Imolát és Mugellót is érdekelné az F1-es versenyrendezés

Az Olasz Nagydíj naptári helyének hosszú távú bebiztosítása után két újabb olasz pálya, Imola és Mugello is érdeklődést mutat az F1-es versenyrendezés iránt.

Az imolai rajt 2003-ban (Fotó: XPB)Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Sidious:
    9

    Mugello:

    Imola:

    Mindkét pályán lehetne előzni a célegyenesbe, a 2. 3. Szektorok technikásabbak. Ezeknél előzés szempontjából jóval rosszabb pályák vannak a naptárban: Melbourne, Monaco, Hungaroring, Szingapúr és ezek mellé még jön Zandvoort jövőre.

    de hiányoznak ezek a kameraállások

  2. 9

    GreenHonda: Nem szűk az a pálya kicsit? De lehet jó lenne úgy már, ha nincs utolsó sikán.

    Úgy emlékszem, Mugelloban mentem az F1C-ben, F1 PRT 08 betával még mikor új volt, de nem rémlik h vmi sok előzési pont lenne rajt. Kanyargós fosnak rémlik, mint Jerez, vagy a valenciai tesztpálya.

    Mugello:

    Imola:

    Mindkét pályán lehetne előzni a célegyenesbe, a 2. 3. Szektorok technikásabbak. Ezeknél előzés szempontjából jóval rosszabb pályák vannak a naptárban: Melbourne, Monaco, Hungaroring, Szingapúr és ezek mellé még jön Zandvoort jövőre.

  3. Sidious: ??? Imolába azóta kivették az utolsó sikánt így már DRS-el lehetne előzni, Mugelloban meg a célegyenes kb olyan hosszú mint Monzában.

    Nem szűk az a pálya kicsit? De lehet jó lenne úgy már, ha nincs utolsó sikán.

    Úgy emlékszem, Mugelloban mentem az F1C-ben, F1 PRT 08 betával még mikor új volt, de nem rémlik h vmi sok előzési pont lenne rajt. Kanyargós fosnak rémlik, mint Jerez, vagy a valenciai tesztpálya.

  4. GreenHonda:
    Már megint fos pályák állnak sorban? Komolyan hogy akarnak így izgalmakat? Olyan szabályokat nem lehet hozni, hogy ilyen pályákon előzések legyenek. Ahhoz Formula E szintre kéne visszalassítani az autókat.

    ??? Imolába azóta kivették az utolsó sikánt így már DRS-el lehetne előzni, Mugelloban meg a célegyenes kb olyan hosszú mint Monzában.