Brazil Nagydíj Kibeszélő

A megszokott és jól bevált Kibeszélő Topicot ismét létrehozzuk, hogy legyen hol megbeszélni a napi eseményeket.

A hétvége menetrendje

EseményIdőpont
1. szabadedzésPéntek 10:00
2. szabadedzésPéntek 14:00
3. szabadedzésSzombat 11:00
IdőmérőSzombat 14:00
FutamVasárnap 14:10

Aki esetleg még nem tippelt, az tippeljen ITT

Az alábbi linkeken lehet élőben nézni a hétvégét: M4 Oldala , Adás1 , Adás2 , Adás3
Az alábbi linken élő szektorok, köridők láthatóak: Live Timing

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Őszinte legyek?
    Nagyon egyet sem… 🙄😤

    trialboj: Arra reflektalnek hogy milyen jó hogy a ket ferkas osszeakasztotta a bajszat.
    Szerintem Binotto nem elég erős vezető hogy ezt kezelje, és ha nem ő az úr, ez jövőre is megtortenik, amikor lehet mar vb címért mennek. Hamarabb el kell döntsék kit támogatnak mert a ferka nem tud 2 pilótát kiszolgalni.

  2. F1890

    Arra reflektalnek hogy milyen jó hogy a ket ferkas osszeakasztotta a bajszat.
    Szerintem Binotto nem elég erős vezető hogy ezt kezelje, és ha nem ő az úr, ez jövőre is megtortenik, amikor lehet mar vb címért mennek. Hamarabb el kell döntsék kit támogatnak mert a ferka nem tud 2 pilótát kiszolgalni.

  3. roberto23:
    Sose gondoltam volna, hogy ilyen lesz valaha, de ez már a 3. futam volt zsinórban, amit nem néztem meg. És ahogy olvasom ez volt az első, amit talán érdemes lett volna. 😀
    Na majd a szezonzárot megnezem, szóval az tuti hulladék lesz.

    Ha ezen múlik, akkor ne nézd meg pls 😀 Mondjuk Abu Dhabitól én se várok sokat.

  4. Azta qva! Mi volt ez az utolsó 6 kör?!

    Destruction Derby? 😀

    Leírtatok itt már biztosan mindent én nem is tennék hozzá sokmindent, de bosszús vagyok, hogy Kimi nem tudta megelőzni Sainzot. 😀
    Akkor egy dobogós helye lehetett volna. Bár egy ilyen futam után ami pontot összeszedett az Alfa Kimivel és Giovinazzival egy szavam se lehet…

    Mindenesetre most egyetértek Gabival, lettem volna légy a Ferrari szobában…
    Mindenesetre elbambult Vettel ezt akkor Leclerc kihasználta aztán meg Leclerc hitte azt hogy ez már zsebben van és akkor meg Vettel jött újra helyzetbe – de nincs erre jobb szó elt a német elbaxta, Nem kicsit NAGYON!!!
    A nyilatkozatokat látva, is bizony Vettel érzi (jól) hogy ezt ő rontotta el…

    Csóri Albont sajnálom még, első dobogóját Lewis szépen taccsra tette…
    És ha már red bull, Max hozta a szokásos brazíliai tündöklését, nagyot ment ma a csávó! És igen Gaslynak is nagyon jót tett ez az eredmény. Kvyat viszont nagyon eltűnni látszik a csapatnál…

  5. @ChrisMedlandF1
    So have been told about Sainz using DRS illegally by two sources and an investigation, but no official summons yet because FIA are currently dealing with Vettel and Leclerc who were summoned to appear “immediately” #F1 #BrazilianGP

  6. F1890: én ezt nem is tagadom, csak ha megnézzük pl ausztriát , brit futamot, és még linkelhetnék jó pár ilyen videót. akkor igazából semmi extra nem volt ebben a manőverben. csak lett belőle egy kettős kiesés , ami miatt most igen szarul jött ki belőle.

    ettől függetlenül szükségtelen manőver volt, be is szopta, mert most a csapaton belül ő lesz a hunyó, löklerket még jobban fogják dédelgetni, a sajtó is megint rászáll. szóval jah, hülyeség volt

    Én nem is mondom egy húú de nagy hibának, mert benne van a pakliban hogy összeérnek ilyenkor, a probléma az, hogy ez megint Vettellel történik nyomás alatt kerék a kerék ellen szituációban.

