Spanyol Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 11:00
2. szabadedzésPéntek 15:00
3. szabadedzésSzombat 12:00
IdőmérőSzombat 15:00
FutamVasárnap 15:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. trialboj:
    Fostos egy futam volt. De nem baj, segít lassan lejönni a sportról. 2004 óta követek minden versenyt, 6 éve még nem tudtam elképzelni hogy ne élőben nézzek 1 futamot, 3-4 éve találtam rá a sky-ra, 2 éve minden fel/levezetőjüket megnéztem/pótoltam, mert érdekes és új tartalom volt számomra, tavaly és idén meg már nem izgat a sky, se a verseny. Letöltöm és megnézem utólag, de cseppet sem zavar hogy nem élőben nézem, és esetleg valaki elkottyanthatja hogy mi volt.

    Szerintem a nagy 21 es változtatásokra szépen el is fogy majd az érdeklődésem, lelép minden vb pilóta, és nyugodt szívvel lehet abbahagyni. De akár idén is feladom, ha Bottas elvesződik, és Ham lelép a pontversenyben, utána számolva kb 6-8 órát vesz el egy hétvégémből, csak az hogy olvasgatom a cikkeket kommenteket, és nézem a felvezető műsorokat, ami jó buli lenne, ha nem ugyan azt látnánk 5 futam óta, és az ilyen pályákon mint ezt meg a köv monacoi, nincs is mire számítani.

    Adok neked egy tippet! Én már jó ideje nem is erőltetem az élőben nézést, csak ha nagyon megüresedett akkor a szabadidőm, és szépen megnézem az eredményt. Ha volt valami kavarodás, legalább nem alszom el a futam alatt, várva a csodát, így sokkal jobban oda tudok figyelni az egészre. Ha meg nem történt semmi, akkor szépen pár nap után megnézem, és közbe alszok egy jót rajta.

  2. Fostos egy futam volt. De nem baj, segít lassan lejönni a sportról. 2004 óta követek minden versenyt, 6 éve még nem tudtam elképzelni hogy ne élőben nézzek 1 futamot, 3-4 éve találtam rá a sky-ra, 2 éve minden fel/levezetőjüket megnéztem/pótoltam, mert érdekes és új tartalom volt számomra, tavaly és idén meg már nem izgat a sky, se a verseny. Letöltöm és megnézem utólag, de cseppet sem zavar hogy nem élőben nézem, és esetleg valaki elkottyanthatja hogy mi volt.

    Szerintem a nagy 21 es változtatásokra szépen el is fogy majd az érdeklődésem, lelép minden vb pilóta, és nyugodt szívvel lehet abbahagyni. De akár idén is feladom, ha Bottas elvesződik, és Ham lelép a pontversenyben, utána számolva kb 6-8 órát vesz el egy hétvégémből, csak az hogy olvasgatom a cikkeket kommenteket, és nézem a felvezető műsorokat, ami jó buli lenne, ha nem ugyan azt látnánk 5 futam óta, és az ilyen pályákon mint ezt meg a köv monacoi, nincs is mire számítani.

  3. Nem mondom, hogy izgalmas volt, VB szempontjabol persze frusztralo lehet Ferrariskent, vagy RB-skent, de az en szemszogembol (McLaren) “izgalmas” lett a vegjatek. Erobol nem lett volna esely nagyon a pontszerzesre, mert meg a Renault is megelozte Sainz-ot, bar a kozepes gumin meg epp forditva volt az eroviszony. Norris, ha mar igy eltolta a rajtot, segitett a vegen a csapatnak szerezni par pontot, ami most nagyon fontos volt. Azert mas lenne a szajize az elmezony drukkereinek is, ha pl vegyuk azt a 2 Haas a 2 merci es ujrainditas utan Max, vagy akar Vettel kerek kerek elleni csataban (ossze is ertek) megelozi legalabb Bottast a vegen. Mindjart izgalmas lett volna a verseny (legalabb egy kicsit) Sainz kihozta a maxot ebbol a versenybol, lehet segitett neki a hazai kozonseg is, eljeneztek szepen a Grojean csata utan. Remeltem, hogy a franciat kiszoritjak a pontzonabol, de ez nem jott ossze sajnos. Mindenesetre most van egy szusszanasnyi elony, ami igaz elveszhet egy nullazos futamon, de nagyon nem eshetnek hatra. Dolgozni kell tovabb kemenyen. Kar, hogy max 4 pontszerzo hely van 12 autonak, de pont ez az, ami izgalmassa is teheti. Masik szerencse, hogy az eddig kevesebb ponttal allok szereztek most pontot a McLaren-en kivul.
    Go McLaren.

  4. Lordring:
    Végtelenül szomorú, hogy mivé tette a korrupt FIA ezt a sportágat. Már a 2013-as gumitesztnél világosan lehetett látni, hogy a FIA nem felettese, hanem kiszolgálója a Mercedesnek. Hab a tortán az F1 történetének győztesként legellenszenvesebben viselkedő csapata és pilótája. És köszönet magamnak, amiért idén már csak az összefoglalókat nézem meg, vagy azt se.

    Hogyne. Az FIA mutatta az utat a Ferrarinak is hogy merre fejlesszek az idei gepet… Az FIA porgeti meg Vettelt neha neha a versenyen, alkamaz rossz taktikakat es csapat utasitasokat is a Ferrarinal. Ok babraltak Leclerc egyik hengerevel is Bahreinben a futam elott. Es akkor meg sorolhatnam…

  5. Végtelenül szomorú, hogy mivé tette a korrupt FIA ezt a sportágat. Már a 2013-as gumitesztnél világosan lehetett látni, hogy a FIA nem felettese, hanem kiszolgálója a Mercedesnek. Hab a tortán az F1 történetének győztesként legellenszenvesebben viselkedő csapata és pilótája. És köszönet magamnak, amiért idén már csak az összefoglalókat nézem meg, vagy azt se.

  6. Nem volt valami izgalmas futam igaz egy részét átszunyókálltam és csak a balesetre riadtam fel. Apró pozitívum hogy legalább a Mclaren szerzett pár pontot a többi kb a megszokott mederben folyt tovább azon kívül hogy Gro új nyomvonalat alakított ki magának a pályán. A Mercit nagyon nehéz lesz megfogni persze nem lehetetlen és nagyon valószínű hogy minden versenyt nem fognak megnyerni viszont a VB eldőlni látszik ha továbbra is így folytatják.

    Ja és a Merci menetelését csak én tudnám megszakítani a Fekete Mágiámmal ?. ??
    Ha akarnám ?☺?

  7. Stuttgart99: De te miről beszélsz? Amikor a Mercedes az elsők között szavazta meg az idei szabálymódosításokat? Ha a Merci alá akartak volna tenni, akkor biztos nem szavazzák meg, sőt minden eszközt bevetettek volna, hogy elkerüljék a módosítást.

    Ha ellenzik a modositasokat, akkor az lett volna a baj hogy nem akarjak a valtoztatasokat mert felnek hogy vege lesz a gyozelmi szeriajuknak. Szoval ha megszavazza, ha nem, mindenkepp ok a szemetek.

