Verstappen örül, hogy megfricskázta a Ferrarit

Büszke Max Verstappen arra, hogy szerinte gyengébb háttérrel is sikerült a két Ferrari-versenyző előtt zárnia az idei bajnokságban. 2020-ban viszont már nem éri be ennyivel.

Max Verstappen (Fotó: XPB)

Teljes cikk megtekintése

Szólj hozzá

Hozzászólások

  1. Denis Hunter: lehet a matek kijon neked egyenlore, azert annyiban kulonbozik a 2 eset, mikozben Ham kb 3 futamgyozelem elonynel “szorta” a pontjait, amikor kb masnak csak matematikai eselye van utolerni ot, addig Max akkor kezdett a “regi Max” lenni, amikor ugy erezte eselye van a 2. helyre. Ezaltal kb 2 futam utan Bottas olyan messze kerult tole, hogy tovabba nem volt kerdes mar az sem. Teny, hogy eddigi legjobb eve volt, de azert ismerjuk be, egy sokak altal korszakos zsenitol illett ez mar igy az 5. eveben. Vagy 6. ? Nem is tudom. Szerintem rajta nem is igazan volt teljesitesi kenyszer, ahogy Vettelen az elmult 2 evben, mert a 2 gyozelme elott meg arrol cikkeztek, hogy le is lephet az RB-tol, mert nem megfelelo a csomag, a gyozelmek utan meg egybol nagy lett az arc. Csapat reszerol is, nem csak Max iranyabol.
    Es bar tobb pontot szerzett iden, mint tavaly, ez elmondhato az elso 5 versenyzorol, marmint helyezes szerint. Tehat a nagyok megtobb pontot gyujtottek, valamint 1-el tobb futam volt iden.
    Hamilton ezzel a gyozelemmel megint beallitotta az egy evadon beluli max-ot, igaz “csak” 5 ponttal a +1 futam ellenere. Jovore meg 22 lesz, szoval ujra esely van valami hasonlora.

    Nem látok összefüggést Bottas elkapása és a hibák között, SPA-ban elkapkodta, viszont Monzában még csak nem is próbálkozott semmivel, ott egyszerűen annyira lelassultak előtte, hogy egy kicsit hozzáért a Racing Pointhoz (?) és az elég volt, hogy letörjön az 1. Szárny, onnan meg SC fázis nélkül ugrott a verseny. Mexikó meg már jóval később volt és akkor már világos volt, hogy nem lehet megelőzni Bottast. Egyébként úgy írod, hogy ideje volt, mintha eddig ilyen vállalhatatlan szezonokat futott volna, pedig tavaly is majdnem meglett a 3. Hely a pontversenyben és akkor vb esélyes autó volt a Ferrari, 17-ben meg állandóan megállt az autója plusz még belekeveredett a rajt balesetbe Szingapúrban meg Barcelonában és egyiknél se ő hibázott.

  2. Denis Hunter: lehet a matek kijon neked egyenlore, azert annyiban kulonbozik a 2 eset, mikozben Ham kb 3 futamgyozelem elonynel “szorta” a pontjait, amikor kb masnak csak matematikai eselye van utolerni ot, addig Max akkor kezdett a “regi Max” lenni, amikor ugy erezte eselye van a 2. helyre. Ezaltal kb 2 futam utan Bottas olyan messze kerult tole, hogy tovabba nem volt kerdes mar az sem. Teny, hogy eddigi legjobb eve volt, de azert ismerjuk be, egy sokak altal korszakos zsenitol illett ez mar igy az 5. eveben. Vagy 6. ? Nem is tudom. Szerintem rajta nem is igazan volt teljesitesi kenyszer, ahogy Vettelen az elmult 2 evben, mert a 2 gyozelme elott meg arrol cikkeztek, hogy le is lephet az RB-tol, mert nem megfelelo a csomag, a gyozelmek utan meg egybol nagy lett az arc. Csapat reszerol is, nem csak Max iranyabol.
    Es bar tobb pontot szerzett iden, mint tavaly, ez elmondhato az elso 5 versenyzorol, marmint helyezes szerint. Tehat a nagyok megtobb pontot gyujtottek, valamint 1-el tobb futam volt iden.
    Hamilton ezzel a gyozelemmel megint beallitotta az egy evadon beluli max-ot, igaz “csak” 5 ponttal a +1 futam ellenere. Jovore meg 22 lesz, szoval ujra esely van valami hasonlora.

    de te meg azt értsd meg, hogy ha nincs esély a vb-re lehet keménykedni. lehet rizikót vállalni, mert így kijöhet egy győzelem, fordított esetben meg mit bukhatsz? egy vb 3. helyet? senkit sem érdekel. jobb egy évben 3-5 győzelmet szerezni és 2-szer kiesni mint 1 győzelmet szerezni 6 dobogóval