  7. ernike: Már kezdtem én is elhinni hogy Vettel végre magára talált, erre emlékeztet hogy miért nem hiszek már benne.
    Az olasz sajtó szét fogja tépni és nem úgy tűnik hogy Vettel acélos jellemét ne zökkentené ki ilyesmi.
    Jól jön ez neki év végére, amikor emelt fővel is lezárhatta volna azt.

    Biztos szét fogják szedni és meg is érdemli sajnos, ez msot csúnya gesztus volt tőle…főleg azért amit írtak előbb, megint lejött a redőny a fejében és ez az akkor is megcsinálom és nem engedek. Abszolútt most az érett oldalát kellett volna mutatnia.

  8. andrea1: Nagyon egyetértek ezzel, örülök hogy leírtad, tényleg nem tulajdonítanak sok pozitívumt itt Max teljesítményére. Általában azt jegyzik meg itt ha hibázik, ha arrogáns, ha pórul jár.Tény ő egy arrogáns holland, vannak problémái (apuka nevelte) de idén nagyon extrán ment(megkockáztatom a legjobb versenyző volt idén teljesítményben és itt hozzáteszem nyilván ő könnyebben kockáztat, nincs vb teher), felnőtt a feladathoz és oda kell érnie a Hondaának de az RB-nek is hogy ez a srác vb címért küzdjön.

    Ui.: Arra a futam tökéletes volt megint hogy Ham emlékezzen újra a Max iránt érzett félelmeire, lehet élvezte ezt ma de én akkora örömöt nem láttam rajta a dobogón.

    Inkabb annak nem orult hogy kitette Albont. Csunya lett volna ha ott tok boldog kozben meg jon a buntetes. Arrol nem is beszelve hogy 6szoros bajnok nem fog mar nagyon unnepelni egy 3. helyet.

  9. andrea1: Nagyon egyetértek ezzel, örülök hogy leírtad, tényleg nem tulajdonítanak sok pozitívumt itt Max teljesítményére. Általában azt jegyzik meg itt ha hibázik, ha arrogáns, ha pórul jár.Tény ő egy arrogáns holland, vannak problémái (apuka nevelte) de idén nagyon extrán ment(megkockáztatom a legjobb versenyző volt idén teljesítményben és itt hozzáteszem nyilván ő könnyebben kockáztat, nincs vb teher), felnőtt a feladathoz és oda kell érnie a Hondaának de az RB-nek is hogy ez a srác vb címért küzdjön.

    Ui.: Arra a futam tökéletes volt megint hogy Ham emlékezzen újra a Max iránt érzett félelmeire, lehet élvezte ezt ma de én akkora örömöt nem láttam rajta a dobogón.

    Verstappen briliánsan érzi ezt a Red Bullt és ki is tudja használni az autó adta erényeket. Tudja, hogy a kanyarokban mindegyik autónál jobban viselkedik.

  10. velorex:
    Verstappen ezena futamon egyértelműsítette, hogy frenetikusan nagy pilóta, ahogyan Hamiltont visszaelőzte az magáért beszél. Jövőre a Honda erőforrásával a kihívók közé léphet előre, ami csak jót fog tenni a versenyeknek.

    Nagyon egyetértek ezzel, örülök hogy leírtad, tényleg nem tulajdonítanak sok pozitívumt itt Max teljesítményére. Általában azt jegyzik meg itt ha hibázik, ha arrogáns, ha pórul jár. Tény ő egy arrogáns holland, vannak problémái (apuka nevelte) de idén nagyon extrán ment(megkockáztatom a legjobb versenyző volt idén teljesítményben és itt hozzáteszem nyilván ő könnyebben kockáztat, nincs vb teher), felnőtt a feladathoz és oda kell érnie a Hondaának de az RB-nek is hogy ez a srác vb címért küzdjön.

    Ui.: Arra a futam tökéletes volt megint hogy Ham emlékezzen újra a Max iránt érzett félelmeire, lehet élvezte ezt ma de én akkora örömöt nem láttam rajta a dobogón.

