Spanyol Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 11:00
2. szabadedzésPéntek 15:00
3. szabadedzésSzombat 12:00
IdőmérőSzombat 15:00
FutamVasárnap 15:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. roberto23: Hát azért ne haragudj de melyik munkaadó toleralna, hogy betelefonalok, hogy bocs nem vagyok olyan idegállapotban, hogy bemenjek dolgozni? Pláne úgy, hogy azért nem éppen a legmegterhelobb munka volt az övé. Én spec egyáltalán nem sajnálom.

    Ez valahol teljesen oké, mer tha hajnali 2-4-kor tudnak közvetíteni… viszont ez is mekkora vicc, hogy egy tv nem tudja megoldani a helyszíni közvetítést. Ekkora viccet én nagyon rég nem hallottam. 😀 Nem látunk a dolgok mögé, sosem fogunk vélhetőleg, de én mind a két oldalt meg tudom érteni.

  2. Nando:
    Mondom én Szujónak túl nagyra nyílt a szája, érezhető is volt hogy mennyi mindent enged meg magának a közvetítések alatt, szerintem kicsit ki is akarta provokálni, hogy ne ő adja be a felmondását hanem hogy megköszönjék neki a munkát önként, csak ez nem jött be.
    Ez az egész egyértelműen hangzik inkább személyi oknak, mint hogy itt a technikával olyan hatalmas hiányosságok lettek volna !

    Bár én sem csípem/csíptem Szujót soha, de mivel van rálátásom az M4 működésére, így abban tökéletesen egyetértek vele, hogy az egész hulladék szart a szentlélek tartja egyben, semmi más. Nem bánom, hogy elment, de annak örülök, hogy kimondta amit ki kellett. Kapunk helyette egy másik bábot, kb. ennyi lesz a történet sajnos. Remélem egyszer elkerül az M4-től az egész F1 ahogy van. 🙂

  3. roberto23: Hát azért ne haragudj de melyik munkaadó toleralna, hogy betelefonalok, hogy bocs nem vagyok olyan idegállapotban, hogy bemenjek dolgozni? Pláne úgy, hogy azért nem éppen a legmegterhelobb munka volt az övé. Én spec egyáltalán nem sajnálom.

    Jajj én se sajnálom, de vannak bajok, és nem feltétlenül Ő volt a legnagyobb probléma a gépezetben, az egész úgy szar ahogy van 😀

  4. Mondom én Szujónak túl nagyra nyílt a szája, érezhető is volt hogy mennyi mindent enged meg magának a közvetítések alatt, szerintem kicsit ki is akarta provokálni, hogy ne ő adja be a felmondását hanem hogy megköszönjék neki a munkát önként, csak ez nem jött be.
    Ez az egész egyértelműen hangzik inkább személyi oknak, mint hogy itt a technikával olyan hatalmas hiányosságok lettek volna !

  5. MOndjuk elhiszem a háttérben zajló dolgok nehezek, meg felörli az embert pl a főnökkel való konfliktus, faraghatták a büdzsét amiért el lettek küldve a tehetséges és tapasztalt szerkesztők… de ezért nem odaülni mert neki haza kellett repülni technikai okok miatt…Ettől profi valaki, ezért van leszerződtetve és godnolom nem kevés pénzért csinálta ezt, nem hiszem hogy a nagy átlag bruttó 355e-ért csinálta. Elhiszem aproblémáit, de ezt nem lehet csinálni, őt teszi megbízhatatlanná. Nyilván szerződésszegésnek minősül, ők meg felmondtak. Fel lehet utána pl mondani, vagy a szezon végén.

  6. roberto23: Hát azért ne haragudj de melyik munkaadó toleralna, hogy betelefonalok, hogy bocs nem vagyok olyan idegállapotban, hogy bemenjek dolgozni? Pláne úgy, hogy azért nem éppen a legmegterhelobb munka volt az övé. Én spec egyáltalán nem sajnálom.

    Hát ezt a leírtak alapján úgy kell elképzelni, hogy idegbeteg állapotban, telefonon keresztül küldte el az összes fejest a narkós k**** anyjába. ?

  7. roberto23: Hát azért ne haragudj de melyik munkaadó toleralna, hogy betelefonalok, hogy bocs nem vagyok olyan idegállapotban, hogy bemenjek dolgozni? Pláne úgy, hogy azért nem éppen a legmegterhelobb munka volt az övé. Én spec egyáltalán nem sajnálom.