    Azt kell eszre venni hogy mennyire jol vegzik a dolgukat mar evek ota, mennyire profi az egesz csapat. Nem tokeletesek, de ne nagyon keves a hiba, es nem csak a pilotak reszerol. Ezert nem ok a hibasak, a tobbiek nem eleg jok. A Ferrari 2018-ra egyet lepett elore, 2019-re kettot hatra… ez megint nem a Mercedes sara…

  8. Amikor elkezdtem nézni a forma1-et,akkor egyik évben Hill lett a bajnok,majd Vili,aztán Hakkinen kétszer. Schumi 5 éve nagyon megviselte a türelmemet,de kitartottam.Alonso nyert kettőt,aztán végre Kiminek is összejött!!Majd Hamilton,Button következett.2010-ben végig nyitott volt a meccs,még ha 2011 és 2013 domináns volt is Vettel számára,viszont 2012 az egyik legváltozatosabb évként került be a sorozat nagykönyvébe.De ami most van,az teljesen eltávolít a kedvenc sportomtól.
    Oké,hogy a Mercedes rengeteg pénzt beletesz a projektbe.Nagyszerű mérnökeik,stratégáik,pilótáik vannak.Elismerésem nekik.Ami engem bosszant,hogy az f1-ben is az van,mint minden más területén az életnek.Egyre nagyobb konglomerátumok jönnek létre,ki tudja mekkora politikai hatalommal,befolyással,amikkel szemben a kicsiknek esélyük sincs labdába rúgni.Nem vagyok naiv,tudom,hogy a Ferrari és az RB hasonló óriás.De akkor legalább hármuk között dőlne el a bajnokság.Ehelyett mit látunk?Amikor 2017-ben és 2018-ban pár futamon a Ferrari egy picit gyorsabb volt,akkor azon nyomban telepakolták őket szenzorokkal,leszedték a visszapillantójukat,megváltoztatták a gumikat,hogy jobban passzoljon a Mercinek.Nem vagyok technikai szakember,gőzöm sincs mi szabályos,mi nem.Emlékszem viszont Wéber Gábor egy mondatára,hogy a V6-os bevezetésének első éveiben a merci kipufogók feketék voltak az olajégetéstől.De ha a ferka is égeti,akkor már szabálytalan!:)Valahogy nehéz elhinnem,hogy a Mercedesnél szentek dolgoznak és mindig minden szabályos.Vagy csak az a csaló autó,amiben Vettel ül,Hamiltoné állandóan patyolat tiszta?
    Úgyhogy én a magam részéről minden reményt feladtam.A Ferrari nagyon mellényúlt az idei autóval,de ha esetleg a leggyorsabb autót hozták volna össze,akkor az FIA tett volna róla,hogy a Mercedesnek mégiscsak legyen esélye.Én így érzem.Csak azt sajnálom,hogy Vettel és Kimi nem vonult vissza,így még érzelmileg némileg érintett vagyok.:))

  9. Paberto:
    2019-re belenyultak a szabalyokba, ezzel probalva megszakitani a Mercedes sikersorozatot. Ezzel azt ertek el hogy a Mercedes megint ellepett a mezonytol…

    De te miről beszélsz? Amikor a Mercedes az elsők között szavazta meg az idei szabálymódosításokat? Ha a Merci alá akartak volna tenni, akkor biztos nem szavazzák meg, sőt minden eszközt bevetettek volna, hogy elkerüljék a módosítást.

  10. Paberto:
    Azok akik emlegetnek lentebb, remelem elveztek a futamot es ugy egyaltalan az idei evet. Hulyeseguk es tudatlansaguk miatt pont ekkora alazast erdemelnek!

    Szerintem az a hülye és tudatlan,aki a téli tesztek alatt benyalta a Ferrari fölényt,na meg Hamilton szar dumáját!
    Alázást meg esetleg csak akkor kaphatnék,ha lenne valami kontaktom a pilótákkal! 🙂

  11. 2019-re belenyultak a szabalyokba, ezzel probalva megszakitani a Mercedes sikersorozatot. Ezzel azt ertek el hogy a Mercedes megint ellepett a mezonytol…
    2021-ben jonnek az igazan nagy valtoztatasok. De honnan veszitek hogy nem megint a Mercedes fog betalalni a legjobban, plane ha uj motor koncepcio is lesz?!

  12. Nando: Ugyan, qrva nagy általánosítás amit most itt előadsz, a probléma az, hogy minden helyzetben azt gondolod, hogy azaz álláspont amit képviselsz és leírsz az maradéktalanul megállja a helyét, mert úgy hiszed rajtad kívül szinte mindenki meg van vezetve a csúnya rossz sajtó által.

    Hat nem tehetek rola h keptelen jopar ember elvonatkoztatni bizonyos emberek utalatatol es a kedvenc tulvedesetol 😛

  13. F1890: Szerencsere engem nem igazan hoz lazba h adott esetben a kedvencek lelkivilagaba beletapossak. Foleg ha tulertekelik oket.

    De iden en pl sohasem olvastam olyat h emberek micket vagy pl leclercet hibaztatnak vmiert ?

    Ugyan, qrva nagy általánosítás amit most itt előadsz, a probléma az, hogy minden helyzetben azt gondolod, hogy azaz álláspont amit képviselsz és leírsz az maradéktalanul megállja a helyét, mert úgy hiszed rajtad kívül szinte mindenki meg van vezetve a csúnya rossz sajtó által.

  14. Nando:
    Micsoda magabiztossággal állítanak itt egyesek hülyeséget…. ? Vettelnek még Maxi ellen sem volt meg a tempója, de valószínű, hogy ha a mercik előtt fordul akik körönként legalább 4-5 tizeddel gyorsabbak voltak majd maga mögött tartja őket, ráadásul pont a kritikus utolsó szektor után az egyenesben ahol kemény gumikon még Leclerc is jobban ment át nála.
    A legnagyobb vicc, hogy úgy van lenézve itt Leclerc, hogy az első éves Ferrari évében reálisan neki volt 2x polera esélye és 2x győzelemre is, ehhez képest a 4x-es-től annyi tellett ki, hogy amikor Hamilton előtt kellett volna maradni a lehetséges ölébe hulló győzelemért a legamatőrebb módon megforgatta magát, most meg az a kifogás a zseniális manőverére, hogy meg kellett próbálni, hogy majd ő külső íven elfordul a 2 Merci mellett ahol még 2 autónak sincs sokszor sok esélye, majd 3-nak biztos lesz, adott egy szép sanszot Haminak, mert Bottas középen meg volt lőve, majd a saját csapattársára koncentrálva dobott egy dobogót egy kockásra fékezett jobb elsővel és Maxinak elég lett volna integetni annyira könnyedén gyorsíthatott rá pozícióra.. ?
    Nem ártana egy kis önkritikát gyakorolni, ahelyett, hogy leclercet próbáljátok lehúzni ilyen, Williams, Rönó, Gasly meg kitudja még milyen szintű megítélésre..