  3. Sidious: Verstappennek 3 gyenge versenye volt SPA, Monza és Mexikó. Hamiltonnak szintén 3 gyenge futama volt Ausztria, Hockenheim és Interlagos. Szóval kb ugyanannyit hibáztak. Mégha pontokba kiszámolod akkor is nagyjából ugyanannyit dobtak el
    SPA-ban egy 3. hely benne lehetett volna Maxnak, ha azt nézzük, hogy Bottas homály volt Vettelnek meg elkúrták a stratégiáját, Monzában ha nincs az 1. kanyaros ütközés, akkor valószínűleg a 4. hely megvan, Mexikóban meg nyerhetett volna. Így kb 40 pont ment el saját hibából. Hamilton dobogós lehetett volna Ausztriában, nyerhetett volna Hockenheimben és 2. kellett volna legyen Braziliában ez kb megint 40 pont.

    lehet a matek kijon neked egyenlore, azert annyiban kulonbozik a 2 eset, mikozben Ham kb 3 futamgyozelem elonynel “szorta” a pontjait, amikor kb masnak csak matematikai eselye van utolerni ot, addig Max akkor kezdett a “regi Max” lenni, amikor ugy erezte eselye van a 2. helyre. Ezaltal kb 2 futam utan Bottas olyan messze kerult tole, hogy tovabba nem volt kerdes mar az sem. Teny, hogy eddigi legjobb eve volt, de azert ismerjuk be, egy sokak altal korszakos zsenitol illett ez mar igy az 5. eveben. Vagy 6. ? Nem is tudom. Szerintem rajta nem is igazan volt teljesitesi kenyszer, ahogy Vettelen az elmult 2 evben, mert a 2 gyozelme elott meg arrol cikkeztek, hogy le is lephet az RB-tol, mert nem megfelelo a csomag, a gyozelmek utan meg egybol nagy lett az arc. Csapat reszerol is, nem csak Max iranyabol.
    Es bar tobb pontot szerzett iden, mint tavaly, ez elmondhato az elso 5 versenyzorol, marmint helyezes szerint. Tehat a nagyok megtobb pontot gyujtottek, valamint 1-el tobb futam volt iden.
    Hamilton ezzel a gyozelemmel megint beallitotta az egy evadon beluli max-ot, igaz “csak” 5 ponttal a +1 futam ellenere. Jovore meg 22 lesz, szoval ujra esely van valami hasonlora.

  4. Mar csak kicsit kell csiszolni azon a gyemanton.

    Durva hogy Max-nak megvan a 100 futam tapasztalat, de annyi idosen mint Hamilton volt amikor o kezdte… Ha igy nezzuk es az eroviszonyok is ugy alakulnak, Verstappen meg Hamilton rekordjait fogja dontogetni a kovetkezo 15 evben.

  5. Denis Hunter: Szep teljesitmeny volt tole, azert a VB harctol meg messze lett volna ez a teljesitmeny is, ahogy Vettel 17-18ban bukta, ugy maradt volna Max is a felhomalyba veszve nyari szunet utan, mikor 5-6 versenyen Albon tobb pontot szerzett nala. Tudom, muszaki hiba is volt benne. Azert annyi minusszal nem nagyon lehet VB-t nyerni.

    Verstappennek 3 gyenge versenye volt SPA, Monza és Mexikó. Hamiltonnak szintén 3 gyenge futama volt Ausztria, Hockenheim és Interlagos. Szóval kb ugyanannyit hibáztak. Mégha pontokba kiszámolod akkor is nagyjából ugyanannyit dobtak el
    SPA-ban egy 3. hely benne lehetett volna Maxnak, ha azt nézzük, hogy Bottas homály volt Vettelnek meg elkúrták a stratégiáját, Monzában ha nincs az 1. kanyaros ütközés, akkor valószínűleg a 4. hely megvan, Mexikóban meg nyerhetett volna. Így kb 40 pont ment el saját hibából. Hamilton dobogós lehetett volna Ausztriában, nyerhetett volna Hockenheimben és 2. kellett volna legyen Braziliában ez kb megint 40 pont.

  6. Sidious:
    Végül jó helyre került a bronz, összességében jobban megérdemelte, mint a Ferrarisok, ez most egy olyan szezon volt Verstappentől, amivel már a vb-ért is el lehetett volna indulni, ha elég erős lett volna hozzá az autó. Leclerc most volt abban a fázisban, ahol Max még 2016-ban, látszik, hogy ott van a sebesség meg a potenciál, de még sok volt a kapkodás meg az elszalasztott lehetőség. Vettelnél szintén csak nála ezt nem a tanulás okozza, hanem a frusztráció.

    Szep teljesitmeny volt tole, azert a VB harctol meg messze lett volna ez a teljesitmeny is, ahogy Vettel 17-18ban bukta, ugy maradt volna Max is a felhomalyba veszve nyari szunet utan, mikor 5-6 versenyen Albon tobb pontot szerzett nala. Tudom, muszaki hiba is volt benne. Azert annyi minusszal nem nagyon lehet VB-t nyerni.

  7. Végül jó helyre került a bronz, összességében jobban megérdemelte, mint a Ferrarisok, ez most egy olyan szezon volt Verstappentől, amivel már a vb-ért is el lehetett volna indulni, ha elég erős lett volna hozzá az autó. Leclerc most volt abban a fázisban, ahol Max még 2016-ban, látszik, hogy ott van a sebesség meg a potenciál, de még sok volt a kapkodás meg az elszalasztott lehetőség. Vettelnél szintén csak nála ezt nem a tanulás okozza, hanem a frusztráció.