Irvine szerint Vettel érdemtelenül lett négyszeres bajnok

A korábbi Ferrari-versenyző, Eddie Irvine keményen odaszólt a csapat német klasszisának, Sebastian Vettelnek, aki véleménye szerint érdemtelenül nyert négy bajnoki címet, a jövőben pedig roncsolhatja a csapattárs, Charles Leclerc esélyeit.

Eddie Irvine (Fotó: XPB)

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. mrobi: Más hibázni és más mélypontra kerülni.

    Én egy többszörös világbajnoktól nem tudom elfogadni, hogy ilyen gyenge legyen, ha a ferrarival a tizen x-edik helyert lehetne harcolni, akkor elfogadnám hogy belefásul, de ebben a szituban gáz Vettel teljesitmenye.

    Szuper. Akkor most mondjam, hogy lesz..om, hogy te nem tudod elfogadni?
    Most tenyleg ne haragudj, de én meg azt tartom viccesnek, hogy egyesek miket képesek elvárni.
    De lényegtelen, mások az igények. Neked nem fér bele, nekem lazán, sőt jó látni, hogy ha onnan fel tud jönni.
    Nem feltétlen kell válaszolni, mert valószínű nem fogunk egyetérteni 😉

  2. F1890: irvine? aki pl soha életében nem szerzett polet sem? 4 győzelméből 2-őt mákolt, és 2-őt meg a csapattársai átadtak neki? ezt komolyan mondod? 😀

    webber egy jobb pilóta volt mint irvine valaha is, még se lett még a rb-al soha sem 2. év végén

    Irvinevel kapcsolatosan most a sorok közt nem olvastál.

    A másodikhoz annyit, ott volt egy Alonso és egy Button.

  3. velorex:
    A Ferrari harmat gyenge konstrukciójánakellenébenVettelnek marha sokat kellett volna hibázni ahhoz, hogy azt a négy címet ne zsebelje be. De ezta szívességet egyik évben sem tette meg, ezért megszerezte.
    Azzala Red Bull-lal még Irvine is vb. lett volna 1999-ben, ha McLaren is olyan gyenge lett volna, mint 2010-től a Ferrari.:-}

    irvine? aki pl soha életében nem szerzett polet sem? 4 győzelméből 2-őt mákolt, és 2-őt meg a csapattársai átadtak neki? ezt komolyan mondod? 😀

    webber egy jobb pilóta volt mint irvine valaha is, még se lett még a rb-al soha sem 2. év végén

  4. A Ferrari harmat gyenge konstrukciójának ellenében Vettelnek marha sokat kellett volna hibázni ahhoz, hogy azt a négy címet ne zsebelje be. De ezt a szívességet egyik évben sem tette meg, ezért megszerezte.
    Azzal a Red Bull-lal még Irvine is vb. lett volna 1999-ben, ha McLaren is olyan gyenge lett volna, mint 2010-től a Ferrari.:-}

  5. mrobi: Más hibázni és más mélypontra kerülni.

    Én egy többszörös világbajnoktól nem tudom elfogadni, hogy ilyen gyenge legyen, ha a ferrarival a tizen x-edik helyert lehetne harcolni, akkor elfogadnám hogy belefásul, de ebben a szituban gáz Vettel teljesitmenye.

    schumacher egyébként kb hasonlóan sokat ütközött, forgott meg test test ellen mint vettel. csak ugye azok sem lettek felnagyítva mert h 7szeres.

  6. F1890: Alonso ugyanugy telehibazgatta a sajat vb eselyeit , csak errol a sajto nem beszel, a szurkoloi meg tagadjak. Tisztelet a kivetelnek.

    Egy 06os hibamentes evvel, vagy hamilton 17es formaval behuzta volna alonso 07-et, 10-et,12-ot is. De o is ember es hibazott. Csak hat nehez ezt elfogadnia a szurkoloinak

    Más hibázni és más mélypontra kerülni.

    vinyei93: Mert ember, azért.
    Értem én, hogy Alonso a legjobb, és a mai napig én is ezt gondolom, de nála is bármikor lehet ilyen.
    Attól hogy elversenyzo, szerinted valami más fajba tartozik, aki képtelen a szellemi visszaesésre? Nem tudom miért várunk el emberektől olyat, ami nem jogos. Egy fullos cégvezető is ember, és O is simán hozhat pl rossz döntést, csak nyilván ritkább.

