Közel a vereséghez Vettel – mit jelent ez 2020-ra nézve?

Austini kiesésével könnyen lehet, hogy Sebastian Vettel számára elúszott a bajnoki harmadik hely. De lesz-e hatása a Charles Leclerc-rel szembeni vereségének a 2020-as helyzetére is?

Charles Leclerc és Sebastian Vettel (Fotó: Ferrari)

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. guide:
    Amúgy Leclerc 3-as motorja,amit Monzában vetettek be javítható.Azt viszont el tudom képzelni,hogy nem túl biztonságos.Egyrészt a meghibásodás miatt,másrészt Leclerc eléggé “kihajtotta”.Vettel Monzában a hátraesése miatt takarékos üzemmódban használta a motort és volt két versenye,ahol kiesett,ezért kevesebb kilométert tett meg.Persze ki tudja,lehet az övé még gyengébb állapotban van.Év vége van már mindenkinél.

    Mark Hughes szerint az ő motorja is le volt tekerve Austinban.

  2. Tapani: Nohát mik vannak, a gonosz fejjáji hogy mer új motort betenni a szemét monacóinak. Szegény Fetül 🙁

    leesne az aranygyűrű a kezedről ha esetleg annyival megtisztelnél egy embert ,hogy normálisan leírnád a nevét????…Mellesleg Kimi barátja!Esetleg ez komoly kihívást jelente a személyiségedet illetően?
    Abban az esetben ha igen vedd tárgytalannak a kérésem…..

  3. Amúgy Leclerc 3-as motorja,amit Monzában vetettek be javítható.Azt viszont el tudom képzelni,hogy nem túl biztonságos.Egyrészt a meghibásodás miatt,másrészt Leclerc eléggé “kihajtotta”.Vettel Monzában a hátraesése miatt takarékos üzemmódban használta a motort és volt két versenye,ahol kiesett,ezért kevesebb kilométert tett meg.Persze ki tudja,lehet az övé még gyengébb állapotban van.Év vége van már mindenkinél.

  4. guide:
    A legújabb hírek szerint lehetséges, hogy Leclerc a következő futamra egy 2020- as motort fog kapni, hogy biztosan meglegyen a harmadik hely,Verstappen előtt maradjon az összetettben. Vettelnek így aztán sok esélye lesz Ő kapott egy balfácán szerelőgárdát, akik nem képesek normálisan összerakni az autóját.

    Gondolom az nem zavar, hogy motorcsere eseten hatulrol indulna ismet.

  5. guide:
    A legújabb hírek szerint lehetséges, hogy Leclerc a következő futamra egy 2020- as motort fog kapni, hogy biztosan meglegyen a harmadik hely,Verstappen előtt maradjon az összetettben. Vettelnek így aztán sok esélye lesz Ő kapott egy balfácán szerelőgárdát, akik nem képesek normálisan összerakni az autóját.

    Nohát mik vannak, a gonosz fejjáji hogy mer új motort betenni a szemét monacóinak. Szegény Fetül 🙁

  6. A legújabb hírek szerint lehetséges, hogy Leclerc a következő futamra egy 2020- as motort fog kapni, hogy biztosan meglegyen a harmadik hely,Verstappen előtt maradjon az összetettben. Vettelnek így aztán sok esélye lesz😁 Ő kapott egy balfácán szerelőgárdát, akik nem képesek normálisan összerakni az autóját.

  7. Sidious: Ezek kifogások, az időmérők sokszor hajszálakon múlnak, Leclerc is volt, hogy 1 tizeddel vagy pár századdal maradt le a poleról pl legutóbb is, akkor arra meg mondhatjuk, hogy övé lett volna az 1. hely, ha nem rohad le a Ferrari az FP3-on és nem egy korábbi specifikációjú motort raknak be.

    “leclerc nyilatkozta le h nem tudja úgy kezelni a gumikat mint vettel, én inkább neki hiszek” Ezt a magyar nagydíj után mondta, utána azt is lenyilatkozta, hogy áttanulmányozta Vettel adatait és megértette, hogy a német mit csinált jobban. A következő futamon már fordított volt a helyzet, SPA-ban Vettel használta el korábban a gumijait.

