Berger: Hol van Vettel „gyilkos ösztöne”, ami Leclerc-ben megvan?

Nem Sebastian Vettel képességei mondtak csődöt, Gerhard Berger csak az éhségét és az ezzel járó „gyilkos ösztönt” hiányolja nála. Charles Leclerc-nél megvan, és legyőzni nem lehet nélküle.

Sebastian Vettel (Fotó: MTI/EPA)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. F1890:

    Binotto azt mondta, hogy 4 tizedet jelent Monzában a szélárnyék.
    Engem az érdekelne,hogy mikor kezdődött Vettelnél ez a piruettezés. 2018 második felében hoztak olyan fejlesztéseket, amit az idén is alkalmaznak. Németországban még a kocsi elejét veszítette el.Lehet, hogy az autó vezethetőségéhez is köze van?

  2. Zasalamel: Ferrarit se nagyon értem, 2017-ben rövid tengelytávval baromi könnyedén megtalálták mindig a legjobb beállítást, nagyszerű volt a vezethetősége (főleg kanyarokban) és gumikezelése.

    Majd jött a 2018-as alap, ami veszített a kanywrtempón, helyette az egyenesben lett erősebb, de már itt érezhető volt, h nehezebb volt kezelni az autót és a gumikezelése is rosszabb volt.

    Ahelyett, hogy léptek volna a 2017-es alap felé, inkább még jobban ráfeküdtek az egyenesekre és már ott tartanak h semmi leszorítóerő nincs, kezelhetősége kanyarokban katasztrófa, gumikezelése meg ko.

    Komolyan mintha a pilóták visszajelzései semmit se jelentenének. Pedig a motor már egy szinten lehet a mercivel, ha nem jobb. Egy ilyen erős motorral meg simán lehetne rövid tengelytáv alapon is gondolkodni.

    Szerintem alapból ostobaság végsebességre optimalizálni az autót, mert az alapból a vezethetőség rovására megy, másrészt egy kanyarokban csúszkáló autóval sokkal nehezebb jól bánni a gumikkal is.

    Vettel esetében az előbbi állítás különösen igaz, ne feledjük, hogy anno a Red Bullal még Monzában is bevállalták a “nagy leszoríróerős” konfigot, és így is kétszer nyerni tudtak erőből.

  3. mrobi: Csak hát így elég hülyén veszi ki magát, hogy a másik tud vele futamot nyerni.

    Nem feltétlen ha más a vezetési stílusuk. A MotoGP-ben is 2007 és 2016 között csak Stoner tudott nyerni a Ducatival. Aztán azóta már Dovizioso, Iannone, Lorenzo is nyert velük versenyeket, de ehhez jelentősen változtatniuk kellett a motoron. Persze a Ferrarinál nem ilyen extrém a helyzet, de elég sz*r és Vettel még ráadásul azok közé a versenyzők közé tartozik, akik nehezebben alkalmazkodnak egy nekik nem kedvező autóhoz. Button is pl ilyen volt, ő is volt, hogy 2012-ben az utolsó pontszerző helyeken ment, miközben Hamilton dobogókat meg futamgyőzelmeket szerzett aztán ahogy sikerült valamennyire hozzá igazítani kocsit ő is ott volt megint az élmezőnyben. De Kimi is ilyen pl, hogy nagyon tudja befolyásolni a teljesítményét az adott autó meg még lehetne egy pár példát mondani.

  4. Raikkonen: Abszolút egyetértek.
    A jelenlegi koncepció nem tudom, kinek minek köszönhető, de nagyon gáz szvsz. Egyenesre alapozni egy autót, amikor a pályák nagy szazaléka nem ilyen karakterisztikával bir, nettó hülyeség és érthetetlen is. Tök jó, behúzta a Ferrari Spa Monzát, de egyébként a többi pályán szanaszét veri őket a Merci, sőt már lassan az RB is a fejükre nő…
    Jövőre vissza kell térniük a 2017es alaphoz, az Vettelnek is nyilván jobb lenne. Persze, ha cél az, hogy Seb maradjon, mert jelenleg úgy tűnik, nem igazán érdekli Őket a dolog, higy mindkét pilotajuknak feküdjön az autó.

    Az a baj h Vettel is inkább kussol, pedig ilyenkor kell egy Lauda/Prost féle kaliber, akik nem félnek felszólalni és baszogatni őket, h már pedig rakjanak már össze értelmes autót.