    Ezt már egyszer leírtam,hogy Vettel legalább megpróbálkozik valamivel!Idén már nincs más lehetősége!Vagy autózgasson,hátha kiesik valamelyik Merci?Mondjuk lehet kifizetődőbb lenne,Alonsonak is bejött sokszor! 🙂

  15. Nando: De te szerencsére “mindig” megmondod a “frankót”, ezért a csúnya rossz sajtó minket tudatlanokat nem tud úgy megvezetni. ?

    Szerencsere engem nem igazan hoz lazba h adott esetben a kedvencek lelkivilagaba beletapossak. Foleg ha tulertekelik oket.

    De iden en pl sohasem olvastam olyat h emberek micket vagy pl leclercet hibaztatnak vmiert 🙂

  16. Nando:
    Micsoda magabiztossággal állítanak itt egyesek hülyeséget…. ? Vettelnek még Maxi ellen sem volt meg a tempója, de valószínű, hogy ha a mercik előtt fordul akik körönként legalább 4-5 tizeddel gyorsabbak voltak majd maga mögött tartja őket, ráadásul pont a kritikus utolsó szektor után az egyenesben ahol kemény gumikon még Leclerc is jobban ment át nála.
    A legnagyobb vicc, hogy úgy van lenézve itt Leclerc, hogy az első éves Ferrari évében reálisan neki volt 2x polera esélye és 2x győzelemre is, ehhez képest a 4x-es-től annyi tellett ki, hogy amikor Hamilton előtt kellett volna maradni a lehetséges ölébe hulló győzelemért a legamatőrebb módon megforgatta magát, most meg az a kifogás a zseniális manőverére, hogy meg kellett próbálni, hogy majd ő külső íven elfordul a 2 Merci mellett ahol még 2 autónak sincs sokszor sok esélye, majd 3-nak biztos lesz, adott egy szép sanszot Haminak, mert Bottas középen meg volt lőve, majd a saját csapattársára koncentrálva dobott egy dobogót egy kockásra fékezett jobb elsővel és Maxinak elég lett volna integetni annyira könnyedén gyorsíthatott rá pozícióra.. ?
    Nem ártana egy kis önkritikát gyakorolni, ahelyett, hogy leclercet próbáljátok lehúzni ilyen, Williams, Rönó, Gasly meg kitudja még milyen szintű megítélésre..

    Jól látod.
    Én úgy gondolom Leclerc a pilótakénti fejlődéséhez a Ferrari eddigi ténykedése nem igazán járult hozzá. Pedig nagyon dédelgetni kellene, mert Leclerc egy jó pilóta, akire nagy szüksége lenne a Ferrrainak, hacsak nem Hamiltont akarja elcsábítani a Mercedestől valami csilliárd összeggel.

  17. roberto23: Ezt a kifakadásod most nem nagyon értem. Én nem olvastam itt senkitől, hogy lenézné Leclerc teljesítményét, vagy hogy rosszul menne. Pusztán próbáljuk helyén kezelni. Jól megy, megvan a tempója, de benne van még a hiba. Nem tudom miért ekkora baj leírni ezt. Eddig Bahrain-t leszámítva nem volt hibamentes hétvégéje ha jól emlékszem. De 2. éve az F1-ben, benne van. Ettől függetlenül pár évet nyugodtan lehúzhatott volna az Alfában szvsz. Semmivel sem lenne elmaradva akkor sem. De persze 5 futam ment eddig le, és tavaly is sok hibával kezdte az évet, úgyhogy meglátjuk hogy alakul a szezon további része.

    Csak a szokasos. Vannak akiket nem lehet bantani mert a sajto kedvencei : ricsi alonso loki gyerek mick klasszikus pelda erre 🙂

  18. Nando:
    Micsoda magabiztossággal állítanak itt egyesek hülyeséget…. ? Vettelnek még Maxi ellen sem volt meg a tempója, de valószínű, hogy ha a mercik előtt fordul akik körönként legalább 4-5 tizeddel gyorsabbak voltak majd maga mögött tartja őket, ráadásul pont a kritikus utolsó szektor után az egyenesben ahol kemény gumikon még Leclerc is jobban ment át nála.
    A legnagyobb vicc, hogy úgy van lenézve itt Leclerc, hogy az első éves Ferrari évében reálisan neki volt 2x polera esélye és 2x győzelemre is, ehhez képest a 4x-es-től annyi tellett ki, hogy amikor Hamilton előtt kellett volna maradni a lehetséges ölébe hulló győzelemért a legamatőrebb módon megforgatta magát, most meg az a kifogás a zseniális manőverére, hogy meg kellett próbálni, hogy majd ő külső íven elfordul a 2 Merci mellett ahol még 2 autónak sincs sokszor sok esélye, majd 3-nak biztos lesz, adott egy szép sanszot Haminak, mert Bottas középen meg volt lőve, majd a saját csapattársára koncentrálva dobott egy dobogót egy kockásra fékezett jobb elsővel és Maxinak elég lett volna integetni annyira könnyedén gyorsíthatott rá pozícióra.. ?
    Nem ártana egy kis önkritikát gyakorolni, ahelyett, hogy leclercet próbáljátok lehúzni ilyen, Williams, Rönó, Gasly meg kitudja még milyen szintű megítélésre..

    Nem sokszor értek veled egyet, de +2! 😀

  19. roberto23: Azért aközött, hogy valaki nem keménykedik, és hogy valaki frissebb gumikon 10 kör alatt kap 6 mp-et remélem azért érzed a különbséget. Amúgy ez a futam végén minek keménykedjen a kedvenc érvem, pláne egy Verstappen fantól. Ne aggódj, ha meglett volna a tempó, ott marad Vettel közelében, akkor is, ha előzni nem tud. Ugyanis ezzel is mutatná magának meg a csapatnak is, hogy megvan a tempó, csak ezen a roncs pályán nem lehet előzni. Ehelyett majdnem Gasly is elkapta az újraindításnál.
    A Riccis részre meg ha nem haragszol nem reagálok. Mert egyrészt nem róla van szó, másrészt nem fogok belemenni egy mi lett volna ha vitába. Arról nem is beszélve, hogy Ric nem a frusztráltsága miatt hibázik, hanem mert nem érzi a kocsit, és még nem szokott hozzá, hogy a RB helyett egy roncs van alatta. Azért egy Renaultba és egy Ferrariba átülni nem éppen ugyan az.
    Szerk: hoppá, mégis reagáltam. ?

    Igen csak Leclerc nem Verstappen. Szóval ilyen szempontból felesleges őket hasonlítani meg azzal érvelni, hogy én kinek szurkolok, amikor két teljesen különböző karakterről beszélünk. Verstappen a csapatutasításokat is lesz*rta volna az összes futamon és megelőzte/kivédekezte volna Vettelt. Láttuk már tőle korábban rögtön az első szezonjában a Toro Rossoval (szingapúr) vagy a 3. Red Bullos versenyén 2016-ban (kanada) hogy őt így nem lehet besöpörni a szőnyeg alá, mert ő az első perctől kezdve maga miatt van itt. Szóval ja Verstappen valószínűleg ott maradt volna Vettellel még ha nem is tudja megelőzni, Leclerc meg ilyen helyzetekben könnyebben elfogadja, hogy ez ennyi volt.