    Ezt orosz gp utan is lenyilatkozta

  8. trialboj: Szerintem a jövő év nagyon izgalmas lesz ebből a szempontból. Persze ehhez kell hogy a ferka ne fostalicskával kezdje az évet, és a 3. futamtól ne legyen egyértelmű Hammer úr 26 trilliomodik vb címe, de tegyük fel az első 3 futamon kb egál a merci meg a ferka, és te vagy Binotto.

    Mit csinálsz?
    Az nyilvánvaló hogy a merci Hamit tolja, bármikor beáldozzák a suta Bottast. Tehát a ferka KÖTELEZŐEN egy emberre kell koncentráljon, DE miközben a másikat arra használja hogy az ellenfelektől pontokat rabolhasson, vagy épp megtrükközze őket, idő előtti kerékcserére kényszerítse stb. (tegyük fel, hogy a ferka képes lesz taktikát gyártani 2 pilótának)

    Hogy döntöd el, és mi alapján hogy 3 futam után kit támogatsz? Itt nem lehet tovább várni, minden egyes pontnak óriási értéke van/lehet a végén, ha az autó képes rá a ferkának kötelező lenne behúzni az évet.
    Lec jónak tűnik, de futamokon még meginog, és ha Lewis nekimegy a mentális támadásaival, lehet megtöri és vége.
    Vettel viszont sem elég kiegyensúlyozott, és neki is elég sok hibája volt, amit Ham ugyan úgy felhasználhatna, habár azért szerintem őt már tiszteli annyira hogy nem hozna fel ilyesmit.

    Szerintem ez lesz a legizgalmasabb kérdés a jövő évet tekintve. Nektek mi a véleményetek?

    Felesleges az első futamokon beleszólni, idén is baromság volt. Az évad feléig minimum el lehet úgy menni, hogy hagyják őket versenyezni, de akár a végéig is. 2010-ben pl a két Red Bullos csatázott egymással, a két Mclaren is, Alonsot meg már elég korán elkezdték támogatni a Ferrarinál, mégis Vettel lett a bajnok. Ennél sokkal több fog múlni azon, hogy a fos stratégiáikon mennyit tudnak javítani, illetve, hogy mit tudnak kezdeni azzal, hogy az autó rendszeresen gyengébb futamokon, mint kvalin.

  9. F1890: és ebből a pól mit számít?

    pl monzaban vettel szélárnyék nélkül majdnem olyan jó volt mint ő, mexikóban 2. szektorig verte a monacoit aztán jött a sárga.

    ergó 7:2 helyett 5:4 lenne már csak ha ezeket a szerencsefaktorokat levesszük.

    leclerc nyilatkozta le h nem tudja úgy kezelni a gumikat mint vettel, én inkább neki hiszek 😉

    Ezek kifogások, az időmérők sokszor hajszálakon múlnak, Leclerc is volt, hogy 1 tizeddel vagy pár századdal maradt le a poleról pl legutóbb is, akkor arra meg mondhatjuk, hogy övé lett volna az 1. hely, ha nem rohad le a Ferrari az FP3-on és nem egy korábbi specifikációjú motort raknak be.

    “leclerc nyilatkozta le h nem tudja úgy kezelni a gumikat mint vettel, én inkább neki hiszek” Ezt a magyar nagydíj után mondta, utána azt is lenyilatkozta, hogy áttanulmányozta Vettel adatait és megértette, hogy a német mit csinált jobban. A következő futamon már fordított volt a helyzet, SPA-ban Vettel használta el korábban a gumijait.

  10. F1890: Sztem sok fog mulni h kinek fekszik majd az auto. Pl vettel nem talalta idei autoval a kozos hangot , majd szingapurtol mar elegge jol megy szvsz. Leclerc meg ennel csak stabilabb pilota lehet. Szoval valojaban brutal eros lesz ez a paros, a kerdes htempo teren es taktikaban feltudjak e venni a merci ellen a versenyt

    De nem lesz idő várni, hogy ez kiderüljön, minél hamarabb kell majd dönteni, és egyik pilótának sem fog tetszeni, ha már a szezon elején beállítják a másik mögé. Nagyon parázs hangulat lesz, már várom, de nem kívánnék senkit olyan helyzetbe mint Binotto.