    Hat na,lehet mar o sem birta idegekkel a merci 1-2 lekozvetiteset xddd

  8. Lewanda_17:
    https://index.hu/kultur/media/2019/05/11/szujo_zoltan_tavozasanak_oka_az_m4_sporttol_szakmai_emberi_okok/?fbclid=IwAR2sEKZzMLESWJtPqt7CTedQEB5Q7Z5RyRWN5DfLDtUfiSGKxFlu0otQzyU

    Szujó itt beszél a távozása okairól… nem mondom, h jó kommentátor volt, de ha ez tényleg így van, akkor egy ember nem tud a szarból várat építeni, DE ilyenkor mindig mondanak mindent ?

    Hát azért ne haragudj de melyik munkaadó toleralna, hogy betelefonalok, hogy bocs nem vagyok olyan idegállapotban, hogy bemenjek dolgozni? Pláne úgy, hogy azért nem éppen a legmegterhelobb munka volt az övé. Én spec egyáltalán nem sajnálom.

  9. https://hvg.hu/gazdasag/20190511_MTVA_Szujo_Zoltantol_szerzodesszeges_miatt_valunk_meg?fbclid=IwAR3EzCcRR1OuW8kwn_lYHnkE–aSExl36nZmTuVQ7mRB3fpcjem4a3ktJKw

    A szujós témához, épp most jött velem szembe a facen. valami komolyat követhetett el ha pont versenyhétvége közben küldik el, nem pedig utána. vagy lehet az is, hogy volt már a rovásán és csak az utolsó csepp volt amit ezen a hétvégén tett. egyébként tudja valaki, hogy konkrétan mi lehetett az ok?

  10. Az MTVA nemrég kiadott közleményében adta meg a választ a kérdésre.

    A közlemény szerint a Szujó Zoltán súlyosan megszegte a szerződésében vállaltakat, ezért a közmédia úgy döntött, hogy kényszerűségből felbontja a műsorvezető cégével kötött kontraktust. A történtek miatt az MTVA a jövőben nem az egykori riporterrel képzeli el a Formula-1-es műsorok közvetítését, egyúttal a közmédia sok sikert kíván a műsorvezetőnek a szakmai és a magánéletében.

  11. Nando: Nem pont arra mutattam rá, hogy ha más vezetővel is ugyanazok a hibák vannak, akkor itt már nem vezetői szinten kell keresni a ludast, ettől még ő viszi el a balhét, de ahogy látjuk vannak ott versenymérnökök is, csak egy nevet mondok pl Jock Clear

    Ó igen, akkor miért hoztad fel a kinek mi fekszik témát ? Ha nem azért, mert a teljesítményt szeretnéd a pilótáknak jobb színben feltüntetni, hogy ehhez képest azért nem annyira rosszak.. ezt te magad írtad ” Ezeket figyelembe veve szerintem elegge vallalhatoan mennek ”
    Mintha valami vezethetetlen fostaligában ülne mindkettő..

    Teljesen egyetértek, azt még hozzátenném h Q3 második felében valszeg veszített a pálya a tapadásból, ugyanis Lec mellett kb mki fél seccel szarrabb időt ment saját magához képest.

  12. Ha felidezem magamban azokat az eveket mikor elkezdtem nezni a f1et ugy remlik,hogy ennel sokkal jobban elveztem.Most vagy az van,hogy gyerekkent teljesen maskepp éltem meg vagy pedig rengeteget romlott a sport az akkori onmagahoz kepest.Pedig erzesem szerint a mezony is erosebb mint kb. 25 eve,megis remesen untat.Ugy emlekszek akkor kezdodott mikor betiltottak a tankolast.Csak szeretnem szeretni ezt a sportot.

  13. F1890: Na de ha idaig arrivabeno volt az aki elso ember volt es hibaztathato volt akkor most bizony binotto a ludas.

    Nem pont arra mutattam rá, hogy ha más vezetővel is ugyanazok a hibák vannak, akkor itt már nem vezetői szinten kell keresni a ludast, ettől még ő viszi el a balhét, de ahogy látjuk vannak ott versenymérnökök is, csak egy nevet mondok pl Jock Clear

    F1890: úgy látszik még sem, mert nem erről szólt a mondandóm

    Ó igen, akkor miért hoztad fel a kinek mi fekszik témát ? Ha nem azért, mert a teljesítményt szeretnéd a pilótáknak jobb színben feltüntetni, hogy ehhez képest azért nem annyira rosszak.. ezt te magad írtad ” Ezeket figyelembe veve szerintem elegge vallalhatoan mennek ”
    Mintha valami vezethetetlen fostaligában ülne mindkettő..