  5. Zasalamel: Ferrarit se nagyon értem, 2017-ben rövid tengelytávval baromi könnyedén megtalálták mindig a legjobb beállítást, nagyszerű volt a vezethetősége (főleg kanyarokban) és gumikezelése.

    Majd jött a 2018-as alap, ami veszített a kanywrtempón, helyette az egyenesben lett erősebb, de már itt érezhető volt, h nehezebb volt kezelni az autót és a gumikezelése is rosszabb volt.

    Ahelyett, hogy léptek volna a 2017-es alap felé, inkább még jobban ráfeküdtek az egyenesekre és már ott tartanak h semmi leszorítóerő nincs, kezelhetősége kanyarokban katasztrófa, gumikezelése meg ko.

    Komolyan mintha a pilóták visszajelzései semmit se jelentenének. Pedig a motor már egy szinten lehet a mercivel, ha nem jobb. Egy ilyen erős motorral meg simán lehetne rövid tengelytáv alapon is gondolkodni.

    Abszolút egyetértek.
    A jelenlegi koncepció nem tudom, kinek minek köszönhető, de nagyon gáz szvsz. Egyenesre alapozni egy autót, amikor a pályák nagy szazaléka nem ilyen karakterisztikával bir, nettó hülyeség és érthetetlen is. Tök jó, behúzta a Ferrari Spa Monzát, de egyébként a többi pályán szanaszét veri őket a Merci, sőt már lassan az RB is a fejükre nő…
    Jövőre vissza kell térniük a 2017es alaphoz, az Vettelnek is nyilván jobb lenne. Persze, ha cél az, hogy Seb maradjon, mert jelenleg úgy tűnik, nem igazán érdekli Őket a dolog, higy mindkét pilotajuknak feküdjön az autó.

  6. Raikkonen:
    Abban igaza van Bergernek, hogy hiányzik a gyilkos ösztön, de szvsz ez az autóra vezethető vissza leginkább.
    Ha jobban feküdne Sebnek, biztos vagyok benne, hogy jobb eredményekre is képes lenne, de így csak túlerőlteti, amiből jönnek az ujabb hibák…
    Remélem, jövőre ha marad, valamit ezzel próbál kezdeni a Ferrari.

    Ferrarit se nagyon értem, 2017-ben rövid tengelytávval baromi könnyedén megtalálták mindig a legjobb beállítást, nagyszerű volt a vezethetősége (főleg kanyarokban) és gumikezelése.

    Majd jött a 2018-as alap, ami veszített a kanywrtempón, helyette az egyenesben lett erősebb, de már itt érezhető volt, h nehezebb volt kezelni az autót és a gumikezelése is rosszabb volt.

    Ahelyett, hogy léptek volna a 2017-es alap felé, inkább még jobban ráfeküdtek az egyenesekre és már ott tartanak h semmi leszorítóerő nincs, kezelhetősége kanyarokban katasztrófa, gumikezelése meg ko.

    Komolyan mintha a pilóták visszajelzései semmit se jelentenének. Pedig a motor már egy szinten lehet a mercivel, ha nem jobb. Egy ilyen erős motorral meg simán lehetne rövid tengelytáv alapon is gondolkodni.

  7. Abban igaza van Bergernek, hogy hiányzik a gyilkos ösztön, de szvsz ez az autóra vezethető vissza leginkább.
    Ha jobban feküdne Sebnek, biztos vagyok benne, hogy jobb eredményekre is képes lenne, de így csak túlerőlteti, amiből jönnek az ujabb hibák…
    Remélem, jövőre ha marad, valamit ezzel próbál kezdeni a Ferrari.

  8. F1890: én nem akarom erre kenni, csak a két hazai pályáján jól beszopta a kvalival. egyiken részt sem tudott venni, a másikon meg kibasztak vele 🙂

    persze a futamon elkövetett hibájához ennek nincs köze, csak mentálisan egy olyan ördögi spirálba került h – akkor kerülne ki belőle ha nyerne, de ahhoz meg nyernie kellene ami jelenlegi mentális állapotában nehézkesen megy- főleg ha olyan futamokon van pechje mint pl ausztria időmérő, vagy monza

    Kvalin mindenki kibaszott magával.