    Én egy többszörös világbajnoktól nem tudom elfogadni, hogy ilyen gyenge legyen, ha a ferrarival a tizen x-edik helyert lehetne harcolni, akkor elfogadnám hogy belefásul, de ebben a szituban gáz Vettel teljesitmenye.

  7. F1890: Alonso ugyanugy telehibazgatta a sajat vb eselyeit , csak errol a sajto nem beszel, a szurkoloi meg tagadjak. Tisztelet a kivetelnek.

    Egy 06os hibamentes evvel, vagy hamilton 17es formaval behuzta volna alonso 07-et, 10-et,12-ot is. De o is ember es hibazott. Csak hat nehez ezt elfogadnia a szurkoloinak

    Más hibázni és más mélypontra kerülni.

  8. mrobi: egyáltalán miért kerül mélypontra egy élversenyző? a sokat szidott Alonso legalább a helyzetekből a maximumot szinte mindig kihozta.

    Alonso ugyanugy telehibazgatta a sajat vb eselyeit , csak errol a sajto nem beszel, a szurkoloi meg tagadjak. Tisztelet a kivetelnek.

    Egy 06os hibamentes evvel, vagy hamilton 17es formaval behuzta volna alonso 07-et, 10-et,12-ot is. De o is ember es hibazott. Csak hat nehez ezt elfogadnia a szurkoloinak

  9. mrobi: egyáltalán miért kerül mélypontra egy élversenyző? a sokat szidott Alonso legalább a helyzetekből a maximumot szinte mindig kihozta.

    Mert ember, azért.
    Értem én, hogy Alonso a legjobb, és a mai napig én is ezt gondolom, de nála is bármikor lehet ilyen.
    Attól hogy elversenyzo, szerinted valami más fajba tartozik, aki képtelen a szellemi visszaesésre? Nem tudom miért várunk el emberektől olyat, ami nem jogos. Egy fullos cégvezető is ember, és O is simán hozhat pl rossz döntést, csak nyilván ritkább.

  10. vinyei93:
    Amikor először jelentek meg azok a velemenyek, hogy Vettelt folyton csak szidják, és sosem jó amit csinál, még anno mikor a RB ban volt, akkor nem nagyon értettem, hogy mire fel.
    De mostmár kifejezetten vicces, ahogy sorra mindenki leszarozza, ráadásul olyan indokokkal, hogy csak na.
    Szóval Vettel az elmúlt másfél évben egy elég lenti pontban van. Oké. Ez szerintem tökéletesen igaz. De egy mélypontról nem lehet visszajönni? Egy mélypont úgy működik, hogy mész, ott maradsz, és ennyi? Véged? Egy fraszt.
    Én lazán azt mondom itt most, hogy Vettel jövőre összeszedi magát, és Leclerc nem fogja tudni legyőzni. Nem lesz nagy különbség köztük, abszolút nem lesz, de Vettel lesz a jobb.
    Mert Vettel amikor jó, és a RB ban az volt, a Ferrariban is az elso időszakban, akkor nagyon jó.
    Hamiltont könnyű most dicsérni. És meg is érdemli, mert elképesztő, amit csinal.
    De Vettel 4 címe pont ugyanilyen elképesztő volt, akármennyire nehéz volt nekem ezt anno Alonsoskent kimondani. De azért egy az egészhez képest viszonylag rövid lenti idoszak miatt mindent, amit addig valaki elért, azt mondani, hogy azok az elért eredmények is semmisek, butaság.
    Hamilton 2011 ben talán(nem emlékszem pontosan, javitsatok nyugodtan), nem volt valami combos pilóta. Azért mert egy mélyponton volt. De bakker, felállt, és most 6* vb.
    Ugyan várjuk már meg, hogy Vettel fel tud- e állni vagy sem. Le merem fogadni, hogy fel fog állni, és nyer Leclerc ellen.

    egyáltalán miért kerül mélypontra egy élversenyző? a sokat szidott Alonso legalább a helyzetekből a maximumot szinte mindig kihozta.