  14. Azért Binotto mennyire állja meg a helyét, szubjektív persze, de a testbeszédén látszott mennyire benyalta a télen az első teszten ők vannak az élen, a merci szenvedését, MA nem hiszem hogy azt a választ mondta volna hogy majd összeszedi magát a Mercedes, mint ahogy Binotto is mondta, gondolom utalt volna arra hogy blöfföl a Merci. Vissza lehet keresni a nyilatkozatait még innen a téli tesztekről pl Binottonak, teljesen biztosan látszik rajta, nyeregbe érezte magát, az elnököt is annyira magabiztosan, happyn kísérgette. Látszott a fején Ausztráliába mennyire megdöbbentette a különbség. Szerintem kevés, lehet jó szakember de lassan ebbe is kételkedek, lassan számon kellene kérni ezt a nagy lemaradást amit az autó produkál, nem javulnak, Allison óta ő a technikai vezető, nem tegnap történt az a balhé se.

  15. Nando: Newey egy teljesen más kaliberű figura ő amúgy sem szeret szerepelni, ettől függetlenül a saját csapatával nagyon jól megérti magát máskülönben nem működne évről-évre az amit terveznek, láthattuk ahogy egy kis időre levette a kezét a Red Bull autójáról már is hozták vissza, mert rossz irányba mentek el a dolgok. Horner és Marko azért van ott, mert a Red Bull bullshitter pr dumáit ők adják el ez a felépítése a csapatnak !
    Binotto eddig szerintem nagyon jól állja a sarat hiába vannak kereszttűzben, tisztában van vele mire vállalkozott és ez látszik minden egyes megszólalásából.

    Na de ha idaig arrivabeno volt az aki elso ember volt es hibaztathato volt akkor most bizony binotto a ludas.

  16. F1890: egy technikai szakemberekből álló társaságot teljesen más irányítani mint egy teljes vállalatot.
    ez pl informatika területén is megfigyelhető: aki jól tud programozni az kiválóan megérti magát a programozókkal és tudja is vezetni egy egy nagyobb projektet. de a vállalat vezetését már nem feltétlen bízza rá az ember, mert az már más féle erősségeket igényel.

    csak pár dolog amivel bővült a szerepe: minden szarért ő felel, a sajtóval neki kell kommunikállnia, és jóval nagyobb a felelőssége, nagyobb rajt a nyomás, közvetlenül ő kapja a nyakába a ferrari elnök savazását.

    ezek lehet h kis dolgoknak tűnnek, de baromi nagy ugrás szvsz.

    egy newey sem lenne szerintem jó csapatvezető, ezt tudja is magáról szvsz

    Newey egy teljesen más kaliberű figura ő amúgy sem szeret szerepelni, ettől függetlenül a saját csapatával nagyon jól megérti magát máskülönben nem működne évről-évre az amit terveznek, láthattuk ahogy egy kis időre levette a kezét a Red Bull autójáról már is hozták vissza, mert rossz irányba mentek el a dolgok. Horner és Marko azért van ott, mert a Red Bull bullshitter pr dumáit ők adják el ez a felépítése a csapatnak !
    Binotto eddig szerintem nagyon jól állja a sarat hiába vannak kereszttűzben, tisztában van vele mire vállalkozott és ez látszik minden egyes megszólalásából.

  17. Nando: Az nem az autó hibája, hogy a pilóta nem tud alkalmazkodni hozzá, attól még látjuk hogy más tud azzal gyorsan menni és ilyen szintű pilótáknál ez már nem is lehet kifogás, látjuk hogy az évek óta kifinomult technikához szokva Ricsi hogyan csiszolódott össze futamról-futamra a Renaultval.. Hamilton és Vettel meg már évek óta ugyanott vannak tudják mire számíthatnak, szóval ez csak rizsa.. ?

    úgy látom nem akarod megérteni miről beszélek úgyh ezt nem is folytatom.

  18. F1890:
    Azt azert halkan hozzateszem h hamiltonnak nem fekszik az idei gep , es vettelnek sem. Ezeket figyelembe veve szerintem elegge vallalhatoan mennek.