    Az meg önámítás, hogy Ricsi nem frusztrált. Látszik rajta az interjúknál meg ahhoz nem kell egy atomfizikusnak lenni, hogy rájöjjön az ember, hogy egy ilyen fostalicskával nem fogja tudni megcsinálni azokat a manővereket, amiket a Red Bullal csinált az elmúlt években. Arra meg ott volt a teljes téli időszak, hogy felismerje, hogy ez egy fostalicska. Simán ő is túltolja ezt, ahogy a Ferrari versenyzői is, mert érthető módon nem elégedett a csapat teljesítményével. Gondolom arra legalább számított, hogy a konstruktőri 4. helyet simán fogják hozni és azért nem kell majd túlzottan megizzadnia, hogy a 7. helyet megszerezze, de az a helyzet, hogy a Renault idén nem, hogy előre nem lépett, de jóval gyengébbek, mint tavaly voltak, tempóban is meg megbízhatóságban is.

  20. roberto23: Ezt a kifakadásod most nem nagyon értem. Én nem olvastam itt senkitől, hogy lenézné Leclerc teljesítményét, vagy hogy rosszul menne. Pusztán próbáljuk helyén kezelni. Jól megy, megvan a tempója, de benne van még a hiba. Nem tudom miért ekkora baj leírni ezt. Eddig Bahrain-t leszámítva nem volt hibamentes hétvégéje ha jól emlékszem. De 2. éve az F1-ben, benne van. Ettől függetlenül pár évet nyugodtan lehúzhatott volna az Alfában szvsz. Semmivel sem lenne elmaradva akkor sem. De persze 5 futam ment eddig le, és tavaly is sok hibával kezdte az évet, úgyhogy meglátjuk hogy alakul a szezon további része.

    Semmi kifakadás nincs ebben leírtam arról amit egyesek gondolnak mi a véleményem, ügyesen játszik a jelzőkkel pl f1890, de nagyon átlátszó az egész, én is látom, hogy a Leclerc még nem tökéletes, de hogy állandóan ezt kellene hangoztatni vele kapcsolatban mikor azért látjuk, hogy a Ferraritól egyedüliként ő mutatott extrát még a hibái ellenére is, ezért nálam ez inkább tűnik kompenzálásnak és pótcselekvésnek, mert kb minden hétvége után le kell írni, hát ez mekkora csalódás, közben pedig ha megnézzük a tempóját egyáltalán nem az.

  21. Nando:
    Micsoda magabiztossággal állítanak itt egyesek hülyeséget…. ? Vettelnek még Maxi ellen sem volt meg a tempója, de valószínű, hogy ha a mercik előtt fordul akik körönként legalább 4-5 tizeddel gyorsabbak voltak majd maga mögött tartja őket, ráadásul pont a kritikus utolsó szektor után az egyenesben ahol kemény gumikon még Leclerc is jobban ment át nála.
    A legnagyobb vicc, hogy úgy van lenézve itt Leclerc, hogy az első éves Ferrari évében reálisan neki volt 2x polera esélye és 2x győzelemre is, ehhez képest a 4x-es-től annyi tellett ki, hogy amikor Hamilton előtt kellett volna maradni a lehetséges ölébe hulló győzelemért a legamatőrebb módon megforgatta magát, most meg az a kifogás a zseniális manőverére, hogy meg kellett próbálni, hogy majd ő külső íven elfordul a 2 Merci mellett ahol még 2 autónak sincs sokszor sok esélye, majd 3-nak biztos lesz, adott egy szép sanszot Haminak, mert Bottas középen meg volt lőve, majd a saját csapattársára koncentrálva dobott egy dobogót egy kockásra fékezett jobb elsővel és Maxinak elég lett volna integetni annyira könnyedén gyorsíthatott rá pozícióra.. ?
    Nem ártana egy kis önkritikát gyakorolni, ahelyett, hogy leclercet próbáljátok lehúzni ilyen, Williams, Rönó, Gasly meg kitudja még milyen szintű megítélésre..

    Ezt a kifakadásod most nem nagyon értem. Én nem olvastam itt senkitől, hogy lenézné Leclerc teljesítményét, vagy hogy rosszul menne. Pusztán próbáljuk helyén kezelni. Jól megy, megvan a tempója, de benne van még a hiba. Nem tudom miért ekkora baj leírni ezt. Eddig Bahrain-t leszámítva nem volt hibamentes hétvégéje ha jól emlékszem. De 2. éve az F1-ben, benne van. Ettől függetlenül pár évet nyugodtan lehúzhatott volna az Alfában szvsz. Semmivel sem lenne elmaradva akkor sem. De persze 5 futam ment eddig le, és tavaly is sok hibával kezdte az évet, úgyhogy meglátjuk hogy alakul a szezon további része.

  22. Micsoda magabiztossággal állítanak itt egyesek hülyeséget…. 😀 Vettelnek még Maxi ellen sem volt meg a tempója, de valószínű, hogy ha a mercik előtt fordul akik körönként legalább 4-5 tizeddel gyorsabbak voltak majd maga mögött tartja őket, ráadásul pont a kritikus utolsó szektor után az egyenesben ahol kemény gumikon még Leclerc is jobban ment át nála.
    A legnagyobb vicc, hogy úgy van lenézve itt Leclerc, hogy az első éves Ferrari évében reálisan neki volt 2x polera esélye és 2x győzelemre is, ehhez képest a 4x-es-től annyi tellett ki, hogy amikor Hamilton előtt kellett volna maradni a lehetséges ölébe hulló győzelemért a legamatőrebb módon megforgatta magát, most meg az a kifogás a zseniális manőverére, hogy meg kellett próbálni, hogy majd ő külső íven elfordul a 2 Merci mellett ahol még 2 autónak sincs sokszor sok esélye, majd 3-nak biztos lesz, adott egy szép sanszot Haminak, mert Bottas középen meg volt lőve, majd a saját csapattársára koncentrálva dobott egy dobogót egy kockásra fékezett jobb elsővel és Maxinak elég lett volna integetni annyira könnyedén gyorsíthatott rá pozícióra.. 😀
    Nem ártana egy kis önkritikát gyakorolni, ahelyett, hogy leclercet próbáljátok lehúzni ilyen, Williams, Rönó, Gasly meg kitudja még milyen szintű megítélésre..

  23. F1890:
    még annyit a futamhoz ,hogy kasztnicsere ide vagy oda, kubica megint szarrá lett verve. kiv leszek h jövőre latifit felhozza e a wilmos a helyére

    Én azt sem tartom kizártnak, hogy idény közben kiteszik Kubicat. Én bírom a lengyelt, de nem való már az F1-be. Szép történet, hogy visszatért, de ennyi volt benne.