  11. trialboj: Szerintem a jövő év nagyon izgalmas lesz ebből a szempontból. Persze ehhez kell hogy a ferka ne fostalicskával kezdje az évet, és a 3. futamtól ne legyen egyértelmű Hammer úr 26 trilliomodik vb címe, de tegyük fel az első 3 futamon kb egál a merci meg a ferka, és te vagy Binotto.

    Mit csinálsz?
    Az nyilvánvaló hogy a merci Hamit tolja, bármikor beáldozzák a suta Bottast. Tehát a ferka KÖTELEZŐEN egy emberre kell koncentráljon, DE miközben a másikat arra használja hogy az ellenfelektől pontokat rabolhasson, vagy épp megtrükközze őket, idő előtti kerékcserére kényszerítse stb. (tegyük fel, hogy a ferka képes lesz taktikát gyártani 2 pilótának)

    Hogy döntöd el, és mi alapján hogy 3 futam után kit támogatsz? Itt nem lehet tovább várni, minden egyes pontnak óriási értéke van/lehet a végén, ha az autó képes rá a ferkának kötelező lenne behúzni az évet.
    Lec jónak tűnik, de futamokon még meginog, és ha Lewis nekimegy a mentális támadásaival, lehet megtöri és vége.
    Vettel viszont sem elég kiegyensúlyozott, és neki is elég sok hibája volt, amit Ham ugyan úgy felhasználhatna, habár azért szerintem őt már tiszteli annyira hogy nem hozna fel ilyesmit.

    Szerintem ez lesz a legizgalmasabb kérdés a jövő évet tekintve. Nektek mi a véleményetek?

    Sztem sok fog mulni h kinek fekszik majd az auto. Pl vettel nem talalta idei autoval a kozos hangot , majd szingapurtol mar elegge jol megy szvsz. Leclerc meg ennel csak stabilabb pilota lehet. Szoval valojaban brutal eros lesz ez a paros, a kerdes h tempo teren es taktikaban feltudjak e venni a merci ellen a versenyt

  12. F1890:
    Idomeron ha leszamitjuk a pechehet akkor kb majdnem egalban vannak , viszont leclerc volt parszor h tetemes elonnyen verte meg vettelt.

    Futamon meg vettel tempoja altalaban jobb.

    Szoval eleg kozel voltak iden egymashoz ha az osszteljesitmenyt nezzuk, meg ha pontokban valszeg leclerc is fog elorebb vegezni. De ennek oka, h vettelt sztem iden jobban sulytotta a technikai hibak altali ponthullasok

    Szovel osszessegeben ,kozel hasonloan teljesitettek iden. Mindket oldalon voltak nagy benazasok is.

    Jovore uj ev, mindkettejuktol tobb kell ha tenyleg vbt akarnak harcolni

    Szerintem a jövő év nagyon izgalmas lesz ebből a szempontból. Persze ehhez kell hogy a ferka ne fostalicskával kezdje az évet, és a 3. futamtól ne legyen egyértelmű Hammer úr 26 trilliomodik vb címe, de tegyük fel az első 3 futamon kb egál a merci meg a ferka, és te vagy Binotto.

    Mit csinálsz?
    Az nyilvánvaló hogy a merci Hamit tolja, bármikor beáldozzák a suta Bottast. Tehát a ferka KÖTELEZŐEN egy emberre kell koncentráljon, DE miközben a másikat arra használja hogy az ellenfelektől pontokat rabolhasson, vagy épp megtrükközze őket, idő előtti kerékcserére kényszerítse stb. (tegyük fel, hogy a ferka képes lesz taktikát gyártani 2 pilótának)

    Hogy döntöd el, és mi alapján hogy 3 futam után kit támogatsz? Itt nem lehet tovább várni, minden egyes pontnak óriási értéke van/lehet a végén, ha az autó képes rá a ferkának kötelező lenne behúzni az évet.
    Lec jónak tűnik, de futamokon még meginog, és ha Lewis nekimegy a mentális támadásaival, lehet megtöri és vége.
    Vettel viszont sem elég kiegyensúlyozott, és neki is elég sok hibája volt, amit Ham ugyan úgy felhasználhatna, habár azért szerintem őt már tiszteli annyira hogy nem hozna fel ilyesmit.