    A tobvi az mar csak a media beallitasa h eppen kit huznak le es kit emelnek fel ?

    En ilyet nem merek mondani mert paran ugrananak hogy mosdatom az 5x-ost egy Bottas ellen…

    Majd meglatjuk. Nem ez az elso eset hogy csapattarshoz kepest Hamilton gyengebben kezd evet, illetve az hogy Bottas erosen kezdi az evet.

  19. Nando: Szerintem meg egyértelműen meg kellett húzni ezt, Arrivabene meg Kimi úgy ahogy van mehetett a levesebe egyik sem nyújtott összességében olyan teljesítményt, hogy támasza legyen Vettelnek

    Hála az égnek, a hipszter szemüveges bohóc meg a Todt-protezsált Löki tökéletes támaszai Fetülkének. 😀 😀 😀

  20. F1890: ezt hamilton lenyilatkozta. és vettel is elmondta h nem érzi az autót , nem tudja annyira kitolni a határokat, így nem kockáztat adott esetben.

    bocs, én inkább nekik hiszek, mint olyanoknak akik folyamatosan rossz fénybe akarnak x y pilótát beállítani.

    Az nem az autó hibája, hogy a pilóta nem tud alkalmazkodni hozzá, attól még látjuk hogy más tud azzal gyorsan menni és ilyen szintű pilótáknál ez már nem is lehet kifogás, látjuk hogy az évek óta kifinomult technikához szokva Ricsi hogyan csiszolódott össze futamról-futamra a Renaultval.. Hamilton és Vettel meg már évek óta ugyanott vannak tudják mire számíthatnak, szóval ez csak rizsa.. 🙂

  21. Nando: Ne haragudj, de ez nevetséges, hogy 4 futam után rögtön el van döntve egyesek részéről, hogy ki nem megfelelő vezető, nonszensz.
    Aki egy akkora technikai brigádot át tud szervezni és össze tud rántani mint a Ferrari, az a szememben nem szar vezető.
    Egyetlen egy dolgot lehet Binotto szemére vetni, hogy túlvállalták magukat !
    A taktikai döntések és hibák meg elsősorban a versenymérnökök sara, persze ők nincsenek akkor reflektorfényben, ezért könnyebb mindent Binottora kenni, érdekes hogy Binotto előtt is ugyanezek a hibák voltak, talán inkább arra fele kellene keresgélni.

    egy technikai szakemberekből álló társaságot teljesen más irányítani mint egy teljes vállalatot.
    ez pl informatika területén is megfigyelhető: aki jól tud programozni az kiválóan megérti magát a programozókkal és tudja is vezetni egy egy nagyobb projektet. de a vállalat vezetését már nem feltétlen bízza rá az ember, mert az már más féle erősségeket igényel.

    csak pár dolog amivel bővült a szerepe: minden szarért ő felel, a sajtóval neki kell kommunikállnia, és jóval nagyobb a felelőssége, nagyobb rajt a nyomás, közvetlenül ő kapja a nyakába a ferrari elnök savazását.

    ezek lehet h kis dolgoknak tűnnek, de baromi nagy ugrás szvsz.

    egy newey sem lenne szerintem jó csapatvezető, ezt tudja is magáról szvsz

  22. F1890: azt ne felejtsd el, h aki jó technikai szakember az nem feltétlen jó vezető!
    és fordítva is aki jó vezető az pl nem biztos h jó takarító lenne.

    tavaly 3 futamuk ment el arra h rájöjjenek a félrefejlesztésre, vajon binotto tényleg koncentrált akkor a kocsira 100%-ban, vagy azon fáradozott teljes odaadással, h neki a csapatfőnöki státusz kell? sztem mindenki eldöntheti a saját elméletét.

    az viszont elgondolkodtató h horner már több mint 10 éve van ott a rb-nál jobb és rosszabb évek után is. megvan az állandóság, nincs folyamatos bűnbak keresés.

    ami kifele látszik egyelőre az nem más minth binotto alkalmatlan erre a szerepre. én kedvelem őt, látszik h nagy koponya, de az introvertált személyiség valószínűleg ide kevés.