  24. Sidious: A futam végén minek keménykedjen már Leclerc azonos gumikon egy ugyanolyan autó ellen ezen a pályán? Semmi esélye nem lett volna. Az elején kitudta használni, hogy Vettel elfékezte a gumijait és úgy tűnt, hogy neki még lehet minimális sansza a dobogóra, aztán az SC teljesen elb*szta a taktikáját, mert így neki is muszáj volt jönni egy második cserére. Szóval ma simán szerencsétlen volt. Egyébként meg látszik, hogy mindketten túlvezetik az autót, mert a Mercedesszel akarnának csatázni, csak jelenleg ez a kocsi alkalmatlan erre. Ebből adódik Vettel elfékezése is meg az utána lévő tempóhiánya az első etapban, mert tudta, hogy a rajt az egyetlen esélye, így mindent arra tett fel. Ricsi amúgy ugyanezt csinálja a Rönónál, csak ő a 10. helyért. Ő hányat hibázott már idén? Melbourneben letörte az első szárnyát a füvön aztán majdnem telibe talált több autót az 1. kanyarban, Bahreinben az 1. körben kib*szta Norrist a pályáról, aztán meg nekiment a futam végén a csapattársának, Bakuban meg elfékezte magát, ami miatt Kvyat sem tudott befordulni a kanyarba aztán még neki is tolatott az orosznak és 5 futam alatt sikerült 1x pontot szereznie. Eddig azt sem mondanám egy sikertörténetnek és, ha ezt így reagálja le, akkor valószínűleg a Ferrarinál is ugyanúgy balf*szkodna most, mint Vettel és Leclerc, mert őt is idegesítené, hogy hiába ült át másik top csapatba még mindig nem versenyezhet a Mercedesszel.

    Azért aközött, hogy valaki nem keménykedik, és hogy valaki frissebb gumikon 10 kör alatt kap 6 mp-et remélem azért érzed a különbséget. Amúgy ez a futam végén minek keménykedjen a kedvenc érvem, pláne egy Verstappen fantól. Ne aggódj, ha meglett volna a tempó, ott marad Vettel közelében, akkor is, ha előzni nem tud. Ugyanis ezzel is mutatná magának meg a csapatnak is, hogy megvan a tempó, csak ezen a roncs pályán nem lehet előzni. Ehelyett majdnem Gasly is elkapta az újraindításnál.
    A Riccis részre meg ha nem haragszol nem reagálok. Mert egyrészt nem róla van szó, másrészt nem fogok belemenni egy mi lett volna ha vitába. Arról nem is beszélve, hogy Ric nem a frusztráltsága miatt hibázik, hanem mert nem érzi a kocsit, és még nem szokott hozzá, hogy a RB helyett egy roncs van alatta. Azért egy Renaultba és egy Ferrariba átülni nem éppen ugyan az.
    Szerk: hoppá, mégis reagáltam. 😀

  25. F1890: melyik részét? h túl sok lóvét költöttek pilótákra és nem maradt pénz a fejlesztésekre?:)

    A Renault-nál sajnos fordítva gondolkodtak. Először a csapatba kellett volna több pénzt önteni, majd azt követően kellett volna pilóta után nézni. Ha van jó gárda és jó autó, akkor tolonganak a pilóták.

  26. velorex: Az csak urbán legenda a Mercedesnél nem ez volt.
    Tudom a Ferrarinál Brawn-Schumacher érában amikor orrba- szájba ment a teszt rengeteg jó információt szolgáltatott Schumacher az autó viselkedéséről.

    U.i.: A Renault is tanulmányozhatná a Mercedes felemelkedésének történetét. Legfőléppen a pénzügyi részét!

    melyik részét? h túl sok lóvét költöttek pilótákra és nem maradt pénz a fejlesztésekre?:)

  27. F1890: fura én azt olvasgattam itt h schumacher érdeme a 14-es kocsi és az azutáni hegemónia

    Az csak urbán legenda a Mercedesnél nem ez volt.
    Tudom a Ferrarinál Brawn-Schumacher érában amikor orrba- szájba ment a teszt rengeteg jó információt szolgáltatott Schumacher az autó viselkedéséről.

    U.i.: A Renault is tanulmányozhatná a Mercedes felemelkedésének történetét. Legfőléppen a pénzügyi részét!

  28. Lewanda_17: Hát úgy jön ide, hogy épp vele hasonlítottuk össze. ? ? Azért már kezdesz dacosan elmenni egy elég túlzó irányba ezzel a nem tudom ki a legnagyobb csalódás dologgal… ? Egy mondatban nem lehetne emlegetni Gasly-t és Leclerc-t.

    én magamról beszélek h számomra csalódás, mert azt hittem h nem fog hibázgatni, jól bírja a nyomást. gasly számomra nem akkora csalódás, mert mindvégig tudtam h verstappen könnyedén verni fogja 😀

  29. F1890: nem tudom h jön ide vettel. ha löklerkről van szó. az h vettel már kiégőben van ez egy dolog. de egyelőre úgy tűnik h a löki gyereknek nagyobb volt a füstje mint a lángja. nekem egyelőre nagy csalódás a gyerek.

    nem is tudom mi az év csalódása: rönó,wilmos,gasly vagy leclerc.

    Szerintem Leclerc messze nem akkora csalódás, mint ahogy azt itt beállítod. Legalábbis az én szememben, mert én nagyjából ugyanezt vártam tőle. Szerintem senki nem várhatta okkal, hogy majd 1. Ferraris évében feltörli a padlót Vettellel. Futamon nagyjából tartja vele a szintet, időmérőn viszont le van maradva, ez egyértelmű, de Verstappen is ugyanígy volt Ricciardoval szemben a kezdetekkor. Kimivel talán abban lehetett volna előrébb a Ferrari, hogy jobban ért az autóhoz, meg a beállításokhoz, és ez csapatszinten érvényesülhetett volna.

  30. F1890: nem tudom h jön ide vettel. ha löklerkről van szó. az h vettel már kiégőben van ez egy dolog. de egyelőre úgy tűnik h a löki gyereknek nagyobb volt a füstje mint a lángja. nekem egyelőre nagy csalódás a gyerek.

    nem is tudom mi az év csalódása: rönó,wilmos,gasly vagy leclerc.

    Hát úgy jön ide, hogy épp vele hasonlítottuk össze. 😛 😀 Azért már kezdesz dacosan elmenni egy elég túlzó irányba ezzel a nem tudom ki a legnagyobb csalódás dologgal… 😀 Egy mondatban nem lehetne emlegetni Gasly-t és Leclerc-t.

  31. F1890: nem tudom h jön ide vettel. ha löklerkről van szó. az h vettel már kiégőben van ez egy dolog. de egyelőre úgy tűnik h a löki gyereknek nagyobb volt a füstje mint a lángja. nekem egyelőre nagy csalódás a gyerek.

    nem is tudom mi az év csalódása: rönó,wilmos,gasly vagy leclerc.

    A rönónál azon dilemmázom hol tervezték megszerezni azt az áhított dobogót, ha a 7. hely se megy.

  32. F1890: egálban? miben van vele egálban? mert vettel ma a győzelemért ment első kanyarig. nem jött össze így bukott egy dobogót, ha bejön akkor meg lehet megvan a győzelem mert itt nem lehet előzni. szóval a kopottabb gumin volt gyorsabb löki gyerek, utána meg totál esélye nem volt.

