Először nyilatkozott leváltása óta a Ferrari volt csapatfőnöke

Múlt év végi leváltása óta először nyilatkozott a médiának Maurizio Arrivabene, a Ferrari volt csapatfőnöke. Az istálló gyenge évkezdéséről is véleményt formált.

Mattia Binotto és Maurizio Arrivabene (Fotó: XPB)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Denis Hunter:
    Erdekes, amig Marchione elt, sokan savaztak, hogy minek szol bele a dolgokba, amint meghalt, milyen franko vezeto volt (halottakrol vagy jot, vagy semmit). Arrivabene gyenge volt, mint csapatfonok, stb… most Binotto rosszul kezdte az evet, Arrivabene mindjart ***a csavo lett hirtelen mindenki szemeben ? Tipikus mindig az a jo, ami nincs. Brawnt az F1 elere, majd o rendet rak, mert jol csinalta a Ferrarinal, meg a Brawn GP-nel is. Most meg mindenki hurrogja, mert nem tudja megvaltoztatni az F1-et (mar ha ez a celja) Todt is isten volt a Ferrarinal, most mocskos maffiavezer ?

    Marchione egy idő után abbahagyta a csapat cseszegetését, 2017-ben már teljesen pozitív volt a megítélése, annak az évnek már nem úgy vágtak neki h nagy nyomást helyezett a csapatra, hanem kussolt a nagy álmokról.

  2. andrea1:
    Hiányzik a karaktere a paddockból.
    Voltak hibái de osszessegeben jól vezette a csapatot, jó volt politika terén és lehet azt mondani hogy Marchionne mondta mit csináljon, de ő legalább ezekből tanult, ismerte az öreg észjárását. Ez a Binotto egy gyenge eresztés, hát nem megy neki ez a vezetői státusz, látszik rajta, lehet jó mérnök bár ebbe is kételkedek de ez a kabát rohadt nagy neki, főleg kezdésnek a Ferrari élén. Itt sokkal rafkosabbnak kell lenned. Most egy mérnök nem fogja és nem tudja ezeket az olaszokat kezelni, az érzelmeiket. A

    Ennyi erővel nem tudhatjuk Marchione alatt mit csinálna Binotto, lehet ő is jól követte volna Marchione utasításait. Azért hasonlítsunk már korrektebbül ha már egy logika mentén elkezdjük pls

  3. Erdekes, amig Marchione elt, sokan savaztak, hogy minek szol bele a dolgokba, amint meghalt, milyen franko vezeto volt (halottakrol vagy jot, vagy semmit). Arrivabene gyenge volt, mint csapatfonok, stb… most Binotto rosszul kezdte az evet, Arrivabene mindjart ***a csavo lett hirtelen mindenki szemeben 😀 Tipikus mindig az a jo, ami nincs. Brawnt az F1 elere, majd o rendet rak, mert jol csinalta a Ferrarinal, meg a Brawn GP-nel is. Most meg mindenki hurrogja, mert nem tudja megvaltoztatni az F1-et (mar ha ez a celja) Todt is isten volt a Ferrarinal, most mocskos maffiavezer 😀

  4. Hiányzik a karaktere a paddockból.
    Voltak hibái de osszessegeben jól vezette a csapatot, jó volt politika terén és lehet azt mondani hogy Marchionne mondta mit csináljon, de ő legalább ezekből tanult, ismerte az öreg észjárását. Ez a Binotto egy gyenge eresztés, hát nem megy neki ez a vezetői státusz, látszik rajta, lehet jó mérnök bár ebbe is kételkedek de ez a kabát rohadt nagy neki, főleg kezdésnek a Ferrari élén. Itt sokkal rafkosabbnak kell lenned. Most egy mérnök nem fogja és nem tudja ezeket az olaszokat kezelni, az érzelmeiket. A

  5. megvoltak a hibái arrivabenenek, ez igaz. de szerintem bárki bármit mond, jól végezte a dolgát. igyekezett kézben tartani a politikát csapaton belüli helyzetet, médiját. sztem picit abban volt gyengébb h nem merte így kimondani a csapatutasításokat mint binottoék.

    a többi területen meg úgy gondolom h egyértelmű, hogy jól végezte a dolgát, még ha nem is nyert vb-t.

  6. Én tartom bármikor azt a kijelentésemet, hogy Todt után a legjobb csk volt. Persze minden mindennel összefügg, így kellett Marchionne is mint a fő főnök, de ami egy csapatvezető feladata, annak lélektana, szerintem Maurizio volt a legjobb. Binotto lehet remek szakember, de annyira nem vagyunk eleresztve mint a merci. Lehet is látni futamokona kommunikáción, hogy “tanulja” az egészet. Vetteles rádiózáson is tökéletesen lehetett látni-hallani, mennyire vannak a helyzet magaslatán. Felépített a kanadai egy pazar várat, amit most szépen sorban ledöntenek. Óriási kár.