    Ne haragudj, de ez nevetséges, hogy 4 futam után rögtön el van döntve egyesek részéről, hogy ki nem megfelelő vezető, nonszensz.
    Aki egy akkora technikai brigádot át tud szervezni és össze tud rántani mint a Ferrari, az a szememben nem szar vezető.
    Egyetlen egy dolgot lehet Binotto szemére vetni, hogy túlvállalták magukat !
    A taktikai döntések és hibák meg elsősorban a versenymérnökök sara, persze ők nincsenek akkor reflektorfényben, ezért könnyebb mindent Binottora kenni, érdekes hogy Binotto előtt is ugyanezek a hibák voltak, talán inkább arra fele kellene keresgélni.

  23. Nando: Hagyjuk már ezt 2016 óta ezt hallgatom, ha valami nem úgy megy akkor már rögtön nem fekszik a gép a nagy bajnokoknak, mindig van valami. ?

    ezt hamilton lenyilatkozta. és vettel is elmondta h nem érzi az autót , nem tudja annyira kitolni a határokat, így nem kockáztat adott esetben.

    bocs, én inkább nekik hiszek, mint olyanoknak akik folyamatosan rossz fénybe akarnak x y pilótát beállítani.

  24. guide:
    Meg kellett volna Kimit tartaniuk még az idei évre, hiányoznak a visszajelzései az autó beállításánál. Leclercre meg ragad rá a ferraris feszültség.

    Ezt meg mégis miből gondolod, hogy bármivel hasznosabbak lennének Kimi visszajelzései, mint Vettelé vagy Leclercé?

  25. Sidious: A jóval kopottabb gumi az kb 10 kör volt, úgy hogy kb senkinek nem volt gondja a gumikopással a közepes gumin, az élen állók is az utolsó körökben futották meg a legjobb köreiket. Szóval valószínűleg ott egy agresszívebben védekező versenyző pl Hamilton, Verstappen, Alonso végig tudta volna vonatoztatni a Red Bullt. Alonso meg is csinálta tavaly Verstappennel miután random odakerült a Mclarennel az élmezőnybe. De ez még kisebbik gond, hogy ott elengedte a hollandot a nagyobb probléma Bahrein, ahol megint k*rva nagyot hibázott.

    hm, mintha tavaly az rémlik nekem h vettel kivédekezte hamiltont . tehát akkor maradjunk a tényeknél. vettel lassú volt már azokon a gumikon, és esélye nem volt a védekezésre.

  26. F1890:
    Azt azert halkan hozzateszem h hamiltonnak nem fekszik az idei gep , es vettelnek sem. Ezeket figyelembe veve szerintem elegge vallalhatoan mennek.

    A tobvi az mar csak a media beallitasa h eppen kit huznak le es kit emelnek fel ?

    Hagyjuk már ezt 2016 óta ezt hallgatom, ha valami nem úgy megy akkor már rögtön nem fekszik a gép a nagy bajnokoknak, mindig van valami. 🙂

  27. Nando: Botrány ? ki szerint ? Óriási lemaradás az eléggé relatív, eddig 4 verseny alapján 2x esélyesek lettek volna a győzelemre, ha minden megfelelően össze áll, mert meg volt hozzá a tempójuk. Miféle fenyegetőzés ? Az hogy valaki tények elé állítja a csapatot és végig járja a ranglétrát az nem fenyegetőzés. Binotto kiérdemelte a posztját az elmúlt évek teljesítménye alapján, ami a Ferrarinál véghez vitt motorikus és technikai innováció is alátámaszt élen az ő vezetésével !

    azt ne felejtsd el, h aki jó technikai szakember az nem feltétlen jó vezető!
    és fordítva is aki jó vezető az pl nem biztos h jó takarító lenne.

    tavaly 3 futamuk ment el arra h rájöjjenek a félrefejlesztésre, vajon binotto tényleg koncentrált akkor a kocsira 100%-ban, vagy azon fáradozott teljes odaadással, h neki a csapatfőnöki státusz kell? sztem mindenki eldöntheti a saját elméletét.

    az viszont elgondolkodtató h horner már több mint 10 éve van ott a rb-nál jobb és rosszabb évek után is. megvan az állandóság, nincs folyamatos bűnbak keresés.

    ami kifele látszik egyelőre az nem más minth binotto alkalmatlan erre a szerepre. én kedvelem őt, látszik h nagy koponya, de az introvertált személyiség valószínűleg ide kevés.

  28. F1890: nézd vissza ausztráliát. jóval kopottabb gumin volt egy top autó ellen, ráadásul levoltak csavarva a motorok ott ?