  11. Nando: Nem lett volna semmi, ha Vettel nem húz rá egy másodikat, mert elsőre Leclerc arrébb ment, de erre ő még egyszer odalegyezett, pedig már bőven volt elég helye és tempóelőnye, amitől már az első legyezése is teljesen fölösleges volt.
    A helyzet az, hogy eldurrant szerintem Vettel agya ahogy az 1-es ben leclerc betette az autót és kicsit nevelő célzattal akart a tempófölény ellenére duplán legyezni, amiből duplán sz@rul jöttek ki.

    én ezt nem is tagadom, csak ha megnézzük pl ausztriát , brit futamot, és még linkelhetnék jó pár ilyen videót. akkor igazából semmi extra nem volt ebben a manőverben. csak lett belőle egy kettős kiesés , ami miatt most igen szarul jött ki belőle.

    ettől függetlenül szükségtelen manőver volt, be is szopta, mert most a csapaton belül ő lesz a hunyó, löklerket még jobban fogják dédelgetni, a sajtó is megint rászáll. szóval jah, hülyeség volt

  12. guide: Nem volt ez akkora ütközés,csak súlyos lett a következmény.Wéber mondjuk nagyon örült.Szerintem,ha két másik pilóta ütközik,legszívesebben akkor is Vettelt hibáztatná.:D Legalább lesz miről beszélni,mehet a Vettel ekézés.:) Tök mindegy már ez,a konstruktőri második hely megvan.Mondjuk Leclerc harmadik pozíciója miatt akart volna előzni és ezzel a kieséssel ez most nehezebben megszerezhető lesz neki,úgyhogy ő biztosan dühös lesz.Vettel nem bírja,ha veszít,ha megfigyeled,akkor száll le nála a köd,ha nagy a tét.Az RB-nél ez azért jött ki ritkábban,mert nyugodtabban állt hozzá a versenyzéshez.

    Vettel arca mindent elmondott az interjú alatt. Ja és még nem is ment oda Leclerc-hez bocsánatot kérni.

  13. F1890: na de egyenesben a legyezés az bevett szokás, egy futamon csomó ilyen van.
    féktávon meg távolról egy olyan kanyarba beugrás esélytelen volt

    Nem lett volna semmi, ha Vettel nem húz rá egy másodikat, mert elsőre Leclerc arrébb ment, de erre ő még egyszer odalegyezett, pedig már bőven volt elég helye és tempóelőnye, amitől már az első legyezése is teljesen fölösleges volt.
    A helyzet az, hogy eldurrant szerintem Vettel agya ahogy az 1-es ben leclerc betette az autót és kicsit nevelő célzattal akart a tempófölény ellenére duplán legyezni, amiből duplán sz@rul jöttek ki.

  14. Paberto: Most komolyan “legyezessel” meg videokkal jossz majd napokig, ahelyett hogy kimondanad hogy Vettel (megint) barom volt egy kerek a kerek elleni csataban?

    és ki mondta h nem volt hibás? csak azt mondom h ez egy bevett szokás csatákban. ettől még szükségtelen volt, csak ne cisnáljunk úgy mintha maga az eset egy szentségtörés lett volna. mert a tett az nem volt hangsúlyban a végeredménnyel

  15. F1890: látjuk h mit művel ricsi egy olyan autóban ami nem betonstabil féktávokon.

    én ezt a mostani hibát felfújtnak tartom. a végeredmény valóban szar lett, ezért lehet vettelt ekézni, de a manőver sztem nem volt egyébként olyan amit ne látnánk futamonként 2-3-at

    Nem volt ez akkora ütközés,csak súlyos lett a következmény.Wéber mondjuk nagyon örült.Szerintem,ha két másik pilóta ütközik,legszívesebben akkor is Vettelt hibáztatná.:D Legalább lesz miről beszélni,mehet a Vettel ekézés.:) Tök mindegy már ez,a konstruktőri második hely megvan.Mondjuk Leclerc harmadik pozíciója miatt akart volna előzni és ezzel a kieséssel ez most nehezebben megszerezhető lesz neki,úgyhogy ő biztosan dühös lesz.Vettel nem bírja,ha veszít,ha megfigyeled,akkor száll le nála a köd,ha nagy a tét.Az RB-nél ez azért jött ki ritkábban,mert nyugodtabban állt hozzá a versenyzéshez.

