Vettel bocsánatot kért Verstappentől: Az én hibám volt!

A mélységben is kezd egyre mélyebbre zuhanni Sebastian Vettel. Miközben a fiatal generáció látványos csatákat vívott, ő újabb buta balesetbe keveredett Max Verstappennel.

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Én idén összesen egyetlen futamot néztem végig, a kanadait, azt a hibát én nem tartottam súlyosnak, mert általában senkinek nincs tökéletesen hibátlan futama, egyetlen elfékezése se. De az, hogy ő a mezőny Maldonadoja lassan, az nem méltó hozzá. Azt hittem télen rendbe rakta magát, de sajnos olyan mélységekben van, hogy jobb lenne, ha hagyná az egészet. Vagy szedje össze magát, vagy ne erőltesse.
    Ettől még kedvenc marad, de fájdalmas nézni amit művel. Ahelyett, hogy visszavágna Hamiltonnak, még rosszabb, mint tavaly.

    guide: Tegnap én is nagyon dühös voltam és elkeseredett,ma már inkább csak elkeseredett.:)
    Nem tudom mi ez nála,de valószínűleg ez már a mélypont.Rossz nézni a vesszőfutását,de másrészről arra gondoltam,hogy Leclercet óriási tehetségnek kiáltották ki és tavaly valóban csúnyán kivégezte Ericsont.Ha Charles olyan gyors,akkor Vettel se kutyaütő,mert a versenytempójuk szinte azonos.Az autót meg akarva akaratlanul,de Vettel igényei ellen sikerült a Ferrarinak fejleszteni.Hmm…Mindegy.El kell fogadni,bele kell törődni,hogy Seb zsákutcába jutott.Hozott mellé a ferka egy saját nevelésű jövő sztárja pilótát.Nem nehéz kitalálni,hogyan fog ez a történet végződni.A kocsi lassú,a csapat ugyanazokat a hibákat követi el újra meg újra meg újra…Fejlődés helyett az RB is a fejükre nőtt.A világbajnoki cím lebegett eddig a szeme előtt,a nagy álom megvalósulása az imádott csapattal!Mára nem marad más,csak tisztességesen helytállni és ezt is kérném tőle,ha tehetném.Én támogatni fogom,amíg csak itt lesz!Bekerül Hakkinen és Kimi mellé az örök kedvenceim közé.Ígérem,több pilótának már nincs esélye nálam.Számomra vele befejeződik a szurkolás egy pilótának.

  2. Giulia:
    Ez most már nagyon kínos… ennél többet várnék Vetteltől. Jelenleg ő az egyetlen az élmezőnyben, aki képtelen tiszta versenyt futni és olyan amatőr módon versenyzik, mint egy újonc. Leclerc stabilabban megy nála a második évében… megkockáztatom, hogy az egész mezőnyben neki van a legtöbb incidense. Ez nem profi szint, akármennyire fáj kimondani.

    Tegnap én is nagyon dühös voltam és elkeseredett,ma már inkább csak elkeseredett.:)
    Nem tudom mi ez nála,de valószínűleg ez már a mélypont.Rossz nézni a vesszőfutását,de másrészről arra gondoltam,hogy Leclercet óriási tehetségnek kiáltották ki és tavaly valóban csúnyán kivégezte Ericsont.Ha Charles olyan gyors,akkor Vettel se kutyaütő,mert a versenytempójuk szinte azonos.Az autót meg akarva akaratlanul,de Vettel igényei ellen sikerült a Ferrarinak fejleszteni.Hmm…Mindegy.El kell fogadni,bele kell törődni,hogy Seb zsákutcába jutott.Hozott mellé a ferka egy saját nevelésű jövő sztárja pilótát.Nem nehéz kitalálni,hogyan fog ez a történet végződni.A kocsi lassú,a csapat ugyanazokat a hibákat követi el újra meg újra meg újra…Fejlődés helyett az RB is a fejükre nőtt.A világbajnoki cím lebegett eddig a szeme előtt,a nagy álom megvalósulása az imádott csapattal!Mára nem marad más,csak tisztességesen helytállni és ezt is kérném tőle,ha tehetném.
    Én támogatni fogom,amíg csak itt lesz!Bekerül Hakkinen és Kimi mellé az örök kedvenceim közé.Ígérem,több pilótának már nincs esélye nálam.Számomra vele befejeződik a szurkolás egy pilótának.