  9. F1890: én nem akarom erre kenni, csak a két hazai pályáján jól beszopta a kvalival. egyiken részt sem tudott venni, a másikon meg kibasztak vele 🙂

    persze a futamon elkövetett hibájához ennek nincs köze, csak mentálisan egy olyan ördögi spirálba került h – akkor kerülne ki belőle ha nyerne, de ahhoz meg nyernie kellene ami jelenlegi mentális állapotában nehézkesen megy- főleg ha olyan futamokon van pechje mint pl ausztria időmérő, vagy monza

    Ausztriában az első kör után Vettel már Verstappen előtt volt, ott simán gyengébb volt a Ferrari versenytempója, még szerencséjük volt, hogy a Red Bull ilyen borzalmasan rajtolt, így majdnem megnyerték a versenyt, de amúgy az nem is lett volna kérdés.

    Hockenheimben meg Verstappen sokkal gyorsabb volt extrém esős meg intermediate gumikon, száraz pályán meg kb egy tempót mentek, így ha Vettel az elejéből rajtol, akkor is ugyanez lett volna a végeredmény.

    A Ferrarinak Bahrein, Kanada, SPA, Monza voltak a reális esélyei eddig, ezek közül Vettelnek 2x nem volt meg a tempója és 2x hibázott is. Kanadában meg gyakorlatilag nyert csak elvették tőle, nem tudom, hogy az mennyit dobott volna a lelki állapotán, ha azt a futamot visszaadják neki vagy alapból nem is vizsgálják az esetet.

  10. Tpal: Vettel még mindig a valaha volt top5 legsikeresebb F1-es pilóta egyike, és hidd el, ha kap végre egy többé-kevésbé normális autót, akkor újra meg is fogja mutatni, annak ellenére is, hogy elég amatőr volt a vasárnapi megpördülése.

    Szerintem is megtudná még mutatni, de abban már nem vagyok biztos, hogy a Ferrarinál fog kapni ilyen autót. Mióta ott van azóta szerintem a 2015-ös volt a legjobb éve, azt leszámítva mindegyik szezon tele volt frusztrációval meg vezetői hibákkal. Most meg már ott van Leclerc is aki veszélyezteti az első számú státuszát, ami eddig Kimi mellett egyértelmű volt.

  11. guide: Igen,Vettel ott hibázott,hogy nem ment Sainz után és Leclercre várt,mert bízott benne.Bár kérdéses,hogy megfelelően előkészítette e a gumikat annál a tempónál.
    Amúgy pont azon gondolkodtam,hogy Leclerc q3-ban az első próbálkozásnál miért engedte,hogy Vettel és közéje beférkőzzön a Renault.Lehet,hogy előre eltervezte?Ha nincs ez a röhejes végjáték és minden a normális mederben zajlik, talán akkor se ad szélárnyékot Vettelnek.Arra az esetrevédekezhetett volna azzal,hogy ő se használta Sebét?
    Amúgy a nagy harciasság a két pilóta között egyik csapatnál se kedvelt,különösen a Ferrarinál.A Mercinél is örülnek a nyugalomnak,Ricsi is lelépett a Red Bulltól.A Mercedes megengedhette magának,mert messze a mezőny felett volt az autójuk és legalább volt min szórakozni a közönségnek.De 2007-ben a McLaren a világbajnoki győzelemmel fizette meg az árát a nagy kakaskodásnak.A Ferrarinál nem lesz ilyesmi és egyértelmű,hogy Vettelnek kell mennie.Amit eddig láttam Leclercből,az Alonsora emlékeztet.

    Igen, de a Red Bull mondjuk megtartotta volna Ricsit és idén valószínűleg k*rva boldogok lennének, ha ott lenne az ausztrál, mert, akkor most a Ferrari előtt vagy a Ferrarihoz nagyon közel lennének a konstruktőriben. Így meg nagyon nehéz dolguk lesz még akkor is, ha a hátralévő pályák inkább a Red Bullnak fekszenek. Persze bukhatnak is emiatt, mint a Mclaren 2007-ben, de az mondjuk egy nagyon extrém eset volt, kémüggyel és két heves természetű versenyzővel. Ráadásul ahogy a szezon végződött az nagyon bizarr volt főleg Hamilton oldalán, Kínában rendkívül amatőr hibát követtek el a gumikkal, Braziliában meg fél percre megállt az autó aztán újra elindult. Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy nekik azt a vb-t el kellett veszíteniük a kém botrány miatt.

