Az Alfa Romeo átgondolja a folytatást

Az Alfa Romeót birtokló Fiat Chrysler nem tagadja, alaposan ki fogja értékelni a Forma–1-es csapat eredményeit, mielőtt dönt a projekt folytatásáról. Ami az első szezont illeti, a kereskedelmi résszel elégedettek, a második félévben nyújtott teljesítménnyel viszont már kevésbé…

Kimi Räikkönen (Fotó: XPB)

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. F1890:
    ameddig ilyen kutyaütő 2. pilótájuk van addig ne is reménykedjenek jobb szereplésben. egy 6. hely már idén is elérhető lett volna egy jobb versenytempóval rendelkező emberrel.

    kimi mondjuk sztem 2. félévben kicsit visszaesett kvalin- mondjuk 40 évesen már nem is várhatja el az ember h toppon legyen. futamon meg még mindig jól halászik a zavarosban.

    dzsovi, meg vérgyenge. egy kimi-hulk páros jövőre sztem nagyot szólt volna

    Egyetértek, erre lett volna szükség ilyen válságos helyzetbe, adni egy éves szerződést Hulknek. A Ferrari meg állítson ki egy olyan embert akit 21be betud esetleg Kimi helyére tenni vagy pl Hulk helyére ha neki is van egy éves szerződése. Na mindegy. Okos brigád ez. Nyivla Vasseur is ezt akarta vagyis ne Gio.

  2. ameddig ilyen kutyaütő 2. pilótájuk van addig ne is reménykedjenek jobb szereplésben. egy 6. hely már idén is elérhető lett volna egy jobb versenytempóval rendelkező emberrel.

    kimi mondjuk sztem 2. félévben kicsit visszaesett kvalin- mondjuk 40 évesen már nem is várhatja el az ember h toppon legyen. futamon meg még mindig jól halászik a zavarosban.

    dzsovi, meg vérgyenge. egy kimi-hulk páros jövőre sztem nagyot szólt volna

  3. Mondjuk úgy nem is lehet sikerre vinni egy csapatot hogy tolom bele a pénzt és szezon közepén a Ferrari az anyacsapat úgy gondolja elvisz egy pár mérnököt. Dehat olaszok és az Elkann féle agyatlanok azt gondolják 5 perc alatt siker van és össze vissza lehet pakolni az embereket.

  4. Denis Hunter: Erdekes, amikor Sauber ur elengedi a csapatot, mindig visszaesnek, hiaba a “nagy” befektetok jo alapra tudnak epitkezni.
    Kicsit hasonlo erzesem van az RP-vel kapcsolatban is, bar ok annyira nem estek vissza. Kivancsi leszek tudnak-e fejlodni jovore.
    A masik gond, hogy a kozepcsapatok meg mindig annyira messze vannak a nagyoktol, ha egyik fejlodik, akkor a masik visszaesik. Iden a McLaren volt jo, ennek kovetkezmenye, hogy a tobbi csapat mindenkepp rosszabb eredmenyt tud elerni. Az lenne az igazi, ha legalabb a 7vege 3. leggyengebb csapataval fel tudnak venni a versenyt idorol idore, ne mindig a 7. hely lenne a max, amit ki lehet sajtolni a 7vegebol.

    Amikor a BMW vette meg őket, akkor jelentősen előre léptek, kár, hogy a BMW 4 év után feladta és kiszállt pedig volt abban a projektben fantázia 2008-ban már tudtak a vb címért küzdeni, aztán pont azért szálltak ki idő előtt a csatából, mert korábban átálltak a 09-es autó fejlesztésére, ami így is egy fos lett. Egyébként meg ha valaki eléri a vb 4. helyet főleg mondjuk most tavaly a gyári Renault, akik idővel megint vb-t akarnának nyerni, akkor elvárná az ember, hogy a következő évben meg legalább maradjanak 4.-ek és csökkentsék a különbséget a 3 top csapathoz képest. Ehhez képest az, hogy hátrafelé mennek eléggé kiábrándító. A Racing Pointnál pl még jobban el lehet ezt nézni, mert ők egy klasszikus középcsapat nincs se sztárversenyzőjük, se olyan pilótájuk, aki a jövő egyik nagy reménysége lenne, nincs sztártervezőjük, nincs múltjuk és a költségvetésüket is valahova a középmezőnybe lehetne belőni, szóval ők azzal ha 4. helyen végeznek a konstruktőribe valószínűleg elérték a maximumot, amit ezzel a felállással el lehet érni.