  3. feeder_series:
    Nekem elegem van. Hazaérek késő este, hallomásból tudom, hogy jó kis verseny volt, leülök megnézni, végre csata van, Verstappen és Leclerc lenyűgöző adok-kapokja, még a Mercik is csatáznak egy kicsit, öröm nézni, erre már megint ki az egyetlen pilóta az élmezőnyben, aki az első csata hevében azonnal besokkal és gusztustalanul belesz***k az én kis szórakozásomba? Na ki? Itt most már valamelyik fél részéről lépni kell…

    Fekete Biebernek is volt egy törős-zúzós, mindenkivel (de főleg Massával) ütközős korszaka, de nyilván azt már elfelejtetted.

  4. Ez most már nagyon kínos… ennél többet várnék Vetteltől. Jelenleg ő az egyetlen az élmezőnyben, aki képtelen tiszta versenyt futni és olyan amatőr módon versenyzik, mint egy újonc. Leclerc stabilabban megy nála a második évében… megkockáztatom, hogy az egész mezőnyben neki van a legtöbb incidense. Ez nem profi szint, akármennyire fáj kimondani.

  5. Denis Hunter:
    Kicsit olyan volt az eset, mint a Ricsi Max Baku. Vettel belulrol akart elozni, de ott nem volt hely, aztan amikor at akart menni fektavon kivulre, a szelarnyekban elveszett minden tapadas fekezes kozben es nem tudott megallni (valszeg keson is fekezett, meg Max korabban a belso iv miatt) Azon csodalkoztam, hogy egyaltalan tovabbmentek mindketten.

    én pont ezt néztem h féktávon nem közeledett eleinte vettel max felé, aztán hirtelen belerongyolt. szóval miután előtted van egy autó, nincs levegő ami megfogna. ugyanez volt a ricsis esetnél is h ha a másik mögé kerülsz így akkor már nem tudod kikerülni az ütközést. hamarabb kellett volna fékezni, ez van

  6. Kicsit olyan volt az eset, mint a Ricsi Max Baku. Vettel belulrol akart elozni, de ott nem volt hely, aztan amikor at akart menni fektavon kivulre, a szelarnyekban elveszett minden tapadas fekezes kozben es nem tudott megallni (valszeg keson is fekezett, meg Max korabban a belso iv miatt) Azon csodalkoztam, hogy egyaltalan tovabbmentek mindketten.

  7. guide: Hogy baromságot csinált az egy dolog,hogy a versenyen jó volt a tempója az meg egy másik.Az első miatt nincs nálam dühösebb,de most a másikról beszéltem.Max gyorsabb volt a ferrarisoknál ma,de őt se kell annyira dicsérgetni szerintem,mert egyszerűen nem tudta Leclercen áthámozni magát.Mintha Charles ismerné régről az ellenszerét.

    A Red Bull két szakaszon tudott ráesni a Ferrarikra, az egyik a célegyenes után az Abbey és Farm kanyar, ahol Leclerc mindig behúzódott az Aréna szakasz bejáratánál a belső ívre, így Max nem tudta megcsinálni azt, amit Gasly Vettel ellen, a másik szakasz pedig a Copse-Magotts-Becketts-Chapel, ahol utána a Stowe-ban belülről próbálta előzni Leclercet, illetve ott előzte meg kívülről Vettelt, de az egy nagyon gyors kanyar, nincsen kemény féktáv, így extra kockázat ott próbálkozni.