  12. Sidious: Kvalis motorhiba azért nem akkora ütés lelkileg mintha a biztosnak tűnő első győzelmed csúszik ki a kezedből egyszer technikai hiba miatt egyszer meg egy vitatható koccanás után.

    Leclerc most g*ci volt egyébként, de mondom ez várható volt, hogy ők se lesznek örök barátok és ezen nem lehet most rágódni, mert ez csak egy szóbeli megállapodás volt és ha Vettel most leragad ennél, hogy emiatt nem szerzett polet, akkor mégjobban kifog kapni a hátralevő futamokon. Tovább kell lépni és megmutatni, hogy nem véletlenül lett 4x-es vb, nem a kifogásokat keresni.

    én nem akarom erre kenni, csak a két hazai pályáján jól beszopta a kvalival. egyiken részt sem tudott venni, a másikon meg kibasztak vele 🙂

    persze a futamon elkövetett hibájához ennek nincs köze, csak mentálisan egy olyan ördögi spirálba került h – akkor kerülne ki belőle ha nyerne, de ahhoz meg nyernie kellene ami jelenlegi mentális állapotában nehézkesen megy- főleg ha olyan futamokon van pechje mint pl ausztria időmérő, vagy monza

  13. Sidious: Kvalis motorhiba azért nem akkora ütés lelkileg mintha a biztosnak tűnő első győzelmed csúszik ki a kezedből egyszer technikai hiba miatt egyszer meg egy vitatható koccanás után.

    Leclerc most g*ci volt egyébként, de mondom ez várható volt, hogy ők se lesznek örök barátok és ezen nem lehet most rágódni, mert ez csak egy szóbeli megállapodás volt és ha Vettel most leragad ennél, hogy emiatt nem szerzett polet, akkor mégjobban kifog kapni a hátralevő futamokon. Tovább kell lépni és megmutatni, hogy nem véletlenül lett 4x-es vb, nem a kifogásokat keresni.

    Vettel még mindig a valaha volt top5 legsikeresebb F1-es pilóta egyike, és hidd el, ha kap végre egy többé-kevésbé normális autót, akkor újra meg is fogja mutatni, annak ellenére is, hogy elég amatőr volt a vasárnapi megpördülése.

  14. Sidious: Ha jól láttam Leclerc a pole körén egy Renault mögött ment, Vettel is elindulhatott volna Sainz után a második próbálkozásnál és akkor fel is ér időben.

    Igen,Vettel ott hibázott,hogy nem ment Sainz után és Leclercre várt,mert bízott benne.Bár kérdéses,hogy megfelelően előkészítette e a gumikat annál a tempónál.
    Amúgy pont azon gondolkodtam,hogy Leclerc q3-ban az első próbálkozásnál miért engedte,hogy Vettel és közéje beférkőzzön a Renault.Lehet,hogy előre eltervezte?Ha nincs ez a röhejes végjáték és minden a normális mederben zajlik, talán akkor se ad szélárnyékot Vettelnek.Arra az esetre védekezhetett volna azzal,hogy ő se használta Sebét?
    Amúgy a nagy harciasság a két pilóta között egyik csapatnál se kedvelt,különösen a Ferrarinál.A Mercinél is örülnek a nyugalomnak,Ricsi is lelépett a Red Bulltól.A Mercedes megengedhette magának,mert messze a mezőny felett volt az autójuk és legalább volt min szórakozni a közönségnek.De 2007-ben a McLaren a világbajnoki győzelemmel fizette meg az árát a nagy kakaskodásnak.A Ferrarinál nem lesz ilyesmi és egyértelmű,hogy Vettelnek kell mennie.Amit eddig láttam Leclercből,az Alonsora emlékeztet.

  15. F1890: Mert vettelnek nem volt kvalikon 3-4szer motorhibaja, dehogynem.

    Loki-toki egy taho volt most es jatsza a hulyet. Verstappen legalabb felvallalja a g.cipok enjet.

    Na mindegy, nem ezen mulott a vettel hiba. De szombaton a ferrari sem hagyta szo nelkul ezt a fajta viselkedest

    Kvalis motorhiba azért nem akkora ütés lelkileg mintha a biztosnak tűnő első győzelmed csúszik ki a kezedből egyszer technikai hiba miatt egyszer meg egy vitatható koccanás után.

