Vizsgálat miatt aggódhatott a Mercedes a kanadai verseny után

Lewis Hamilton egy öt másodperces büntetés révén nyerte meg a Kanadai Nagydíjat, ám győzelmének megerősítésére még órákat kellett várni. Elmondjuk, milyen vizsgálatot folytatott az FIA a Mercedesnél.

Munkálatok a futam előtt a Mercedes garázsában (Fotó: XPB)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Grabowsky78: A cikk azt írja, hogy rajt előtt tiltva vannak bizonyos rádiózások, és ezt Hamiltonék elvileg megszegték, mert a mérnök a problémák miatt mondott neki valamit amit nem szabadna. Hülye szabály, de 2 napja azt hallgatom, hogy a szabály az szabály! Nem voltam ott persze csak ezt írja a cikk.

    Kozben elolvastam a cikket, mar mas helyen olvastam azertnem tettem meg itt is mikor irtam a kommentet. De sztem ezen fennakadni folosleges. Miutan kiszallnak az autobol biztos h kapnak utasitast 😀

  2. F1890: milyen rádiós szabályt szegtek? ez nekem új. amúgy meg ezek a cserék meg parc fermés szabályok nekem olyan nagy kummantásnak tűntek mindig is ? ha szétszednek egy kocsit – ami 10 ezer elemből áll, ki tudja követni egyszerre a szerelőket h adott esetben épp nem cserélnek ki egy csavart ?

    A cikk azt írja, hogy rajt előtt tiltva vannak bizonyos rádiózások, és ezt Hamiltonék elvileg megszegték, mert a mérnök a problémák miatt mondott neki valamit amit nem szabadna. Hülye szabály, de 2 napja azt hallgatom, hogy a szabály az szabály! Nem voltam ott persze csak ezt írja a cikk.

  3. Grabowsky78:
    Elolvastátok a cikket? Tehát kicseréltek valamit ami nem olyan volt, de nem tudta bizonyítani az FIA akkor mondom még 1x az FIA, hogy az valóban más spec. és ezért nem büntették! Ja és a rádiós szabályt is megszegték, de ezért nem kaptak büntit mert nem köpte be őket senki és csak úgy magától az FIA akinek az lenne a feladata, hogy a szabályokat betartassa nem büntet, legalábbis a Mercit soha! Szóval erre megint csak azt tudom mondani, hogy MI VAN??????

    milyen rádiós szabályt szegtek? ez nekem új. amúgy meg ezek a cserék meg parc fermés szabályok nekem olyan nagy kummantásnak tűntek mindig is 😀 ha szétszednek egy kocsit – ami 10 ezer elemből áll, ki tudja követni egyszerre a szerelőket h adott esetben épp nem cserélnek ki egy csavart ?

  4. Grabowsky78:
    Elolvastátok a cikket? Tehát kicseréltek valamit ami nem olyan volt, de nem tudta bizonyítani az FIA akkor mondom még 1x az FIA, hogy az valóban más spec. és ezért nem büntették! Ja és a rádiós szabályt is megszegték, de ezért nem kaptak büntit mert nem köpte be őket senki és csak úgy magától az FIA akinek az lenne a feladata, hogy a szabályokat betartassa nem büntet, legalábbis a Mercit soha! Szóval erre megint csak azt tudom mondani, hogy MI VAN??????

    Ember, nem követeli meg a szabály, hogy ugyanolyan alkatrész legyen. Nincs miről beszélni, az AMuS próbálja tovább hergelni a népet, kihasználva a tudatlanságukat.

  5. Elolvastátok a cikket? Tehát kicseréltek valamit ami nem olyan volt, de nem tudta bizonyítani az FIA akkor mondom még 1x az FIA, hogy az valóban más spec. és ezért nem büntették! Ja és a rádiós szabályt is megszegték, de ezért nem kaptak büntit mert nem köpte be őket senki és csak úgy magától az FIA akinek az lenne a feladata, hogy a szabályokat betartassa nem büntet, legalábbis a Mercit soha! Szóval erre megint csak azt tudom mondani, hogy MI VAN??????

  6. A szabály nem mondja ki, hogy az új alkatrésznek ugyanolyannak kell lennie. Ez a pontos szövegezése: “Egyértelműnek kell lennie, hogy a csapat által cserélni kívánt alkatrész tervezés, tömeg, tehetetlenség és működés terén HASONLÓ az eredetihez.” Nyilván nem tilthatják meg, hogy egy adott alkatrész ne változzon, ha mondjuk tervezési/gyártási hiba lép fel, akkor meg kell változtatni.