    2. éve, úgyh a hibáit nem menti fel az h nem nyert még semmit. hamilton sem nyert 07-ben ettől még hibázott 2-szer is ami címébe került.

    h ki mondja h új hamilton? a sajtó ferrari szurkolók ?

    maradt volna még egy évet az alfánál inkább. nekem egyelőre csalódás a monacoi, azt vártam h jól fogja bírni a nyomást, erre meg nem mondható el ez róla.
    de a leggyengébb idén az gasly, páros lábbal rúgnám ki azonnal

    Hát, szerintem mind2 Merci átlépte volna Vettelt, akár pályán is. DRS-sel nem jött volna ki a Ferrari motorfölénye, a 3. szektorban meg annyival jobb a Merci, hogy a Vetteltől jövő légáramlatokkal együtt is ott lettek volna a nyomában. Szerintem…aztán ki tudja.

    Leclerc-hez annyit, hogy inkább egy ilyen szezonban szokja meg a Ferrarit és az ezzel áradó nyomást, mint egy olyan évben, amikor a vb címért is mehetnének. A Mercihez nagyjából közük sincs, a Red Bullt pedig lelépik Gasly miatt.

    És akkor áttérve Gaslyra, tényleg nagyon gyenge, de nem tudom kit tennék a helyére. Házon belül maradva, Kvyat hiába gyors, de még mindig veszélyes magára és másokra nézve is, Albonnal pedig szerintem nagyjából ugyanott lennének, mint Gaslyval.

  33. Lewanda_17: Írod ezt úgy, hogy Vettel *** szarul bírja a nyomást, most visszakereshetném hányszor hibázott tavaly, és most is, vagy hogy rendszeresen nem tud forgalomban autózni hiba nélkül.
    A Merci más liga volt, ha Vettel el is fordul elsőnek, maximum kerékcseréig tartja meg azt, esélye nem volt a Ferrarinak ma.
    Szerintem zavar Leclerc jelenléte, és az is h le tudja győzni Vettelt. ?

    nem tudom h jön ide vettel. ha löklerkről van szó. az h vettel már kiégőben van ez egy dolog. de egyelőre úgy tűnik h a löki gyereknek nagyobb volt a füstje mint a lángja. nekem egyelőre nagy csalódás a gyerek.

    nem is tudom mi az év csalódása: rönó,wilmos,gasly vagy leclerc.

  34. F1890: egálban? miben van vele egálban? mert vettel ma a győzelemért ment első kanyarig. nem jött össze így bukott egy dobogót, ha bejön akkor meg lehet megvan a győzelem mert itt nem lehet előzni. szóval a kopottabb gumin volt gyorsabb löki gyerek, utána meg totál esélye nem volt.

    2. éve, úgyh a hibáit nem menti fel az h nem nyert még semmit. hamilton sem nyert 07-ben ettől még hibázott 2-szer is ami címébe került.

    h ki mondja h új hamilton? a sajtó ferrari szurkolók ?

    maradt volna még egy évet az alfánál inkább. nekem egyelőre csalódás a monacoi, azt vártam h jól fogja bírni a nyomást, erre meg nem mondható el ez róla.
    de a leggyengébb idén az gasly, páros lábbal rúgnám ki azonnal

    Írod ezt úgy, hogy Vettel *** szarul bírja a nyomást, most visszakereshetném hányszor hibázott tavaly, és most is, vagy hogy rendszeresen nem tud forgalomban autózni hiba nélkül.
    A Merci más liga volt, ha Vettel el is fordul elsőnek, maximum kerékcseréig tartja meg azt, esélye nem volt a Ferrarinak ma.
    Szerintem zavar Leclerc jelenléte, és az is h le tudja győzni Vettelt. 🙂

  35. DUdi: Nem erre gondoltam. Hanem arra, hogy a Libertynek Brawn az erembere a technikai dolgokhoz. És idénre változtattak az aerón, ami nem jött be.

    A Mercedesnek igen! A Ferrari keresgéli az utat, de szerintem náluk az a gond, hogy nem olyan stabil a gárda A-Z-ig, mint a Mercedesnél vagy a Red Bullnál. Igaz a Red Bull most a Hondára váltást sínyli,ami a kasztni gyengeségében nyilvánul meg.

  36. Lewanda_17: Ki mondta, hogy Ő az új Hamilton? ? És hol írtam azt, hogy gyorsabb? Azt írtam, fel tudja venni vele a versenyt, és ezzel egyáltalán nem állítok valótlant, mert így van. Vettel hibái? Az nem baj? ? Nagyon fiatal még, nagyon sikerre éhes, lehet a sajtó nem ekézi minden hibáját úgy, mint Vettelnek, de azért az utóbbi egy négyszeres bajnok, akitől azért elvárható, hogy jól teljesítsen, de Leclerc teljesen egálban van vele. Nem egy új Lewis, de az nem is lesz még egy, Verstappen se pedig őt tehetségesebbnek tartom Charlonál.

    egálban? miben van vele egálban? mert vettel ma a győzelemért ment első kanyarig. nem jött össze így bukott egy dobogót, ha bejön akkor meg lehet megvan a győzelem mert itt nem lehet előzni. szóval a kopottabb gumin volt gyorsabb löki gyerek, utána meg totál esélye nem volt.

    2. éve, úgyh a hibáit nem menti fel az h nem nyert még semmit. hamilton sem nyert 07-ben ettől még hibázott 2-szer is ami címébe került.

    h ki mondja h új hamilton? a sajtó ferrari szurkolók 😛

    maradt volna még egy évet az alfánál inkább. nekem egyelőre csalódás a monacoi, azt vártam h jól fogja bírni a nyomást, erre meg nem mondható el ez róla.
    de a leggyengébb idén az gasly, páros lábbal rúgnám ki azonnal

  37. roberto23:
    Merci elképesztő, Ferrari kritikán aluli. És én egyelőre Leclerc-tol sem esek hanyatt. Megint baromira lemaradt a futam végén, esélye sem volt Vettelt támadni. Eddig tempóban összesen egyszer volt jobb, és nincs hétvége hiba nélkül nála. Korai volt ez a Ferrari. Ha már le akarták cserélni Raikkonent (tudom kicsit hazabeszelek) Riccivel jobban jártak volna. Bár a merci ellen tökmindegy végülis ki ül a ferrarikban.
    Renault meg szánalmas. Nem elég, hogy az autó egy kalap szar, rendszeres elbasszak Ric taktikáját is.
    Komolyan nem tudom mi a tokomert ülök le nézni egy szart kéthetente…

    Én is Ricsit toltam volna be a Ferrarihoz, de valamiért vagy valakiért Leclercet kellett, izgalmasabb páros lehetett volna Vettellel. Látszik ez a Ferrari még nagy falat neki, gyors, tehetséges de még sokat kell fejlődnie és még nagyon ki bágyú, de lehet ő alapjáraton ilyen kis jólnevelt kisfiú.