    Leclerc most g*ci volt egyébként, de mondom ez várható volt, hogy ők se lesznek örök barátok és ezen nem lehet most rágódni, mert ez csak egy szóbeli megállapodás volt és ha Vettel most leragad ennél, hogy emiatt nem szerzett polet, akkor mégjobban kifog kapni a hátralevő futamokon. Tovább kell lépni és megmutatni, hogy nem véletlenül lett 4x-es vb, nem a kifogásokat keresni.

  16. guide: Oké,de akkor mondta volna meg előre,hogy ő nem ad szélárnyékot.Az nem buli,hogy az egyik megteszi,a másik meg szarik bele és átveri a csapattársát.Vettelnek meg igazán semmi köze ahhoz,hogy mi történt Bahrainben vagy Monacoban.Ha Vettel csinál ilyet már szétszedte volona érte a média.Gondolj csak a multi21-re!

    Ha jól láttam Leclerc a pole körén egy Renault mögött ment, Vettel is elindulhatott volna Sainz után a második próbálkozásnál és akkor fel is ér időben.

  17. Sidious: Miért kéne? Hamilton és Rosberg se tudott együtt dolgozni, de az eredmények megvoltak, mert folyamatosan hajtották egymást. Itt is csak idő kérdése volt, hogy a jópofizás kitartson, egy győztes alkat nem fog a másik eredményéért dolgozni, csak a sajátjáért. Leclerc elég sok pofont kapott idén, a csapatutasítások, a bahreini motorhiba, a monacoi időmérő aztán Ausztriában úgytűnik betelt nála a pohár és azóta nem ugyanaz a jó fiú aki előtte volt. Ez látszik az agresszivitásán is és a viselkedésén is. Vettelnek össze kell szednie magát, ha nem akar csapaton belül háttérbe szorulni vagy el kell igazoljon máshova. De csapattárs szempontjából ez máshol se lenne sokkal könnyebb, mert összekerülhetne Hamiltonnal, Verstappennel vagy Ricciardoval, akik ugyanúgy belerúgnának, ha mentálisan nincs a toppon.

    Mert vettelnek nem volt kvalikon 3-4szer motorhibaja, dehogynem.

    Loki-toki egy taho volt most es jatsza a hulyet. Verstappen legalabb felvallalja a g.cipok enjet.

    Na mindegy, nem ezen mulott a vettel hiba. De szombaton a ferrari sem hagyta szo nelkul ezt a fajta viselkedest

  18. Sidious: Miért kéne? Hamilton és Rosberg se tudott együtt dolgozni, de az eredmények megvoltak, mert folyamatosan hajtották egymást. Itt is csak idő kérdése volt, hogy a jópofizás kitartson, egy győztes alkat nem fog a másik eredményéért dolgozni, csak a sajátjáért. Leclerc elég sok pofont kapott idén, a csapatutasítások, a bahreini motorhiba, a monacoi időmérő aztán Ausztriában úgytűnik betelt nála a pohár és azóta nem ugyanaz a jó fiú aki előtte volt. Ez látszik az agresszivitásán is és a viselkedésén is. Vettelnek össze kell szednie magát, ha nem akar csapaton belül háttérbe szorulni vagy el kell igazoljon máshova. De csapattárs szempontjából ez máshol se lenne sokkal könnyebb, mert összekerülhetne Hamiltonnal, Verstappennel vagy Ricciardoval, akik ugyanúgy belerúgnának, ha mentálisan nincs a toppon.

    Oké,de akkor mondta volna meg előre,hogy ő nem ad szélárnyékot.Az nem buli,hogy az egyik megteszi,a másik meg szarik bele és átveri a csapattársát.Vettelnek meg igazán semmi köze ahhoz,hogy mi történt Bahrainben vagy Monacoban.Ha Vettel csinál ilyet már szétszedte volona érte a média.Gondolj csak a multi21-re!

