Sainz hiába futott maratoni távot

Carlos Sainz nem tagadja, dühös volt a Kanadai Nagydíj után, hiszen hiába teljesített maratoni távot, és igyekezett a lehető legtovább életben tartani abroncsait, ez is kevés volt ahhoz, hogy pontot, pontokat szerezzen.

Carlos Sainz (Fotó: XPB)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Denis Hunter:
    2 kiallassal siman meglett volna a pontszerzes. Szomoru, hogy ezt a fotelszakerto is latja. Pont nelkul zarni a 7veget luxus egy ilyen szoros kozepmezonyben. Remelem legkozelebb jobban sikerul a verseny.
    Ami meg szanalmas, hogy lassan mar nem erdemes bejutni a Q3-ba, mert a pirelli akkora tragya.
    Ezen a szabalyon kellene surgosen valtoztatni, hogy erdemes legyen kuzdeni a jobb pozicioert. Meg mindig azt latom a legjobb megoldasnak, ahol nem lenne baszakodas a keverekekkel, meg ki mivel indul. Egy fele keverek az adott palyahoz legjobban alkalmazhato es minimum egy fix kerekcsere. Max meg egy lagyabb idomeros gumi. Lehet kevesebb lenne a taktikazas, de lehetne nyomni ami a gumibol kifer. Elfogy, cserelsz. most sem azert valtozatos, mert kulonbozo taktikakat latunk, hanem azert, mert lutri, hogy epp mukodik a keverek, vagy sem.

    Hát igen, valahogy ezekhez a Pirellik keverékekhez nem passzol az a szabály, hogy a 10-en kívülről szabadon választhatsz taktikát és az sem a legszerencsésebb, hogy a Top csapatok a Q2-es szabály miatt már alapból taktikai előnybe kerülnek, ha a kemény keveréken jutnak tovább miközben azok a középcsapatok akik bekerülnek a Q3-ba taktikai hátrányban vannak az 1-2 sorral hátrébb rajtolókkal szemben, nem 1x volt már hogy nem feltétlen érte meg középcsapatnak az első 10-ből rajtolnia, mert versenyen akkorát buktak a taktika miatt, hogy még pontot sem szereztek.
    Na meg ezek az 1 kiállásos versenyek nem sok alternatívát nyújtanak, mert szinte alig van más lehetőség, mindig az 1 kiállás a leggyorsabb, például megnézném, hogy milyen lenne úgy a verseny, ha 2 kötelező kiállás lenne, így például lehetne több elévágás és taktikázás ki mikor teszi fel a kötelező másik keveréket, amit használni kell a verseny alatt.

  2. 2 kiallassal siman meglett volna a pontszerzes. Szomoru, hogy ezt a fotelszakerto is latja. Pont nelkul zarni a 7veget luxus egy ilyen szoros kozepmezonyben. Remelem legkozelebb jobban sikerul a verseny.
    Ami meg szanalmas, hogy lassan mar nem erdemes bejutni a Q3-ba, mert a pirelli akkora tragya.
    Ezen a szabalyon kellene surgosen valtoztatni, hogy erdemes legyen kuzdeni a jobb pozicioert. Meg mindig azt latom a legjobb megoldasnak, ahol nem lenne baszakodas a keverekekkel, meg ki mivel indul. Egy fele keverek az adott palyahoz legjobban alkalmazhato es minimum egy fix kerekcsere. Max meg egy lagyabb idomeros gumi. Lehet kevesebb lenne a taktikazas, de lehetne nyomni ami a gumibol kifer. Elfogy, cserelsz. most sem azert valtozatos, mert kulonbozo taktikakat latunk, hanem azert, mert lutri, hogy epp mukodik a keverek, vagy sem.