Bottas közelebb került a szerződéshosszabbításhoz

A Brit Nagydíjon mutatott erős teljesítményének köszönhetően Valtteri Bottas egy lépéssel közelebb került ahhoz, hogy a Mercedes meghosszabbítsa a szezon végén lejáró versenyzői szerződését – hintette el a futam után a németek sportigazgatója, Toto Wolff.

Valtteri Bottas (Fotó: Mercedes)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Paberto: Vagany volt 2013-2016 kozott.

    Es meg mindig vaganyabb mint a Ferrari valaha volt :/

    Tényleg nagyon vagány volt, 2014ben volt 1 csata Bahreinben na onnantól be voltak szabályozva, olyan taktikán voltak, hogy még véletlenül sem legyen kerék a kerék elleni harc! A Ferrari nem vagány ők egy pilótából akarnak bajnokot csinálni, de legalább nem hazudják azt, hogy náluk szabad a verseny, mint a Mercinél!

  2. F1890: hidd el, ha most a ferrari nyerné szarrá magát, akkor valszeg ismét az egekbe szökne a nézettség. és ők is ugyanúgy szarnának arra h ki a 2. pilóta.

    ez nem jófejség, hanem kőkemény üzlet. az h nekünk nézőknek ez nem szimpatikus az lehetséges, de ők nem ez alapján döntenek, mint látható és tapasztalható

    nem minden döntés helyes attól h ők hozzák, mintha mindenkinek a döntése helyes lenne itt. de a logikusságát elismerem. a ferka dominancia más tészta, de csak annyiban h nagyobb nézőszámmal amúgy érdekeik nekik is hasonlóak.

    a jófejséget úgy értetttem h üzletpolitikailag pozitív összegű játszmát generálnak ezzel, stratégiai okokból, de más irányt választottak ennyi. de mindegy ha nekik így jó legyen, 0 pr értékű pilótával aki a béka ***e alatt van sokszor csapattársához képest én nem szerződtetném le. ha hozza ezt a szintet októberig akkor már érteném jobban a döntésüket 🙂

  3. GreenHonda: ez nem naivitás ez egy stratégia lenne h addig se basztathassák őket és ismét lennének aduászaik a kezüben h ők próbálgatják a pilótáikat adnak nekik lehetőséget stb. Bottas kapott három évet ez elég jó fej dolog már a németektől.

    berger, barrichello szar volt, ugyanúgy fennáll amit mondtam, nem említettem h csak Bottassal volt így a történelem folyamán.

    csak az a baj h az idő meg megy és elérkeztünk egy olyan pontra ahol már nem elég a pörgős világban ez az egy helyben totyogás, ide fordulatok kellenek, nem ilyen szarok. és a mercedes dominanciájában egy nem lenne más minthogy megpörgíti az ujját 2mp alatt, na most ha ennyit nem lehet megtenni ahogy a Ferrari is húzta Massával évekig egyenesen szánalom kategória.

    a domináns csapatokat meg igenis érdeklik a nézők addig a pontig amíg nagy kár nélkül több nézőt tudnak a tv-k elé tenni és azt pont ezzel lenne h cserélgetnek poilótákat h ismét legyen egy kis figyelem még ha sokminden nem is változna de legaláébb az ember nem úgy kezdené az évet h na megint tudjuk 1000%-ra h bottastól pontosan mit várhatunk. sokkal nagyobb nézőszám előtt hoznáék az 1-2ket nekik is jobb, elmenne 2-3 futam már az is valami és 0 energiabefektetéssel, sőt ha van egy kis csetepaté csapaton belül akkor nagyobb médiafelhjatást kap az egész így még többet foglalkoznak vele ismét csak reklám. + negatív reklám is reklám, még ha tételezzük fel a legrosszabb esetet. Bottas az egyik legsemmilyenebb pilóta akit lehet csak találni kb Nakajimának több szurkere volt ikszdé

    hidd el, ha most a ferrari nyerné szarrá magát, akkor valszeg ismét az egekbe szökne a nézettség. és ők is ugyanúgy szarnának arra h ki a 2. pilóta.