  38. DUdi:
    Az a kellemetlen érzésem van, hogy gyakorlatilag a VB véget ért. Nem nagyon érzem senkiben, hogy a Mercitől való lemaradását behozza. Két kérdés van talán, hogy kié lesz az egyéni BV és rámegy-e a Merci arra, hogy megnyerje az összes versenyt. Az előzőre is nemsokára választ kapunk (Lewis), többek között azért mert Valtterinek kel a 2-es ülés és ezért azt teszi majd amit mondanak neki. A második nagyobb kérdőjeles, mert talán lesz aMercinek is gyengébb hétvégéje amikor talán lepattan valami egy másik csapatnak.
    Amúgy nem semmi, hogy mennyire olajozottan működik a Merci. Semmi nem ingatja meg őket.
    Brown bácsinak meg a terve nem jött be, lehet újratervezni mindent. Szar ügy ez is.

    Ha nem csal az emlékezetem Brawn rakta le a visszatérő Mercedes alapjait, ami sz@rrá veri az egész mezőnyt idestova már, ha az ideit is bele számítva 6. éve.

  39. F1890: Kvalin 4:1 egyedul bahreinben volt gyorsabb,meg most az elso etapban. A 3. etapban joval frissebb gumikon lemaradt 4 secre. Egy uj hamiltontol ez keves. Es emellett meg volt 3 ordas nagy hibaja is.

    Csak o belole akkora martirt csinalt mindenki bahrein utan h ra se szall a sajto

    Ki mondta, hogy Ő az új Hamilton? 😀 És hol írtam azt, hogy gyorsabb? Azt írtam, fel tudja venni vele a versenyt, és ezzel egyáltalán nem állítok valótlant, mert így van. Vettel hibái? Az nem baj? 😀 Nagyon fiatal még, nagyon sikerre éhes, lehet a sajtó nem ekézi minden hibáját úgy, mint Vettelnek, de azért az utóbbi egy négyszeres bajnok, akitől azért elvárható, hogy jól teljesítsen, de Leclerc teljesen egálban van vele. Nem egy új Lewis, de az nem is lesz még egy, Verstappen se pedig őt tehetségesebbnek tartom Charlonál.

  40. Lewanda_17: Leclerc szerintem teljesen rendben van, a tempója van olyan, mint Vettelnek, fel is tudja venni vele rendre a versenyt. Igen, hibázik – de a négyszeres világbajnok csapattársa is közel ugyanennyit. Rendkívül tehetséges és alázatos srác, megérdemelten van a Ferrarinál.

    Kvalin 4:1 egyedul bahreinben volt gyorsabb,meg most az elso etapban. A 3. etapban joval frissebb gumikon lemaradt 4 secre. Egy uj hamiltontol ez keves. Es emellett meg volt 3 ordas nagy hibaja is.

    Csak o belole akkora martirt csinalt mindenki bahrein utan h ra se szall a sajto.

    Verstappen aki a generacioja ,valszeg jobb nala

  41. roberto23:
    Merci elképesztő, Ferrari kritikán aluli. És én egyelőre Leclerc-tol sem esek hanyatt. Megint baromira lemaradt a futam végén, esélye sem volt Vettelt támadni. Eddig tempóban összesen egyszer volt jobb, és nincs hétvége hiba nélkül nála. Korai volt ez a Ferrari. Ha már le akarták cserélni Raikkonent (tudom kicsit hazabeszelek) Riccivel jobban jártak volna. Bár a merci ellen tökmindegy végülis ki ül a ferrarikban.
    Renault meg szánalmas. Nem elég, hogy az autó egy kalap szar, rendszeres elbasszak Ric taktikáját is.
    Komolyan nem tudom mi a tokomert ülök le nézni egy szart kéthetente…

    Leclerc szerintem teljesen rendben van, a tempója van olyan, mint Vettelnek, fel is tudja venni vele rendre a versenyt. Igen, hibázik – de a négyszeres világbajnok csapattársa is közel ugyanennyit. Rendkívül tehetséges és alázatos srác, megérdemelten van a Ferrarinál.

  42. roberto23:
    Merci elképesztő, Ferrari kritikán aluli. És én egyelőre Leclerc-tol sem esek hanyatt. Megint baromira lemaradt a futam végén, esélye sem volt Vettelt támadni. Eddig tempóban összesen egyszer volt jobb, és nincs hétvége hiba nélkül nála. Korai volt ez a Ferrari. Ha már le akarták cserélni Raikkonent (tudom kicsit hazabeszelek) Riccivel jobban jártak volna. Bár a merci ellen tökmindegy végülis ki ül a ferrarikban.
    Renault meg szánalmas. Nem elég, hogy az autó egy kalap szar, rendszeres elbasszak Ric taktikáját is.
    Komolyan nem tudom mi a tokomert ülök le nézni egy szart kéthetente…

    A futam végén minek keménykedjen már Leclerc azonos gumikon egy ugyanolyan autó ellen ezen a pályán? Semmi esélye nem lett volna. Az elején kitudta használni, hogy Vettel elfékezte a gumijait és úgy tűnt, hogy neki még lehet minimális sansza a dobogóra, aztán az SC teljesen elb*szta a taktikáját, mert így neki is muszáj volt jönni egy második cserére. Szóval ma simán szerencsétlen volt. Egyébként meg látszik, hogy mindketten túlvezetik az autót, mert a Mercedesszel akarnának csatázni, csak jelenleg ez a kocsi alkalmatlan erre. Ebből adódik Vettel elfékezése is meg az utána lévő tempóhiánya az első etapban, mert tudta, hogy a rajt az egyetlen esélye, így mindent arra tett fel. Ricsi amúgy ugyanezt csinálja a Rönónál, csak ő a 10. helyért. Ő hányat hibázott már idén? Melbourneben letörte az első szárnyát a füvön aztán majdnem telibe talált több autót az 1. kanyarban, Bahreinben az 1. körben kib*szta Norrist a pályáról, aztán meg nekiment a futam végén a csapattársának, Bakuban meg elfékezte magát, ami miatt Kvyat sem tudott befordulni a kanyarba aztán még neki is tolatott az orosznak és 5 futam alatt sikerült 1x pontot szereznie. Eddig azt sem mondanám egy sikertörténetnek és, ha ezt így reagálja le, akkor valószínűleg a Ferrarinál is ugyanúgy balf*szkodna most, mint Vettel és Leclerc, mert őt is idegesítené, hogy hiába ült át másik top csapatba még mindig nem versenyezhet a Mercedesszel.

  43. roberto23:

    Renault meg szánalmas. Nem elég, hogy az autó egy kalap szar, rendszeres elbasszak Ric taktikáját is.

    Lehet, ha nem jön a SC, akkor elcsíphette volna valamelyik pontszerző helyet, mert a körülötte autózóknak ki kellett volna jönni még 1x. Ha a 2 kiállásra mentek volna, akkor szerintem nagyjából ugyanitt lettek volna SC nélkül is.