    A jóval kopottabb gumi az kb 10 kör volt, úgy hogy kb senkinek nem volt gondja a gumikopással a közepes gumin, az élen állók is az utolsó körökben futották meg a legjobb köreiket. Szóval valószínűleg ott egy agresszívebben védekező versenyző pl Hamilton, Verstappen, Alonso végig tudta volna vonatoztatni a Red Bullt. Alonso meg is csinálta tavaly Verstappennel miután random odakerült a Mclarennel az élmezőnybe. De ez még kisebbik gond, hogy ott elengedte a hollandot a nagyobb probléma Bahrein, ahol megint k*rva nagyot hibázott.

  29. guide:
    Meg kellett volna Kimit tartaniuk még az idei évre, hiányoznak a visszajelzései az autó beállításánál. Leclercre meg ragad rá a ferraris feszültség.

    Neeee, soha többet. Ezek a pofonok kellenek a Ferrarinak, hidd el. Vettel és Lec kár ebben a történetbe. Az ilyen Elkan meg társai, szappanoperák. A Merci vérprofi.

  30. andrea1: Sorozatos to botrányok, óriási lemaradás, tavalyi fenyegetőzés. Az ő profiljába ez nem fér bele.

    Botrány ? ki szerint ? Óriási lemaradás az eléggé relatív, eddig 4 verseny alapján 2x esélyesek lettek volna a győzelemre, ha minden megfelelően össze áll, mert meg volt hozzá a tempójuk. Miféle fenyegetőzés ? Az hogy valaki tények elé állítja a csapatot és végig járja a ranglétrát az nem fenyegetőzés. Binotto kiérdemelte a posztját az elmúlt évek teljesítménye alapján, ami a Ferrarinál véghez vitt motorikus és technikai innováció is alátámaszt élen az ő vezetésével !

  31. F1890: akkor mi lenne ha erős hétvégéje lenne vettelnek?:) 5:0? :O
    én csak azt mondom h szerintem is van potenciál a monacoiban, de túl hamar került fel a ferrariba. 5 versenyhétvége alatt 3 nagyobb hibát is elkövetett már… erre az évre még maradhatott volna a kimi arrivabenő vettel felállás szvsz. na mindegy, ígyse úgyse lettek volna vb-k.

    Szerintem meg egyértelműen meg kellett húzni ezt, Arrivabene meg Kimi úgy ahogy van mehetett a levesebe egyik sem nyújtott összességében olyan teljesítményt, hogy támasza legyen Vettelnek még a hibái ellenére is és ezt láttuk többször is. Leclerc friss lendületet jelenthet, szerintem idő kérdése mikor áll össze a srác, kár lett volna még 1 évet elautókázni a középmezőnyben, kellenek neki ezek az úgymond csalódások, hogy beérjen az élmezőnyben is, kíváncsi vagyok, hogy holnap maxikával csinálnak-e egy kis Showt, mert másra sok esélyt nem látok.

  32. guide:
    Meg kellett volna Kimit tartaniuk még az idei évre, hiányoznak a visszajelzései az autó beállításánál. Leclercre meg ragad rá a ferraris feszültség.

    “Meg kellett volna Kimit tartaniuk még az idei évre, hiányoznak a visszajelzései az autó beállításánál.”

    Ezt megis milyen belso informaciora hagyatkozva allitod?

  33. deze75: A lényeg hogy fordítva ez nem lehet csak Lokkrere igaz hogy sok van még…..értem??

    Ezek simán tények, Leclerc tanuló fázisban van, ilyen fiatalon második idényében, benne sokkal több potenciál van és ezt már rengeteg szakértő észrevette, persze ehhez le kellene venni a Vetteles szemellenzőt. 🙂
    Vettelnek elment a motiváció is, tisztán látszik, hogy belefásult már ebbe, Leclerc éhes nagyon és csak idő kérdése nála mikor áll össze minden, persze ehhez kell a Ferrari is..

  34. bottas nagyon kemény, még a végén tényleg mutat valamit idén?
    A ferrari meg siralmas egyszerűen. ez az autó kuka, a szezon elején találgatták, hogy a ferka vagy a merci féle tervezési irány-e a megfelelő. szerintem ez most egyértelművé vált. Hamilton nevetséges fos körrel is lazán második? Wéber is hiába magyarázza, hogy hát még lehet bármi, nem fog itt történni semmi Merci VB tuti, a többi csak Bottason múlik. persze biztos lesz olyan hétvége amikor tök homály lesz a merci (hiszen minden évben van 1-2 olyan hétvége amikor verhetőek), de a ferka itt nem rúg labdába idén sem.

