, csak besavanyodás jellemzi az F1-et, ami keserű közeljövőt vizionál ismét, hogy ez csak erre az évre vonatkozik-e, vagy csak részben más kérdés, de azt hiszem ez a maximum. Jövőre is rengeteg fásult arc lesz szerintem.

    Nem csak az kéne ide h eltörlika pénteki edzéseket. Az emberek tényleg autókat akarnak látni. Pétenek időmérő, szombaton normális rajtsorrend futam, vasárnap fordított rajtrács futam. Lehetnek tényleg a futamok olyan hosszúak, amilyenek, eddig ezt néhány fórumozó taglalta itt kicsit nemrég és észrevettem h tényleg jobb lenne így. A másik meg amit szoktam mondani a pontrendszer kibővítése, hogy fontos céllal hajtsanaka versenyzők a 15. helyen is.

    Egy rakat szar ez a sport, hogy így ellehetetlenítenek ennyi szereplőt, közben meg azt várják, tologjanak a gyártók? De mi a szarért? Annyira rugalmatlan egy trágya ez, 0 fluktuációval (a stabilitás fontos, de lehetőséget is kéne adni, illetve ha ragaszkodnak a már meglévő szereplőkhöz akkor igazságosabb, kényelmesebb miliőt és több lehetőséget kéne biztosítani számukra). Kérdés azonban, mit miért? Azért ragaszkodnak a jelenlegi szereplőkhöz, mert amúgy nincs más és kényszerhelyzetben vannak? (pl FE szipolyozza a gyártókat mert az elektoromos érdekel már mindenkit, amiben lehet vmi) Vagy mert szimplán az “óriások” sakk-mattjának fenyegetése erre kényszeríti őket, és nem tesznek lehetővé kedvező feltételeket új csatlakozók számára? (Ebben szintén van vmi)

    Lehet itt azzal jönni h tűnjenek el a nagyok, csak az a baj h akkor a középmezőny csatájából is annyi lenne hogy Racing Point, Renault, McLaren (utóbbi kettő nem feltétlenül egyszerre, talán idén, bár most a Renault tűnik egyre szarabbnak, de a három csatája a vbért luxusadomány lenne, úgy értem kevés eséllyel valósulhat meg) harcol a vbért, aztán lenne még egy Haasunk aki ha így maradna bár nem amradna) max Hispania szinten nyomná a mezőny végén a Dallarával vásárolt kasztnijával, utolsó előtt helyen a Williams, szintén a senki földjén, és egy Longbow Finance által működtetett Sauber, aki a Williams előtt lenne egy lépéssel megint. Kb mint a Lotus, Virgin, Hispania, vagy Caterham, Marussia, HRT távolságok, tehát nagy csata közöttük sem lenne.

    Aztán a többi hol is lenne Alfa Romeo, Haas, Toro Rosso mind a Ferrari, Red Bull miatt repülne szintén, és hozzadva a Mercedest 6 csapat mínusz. Szóval elég gagyi a helyzet, bár én megnéznék egy RP, Rönó, Wili, Sauber, McLaren bajnokságot, hiába csak 10 autó indulna, még az is érdekesebb lenne mint így ez a hulladék.

    Persze szeretem az F1-et, de elég kínos már ez a változásoktól és meglepetésektől, fordulatoktól és folyamatos monotonitással rendelkező sportot bámulni, mert annyira az ember már látja h ismét kell várni arra hogy valami jobb süljön ki, aztán megint ott tartunk, hogy nem hogy stagnál de még picit szarabb is lett a helyzet tavaly óta.

    Idei évben eddig egyetlen pozitívum van, a McLaren teljesítménye, akik végre most lubickolhatnak kicsit, persze nem történt náluk sem csoda. Aztán úgy semmi mást nem tudok mondani. Na meg maximum Bottas, akinek először lehet esélye vb-t nyerni, bár őszintén én Hamilton hengerre számítok. A többiek meg mint említettem, első nagy esélyük jobb helyzetben vagy újoncok, vagy visszatért mint Kubica, ők örülhetnek kisebb nagyobb mértékben, de az csak annak tudható be mert újszerű, és nem azért mert most valami nagyon jó helyzetben lenne az F1.

  18. F1890: sztem hamiltonnak az idei gép nem fekszik. és ebből látszik, hogy mennyire sok múlik ezen, hogy kinek a vezetési stílusához passzol jobban a kirakós.

    szóval én arra számítok h fél év után hamilton már megszokja az autót és a mercedes is kijavítja a beállításbeli problémáikat és akkor hamilton ha nem is bucira veri bottast de abudhabira már nem marad kérdés h ki a vb

    Én sem gondolom úgy, hogy Bottas tényleg Hamilton szintje lenne, de ha ügyesen használja ki a lehetőségeit, akkor a köztük lévő “harc” elhúzódhat az utolsó versenyekig és egy kis szerencsével bármi lehet, persze ha Hami elkapja a fonalat és csinál egy 4-5 futamos szériát mint ahogy azt szokta, akkor Bottas csinálhat akármit verve lesz.

  19. Nando:
    Nézem a versenyszimulációk idejeit és hát, finoman fogalmazva a Merci érinthetetlennek tűnik.. Nem tudom kinek van kedve egy Bottas-Hamilton harcot végigkövetni ahol egymást copkodják, de lélekben már lehet erre készülni !
    És az hogy majd esetleg a Red Bull menti meg majd az évet egyelőre esélytelennek tűnik, mert messze van ők is.

    sztem hamiltonnak az idei gép nem fekszik. és ebből látszik, hogy mennyire sok múlik ezen, hogy kinek a vezetési stílusához passzol jobban a kirakós.

    szóval én arra számítok h fél év után hamilton már megszokja az autót és a mercedes is kijavítja a beállításbeli problémáikat és akkor hamilton ha nem is bucira veri bottast de abudhabira már nem marad kérdés h ki a vb

  20. Nando: át, finoman fogalmazva a Merci érinthetetlennek tűnik.. Nem tudom kinek van kedve egy Bottas-Hamilton harcot végigkövetni ahol egymást copkodják, de lélekben már lehet erre készülni !
    És az hogy majd esetleg a Red Bull menti meg majd az évet egyelőre esélytelennek tűnik, mert messze van ők is.

    Én szívesen nézném hogy Bottas felveszi a kesztyűt Hami ellen, másban nem is reménykedhetünk. Idén nem lehet más izgalom.

  21. latifinak ez sétagalopp f2-es bajnoki cím lesz. kiv leszek, h valaki igényt tart e majd a szolgálataira az f1-ben. mert azért norris, russel mellett nem tűnt nagyon acélosnak. persze nem volt rossz az is igaz, de kiemelkedőnek nem mondanám. de ha egy palmer elevickélt 1,5 évig, lehet jut neki is egy wilmos. főleg ha kubica megunja vagy a csapat unja meg a hisztijét

  22. Nézem a versenyszimulációk idejeit és hát, finoman fogalmazva a Merci érinthetetlennek tűnik.. Nem tudom kinek van kedve egy Bottas-Hamilton harcot végigkövetni ahol egymást copkodják, de lélekben már lehet erre készülni !
    És az hogy majd esetleg a Red Bull menti meg az évet egyelőre esélytelennek tűnik, mert messze vannak ők is.

  23. F1890:
    Monaco erdekes lesz. Ha ott is nyer a merci akkor valos lehet a 21/21 gyozelem

    Aztán majd Paberto meg Toto jól megmagyarázzák, hogy csak a csillagok szerencsés együttállásának köszönhetik, hogy a valósan középmezőnybe tartozó autójukkal minden futamot 1-2-ben zártak. 😀