  8. Nekem elegem van. Hazaérek késő este, hallomásból tudom, hogy jó kis verseny volt, leülök megnézni, végre csata van, Verstappen és Leclerc lenyűgöző adok-kapokja, még a Mercik is csatáznak egy kicsit, öröm nézni, erre már megint ki az egyetlen pilóta az élmezőnyben, aki az első csata hevében azonnal besokkal és gusztustalanul belesz***k az én kis szórakozásomba? Na ki? Itt most már valamelyik fél részéről lépni kell…

  9. guide: Hogy baromságot csinált az egy dolog,hogy a versenyen jó volt a tempója az meg egy másik.Az első miatt nincs nálam dühösebb,de most a másikról beszéltem.Max gyorsabb volt a ferrarisoknál ma,de őt se kell annyira dicsérgetni szerintem,mert egyszerűen nem tudta Leclercen áthámozni magát.Mintha Charles ismerné régről az ellenszerét.

    Leclerc azt ígérte, hogy agresszavabb lesz és betartotta a szavát, gondolom most Verstappent is meglepte egy kicsit, illetve itt látszólag nehezebb volt most előzni, mint Ausztriában. Amiért nem lehet megdícsérni Verstappent, hogy bedőlt Leclerc trükkjének a box kiállások után és rossz íven kezdte meg a kigyorsítást, illetve megcsúszott a hideg gumikon, aztán emiatt szenvedhetett egy újabb 5-10 kört a monacoi mögött, amíg nem jött az SC fázis, ami borított mindent. Amúgy jó volt a tempója és az SC fázis után ő is hasonlóan keményen kivédekezte Leclercet, amikor Gasly bóklászott előttük és emiatt védekeznie kellett. Vettel meg elég gyorsan megvolt miután sikerült DRS távolságon belülre kerülnie, az ütközésről meg nem tehetett. Utána meg elég jó eredmény volt ez is, hogy sikerült megtartani az 5. helyet úgy, hogy eltört a diffúzor, a padlólemez, mozgott az ülés meg elment a szervó. Valahol a vezethetetlenség határán lehetett az autó ennyi sérüléssel meg meghibásodással.

  10. Sidious: Igen, de az a 18 másodperc továbbra is azért nem változott, mert Leclerc és Verstappen csatában voltak, így nem tudták kihasználni a friss gumi előnyeit, Vettel meg légüres térben mehetett. Leclercnek ez most szerintem személyes ügy volt Ausztria után és ott nem is a pozíciókkal foglalkozott csak azzal, hogy visszavágjon Verstappennek. Jól csinálta egyébként és végre nem volt telesírva a rádió meg nem jöttek a feliratok, hogy “car number 16 and 33 are under investigation” Pedig párszor összeértek meg volt, hogy mindketten a pályán kívül mentek, de ennek bele kell férnie. Mindegy, a lényeg az, hogy Vettelnek ez ígyis k*rva jól jött ki, mert normál eseteben ezen a hétvégén ő volt a leglassabb a top 3 csapat autói közül, még Gasly is visszaelőzte az elején. Szóval ezért kár most sírni, hogy lehetett volna mégszerencsésebb is, mert ígyis az volt és nem tudott élni vele. Vettelnek kezdenie kéne már valamit magával, menjen el pszichológushoz, váltson csapatot, vonuljon vissza nem tudom, de lassan már olyan bohócot csinál magából, mint Grosjean, ha ezt így folytatja. Kb tavaly Baku óta, ha azonos szintű autóval kellett csatázzon mindig csinált valami baromságot.

    Hogy baromságot csinált az egy dolog,hogy a versenyen jó volt a tempója az meg egy másik.Az első miatt nincs nálam dühösebb,de most a másikról beszéltem.Max gyorsabb volt a ferrarisoknál ma,de őt se kell annyira dicsérgetni szerintem,mert egyszerűen nem tudta Leclercen áthámozni magát.Mintha Charles ismerné régről az ellenszerét.

  11. guide: Az első kiállás előtt emlékeim szerint kb.3 másodperccel volt Vettel a Leclerc-Max duó mögött.Amikor visszajöttek Vettel kb.18 másodperccel volt előttük,ha jól emlékszem.Ez a távolság az sc-ig gyakorlatilag alig változott.Ha mind a hármuknak még egyszer kellett volna kiállni,akkor Vettelnek lett volna(még ha veszít is később hozzájuk képest a kopó gumik miatt)kb 10 másodperc előnye velük szemben,amit később talán be is tudott volna osztani.Ráadásul Gasly ott lett volna hátvédnek,akin a párosnak át kell rágnia magát.Az sc-vel viszont eltűnt az egy kiállásos taktika nyújtotta időnyereség,ott voltak közvetlenül mögötte úgy, hogy Vettel a kemény gumikkal küszködik az idén.Egyébként Leclerc mondta,hogy nála a lágy és a közepes gumi nem működött jól,a kemény viszont igen.Vettelnél meg a lágy gumi a nyerőbb.