  11. Tapani: Nem tudom, hogy ez hogy jön ide, de amúgy hármat. Ja, persze lehet röhögni, de!
    – 2003-ban egy harmadik erő autóval majdnem vb lett Schumacher ellen
    – 2005-ben egyértelműen ő volt, aki erősebb teljesítményt nyújtott, csak hát ez egy technikai sport, de amúgy a Wéber Gábor és Szabó Róbert szerkesztette Auto-Motorban is kerek perec kimondták, hogy 2005-öt Kimi érdemelte volna meg, pedig egyik előbb említett pasas sem Kimi-fan.

    De tudom, az úgy nem karaj, hogy a fekete csákónak egy össze-vissza forgó pali a legnagyobb ellenfele, ezért bánt téged is, amit Irvine mond. 🙂

    ha a leggyorsabb autóval nyer, akkor Ő az ász, ha a legmegbízhatatlanabb autóval megáll, az a technika hibája. Értem én a logikátokat, csak akkor azt magyarázzátok meg, hol volt Kimi gyorsasága pl 2006-ban?

  12. guide: Hamilton és Vettel pályafutását sok szempontból össze lehet hasonlítani.Érdekes látni,hogy hasonló helyzetben hogyan itélik meg őket.Szerintem például Hamiltonnak nem feküdtek a befújt diffúzoros autók.Mindig gyors volt,félre értés ne essék,mert ösztönös tehetség,de 2009 és 2013 között(2012 kivételével!,akkor viszont a McLaren volt a leggyorsabb autó) nem tűnt a legjobb pilótának.Persze voltak magyarázatok a barátnőjéről,de szerintem csak azt nem bírta elviselni,hogy nem megy úgy neki,ahogy szeretné.
    Vettelhez meg pont a diffuzoros kocsik passzoltak igazán és a maiak nem annyira.
    Seb az RB-nél nem pánikolt,mert tudta,hogy egy erős taktikai és mérnöki gárda áll mögötte,akikre támaszkodhat.Ez a mankó a Ferrarinál -fogalmazzunk úgy- nem valami stabil.Emiatt Vettel is sokat kockáztatott és sokszor elbukott az elmúlt években.Most Hamilton érez hasonló biztos hátteret maga mögött.
    Egyébként ez az új nemzedék nagyon profi.Egy interjúból kiderült Leclercről,hogy otthon is van szimulátora.Vettelnek meg nincs olyanja. Úgy tudom Norrisnak és Verstappennek is van.Ezek fanatikusok!:D A monacói még a barátnőjét is dobta,hogy jobban a versenyzésre koncentrálhasson.Mondjuk ez inkább csak kifogásnak tűnik nekem.

    Én ezeket az érveket már fel sem akartam hozni, mert ügyük belemkotnek.
    De egyetértek. Látszik, hogy Vettelnek ezek az autók annyira nem fekszenek. De ettől még nem rossz pilóta. De valamiért ha ez vagy bármi már Vettelnel van felhozva, akkor ez csak kifogás, egy 4* esnek ez nem kéne gondot okozzon, addig Hamiltonnak régebben indok volt a barátnője, és a kinti kapcsolatai, hogy azok miatt nem tud úgy, teljesiteni, és én már akkor is úgy voltam vele, hogy igen, ez így van, az embernek vannak az életében szakaszok, amik ha akarják, ha nem, befolyásolják, de most ez nincs felhozva Hamiltonnal, mivel eltelt X év, és abból a melyből feljött egy brutális magas szintre. Én pont ezért tartom viccesnek a Vettel ellen zúduló kritikákat. Mert meg sem varjak, hogy a későbbi időszak mit fog mutatni, Hamilton a szuper példa. Viszont ha Vettel nem fog feljönni, az sem azt jelenti, hogy akkor visszamenoleg is minden címe egy fabatkát sem ér.
    Ha ez a logika, akkor ha jövőre Hamilton esetleg bénán fog teljesiteni, hibázni, akkor nála egyenesen aranyosan már a forma 1 előtti sikerei sem lesznek érvényesek, sőt, ha Schumachert nézzük, aki visszajött, egy “egy rosberg elverte”, akkor ezek alapján a teljes pályafutása semmissé tehető. Vicc kategória szerintem ez a fajta logikai felépítés, de valamiért Vettelnel ragaszkodnak hozzá, hogy egy béna pilóta.