  16. Ez mekkora futam volt 😀 Idén azért, ha a szezon összességében nem is volt izgalmas, mert a Merci túl erős volt az évad első felében, azért voltak emlékezetes versenyek. Ausztria, Silverstone, Hockemheim és most Brazilia is olyan lett, amit úgy évekkel később szívesen visszanézne az ember. Verstappen ma szépen helyretette Hamiltont kétszer is, jó lenne, ha jövőre nem csak 2-3 futamon, hanem egész évben így egymásnak tudnának feszülni. Vettel ma megint hülye volt és ezzel valószínűleg nem csak magának, hanem Leclercnek is elb*szta a vb 3. helyet. Talán el kéne kezdenie szimulátorozni a Németnek, ott lehetne a csatázást gyakorolni és akkor javulhatna abban, ami már hosszú ideje az egyik legnagyobb gyengesége. Albont sajnáltam a végén, meglehetett volna a Red Bull 1-2 meg az első dobogója, de így még őrültebb lett az egész, hogy a végén Hamilton is bénázott egy kicsit és olyat láttunk, ami akár csak 1 évvel ezelőtt is elképzelhetetlen lett volna, egy Honda motoros autó leggyorsult egy Mercedest DRS nélkül.

  17. andrea1:
    Ámblokk ilyen szokott történni mint Vettel-Löki féle eset baleset, csapattársak között is elfőrdul a kontakt és ebben a párosban érződött ilyen, legyezni pláne szokás. Vettel szempontjából nem jött ki jól ez…végre összeszedte magát, összeszedett versenyzőnek látszott, láthatta ezt a csapat is, Löki ügyes viszont sokat hibázik csak mellette van a csapat szimpátiája, saját nevelt és a Tdt famili…Vettel csapaton belüli helyzeete idén sokkal nehezebb Löki miatt, önmaga miatt is és mikor már összeszedte magát (szerintem egy összeszedett Vettelre nagy szüksége van a csapatnak), erre megint ilyenbe keveredik. Erre már szavak nincsenek.

    Már kezdtem én is elhinni hogy Vettel végre magára talált, erre emlékeztet hogy miért nem hiszek már benne.
    Az olasz sajtó szét fogja tépni és nem úgy tűnik hogy Vettel acélos jellemét ne zökkentené ki ilyesmi.
    Jól jön ez neki év végére, amikor emelt fővel is lezárhatta volna azt.

  18. F1890: látjuk h mit művel ricsi egy olyan autóban ami nem betonstabil féktávokon.

    én ezt a mostani hibát felfújtnak tartom. a végeredmény valóban szar lett, ezért lehet vettelt ekézni, de a manőver sztem nem volt egyébként olyan amit ne látnánk futamonként 2-3-at

    Azért ne említsük egy lapon az egyenesben való előzést egy kanyarban történő kifékezéssel.

  19. Ámblokk ilyen szokott történni mint Vettel-Löki féle eset baleset, csapattársak között is elfőrdul a kontakt és ebben a párosban érződött ilyen, legyezni pláne szokás. Vettel szempontjából nem jött ki jól ez…végre összeszedte magát, összeszedett versenyzőnek látszott, láthatta ezt a csapat is, Löki ügyes viszont sokat hibázik csak mellette van a csapat szimpátiája, saját nevelt és a Tdt famili…Vettel csapaton belüli helyzeete idén sokkal nehezebb Löki miatt, önmaga miatt is és mikor már összeszedte magát (szerintem egy összeszedett Vettelre nagy szüksége van a csapatnak), erre megint ilyenbe keveredik. Erre már szavak nincsenek.

  20. F1890: látjuk h mit művel ricsi egy olyan autóban ami nem betonstabil féktávokon.

    én ezt a mostani hibát felfújtnak tartom. a végeredmény valóban szar lett, ezért lehet vettelt ekézni, de a manőver sztem nem volt egyébként olyan amit ne látnánk futamonként 2-3-at

    Szerintem meg szánalmas hiba volt, de már rendszeressé válik lassan nem csodálkozom.