    Igen, de az a 18 másodperc továbbra is azért nem változott, mert Leclerc és Verstappen csatában voltak, így nem tudták kihasználni a friss gumi előnyeit, Vettel meg légüres térben mehetett. Leclercnek ez most szerintem személyes ügy volt Ausztria után és ott nem is a pozíciókkal foglalkozott csak azzal, hogy visszavágjon Verstappennek. Jól csinálta egyébként és végre nem volt telesírva a rádió meg nem jöttek a feliratok, hogy “car number 16 and 33 are under investigation” Pedig párszor összeértek meg volt, hogy mindketten a pályán kívül mentek, de ennek bele kell férnie. Mindegy, a lényeg az, hogy Vettelnek ez ígyis k*rva jól jött ki, mert normál eseteben ezen a hétvégén ő volt a leglassabb a top 3 csapat autói közül, még Gasly is visszaelőzte az elején. Szóval ezért kár most sírni, hogy lehetett volna mégszerencsésebb is, mert ígyis az volt és nem tudott élni vele. Vettelnek kezdenie kéne már valamit magával, menjen el pszichológushoz, váltson csapatot, vonuljon vissza nem tudom, de lassan már olyan bohócot csinál magából, mint Grosjean, ha ezt így folytatja. Kb tavaly Baku óta, ha azonos szintű autóval kellett csatázzon mindig csinált valami baromságot.

  12. Sidious: A Leclerc Verstappen duó azért nem volt gyorsabb a kiállás után, mert oda vissza előzgették egymást. Amúgy ahogy láthattad az SC fázis után, ahogy Verstappen megszabadult Gaslytól felzárkózott néhány kör alatt Vettelre azonos gumikon. Ettől függetlenül annyi igaz, hogy neki nem jött annyira jól az SC fázis, mert kihasználhatta volna, hogy ő légüres térben mehetett miközben Max és Charles egymással voltak elfoglalva, Gasly meg beragadt Sainz mögé. De így sem lehetett oka panaszkodni, mert ő volt a legvégén ennek a vonatnak mielőtt elkezdődtek a kiállások és azzal, hogy akkor jött az SC, amikor ő még nem volt kint átugrott 3 autót és a balf*szkodások nélkül Bottasra is lett volna esély, mert ő a Verstappen, Vettel páros mögé jött volna a kiállása után, ha nem ütköznek össze.

    Az első kiállás előtt emlékeim szerint kb.3 másodperccel volt Vettel a Leclerc-Max duó mögött.Amikor visszajöttek Vettel kb.18 másodperccel volt előttük,ha jól emlékszem.Ez a távolság az sc-ig gyakorlatilag alig változott.Ha mind a hármuknak még egyszer kellett volna kiállni,akkor Vettelnek lett volna(még ha veszít is később hozzájuk képest a kopó gumik miatt)kb 10 másodperc előnye velük szemben,amit később talán be is tudott volna osztani.Ráadásul Gasly ott lett volna hátvédnek,akin a párosnak át kell rágnia magát.Az sc-vel viszont eltűnt az egy kiállásos taktika nyújtotta időnyereség,ott voltak közvetlenül mögötte úgy, hogy Vettel a kemény gumikkal küszködik az idén.Egyébként Leclerc mondta,hogy nála a lágy és a közepes gumi nem működött jól,a kemény viszont igen.Vettelnél meg a lágy gumi a nyerőbb.

