Az F1-es időmérő napján érheti el Szuzukát a szupertájfun

Már a legerősebb fokozatú tájfunná alakult az F1-es szuzukai hétvégét is fenyegető „Hagibis”. A friss előrejelzések szerint a szombat ígérkezhet a legproblémásabb napnak.

Fotó: XPB

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. F1890: a futam utolsó periódusa az már vészes volt, meg is halt benne vki. de én nem ezt tartom az FIA hibájának, hanem azt h egész héten ölbe tett kézzel ültek és várták h majd megoldódik magától a helyzet. pedig megtehették volna h szombaton rendezzék meg a futamot, vagy hétfőn. ez baszta ki nálam igazán a biztosítékot nálam

    “pedig megtehették volna h szombaton rendezzék meg a futamot, vagy hétfőn.”

    Azért nem tették meg, mert nincs erre vonatkozó direktíva. Ha lenne egy olyan szabály, hogy nincs esőverseny, akkor természetesen gondolkodás nélkül hétfőre halasztották volna a futamot. De egy ilyen kivágná a biztosítékot a drága nézőközönségnél. Így nyilvánvalóan mérlegelték a dolgokat, figyelembe vették a várható időjárást is. Tudták, hogy lesz eső, de vihar már nem várható és mivel legitim dolog esőben versenyt rendezni, ezért döntöttek emellett. Nyilván azért “tököltek”, hogy felelős döntést tudjanak hozni a futamról. Jól döntöttek az adott szabályok ismeretében.

    Egyébként is csak azért csesztetik máig az FIA-t amiatt a futam miatt, mert haláleset történt. De annak semmi köze valamiféle “extrém” körülményekhez.

    Érdekes módon amiatt nem nyivákolsz, hogy vasárnap tartották 2003 vagy 2016 Interlagost, 2007 Fujit, esetleg 2010 Koreát. Ott is ugyanilyen, ugyanígy előre látható szar körülmények voltak futamra.

  2. vandr: Nem voltak különlegesen mostoha körülmények, sztem a 2016-os brazil futamon rosszabbak voltak. Ettől még elfogadom azt, hogy az ilyen körülmények nem alkalmasak, de a FIA az *** szurkolói nyomás miatt is döntött a futam mellett (“nincs esőverseny, a mai pilóták nem mernek esőben menni, brühühü, stb”).

    Az egész a rohadt showbiznisz miatt van. Szerintem sem lenne szabad F1-es autókkal ilyen körülmények között versenyezni, de a FIA ezt nem meri deklarálni. Többek között az olyan szurkolók miatt is, mint az itteniek. Idén Hockemheimben sem merték bemondani a repülőrajtot, ahogyan az eső mellett normális lenne.

    a futam utolsó periódusa az már vészes volt, meg is halt benne vki. de én nem ezt tartom az FIA hibájának, hanem azt h egész héten ölbe tett kézzel ültek és várták h majd megoldódik magától a helyzet. pedig megtehették volna h szombaton rendezzék meg a futamot, vagy hétfőn. ez baszta ki nálam igazán a biztosítékot nálam

  3. vandr: Nem voltak alkalmatlanok. A tájfun már gyakorlatilag teljesen eloszlott addigra, eső volt (az sem olyan intenzív), szél viszont egy szál se. Ha az idei hockenheimi, vagy a 16-os brazil nagydíjon alkalmas körülmények voltak, akkor itt is.

    A látási viszonyok alkalmatlanok voltak. Életem legrosszabb motorsportos élménye volt az a futam.

  4. F1890: Nem emlekszel 14re? Ugyanez volt a szitu. Egesz heten tudtak es lattak a mostoha korulmenyeket majd politikai okbol hol egyik csapat hol masik csapat allt ellent a futam elorehozatalanak vagy a futam elnapolasanak. Az FIA meg volt olyan toketlen h nem szolt bele hanem hagytak h kivasszanak az azo nezokkel, a csapatokkal es leginkabb egy csaladdal.

    Szanalmas volt az a hetvege minden tekintetben

    Nem voltak különlegesen mostoha körülmények, sztem a 2016-os brazil futamon rosszabbak voltak. Ettől még elfogadom azt, hogy az ilyen körülmények nem alkalmasak, de a FIA az *** szurkolói nyomás miatt is döntött a futam mellett (“nincs esőverseny, a mai pilóták nem mernek esőben menni, brühühü, stb”).

    Az egész a rohadt showbiznisz miatt van. Szerintem sem lenne szabad F1-es autókkal ilyen körülmények között versenyezni, de a FIA ezt nem meri deklarálni. Többek között az olyan szurkolók miatt is, mint az itteniek. Idén Hockemheimben sem merték bemondani a repülőrajtot, ahogyan az eső mellett normális lenne.

  5. mrobi: az aki elindította a versenyt, tudták előre hogy a körülmények alkalmatlanok lesznek a versenyzésre.

    Nem voltak alkalmatlanok. A tájfun már gyakorlatilag teljesen eloszlott addigra, eső volt (az sem olyan intenzív), szél viszont egy szál se. Ha az idei hockenheimi, vagy a 16-os brazil nagydíjon alkalmas körülmények voltak, akkor itt is.

  6. vandr: “nem akarok 14-et újra, ahol akkora barmok voltak h ez egy emberéletébe került”

    Áruld már el, mégis mi a fenét tehet arról bárki is, hogy a 14-es futamon eső volt?

    Nem emlekszel 14re? Ugyanez volt a szitu. Egesz heten tudtak es lattak a mostoha korulmenyeket majd politikai okbol hol egyik csapat hol masik csapat allt ellent a futam elorehozatalanak vagy a futam elnapolasanak. Az FIA meg volt olyan toketlen h nem szolt bele hanem hagytak h kivasszanak az azo nezokkel, a csapatokkal es leginkabb egy csaladdal.

    Szanalmas volt az a hetvege minden tekintetben

  7. vandr: “nem akarok 14-et újra, ahol akkora barmok voltak h ez egy emberéletébe került”

    Áruld már el, mégis mi a fenét tehet arról bárki is, hogy a 14-es futamon eső volt?

    az aki elindította a versenyt, tudták előre hogy a körülmények alkalmatlanok lesznek a versenyzésre.

  8. F1890:
    már most látom h megint addig tökölnek míg hatalmas unalom lesz egy nap, és valaki meg megfog sérülni a teszetosza töketlen vezetés miatt. nem akarok 14-et újra, ahol akkora barmok voltak h ez egy emberéletébe került – még akkoris ha bianchi hibázott.

    ha kell tegyék át másnapra a kvalit/futamot, döntsenek céltudatosan

    “nem akarok 14-et újra, ahol akkora barmok voltak h ez egy emberéletébe került”

    Áruld már el, mégis mi a fenét tehet arról bárki is, hogy a 14-es futamon eső volt?

  9. már most látom h megint addig tökölnek míg hatalmas unalom lesz egy nap, és valaki meg megfog sérülni a teszetosza töketlen vezetés miatt. nem akarok 14-et újra, ahol akkora barmok voltak h ez egy emberéletébe került – még akkoris ha bianchi hibázott.

    ha kell tegyék át másnapra a kvalit/futamot, döntsenek céltudatosan