A Williams már sejti, miért marad el Kubica

A Williams vezető versenymérnöke, Dave Robson gyanítja, a gumikból ered Robert Kubica csapattárssal szembeni lemaradása, hiába tapasztaltabb ugyanis a lengyel, George Russell sokkal jobban ismeri a Pirelli abroncsait.

Robert Kubica (Fotó: XPB)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Nando: Teljesen jól összefoglaltad, szépen összeadónak ezekdolgok amiből ez a deficit keletkezik neki Russellal szemben, de szerintem a legnagyobb problémája az, hogy a vezetési stílusán a keze miatt sokat kellett változtatni ez a kompenzálás az onboard összehasonlításokban is átjön, Russellhez képest kevésbé tudja támadni a kanyarcsúcspontokat nincs meg az agresszivitás sem a vezetésében, amiből következik egyben az is, hogy nem tudja kellően megmelegíteni a pirelliket és a hosszú etapokon ez még nagyobb hátrányt eredményez.

    hosszú etapokon, ont h elvileg egyszer bekopik a gumi és akkor már nem kellene annyit kapnia russeltől.

    de az ilyen 1-1,5 másodpercek kvalin még a pirellivel sem magyarázhatóak. bárki bármit mond, ez közel olyan gyenge, sőt gyengébb teljesítmény mint gaslye. mert gasly legalább egy verstappentől kap ki, nem pedig egy újonctól.

    nagyon kíváncsi leszek, h jövőre marad e kubica, mert ezt sirotkin is bőven tudta hozni pl. latifivel meg nagyon szemez a wilmos

  2. Grabowsky78:
    Kubica problémája szerintem nagyon sok dologra visszavezethető. Ebből egy lehet a gumi. A kocsi egy rakat szar, és valószínű még nem is fekszik neki. A sérülése a kihagyott idő, ő sem egy tini már. Ezek mind összeadódnak és ebből lesz az x tized egy körön. Kubica az egyik legtehetségesebb reménysége volt a f1-nek 10 éve, nem tudom elhinni, hogy elfelejtett vezetni! Nem akarom védeni, mert tényleg gyenge amit nyújt, de kizárt, hogy ez csak a saját képessége miatt van.

    Teljesen jól összefoglaltad, szépen összeadónak ezek dolgok amiből ez a deficit keletkezik neki Russellal szemben, de szerintem a legnagyobb problémája az, hogy a vezetési stílusán a keze miatt sokat kellett változtatni ez a kompenzálás az onboard összehasonlításokban is átjön, Russellhez képest kevésbé tudja támadni a kanyarcsúcspontokat nincs meg az agresszivitás sem a vezetésében, amiből következik egyben az is, hogy nem tudja kellően megmelegíteni a pirelliket és a hosszú etapokon ez még nagyobb hátrányt eredményez.

  3. Kubica problémája szerintem nagyon sok dologra visszavezethető. Ebből egy lehet a gumi. A kocsi egy rakat szar, és valószínű még nem is fekszik neki. A sérülése a kihagyott idő, ő sem egy tini már. Ezek mind összeadódnak és ebből lesz az x tized egy körön. Kubica az egyik legtehetségesebb reménysége volt a f1-nek 10 éve, nem tudom elhinni, hogy elfelejtett vezetni! Nem akarom védeni, mert tényleg gyenge amit nyújt, de kizárt, hogy ez csak a saját képessége miatt van.

  4. Egy kicsit komolyabban vehető kifogást is találhattak volna. Michelin, Bridgestone? 10 éve (vagy még régebben) voltak ezek, Kubica azóta azt is elfelejtette, hogy Sauberrel vagy Force Indiával versenyzett-e. Meg különben is, amikor a BMW áttért Bridgestone-ra, akkor nem lett Kubica másodpercekkel lassabb Heidfeldnél, pedig a Bridgestone is alapjaiban különbözött a Michelintől.