  35. Nando: Jah, 17-es és a 18-es Ferrari is “binobeno” szaktudásának volt köszönhető.. Bírom ezeket a gyerekes gúnyneveket, ovoda

    Ő volt a gyárban anno a vezetője pl a motorrészlegnek, majd utána a technikai vezető lett Allison után. Most meg már csapatfoni is. Sorozatos to botrányok, óriási lemaradás, tavalyi fenyegetőzés. Az ő profiljába ez nem fér bele.

  36. Sidious: Vettelnek a kvalival eddig sem volt baja, a tempója tavaly is megvolt szombaton meg igazából vasárnap is, csak csatázni nem tud hasonlóan erős autókkal, ez meg úgy tűnik idén se nagyon változott, mert egyszer kellett megküzdjön Hamiltonnal, akkor is megforgott és még hozzátehetjük akár Melbourne-t is, ahol 1-2 kör alatt elengedte Verstappent, pedig azon a pályán k*rva nehéz előzni. Elég csak azt megnézni, hogy Giovinazzi milyen vonatot csinált a nem létező gumijain és hány ember versenyét tette azzal tönkre. Szóval az annyira nem meglepő, hogy Vettel továbbra is jó abban, ami eddig is az erőssége volt. Ahhoz, hogy Hamiltonnal versenyezzen a hibáit kéne kijavítani/lecsökkenteni, mert így csak akkor fog nyerni a brit ellen, ha a Ferrari előáll valami űrhajóval és légüres térben mehet az élen, de erre meg most jól láthatóan nem képesek.

    Oh te nagy szakértő!?

  37. Nando: Eddig 1 erős hétvégéje sem volt idén Vettelnek. Jól mutat a 4-1 időmérőn kozmetikának jó, de van még hátra bőven és én összességében több potenciált látok Leclercben tempóban.

    akkor mi lenne ha erős hétvégéje lenne vettelnek?:) 5:0? :O
    én csak azt mondom h szerintem is van potenciál a monacoiban, de túl hamar került fel a ferrariba. 5 versenyhétvége alatt 3 nagyobb hibát is elkövetett már… erre az évre még maradhatott volna a kimi arrivabenő vettel felállás szvsz. na mindegy, ígyse úgyse lettek volna vb-k.

  38. Az a szomorú, hogy ha az időket nézzük, Vettel messzebb volt Bottastól, mint a 2 Haas Vetteltől. Másik liga ez a Merci…eddig bizakodtam én is, hátha sikerül valahogy előkaparni a bahreini teljesítményt, de ennek a szezonnak a Ferrari részéről valahol itt van a vége. 1-2 pályán jobbak lehetnek, de ennyi. Talán nem annyira rossz a helyzet, mint 2016-ban, de nem vagyunk messze tőle.

  39. Sidious: Vettelnek a kvalival eddig sem volt baja, a tempója tavaly is megvolt szombaton meg igazából vasárnap is, csak csatázni nem tud hasonlóan erős autókkal, ez meg úgy tűnik idén se nagyon változott, mert egyszer kellett megküzdjön Hamiltonnal, akkor is megforgott és még hozzátehetjük akár Melbourne-t is, ahol 1-2 kör alatt elengedte Verstappent, pedig azon a pályán k*rva nehéz előzni. Elég csak azt megnézni, hogy Giovinazzi milyen vonatot csinált a nem létező gumijain és hány ember versenyét tette azzal tönkre. Szóval az annyira nem meglepő, hogy Vettel továbbra is jó abban, ami eddig is az erőssége volt. Ahhoz, hogy Hamiltonnal versenyezzen a hibáit kéne kijavítani/lecsökkenteni, mert így csak akkor fog nyerni a brit ellen, ha a Ferrari előáll valami űrhajóval és légüres térben mehet az élen, de erre meg most jól láthatóan nem képesek.

    nézd vissza ausztráliát. jóval kopottabb gumin volt egy top autó ellen, ráadásul levoltak csavarva a motorok ott 🙂

  40. F1890: én egy új hamiltontól azért többet várnék mint 4:1 kvalin. és hiba ausztrál időmérőn/futamon, bakuban, majd most is ?

    vettelnek igen, gyenge hétvégéje volt bahreinben. de kvalin 4:1 idáig.