  5. S.Perez: Szerintem a csalóka ebben az egészben az időkésés. Pl. Te is említed a RP-ot, hogy kissé visszaestek, pedig Stroll papa nyomja beléjük a pénzt. De azt lehet elfelejted, hogy az idei kocsi pont akkor volt tervezőasztalon és a szélcsatornában, mikor a csapat anyagi helyzete mélyponton volt. Jövőre persze még kiderülhet, hogy igazad van, de én remélem felfejlődnek!

    epp azt irtam en is, hogy annyira nem is estek vissza es jovore fejlodhetnek, tehat nem kezelem tenykent a jovobeli visszaesesuket, de az idei teljesitmenyuk elmarad a korabbiaktol. Ahogy a Haas, Wili, Alfa, meg a Renault is.
    Pont ezert irtam, hogy csaloka amiatt is, mert elore nem leptek igazan, csak megy a korbeveres, ami maskepp jott ki iden. Annyira szoros a kozepmezony. Versenytempoban a McLarent sem erzem kiemelkedonek, ha a pontok ezt is mutatjak. Egy koron mar jok, de pl most is Ricsi siman lenyomta mindkettot, a Toro is kozel volt. Multkori versenyen meg a Q2-es gumihasznalat miatt eselyuk sem volt pontot szerezni.

  6. Denis Hunter:

    Kicsit hasonlo erzesem van az RP-vel kapcsolatban is, bar ok annyira nem estek vissza. Kivancsi leszek tudnak-e fejlodni jovore.

    Szerintem a csalóka ebben az egészben az időkésés. Pl. Te is említed a RP-ot, hogy kissé visszaestek, pedig Stroll papa nyomja beléjük a pénzt. De azt lehet elfelejted, hogy az idei kocsi pont akkor volt tervezőasztalon és a szélcsatornában, mikor a csapat anyagi helyzete mélyponton volt. Jövőre persze még kiderülhet, hogy igazad van, de én remélem felfejlődnek! 🙂

  7. Sidious:
    Hát ezért sok értelme volt visszajönniük, ha már most felakarják adni.. Nem is értem mire számítottak, amikor látják, hogy a Honda meg a Renault mit össze szenved mióta hibrid motorok vannak, akkor ők majd egyből nyerni fognak attól, hogy megvettek egy kis csapatot meg a Ferrari motort?

    Erdekes, amikor Sauber ur elengedi a csapatot, mindig visszaesnek, hiaba a “nagy” befektetok jo alapra tudnak epitkezni.
    Kicsit hasonlo erzesem van az RP-vel kapcsolatban is, bar ok annyira nem estek vissza. Kivancsi leszek tudnak-e fejlodni jovore.
    A masik gond, hogy a kozepcsapatok meg mindig annyira messze vannak a nagyoktol, ha egyik fejlodik, akkor a masik visszaesik. Iden a McLaren volt jo, ennek kovetkezmenye, hogy a tobbi csapat mindenkepp rosszabb eredmenyt tud elerni. Az lenne az igazi, ha legalabb a 7vege 3. leggyengebb csapataval fel tudnak venni a versenyt idorol idore, ne mindig a 7. hely lenne a max, amit ki lehet sajtolni a 7vegebol.

  8. Hát ezért sok értelme volt visszajönniük, ha már most felakarják adni.. 😀 Nem is értem mire számítottak, amikor látják, hogy a Honda meg a Renault mit össze szenved mióta hibrid motorok vannak, akkor ők majd egyből nyerni fognak attól, hogy megvettek egy kis csapatot meg a Ferrari motort?

  9. Hat igen, nagy remenyekkel es elmezonyhoz kozeli autozassal almodtak meg a dolgot, ami viszonylag jol is indult, bar szerintem az ev eleji teljesitmenyukkel sem tamasztottak volna ala az elvarasaikat, aztan amikor kirajzolodni latszik, hogy a tavalyi evnel is gyengebben sikerul a szezon, akkor egybol a kiszallas a tema. A nagy Alfa Romeo, aki az elso sikereket erte el a sportban meg a Ferrari elott azt gondolta a nev eleg lesz a “gyozelemhez”. Kb olyan, mintha a kis Sumit leszerzodtetnek es VB cim lenne a cel a kovetkezo evben 😀
    Sajnalom, hogy nem jott ossze Kiminek a dolog, azert az ev eleji jajj de jol erzem magam, minden ***a utan hetrol hetre a keseru nyilatkozatok jonnek, meg az elegedetlenseg. Teljesen erthetoen.
    Amugy a Huski csoki eddig is szponzoralta oket? Nekem csak most tunt fel ezen a kepen.