Új kapitány a McLaren fedélzetén: Seidl tehet, amit csak akar

A Spanyol Nagydíj hétvégéjén irányította először a boxfalról a McLarent a Porschétől érkező Andreas Seidl. Felettese teljes szabadságot adott neki a megújulásra törekvő csapat élén.

Andreas Seidl (Fotó: XPB)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Denis Hunter: nem tudom mit van rajta mindenki a Q3-as baromsagon. Kb 10%-ban befolyasolja a kimenetelt, annyira tragya a Pirelli gumi, hogy sokszor jobb hatrebbrol indulni. Kulonben is 2 autoval beferni 4 helyre, ahova 12en palyaznak, szerintem kivitelezhetetlen. A versenytempo sokkal fontosabb szerintem. Tolem indulhatnanak a 13-14 helyrol mindig, ha behozzak a kocsikat 8.9.-re. Es megsporolnak egy extra szett gumit (ha nem kettot) ami jol johet egy strategiavaltas eseten.

    Azért azt ne írjuk már ki nagybetűvel, hogy ha MAJD mindig behozzák pontszerzőre az autót, akkor jól dolgoztak. Persze lehet mondani hogy fejlődtek, de szerintem akkora a szakadék az RB után, hogy egy csapat amelyik igazán jó munkát végez, lazán beférne oda úgy hogy az RBnél lassabb marad, de a többieket oktatja minden versenyen.

    Az nyilván nem realitás hogy mindig 7-8ba jöjjenek be ha nincs gubanc az elején, de ha az autó minden pályán esélyes erre a 2 pozícióra, akkor azt lehet mondani hogy valószínűleg kihozták az autóból és a pilótákból is a maximumot. (habár ez utóbbit ugye csak akkor tudnánk meg ha Alonso ülne az egyikben)
    Lando még nem egy rajtmester, többet bukik mint nyer, kb ahogy Leclerc sem érti még hogy kell okosan helyezkedni, az első néhány kanyarban 🙁

  2. Itt meloznak a vilag minden tajarol es nekem is sokszor meggyulik a bajom a nevekkel. Pl:
    EKKAWIT THANASINKASETCHAI es a testvere (vagy valakije) CHINTACHAI THANASIKASETCHI
    de meg az europai (litvan/lett) kozott is van nehezen kiolvashato vezeteknev:
    ASKELOVICIUTE
    Szal a Seidl szerintem kismiska 😀

  3. trialboj:
    Nem bízom a kimondhatatlan nevű emberekben :)) hogy ejtik a nevét?

    Az is haladás lenne ha elérné, hogy állandó résztvevői legyenek a q3-nak és az autójuk minden pályán esélyes legyen, a dupla pontszerzésre. Kb ez a max amit egy közép csapat elérhet jelenleg.

    Amugy hivd Andreasz-nak, azt csak sikerul kimondani 😀 Magazas ugysem divat Magyarorszagtol nyugatra. “lelemenyesebb” forumtarsak gondolom majd zéjdül-nek fogjak hivni/irni

  4. trialboj:
    Nem bízom a kimondhatatlan nevű emberekben :)) hogy ejtik a nevét?

    Az is haladás lenne ha elérné, hogy állandó résztvevői legyenek a q3-nak és az autójuk minden pályán esélyes legyen, a dupla pontszerzésre. Kb ez a max amit egy közép csapat elérhet jelenleg.

    nem tudom mit van rajta mindenki a Q3-as baromsagon. Kb 10%-ban befolyasolja a kimenetelt, annyira tragya a Pirelli gumi, hogy sokszor jobb hatrebbrol indulni. Kulonben is 2 autoval beferni 4 helyre, ahova 12en palyaznak, szerintem kivitelezhetetlen. A versenytempo sokkal fontosabb szerintem. Tolem indulhatnanak a 13-14 helyrol mindig, ha behozzak a kocsikat 8.9.-re. Es megsporolnak egy extra szett gumit (ha nem kettot) ami jol johet egy strategiavaltas eseten.

  5. Nem bízom a kimondhatatlan nevű emberekben :)) hogy ejtik a nevét?

    Az is haladás lenne ha elérné, hogy állandó résztvevői legyenek a q3-nak és az autójuk minden pályán esélyes legyen, a dupla pontszerzésre. Kb ez a max amit egy közép csapat elérhet jelenleg.