  44. Az a kellemetlen érzésem van, hogy gyakorlatilag a VB véget ért. Nem nagyon érzem senkiben, hogy a Mercitől való lemaradását behozza. Két kérdés van talán, hogy kié lesz az egyéni BV és rámegy-e a Merci arra, hogy megnyerje az összes versenyt. Az előzőre is nemsokára választ kapunk (Lewis), többek között azért mert Valtterinek kel a 2-es ülés és ezért azt teszi majd amit mondanak neki. A második nagyobb kérdőjeles, mert talán lesz aMercinek is gyengébb hétvégéje amikor talán lepattan valami egy másik csapatnak.
    Amúgy nem semmi, hogy mennyire olajozottan működik a Merci. Semmi nem ingatja meg őket.
    Brown bácsinak meg a terve nem jött be, lehet újratervezni mindent. Szar ügy ez is.

  45. Stuttgart99: Ott a Ferrari valószínűleg még ennél is gyengébb lesz, majd harcolnak Gaslyval a 4. helyért, amíg Verstappen talán képes lesz megszorongatni a 2. Mercit…

    Szerintem ott is sima Mercedes 1-2 lesz, ha valamelyik Merci nem töri össze a kocsit a kvalin vagy a 3. szabadedzésen. Most itt Barcelonában a Red Bull is fos volt a 3. szektorban, ahova csak mechanikai tapadás kellett volna, szóval azt a motorra se foghatják, így nem valószínű, hogy Monacoban bármi közük is lenne hozzájuk.

  46. Merci elképesztő, Ferrari kritikán aluli. És én egyelőre Leclerc-tol sem esek hanyatt. Megint baromira lemaradt a futam végén, esélye sem volt Vettelt támadni. Eddig tempóban összesen egyszer volt jobb, és nincs hétvége hiba nélkül nála. Korai volt ez a Ferrari. Ha már le akarták cserélni Raikkonent (tudom kicsit hazabeszelek) Riccivel jobban jártak volna. Bár a merci ellen tökmindegy végülis ki ül a ferrarikban.
    Renault meg szánalmas. Nem elég, hogy az autó egy kalap szar, rendszeres elbasszak Ric taktikáját is.
    Komolyan nem tudom mi a tokomert ülök le nézni egy szart kéthetente…

  47. Úgy tűnik az idei szezon olyan lesz, mint a 2016-os. 2016-ban 2 futamon volt csak nem Mercis futamgyőztes, nagyjából idén is ez várható. Lehet még 1-2 Bahrein-féle futam, de több ennél több nemigen. A Ferrari a legtöbbször csak szenved, a RB meg hoz egy átlagot…vagyis inkább csak Max. Kíváncsi vagyok, hogy Max hoz ki többet az autóból, mint amennyit tud, vagy csak Gasly ennyire gyenge.

  48. Ez konkrétan a Mclaren-Honda 1988-1989 évét idézi….
    Csak ott volt egy Senna és Prost csata…

    Zasalamel: Egyik se volt ilyen domináns mint most a merci, a 2002 és főleg a 2004-es ferrari egykörön verhetőek voltak, nem egyszer indultak 2-3 sorból. A RB csak egykörön emelkedett ki, versenytempóban sokszor csak pár tized különbség volt.

    Ez a merci mint egykörön, mint versenytempóban a mezőny fölött áll legalább fél seccel ha nem több. A régi 88-90 évekbeli meki hondát idézi, csak akkor a megbízhatóság sokszor megviccelte a csapatokat.

  49. nem volt egy izgi futam. merci maximálisan megérdemelte a ferrari meg tényleg vicc még a dobogóra se voltak esélyesek van ott baj rendesen. annyi szerencséjük, van, hogy a red bull-nál az egyik pilóta egy bohóc. ha ricci még ott lenne akkor szerintem még a bikák is csúnyán felmosnák velük a padlót.

  50. esanders10:
    Ferrarinak 2002 es 2004 ill 2001 felig. Redbull 2011 (hozzateszem csak sk sebbel) ill 2013 masodik fele(szintén csak sebbel) volt dominansnak nevezhető. Ezt megadom 2.5 ill 2 evnek. A mercinek ha az elmúlt 2 evet nem számolom akkor is a 4. SÍRNI TUDNÉK

    Egyik se volt ilyen domináns mint most a merci, a 2002 és főleg a 2004-es ferrari egykörön verhetőek voltak, nem egyszer indultak 2-3 sorból. A RB csak egykörön emelkedett ki, versenytempóban sokszor csak pár tized különbség volt.

    Ez a merci mint egykörön, mint versenytempóban a mezőny fölött áll legalább fél seccel ha nem több. A régi 88-90 évekbeli meki hondát idézi, csak akkor a megbízhatóság sokszor megviccelte a csapatokat.

  51. esanders10:
    Ferrarinak 2002 es 2004 ill 2001 felig. Redbull 2011 (hozzateszem csak sk sebbel) ill 2013 masodik fele(szintén csak sebbel) volt dominansnak nevezhető. Ezt megadom 2.5 ill 2 evnek. A mercinek ha az elmúlt 2 evet nem számolom akkor is a 4. SÍRNI TUDNÉK

    Majd mindjárt jön PABERTO és elmondja neked,hogy az nem úgy volt!?

  52. F1890: igen, mert nem kellett egy top csapatnak sem.
    egyébként alonsonak most sztem kevesebb esélye lesz a győzelemre mint 2 éve. most mindent a mclaren csinál, az autó felkészítését, beállítását stb-t. az andretti most semmilyen segítséget nem nyújt nekik. úgyh kiv leszek mire megy idén alonso. a top 5 továbbra is nagy szó

    Most hány top csapat van? Szerintem csak egy!

  53. MAx szerintem is a nap embere, Gaslyt már nem lehet sokáig mentegetni a Re Bullnál.
    Ferrari 0. Alfa 0 🙁 nagyon visszaestek, mondjuk pech a rajt Kiminél, leglaább letudta Perezt a végén. Gioba mennyire nincs fantázia… összeszedett az első kerékcsere után 29 másodpercet KImihez képest, az scután körökön keresztül egy másodpercen belül volt Kimihez képest …nem előzte meg,erre KImi megelőzte Perezt, a végéig Gio utazott Perez mögött,akinek Kimi adott 3 másodpercet…Hát így ne álmodjon szerintem sogkáig Ferrari ülésről vagy bármiről is.

  54. esanders10:
    Ferrarinak 2002 es 2004 ill 2001 felig. Redbull 2011 (hozzateszem csak sk sebbel) ill 2013 masodik fele(szintén csak sebbel) volt dominansnak nevezhető. Ezt megadom 2.5 ill 2 evnek. A mercinek ha az elmúlt 2 evet nem számolom akkor is a 4. SÍRNI TUDNÉK

    mclaren, vagy wilmos?:P 80-as 90-es években?:D

  55. velorex: Kapiszkó már miért lépett le Alonso?

    igen, mert nem kellett egy top csapatnak sem.
    egyébként alonsonak most sztem kevesebb esélye lesz a győzelemre mint 2 éve. most mindent a mclaren csinál, az autó felkészítését, beállítását stb-t. az andretti most semmilyen segítséget nem nyújt nekik. úgyh kiv leszek mire megy idén alonso. a top 5 továbbra is nagy szó