    ez nem jófejség, hanem kőkemény üzlet. az h nekünk nézőknek ez nem szimpatikus az lehetséges, de ők nem ez alapján döntenek, mint látható és tapasztalható

  4. F1890: báricselló mitől volt akkora sztár h ott volt évekig? vagy berger miért volt folyton ferrari,mclaren,benettonban? pedig fasorban sem volt senna,prost,mansellhez képest.

    bottas bevált, nem rinyál sose, néha képes megverni hamiltont és ennyi. ocon is valszeg erre lenne képes, de a személyiségére nincs 100%-os garancia.

    ne légy ennyire naiv h a mercedest vagy bárkit is izgat az h a néző mennyire élvezi a hegemóniát. szarnak ők az egészre, a lényeg h sikeresek legyenek. mert ha úgy állnának hozzá ahogy mondod, sosem lenne vita az újabb szabályokból hanem engedelmeskednének az FIA-nak

    ez nem naivitás ez egy stratégia lenne h addig se basztathassák őket és ismét lennének aduászaik a kezüben h ők próbálgatják a pilótáikat adnak nekik lehetőséget stb. Bottas kapott három évet ez elég jó fej dolog már a németektől.

    berger, barrichello szar volt, ugyanúgy fennáll amit mondtam, nem említettem h csak Bottassal volt így a történelem folyamán.

    csak az a baj h az idő meg megy és elérkeztünk egy olyan pontra ahol már nem elég a pörgős világban ez az egy helyben totyogás, ide fordulatok kellenek, nem ilyen szarok. és a mercedes dominanciájában egy nem lenne más minthogy meggörbíti az ujját 2mp alatt, na most ha ennyit nem lehet megtenni ahogy a Ferrari is húzta Massával évekig egyenesen szánalom kategória.

    a domináns csapatokat meg igenis érdeklik a nézők addig a pontig amíg nagy kár nélkül több nézőt tudnak a tv-k elé tenni és azt pont ezzel lenne h cserélgetnek poilótákat h ismét legyen egy kis figyelem még ha sokminden nem is változna de legaláébb az ember nem úgy kezdené az évet h na megint tudjuk 1000%-ra h bottastól pontosan mit várhatunk. sokkal nagyobb nézőszám előtt hoznáék az 1-2ket nekik is jobb, elmenne 2-3 futam már az is valami és 0 energiabefektetéssel, sőt ha van egy kis csetepaté csapaton belül akkor nagyobb médiafelhjatást kap az egész így még többet foglalkoznak vele ismét csak reklám. + negatív reklám is reklám, még ha tételezzük fel a legrosszabb esetet. Bottas az egyik legsemmilyenebb pilóta akit lehet csak találni kb Nakajimának több szurkere volt ikszdé

  5. GreenHonda: én számítottam erre is de kreténségnek tartom ilyen korán eldönteni, legalább októberig vártam volna vele. Bottasra semmi garancia nincs h nem halványul el mint tavaly és ott van két a utánpótlás-pilóta, akiket támogattak akkor mi a rák értelme van? Nekik sem jó ha olyan gyenge lesz megint majd Bottas mint 18-ban. Ocon sem lenne veszélyes Hamiltonra, de legalább adna egy kis változatosságot az h más is van az élen és nem ennyire bebetonozott ótvar húgy monoton éveket kell nézni ahol jó ha három évente tud egy új pilóta bekerülni a dobogóért folytatott csatába és kicsit rivaldafénybe kerülni. Bottas mitől akkora sztár h bebetonozott helye legyen egy Mercedesben? Persze kell a harmónia meg minden csak az a baj h beláthatnák h azon kívül amit mondtam a csere is jót tenne a sportnak, és összeülhetnének picit h legalább ennyit tehetnének azért h a pilótáknak legyen esélyük kapni több lehetőséget dobogóért küzdeni és új arcokat varázsolni az élre.