  21. ernike: Nem biztos hogy Ricsi tavaly vb esélyesként azt műveli amit Vettel…
    Sajnos Vettelben megtört valami, egyetlen szerencséje hogy Löki gyerek még nincs vb esélyes szintjén és ő is hibázgat, de talán ő még fejlődhet, Vettel meg csak halványul és halványul.

    látjuk h mit művel ricsi egy olyan autóban ami nem betonstabil féktávokon.

    én ezt a mostani hibát felfújtnak tartom. a végeredmény valóban szar lett, ezért lehet vettelt ekézni, de a manőver sztem nem volt egyébként olyan amit ne látnánk futamonként 2-3-at

  22. F1890: akkor ez idén rikárdóról is elmondható, nem?

    Nem biztos hogy Ricsi tavaly vb esélyesként azt műveli amit Vettel…
    Sajnos Vettelben megtört valami, egyetlen szerencséje hogy Löki gyerek még nincs vb esélyes szintjén és ő is hibázgat, de talán ő még fejlődhet, Vettel meg csak halványul és halványul.

  23. Paberto: Amatőrebb mint egyenesben neki menni a saját csapattársának?

    mondom, ezt a legyezést kb mindenki csinálja egyenesben. most dupladefekt lett a vége, de lehetett volna belőle éppenséggel sérülésmentes kocc is.

    persze ez vettelt nem menti fel, mert szükségtelen manőver volt.

    de h őszinte legyek, én nagyon örülök ennek h már idén túlestek a kettős kiesésen, mert innentől nincs több jópofizás, jöhet a villnöv – pironi 2.0 😛
    mi nézők csak jól járhatunk ezzel a jövőre nézve

  24. ernike:
    Nagyon nagy verseny volt, Vertappen előtt le a kalappal, Gaslynak nagyon örülök, Vettel csak hiba hiba hátán ilyet senkivel nem csinálsz főleg nem a csapattárssal.
    Ez a csapat felé a legnagyobb tiszteletlenség amit elkövethet.

    Én is örülök Gaslynak, a toros teljesítménye elismerésre méltó

  25. Óriási volt a vége!
    Max 10/10, ebből mindent kimaxolt, nagyszerű. Sajnálom Albont 🙁 nagyopn megérdemelte volna ezt a dobogót (most mondja Ham ő volt a hibás, miért ilyen lassú az FIA). Gasly-HAm vége 😀 hát ez hihetetlen volt, annyira drukkoltam Gaslynak, nagyon megérdemelte ezt.
    Kimi és Gio meg rengeteg pontot szereztek, nagyszerű hétvége volt nekik.

  26. F1890: mert aztán löklerk bevetődése az nem okozhatott volna kettős koccot?

    kiestek mind a ketten, de maga a ráhúzás egyáltalán nem egyedi eset, rohadt sokan csinálják. persze szükségtelen volt ez is igaz

    Ez különbözteti meg a jó passzban lévő pilótát a rossztól. Vettel az utóbbi 2 évben ha kerék kerék elleni csatába került annak ütközés lett a vége. Magnussen kategória.

  27. F1890: mert aztán löklerk bevetődése az nem okozhatott volna kettős koccot?

    kiestek mind a ketten, de maga a ráhúzás egyáltalán nem egyedi eset, rohadt sokan csinálják. persze szükségtelen volt ez is igaz

    Innen 07 meki újratöltve, csak bízok benne hogy jövőre erős-versenyképes lesz a csomag és akkor egy igazán páratlan szezon lehet majd, mert a többi párosnál nem lesz fűszer.

  28. ernike:
    Nagyon nagy verseny volt, Vertappen előtt le a kalappal, Gaslynak nagyon örülök, Vettel csak hiba hiba hátán ilyet senkivel nem csinálsz főleg nem a csapattárssal.
    Ez a csapat felé a legnagyobb tiszteletlenség amit elkövethet.

    mert aztán löklerk bevetődése az nem okozhatott volna kettős koccot?

    kiestek mind a ketten, de maga a ráhúzás egyáltalán nem egyedi eset, rohadt sokan csinálják. persze szükségtelen volt ez is igaz