  13. F1890: Jó ezt olvasni, főleg egy Alonsostól 🙂

    Vettel szerintem már túl van a mélyponton. Szingapúrtól kezdődően már nagyon jól megy. Csak ugye jöttek a kívülálló események.

    Úgy gondolom, hogy sosem voltam fanatikus, csak volt/van egy kedvencem.
    És egy idő után én magam mondtam ki, hogy bakker, Vettel jó pilóta. Ezt már a 2011-12 es években is.
    Nem nagyon tudom megérteni, hogy miért tudja valaki úgy gondolni, hogy egyetlen rossz év, ahol érezhetően rosszabbul vezet valaki az azelőtti évekhez, semmissé tud tenni évek kiváló munkáját.
    Egy év semmi ilyen szempontból. Persze, az az év kuka, de szerintem itt senki nem tagadja, hogy Vettel az elmúlt időszakban lent volt. De szerintem is jön felfelé, és pont ezért mondom azt, hogy jövőre o fog csapaton belül nyerni. Aztán majd kiderül.
    Szerintem a legjobb Vettel és a legjobb Leclerc közül Vettel a jobb.

  14. vinyei93:
    Amikor először jelentek meg azok a velemenyek, hogy Vettelt folyton csak szidják, és sosem jó amit csinál, még anno mikor a RB ban volt, akkor nem nagyon értettem, hogy mire fel.
    De mostmár kifejezetten vicces, ahogy sorra mindenki leszarozza, ráadásul olyan indokokkal, hogy csak na.
    Szóval Vettel az elmúlt másfél évben egy elég lenti pontban van. Oké. Ez szerintem tökéletesen igaz. De egy mélypontról nem lehet visszajönni? Egy mélypont úgy működik, hogy mész, ott maradsz, és ennyi? Véged? Egy fraszt.
    Én lazán azt mondom itt most, hogy Vettel jövőre összeszedi magát, és Leclerc nem fogja tudni legyőzni. Nem lesz nagy különbség köztük, abszolút nem lesz, de Vettel lesz a jobb.
    Mert Vettel amikor jó, és a RB ban az volt, a Ferrariban is az elso időszakban, akkor nagyon jó.
    Hamiltont könnyű most dicsérni. És meg is érdemli, mert elképesztő, amit csinal.
    De Vettel 4 címe pont ugyanilyen elképesztő volt, akármennyire nehéz volt nekem ezt anno Alonsoskent kimondani. De azért egy az egészhez képest viszonylag rövid lenti idoszak miatt mindent, amit addig valaki elért, azt mondani, hogy azok az elért eredmények is semmisek, butaság.
    Hamilton 2011 ben talán(nem emlékszem pontosan, javitsatok nyugodtan), nem volt valami combos pilóta. Azért mert egy mélyponton volt. De bakker, felállt, és most 6* vb.
    Ugyan várjuk már meg, hogy Vettel fel tud- e állni vagy sem. Le merem fogadni, hogy fel fog állni, és nyer Leclerc ellen.