  19. guide:
    Leclerc sumák volt.
    Monzában 0,2-0,5 másodpercet jelent a szélárnyék.Vettel úgy,hogy senkitől nem kapott szélárnyékot csak 0,157 másodperccel volt lemaradva tőle az első próbálkozás után.Vagyis tisztában volt vele,hogyha segít a második próbálkozásnál a csapattársának,akkor elveszítheti az első helyét.Ha a megbeszéltek szerint jár el,akkor szépen a sor elejére megy(Sanzék cseppet sem bánták volna) Vettellel és kényelmesen felkészülnek a körre.Ehelyett csigatempóban közlekedett,miközben az ideges Vettel is megelőzte és csak akkor ment előre,amikor már tudta,hogy Seb nem ér föl.A mérnöke ugyanis állandóan a fülére mondta a hátralévő időt.Különösen csúnya ez azok után,hogy Vettel segített neki Spában és annak fényében,hogy Seb idejét esetleg el is vehették volna a négykerekes elhagyás miatt.Úgy néz ki Leclerc nem lesz csapatjátékos.Ha rá akarnak építeni a jövőben,akkor egy kinevezett kettest kell mellé hozniuk.

    Miért kéne? Hamilton és Rosberg se tudott együtt dolgozni, de az eredmények megvoltak, mert folyamatosan hajtották egymást. Itt is csak idő kérdése volt, hogy a jópofizás kitartson, egy győztes alkat nem fog a másik eredményéért dolgozni, csak a sajátjáért. Leclerc elég sok pofont kapott idén, a csapatutasítások, a bahreini motorhiba, a monacoi időmérő aztán Ausztriában úgytűnik betelt nála a pohár és azóta nem ugyanaz a jó fiú aki előtte volt. Ez látszik az agresszivitásán is és a viselkedésén is. Vettelnek össze kell szednie magát, ha nem akar csapaton belül háttérbe szorulni vagy el kell igazoljon máshova. De csapattárs szempontjából ez máshol se lenne sokkal könnyebb, mert összekerülhetne Hamiltonnal, Verstappennel vagy Ricciardoval, akik ugyanúgy belerúgnának, ha mentálisan nincs a toppon.

  20. guide:
    Leclerc sumák volt.
    Monzában 0,2-0,5 másodpercet jelent a szélárnyék.Vettel úgy,hogy senkitől nem kapott szélárnyékot csak 0,157 másodperccel volt lemaradva tőle az első próbálkozás után.Vagyis tisztában volt vele,hogyha segít a második próbálkozásnál a csapattársának,akkor elveszítheti az első helyét.Ha a megbeszéltek szerint jár el,akkor szépen a sor elejére megy(Sanzék cseppet sem bánták volna) Vettellel és kényelmesen felkészülnek a körre.Ehelyett csigatempóban közlekedett,miközben az ideges Vettel is megelőzte és csak akkor ment előre,amikor már tudta,hogy Seb nem ér föl.A mérnöke ugyanis állandóan a fülére mondta a hátralévő időt.Különösen csúnya ez azok után,hogy Vettel segített neki Spában és annak fényében,hogy Seb idejét esetleg el is vehették volna a négykerekes elhagyás miatt.Úgy néz ki Leclerc nem lesz csapatjátékos.Ha rá akarnak építeni a jövőben,akkor egy kinevezett kettest kell mellé hozniuk.

    Leclerc egy *** volt, nincs mit szépíteni.

  21. Leclerc sumák volt.
    Monzában 0,2-0,5 másodpercet jelent a szélárnyék.Vettel úgy,hogy senkitől nem kapott szélárnyékot csak 0,157 másodperccel volt lemaradva tőle az első próbálkozás után.Vagyis tisztában volt vele,hogyha segít a második próbálkozásnál a csapattársának,akkor elveszítheti az első helyét.Ha a megbeszéltek szerint jár el,akkor szépen a sor elejére megy(Sanzék cseppet sem bánták volna) Vettellel és kényelmesen felkészülnek a körre.Ehelyett csigatempóban közlekedett,miközben az ideges Vettel is megelőzte és csak akkor ment előre,amikor már tudta,hogy Seb nem ér föl.A mérnöke ugyanis állandóan a fülére mondta a hátralévő időt.Különösen csúnya ez azok után,hogy Vettel segített neki Spában és annak fényében,hogy Seb idejét esetleg el is vehették volna a négykerekes elhagyás miatt.Úgy néz ki Leclerc nem lesz csapatjátékos.Ha rá akarnak építeni a jövőben,akkor egy kinevezett kettest kell mellé hozniuk.