  13. guide: Igen.Neki tulajdonképpen nem is jött jól az sc.Néztem a köridőket és a lágyakon még elmehetett volna pár kört.Gasly simán mögötte végzett volna ésa Leclerc,Verstappen duó is fogható lett volna,mert ők semmivel nem voltak gyorsabbak az új közepessel,mint Vettel a használt lággyal.Utólag már mindegy,marad a nagy hiba emléke.:(

    A Leclerc Verstappen duó azért nem volt gyorsabb a kiállás után, mert oda vissza előzgették egymást. Amúgy ahogy láthattad az SC fázis után, ahogy Verstappen megszabadult Gaslytól felzárkózott néhány kör alatt Vettelre azonos gumikon. Ettől függetlenül annyi igaz, hogy neki nem jött annyira jól az SC fázis, mert kihasználhatta volna, hogy ő légüres térben mehetett miközben Max és Charles egymással voltak elfoglalva, Gasly meg beragadt Sainz mögé. De így sem lehetett oka panaszkodni, mert ő volt a legvégén ennek a vonatnak mielőtt elkezdődtek a kiállások és azzal, hogy akkor jött az SC, amikor ő még nem volt kint átugrott 3 autót és a balf*szkodások nélkül Bottasra is lett volna esély, mert ő a Verstappen, Vettel páros mögé jött volna a kiállása után, ha nem ütköznek össze.

  14. Tpal: Az időmérőhöz képest meglepően jól ment a balesetéig, de a versenytempó az teljesen kuka ennél az autónál.

    Igen.Neki tulajdonképpen nem is jött jól az sc.Néztem a köridőket és a lágyakon még elmehetett volna pár kört.Gasly simán mögötte végzett volna és a Leclerc,Verstappen duó is fogható lett volna,mert ők semmivel nem voltak gyorsabbak az új közepessel,mint Vettel a használt lággyal.Utólag már mindegy,marad a nagy hiba emléke.:(

  15. guide:
    Emberek,Vettel tempójával nem volt baj.Az első etapban szépen vigyázott a gumijaira és még nagyon jó köridőket futott a kerékcsere előtt is.Gyorsabbvolt Leclercnél lágyon és a kemény gumin se ment rosszul.Ha nincs az sc,akkor jó eredményre számíthatott volna az 1 kerékcserés taktikával.Úgy néz ki,hogy az időmérős gyengeség nem jelent versenytempós hátrányt.

    Az időmérőhöz képest meglepően jól ment a balesetéig, de a versenytempó az teljesen kuka ennél az autónál.

  16. Emberek,Vettel tempójával nem volt baj.Az első etapban szépen vigyázott a gumijaira és még nagyon jó köridőket futott a kerékcsere előtt is.Gyorsabb volt Leclercnél lágyon és a kemény gumin se ment rosszul.Ha nincs az sc,akkor jó eredményre számíthatott volna az 1 kerékcserés taktikával.Úgy néz ki,hogy az időmérős gyengeség nem jelent versenytempós hátrányt.

  17. Még sok futam van lehet javítani, de azért nem ártana kicsit odaverni Lec-nek, mert kezd meglépni tőle a srác, tempó terén, és mivel más izgalmakra már nem számíthatunk, főleg ha az RB is lelépi őket, akkor legalább az ő házon belüli csatájuk legyen kicsit izgis.

    Bár meg kell hagyni Bottas szépet csatázott ma Hammerrel, csak kár hogy a végén a 680 körös kemény gumival elvették tőle azt az 1 pontot is amit lágy keverékkel KÖTELEZŐ lett volna hozni 🙁

  18. Ez a hétvége nem Vettelről szólt, vagy a beállításokat nem találták el, meg, vagy szimplán most volt egy betli futama, nem volt meg a tempó, egy éles helyzetben pedig ha nem érzi igazán az autót ez benne van. Bocsánatot kért, ezt így kell csinálni egy sportembernek. Ebben talán ő emelkedik ki igazán a mezőnyben. Még több csatát, küzdelmet, egyébként Verstappennel oda-vissza megy szezononként a bocsánatkérés, gondolom már megszokták a rutint. 😀
    Viszont maga a ferraris csomag rettentő gyenge… tavaly itt mekkora győzelmet aratott, idén pedig sehol sem volt a ferrari..