    báricselló mitől volt akkora sztár h ott volt évekig? vagy berger miért volt folyton ferrari,mclaren,benettonban? pedig fasorban sem volt senna,prost,mansellhez képest.

    bottas bevált, nem rinyál sose, néha képes megverni hamiltont és ennyi. ocon is valszeg erre lenne képes, de a személyiségére nincs 100%-os garancia.

    ne légy ennyire naiv h a mercedest vagy bárkit is izgat az h a néző mennyire élvezi a hegemóniát. szarnak ők az egészre, a lényeg h sikeresek legyenek. mert ha úgy állnának hozzá ahogy mondod, sosem lenne vita az újabb szabályokból hanem engedelmeskednének az FIA-nak

  6. F1890:
    bárki is azt hitte h érdeke a mercinek megbontani a csapatösszhangot? naiv gondolat. főleg most h hamiltonnal a lehető legtöbb rekordot megtudják már dönteni, tök értelmetlen is lenne már az ő szempontjukból odaigazolni olyat aki esetleg veszélyeztetné. 1 év és 1 rekordbeállítás, és 1 rekord ismét megfog dőlni.

    én számítottam erre is de kreténségnek tartom ilyen korán eldönteni, legalább októberig vártam volna vele. Bottasra semmi garancia nincs h nem halványul el mint tavaly és ott van két a utánpótlás-pilóta, akiket támogattak akkor mi a rák értelme van? Nekik sem jó ha olyan gyenge lesz megint majd Bottas mint 18-ban. Ocon sem lenne veszélyes Hamiltonra, de legalább adna egy kis változatosságot az h más is van az élen és nem ennyire bebetonozott ótvar húgy monoton éveket kell nézni ahol jó ha három évente tud egy új pilóta bekerülni a dobogóért folytatott csatába és kicsit rivaldafénybe kerülni. Bottas mitől akkora sztár h bebetonozott helye legyen egy Mercedesben? Persze kell a harmónia meg minden csak az a baj h beláthatnák h azon kívül amit mondtam a csere is jót tenne a sportnak, és összeülhetnének picit h legalább ennyit tehetnének azért h a pilótáknak legyen esélyük kapni több lehetőséget dobogóért küzdeni és új arcokat varázsolni az élre.

  7. Paberto: Vagany volt 2013-2016 kozott.

    Es meg mindig vaganyabb mint a Ferrari valaha volt :/

    Ferrarinál vagányabb? Legalább egy valaki ezt elhiszi rajtad kívül? 🙂

    Viccet félre téve, hogy ne csak az egymás vérét szívjuk, én megnézném Hamiltont végre egy jót meccselni, nekem a 16-os az utóbbi 5-8 év egyik kedvenc éve volt, az angolnak sem rossz ha van aki kicsit megpiszkálja a bajszát és jó teljesítményre készteti, a nézők pedig hátradőlnek és autóversenyt látnak.

    Ferrari sokszor vagány volt, pl. Leclercnek adtak egy esélyt, mennyire jól tették, vagy pl. a red bull, hogy Ricsi mellé szezon közben felhozták Verstappent, mennyire jól tették. Toto sose lesz “vagány”, sosem fogja igazán megélni ezt a száguldó cirkuszt, sosem fog túlgondolni a számokon, bevételeken… nyilván sokfajta ember van, hiányzik belőle a fűszer, ahogy az egész Merciből. Én ezt így gondolom, mindenféle olcsó fricska nélkül.

  8. bárki is azt hitte h érdeke a mercinek megbontani a csapatösszhangot? naiv gondolat. főleg most h hamiltonnal a lehető legtöbb rekordot megtudják már dönteni, tök értelmetlen is lenne már az ő szempontjukból odaigazolni olyat aki esetleg veszélyeztetné. 1 év és 1 rekordbeállítás, és 1 rekord ismét megfog dőlni.