    Hamilton és Vettel pályafutását sok szempontból össze lehet hasonlítani.Érdekes látni,hogy hasonló helyzetben hogyan itélik meg őket.Szerintem például Hamiltonnak nem feküdtek a befújt diffúzoros autók.Mindig gyors volt,félre értés ne essék,mert ösztönös tehetség,de 2009 és 2013 között(2012 kivételével!,akkor viszont a McLaren volt a leggyorsabb autó) nem tűnt a legjobb pilótának.Persze voltak magyarázatok a barátnőjéről,de szerintem csak azt nem bírta elviselni,hogy nem megy úgy neki,ahogy szeretné.
    Vettelhez meg pont a diffuzoros kocsik passzoltak igazán és a maiak nem annyira.
    Seb az RB-nél nem pánikolt,mert tudta,hogy egy erős taktikai és mérnöki gárda áll mögötte,akikre támaszkodhat.Ez a mankó a Ferrarinál -fogalmazzunk úgy- nem valami stabil.Emiatt Vettel is sokat kockáztatott és sokszor elbukott az elmúlt években.Most Hamilton érez hasonló biztos hátteret maga mögött.
    Egyébként ez az új nemzedék nagyon profi.Egy interjúból kiderült Leclercről,hogy otthon is van szimulátora.Vettelnek meg nincs olyanja. Úgy tudom Norrisnak és Verstappennek is van.Ezek fanatikusok!:D A monacói még a barátnőjét is dobta,hogy jobban a versenyzésre koncentrálhasson.Mondjuk ez inkább csak kifogásnak tűnik nekem.

  15. vinyei93:
    Amikor először jelentek meg azok a velemenyek, hogy Vettelt folyton csak szidják, és sosem jó amit csinál, még anno mikor a RB ban volt, akkor nem nagyon értettem, hogy mire fel.
    De mostmár kifejezetten vicces, ahogy sorra mindenki leszarozza, ráadásul olyan indokokkal, hogy csak na.
    Szóval Vettel az elmúlt másfél évben egy elég lenti pontban van. Oké. Ez szerintem tökéletesen igaz. De egy mélypontról nem lehet visszajönni? Egy mélypont úgy működik, hogy mész, ott maradsz, és ennyi? Véged? Egy fraszt.
    Én lazán azt mondom itt most, hogy Vettel jövőre összeszedi magát, és Leclerc nem fogja tudni legyőzni. Nem lesz nagy különbség köztük, abszolút nem lesz, de Vettel lesz a jobb.
    Mert Vettel amikor jó, és a RB ban az volt, a Ferrariban is az elso időszakban, akkor nagyon jó.
    Hamiltont könnyű most dicsérni. És meg is érdemli, mert elképesztő, amit csinal.
    De Vettel 4 címe pont ugyanilyen elképesztő volt, akármennyire nehéz volt nekem ezt anno Alonsoskent kimondani. De azért egy az egészhez képest viszonylag rövid lenti idoszak miatt mindent, amit addig valaki elért, azt mondani, hogy azok az elért eredmények is semmisek, butaság.
    Hamilton 2011 ben talán(nem emlékszem pontosan, javitsatok nyugodtan), nem volt valami combos pilóta. Azért mert egy mélyponton volt. De bakker, felállt, és most 6* vb.
    Ugyan várjuk már meg, hogy Vettel fel tud- e állni vagy sem. Le merem fogadni, hogy fel fog állni, és nyer Leclerc ellen.

    Jó ezt olvasni, főleg egy Alonsostól 🙂

    Vettel szerintem már túl van a mélyponton. Szingapúrtól kezdődően már nagyon jól megy. Csak ugye jöttek a kívülálló események.

  16. Amikor először jelentek meg azok a velemenyek, hogy Vettelt folyton csak szidják, és sosem jó amit csinál, még anno mikor a RB ban volt, akkor nem nagyon értettem, hogy mire fel.
    De mostmár kifejezetten vicces, ahogy sorra mindenki leszarozza, ráadásul olyan indokokkal, hogy csak na.
    Szóval Vettel az elmúlt másfél évben egy elég lenti pontban van. Oké. Ez szerintem tökéletesen igaz. De egy mélypontról nem lehet visszajönni? Egy mélypont úgy működik, hogy mész, ott maradsz, és ennyi? Véged? Egy fraszt.
    Én lazán azt mondom itt most, hogy Vettel jövőre összeszedi magát, és Leclerc nem fogja tudni legyőzni. Nem lesz nagy különbség köztük, abszolút nem lesz, de Vettel lesz a jobb.
    Mert Vettel amikor jó, és a RB ban az volt, a Ferrariban is az elso időszakban, akkor nagyon jó.
    Hamiltont könnyű most dicsérni. És meg is érdemli, mert elképesztő, amit csinal.
    De Vettel 4 címe pont ugyanilyen elképesztő volt, akármennyire nehéz volt nekem ezt anno Alonsoskent kimondani. De azért egy az egészhez képest viszonylag rövid lenti idoszak miatt mindent, amit addig valaki elért, azt mondani, hogy azok az elért eredmények is semmisek, butaság.
    Hamilton 2011 ben talán(nem emlékszem pontosan, javitsatok nyugodtan), nem volt valami combos pilóta. Azért mert egy mélyponton volt. De bakker, felállt, és most 6* vb.
    Ugyan várjuk már meg, hogy Vettel fel tud- e állni vagy sem. Le merem fogadni, hogy fel fog állni, és nyer Leclerc ellen.