    Vettelnek a kvalival eddig sem volt baja, a tempója tavaly is megvolt szombaton meg igazából vasárnap is, csak csatázni nem tud hasonlóan erős autókkal, ez meg úgy tűnik idén se nagyon változott, mert egyszer kellett megküzdjön Hamiltonnal, akkor is megforgott és még hozzátehetjük akár Melbourne-t is, ahol 1-2 kör alatt elengedte Verstappent, pedig azon a pályán k*rva nehéz előzni. Elég csak azt megnézni, hogy Giovinazzi milyen vonatot csinált a nem létező gumijain és hány ember versenyét tette azzal tönkre. Szóval az annyira nem meglepő, hogy Vettel továbbra is jó abban, ami eddig is az erőssége volt. Ahhoz, hogy Hamiltonnal versenyezzen a hibáit kéne kijavítani/lecsökkenteni, mert így csak akkor fog nyerni a brit ellen, ha a Ferrari előáll valami űrhajóval és légüres térben mehet az élen, de erre meg most jól láthatóan nem képesek.

  41. Nando: Eddig 1 erős hétvégéje sem volt idén Vettelnek. Jól mutat a 4-1 időmérőn kozmetikának jó, de van még hátra bőven és én összességében több potenciált látok Leclercben tempóban.

    A lényeg hogy fordítva ez nem lehet csak Lokkrere igaz hogy sok van még…..értem??

  42. F1890: én egy új hamiltontól azért többet várnék mint 4:1 kvalin. és hiba ausztrál időmérőn/futamon, bakuban, majd most is ?

    vettelnek igen, gyenge hétvégéje volt bahreinben. de kvalin 4:1 idáig.

    Eddig 1 erős hétvégéje sem volt idén Vettelnek. Jól mutat a 4-1 időmérőn kozmetikának jó, de van még hátra bőven és én összességében több potenciált látok Leclercben tempóban.

  43. Nando: Kvalit a hajára kenheti, eddig reálisan a Ferraritól csak leclernek volt esélye győzelemre nyers tempóból, eközben Vettel legnagyobb momentuma Bahrein volt, ahol az ölébe hulló győzelmet sikeresen kiforogta Hami ellen.. ?

    Mert Leclercnek Bahreinon és a hypon kívül milyen nagy momentuma volt?

  44. Nando: Kvalit a hajára kenheti, eddig reálisan a Ferraritól csak leclernek volt esélye győzelemre nyers tempóból, eközben Vettel legnagyobb momentuma Bahrein volt, ahol az ölébe hulló győzelmet sikeresen kiforogta Hami ellen.. ?

    én egy új hamiltontól azért többet várnék mint 4:1 kvalin. és hiba ausztrál időmérőn/futamon, bakuban, majd most is 🙂

    vettelnek igen, gyenge hétvégéje volt bahreinben. de kvalin 4:1 idáig.

  45. F1890:
    bukott bajnok – ferrarisok kedvence 4:1 kvalin. ezt kimi is hozta volna szvsz

    Kvalit a hajára kenheti, eddig reálisan a Ferraritól csak leclernek volt esélye győzelemre nyers tempóból, eközben Vettel legnagyobb momentuma Bahrein volt, ahol az ölébe hulló győzelmet sikeresen kiforogta Hami ellen.. 😀

  46. F1890: sztem benne volt. a q1-ben kb fél secet dobott el az elfékezésével így volt vmi 1,2 tized hátránya

    Sztem egyáltalán nem volt benne a Haasok egyértelműen gyorsabbak voltak a Toro is valamivel és a Mclaren is, pl Sainz belehibázott amúgy bejött volna elé és nem csusszan be a 10. helyen.

  47. F1890:
    az alfa nekem csalódás. a teszteken jóval jobbnak tűntek.a futamokon is csak a zavarosban halásztak és kimi nemhibázom vezetése miatt szereztek eddig jó pár pontot

    Nekem is és nem hiszem hogy jönnek a fejlesztések… Nem nagyon olvastam egy csomagról se, 5 tized a q3tol, ez kevés, lelépte őket a többi csapat.. múltkor nem lett kész az első szárny, Bakuba. Vannak gondok sajnos. Gio meg talány.