    Szerintem ez lesz a legizgalmasabb kérdés a jövő évet tekintve. Nektek mi a véleményetek?

  13. Sidious: Időmérőn összességében egyértelműen jobb volt idén Leclerc a 7 pole a 2 ellen mindent elmond, főleg, hogy ezzel a monacoi nem csak Vettelt verte, hanem a 2 Mercedest is.

    “Futamon meg Vettel tempója általában jobb” Én inkább azt mondanám, hogy Vettel a Ferrarinál töltött évei alatt már megtanulta, hogy jobban jár, ha kétszer is átgondolja azt, hogy a mérnöke mikor akarja kihívni a boxba és sokszor ő találja ki az autóból, hogy mit kéne csinálni. Leclerc meg még belemegy szó nélkül a baromságokba és utána jól rá lehet fogni, hogy biztos sz*rul kezelte a gumijait, véletlenül se a taktika volt hülyeség.

    és ebből a pól mit számít?

    pl monzaban vettel szélárnyék nélkül majdnem olyan jó volt mint ő, mexikóban 2. szektorig verte a monacoit aztán jött a sárga.

    ergó 7:2 helyett 5:4 lenne már csak ha ezeket a szerencsefaktorokat levesszük.

    leclerc nyilatkozta le h nem tudja úgy kezelni a gumikat mint vettel, én inkább neki hiszek 😉

  14. F1890:
    Idomeron ha leszamitjuk a pechehet akkor kb majdnem egalban vannak , viszont leclerc volt parszor h tetemes elonnyen verte meg vettelt.

    Futamon meg vettel tempoja altalaban jobb.

    Szoval eleg kozel voltak iden egymashoz ha az osszteljesitmenyt nezzuk, meg ha pontokban valszeg leclerc is fog elorebb vegezni. De ennek oka, h vettelt sztem iden jobban sulytotta a technikai hibak altali ponthullasok

    Szovel osszessegeben ,kozel hasonloan teljesitettek iden. Mindket oldalon voltak nagy benazasok is.

    Jovore uj ev, mindkettejuktol tobb kell ha tenyleg vbt akarnak harcolni

    Időmérőn összességében egyértelműen jobb volt idén Leclerc a 7 pole a 2 ellen mindent elmond, főleg, hogy ezzel a monacoi nem csak Vettelt verte, hanem a 2 Mercedest is.

    “Futamon meg Vettel tempója általában jobb” Én inkább azt mondanám, hogy Vettel a Ferrarinál töltött évei alatt már megtanulta, hogy jobban jár, ha kétszer is átgondolja azt, hogy a mérnöke mikor akarja kihívni a boxba és sokszor ő találja ki az autóból, hogy mit kéne csinálni. Leclerc meg még belemegy szó nélkül a baromságokba és utána jól rá lehet fogni, hogy biztos sz*rul kezelte a gumijait, véletlenül se a taktika volt hülyeség.

  15. Idomeron ha leszamitjuk a pechehet akkor kb majdnem egalban vannak , viszont leclerc volt parszor h tetemes elonnyen verte meg vettelt.

    Futamon meg vettel tempoja altalaban jobb.

    Szoval eleg kozel voltak iden egymashoz ha az osszteljesitmenyt nezzuk, meg ha pontokban valszeg leclerc is fog elorebb vegezni. De ennek oka, h vettelt sztem iden jobban sulytotta a technikai hibak altali ponthullasok

    Szovel osszessegeben ,kozel hasonloan teljesitettek iden. Mindket oldalon voltak nagy benazasok is.

    Jovore uj ev, mindkettejuktol tobb kell ha tenyleg vbt akarnak harcolni