  17. Paberto: Ez ugy jon ide hogy kivancsi voltam mennyire all nalad a kettos merce a szurkoloi hovatartozasod miatt.

    Egyet ertesz Irvine-al hogy Vettel nem erdemelt negyet vagyis szerinted 3 vagy attol kevesebb VB cimre melto. Mellette Kimi szerinted 3-at erdemel. Na ez azt jelenti hogy szerinted Kimi minimum annyit vagy tobb VB cimet erdemel(ne) mint Vettel, holott Seb meg a leggyengebb eveben is feltorolte Kimivel a padlot.

    Koszonom, ennyire voltam kivancsi.

    Aha, tehát szerinted Rosberg is jobb, mint Schumacher…

  18. Tapani: Nem tudom, hogy ez hogy jön ide, de amúgy hármat. Ja, persze lehet röhögni, de!
    – 2003-ban egy harmadik erő autóval majdnem vb lett Schumacher ellen
    – 2005-ben egyértelműen ő volt, aki erősebb teljesítményt nyújtott, csak hát ez egy technikai sport, de amúgy a Wéber Gábor és Szabó Róbert szerkesztette Auto-Motorban is kerek perec kimondták, hogy 2005-öt Kimi érdemelte volna meg, pedig egyik előbb említett pasas sem Kimi-fan.

    De tudom, az úgy nem karaj, hogy a fekete csákónak egy össze-vissza forgó pali a legnagyobb ellenfele, ezért bánt téged is, amit Irvine mond. 🙂

    Ez ugy jon ide hogy kivancsi voltam mennyire all nalad a kettos merce a szurkoloi hovatartozasod miatt.

    Egyet ertesz Irvine-al hogy Vettel nem erdemelt negyet vagyis szerinted 3 vagy attol kevesebb VB cimre melto. Mellette Kimi szerinted 3-at erdemel. Na ez azt jelenti hogy szerinted Kimi minimum annyit vagy tobb VB cimet erdemel(ne) mint Vettel, holott Seb meg a leggyengebb eveben is feltorolte Kimivel a padlot.

    Koszonom, ennyire voltam kivancsi.

  19. Tapani: Nem tudom, hogy ez hogy jön ide, de amúgy hármat. Ja, persze lehet röhögni, de!
    – 2003-ban egy harmadik erő autóval majdnem vb lett Schumacher ellen
    – 2005-ben egyértelműen ő volt, aki erősebb teljesítményt nyújtott, csak hát ez egy technikai sport, de amúgy a Wéber Gábor és Szabó Róbert szerkesztette Auto-Motorban is kerek perec kimondták, hogy 2005-öt Kimi érdemelte volna meg, pedig egyik előbb említett pasas sem Kimi-fan.

    De tudom, az úgy nem karaj, hogy a fekete csákónak egy össze-vissza forgó pali a legnagyobb ellenfele, ezért bánt téged is, amit Irvine mond. 🙂

    szabó kimi fan volt, csak jól titkolta. wéber meg nem bírta schumachert, kimit akkoriban még sztem bírta, 07 után kezdett el”undorodni” tőle.

    2003-ban valóban nagy teljesítmény volt kimitől , de sztem hibák nélkül még így is meglehetett volna a vb. gondolok itt a spanyol időmérőre,kanadai időmérőre ahol hibázott és utolsóként kezdte meg a futamot.

    2005-ben meg ugyanaz a szitu mint most, többet kellett kockáztatni mint alonsoéknak akiknek volt 20 pont előnyük és bőven beoszthatták azt. a megbízhatóság miatt ment el a vb mert a kocsi gyorsabb volt mint a rönó. de ha a hibákat nézzük, akkor kimi 05 nurburgringet behúzhatta volna, illetve olasz gpn is volt egy megforgása. alonso meg kanadában falazott

  20. Paberto: Kivancsisagbol, Raikkonen szerinted hany VB cimet erdemel, kellett volna hogy szerezzen?

    Nem tudom, hogy ez hogy jön ide, de amúgy hármat. Ja, persze lehet röhögni, de!
    – 2003-ban egy harmadik erő autóval majdnem vb lett Schumacher ellen
    – 2005-ben egyértelműen ő volt, aki erősebb teljesítményt nyújtott, csak hát ez egy technikai sport, de amúgy a Wéber Gábor és Szabó Róbert szerkesztette Auto-Motorban is kerek perec kimondták, hogy 2005-öt Kimi érdemelte volna meg, pedig egyik előbb említett pasas sem Kimi-fan.

    De tudom, az úgy nem karaj, hogy a fekete csákónak egy össze-vissza forgó pali a legnagyobb ellenfele, ezért bánt téged is, amit Irvine mond. 🙂

  21. trialboj:
    Irvinet is roncsolhatja pár felbőszült Vettel drukker, mekkora egy balf cím lett ez.
    Valamilyen szinten igaza van, már abban hogy most hogy ott van egy igen ügyes csapattárs, aki időmérőn elég szépen elveri, nehéz dolga lesz Vettelnek ha vissza akarja szerezni a régebbi hírnevét, és ugye tudjuk, hogy a régi hírneve sem volt olyan makulátlan, sosem fogadták el igazán 4x bajnoknak.

    Érdekes,mikor Alot 10-7re verte Hamilton az rendben volt.Bezzeg a kamunégyszeres momentán 8-11re áll(ami ugyanaz szinte)az meg nagy verés!😀😀😀

  22. guide: Irvine ősz és ráncos a bőre.20 évesen nem volt ősz és nem volt ráncos a bőre.Vettel nem hibázott,amikor a világbajnokságokat nyerte.

    Mezőnyben akkor is hibázott nagyokat, csak az RB dominanciájának köszönhetően keveset volt ott. Most már jobban kiütköznek a hiányosságai e téren.

  23. trialboj:
    Irvinet is roncsolhatja pár felbőszült Vettel drukker, mekkora egy balf cím lett ez.
    Valamilyen szinten igaza van, már abban hogy most hogy ott van egy igen ügyes csapattárs, aki időmérőn elég szépen elveri, nehéz dolga lesz Vettelnek ha vissza akarja szerezni a régebbi hírnevét, és ugye tudjuk, hogy a régi hírneve sem volt olyan makulátlan, sosem fogadták el igazán 4x bajnoknak.

    Lehet Vettelt szarozni.Ki kellett menni,beállítani az autót,megfutni az időmérős kört,megcsinálni a futamot.Ez 4 éven keresztül neki sikerült a legjobban.De ez egyeseknek baromira csípi a szemét.Nem baj,hagy szenvedjenek,megérdemlik!Ahogy Irvine is tökéletesen megérdemli azt a NULLA világbajnoki címet,amit nyert!Pedig neki még Schumi is segített.:)

  24. Irvinet is roncsolhatja pár felbőszült Vettel drukker, mekkora egy balf cím lett ez.
    Valamilyen szinten igaza van, már abban hogy most hogy ott van egy igen ügyes csapattárs, aki időmérőn elég szépen elveri, nehéz dolga lesz Vettelnek ha vissza akarja szerezni a régebbi hírnevét, és ugye tudjuk, hogy a régi hírneve sem volt olyan makulátlan, sosem fogadták el igazán 4x bajnoknak.